Marketingový mág a podnikateľ Fedor Flašík nezaháľa.
Celý článok na rozhovor: https://ereport.sk/video-fedor-flasik-vsetci-politici-by-mali-ist-na-iq-testy/
Redaktorka eReportu Mimi Šramová sa s ním o tomto programe porozprávala. Viac vo videu.
To že veci verejné a dianie na Slovensku mu nie je ľahostajné, neustále demonštruje na sociálnych sieťach. Aby neostalo len pri komentovaní a kritizovaní, napísal strategický plán.
Program Slovensko regiónov. Hovorí v ňom napríklad:
– Ako by mohlo vyzerať Slovensko a prečo tak nevyzerá?
– Prečo nemá víziu?
– Ako by vízia Slovenska mala vyzerať a čo by mala obsahovať?
– Malo by sa meniť územnosprávne členenie, volebný systém a zákon o štátnej službe?
– Má Slovensko šancu zmeniť turizmus z hobby na priemysel?
– Prečo by mali všetci politici absolvovať IQ a EQ testy?
1. VÍZIA SLOVENSKA NA 20 – 30 ROKOV
00:15:58.
2.. ZMENA ÚZEMNOSPRÁVNEHO ČLENENIA SLOVENSKA
00:22:45
3. ZMENA VOLEBNÉHO SYSTÉMU
00:31:14
4. ZMENA SYSTÉMU RIADENIA VÝKONNEJ MOCI
00:49:51
5. ÚSTREDNÉ A REGIONÁLNE MINISTERSTVÁ
00:59:57
6.ZDRAVOTNÍCTVO
01:07:07
7. ŠKOLSTVO
01:12:24
8. POĽNOHOSPODÁRSTVO
01:19:08
9. RODINNÁ A SOCIÁLNA POLITIKA
01:25:17
10. CESTOVNÝ RUCH
01:34:17
11. OCHRANA ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA
01:37:35
12. ZAHRANIČNÁ POLITIKA A EÚ
01:45:43
13. SMART CITY
01:53:24
14. OCHRANA INTERNETOVÉHO PRIESTORU A SOCIÁLNYCH SIETÍ
02:00:28
15. POVINNÉ ZAVEDENIE IQ A EQ TESTOV
02:04:25
16. ÚRAD ŠTÁTNEJ SLUŽBY
17. TRESTNOPRÁVNA ZODPOVEDNOSŤ POLITIKOV
ZÁVER
Zistite viac:
WEB: https://ereport.sk/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/ereport.sk/
INSTAGRAM: https://instagram.com/ereport_sk/
TWITTER: https://twitter.com/ereport8/
Úplne s Vami súhlasim!!!
Tak to by oľ-ano mali urcite 150-160.ááále všetci dokopy
vysoký IQ test nezaručuje slušné správanie!
žiadny inteligenčný a emotívny kvocient nehovorí o kvalite a odbornosti človeka. A ešte keď viem, ako sa dajú tiež kamuflovať. Neverím na žiadne testy. Verím na zdravý rozum a srdce. Ak toto človek nedostal do vienka, je zbytočný akýkoľvek test. Mala som kolegyňu, to už naozaj hodných pár rokov dozadu, v čase, keď vysoká škola nebola merítkom kvality človeka, ktorá svoju prácu vykonávala srdcom, vedela pomôcť komukoľvek a ešte aj s nesmiernou láskavosťou. Bola to obyčajná žena so strednou školou, ktorá ovládala vtedajšie zákony možno lepšie, ako ten, čo tú legislatívu tvoril ?. Schovala do vrecka akéhokoľvek „vedúceho“. Ale to bolo v nej, išlo to všetko z jej srdca. Nikdy nezabudnem na jej úsmev. Ona klienta vedela podporiť, pohladkať, dokonca aj objať. Urobila všetko pre to, aby mu pomohla. Dnes? NIKDE!!!!!!!!!! a to doslova NIKDE nevidíte úctu a láskavosť (na výnimky, ktorých je ako šafránu). A ja som a budem nesmierne vďačná za to, že som mala tú česť sedieť vedľa kolegyne, ktorá ma obrovsky ovplyvnila a dala mi skutočné dary vlastným príkladom. Preto žiadne testy, ale ČLOVEK…….
Perfektné a veľmi múdre lenže strany s tým nebudú súhlasiť, pretože nemajú možnosť kradnúť keď si vyberajú čo idú robiť. Bolo by to výborné.
Keby fľašik radšej povedal ako zbohatol. Pamätám si že mal reklamnú agentúru a zmluvy so štátnymi podnikmi. Tieto mu zmluvu vypovedali. Ale museli mu vyplatiť bolestne, čo bolo v jednom pripade, ak ma pamäť neklame oko 80 000 000 milionov korún. Takto tento mafian, biely golier bohatol. Pretože na slovensku je takých pijavic viac sme tam, kde sme.
ma pravdu p. Flasik, krajina potrebuje viziu … len keby ju nebol do..bal svojimi viziami Meciara a Fica …
Féďo, keď si robil bilbordy, na ktorých bola žiarovka, rozsvietená monopolnými štátnymi elektrárňnami, IQ politikov ti vyhovovalo. Bez jeho nizučkej hodnoty by si bol nula a vidíš, si úspešný človek. Bohužiaľ, spoluobčanov si nepotiahol, zadarilo sa ti na ich úkor.
Súhlasím… niečo podobné tu už bolo. Keďže som už prežila niekoľko desaťročí, mám skúsenosti ešte z detstva. Vidím to tak, že pri tvorbe nového systému môžu byť iba vzdelaní inteligentní ľudia . Prečo sa nevrátiť k systému, ktorý vytvorili aj nestraníci za komunistického vedenia? Povedzme si priamo, vráťme sa k týmto základom… Veď, pokračovať môžeme s vylepšovaním tam, kde nebola spokojnosť? Nepamätám, žeby sme boli niekedy nespokojní, ale porušovali pravidlá niekde rodinkárstvo…Neobávali sa, lebo vlastnili doma zbrane od vojny a na polícii rodinu. Dobre si pamätám, nezabudnem.
Preto môj otec vstúpil do KSS kvôli spravodlivosti.
Áno na vine je EÚ a u nás nie je potrebné pretvárať prírodu, nie! Nepotrebujeme ích nariadenia a príkazy! Musíme sa vedieť správať rozumom sedliaka a poďakovať sa prírode, sme tu ako v podnájme…Testy certifikát IQ je nutné, tak ako u rušňovodičov, letcov a podobné.
Súhlasím… niečo podobné tu už bolo. Keďže som už prežila niekoľko desaťročí, mám skúsenosti ešte z detstva. Vidím to tak, že pri tvorbe nového systému môžu byť iba vzdelaní inteligentní ľudia . Prečo sa nevrátiť k systému, ktorý vytvorili aj nestraníci za komunistického vedenia? Povedzme si priamo, vráťme sa k týmto základom… Veď, pokračovať môžeme s vylepšovaním tam, kde nebola spokojnosť? Nepamätám, žeby sme boli niekedy nespokojní, ale porušovali pravidlá niekde rodinkárstvo…Neobávali sa, lebo vlastnili doma zbrane od vojny a na polícii rodinu. Dobre si pamätám, nezabudnem.
Preto môj otec vstúpil do KSS kvôli spravodlivosti.
Áno na vine je EÚ a u nás nie je potrebné pretvárať prírodu, nie! Nepotrebujeme ích nariadenia a príkazy! Musíme sa vedieť správať rozumom sedliaka a poďakovať sa prírode, sme tu ako v podnájme.
Súhlasím… niečo podobné tu už bolo. Keďže som už prežila niekoľko desaťročí, mám skúsenosti ešte z detstva. Vidím to tak, že pri tvorbe nového systému môžu byť iba vzdelaní inteligentní ľudia . Prečo sa nevrátiť k systému, ktorý vytvorili aj nestraníci za komunistického vedenia? Povedzme si priamo, vráťme sa k týmto základom… Veď, pokračovať môžeme s vylepšovaním tam, kde nebola spokojnosť? Nepamätám, žeby sme boli niekedy nespokojní, ale porušovali pravidlá niekde rodinkárstvo…Neobávali sa, lebo vlastnili doma zbrane od vojny a na polícii rodinu. Dobre si pamätám, nezabudnem.
Preto môj otec vstúpil do KSS kvôli spravodlivosti.
Je skutočne nutné inšpekčné zložky, už teraz prosím čo najskôr. Nebudú súhlasiť s tým podvodníci, zlodeji a ím podobní, ako to bolo za vedenia komunistov.
Súhlasím… niečo podobné tu už bolo. Keďže som už prežila niekoľko desaťročí, mám skúsenosti ešte z detstva. Vidím to tak, že pri tvorbe nového systému môžu byť iba vzdelaní inteligentní ľudia . Prečo sa nevrátiť k systému, ktorý vytvorili aj nestraníci za komunistického vedenia? Povedzme si priamo, vráťme sa k týmto základom… Veď, pokračovať môžeme s vylepšovaním tam, kde nebola spokojnosť? Nepamätám, žeby sme boli niekedy nespokojní, ale porušovali pravidlá niekde rodinkárstvo…Neobávali sa, lebo vlastnili doma zbrane od vojny a na polícii rodinu. Dobre si pamätám, nezabudnem.
Preto môj otec vstúpil do KSS kvôli spravodlivosti.
mas pravdu lebo robos ked chce robit napr na zeriave atd posielaju ho na psychotesty a ludia ktori su na vysokych postoch nemusia staci aby mali papier ing a znamosti a riadia velke spolocnosti a monozstvo ludi a pritom su medzi nimi aj fakt psychopati len sa to u nich nevie
Verte ,že toto čudo -kanál bez charakteru by nabonzoval aj svoju mačku. Mať tú moc ja.
Totalna „one man“ show od Flasika. IQ by mu mozno stacilo, ale taktu prilis nepobral a o inych cnostiach tiez pochybujem. 30 rokov sa nabaloval a zrazu vylezie z jachty a lezi mu na srdci blaho naroda. Nesmrdi to trochu?
Nachádzam tu plno vhodných riešení pre Slovensko, len škoda, že ľudia, ktorí ich prezentujú nie sú v parlamente a v exekutíve.
Na psychotesty. Je známe, že aj psychopat môže mať vysoké IQ.
1:15:00 Reforma školstva, teda spoplatnenie každého odboru by pomohlo viac, lebo nikto by neplatil za školu, ktorá mu je nanič akurát má diplom .
1:00:00 Až ŠTYRI regionálne vlády + jedna centrálna ?
Veď to je nárast byrokracie, či nie ?
Ak sú VUC zlé, tak ich len zlúčme a premenujme na kraje .
Ctihodný občan,niektorý ľudia nemôžu nájsť svoju chrbtovú kosť .veď on sám vie keby bola tvrdá totalita už by visel a zavesili by mu tabulku kapitalistický tunelářů.
Úvod =?BEZ CENZÚRY ČASŤ 5?časť 8 ?=22.02.2015?=záver 11?,10?a úvody
Úvod BEZ CENZÚRY ČASŤ 5,22.02.2014)časť 11,10( úvody
ale prestan tliachat 😀
zaujimavy nazor,ma myslienku,,svoje opodstatnenie,urcite by bolo fajn,keby sa presadil a podla neho sa riadil stat a spravoval…avsak mi je divne,kedze p.Flasik je zakladatelom SMERu, je za zrodom Meciara a vyskytoval sa v politickom pozadi,preco doteraz nepresadzoval takyto model (aspon scasti)…SMER tam bol 12 rokov a mali najvacsiu prilezitost nieco zmenit,preco sa nic nezmenilo…preco cez svoju ex,europoslakynou a clenkou SMERu nepresadil,nediskutoval…vsade mali svojich ludi,idealne prostredie na zmenu
Ja som to povedal hneď po posledných voľbách,ked „vyhrali“ títo dementny neschopný magori.
A aj drogtesty..
Poznáte ich po ovocí.
Poznáte ich po ovocí.
Je jedno, čo hovorí, ale človek, ktorý stál za Mečiarom a priniesol Fica, nám prinesie teraz niečo dobré?
Nepočuť redaktorku, len Fedora. Pekne hovorí, niektoré myšlienky sú skvelé, ale zatiaľ skutek utek. Už mu málokto uverí. Je príliš dlho na politickej scéne, ktorá retardovala hodnoty.
vdaka komu, resp. comu sa ma dnes p. JUDr. tak ako sa ma ? vdaka darebakom, vdaka korym sme dnes tam kde sme, tak o com tento JUDr. blaboce, to ma ludi uz fak za uplnych …
Dal si si flasu za 10 000€ ? Ty ,,SRVATKA,, ?! Pozdravuj Vladka????
K Fedorom prezentovaných IQ a EQ testom, len toľko, že takmer každý asociál, sociopat v politike má vysokoškolské vzdelania a vyštudovaných viac vysokých škôl. Napr. Jožo Pročko, Robertko Fico, Magián Kotleba… Dokonca aj veľkohubý neo Gebels Miňo Mazurek do konca tohoto volebného obdobia bude mať absolvovanú vysokú školu. Także IQ a EQ testy zvládnú ľavou zadnou a sociopatmi a asociálmi vo svojej zvrátenej revanšistickej, šovinistickej, rasistickej a exhibicionistickej podstate zostanú.
Zmyslom reformy by malo byť výrazné zníženie byrokracie na úradoch. Fedor ide presne opačne, počet krajských úradníkov drastický by narástol na ďalších 4 krajských ministerstvách. Som z toho hlboko sklamaný, tak ako z R. Kaliňakovej deformy ESO.
Fedor si úplne poplietol základnú terminológii. Z jeho rozprávania vyplýva, že nevie, čo je región a čo je kraj. Buď tomu nerozumie, alebo, čo je horšie, tak svojvoľne zavádza divákov. Som zhrozený z nevedomosti a reakcií divákov, lebo takmer nikto na to nepoukázal.
Fedor sa zviditeľňuje asi niečo chystá ,beťár jeden.
kurva je to nie beťár…
@Oto Fabian veru tak nejako ale ked sa zviditelnuje určite kuje nejake pikle
Zdravim.Veľa by sa dalo realizovať.Niečo by sa muselo dotiahnuť.Vidím tu.minimalne tri problemy.1,Kto zo zvolených strán,by chcel sa dobrovoľne vzdáť moci?Možno sa to dalo realizovať na začiatku formovania štátu.2.Europská únia nám to nikdy nedovoli.Západ potrebuje aby sme boli v takom stave akom sme teraz,len tak sme ľahko ovladatelný.3.Celá štatná správa by sa predražila.Nie su peniaze na nič dôležíté.Nič lepšie som nikdy nepočul.
blaa, blaa, bla . no a este potom blaa.
v dokumente ani slovo o referende…bez toho sa nepohneme dalej
Prečo? Však sú až moc inteligentní. Každý jeden má batoh plný peňazí a poniektorí aj nehnuteľnosti v Austrálii!
haha parodia si sa vykecal debile za svoje €…. ?
2 Hodinovy Flasik ? Tolko az vypite nemam… Idem spat radsej … Fedor… nauc sa pestovat paradajky, alebo daco uzitocne a kasli uz na politiku…
Pekne rozpravky Fedor? a teraz sa pochval stym ako si ujebal 100 milionov s Kubisom.
Konecne niekto nieco mudre po dlhom case…
Feďo..chces tu niečo zmeniť.?.
Neviem či na to máš..lebo tu?treba zmeniť systém..a na to Ty nemáš.Uz Mezenská jed kandidovala za prezidentku.mi povedala.?.
,,Braňo,tu nebude nikdy dobré..pokiaľ budú vládnuť..politické strany?????..
Strany-ktore od vzniku SR- Slovensko iba rozkradali-nemožu byť vo vedení štätu?..a toto je to najhlavnejšie čo treba urobiť?.
Inak sa z týchto sračiek..nikdy nevyhrabeme,???
Ty si ten posledny co ma niekoho niekam posielat… ty Jevrey
myslim si, ze v situacii v akej Slovensko prave je, tak IQ test nestaci a mal by sa doplnit aj o EQ test.
Nic take sa urobit neda, lebo nijake EQ neexistuje! Je to sucit a ten sa NEDA merat!!!
Nic take sa urobit neda, lebo nijake EQ neexistuje! Je to sucit a ten sa NEDA merat!!!
Nic take sa urobit neda, lebo nijake EQ neexistuje! Je to sucit a ten sa NEDA merat!!!
Nic take sa urobit neda, lebo nijake EQ neexistuje! Je to sucit a ten sa NEDA merat!!!
@Roman Bartan Merat nie, ale posudzovat ano. Bol si niekedy na vyberovom konani – na poziciu nejakeho elitneho manazera v nejakej vacsej firme? IQ test je len zaklad… dalej postupujes pred komisiu zlozenu zo psychologov a psychiatrov, ktori posudzuju ako si na tom emocionalne. Vytvaraju mu nejake modelove krizove situacie a pozoruje sa spravanie. Dost casto sa stava, ze jeden z psychologov, je primiesany medzi ucastnikmi vyberka a sleduje uchadzacov ako sa chovaju napr. v miestnosti kde cakaju. Ci su nervozni, ci sa neprejavuju skratovo, ci neohovaraju predchadzajucich zamestnavatelov a pod. Cize aj EQ sa da posudzovat. Len to nesmie byt komisia odbornikov, podobna nasej pandemickej komisii.
@Alex Fu is-a-prick Merat nie, ale posudzovat ano. Bol si niekedy na vyberovom konani – na poziciu nejakeho elitneho manazera v nejakej vacsej firme? IQ test je len zaklad… dalej postupujes pred komisiu zlozenu zo psychologov a psychiatrov, ktori posudzuju ako si na tom emocionalne. Vytvaraju mu nejake modelove krizove situacie a pozoruje sa spravanie. Dost casto sa stava, ze jeden z psychologov, je primiesany medzi ucastnikmi vyberka a sleduje uchadzacov ako sa chovaju napr. v miestnosti kde cakaju. Ci su nervozni, ci sa neprejavuju skratovo, ci neohovaraju predchadzajucich zamestnavatelov a pod. Cize aj EQ sa da posudzovat. Len to nesmie byt komisia odbornikov, podobna nasej pandemickej komisii.
@Конец войны на Украине! Merat nie, ale posudzovat ano. Bol si niekedy na vyberovom konani – na poziciu nejakeho elitneho manazera v nejakej vacsej firme? IQ test je len zaklad… dalej postupujes pred komisiu zlozenu zo psychologov a psychiatrov, ktori posudzuju ako si na tom emocionalne. Vytvaraju mu nejake modelove krizove situacie a pozoruje sa spravanie. Dost casto sa stava, ze jeden z psychologov, je primiesany medzi ucastnikmi vyberka a sleduje uchadzacov ako sa chovaju napr. v miestnosti kde cakaju. Ci su nervozni, ci sa neprejavuju skratovo, ci neohovaraju predchadzajucich zamestnavatelov a pod. Cize aj EQ sa da posudzovat. Len to nesmie byt komisia odbornikov, podobna nasej pandemickej komisii.
@(pro)kremeľskí dezoláti Merat nie, ale posudzovat ano. Bol si niekedy na vyberovom konani – na poziciu nejakeho elitneho manazera v nejakej vacsej firme? IQ test je len zaklad… dalej postupujes pred komisiu zlozenu zo psychologov a psychiatrov, ktori posudzuju ako si na tom emocionalne. Vytvaraju mu nejake modelove krizove situacie a pozoruje sa spravanie. Dost casto sa stava, ze jeden z psychologov, je primiesany medzi ucastnikmi vyberka a sleduje uchadzacov ako sa chovaju napr. v miestnosti kde cakaju. Ci su nervozni, ci sa neprejavuju skratovo, ci neohovaraju predchadzajucich zamestnavatelov a pod. Cize aj EQ sa da posudzovat. Len to nesmie byt komisia odbornikov, podobna nasej pandemickej komisii.
Kedže ma to zaujíma vypínam v 6. minúte
Musím, že Matovič IQ nemá nízke, ale je to psychopat so socioapatickými sklonmi.
Musím, že Matovič IQ nemá nízke, ale je to psychopat so socioapatickými sklonmi.
Dvoj týždenný pobyt na psychiatrii na pozorovanie a robiť im psychickú záťaž.. Ako budú fungovať v reále nie podvodné tytuly a IQ= HOJDACI DREVENÝ KONÍK..
iba hojdaci konik napise „Dvoj týždenný“…hijóóóóóóóó, hijóóóóóóó, ty konik :)))
iba hojdaci konik napise „Dvoj týždenný“…hijóóóóóóóó, hijóóóóóóó, ty konik :)))
iba hojdaci konik napise „Dvoj týždenný“…hijóóóóóóóó, hijóóóóóóó, ty konik :)))
iba hojdaci konik napise „Dvoj týždenný“…hijóóóóóóóó, hijóóóóóóó, ty konik :)))
Fedor, toto je niečo ako antológia NADÁCIA. Pragmatická a racionálna spoločnosť, societa by mala konať takýmto spôsobom. Myšlienka nie je nová, otázkou je ako ju uplatniť v praxi.
Mal by si v prvom rade dať prešetriť IQ a celkový psychický stav tej svojej mentálne retardovanej, protislovenskej a kolaborantskej europoslankyni a potom sa robiť můdrym Fedor.
Pan Flasik, drazdite kobru bosou nohou. Ja iba ta by the way.
Pani prezidentka uz lobovala za zvysenie vydavkov na zbrojenie v prejave v parlamente, ak sa nemylim. Inak Fedor , hovoris mi z duse. – Fedor na hrad !!! Slovensko potrebuje viziu a vizionara. Inak je tu kriza kadrov.
iba DEVIL povazuje tuto staru smradlavu zlodejsku vykopavku za vizionara
iba DEVIL povazuje tuto staru smradlavu zlodejsku vykopavku za vizionara
iba DEVIL povazuje tuto staru smradlavu zlodejsku vykopavku za vizionara
iba DEVIL povazuje tuto staru smradlavu zlodejsku vykopavku za vizionara
104 míľ.slovenskych korún,ty reklamný mág.
presne tak, ale ovce mu to zeru 🙂
presne tak, ale ovce mu to zeru 🙂
presne tak, ale ovce mu to zeru 🙂
presne tak, ale ovce mu to zeru 🙂
Pán Flasik.Vy ste už dávno malí byť v base . Čo ste okradli o 104.mik si.Nepametate sa?Spolu s Kubison.Ty si obyčajný chrapun,Karná ťa dobieha a dobehne.
Výborný postreh????, akurát neviem prečo mu vykáš.
Trefne!!!!! o okradani , vynechavam titulovania p.Flasika.
To začo dostala vaša exmanželka tú trafiku: 20 rokov poslankyňa v europarlamente. Fica ste museli držať riadne za gule, keď vám to odklepol. Špinavé peniaze pozháňané „vlastnou hlavou“ sú silným spojivom, však! Už ste vypátrali 4 bacharov, ktorí dobili Lučanského, či to bol len jeden z vašich drístov? Toto vysvetľujte a nie trepete hovadiny, o tom, čomu nerozumiete ani za mak.
Piču urobíš,to sa ti snívalo,zo smerakov si urobil zlocincov, ako si im to radil?
To sú len reči prdy vo vetre tu už recenzie nestačí už to pochopte prekročili sme horizont udalostí odkiaľ niet návratu hlavne už nie rečami len odpor fyzicky pot a krv nás môže z toho dostať bez obetí to už nepôjde sa preberte a pozrite sa okolo seba
Tanky a F-16, tiež budú na elektriku?
pises o niecom, o com anic ani len netusis
pises o niecom, o com anic ani len netusis
pises o niecom, o com anic ani len netusis
pises o niecom, o com anic ani len netusis
Ja s Vami síce súhlasím, ale zdá sa mi , že ste sa prebrali neskoro a po dosť dlhej dobe. To ste nevedeli skôr, kde ste boli doteraz? Toto, čo tu tvrdíte, vedia obyčajní Slováci aj bez Vás, len keď pracujúci ľudia robia od nevidím do nevidím ťažko zasiahnu do toho, čo sa tu udialo. Vy ste predsa robili pre Fica kampaň, prečo ste to neriešili vtedy? Nemuseli sme mať, teraz, vo vláde týchto arogantných amatérov. Z golfového ihriska je pohľad na Slovensko iný, ako z dvora fabriky. To čo sa tu od prevratu 1989 posralo, už nikto na poriadok nedá.
Nikto by to skôr nepocuval všetko ma svoj čas
Pekne rozpráva, ibaže to vyzerá ako keby čítal závery 14. zjazdu KSČ.
…nielen IQ ale aj EQ a predovšetkým testy na drogy, alkoholizmus apod.
Ďalšia vec – žiadny finančný príspevok zo štátneho rozpočtu politickým stranám za voľby!!! Stranu majú financovať jej členovia dobrovoľne z členských príspevkov, strana ktorá si nevie takto zaplatiť svoju réžiu nemá opodstatnenie – právo na existenciu!
A nielen to – ja by som všetkým ponovembrovým politickým stranám (resp. ich právnym nástupcom alebo konkrétnym pokladníkom….) prikázal vrátiť všetky tieto príspevky štátu! Že by sa to nedalo? Ale dalo! Ak sa dalo spätne vypátrať vlastníctvo majetku pre tzv. reštitúcie tak určite by sa dalo zistiť koľko a komu bolo takto vyplatené…. 🙂
Ma to hlavu a patu ale vidim tu jeden hlavny problem.Takto mi to sedi na vladu odbornikov. Velmi sa obavam ,ze tu neni miesto pre politilu a keby aj bolo ,tak v ovela mensej miere / co by bolo aj dobre/ Prave preto s tym nebudu politici suhlasit a musela by to predadit vacsia sila a zaujem!!!
no škoda že padol komunizmus.
veru, padol a spolu s nim aj ty, ibaze ty na hlavu
veru, padol a spolu s nim aj ty, ibaze ty na hlavu
veru, padol a spolu s nim aj ty, ibaze ty na hlavu
veru, padol a spolu s nim aj ty, ibaze ty na hlavu
Socializmus mohol padnúť, ale nie životná úroveň !
Uz nepouzivajte:… v tejto krajine….Zavana to caputizmom!
Politici sú zrkadlom národa a národ je zrkadlom politikov.Nutná zmena volebného systému,zastaviť financovanie politikov a politických strán zo štátu.Skončí ich biznis a ušetrené financie ostanú občanom a skončí aj politický cirkus.
stava sa ti velmi casto, ze si protirecis v 2 vetach? :))) naco nieco menit, ak je tento narod poriadne sprosty, ak zerie hovna tychto „magov“? :)))
stava sa ti velmi casto, ze si protirecis v 2 vetach? :))) naco nieco menit, ak je tento narod poriadne sprosty, ak zerie hovna tychto „magov“? :)))
stava sa ti velmi casto, ze si protirecis v 2 vetach? :))) naco nieco menit, ak je tento narod poriadne sprosty, ak zerie hovna tychto „magov“? :)))
Politici sú zrkadlom národa a národ je zrkadlom politikov.Nutná zmena volebného systému,zastaviť financovanie politikov a politických strán zo štátu.Skončí ich biznis a ušetrené financie ostanú občanom a skončí aj politický cirkus.
stava sa ti velmi casto, ze si protirecis v 2 vetach? :))) naco nieco menit, ak je tento narod poriadne sprosty, ak zerie hovna tychto „magov“? :)))
Toho noveho pripravovaneho zakulisneho tvora nepoznam – kto sa pripravuje na dalsie okradanie? A keby akoby Hej Polana, Tatry preskocil. Tatkovia by nas vytrieskali, co sa tu vymysla a dalsich 20-30? Ved na regionalnej urovni sa kradne najlepsie a viete to velmi dobre od Meciara atd. Ziadne volby na 4 – roky! Ziadne elektronicke volby! Poslanec v parlamente – plat obycajneho zamestnaca – bude prazdny! A slusny ludia sa naucili byt neslusny – vulgarny a osprosteny. Slusny? Vy?Dnes?Ak nieco zastavi tuto zumpu je okamzite zastavenie – hospodarstva krajiny s kompletnym odvolanim s nudzovym rezimom, snad, mozno, ved zakladny rozklad tajnych sluzieb je uz dost vazny stav k tomuto kroku! Zastavy pod zavojom – zdravotnictva ,skolstva ,ap smrdia pretoze nic – velke nic, na zaver: Holuby nad Slovenskom lietaju hore bruchom – nechcu vidiet tych blaznov, co tam dole chodia.
Každý má svoje predstavy o organizácii štátu. Žiaľ mocní si ich realizujú na úkor slabších, teda tých menej majetných, aj napriek tomu, že sú práve v opačnom pomere počtu jednotlivých skupín. Málo bohatých rozhoduje veľa chudobným.
Každý má svoje predstavy o organizácii štátu. Žiaľ mocní si ich realizujú na úkor slabších, teda tých menej majetných, aj napriek tomu, že sú práve v opačnom pomere počtu jednotlivých skupín. Málo bohatých rozhoduje veľa chudobným.
Bohužiaľ, diktátorskom systéme rozhoduje o prioritách centralizovaná politická moc imperatora a „našich“ ľudí. Imperatorom nevyhovuje kvalitná výchova a vzdelanie u všetkých obyvateľov SR, nemali by plebs, ani namedznych robotníkov pre kontinuitne prítoky financií pre „našich“.
Nech radšej da ako zhaňali prachy s ficom a prečo ho fico vyhodil( lebo ho fľašik obral a ulial si par melonov.
So zmenou volebného systému súhlasím, ale potom sú tu také veci ako napr. ID karta na prihlásenie do internetu? 😀 Už vidím, že niekto s nepohodlným názorom by nebol zablokovaný iba z FB, ale celkovo z internetu. Dnes je množstvo ľudí, ktorí prezentujú svoje názory pod svojou reálnou identitou, napriek tomu ich blokujú. ID karta má vyriešiť problém anonymity? Zrejme anonymita nie je problém. Čo bude ďalej? Zrušenie hotovosti a iba bezhotovostné peniaze? Ako vravím, s niektorými vecami súhlasím, pri niektorých vyznieva Flašík ako komunista.
Internet o pár rokov prejde na svetelnú sieť…stane sa decentralizovany a takto sa vrátime k anonymite a slobode.
IQ test by nic neukazal kdo je mudrejsi a chytrejsi bude viac kradnut to je asi vsetko .Myslite ze by politik spolu s oligarchom zarabal a daval obyvatelom SR vsetko aby mohli byt najmocnejsi a najbohatsi narod na svete ?
Zrazu zisťujeme, že za bývalého režimu malo kopec vecí svoj význam a fungovalo to. Iste, diali sa aj veci, ktoré sa diať nemali, ale je tomu ináč teraz? Nie, nie je. Ba je to ešte horšie. Ale skúste mať na vec iný názor, ako táto vládna lúza, ktorá nás okráda na každom kroku! Ste fašista, dezolát, antivaxer, opica, primitív, nevzdelanec, najnovšie aj zberba. Áno, aj takto nás tituluje minister financií Matovič. Vôbec mu nedochádza, že nebyť aj tej „zberby“, tak v živote nesedí tam, kde sedí a verím, že už nikdy sedieť nebude. Pán Flašík, je množstvo názorov, s ktorými v zásade s Vami súhlasím, ale neverím, že sa nájde odvážlivec, ktorý sa do tohoto projektu za naozaj lepšie Slovensko, s nadšením pustí.
Slovensko vzniklo,ale nevytvorili sme si základ svojho domu ,potom stavať múry a potom strechu.Strojili sme len stále ďalej a ďalej,z toho vzniklo klbko s uzlami, ktoré sú čím ďalej komplikovanejšie a ťažko riešiteľné.Preto vznikajú otázky s kým ,ako a kedy riešiť úlohy reálneho života.
Základom demokracie je kvalitná výchova a vzdelanie ľudí, ktorí sa nedajú zmanipulovať sľubmi, ani medovymi motuzmi imperatorov.
Pochopiteľne zmena volebného systému, začať dole v obciach, s možnosťou okamžiteho odvolania pokiaľ poslanec nepracuje . Niečo také ako u nas v TT primátor.
Maká pre Trnavu
IQ testy nevypovedaju skoro o ničom , ty idiot starý , plesnivy !
Vytrvaj !
Ak Vam ide o Slovensko, nehovorte o tejto krajine.
jemu ide iba o zlodejinu
jemu ide iba o zlodejinu
jemu ide iba o zlodejinu
jemu ide iba o zlodejinu
Takíto alebo veľmi podobný volebný systém som načrtol Mečiarovi a dopadlo to horšie ako zle, popritom dodnes sa pokúša ovplyvňovať život na Slovensku.
Super
Super!
,, Vy máte odvahu. „
Ale to by bol návrat k plánovanému hospodárstvu, aj keď by to bolo dobré, neviem ako by sa to páčilo EU a USA. Čo by na to povedal Putin?
Prepacte,este jedna myslienka,urcite by mali ist na IQ test kazdy jeden novinar !
Ani toto nie je „zlý“ návrh, treba ho vylepšiť.
@Mária Škrabáková Cele je to ,,A JE TO „. UZ 30 rokov !!!
Ja poznám ľudí, ktorí maju IQ 0 ale fungujú 100krát lepšie ako ľudia s niekoľkými vysokými školami.
Uplna pravda,vsetci do jedneho.
1 – Nie je pravda, že v súčasnom územnosprávnom členení na osem krajov má prsty Dzurinda. Bol to Mečiar. Dzurindova vláda vypracovala zmenu „Mečiarovho“ členenia z ôsmych krajov na dvanásť žúp. Nebolo to úplne zlé riešenie, ale návrh na zmenu nebol v parlamente schválený.
2 – Členenie Slovenska na západ, stred a východ nie je vôbec tak ideálne, ako nám to tu pán Flašík prezentuje. Už v čase fungovania tohoto členenia s ním boli problémy, nakoľko okresy severne od Nízkych Tatier boli fyzicky (horským masívom) aj komunikačne odrezané od svojho správneho centra v Banskej Bystrici. Ak už chceme veľké kraje, musí sa rátať s krajom na sever od Nízkych Tatier s centrom v metropole severu – Žiline. Čiže skôr verzia 4+1.
3 – Vlastné vlády a parlamenty v krajoch budú viesť zákonite k dezintegrácii Slovenska. Tieto celky by boli vďaka svojej veľkosti už štátmi v štáte a mohli by uvažovať nad samostatnosťou. Ak už chceme posilniť miestne samosprávy, musíme prijať územnosprávne členenie vychádzajúce z historických žúp. Tieto celky budú dostatočne malé a okrem iného tak môžu lepšie reagovať na potreby svojho regiónu.
P.Flašik, u ľudí v politike nestačí prejsť iba testom IQ, treba vypracovať aj psychotesty, najmä u ľudí, ktorým zachutila politická moc a luxusný život. V systéme diktatúry treba rátať aj s tým, že „,nenažrani imperatori“ sú schopní nielen klamať, kradnúť, ale aj vraždiť, ak nie sú naplnené ich primárne, sekundárne, aj tercialne potreby v systéme diktatúry.Vacsine obyvateľov tejto krajiny chýba kvalitnejšia výchova a vzdelanie a nechápu, rozdiely medzi diktatúrou a demokraciou. Imperator ( diktátor) potrebuje „našu“ stranu, „naše“ pohlavie,“našu“ rasu, „náš“ národ, „našu“ kultúru, „naše“ náboženstvo, „našu“ ideológiu, „naše “ priority, atď. Preto ide ako buldozér z extrému do extrému.To, čo imperatorovi nevyhovuje, zbúra, a snaží sa vytvoriť „svet pre „našich ľudí“ tak, ako to vyhovuje imperatorovi resp. diktátorovi jednej strany, jedného pohlavia, jednej rasy, jednej kultúry, jedného náboženstva, atď, čo tu už ľudstvo veľakrát malo.
P.S. Spoločnosť, ktorá nedbá na skvalitňovanie výchovy a vzdelania u všetkých obyvateľov SR, Európy, alebo ‚sekularneho sveta“, klesá ku dnu nielen v ekonomike, ale vo vývine ľudstva, v rozvíjaní civilizácie, bez rozdielu pohlavia, veku, rasy, kultúry, národa, náboženstva, svetonázoru, ideológie atď. Ako povedal pápež František, všetci sme Božie deti.
@Mária Škrabáková Hovoríte, že všetci by mali byť rovnoprávni a potom poviete božie deti, čo je zvýhodňovanie tých „našich“.
@Mária Škrabáková Hovoríte, že všetci by mali byť rovnoprávni a potom poviete božie deti, čo je zvýhodňovanie tých „našich“.
@emil turna Vážený pane, výraz Božie deti si môžte nahradiť výrazom „,deti Univerza“. Nemusíte byť Božím dieťaťom, veď Vás k tomu nenutim, ale mám právo vyjadriť vlastný názor, zatiaľ je táto „výhoda“ dovolená a nepodlieha cenzúre. Dúfam, že p
Flašik mi komenty nescenzuruje ako Smeráci.
@Milanito Vážený pane, výraz Božie deti si môžte nahradiť výrazom „,deti Univerza“. Nemusíte byť Božím dieťaťom, veď Vás k tomu nenutim, ale mám právo vyjadriť vlastný názor, zatiaľ je táto „výhoda“ dovolená a nepodlieha cenzúre. Dúfam, že p
Flašik mi komenty nescenzuruje ako Smeráci.
Dodatok:alebo katolíci.
Nejen testy, měli by absolvovat celodenní psychiatrické vyšetření. Strojvůdci, řídiči autobusů, piloti musí absolvovat a vozí desítky až stovky osob. Ti co řídí miliony nemají nic??!
Ako mám potom pochopiť hlasovanie Beňovej- Flasikovej v EU parlamente- veď hlasuje proti Slovensku a jeho suvernite?
To by ste sa mali spýtať p.Moniky.
IQ,EQ,psychotesty a testy na drogy by mali byť podmienkou pre vstup do akejkoľvek služby pre štát
Správcovia kolónie musia v prvom rade bezohľadne plniť vôľu impéria. Nejaké vyššie EQ, IQ by im v tom prekážalo. Preto potrebujú hlavne vysoký kvocient bezohľadnosti. Výber kandidátov na správcov kolónie sa spraví pred voľbami a z najvhodnejších kandidátov potom spravia víťazov volieb.
Správcovia kolónie musia v prvom rade bezohľadne plniť vôľu impéria. Nejaké vyššie EQ, IQ by im v tom prekážalo. Preto potrebujú hlavne vysoký kvocient bezohľadnosti. Výber kandidátov na správcov kolónie sa spraví pred voľbami a z najvhodnejších kandidátov potom spravia víťazov volieb.
@emil turna Diktátorský systém sa nedá zreformovať, tam sa vymieňajú Imperatori.
@Milanito Diktátorský systém sa nedá zreformovať, tam sa vymieňajú Imperatori.
Flasikove IQ je také, že mu v jednej tv relácii naliali obyčajne víno do značkovej fľaše od vína. Keď ochutnal, tvrdil, ze on pije len taketo vína, riadne sa zhovadil. On je prave z tých, ktori si myslia, že ked majú peniaze, maju aj IQ, čo nie je pravda. IQ je o niečom inom. Nech ide na testy, ale any mu nezobrali občiansky preuzaz ha ha ha.
Nie, všetci plitici by mali vypadnúť, kým je čas.
No ja neviem…máme málo ministrov?! Možno by každá dedina mohla mať svojich ministrov a premiéra ??✌️. Čo takto život bez darmožráčov?!
Ak by väčšina obyvateľov SR mala kvalitnejšiu výchovu a vzdelanie, úplne by sa Váš návrh mohol v slovenskom politickom systéme mohol „zasadiť“.
Dodatok: V súčasnosti funkciu premiéra plní starosta, primátor, atď.
@Mária Škrabáková Nerobte z občanov SR nevzdelancov a hlupákov. A vôbec, vy sa zaraďujete do ktorej kategórie medzi nevzdelancov alebo nevychovaných?
Ach Fedor, Fedor. Vytvoril si marketingovy subjekt Smer, pomohol si Meciarovcom, zarobil si. Stacilo tvojich projektov, ktore Slovensko vyznamne poskodili. Ak mas sebareflexiu, pracuj na projekte skodlivy Smer dostat “ do likvidace” a najviac pomozes Slovensku !
Skupina WHO ma pesnicku WON’T GET FOOLED AGAIN ! Treba ist POTESIT Moniku JANKOVSKU , popripade FICA aj s jeho mafiou !
Cap by chcel byt zahradnikom? Ani Judr. to nezachrani. Kto to skriekanie toho pana pocuvat chce, nech to robi. Nulovy prinos. Hej, keby, keby ……. Len si ujo nevsimol, ze to prave na tom keby pada.
dobre myslienky dufam ze sa dotiahnu do realizacie…
Flasik = Meciar,Dzurinda,Fico = ?? uz je moznost iba zadlzovat a dalej bohatnut. Bez ludi.
Vážený pán Flašík na Slovensku sú kapacity, ktoré ponúkali návrhy vízií pre naše milované Slovensko, avšak ani jeden z doterajších premiérov odborníkom – ekonómom na ich vízie, ako napríklad profesorovi Husárovi sa neunúvali odpovedať, nie to ešte využiť bohaté pracovné a životné skúsenosti. Myslíte, že budúci premiér chytí rozum do hrsti a dá dokopy odborníkov, ktorých máme a využije ich potenciál ?
Snad
Separatistické Slovensko už takmer nikto nemiluje ako svoju drahú vlasť. Nakoniec aj prečo? Nemá k nej takmer žiadny vzťah, lebo všetko, čo sa tu námezdní pracujúci vybudovali sa rozkradlo politickými hyenami a ich gangami. Mečiarom, Ľuptákom a Slotom počnúc, Dzurindom, Kaníkom a Miklošom pokračujúc, následne aj s Ficom, Bugárom a končiac Sulíkom, Matovičom a Hegerom.
Poslední ktotí budete zo Slovenska utekať hasnite svetlo tak, že vyšrobujete žiarovky, (ak ešte budú?) lebo nenažraní straníci ukradnú aj vypínače…
Na separatistickom a šovinistickom Slovensku už ho takmer nikto nemiluje ako svoju drahú vlasť. Nakoniec aj prečo? Nemá k nej takmer žiadny vzťah, lebo všetko, čo sa tu námezdní pracujúci vybudovali sa rozkradlo politickými hyenami a ich gangami. Mečiarom, Ľuptákom a Slotom počnúc, Dzurindom, Kaníkom a Miklošom pokračujúc, následne aj s Ficom, Bugárom a končiac Sulíkom, Matovičom a Hegerom.
Poslední ktotí budete zo Slovenska utekať hasnite svetlo tak, že vyšrobujete žiarovky, (ak ešte budú?) lebo nenažraní straníci ukradnú aj vypínače…
Kým vážený 10 tretina a 3 NOCI NEZASPÍŠ =?informač voj 03.03.2014 mafia na Slov..?úvody ?BEZ CENZÚRY ČASŤ ČASŤ 10? č11?
Posuňte to RTVS a uvidíme či je záujem niečo meniť a vôbec sa o tom rozprávať
RTVS-ku drží za vajcia vláda, RTVS nič normálne neodvysiela.
Janka, to bol prvo novembrový vtip? Jasné, že to neodvysiela…tá má iné vízie
Janka, to bol prvo novembrový vtip? Jasné, že to neodvysiela…tá má iné vízie
Pan Flasik, neviem co mate za lubom, ako sa hovori, ale momentalne si myslim, ze to bude na 100% niejaka certovina. Na Slovensku ste vzdy pomahal najvacsim politickym darebakom u moci, alebo k moci. Fakt je ten, ze ste dostatocne inteligentny a bohaty na to, aby ste mohol s takymto niecim prist a slobodne o tom hovorit v mediach. Dokonca sa my chce uverit, ze v tomto veku ste si konecne uvedomil, co je v zivote naozaj dolezite, a kde Slovensko vasi priatelia a ludia vaseho typu dostali. Este som schopny uverit aj tomu, ze kazdy sa vyvijame a mame pravo menit svoje nahlady na zivot, a aj nazory vseobecne. Cakam od vas, ze date doslova dokopy tim ludi, ktori to tentokrat budu zo Slovenskom mysliet vazne a cestne, a ze napr.do roka bude Slovensku prezentovany plan absolutnej zmeny spolocnosti, statu a celkovej birokracie potrebnej k jeho riadeniu. Ak bude fakt dobry a Slovensko mu uveri, mala by si ho osvojit politicka strana, alebo strany ktore by mali dostat vo volbach taku podporu, aby boli schopne ustavne prijat zmeny potrebne na naplnanie takehoto planu reformy, no a nasledne by mali byt odhlasovane v parlamente predcasne volby, v ktorych by sa uz islo po novom. A este poznamocka, a kde sa vo vasich planoch stratil na Slovensku taky vyznamny socialny element, akym su Cigani.
Pan Flasik, neviem co mate za lubom, ako sa hovori, ale momentalne si myslim, ze to bude na 100% niejaka certovina. Na Slovensku ste vzdy pomahal najvacsim politickym darebakom u moci, alebo k moci. Fakt je ten, ze ste dostatocne inteligentny a bohaty na to, aby ste mohol s takymto niecim prist a slobodne o tom hovorit v mediach. Dokonca sa my chce uverit, ze v tomto veku ste si konecne uvedomil, co je v zivote naozaj dolezite, a kde Slovensko vasi priatelia a ludia vaseho typu dostali. Este som schopny uverit aj tomu, ze kazdy sa vyvijame a mame pravo menit svoje nahlady na zivot, a aj nazory vseobecne. Cakam od vas, ze date doslova dokopy tim ludi, ktori to tentokrat budu zo Slovenskom mysliet vazne a cestne, a ze napr.do roka bude Slovensku prezentovany plan absolutnej zmeny spolocnosti, statu a celkovej birokracie potrebnej k jeho riadeniu. Ak bude fakt dobry a Slovensko mu uveri, mala by si ho osvojit politicka strana, alebo strany ktore by mali dostat vo volbach taku podporu, aby boli schopne ustavne prijat zmeny potrebne na naplnanie takehoto planu reformy, no a nasledne by mali byt odhlasovane v parlamente predcasne volby, v ktorych by sa uz islo po novom. A este poznamocka, a kde sa vo vasich planoch stratil na Slovensku taky vyznamny socialny element, akym su Cigani.
Velmi dobry nazor…p. Flasik sa odrazu zmenil…???
Menšiny su v textovej podobe a ja som nikdy neriadil politické procesy v SR nikdy
Výborné,chválim.podat to treba ďalej.
Aj psycho- testy, detektor lzi a grafologiu, ci vobec maju predpoklad na funkciu pre verejne blaho… na pracu pre svoje blaho mame predpoklad vsetci, ale pre blaho vsetkych ??? Bohuzial sa cestni a spravodlivi ludia povazuju za hlupakov, ktori sa nevedia obracat v dnesnej dobe…. asi preto rastu preferencie tym, ktori sa v dnesnej dobe obracaju az,az…???
Prosím Vás, čo by robili odborníci v slovenskom“Augiašovom chlieve“? Myslíte si, že p. Prof. Mirona Zemina,zo SAV by sám dokázal vyčistiť chlieb, hoci je odborníkom na skvalitňovanie výchovy a vzdelania? K tomu by potreboval vlastný „tím“, myslíte, že by mu to Imperatori v slovenskej politike dovolili bez toho, aby mu hádzali polená pod nohy?
Oprava: vyčistiť chliev
Dobrý nápad,ale kto to schváli a presadi.
Eeeeu
Clovek, ktory medialne stvoril Fica a nabalil sa na peniazoch oligarchov nema rozdavat rozumy, ale sediet hlboko v kute a spytovat si svedomie, fuj, fuj, fuj….
Kravička mu….
urcite treba zmenit volebny system..ale mat v kazdom kraji vlatny stat?ako by sa delili dane ? eurofondy? do psej matere..
Eurofondy treba odmietnuť….je to len dlhové otroctvo a spôsob ako korumpoval politikov aby boli loajalny eú.
@Bob Padok no eurofondy odmietol v minulosti kotleba pre bb..esteze tam rucime za pozicky a kto bude spravodlivo rozdelovat dane aj ked sa vravi z e v hlansdku maju zdanene ku..vy a my mame sku.vene dane
@Rudolf Betak ja zaplatím dane…tie dane idú do Bruselu a SVK politik má rozklepany prosiť a predkladať projekt kde tie peniaze môžme utratiť….argument je že dostaneme viac ako dávame…pár percent…ale tých pár percent sa vytratí na neefektívnosťi celého procesu schvaľovania,korupcii a pod. Veď predsa Brusel nemôže vedieť čo my potrebujeme…ale my máme o Tom rozhodovať….celé zle.
Je to v Rakúsku Nemecku …. Jednoducho
No, keď nevieš, spýtaj sa odborníkov do psej matere::-)))
TAK s touto víziou súhlasím…Je to dlhé ale kto by ste mali záujem ,odporúčam si to pozrieť…Fedor Flašík rozpráva o vízii Slovenska aspoň na 20 – 30 rokov dopredu …trochu sa venujem politike a túto reláciu som si už dvakrát vypočula …Asi takto si predstavujem reformy na SLOVENSKU . …Ja by som ešte aj okresy vrátila tam kde boli pred 1989 ..napr.na východe niekedy na tom istom území bol okres Svidník a Humenné a teraz tam je okresov 5 !!! Svidník ,Stropkov Medzilaborce, Humenné ,Snina
a PREĆO by Snina nemohla byť
Čím viac okresov, tým viacej administratívnych budov, úradníkov, ergo tým väčšie náklady na verejnú „správu“ a potom menej prostriedkov zostáva pre skvalitňovanie života v regióne (nieto peňazí na opravy komunikácií, na zlepšovanie životného prostredia), skrátka peniaze do regiónu síce prídu, ale väčšinu „zhltnú“ mzdy a vytváranie „pracovných podmienok“ zamestnancov okresných úradov. Veľa byrokracie a málo skutočnej práce.
@Zdenka Baumanová Poznám. Asi pred 3 ROKMI SOM BOL PO DESAťROčIACH V MaTúšKOVSKOM LESE, videl som starý strom , zvrchu už aj schli konáre , ale kmen dolu priemer aspon 130 cm, asi v okolí nebude vela takých ! , tak som šiel na okresné životné
aby aspon pár metrov okolo prečistili / tabulku dali …
že nedostávajú dosť ani na benzín
@Ondrej Lalik A hlavne VŠADE v každom videu rozdáva „“ rozum „“ !!!!! Podľa nej nemáme KVALITNÉ VZDELANIE len ona jediná vzdelaná vie čo je správne !!!! Používa slová ktorých význam vôbec nepozná !!!
@Mária Škrabáková MARA toto nie je športový kanál a TY nie si Gabo Zelenai !!!!! Komentujes skoro každý komentár !!! Veľa ľudí ti už písalo že si otravná píšeš nezmysly ale TY nedáš pokoj Však !!!!
…pred skoro 30 r. robil Mečiarovi prvé voľby o švajčiarsku…najradšej mám týchto kktkov, ktorý po toľkých rokoch idú mudrovať…veď do polroka bude mať vlastnú stranu, to bude terno…
@DANIELA Lempeľová
A Flasik ma byt ten iniciator a urobi to z dobrej vole? 30 rokov sa nabaloval a zrazu ma iba tak vrazit hrozne prachy do politiky, bez toho, aby ocakaval zisk? Preco to neskusil uz davno?
Dobre sa vám Tara všetkým
Rozkradli ste narod ojebali ludi a teraz sa premeniť na anjelov
Ste zločinci a podvodníci
Fedor Ti si nepumpnul len Mečiara,ale zároveň aj všetkých občanov Slovenska. Jedine správne načo si poukázal,že Slováci keď budú voliť boľševikov budú mať trvale holé rite.
Vízia odtrhnutia od Čechov je po skoro 30tich rokoch málo na fungovanie štátu. Aspoň s hľadaním novej vízie začal prvý pionier kapitalizmu, len neviem či už nie je neskoro keď sa pôda predávala do zahraničných rúk. Mali by sa pridať do tejto debaty aj ostatní.
V demokratickom systéme nemôžete ľudí nútiť, aby diskutovali o problémoch v slovenskej spoločnosti, v diktátorskom systéme im účasť v diskusií môžete nariadiť z titulu politickej moci. Diskusie v totalite preto boli iba formálne, v zmysle: kto je za, alebo kto je proti návrhu „vyššej moci“.
@Mária Škrabáková Viac hláv rýchlejší tvorivý proces.
Škoda, že ste to nezadefinovali pred 30 rokmi, dnes by sme boli niekde úplne inde.
Ak by mal na ucte to co vy, nepohol by ani prstom pred 30-rokmi. Ak si myslite, ze nieco bude robit inac, ako spred 30tich rokov. Nebude.
@Anna Kukuckova aj keď to Fedor poprel, že nebude zakladať stranu, tak mu neverím ani slovo. Fedor bol vždy zákulisný hráč a manipulátor, ktorý poťahoval svoje figúrky na politickej straníckej šachovnici. Fico to tuším v roku 2006 komentoval tak, že viac nedovolí, aby ho Fedor držal za gule.??
@Miroslav Hazucha Jasne- presne tak! Fico, stoji v amoku vystupit na vrchol „Krivana“ avsak krivy a krivak ostane i nadalej. I vsak musim mu dat + za to ze povzbudzuje ludi a v podstate provokuje co je nebezpecna cesta. To by mal mat kazdy z nas uz kompas v hlave nastaveny i bez neho. Media na to nie su potrebne. Utoky na medialnych sietiach su dostatocne agresivne a cielavedome ako tie tlacene, tu sa moze vymyslat a miesat.Pohodovy den Vam prajem.
Bolo by veľmi prospešné, keby ste mohli dohovoriť bývalej
Monike Beňovej, aby prestala škodiť Slovensku a Slovákom svojím hlasovaním v EU parlamente. Hladuje za všetko PROTISLOVENSKÉ protinárodné len aby si dalej užívala
dobre platené miesto v EÚ. Fico ma pekné reči a pritom
jeho smerácki poslanci v EU hlasujú tak ako chce liberalny nemorálny diktátorský, panovačný EÚ parlament.
Vaša bývalá žena sa pretrtkala až za Eurokomisárku. Čiperna žienka.
Tu sa zavádza nwo…ako chcete ísť z toho von?odovzdali sme právomoc eu…vízia aj s koncentračných tabormi…do roku 2050 je hotová…vypracovali ju na ekonomických fórach globsecoch eu a Amerike…ved uz je elektronicke euro aj dolár…do 2025 uz reálna mena ani nebude…vystúpiť z eu a nato…
Ak by ľudia poslali do politiky EÚ kvalitnejšie vychovaných a vzdelaných ľudí, tak by politika EÚ tiež mohla vyzerať na iný“obraz“.
@Mária Škrabáková nevyzerala EU je fašistický projekt pokračovanie EHS to bolo pred EU a založil EHS Borman viete kto to bol?Hitlerova tajomník v roku 1943 keď bolo jasné že vojnu prehrajú sa stretli nacisti a majitelia firiem Krups Mercedes igfarben a ďalších a vymysleli projekt EHS dnešnú EU a NATO je vojenská ochrana obchodných záujmov prvý veliteľ vojsk NATO v Európe bol Hitlerova generál wermachtu pýtam sa tieto info boli aj pred vstupom našim do bordelu EU kto normálny po týchto informáciách chcel do EU?!
Dalši veľky sponzor zločincov zo Smeru.
Páčia sa mi tie názory.
Mame vela ludi s dobrym nazorom, len ten je nevyhnutne aplikovat. Tento pan zalozil marketingovu firmu “ Smer”, dufajme ze toto neide / nechce realizovat s Ficom a spol., je to podozrive od neho.
@Herbert Orangovic povedz mi kto na to množstvo ľudí bude robit! Dnes vieme, že všetci chcú byť pri plnej komore nože daj Herbert
Tento pan to nemá v hlave poriadku. Určite zarobil velmi dobre na Slovákoch za p. Mečiara teraz sa mu lagko
Fedor ides do politiky? Nieeeeeeeeeeeeee
Systém D21 https://youtu.be/AoVQ1WX0RPU
Ako najdemokratickejší volebný systém sa my javí D21
Systém D21 vysvetlenie… https://youtu.be/AoVQ1WX0RPU
Pred časom som absolvoval celodenné školenie ohladne vízie a misie firmy (kauč Zoltán Demján) a musím poďakovať pánovi Flašíkovi, že sa podujal spracovať náročnú tému. Na tejto koncepcií je ešte veľa práce, čo spomína aj Fedor, ale smer definoval správne! Rozpracovanie a realizácia spomínaných tém nie je jednoduchá, ale na Slovensku máme veľa múdrých hláv, ktoré to zvládnu. Len bude potrebná veľká lopata, aby bolo možné odsunúť tých, čo rozdeľujú dnes verejné financie vo svoj prospech! Zmena systému je potrebná ako soľ …
No uz bolo na case
Nie je to jeho tema iba ju potrebuje pre dalsi zisk! Ma uz BOHATE nabrate skusenosti ako zvysit svoje zisky = Meciar, Dzurinda . Fico = vsetko ZLE! A BOLI TO PRAVE VOLBY!
Fedor, pomahal si meciarovi, pomahal si ficovi, najciernejsiemu obdobiu samostatneho slovenska a ty ides hodnotit situaciu na slovensku? Kto ta teraz plati aby si manipuloval verejnou mienkou ?
Aj DU v 94 ? moravcik
Treba začať PROTISLOVENSKOU BANDOU ČO TERAZ VLÁDNE !!! A v parlamente by neostala ani polovica. Dementi z OLAJNO NSDAP na čele s tým PSYCHOPATOM Z TRNAVY by leteli PRVÍ
Výborná debata veľmi dobre poučné
Prvá by mala ísť Monika Flašíkova !
Tá sa do EU prdulendu dostala výhradne vďaka svojmu IQ ???
Ta uzasne hlasuje…teraz odovzdala právomoci eu..21.10..
Hanba…co sa deje diktatura eu
@Andrea Weisova A Čapo to vaná 10 To je najväčšia tragédia SR ! Ženy, ženy… muži by Vás aj mali radi, ale toto ??? Sme kolónia západu, dovi dopo ! Amen !
Vacsiu logiku ma Vaskeho Ceskoslovensko, ako tieto bludy ?
Tak zase 30ROKOV v piči.To je čert alebo diabol,včera mal dobrý sen…
Nabaliť sa a potom dávať iným rozumy vitajte na Slovensku
Aj Kočner keď mu hrozila basa natáčal podobné videjká ???
aj to bol kusok dovodu preco si ho vybrali kuciakovci…
@Viliam Gajdos čo ?
@Miroslav Frey kuciakovci je pojem pre nadnarodne struktury ktore cez media ovplyvnuju realitu, tvoria mienku. tato hra je vyssia nez bezny clovek pochopi. nebohy jano neodhadol do coho sa zaplietol. pocit ze je sucastou niecoho cool mu zaslepilo oci. kocnera vtlacili do kombinacnej hry lebo im svojim pribehom a bohorovnymi recami zapasoval. ten telefonat kedy kuciakovi povedal ze si aj on jeho zacne vsimat zlomil krk obom lebo to otvorilo okno prilezitosti z koho spravit obetneho baranka a vraha. doteraz som ale presvedceny ze kocner sa okolo tejto kauzy ani len neobtrel. moj nazor ktory nikomu nevnucujem, na nic nemam dokazy len sa zamyslam..
Vízia je to zaujímavá a dá sa so všetkými bodmi súhlasiť. Horšie už ale je,že to prezentuje bezcharakterný človek,ktorý stvoril Meciara a Fica. Vízia týchto dvoch politikov bola rozkradat, ničiť,devastovat a priviesť Slovensko az do súčasného stavu.
Sss sss stary a preco nespomenies toho krpateho “ tajtrlika dzurinda a jeho cela garda, spolok, kde je “ radicova “ ???? Ved toto bola ta najciernejsia banda !!!!! A oni si chodia po “ slobode “ ???? Preco ich nikto nespomina ???? Zabudlo sa, alebo chceli by ste, aby NAROD zabudol ??? My nezabudame, aj keby ste to ako velmi chceli !!!!!! Ten krpaty, to bola najciernejsia banda !!!!!!!
@Helena Tulisová
?????????
no konecne – jasne, bez servitky
@Helena Tulisová Helenka trafili ste terč presne do stredu !!!! Sto bodov !!!!!
Pán Flašik vo všetkom s vami súhlasím má to hlavu aj pätu… len aby táto vízia mohla vzniknúť museli by sme najprv vystúpiť z E Ú ktorá likviduje národné štáty… už nie je na Slovensku nič Slovenské počnúc bankami je zlikvidovaný priemysel a poľnohospodárstvo tak už je neskoro a každý dopadne ako ten minister ktorý sníval o potravinovej sebestačnosti a takto skončí každý kto príde z nejakou víziou… je to môj osobný názor a dobre už bolo a Slovensko ako štát do dvoch rokov zanikne…
Haha. Tony bolo humoru…
To by…
Kto je ten občan?!!! Koho zaujímajú jeho citové výlevy?!!! Čím si vyslúžil pozvanie do tejto relácie? Šašo …
Nikdo ho nemusel pozývať on je majiteľ EReportu
Nevidel si submisivnu redaktorku ktorá sem-tam zmlklym hláskom niečo zasepkala?
@Sss sss To je host(ka) , nie redaktorka !
do svojho sa nemusi pozvat. Ak chce opät tak ide, a ovce sa vezu, lebo vie ako na to.
Menia sa len podmienky nie názory. Zmeňme názor a dosiahneme veľa. NIE KOLEKTÍVE, ALE OD SAMOTEJ PODSTATY napr. teba. Ja už som to urobil.
Flasik tu 2 hodiny mele o korupcii. Mna jebne 😀
Vsak on je na korupciu expert ?
Aj mňa….:-)))
Keď môže byť daňový podvodník ministrom financií, tak čo tam po Flašíkovi? 😀
ereport je smeracka zumpa…nic viac.
Pan. Flasik. Som. Z. Lm. Ale. Velmi. Si. Vas. Vazim. Som. Robotnik. Garbiar. Tazka. Robota. Ale. Ludi. Vazho. Formatu. Si. Velmi. Vazim prajem. Vam. Vela. Zdravia. A. Zostante. Taky. Aky. Ste. Vsetko. Dobre. A. Vela. Stastia. Dalsom. Zivote. S. Pozdravom. Mikulasski. Garbiari.
Ako si môžeš vážiť gaunera,zlodeja, ktorý slúžil a kradol Mečiarovi,Ficovi a bratričkoval sa s Kočnerom. Okrádal a oje…tento štát.
@teodor englis , ze by uz prisli na nieco, za co musi odsediet a preto verejne sa strazi, ja nic ja som DOBRY obcan.
Inteligenčný a emotívny kvocient sú základom pre verejnú službu !
@maria spackova Ani Škrabáková nevie čo so sebou, má to troška pomýlené. Ona komentuje kde koho a kde čo.
@Mária Škrabáková Práve presne to robíte.
@Ondrej Lalik suhlasim, cela je pomylena a velmi…??♀️
@Mária Škrabáková Neotravujte..?????
@Ondrej Lalik ???
… ale aj sudcovia, prokurátori a policajti !!!!!!!
@otvarač očí A tebe šibe klameš a vôbec to nie je pravda každý občan má právo voliť keď chce voliť a keď nechce voliť tak nevolí vôbec to je len každého osobná vec tedá je to len vec ľudí a ty trepeš a píšeš ty len hlúposti a vôbec nemáš ty len vničom pravdu presne tak pravda je to len ľudia
@DARINA KOLNÍKOVÁ a vy ste robot?
@otvarač očí vsetci maju pravo volit okrem otvaraca oci psychopati by nemali
@Marián Uváčik ak sa voli od 18 tak nech je aj horna hranica a teda vek dochodku. chces volit makaj dalej. plus tie iq testy
@Marián Uváčik Super dobré vyste to napísali to je len naozaj pravda on @otvarač očí asi vôbec nie je normálny pretože klame a píše len hlúposti tedá trepe a poriadne presne tak pravda je to len ľudia
Každý policajt bol u psychológa na IQ testoch pred prijatím a potom minimálne raz za 5 rokov. A čo Ty??? 😀 😀 😀
Holokaust – Genocída – Šikana občanov SR pokračuje ! Lipšicove odpočúvacie izraelské stroje nás sledujú ! Fašistická vláda si zaslúži popravu na verejnosti, prezidentka pôjde s nimi na šibenicu – 13,5 tisíc obetí tejto vlády je svedectvo aj proti katolíckej cirkvi ktorá podporila týchto zločincov ! Viac na axon blogoch na str. pravda – Občania – pripravte sa na generálny štrajk 17. 11. 2021 !
a hlavne ty fedor by si moholist aj na vsetky testy. si tu vyrobil fica ako medialnu figurku. original pre babky…ako vyslo ti to klobuk dole. ale tak trosku sa treba ubrzdit ci je tvoj nazor vobec relevantny
@W dobre
@otvarač očí Fico kope za pohrobkov sovietskeho zväzu a eštebacku kliku,ktoru držal pri živote a prikrnoval do konca svojho vládnutia. Preto aj spravil zo Slovenska to čo spravil
@Peter Petráš rozdiel je tým ,že Fico vedome škodil Slovensku a systematicky ho devastovat. Títo teraz škodia s nevedomosti
Očko azuritko tuším si bral prémie !!! Pozdrav denník N suku Todovu !! A nezabudni na plesniveho Sorosa !!!!!
@Anna Melichova ty obluda. preco sa tak vyjadrujes o novinarke? taky by potrebovali v kazdom okrese ty hlupa