V relácii Bez cenzúry rozpráva analytik Ján Baránek o 17. novembri 1989, o odkaze Nežnej revolúcie. Čo nám dala a čo nám vzala. Kam sme sa dostali dnes. Kde zmizli tradičné hodnoty, morálka, slušnosť, ľudskosť a čo ich nahradilo.
„Zdvíha sa mi žalúdok, keď vidím, ako sa chlapi bozkávajú! a na dôvažok sa to prezentuje pred deťmi,“ – hovorí analytik Baránek.
– Za čo sme štrngali kľúčmi
– Verili sme, že bojujeme za dobrú vec
– Získanú slobodu postupne strácame
– Tradičná morálka je na úpadku
– Súčasné aktivity takzvaných progresívcov
– Otázka LGBTI
– Ukradli ste nám odkaz Novembra
– Prekrúcanie dejín
– Kto za tým všetkým stojí
O týchto a mnohých ďalších témach v relácii Bez cenzúry.
Ďakujeme, že nás sledujete.
19:59 Presne! ???️
Chudáčik, vraj disident ? Kto ho prenasleduje? Čou hrozí??? Fico je jeho kamoš a nevedia ho dať do laty. Zrovna tohoto treba prenasledovať. A ak chodí na výučby, tak asi vedia prečo ho volajú.
Baránek sa predviedol. Fašista
Pán Baranek vystihol a pomenoval súčasnú situáciu úplne trefne, plne s tým, čo tu povedal súhlasím a tí, ktorí nejakým prazvláštnym spôsobom nesúhlasia, mali by sa zamyslieť či by mu v takomto dialógu dokázali argumentovať? ,… no nedokázali, lebo prirodzenosť, zákony Božie alebo prírodné( pre mňa to isté) a pravda sa nedajú prekrúcať bez fatálnych dôsledkov ktoré vidíme v súčasnej dobe a spoločnosti!
pán hrušovský, homosexualita existuje pri šestisíc druhov zvierat. okrem iného, pri vzťah sa nejakou prirodzenosťou neargumentuje
Pán Baranek klobúk dolu… ?????
S pár vecami nesúhlasím. Keď idem niečo povaliť, musím mať predstavu, čo chcem. Čo deň potom. Zažil som to v podniku. Všetci zahlasovali proti direktorovi. A čo dostali?! Veľké guľové. Ešte väčšieho idiota. Preto aj Jano Baránek, a to mohol tušiť hneď, robil užitočného idiota svojimi iniciatívami „za slobodu“. Úprimne, ľudia sa schádzali na Nám.SNP a štrngali kľúčmi, ale po 3 dňoch to pre mňa strácalo zmysel. Nikto tam s ničím neprišiel a stále sa len verklíkovalo preč s KSČ a pod. Už som len čakal, kedy sa na čelo „obrodného procesu“ postaví ÚV.
Aj to tak dopadlo. Literárny vedec, lihulík z pivovaru, či domovník, mali kočírovať národné hospodárstvo?! Trápne. Nakoniec to robil Čalfa. Megatrápne.
Toľko k 89-emu.
Na Václaváku Pussy Riot onanuju a krivy Václav Moravec káže o nezavislej zurnalistike faktu. Ako hovorite, dekadencia.
Pán Baránek, len technická, že ten socializmus existoval na dlh. Nesiel by ufinancovat. Inac suhlas.
Dnesny rozhovor sa mi velmi páči. Asi kvoli uprimnym emociam.
Obidvom palec hore.
no neviem, ale ako funguje USA keď nie na dlh? Nie je USA najzadĺženejší štát? My (ČSSR) neviem či sme mali v 89 nejaký dlh, skôr dlh nám splácalo Rusko. Mimochodom, Rusko prebralo záväzky (dlh) po celom ZSSR (vrátane Ukrajiny), ale nie je zďaleka tak zadĺžené ako USA. Skôr mám pocit že socializmus nešiel na dlh tak ako západ (neviem či to nazvať kapitalizmom… asi skorej konzumné zriadenie).
@Xandra ViAlex Samozrejme, USA je mega zadlzene. A ked nemaju, vytlacia si dalsie:-)
Ale sú aj obrovské a maju plno zdrojov, z ktorych mozu čerpat, aj produktivitu práce, ktora je inde ako bola ta nasa socialistická.
Moja poznámka bola o tom, že sme vtedy svojim sposobom rozdávali/dotovali z niecoho, co by sme vyrobili/ predali až pozajtra a že by sme to takto neudrzali. Ako sa to nikomu nepodarilo. Aj ta Čína už ide ekonomicky v kapitalistickom rezime, hoci vládnu komunisti.
Inac pekny večer:-)
napr. ja by som blahovu knihu kludne predaval, ved ludia mozu citat aj blbosti ale neviem si predstavit ako by sme mali sukromnu spolocnost ako martinus prinutit aby tak zacala robit. nebol by to prejav neslobody ?
ukradli nam celé Slovensko…sme sprostí národ, ktorého jedinci kvôli svojmu prospechu sú schopní zatratit celý štát a národ….je mi z toho na grc…!!!!¡
ČO to znamena ta modra plachta že mate pravo byt len 3 mesiace byt v EU po 3 mesiacoch už ste illegal ako je to možne
ČO to znamena ta modra plachta že mate pravo byt len 3 mesiace byt v EU
ČO to znamena ta modra plachta
Ako je to možne že v 27 štatov exituju rozdielne pravo
Pán Baránek, je len na škodu pre tento národ že ľudia ako Vy, nemali v 89 kontakty na zahraničie ako individua tipu Čarnogurský, Mečiar, Kováč…
PETÍCIA I. – JUDr. Adriana Krajníková – COVIDOVÝ TRESTNÝ TRIBUNÁL – zodpovednosť POLITIKOV a ŠTÁTNYCH ÚRADNÍKOV za COVIDOVÉ ZLOČINY
Veľká pravda, čo sa týka zdravotníctva. Mňa osobne ošetroval doktor v Španielsku, čo hovoril o výbornej škole a starostlivosti o pacienta, kde sa učil to jest v Československo. Nám sa len treba učiť Demokraciu, lebo vo všetkom je bordel. Skutočnosti sa prekrúcajú a narábajú s ňou politici.
Aké nesympatické sedenie.
Aké nesympatické stoličky
Fajn debata , Pána Baráneka si vždy rád vypočujem . Aj keď nie vždy s ním vo všetkom súhlasím . Ale to sa ani nedá .
bol som na namesti na nežnu mal som 35 rokov a jeden stary pan mi vravi synu neviete čo vas čaka a mal pravdu
Pán Baránek máte obrovskú pravdu !!!!????? Som zastankyna zdravého rozumu ako vy !!!!
Pán Baránok máte obrovskú pravdu !!!!?????
Bol to podvod na ľudí.
No,pán Baranek,súhlasím s vami!!!Som ročník 67 a niekedy mám pocit že za komančov som bol slobodnejší ako teraz v tomto hnoji!
p.s.som presvedčený že skutočný kapitalisti napríklad T.Baťa st. robia v hroboch saltá z toho čo sa tu deje!
bludár, ktorý žije vo vlastnej iluzórnej realite
Ten, kdo o sobě pochybuje se do politiky zajisté nehrne.
Křepce tam však nalezou ti, co si přijdou chytří jak rádio.
Pokud se mezi ně pak rozhodne jít někdo, kdo to má v hlavě srovnané, tak je jim podezřelý.
Nechápou ho a snaží se ho vypudit…?
Pokud bychom přijali předpoklad,
že nějakých 75 – 85% občanů se o politiku nezajímá nebo si jen večer poslechnou zprávy, či je mají puštěné v rádiu v autě, protože prostě na to, aby to sledovali a hledali si a ověřovali nemají nebo nemají čas, protože mají náročné povolání, hypotéku, rodinu tj děti a staré rodiče apod..
Že takových 15 – 20% občanů sleduje dění a je více méně v obraze a vstávají jim z toho vlasy na hlavě
a z nich tak 4-5% mají snahu s tím něco aktivně dělat
a část z nich je nakloněna věřit tomu, co si přejí, aby byla pravda
a část má snahu ne pouze věřit, ale i vědět
a část z nich je taky vedle jak ta jedle…!?
Evidentně –
tak ti z těch 4-5% by potřebovali podporu z těch 75-85%.
Ale šanci mají na velmi malou část, pokud je někdo nezaktivizuje. Tu podporu mohou mít z těch 15-20%
a ještě rozdělenou na ty tři názorové směry..
Takže vidíme, jak je to s tím chtěním.
Spíš zase holt zasáhne to:
přání otcem myšlenky.. ?
Super
Ze vraj za 5 rokov dobehneme ostatne krajiny! Oni si to fakt mysleli.
Pán Baranek ?všetko, čo ste povedali, je svätá pravda a tá je len jedna???
dristík, sloboda je čo????? možnosť kradnut bez postihnutia, čo sa aj stalo….tak čo? si vlastne chcel, ked si to chcel zbúrať????? teraz ti to chýba? vidíš tie rozdiely? System skolaboval kôli Gorbačovi…..žiadne perestrojka NEbola. Bolo iba búranie….
Tupý jeBaránek je sú časťou dezolatória ako sú prakokoti: Bláha,Čarnogurský,Chmulár,Marček a ďaľší.
Bolo to všelijaké aj za komunistov, ale spolužitie ľudí bolo iné, boli sme skromnejší, otcovia, starší boli autority mladých.
Nikto nespomína čo zažívali ľudia pri kontigentoch, bez zakalacieho listu nesmeli robiť zabíjačku, teliatko museli odovzdať atď. Ale to čo sa deje teraz ozaj nebolo, žiaľ je to o ľuďoch, fakt čo generácia to sprostejsia, česť výnimkám.
Co se dřív dělo na východě Ukrajiny? Jestli tam Ukrajinci perzekvovali Rusy, tak měli ty rudé svině dávno odtáhnout domů. Putin může za všechno. Například nám do ČR dosadil Zemana i Babiše a to nás stálo stovky bilionů korun. Jste tupá nacistická filcka, zaplať pánbuh že jste Slovák
Ja mam sadisticky nazor. Boh je. Duch jeho bytia je.
A ty si?
Ak novinarka povie, ze ma narok,a ze si magor prave ty..Tak o tom to je, ze ta posunula tvojou reakciou.
Ak sme vsetci sucastou systemu a sme v hajzli a niekto hajzel splachne tak pojdes do zumpy ty, i buzerant ale i ja. A nezale,i natom, o co sa snazis.
Ja som len sofer. Ale ja z hajzla idem prec. A z riti. Ty sa rozculujes
Pán Baranek Klobuk Dole VASA VIDRRENE ? Setko dobre vám Prajem neh Sluzi Dravicko Rodikom Spolu ❤️☘️
????????prajem všetko dobré pan Baranek
Presne a trefne zhrnute to čo sa okolo nas deje v spominanich oblastiach
Pán Baranek,rád vás vítam a počúvam,ale musím sa Vás opýtať na odkaz novembrových udalosti.Tie boli naplánované v polovici júna 1989 vo vysťahovanie bývalej obci Hadviga pri Slov.Pravne,kde pražská Stb doviezla bratov Rumlovcov z Kysúc,kde pásli kravy,u bývalého clena bielych légií,Jozefa Korinka.
Bolo to inak 89…a rozpráva co mu pasuje v každej dobe
A čo iné ste čakal p. Baranek od ludi takých charakterov? Socializmus bolo treba z ho vadiť až pod čiernu zem však. Lenže títo ľudia už nepotrebujú tých, ktorí im robili výťah k moci. Oni potrebujú absolútne oddaných, nediskutujucich a naprosto lojálnych pajacov. A treba vedieť, že keby nebolo Gorbacov ovej zrady nikdy by sa nebolo stalo to co sa stalo a o týchto zločincoch by nikdy nikto nevedel. Neskoro je plakať nad rozliatym mliekom.
Pán Baránek, nekonečná vdˇaka Vám za Vašu 100% pravdu!!! Boh Vám žehnaj dlho,dlho!
„1“ !!! PAR EXCELENCE !!!
Pán Baránek hovoríte veľkú pravdu. Ja si vážim vzdelaných ľudí vo svojich profesiách, a viac rokov. Ak študovali poctivo, vždy majú čo povedať. ???♥️?
Hlavnou výhrou novembra 89 bolo zrušenie vedúcej úlohy KSČ a slobodné voľby. To, že si voliči každé 4 roky zvolia toho alebo onoho, je ich právo. Pri ďalších voľbách môžu voliť znova.
Keď chce niekto na Slovensku niečo zmeniť, môže vstúpiť do politiky, komunálnej alebo parlamentnej, presvedčiť voličov, že on a jeho program je to pravé orechové a presadiť to v praxi. Posledné voľby to potvrdzujú, do mestských a miestnych samospráv boli volení poslanci bez straníckeho trička.
Len fňukanie a frflanie je nanič.
Citát – Kritizovať znamená usvedčovať iného, že to nerobí tak, ako by som to robil ja, keby som to vedel.
Pán Baranek ešte som od vás nepočula introspekciu! Aký veľký podiel ste vy sám osobne mali na tejto situácii? Nemali by ste práve vy preniesť veľké ospravedlnenie tomuto národu? Že vás nikto nemanipuloval? Aj dnes ste schopný svoju krátkozrakosť takto pomenovať? Ľudia vášho typu majú na svedomí otvorenie dverí tejto čvarge! USA vás použili ako toaletný papier!
Páni moja hlboká úcta…..?
Baranek, to koho ty oblbuješ.
Gorbačov prehlásil, že žiadne záväzky Západ nepodpísal. Naopak, Jelcin podpísal Budapeštianske memorandum. Snáď si o tom počul.
Ako putinov troll si nepresvedčivý. Dúfam, že aspoň dobre platený. Fuj.
Tvoj dedo po vojne bojoval na Slovensku proti Banderovi. Zvláštne, Bänder bol celý čas v Nemecku.
Tam ho aj Rusi zavraždili.
Tvoje hnusné keci som počúval 2x.
Prvý a posledný.
Komunizmus bol tma, liberalizmus je hmla. V tme zasvietis a vidíš. V hmle zasvietis a aj tak nevidíš.
Pán Baranek je super a hlavné rozumný scitany človek,, kiež by sme mali takych vo vláde SR.
Svetlo na konci ste vy pán Baránek , verím že stále je prevaha ľudí si zdravim rozumom.
Nech si kto chce co hovorí za socializmu mi bolo dobre zarábala som v podniku chemlon 2 000 československých korún keď s odmenami aj 2 500 a bola som spokojná bol v prvom rade pokoj kľud ľudia mali prácu istú bývanie dostali mladomanzelske a nenávratne pôžičky zdravotníctvo školstvo zadarmo obchody vonali slovenským tovarom taky sebestacni bol náš štát aj na podnikové dovolenky sa chodilo aj do Maďarska Juhoslávie Turecka Ruska Poľska a načo ma do Ameriky alebo Dubaja Afriky no nač doniesť si choroby sveta a ten kto drel na družstvách podnikoch zarobili a ten kto sedel v kancelárii 900 korún dnes je opačne ti co nič nerobia majú mzdy vysoké a robotníci mzdy minimálne robíš u podnikateľa zdierie z teba kožu a robotu ti dá za troch a plat almužnu zlatý sociik
Pán RNDR. Som vás ročník a tiez som zakladal VPN. Vaše slova rezonuju v mojom mozgu ale hlavne v srdcí. A je mi dnes smutno. Z toho, co nám zvolili naší spoluobcania. Plne suhlasim a dakujem za Vasu pracu pře Slovensko ????✌️
Ppppp
LGBT xyz- treba liečiť a ANO A DÁ SA TO !!!!!! Je to choroba Hlavy!!!! Je to Diagnóza a toto ma logiku od počiatku sveta : https://cs.wikipedia.org/wiki/LGBT_pr%C3%A1va_v_Kataru
pán Baránek priamo povedaná pravda, ohromný prehľad …..
smutné že nám vládnu nuly
Presne ste to pomenovali
“Život nie je problém, ktorý treba riešiť; ale skutočnosť , ktorú treba zažiť”? Buddha
p. Baranek. Vy si hovorite Analityk ? Vasa Naivita a KDHakov je bez Hranic. Nastudovat kto je Vatykan. Co su Sionisti. A kto zriadil Stvrtu Risu EU NackoFasistov a komu sluzi NATO nahrada za Wermacht. A ako sa presadzuju Babkove Vlady fasistov agentov CIA po Europe. A preco ? To Vam nedoslo ? Ze je to REPETE za prehratu 2.sv.vojnu s Navratom Fasizacie
Vnukov SSmanov vo vedeni EU.Pod Tlakom Sionu. Rok 1941 sa opakuje doslovne. Zlikvidovat Rusko a Vyhladit Slovanov. A 50 roky a StBaci boli zohrate Tajne sluzby Izrael,VB,Vatykan.
50% im sluzilo ako nasadeny zradci. Po 89 povyliezali ako Svabi na Hotovu vec. Davno zorganizovanu ktora mala prebehnut po 1968 roku. Dejiny,dejiny studovat Prezieravo.
Pisete VatYkan… A to mam s Vami diskutovat?
… ešte pred tromi rokmi som sivás považoval, dnes sa mi bridíte ked miesate Putina s Papezom a Ukrajinu s Kisingerom a covid s dalsimi bludmi a cez priame neodsudenie vražd Ruska na Ukrajine az po pomaly pripisovanie existencie hoaxov tejto politickej garniture a zastitujete sa pritom vsetkom svojim konzervativnym katolicizmom …
presne tak. mate pravdu
Podpisujem každéslovo p.Baránka!
Ste skvelí ❤️
Pán Baránek, máte moju úctu.
Hovoríte pravdu, to čo sa dnes nenosí.
Kde sme to doštrngali, ja hovorím dnes by som musel štrngať vydlicovimi 60. Nech vám slúži zdravie, lebo táto vláda nás zbaví aj lekárov a nemocníc.
Pan Baránek, velmi si vážím Vašeho postoje a myslím si, že dnes bychom se měli od slováků asi učit.
…vsetkym nam to je jasne ,ze vsetko mali amici z eu dohodnute dopredu tak ako covid a robia z ludi hlupakov!
Super✌✌✌jen kdyby bylo takových rozumných lidí více?
??????
Prečo vás pán Zavodsky nepozvie do rádia Expres
Závodský sa pokazil, napríklad dnes si pozval dúhového bieleho vraňáka z teplej kotolne ?
Koľko platí americká propaganda meseznikovi a pánu Zavdskemu
Pán baranek klobúk dole ste človek ktorého si vážim meseznikov to je americká bapka
Boh stvoril muža a ženu. A tak to aj bude.
Problém je ze poniektorí nevedia ci sú muži alebo ženy a tlačia iným túto zvratenost…
Mate pravdu prisla dekadencia ludskeho
zitia a miesto toho nam vnucuju nazor ktory nie je spravny.
Necakal som prave od pana Baranka take objektivne zhodnotenie veci, hlavne co sa tyka socializmu, vdaka za to, pan Baranek, veci neboli a nie su cierno-biele. A vdaka aj eReportu a panovi moderatorovi ze umoznuju aj ine ako tvrdu propagandu v dnesnych casoch ked sa totalita vracia – tentoraz zo Zapadu a v este rafinovanejsej a obludnejsej verzii.
Pán Baránek , pán Ekkert boli ste výborný , zvuk tiež v poriadku, reláciu som si užil , ďakujem.
Pán Baránek , pán Ekkert boli ste výborný , zvuk tiež v poriadku, reláciu som si užil , ďakujem. Pán Flašík, vám tiež ďakujem za túto reláciu.
Chvála bohu že sú tu ešte takí ľudia ako je Pán Baranek .
..viete prečo sa to deje ? Ludia opustili lásku k Pravde a robia to čo je dobré v ich očiach…prevrátenosti…p.Baránik nerobte sa dobrý lebo dobrý je podla Biblie len Boh,všetci potrebujeme milosť konať dobro ,ale len na základe znovuzrodenia,ak vám to niečo hovorí tak pan B.nezavádzajte potrebujete spásu rovnako ako tí ,,nemorálni,, a nech sa vám nedvíha žalúdok s iných,jedine zo seba…
Prečo nehovorí katolík o pedofili kňazov nestrkali jazyky, hrabania prachov, neslobody (Bezak), postupnej zmluve s Vatikánom? Aha tabu!
Skvelé
Prevrat 1989 o prachy, fleky, majetok prekrytý slobodou ! Gal, Knazko, Budaj,… aj mali miestni krikluni získali nevídaný majetok, fleky. VPN nechcelo konať voči STB, polícii, cirkvi aj ona mala svojich udavacov !!//Zdravotnictvo, školstvo úplatky operácie, prijímačky, tovar,… //Kecy, reč vzdy sklzne k bu… antom, lesbam.// Sloboda je ze obcan rozhoduje sam o sebe (voľby). Občania rozhodovanie nezvládli, cesta spet do starostlivosti statu nie je. Tak takze.
Správne p. Baranek, máte úplnú pravdu, len škoda, že to nechápu tí idioti a imbecili, alebo tomu rozumejú, ale peniaze z Ameriky a Únie robia zázraky…….????
Správne p. Baranek, máte úplnú pravdu, len škoda, že to nechápu tí idioti aimbecili, alebo tomu rozumejú, ale peniaze z Ameriky a Únie robia zázraky…….????
Vsetčci boli po revolucii disidenti len moj dedo kopal v jachymove
Ja som makal 1000 m pod zemou na Ostravsku na štyri smeny.
??
17. november bol zinscenovaný CIA a im podobným, aby sa židovská svoloč dostala späť k svojim nakradnutým majetkom a k moci. A dočkali sme sa, že nás chcú vyhladiť, lebo im na tomto svete zavadziame. Je načase, znovu usporiadať revolúciu a prevziať moc do rúk ľudu, ale na celom svete. Židia nebudú spokojní s ničím, lebo iba oni sa cítia za vyvolený národ.
Tak,pravdu hovoríte!!!!??????
?
9:19, 9:30 prečo sa chytáš nosa a ukazuješ svoj zlatý náramok? Je to treba? V kontexte toho, o čom práve hovoríš. Povedz mi, pán Baránik..
10:32
10:33
12:14
12:31 „ale za to nemôže Putin“ ?
Jablonská drž hubu, veď ty rozmontuješ celý svet
???
Ja ho chcem opraviť
Však toto
12:36
12:51
12:57
13:00 aj ja a moja rodina ??
13:07
13:19 knihy, ktoré podporujú vojenského zločinca Putina, ktorý spravil z krásneho Ruska teroristický štát a Slovensko zaradil na zoznam nepriateľov Ruskej federácie náhodou nemyslíš?
13:35 ja len pripomeniem, že Ľúboš Blaha je zapredaný protislovenský politik sponzorovaný vojnovými zlocincami z Kremľa. Aby sa tu na to, uprostred tejto zaujímavej debaty, nezabudlo.. veď máme predsa slobodu slova a dostať sa k pravdivym údajom, je veľmi dôležité.. aby sme sa vyhli propagande v neprodprch občanov našej krajiny ?
13:35 ja len pripomeniem, že Luboš Blaha je zapredaný protislovenský politik sponzorovaný vojnovými zločincami z Kremľa. Aby sa tu na to, uprostred tejto zaujímavej debaty, nezabudlo.. veď máme predsa slobodu slova a dostať sa k pravdivym údajom, je veľmi dôležité.. aby sme sa vyhli propagande v neprospech občanov našej krajiny ?
13:55 stretávaš sa s Blahom, pán Baránik? S tým Blahom, ktorý slúži ako mäkká vojnová zbraň v rukách Kremla v našom informačnom priestore? Alebo s iným? Prečo to v tomto dôležitom rozhovore nešpecifikuješ, pán Baránik? Povedz mi..
14:32 prečo potrebujeme slobodu? So slobodou prichádza aj zodpovednosť. V dnešnej dobre je individuálna zodpovednosť dôležitejšia ako kedykoľvek predtým.
14:56 aká absolventka žurnalistiky? Prečo nie si konkrétny, pán Baránik?
15:11 ale samozrejme, že môže. Tituly ešte nikdy nikomu nezaručili to, že má monopol na pravdu. Aj taký Karol Kleinmann mal veľa titulov a klamal a robil ľuďom zle na každom kroku a hlavne robil hanbu lekárskej fakulte Univerzity Komenského
‚“Odkiaľ sa to tak rýchlo mohli dozvedieť?“ pýta sa PhDr. Karol Kleinmann (PhD.), známy psychológ a psychoterapeut z Bratislavy. V novembri minulého roka navštívil Indiu spoločne s manželkou a doslova niekoľko hodín pred odletom naspäť na Slovensko sa im podarilo absolvovať návštevu jednej z legendárnych indických veštiarní.‘
A potom zomrel na narodeniny učiteľa národov Jana Amosa Komenského 28.3.2021, presnejšie sa zasudil na covid 19 do 13 dní a jeho rodina to tajná mesiac a jeho hrob je ukrytý, aby sa k nemu nemohla dostať verejnosť a vzdať mu účtu, ktorá mu patrí.. ?♀️??https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/161154-osud-napisany-na-palmovom-liste/
15:51 my už dávno nie sme homo sapiens, pán Baránik.. zaspali ste dobu? ľudstvo sa vyvíja ďalej a technológie, ktoré narastajú a učia sa exponenciálnym spôsobom, nám majú život v pravde uľahčiť a odhaliť šíriteľov dezinformácií, ktorí chcú tieto exponenciálne technológie, aj sociálne siete, zneužiť na to, aby zarábali na klamaní národa a šírení propagandy. Ako môžeme využiť umelú inteligenciu na to, aby nám pomohla zistiť, kto hovorí pravdu a kto nie? Kto je dobrý a kto je nebezpečný?
16:06 a prečo nie, ak mi môj robot, moja umelá inteligencia, ukáže, že je daný „odborník“ klamár, podvodník a zločinec, ktorý zneužíva svoju pozíciu, tituly, moc a kontakty na spôsob bývalých ŠTB rovnako tak, ako to ukáže robot a AI ostatným ľuďom decentralizovane, teda nezávisle odo mňa a môjho subjektívneho názoru? Ty nechápeš, že dobré deti a mládež s technológiami budú súdiť a brať na zodpovednosť starcov s titulmi aj bez, ktorí ničia našu spoločnosť a vracajú ju do praveku zatiaľ čo si sami plnia vrecká peniazmi a užívajú si ako prasa v žite? Ak je odborník skutočným odborníkom, tak sa potom nemá čo takýchto detí, mládeže a ich technológií báť.. však?
16:27 jedinou povinnosťou novinára je byť verný objektívnej pravde a byť zodpovedným učiteľom národov 21. storočia, ktorý šíri informácie založené na faktoch a overených zdrojoch obzvlášť v čase pandémie a vojny!
17:07 ? kto konkrétne menovite ignoruje zákony fyziky, povedz mi, pán Banánik, nech sa s ním môžem porozprávať ?
18:10 a 18:14 zase nos ? evolúcia sa usmiala ??
18:44 klonovanie v skúmavkách a zase nos ?
18:44 klonovanie v skúmavkách a zase nos ?18:47 ?♀️
18:56 a prečo nie? V kybernetickom virtuálnom prostredí je úplne jedno, čo máš medzi nohami, ak si kokot ?
19:24 a čo teraz, keď si doktro prírodných vied? Máme sa poSSrať? Aj moja sesternica Andrea Brezanová, rodená Daubnerová, je doktorka prírodných vied a nepoSSrali sme sa hoci bola za Ficovej vlády zvolená na vysoký post na ministerstve financií a neskôr v roku 2015 a 2017 bola jednohlasne zvolená všetkými štátmi OECD jednohlasne na post podpredsedníčky rozpočtového výboru OECD ako zástupkyňa ministerstva financií SR na stálej misii zatiaľ čo mňa v tom čase prenasledovala Kleinmannova ŠTB mafia počas môjho rozvodu a dodnes mojim deťom chýba zročné výživné za roky 2014-2017 hoci mi dal súd za pravdu.. aj Matovič má titul, a je prakticky neschopný vo vedení ministerstva financií, o vedení štátu nehovoriac.. nie len preto, že je to plagiátor ?
19:42 toto je úplne pochopiteľné a je to v poriadku
19:44 ľudí s iným názorom nekriminalizujeme, to máš pravdu
19:53 odkiaľ vieš, že zrovna ty máš zdravý rozum?
19:59 ak je pre teba jediné východisko poslať lgbti človeka na psychiatriu, tak potom, podľa mňa, tvoj rozum ani tvoj úsudok zdravý nie je a si sám pre spoločnosť nebezpečný. Na psychiatriu patria iní ľudia a na základe úplne iných kritérií, pán Baránik. Vieš o tom, že gay Alan Turing pomohol zastaviť 2. svetovú vojnu tým, že pomohol Britom prelomiť tajný nacistický kód Enigma? Prečo tu teda šíriš takéto nezmysly obzvlášť po vražde, po teroristickom útoku na dvoch lgbti chlapcov v centre Bratislavy, ktorá bola počas 2. svetovej vojny nacistická a kde sa hlavné námestie volalo Adolf Hitler Platz? Nevieš o tom, že vrah, syn kandidáta Harabinovej politickej strany Vlasť, po vražde na internete zverejnil 60 stranový dokument, kde vyzýva ďalších vo svete, aby vraždili Židov? Kde je v tomto celom tvoja individuálna zodpovednosť, pán Baránik? Povedz mi
20:05 a môžeš sa aj na hlavu postaviť, pretože to, čo tvrdíš je vyslovené svinstvo, aby si ublížil ľudom z komunity, ktorá je po trjto vražde zranená, prežíva strach a ktorej ide v našej spoločnosti doslova o život. Šíriš v spoločnosti proti tejto komunite nenávisť, miesto toho, aby si im prejavil porozumenie, súcit a poskytol ochranu, pretože sú dlhodobo štátom diskriminovaní.. ale pritom samého seba považuješ za disidenta? Nehanbíš sa, pán Baránik? Moja teta, mladšia sestra môjho otca, MUDr. Daniela Martišová, rod. Jablonská bola dlhoročná primárka na ženskej psychiatrii v Pezinku a vo svojej práci bola dobrá. Nie je za verejné pride pochody, ale komunitu lgbti určite chápe. Oni za to nemôžu. Ja lgbti nie som, ale zastávať sa tejto komunity budem, pretože to je vyslovene morálne správne. Sú to iné kritériá, ktoré z ľudí robia zlých a nebezpečných a pohlavie (ani rasa, ani náboženská príslušnosť) to nie!
20:30 KTO ukradol odkaz Nežnej revolúcie zo 17. novembra 1989? Buď konkrétny
21:15 ak ti to pomôže žiť lepší život a ak budeš tak pre spoločnosť prospešnejší (hlavne nie nebezpečný) tak potom prečo nie?
21:30 prečo zo seba robíš obeť? Prečo by ťa mali zavrieť za tvoj názor hoci je nezodpovedný a ubližuje skutočným obetiam, ktoré sú už beztak zranené a potrebujú útočisko, nie odmietnutie?
21:43 systémová chyba bude asi skôr v tvojej hlave, pán Baránik, keď nevieš prejaviť lásku a porozumenie ľuďom rovnakého pohlavia, ktorí chcú poskytnúť deťom bezpečný domov, ktorý môže byť dokonca lepší ako v heterosexuálnej rodine. Konkrétny príklad mám zo Švajčiarska, kde viem o 2 ženách, ktoré takto porodili a vychovali deti, ktoré sú už dospelé a evidentne prínosom pre spoločnosť, podľa toho, čo som onnich počula. Navyše kedykoľvek som išla okolo ich domu, mali na záhrade pekné hračky a okolie príjemne upravené. Obávam sa, že im nesiahaš ani po členky, pán Baránik
21:46 protirečíš si presne tu 19:59 tak ako teda? Sú podľa teba homosexuáli normálni alebo patria na psychiatriu?
22:06 svojvôľa bola vražda v centre mesta, teroristický útok spáchaný mladým chlapcom proti 2 ďalším mladým chlapcom kvôli nezodpovednému naratívu, ktorý šíria na internete ľudia slobode, u nás obzvlášť dokonca najmä cez pro-kremeľských a pro-mafiánskych politikov. Čo s tým urobíme?
22:06 svojvôľa bola vražda v centre mesta, teroristický útok spáchaný mladým chlapcom proti 2 ďalším mladým chlapcom kvôli nezodpovednému naratívu, ktorý šíria na internete ľudia slobodne, u nás obzvlášť dokonca najmä cez pro-kremeľských a pro-mafiánskych politikov. Čo s tým urobíme?
22:27 ako dopadneme s ukrajinsko-ruským konfliktom? Vyvešti nám, pán „disident“ so zlatým náramkom diskutujúci na pro-kremeľskom portáli Fedora Fľašíka spojeného so Smerom mafiána Fica?
22:39 kto ťa núti? Veď tu trepeš SSprostoti jedna radosť úplne slobodne a bez postihu
23:04 moj dedko Anton Jablonský z Jablonky zase bojoval proti Hitlerovi. Kto je viac? Ideš na to zle, pán Baránik. Spoločné znaky neo nacistov a neo fašistov sú ľahšie vyhľadateľné v dnešnej dobe ako kedykoľvek predtým práve vďaka exponenciálnym technológiám a AI. Potenciálnych aj skutočných útočníkov monitorujeme individuálne, nenapádame kvôli nim celé krajiny a hlavne nebombardujeme civilistov, deti a mládež, školy, škôlky, zdravotné zariadenia, nemocnice.. a už vôbec kvôli pár hlupákov nezničíme kritickú infraštruktúru cca mesiac pred Vianocami a nenecháme 7 miliónov Ukrajincov bez elektriny a tepla. Však, pán Baránik. Alebo sa mýlim? Nehanbí sa tak trošku ten tvoj dedo za teba náhodou? Povedz mi..
24:18 vieš čo nie je v poriadku? Že Slovan Slovana nazýva nacistom a na príkaz Putina Rus pácha na Ukrajine vojnové zločiny v 21. storočí, pričom Adolf Hitler chcel Slovanov vyhubiť pravé cez nacistov, pretože Slovanov považoval za poradných ľudí, tzv. Untermenschen..
24:18 vieš čo nie je v poriadku? Že Slovan Slovana nazýva nacistom a na príkaz Putina Rus pácha na Ukrajine vojnové zločiny v 21. storočí, pričom Adolf Hitler chcel Slovanov vyhubiť pravé cez nacistov, pretože Slovanov považoval za podradných ľudí, tzv. Untermenschen a našich lokalnych kolaborantov, ľudákov z Tisovho Slovenského fašistického štátu, plánoval zlikvidovať v koncentračných táboroch tak ako Židov, lgbti, Rómov a hendikepovaných ľudí, pretože nacistické Nemecko potrebovalo viac životného priestoru tzv. Lebensraum
24:35 presne tak ako po vražde Jána Kuciaka, ktorému sa môj vzdialený „kamarát z Ružomberka“ vyhrážal do telefónu, že s písaním skončí a že bude zbierať na jeho skromnú a morálne čistú rodinu špinu a urobil tak krátko po tom, ako sa stretol s malým škrečkom z Penty, Haščákom, ktorému sľuboval, že prácu na odjebaní čuráka a to všetko pod taktovkou Roberta Fica, ktorý pustil na úrad vlády chápadlo časti talianskej mafie Ndrangheta.. ľudia nežerú seno, vieš o tom?
25:14 aké brachiálne nenápadne cudzie slová ešte poznáš a použiješ na to, aby si odvrátil pozornosť ľudí od potreby očistiť krajinu od Ficovej a Kaliňákovej post-komunistickej, teda post-ŠTB, teda post-gestapáckej zločineckej skupiny v polícii a v samotnom štáte?!
25:37 to je vidieť, že nie si psychológ. Prečo sa teda opovažuješ vyjadrovať sa k psychickému stavu traumatizovanej časti spoločnosti, menšiny lgbti a posielať ju na psychiatriu? Pozri, ako si sa práve zhovadil
25:41 obrovské negatívne stopy sa javia byť zanechané skôr na tebe. Prečo neprinášaš riešenia, ktoré spoločnosť zbližujú, uzdravujú a prečo nešíriš naratív, ktorý vnáša do spoločnosti nádej, pochopenie a hlavne súcit s utrpením nevinných, obzvlášť ak teda vidíš, že sa v spoločnosti šíria zlé správy? Ja vidím našu súčasnosť ako aj budúcnosť nádejne napriek ťažkostiam, ktoré ktorým čelila moja politicky prenasledovaná rodina (Jozef a Mikuláš Fitt – 6 rokov nespravodlivo uväznený). Ako je to možné? Čo robí tento obrovský rozdiel medzi nami dvoma, pán Baránik? Povedzte mi..
25:57 pozri ako kokceš, pán moderátor.. ani vyjadriť sa nevieš.. ale to, že najlepším liekom na utrápenú dušu je aktívne prejavený súcit, pochopenie, prijatie, nádej, láska a viera v zdarný koniec, humor a ochrana pred nebezpečenstvom.. o tom ľuďom uprostred toľkých negatívnych správ, nepovieš
26:17 keď nevidíš svetlo na konci tunela, tak je to as tebou vážne zlé, pán Baránik, pretože naša generácia sa má po mnohých stránkach oveľa lepšie ako tie predošlé. Nezabúdaj na to, že tie najlepšie vynálezy v histórii ľudstva, ktoré následne posunuli vývoj spoločnosti dopredu, prišli práve počas ťažkostí a vojen vďaka vynaliezavosti a hravosti šikovných ľudí, ktorí boli neraz v menšine oproti negatívne a deštruktívne naladeným ufrflaným a frustrovaným starým mužom. Nemáte snáď na viac, páni? ?
26:51 aké iné a lepšie riešenia dokážeme priniesť našej spoločnosti nezávisle od vlády a politiky? Prečo nekladieš ľuďom túto otázku v diskusii, ktorá má dosah na tisíce ďalších frustrovaných ľudí, aby si množil v ich mysli túžbu po tom, aby lepší svet chceli tvoriť sám od seba bez toho, aby čakali, že ich zachráni nejaký politik alebo vláda? Nedá sa spokojne, šťastne a zdravo žiť aj z mála?
27:00 no vidíš.. a v tom je ten problém.. že ty nevieš, aká je realita, ani kde je
27:49 to naozaj smutné, keď nevieš ľuďom povedať nič, čo by ich povzbudilo a potešilo, pretože v skutočnosti existuje v každej situácii niečo, za čo môžeme byť vďační a aj malý náznak takéhoto nastavenia mysle, takéhoto „growth mindsetu“ dokáže napokon povzniesť celú komunitu, ktorá aj vďaka tomu vyrieši problém, ktorý deštruktívne a negatívne ladení jedinci inak vyriešiť nedokážu
27:49 to je naozaj smutné, keď nevieš ľuďom povedať nič, čo by ich povzbudilo a potešilo, pretože v skutočnosti existuje v každej situácii niečo, za čo môžeme byť vďační a aj malý náznak takéhoto nastavenia mysle, takéhoto „growth mindsetu“ dokáže napokon povzniesť celú komunitu, ktorá aj vďaka tomu vyrieši problém, ktorý deštruktívne a negatívne ladení jedinci inak vyriešiť nedokážu
28:31 toto je výsledok rozpredania krajiny po roku 1989 a hlavne po 1993 mafii a konkrétnym rodinám, ktoré urobili z tejto krajiny dojnú kravu pre pár neschopných, tupých, hlúpych a zlých ľudí, ktorým nezáleží na budúcnosti ďalších generácií a ktorí nepoznajú spravodlivosť ani súcit, pretože sú smiešne sebeckí a v skutočnosti malomyseľní a bezduchí
28:48 akože nemáme slobodu? Slobodne tu práve prezentujeme svoje názory a nikto nás za to nevedie do väzenia
28:50 akože nemáme slobodu? Slobodne tu práve prezentujeme svoje názory a nikto nás za to nevedie do väzenia
29:07 si si istý, že si stále anti komunista, keď s takouto vervou a zapálením nekritizuješ Ficove snahy zvrátiť vyšetrovanie zločineckej skupiny, ktorú založil (s pomocou rodiny zo strany mojej mamy) a spájať sa s neo fašistami, ktorí do parlamentu vôbec nepatria? Nechcel by si si trošku upratať v tých svojich hodnotách a názoroch, ktoré tu prezentuješ? Pretože vieš.. majú dosah na príliš veľa ľudí a ja by som bola rada, keby boli medzi mienkotvorcami zodpovední muži hodní nasledovania, nie výsmechu a pohŕdania
29:35 mal si istotu. A teraz ju máš? Lebo ja napríklad takúto finančnú istotu nemám, no napriek tomu svoju osobnú a psychologickú istotu ako aj moc mamna rozdávanie. Čím to je? Povedz mi..
29:35 mal si istotu. A teraz ju máš? Lebo ja napríklad takúto finančnú istotu nemám, no napriek tomu svoju osobnú a psychologickú istotu ako aj moc mám na rozdávanie. Zvláštne, však?
30:05 zase nos ?
Ďalej sa mi s týmto tragédom strácať čas nechce. Nie je zač. Tešilo ma. Vidíme sa medzi riadkami, Cyber Rodina ??? pekný piatok
Marianka ďakujeme Ti za tvoje komentáre, ešte že máme Teba ináč by sme nevedeli, že sme klamaní, všetci máme podľa skutočných odborníkov už štvrtú dávku – neviem prečo som už tri krát bol v nemocnici, doma máme 15°C a na sebe štyri upletené svetre. Vladimír Zelenski určite dostane Nobelovu cenu mieru. A Ty by si si mala založiť svoj kanál na YouTube stanem sa Tvojim odberateľom a zrejme aj plantážnik a pizza piecka.
@Mariannae ? volá sa Baránek, Jablonská. Nie Baránik.
@Michal Saso postav sa do radu za mňa.
9:19, 9:30 prečo sa chystáš nosa a ukazuješ svoj zlatý náramok? Je to treba? V kontexte toho, o čom práve hovoríš. Povedz mi, pán Baránik..
P. Baranek veľmi rada Vás počúvam, hovoríte pravdivo, naši predkovia by povedali, podľa gazdovskeho rozumu,… prajem Vám veľa síl hovoriť pravdivo a rozumne. Ďakujem
2:10 STU? Zakladal si VPN? Ja som mala vtedy 6, nebola som v kočíku. Kto som?! ?
Pussy Riot hľadajú novú členku do kapely, ale pozor sú to Rusky, ktoré ponúkajú najlepšiu umeleckú produkciu z dnešného Ruska.
@Michal Saso neplač.
@ UCWBDWqPI06dtbME5YLB5pKA a tú pizzu si dám, ďakujem! ??
@Mariannae ? pizza piecka je ale človek?! Skúste zistiť, kto to je, malá nápoveda – plantážnik… Ďakujem za odpoveď Michal
Správne, Pan Baranek. Ďakujem, že ste toto všetko, vrátane tej dekadencie, povedali nahlas. Pan Boh nám pomáhaj!!!
Pravda??
Skladám klobúk páni. Vy ste naše antidepresivum v tejto dobe. Keď vás človek počuje, aspoň vie, že nie je sám v tomto chaose. Ďakujem za skvelý rozhovor. ?
Mienkotvorné médiá sú preto aby jasne povedali čo si majú alebo smú ľudia myslieť. Napomáhajú pri myslení aby si ľudia nepreťažovali mozog.
Mne to vychádza podla súčasných priteplených idiotíkov ,ze keď mi autista povie že sa cíti úplne zdravý a chcel by zajtra šoférovať autobus linku 3,tak by som mu to mal samozrejme nejakým spôsobom umožniť ???
Odkaz novembra bol dobrý,ja som klučami neštrngal.,lebo mne prišiel na rozum 25.februar 1948 ,november 1989 hurá systém a pokračovalo to idiotmi 2019, ktorí ktorí vládnu a mám obavy, že to bude pokračovať aj naďalej .
Pan Baranek, dakujem.
ja som videl na tribúnach pár známych lemplov a bol to pre mňa výstražný signál, nie odkaz, ale nikomu neberiem jeho názor a p. Baránek má na rozdiel od vlády / parlamentu …. rozumu viac než dosť
Súhlasím čo ste povedali moc rozumné a presné súhlasím do písmenká čo ste povedali ???
Nič len súhlas ,
Súhlasím s Vami pán Baránek. Mám ten istý pohľad na situácie, ktoré sa dlhšiu dobu odohrávajú. Verím, že zvíťazí zdravý rozum.
Aspon niekto krici: “ Kral je nahy!!!!!!”
Vdaka za to.?
S panom Barankom vo vela veciach nesuhlasim ale ta cenzura, ktora postihuje iba skupinu ludi zdielajuce jeho nazory je neuveritelna a nechapem, ako je mozne, ze ludia s tym vobec nic nerobia a tisko cakaju, kedy to pride po nich alebo niektori dokonca este pritakavaju a vitaju prichod cenzorskych uradov na scenu…
Výborne, Výborne a ešte raz Výborne!!!!!
Médiá nie sú mienkotvorné, skôr mliekotvorné ??
Odkaz novemdra,ale sme Vas dostali!!! ✌✌✌Mladi a hlup a hlupi! To su kaleraby.✌✌✌
Odkaz novemdra,ale sme Vas dostali!!! ✌✌✌
Súper máte pravdu čistú pravdu
Tak konečne niekto na úrovni! Vela je takych, čo sa boja toto povedat a škoda , že to tak je. Dakujem za perfektnu relaciu. Vsetko čo som si vypočul, v pidobnom duchu rozpravam mladsim kolegom , no oni to nechapu….33 rokov vladnutia sa pomaly bliži k 41 rokom vladnutia komunistov a rozdiel? Kazdy starši to vidí… vybudovane školy, ihriska, štadiony, rekreacie v Tatrach, kúpele, železnice, dialnica, zdravotnictvo, skolstvo, kvalitne mäso v obchodoch, automobilky, !!! A súčasnost? Témy o buzerantoch…
zastavme to duhove šialenstvo!!!!!!
alebo inak poveané opat tu máme totalitu
Múdre slová p. Baranek.
Ako vždy super reč .
Keby bol komunizmus taky dobry, ma ho cely svet! Ziadny zvrateny rezim! Tato ideologia je ale 100krat horsia!!!
Dobre povedané , sloboda už zašla priďaleko. .
pán Baránek rada vás počúvam v mnohom s v vami súhlasím, ale už sa skutočne prestaňme vracať do minulosti riešme problémy dneška. Videá ktoré dávate z auta sú obsahovo dobré, ale zvukovo katastrofa. Ešte na záver jedná rada oholte si bradu, ak by to nebol veľký problém. Neupravené brady, fúzy atď. pôsobia špinavo a dotyčný vzhľadovo pôsobí o mnoho staršie.
pán Baránek rada vás počúvam v mnohom s v vami súhlasím, ale už sa skutočne prestaňme vracať do minulosti riešme problémy dneška. Videá ktoré dávate z auta sú obsahovo dobré, ale zvukovo katastrofa. Ešte na záver jedná rada oholte si bradu, neupravené brady, fúzy atď. pôsobia špinavo staršie.
skvele 1*
Aj keď ste konzervatívny Katolík, mate môj obdiv za to ako rozumne uvažujete …
História sa opakuje ,Ľudia sú nepoučiteľný ,keby si zobrali z každého systému to dobre mohlo sa nám ináč dariť alebo ist inou cestou tretím systémom .
História sa opakuje ,Ľudia sú nepoučiteľný ,keby si zobrali z každého systému to dobre mohlo sa nám ináč dariť.
???
Ďakujem, ďakujem, ďakujem
Super ???
Z entuziazmom privítali ľudia aj február 48. A skončilo to novým entuziazmom. Dnes sa vám vysmievajú z vašej slobody. Všetko sa rozkradlo.
Ďakujeme super to bolo!??
Výborné ako vždy. Rozbor tohoto Človeka nepochopí fakt iba homoidiot.????
OPÄŤ je tu židobolševizmus-mám DE-JA-VŮ keď som bol mladý dnešok som už zažil! PS Mladý súdruhovia ešte nevedia,že keď zvolia PELEGRINIHO vládu aký teror tu nastane.
Janicko, ty si len furt vacsi a vacsi blb, ziaden disident
Klamstva… Tzv. november 89 bol vopred naplanovany zido, bolsevisticky PRIVATIZACNY PUC. Totalnu kontrolu OD ZACIATKU PREBRALA ZAHRANICNA A DOMACA ZIDO, SLOBODOMURARSKA OBEC. Neobalujte nezmyselne klamstva do bezcenneho pozlatka. NEKLAMTE. Ved len vnimajte kto dnes totalne ovlada, kontroluje , humpluje vas Slovac… A nie len vas… Su vsade na kazdom polit. MEDIALNOM, FINANCNOM, KULTURNOM, SPOLOCENSKOM VYZNAMNOM POSTE. Oni ta cvarga urcuje , prikazuje , CO SA MOZE , NESMIE, MUSI… Pekny weekend, Bodka…
Pravda bolí…..ale vďaka za ňu p.Baránek, pochvala patrí aj moderátorovi….???
???
????
frustrovaný dezolátny analytik Baránek v plnej paráde.
A vy ste pán Hrušovský dobre naladený
A vy ste pán Hrušovský dobre naladený. Veď stále nevieme čo ako bude nevieme koľko bude stáť elektrika, plyn atď. To ľuďom nepridá na psychike. Ľudia sú unavený a otrávený so všetkého, vidím to dookola.
@Margita Boskova – ja sa s nikým nepriem, že sú ľudia zle naladení – to ale šikovne zneužívajú populisti ako Baránek.
SPRÁVNE !!! PLNÝ SÚHLAS PÁN BARÁNEK ! ????
Kým sa nepostavíme všetci k zdravému rozumu typu Baranek, zostaneme iba za baranou.
Pán Baránek opäť výborne!Len mal á poznámka a oprava,v tom korejskom lietadle vôbec nebolo 400 ľudí,civilistov ale oveľa,o veľa menej a to rôznych agentov a špionov! Nech sú im vody japonského mora ľahké!
Janko Baránek, pravdivo a trefne ako vždy !! Ďakujeme za nadhľad a ? múdre slová.
Houbes jasné , disident tak nerozpráva , trepe dve na tri .
@jan korcok ty píšeš dva na tri ti muderec odniekiaľ
@jan korcok hovorí pravdu ako to cíti ma nato právo demokracie.
@jan korcok hovorí pravdu ako to cíti ma nato právo demokracie.prešiel si to životom a to je najlepší učiteľ života.
@Adela Ja píšem len overenú pravdu a nie konšpiracie z dezinformačnych Putinovych webov . Keby ľudia volili ako ja korupčnici a blázni by nemali šancu , Slovensko by bolo raj na zemi . Prezidentka Zuzka
by bola prezidentkou až do 85 rokov života
Prosím vás rozposielať toto video medzi ľudí lebo dopadneme zle
Áno zdravotníctvo za socializmu bolo na úrovni. No a školstvo tak isto. Chodili sa učiť zo západu k nám ako to robíme. Teraz? Prečo je to takto. Lebo kradnú a sú tam ľudia ktorí nevedia a neovládajú svoju prácu. Sú tam nevzdelanci . Toto z nás urobila EU. Mali sme sebestačnost v potravinách,mali sme fabriky, kvalitné tovary, lieky,chemický, farmaceutický , ľahký a ťažký priemysel. Byty boli prideľované ľuďom a spravodlivo. Boli priemyslovky, učňovské školy. No škoda hovoriť. Mali sme vo vláde ľudí ktorých sme si vážili. Ako si môžem zlodeja vážiť ako je Maťovič,Heger,Kollár,Remisova,a ďalší ktorí nemajú vzdelanie a prešli títo politici pravdivym hodnotením. Je to pravda. Dostala sa spodina k moci.
Byty boli dá sa povedať zadarmo a teraz tie klarikarne predávajú za aké peniaze a čo doteraz postavili len rozkradli všetko a presne čo hovorite je pravda zápchať ústa nam chcu
ÚPLNÝ SÚHLAS ! ! !
Len aby to svetlo na konci tunela nebola rozbehnuta lokomotiva…
Výborné povedané.Ale !?!?Ani toto nepohne zo slovákom.???????????????????
.. idiotizmus, či idiocia, to je onemocnenie, ochorenie, toto je zlo, zlo, zasa zlo a zlomyselnosť, vedomé zlo, takže …
Pán Baránek aj mne aj vám sa otvorili oči, že malá skupina ľudí sa snaží svoju svojvôlu pretláčať ako slobodu.
Stalin a miliony obetí..zaujímava tema…..a co 40 000 upalených bosoriek v Europe?:))Co obete kriziackych výprav?Co Napoleonske vojny ktore viedli krestania?Co 1sv vojna ktoru rozputali krestania?Co 13 armad krestanov v Rusku bojujucich na strane bielogvardejcov ?Co 2sv vojna?:))To Stalin ktorý inak vyrastal v krestanskej rodine a studoval na krestanskom lyceu je aj tak amater v pocte mrtvych ludí…..:)Cize asi tak dajme to na zaver po krestansky…vyber brvno zo svojho oka nez zacnes vidiet smietku v oku susedovom:)
Pán Baránek, páči sa mi že hodnotíte ten socializmus nebol až tak zlý systém. On sa dal reformovať tak ako v Číne a nebolo treba si zničiť družstva a závody. Zločinci sa zmocnili štátu ktorí nekontrolovane štát rozkradli. Teraz sa nekontrolovane zmocnila moci právnická Hydra, ktorá brzdí aby sa štát ekonomický rozvíjal. Máme 4 milióny exzekúcii. Koľko zních je vymyslených???
Nie Janko …. Ty si len Cocútek a žiaden dnešny disident ?♂️ — reakcia na neskoršie témy … S novembrom 1989 zase súhlas
Nie Janko …. Ty si len Cocútek a žiaden disident ?♂️
Baranek ze americania exkrement nazvu tortou este neznamena ze to torta je….satanistov tiez nenazývas neokrestanmi…cize to co americania nazývaju neomarxizmom a ty to opakujes tak na tom nie je nic nove ani marxisticke…..cize ak to nejak potrebujes nazývat nazývaj to neokrestanstvo to ma k tomu omnoho blizsie
baran ohovára banderu a oslavuje jánošíka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odkedy baranovi ZDOCHLA baranica, úplne osprostel !
„tradičné hodnoty, morálka, slušnosť, ľudskosť “ MIZLI počas socializmu
Chceli sme dobre ale dopadlo to ako vzdy:)))
?
ty si nikdy nebol disident
Na vysoké percento SÚHLAS. Len by som upresnil, že prevažná časť dorastajúcich tzv. Husákových detí bola vlastne donútená Slovensko opustiť. Možno aj zámerne zmätočným prechodom na iný ekonomický, politický systém. Prvým odídencom z tejto skupiny tam VONKU už začínajú dospievať ich vlastné deti. Dôsledky toho by tiež mohli byť témou na na rozhovor. Napríklad aj s pánom Baránkom.
@X Y Po zániku fabrík dorastajúca mládež zrazu nemala v daných okruhoch uplatnenia. Nešlo len o robotnícke povolania. Od roka 2012 sa o situáciu už ako dôchodca moc nezaujímam, no bol som zaskočený, keď mi môj známy povedal, že už aj jeho vnučka pracuje ako opatrovateľka mimo Slovenska. Narodila sa vtedy, keď začali odchádzať prvé Husákove deti. Ktoré v našom okolí ostali doma, často neskončili pre bezperspektívnosť dobre. Niektorí skončili až tragicky. Napríklad aj v zmysle štatistickej tabuľky o sebevražednosti. Za G. Husáka páchalo samovraždu v celej ČSSR 70 – 80 ľudí. Po zmene režimu to stúplo len na Slovensku podstatne vyššie. Ak sa nemýlim, tak až na 400 ľudí ročne. To má väčšiu výpovednú hodnotu než napríklad prikrášľovacie reči už „demokratických“ politikov. No a v našom okolí pán XY to bolo URČITE 65 – 75% Husákových deti, ktoré opustili rodný kraj, Slovensko.
Na vysoké percento SÚHLAS. Len by som upresnil, že prevažná časť dorastajúcich tzv. Husákových detí bola vlastne donútená Slovensko opustiť. Možno aj zámerne zmätočným prechodom na iný ekonomický, politický systém. Prvým odídencom z tejto skupiny tam VONKU už začínajú dospievať ich vlastné deti. Dôsledky toho by tiež mohli byť témou na na rozhovor, napríklad aj s pánom Baránkom.
Prevazna cast?Ale nevrav.?Nikto nemusel odist a kto chce,nech ide.
@X Y Po zániku fabrík zrazu dorastajúca mládež nemala v daných okruhoch uplatnenia. Nešlo len o robotnícke povolania. Od roka 2012 sa o situáciu už ako dôchodca moc nezaujímam, no bol som zaskočený, keď mi môj známy povedal, že už aj jeho vnučka pracuje mimo Slovenska. Ktorá sa narodila vtedy, keď začali odchádzať prvé Husákove deti. Ktoré v našom okolí ostali doma, často neskončili pre bezperspektívnosť dobre. Niektorí skončili až tragicky. Napríklad aj v zmysle štatistickej tabuľky o sebevražednosti. Za G. Husáka páchalo samovraždu v celej ČSSR 70 – 80 ľudí. Po zmene režimu to stúplo len na Slovensku podstatne vyššie. Ak sa nemýlim, tak až na 400 ľudí ročne. To má väčšiu výpovednú hodnotu než napríklad prikrášľovacie reči už „demokratických“ politikov.
@X Y Po zániku fabrík zrazu dorastajúca mládež nemala v daných okruhoch uplatnenia. Nešlo len o robotnícke povolania. Od roka 2012 sa o situáciu už ako dôchodca moc nezaujímam, no bol som zaskočený, keď mi môj známy povedal, že už aj jeho vnučka pracuje mimo Slovenska. Ktorá sa narodila vtedy, keď začali odchádzať prvé Husákove deti. Ktoré v našom okolí ostali doma, často neskončili pre bezperspektívnosť dobre. Niektorí skončili až tragicky. Napríklad aj v zmysle štatistickej tabuľky o sebevražednosti. Za G. Husáka páchalo samovraždu v celej ČSSR 70 – 80 ľudí. Po zmene režimu to stúplo len na Slovensku podstatne vyššie. Ak sa nemýlim, tak až na 400 ľudí ročne. To má väčšiu výpovednú hodnotu než napríklad prikrášľovacie reči už „demokratických“ politikov. No a v našom okolí pán XY to bolo URČITE viac než 65 – 70% Husákových deti.
@VT GALAX2016 Mnohi robia nieco ine,ako vystudovali,ale nikto nemusel odist preto,aby neumrel od hladu.Budem trochu vtipny,ved ani Remiska nerobi babkoherectvo.?A s tymi samovrazdami mas pravdu,to je teraz takmer denne,bud okno,alebo vlak.Jednak mladi,ktori nevedia stravit,ked dostanu menej lajkov ako spoluziacka a co je horsie,aj starsi ludia,ktori cely zivot tvrdo pracovali a nevladzu prezit dnesnu demokraciu hlavne financne.
Nebol som komunista, ale bojoval som za slobodu. Slobodu vierovyznania, slobodu podnikania , slobodu cestovania a ine moznosti, ale nie za sprivatizovanie, kde sa opat dostali k moci stari komunisti ktori prezliekli kabati ,
Velmi spravne Pan Baranek. Uplne suhlasim s Vami.
Poprosím “nie je” a v písomnom prejave s medzerou.
Zápor slovesa byť má tvar “nie je” a píše sa s medzerou, chybne vidíme občas aj tvar “nieje.”
Veľmi rád počúvam pána Baránka. Som naozaj veľmi rád za E-report. Naozaj som nesmierne rád zaňho. Nezaujatý a objektívny.
Super ?
V TV ? bol p. Vasky to je davno ten btedy nechcel privatizaciu a aj vstup do EÚ vtedy nam vravel že ty finančníci nas rozoberu na súčiastky a mal pravdu
nie …nie… nie… sú to Slováci !!! dnes nie si buzerant si teda vôbec Slovák ???
NO TAK ,,,,,,,IDEM UROBIT NIECO ,CO NEVIEM ANI CO TO JE. A TAK TO AJ VYZERA. NEODVRATNE, OPYTAJTE SA TRUDEAU V CANADE AKO SA SCHVALJE ZAKON ZE KTO JE CHUDOBNY A CHCE EUTANAZIU ,TAK OKEJ UROBIA MU JU ZADARMO. KED NIE KOMUNISTI TAK ZIJEME JAK CHUDACI KOMPLETNE, HLUPI LUDIA ROBIA HLUPE ROZHODNUTIA.
Ešte dopĺňam : My dnes nemáme ten vysnený kapitalizmus ani po 33 rokoch. Začíname mať ale ranný kapitalizmus. A to začína byť tragédia. Pomôže len asi obdoba pražskej defenestrácie.
Pravdivý záver debaty!!!!!!????? Super!!!!!!!!!
super, p. Baránek so všetkým čo hovoríte súhlasím aj s názormi na režim spred roka 1989 ale len do momentu, keď hovoríte o tzv. slobode. Ľudia mohli chodiť do kostola, chodili aj všetci komunisti, a že do zahraničia nemohli ísť všetci ale len vyvolení, to mi až tak nevadilo. Po roku 1989 som bol 1x v Rakúsku “ po fritovací hrniec za 600 – či 1200 korún“, pozrieť ten vysnený kapitalizmus , od vtedy som tam nebol a nechýba mi to. Pojem sloboda , to je zrejme vaša achillova päta. Neustále v každom rozhovore to pripomínate. Mám 62 r. a s tou „neslobodou“ do roku 1989 to nebolo až také hrozné ako to vykresľujete. Jediné čo ma hnevalo bol fakt , Keď som sa pýtal všetkých dookola – keď som mal 18+ prečo nemôžem ísť na dovolenku do Juhoslávie, keď je to socialistický štát, tak ani súdruhovia mi nevedeli odpovedať , pričom som argumentoval tým, že – veď Juhoslávia je to od roku 1963 Socialistická federatívna republika Juhoslávia – tak prečo nemôžem ísť. Dodnes neviem ten pravý dôvod. Nakoniec mi to tiež nechýbalo do roku 1989. V Chorvátsku som bol tiež 1x a tiež mi to stačilo. Nie som Zikmund a Hanzelka – notorický cestovateľ.
Dobry den, do roku 1989 sa dalo ísť do Juhosky. Ja som bola tiež . Mala som asi 16 rokov. Bolo treba vybaviť akurát nejaké doklady. Podmienka bola , že mohol ísť len 1 rodič s 1 dieťaťom. Bolo to teda istene tým, že ten rodič sa vrátil domov a nezostal na Západe.
Neviem pochopiť, že dnešní funkcionári a vláda sú narodení r. 1970….,studovali a vvyrastali na Slovensku, prečo vystupujú proti našim hodnotám. Aj keď ich rodičia im umožnili študijné pobyty na západe, kde nasaly skodlivu ideológiu. Miesto toho ste mali využiť vedomosti pre svoju krajinu „v ktorej ste sa okotili“ *ako to hovorili naše babky. Pôvod nevymazete. Inde budete len cudzinci.
Jeden väcsi rusofil ako druhy .
Ty budes asi debofil.
Krásne vysvetlil rozdiel medzi samcom a samičkou, k tomu nieje, čo dodať!!!!?????
Krásne vysvetlil rozdiel medzi samcom a samičku, k tomu nieje, čo dodať!!!!?????
Z rozprávania sa nenajeme, treba konať a nastoliť zmeny k lepšiemu!
Výborná reč P. Baranek
Janko prepáčte, že Vám tak poviem, krásne ste to vysvetlil veľmi si Vás vážim a vôbec klobúk dole pred vami!! Dúfam, že Vás znovu stretnem v Dudinciah ,aj s vaším dieťaťom!!! Veľa zdravia šťastia lásky v osobnom żivote!!!??????
Všetko ste dosrali. Čarnobursky bol jeden znajvečšich škodcov naroda
Vlastnenie 20 hektárov lesa celkom jasne vedie k potláčaniu základnej slobody pohybu ostatných. Sloboda vlastniť akékoľvek množstvo akéhokoľvek priestoru vedie k zmazaniu slobody pohybu väčšiny ľudí, čo ukazuje hra Monopoly, kde víťazí jeden, lebo druhí nezvládajú platiť čoraz vyššie poplatky za to, že vôbec niekam prídu. Takúto systémovú zákonnitosť by tento človek nemal ignorovať, ale ignoruje to, lebo zdá sa, že chce byť veľký zemepán ako za čias feudalizmu. Je to divné, lebo ešte prednedávnom obhajoval spílenie stromu na zakúrenie v prípade núdze, čo zemepáni pokladajú za krádež.
Vlastnenie 20 hektárov lesa celkom jasne vedie k potláčaniu základnej slobody pohybu ostatných. Sloboda vlastniť akékoľvek množstvo akéhokoľvek priestoru vedie k zmazaniu slobody pohybu väčšiny ľudí, čo ukazuje hra Monopoly, kde víťazí jeden, lebo druhí nezvládajú platiť čoraz vyššie poplatky za to, že vôbec niekam prídu. Takúto systémovú zákonnitosť by tento človek nemal ignorovať, ale ignoruje to, lebo zdá sa, že chce byť veľký zemepán ako za čias feudalizmu.
kontrarevolúcia je kontrarevolúcia, to žiadne dristy nezmenia … takže zakladateľ Válovy Pre Nás … :-))
Pán Baránek veľmi správne konštatuje, že vláda, presstitúti, štátne orgány, médiá a ich kolaboranti sú idioti, šialenci, primitívi a hlupáci. To je pravdivé konštatovanie z hľadiska ich mentálnej kapacity, takže ja by som doplnil ešte právne hľadisko, že sú to zároveň aj zločinci, vlastizradcovia, vrahovia, zlodeji, ktorí zneužívajú svoje právomoci. Z politologického hľadiska sú to fašisti.
Silná reč ! Výstižné ! ?
Pane Baranek, jste opravdu jedinečny, prostě ❤ užasny.
Mate velkou pravdu. Opravdu to co se děje, už neni žadny rozum. Rozum už nejde hledat a snad ani neni? Všechno se otači v opak. Jak je to vubec možne? Bože co se to stalo? Žijeme ještě v normalnim světě a myšleni? Svět a system se doslova posmolil. Tohle vidim jako konec.
A co naše děti? J.
Všetká ZRADA začala dzurindom, a dnes je dielo skazy dokončené vďaka zradcom matovičovi, čaputovaj, a ostatným dezolátom- libfašistom. Nie neukradli ste nám November 1989. Ukradli ste nám BUDÚCNOSŤ, SLOBODU, UKRADLI STE NÁM MIER. Svine fašistické. Nemôže boh dopustiť také svinstvo. Nemôže !!!
HM Taký somar ako Kaník rozbil DS, idiot a zlodejský spolok Weisa – socialistov, KDH sa vplyvom SNS dodnes nevie spamätať. Kto má vlastne týmto tlupám politických zlodejov kombinovaných s komunistickým volebným systémom jednoobvodových manipulácií postaviť hrádzu: Bez riadnej Demokratickej strany socialistov , kresťanov to nepôjde!
Pekne povedane.
???????????
Baránek náš najcitovanejší, oroduj za nás!
Pán Baránek, výborne hovoríte.
Ďakujem Vám ????
Výborná relácia.
Pán Baránek, výborne hovoríte.
Ďakujem Vám ????
Podnetná diskusia, pretože sa opiera aj o zákony prírody a tak hoaxy nemajú priestor. Vďaka Vám p.Baránek.
Skvelé….. teším sa na ďalšiu časť.
..ako prvatiizovat, to nemusel byt stb aci, v tom case bolo 9 pzo (podnikov zahranicneho obchodu) s prislusnou delimitaciou tovaru !!..a to bolo smerodatne, oni vedeli s cim a ako obchodovat(a mali kontakty)..a to boli vsetci byvali komunisti , a oni si tam dosadili svojich ( rodina, bratranec) ..potom prisla privatizacia, podla mna , najvacsi podvod po r. 1989….ale co bolo , to uz bolo…to co sa deje dnes je ovela horsie, je to katastrofa pre nas, obyvatelov slovenska a celej eu !!!!..prec z eu !!!!
Excelentnééé?..Nepochyboval som, čo všetko bude povedané pánom Barankom.. ucelený, pravdivý pohľad zo všetkých strán k odkazu novembra 89′. Treba sa chytiť poslednej vety, nečakať čo nám dajú ďalšie dni tohoto systému, ktorý nemá už nič spoločné s 89-tym. Systém, ktorý nieje vedený pre ľudí, k prosperite štátu , naroda a okolia. Je absolútne zlý, ničiaci aj to posledné čo v ľuďoch ostalo ,, nádej “ Už nie je čas, len na jedno námestie!!! Treba sa vrátiť do ulíc.. p.Baranek.. veľká úcta..
Excelentnééé?..Nepochyboval som, čo všetko bude povedané pánom Barankom.. ucelený, pravdivý pohľad zo všetkých strán k odkazu novembra 89′. Treba sa chytiť poslednej vety, nečakať čo nám dajú ďalšie dni tohoto systému, ktorý nemá už nič spoločné s 89-tym. Systém, ktorý nieje vedený pre ľudí, k prosperite štátu , naroda a okolia. Je absolútne zlý, ničiaci aj to posledné čo v ľuďoch ostalo ,, nádej “ Už nie je čas, len na jedno námestie!!! Treba sa vrátiť do ulíc.. p.Baranek.. veľká úcta..
?SLOBODA JE PIERKO AKO KRYDLA HOLUBICE❤
Ďakujem Vám Pán Baranek za vaše slová,ste super ?
Presne tak p.Baranek ??
P. Baránek…. nech Vám to už niekto povie, že myšlienka TVOJA SLOBODA KONČÍ TAM, KDE ZAČÍNA OBMEDZOVANIE INÝCH….. NIE JE… a môžete sa rozčuľovať kolko chcete NIE JE komunistická, marxistická, neomarxistická myšlienka! NIE JE! Je to B U D H I S T I C K Á myšlienka. Je to myšlienka budhistických mníchov! A je PRAVDIVÁ (aj keď ju nemáte rád…ale nemáte ju rád preto, lebo skomolene ju používajú slniečkári, ktorí nevedia, čo trepú!). Ale myšlienka JE PRAVDIVÁ! HOVORÍ presne to, čo tvrdíte Vy! Lebo, keď sa niekto SLOBODNE rozhodne, že Vám jednu zavesí, lebo sa mu chce, tak mu poďakujte? Veď konal slobodne! (čiže svojvoľne.. ale on o tom nevie). Čiže jeho sloboda konči tam, kde začína obmedzovať trebárs Vás. Hm. Vec názoru. Máte skvelé myšlienky a názory, ale aj táto budhistická myšlienka je pravdivá! Len jej treba porozumieť.
Úplne s vami suhlasím.
Pán Baranek, keby bolo viac takých osobnosti ako ste vy. Ďakujem.
Ahoj Rasťo – výborná práca a múdri hostia. Ďakujem a držím palce.
Ľudia, spájajte sa, organizujte sa, vyvíjajte tlak na štát, verejný sektor resp. všetko štátne. Prestaňme byť lenivý a prežívať naše životy!
Je tu malá časť ľudí, ktorí nie využili,ale zneužili zhovievavosť väčšiny. A už toho bolo dosť.
Len čo robí ťa väčšina , že dovolila Fico mafie kradnuť ?
Pán Baranek, trefne ste nazval buzerantov a lesby, ja to tiež neuznávam, nech zalezú, možno za to nemôžu ale adoptovať deti, nech si ich splodia čo nejde, tak nech sa nezviditeľnujú, zato že to propagujú v usa my musíme tiež? Nech si heger tou duhovou zástavou oblepí byt, má 4 deti, rečo propaguje adopciu ožran? Jemu je to vidieť na ksichte, že slope…. hroznééééééééééééé
pán Baránek hovorili ste za milióny ľudí na Slovensku jednoznačne treba zmenu v myslení .89 rok som prežil v Prahe a čakal na tú zmenu ako vy ale po tých rokoch je to len horšie horšie.
🙂 Sakra pekný názov relácie, vraj ukradli ste nám odkaz novembra! :))), to väčšiu idiotinu už sa naozaj vymyslieť nedalo? No nech si ho nechajú, ani kradnúť ho nemusia :), ja im ho rovno darujem, ten „odkaz“ :). Inak ukážková manipulácia teda… Najlepšia literatúra k tzv. nežnej revolúcii v 1989 bola, je a bude Analýza 17.listopadu od pána Dolejšího, skutočného človeka a jedného z velikánov svojej doby, ktorý zomrel tak, že pomaly ani pes po ňom neštekol…, keď si to prečítate, tak pochopíte, že tieto táraniny o tzv. novembrovej revolúcii a nebodaj nejakom „odkaze novembra“ sú len pre idiotov… Pán Dolejší to zhodnotil v reálnom čase, čiže nepotreboval žiadnych 30 rokov, aby začal pomaličky niektoré veci akože nazývať pravými menami… A čo to pomohlo? Boli tam presne mená, previazania, zoznamy tzv. disidentov všetko so západnými univerzitami a podobné zvrátenosti, ako boli všetci tí „disidenti“ pripravovaní počas socíku na jeho rozvrat, kto sú ich skutoční páni… Doslova zradcovia svojich národov. A čo? Nič, väčšina z tých bábok sa dodnes poflakuje v tom, čomu hovoríme politika a vždy sú pri nejakom tom korýtku cez tzv. demokratické voľby :)… Ľudská blbosť je nekonečná a ako taká je neopraviteľná, o bezvýchodiskovosti tej situácie, do ktorej sa rútime, som písal už pred mnohými rokmi… A čo? A nič… Tým, že ste nevideli vtedy, čo bude dnes, ste dnes len blbé ovečky motajúce sa niekde v priestore a bľabotajúce niečo o nejakej demokracii… Tupé stádo určené na likvidáciu, resp. s ktorým bude naložené podľa ľubovôle niekoho iného. Ako som už mnohokrát písal, v 1989 ste prehrali všetko, svoje deti aj ich budúcnosť a tým ste sa stali z hľadiska evolúcie nepotrebným genetickým odpadom na tvári tejto planéty, resp. len biologickým materiálom. A to, že nemáte žiadne práva, ničoho sa nedomôžete, že ste proste nikým, je vám v tejto dobe predvádzané doslova v realite… Mimochodom, maximálne 3-4 roky po tzv. novembrovej revolúcii to malo byť jasné každému… a bolo? Či si už nikto nepamätá, ako rýchlo si hovoriace opičky zvykli na pohľad na človeka žobrajúceho, resp. zomierajúceho na ulici? A čo? A nič… Maximálne nejaká tupá pixla sa v nejakej reportáži ďalšej tupej pixle pochválila tým, že keďže ten bezdomovec prišiel k stanu opitý, tak ho dala vyhnať do zimy, čiže de facto na smrť… A čo? A nič… Opičky to začali považovať za „normálne“… Dnes len zbierate ovocie svojej debility, len s tým rozdielom, ako som už neraz písal, že dnes ste na rade vy… A ešte ani dnes o tom ani len netušíte… To je zákon ľudskej debility, preto sa o nej hovorí ako o nekonečnej…
Je to realita.
Ououou….suhlasim asi takmer so vsetkym…ale aké korejske lietadlo rusy zostrelili? Nechcel povedat malajzijske, ten let MH cojaviemkolko? Je istota, ze to oni zostrelili? Nemyslim…nezostrelili to rusaci…
V r. 1983 lietadlo KAL 007 letelo z medziprístátia na Aljaške, a namiesto deklarovanej trasy leteli ponad územie ZSSR – ponad utajované vojenské oblasti Ďalekého východu. Paralelne, ale mimo územia ZSSR leteli US výzvedné lietadlá, ktoré monitorovali „cvrkot“ protivzdušnej obrany. Dopravné lietadlo ignorovalo všetky výzvy a upozornenia, letelo zatemnené. /Vraj mal ním letieť aj exprezident Nixon, toho ale z lietadla odvolali/ /?/. K lietadlu ZSSR postupne vyslali niekoľko stíhačiek, nakoniec ho zostrelili. Dokonca aj také info bolo, že po streľbe ešte letelo ďalej, a dorazili ho US, aby nebolo svedkov a mohla sa rozbehnúť propaganda.
Je asi ešte video na youtube, ako ruský vojak prechádza troskami toho lietadla.
@Michal Lašan ruský vojak bol cestujúci, jediný prežil a hľadal svoju vojenskú čiapku.
Tak poďme zdvihnúť zadok!!
Obidvom pánom veľká poklona za zaujímavý rozhovor??
Pán Baránek, áno, je našou povinnosťou zastaviť šírenie zvrhlých ideológií, nemravnosti, nemorálnosti a surovej neslobody a totality. Problém je v tom, že to nedokážeme nijako inak, len rovnako, ako v r. 1989 prevratom. Žiaľ, nemá kto zafinancovať propagáciu boja proti novej, neofašistickej totalite. Nenahovárajme si, že to pôjde bez peňazí. Je tu veľká časť Slovákov, ktorí nemajú voľné peniaze ani na to cestovné do Bratislavy. Vodcu by sme mali, ak sa postavíte do čela boja. Ale chýbajú peniaze na masívnu informovanosť Slovákov, lebo nemáme žiadne verejné médiá, len internetovú alternatívu. Bude treba dostať polovicu Slovákov spred obrazoviek Markízy a Jojky. Ako? Sú dva spôsoby, ako to urobiť, ale obidva potrebujú aspoň aké-také finančné zdroje. Ale kde ich vziať a nekradnúť.
Pozrite si, kolko tu je formálnych pochvalných diskusných príspevkov, ale neverím, že jediný pisateľ by Vás oslovil a povedal, že áno, idem do toho s Vami. Čo treba urobiť? Máte nejaký plán? Zorganizujem skupinu ľudí zo svojej obce, mesta, lebo presne to bude treba mať. Štáb v každom sídle. Neofašisti, vojnoví štváči, prisluhovači a udavači, liberáli a zvrhlíci už presiakli až do najnižších štruktúr štátu. Nestane sa to. Všetci len píšeme, lebo myšlienka, že by sme zatočili s totalitou sa nám všetkým páči, ale skutky žiadne. ŽIAĽ POČKÁME NA VOĽBY? HM…Matovič požičal v mene SR tolko peňazí, že spustí takú propagandu v médiách, že vyhrá voľby a ako sa vyjadril, bude tu vládnuť naveky. Čo s tým?
Pán Baránek, áno, je našou povinnosťou zastaviť šírenie zvrhlých ideológií, nemravnosti, nemorálnosti a surovej neslobody a totality. Problém je v tom, že to nedokážeme nijako inak, len rovnako, ako v r. 1989 prevratom. Žiaľ, nemá kto zafinancovať propagáciu boja proti novej, neofašistickej totalite. Nenahovárajme si, že to p9jde bez peňazí. Je tu veľká časť Slovákov, ktorí nemajú voľné peniaze ani na to cestovné do Bratislavy. Vodcu by sme mali, ak sa postavíte do čela boja. Ale chýbajú peniaze na masívnu informovanosť Slovákov, lebo nemáme žiadne verejné médiá, len internetovú alternatívu. Bude treba dostať polovicu Slovákov spred obrazoviek Markízy a Jojky. Ako? Sú dva spôsoby, ako to urobiť, ale obidva potrebujú aspoň aké-také finančné zdroje. Ale kde ich vziať a nekradnúť.
Vysoko si vážim Vašu pokoru pri priznaní vtedajšej naivity. To hocikto nedokáže…
Nech je to odpustené.
Teraz už len na kolená pred Bohom. Tam máme nádej, že to svetlo je…
Ja ho vidím v páde dolára, lebo on je to zlaté vajce zlého čarodejníka, kdesi uprostred mora na vysokej skale.
Nás to bude bolieť, lebo sme zas raz na zlej strane, ale možno prežijeme, ako ľudstvo…
Dúfam, že tentoraz nie som naivná ja.
(Ak nájdem piatich spravodlivých, nezničím toto mesto.)
Dosť mi pomáha čosi, čo mi povedala jedna reholná sestra ešte v hlbokom socializme: Pamätaj, Rusko sa obráti a bude znovuevanjelizovať morálne rozvrátenú Európu.
Vtedy mi to pripadalo prinajmenšom divné, ale zapamätala som si to.
Teraz mi to dáva akúsi nádej.
Len nám treba otláčať kolená.
Bez toho to nepôjde.
(Kde je zloba najsilnejšia, Božia pomoc najistejšia.)
Vysoko si vážim Vašu pokoru pri priznaní vtedajšej naivity. To hocikto nedokáže…
Nech je to odpustené.
Teraz už len na kolená pred Bohom. Tam máme nádej, že to svetlo je…
Ja ho vidím v páde dolára, lebo on je to zlaté vajce zlého čarodejníka, kdesi uprostred mora na vysokej skale.
Nás to bude bolieť, lebo sme zas raz na zlej strane, ale možno prežijeme, ako ľudstvo…
Dúfam, že tentoraz nie som naivná ja.
(Ak nájdem piatich spravodlivých, nezničím toto mesto.)
Dosť mi pomáha čosi, čo mi povedala jedna reholná sestra ešte v hlbokom socializme: Pamätaj, Rusko sa obráti a bude znovuevanjelizovať morálne rozvrátenú Európu.
Vtedy mi to pripadalo prinajmenšom divné, ale zapamätala som si to.
Teraz mi to dáva akúsi nádej.
Len nám treba otláčať kolená.
Bez toho to nepôjde.
(Kde je zloba najsilnejšia, Božia pomoc najistejšia.)
Ved prave, nemali ste pocit, ze vas niekto manipuluje, ale manipulovni ste boli to je fakt. To manipulovanie nebolo lacne.
Ved prave, nemali ste pocit, ze vas niekto manipuluje, ale manipulovni ste boli to je fakt. Budaj Knazko verte, neboloto lacne.
Ved prave, nemali ste pocit, ze vas niekto manipuluje, ale manipulovni ste boli to je fakt.
Veľmi dobre . Zakážte TA3 a tým buzerantom čo to komentujú
To treba dlhsie podcasty…aj 3hodiny.
Dnes sa za 30-40minut neda prebrat 10 komplexnych tém
Ak chcete aj 100 000 views poprosim porozmyslajte nad tym. nebudte mainstream kde rychlo rychlo lebo mame iba 30minut.
inac super zatial
máte možnosť na túto tému si pozrieť jeho video na youtube dlhšie ako hodinové.
No teda pán doktor,??? poklona a vďaka,.?
Rád Vás počúvam pán Baranek ste podobný ako pán Staňek držím palce
Ked nie lepsi
Vyborne je to chore mate pravdu pomyleny svet zacali sme preberat anglosaske zvyky kapre nebudu na vianoce moriak budeme mat 70 zachodov vo vlade je vecsina debilov nevzdelancov mladez nepozna ani mladu historiu teplaren je Idol preid pochody in kde je idea mieru spoluzitia lasky a zdravy sedliacky rozum.Svetlo na konci tunela nie je vidiet ludia su zmagoreni debilni napr.este stale nosia ruska lekari zapredani nahovaraju na dalsie ockovanie bez reptania idu respektovat digitalnu menu zakaz slobodu slova atd.mlada generacia HOMODEBILIKUS.
pre ženy gynekolog,pre mužov urolog a pre ostatné pohlavia psychiater!
Rasťo ďakujem za Vaše skvelé vysielanie a hostia úžasný a hlavne ich hodnotenia situácie v akej sa SR nachádza p.Baránek veľká vďaka za to čo robíte veľa zdravia šťastia lásky pohody síl a trpezlivosti prajem.
Rasťo chlastal tak ho kopli do riti a našiel si džob moderátora hlupáka ako Mimi či Jakubec
@jan korcok nikto nie je bez hriechu dôležité je,že si ten hriech človek uvedomí a snaží sa zmeniť.
Odtadialto len do p.ce ísť.Doktori chudiatka nevladzu nemaju peniažky a ludia co robia od svitu do mrku jak otroci a maju minimalnu mzdu su ticho.Toto nieje normalne.Najprv sa ma zacat od tych financne najnizssich nie opacne do p.ce.
V daka p Baranek hovorite pravdu
Ak by som čo i len TUŠIL, že po r.1989 sa ocitneme v takýchto SRAČKÁCH, ako sme dnes, tak by som na tie protesty nešiel.
Rasto kedy budu nasledovat tvoje slapaje aj tvoji kolegovia ??…..nikdy ,to su len hnidy bez moralky a charakteru , nemaju na to gule a prachy vonaju viac predsa ,sa cudujem ze ich ludia kukaju ….dnes casto pouzivam frazu ,povedz mi co kukas a ja ti poviem kto si ?..rasto a pan baranek super debata!
Oni nám ho neukradli! My sme si ho dali vziat!!
Kvetka, oni ukradnú všetko!! 🙂 ukradli aj zmysel slov- slušnosť,láska,zodpovednosť, citlivé vnímanie,… ukradli štát našu vlasť,kradnúť chcu aj naše duše,myseľ,zdravie,…. kradnú nám naše úspory, či majetok ,ktorý sme si celý život budovali,chcu nám ukradnúť aj zmysel pre realitu, naše deti aj ich budúcnosť,… kradnú nám naše krásne myšlienky a vety hlbokej pravdy a menia ich na prázdne slová,prázdne klišé….. sú schopní sa zane skryt bez akejkolvek hanby….blaf a lož je vyššie ako čestnosť…
Mal som 24 rokov, keď prebiehala podľa mňa NAIVNÁ REVOLÚCIA.
Nebol som priaznivec Socíku. Nebol som v strane a sem tam som rebeloval.
Ale, začal som sa BÁŤ , toho čo nastane po Nežnej revolúcii !
Tá NAIVITA DAVU, tie „SMIEŠNÉ NAIVNÉ HESLÁ „.
Vedel som, že to bude mega prúser. Akurát som dumal, že sa to udeje skôr a že skôr padneme na hubu ( „milo prekvapený“).
Ako som rátal NASTALA RABOVAČKA.
Následne keď odstavili Kryla, bol som si na istom, že je to prevrat a NIE revolúcia ! Prevrat riadený zo západu.
Myslím si, že keby sa neudial prevrat , tak pomalou cestou by sme sa prepracovali k tej demokracii bez straty DESINY. Štát by sa tak SKORO NEVYRABOVAL. Západ by to mal trochu ťachžie. I keď smerovanie by bolo to isté, len posunuté o pár desiatok rokov na neskôr.
Zdravím pán Baránek. Rozprávali sme sa spolu u Vodníka ( sme si trochu podobný vzhľadom).
Www ed ex
Ja som vedela, že bude pruser, keď som videla v telke ľudí, ktorí sedeli v base v 3. Nápravnovýchovnej skupine za najhoršie tresty a veselo diskutovali o slobode a demokracii. Myslela som , že odpadnem. Celé zle. A presne, ľudia sa nechali zmanipulovať aj vtedy ako teraz. Vtedy utekali na námestia ako o život a dnes sa ich tam ukáže par stovák. Všetci sa boja.
Zauverovani sme všetci až po uši. Keby človek prišiel. O zamestnanie alebo o zdravie je v prdeli. Podľa mňa ako ženy, je dôležitejšia ekonomická sloboda ako politická. Ekonomickú slobodu sme už nadobro stratili spolu s istotami. Ze si. Môžem zakričať na ulici, že Matovic je lalo, tak to mi je prd platné, keď nemám čo do huby. Pamätam si ako prof. Kusy povedal, demokracia je ako džungľa, krasna ale nebezpečná. Podľa neho sme za socializmu žili v ZOO. Tak priatelia. Keby si aspoň človek mohol vybrať politický systém v ktorom bude žiť. Vždy za nás rozhodujú druhí. My sme len figúrky na šachovnici. Ale nie na šachovnici regiónu. Ale na šachovnici sveta a to by si mal dať so súvislosti aj Pan Baránek….
Možno, že o tých pár desiatok rokov by bol ZÁPAD iklinoval k VÝCHODU .
No vidíš zlatý socik že?
Toto, by si mala vypočuť naša MLÁDEŽ! POUČNÉ A
PRAVDIVÉ!
Mládež to málo zaujíma oni majú svoje mobily
To nepôjde. Má to trvanie viac ako 30 sekúnd.
Ja si tiež myslím, že by si to mala mládež vypočuť, a poučiť sa z toho… A hlavne si uvedomiť slovenské porekadlo…, že keď je koze dobre, ide tancovať na ľad!!!… Dobre nám už bolo!!!…
Mládež už má vymyté mozgy americkým brainwashingom, česť výnimkám.
Svetlo na konci tunela dávno nie je, Sulík vykrutil žiarovku.
Pán Baranek ste fakt človek na úrovni! Každé a jedno video od Vás pozorne pozerám! Treba takých ľudí ako ste Vy!!!!!
Ja som neznasal komunistov, lebo som musel, kedze aj moj otec ich neznasal. A to ho zobrala stb. Ale vzdy mi hovoril, ze svet, ktory pride, bude este horsi.
A mal pravdu. Bohuzial.
Baranek. V mitochondriach si zeny dedia veci. Pozri zenu a vid prababku, ako aj u prezidenta
A to som len sofer
Kupte si tu knihu v knihomolovi…
Veľká pravda, treba povedať už dosť, pretože nám nadobro zdravý rozum zoberú, veľmi výstižný a ľudský prejav.???
Baránek nebol nikdy disident , keby bol tak by odsúdil počinanie smer mafie
@jan korcok Áno , možno, keď si Baránek prečíta váš e-mail,tak by sa aj mohol k tejto téme vyjadriť,ja som za.Od 89 je rozkradnutá republika,a tí čo ju rozkradli by mali vrátiť majetky, nikto tu nieje za nič zodpovedný
@Jana Ulková Dobre viete že sa to nemôže stať , zlodeji si nakradnuté užívaju vo svojich. Elektrách a Bonapartach alebo vo Francúzku kde bol Matovič s plagátikmi a to mu vynieslo kreslo premiéra , žial všetko to pohnojil .
Pán Baránek, klobúk dole pred Vami ???????❤️
Daj ešte niečo nech sa zasmejem
@jan korcok Korčok, zase stalkuješ ideologických nepriateľov?:-)
@ssos Volám Sos , dajme si pozor , Fico sa chce vrátiť do vlády a zavrieť našu zlatú prezidentku
Audio čisté 😀 a kvalitne …pecka tesim sa
Baranek Best!
Od 19 Min. SUPER
Ak bude pokračovanie, opýtajte sa na JRD, ŠM a
potravinovú bezbečnosť
Ďakujem.
halooo p/Baranek. rok 1998 tam to zacalo. na ktorej strane ste boli…ako sa hovori: cesta do pekla je vydlazdena dobrymi umyslami.
halooo p/Baranek. rok 1998 tam to zacalo. na ktorej strane ste boli…ako sa hovori: cesta do pekla je lemovana dobrymi umyslami.
halooo p/Baranek. rok 1998 tam to zacalo. na ktorej strane ste boli…
Čaputovka je externá členka Pussy Riot…
Ano,komunisti nam ukradli 17 november
Tebe ukradli mozok
Tebe ukradli mozog
Isto má vysokú školu má do 30rokov a je očkovana
Viera vosahal….????
@Jozef Gnip vedla ako jedla
??Bože, do čoho si to dušu dal? ?
to s tými chlapmi JE sloboda, ale nie je to konzervativizmus.
Rovnako zvrátený je konzervativizmus bez slobody, bandera sa učil od ortodoxných stredovekých katolíkov.
vyvážený pre tento svet je konzervatívny liberalizmus. usa do 2001.
satanisti odstraňujú všetko, čakám, že to budú aj vianoce aj nový rok, lebo vedia že v r.2023 končia
uz konecne najdite odvahu a povedzte ze prevrat zorganizovali statne sluzby, ze gorbaty na to dal „pozehnanie“ ze kapitalisticke trojpismenkove agentury v tom boli tiez zahrnute, uz mali svojich ludi za ktorymi neskor chodil napriklad soros. takze nespletajte o nejakych studentoch, ludoch, na namestiach a spontannosti
Pán Baránek, tak ako vždy aj teraz pravdivo zhodnotená situácia
Plne zdielam vyslovene nazory tohoto pana. A samozrejme ze velka vdaka za redaktorov ako Rasto, ktori sa nedali zaslepit a kupit…
.
Baránek kritizuje odklon od konzervatívneho liberalizmu, …. a ani o tom nevie. ….zdá sa.
DO ULIC SLOVENSKO !! PREC S VLASTIZRADNOU CAPUTOVOU A VLADOU ! DO VAZANIA S DZURINDOM, MIKLOSOM, CAPUTOVOU, HEGEROM A NADOM !!
@Vlastimil Mikolas ukľudni sa… a najskôr si niečo prečítaj, …. lebo ak teraz nie je dobre, ako bude ak bude po tvojom… ? horšie, oveľa horšie…
@Vlastimil Mikolas stačí aby si nerobil to čo tí menovaní nariadujú, .. a oni tí ich páni ich rýchlo vymenia….
@Jan Yakov A teraz je podľa Teba dobre? Kde žiješ? Čo si Matovič?
@Iva Bolf …Je vám všetkým lepšie ako bude. až na výnimky, ktorí budú evakuovaní.
nie som ani M ani 1M ani Matovič, …
Zdielam nazory tohoto pana…
Ľudia sa preberú, až keď prídu o materiálne statky, keď budú hladní mrznúť. Treba mladých vypísať z mamahotelov, dať im pocítiť tvrdosť života.
Váš mama hotel je jediný azyl mimo rozbehnutej hry Monopoly, do ktorej ak človek vstupujúci so základnými peniazmi, ihneď prehrá, tento komentár mi Quora vymazala, odvtedy tam už nie som a nikdy nebudem.
Váš mama hotel je jediný azyl mimo rozbehnutej hry Monopoly, do ktorej človek vstupujúci so základnými peniazmi ihneď prehrá, tento komentár mi Quora vymazala, odvtedy tam už nie som a nikdy nebudem.
Emka veľká pravda! Veď mladým je všetko jedno načo by sa trápili keď všetko robia aj za nich rodičia!!! Toto tu neskončí dobre ideme z kopca dolu a veľkou rýchlosťou!! Zlatý komunisti!!
Zobrazenie na vlastnej koži.
Jasne… V BA už sa prebrali a preto vyhrali progresívní…
Toto je vynikajuca rec p.Baranek.Dakujeme.
zostrelenie kórejského lietadla je presne to isté ako napadnutie ukrajiny. To s ukrajinou je horšie… Pre jednu vec sa nechal vyhodiť zo školy a o druhej medituje, že na to bol dôvod. Nekonzistentný postoj.
janko moj,ano ukrajinu napadla a anektovala amerika v 2014tom-Nuland s koláčikmi a korupciou tuším 4miliardy, a slávnou vetou fuck europa!!!…korejské lietadlo jednoznačne zostrelil porošenko ,inak by okamžite zverejnili záznami z letiska, a ukr. dispečer, by bol ešte živý…nič viac netreba vediet! holansdké vyšetrovanie je len trapné detinské zahmlievanie! Ak by tomu sami verili,robili by omnoho väčší randál a histériu!…a zásadne a ihned,už pred vyšetrovaním a overením dôkazou.Komu není dáno…
@Peter D ……….veru, veru, peťko môj, komu nie je dané…
Ja som písal o zostrelení Kórejskeho lietadla,… ved ťažko by mohli vyhodiť Baránka z VŠ vo veci zostrelenia holandského lietadla, … rozdiel cca takých 50 rokov?
…a o ostatnom podobne…
Baranek je vodca naroda!
Absolútny Súhlas s Pánom Baránkom ??? !!!
Hlavne pe vne zdravie vďaka https://media.tenor.com/tVfzJy9i8c4AAAAM/emoji-thumbs-up.gif
Hlavne pe vne zdravie vďaka vam
A kedy tento človek zoberie si na seba zodpovednosť za to do akého stavu dostal nielen ekonomiku štátu, ale to za čo údajne bojoval teda demokraciu a do stavu hlavne občanov. Stále bolo všetko špatné za socializmu a teraz??? Teraz zasa vykrikuje nie je spokojný. No tak si sprav so svojim koňom slnečný štát na svojom ranči a okrem mudrovania a prázdnych slov nič nepriniesol. Zdevastovali Ste všetko čo sa dalo i tvojim podielom , rozkradli Ste za 900 mld majetku, koľko si si nakradol ??? Naivný debil, ktorý išiel za nejakú slobodou a teraz zistil, že je v riti. Urob teraz revolúciu a vyjdi do ulíc a zlikvidujú Ťa, to je ten tvoj príspevok a výdobytok v súčasnej dobe.
Som starší ako ty tak ti tykám a dávam ti školenie, pretože si na rovnakej úrovni alebo samorost a na úrovni ako sorosovci, globalisti, máš myslenie chaotické a sám nevieš čo chceš a čo si. Neskoré poznanie. Počúvam tvoje filozofické úvahy a kde si sa dostal a dospel. No k bodu O. Moje poznanie je, že lepšie zriadenie ako socializmus nebol a nebude a nemyslím roky 50. na ktoré si nepamätáš ako ostatní títo mladí sopliaci, ale si ich berieš do huby.
Jediné čo uznávam, že sa vyjadruješ kriticky k tým komunitám ako je LGBT atď., banderovcom, neonacistom, ale tomu nezabrániš. Je rozhodnuté o osude Slovenska a ešte raz kedy zoberieš na seba zodpovednosť za stav v akom je Slovensko. Vyjdi na tribunu a vybojuj tú svoju slobodu. Si na smiech. Ľudia stratili všetko vďaka takýmto naivným blbcom, dezolátom. Čaputka Ti dá vyznamenie za tvoj aktívnu účasť na likvidácii Slovenska a žiaľ takých je tu veľmi veľa.
To co sa nepodarilo v 89 sa moze uskutocnit teraz po 30 rokoch! Len Slovaci musia mat na to gule! Den zuctovania!
Súhlasím.
Deň zúčtovania??! Kedy a kde ale všetci do nohy!!! Ako??? Chýba nám vodca!!
Nemá to kto zaplatiť, ako v r. 1989… Lebo Slováci tu žiadny kapitalizmus nechceli… Chceli sme slobodu slova, vierovyznania, cestovania, slobodu každého druhu, pluralitné slobodné voľby, zrušiť vedúcu úlohu KSČ… Kto chcel výpredaj nášho majetku? Kto chcel vstupovať do NATO, do EÚ? Všetko, čo sme nakoniec akože „chceli,“ za peniaze Západu spropagovali západné „elity.“
Dnes nemá kto zafinancovať propagáciu boja za slobodu, lebo tí, čo majú peniaze, nám tu nainštalovali salámovou metódou horšiu totalitu, akú sme tu mali pred r. 1989.
@RH faktor výborný a pravdivý komentár, SÚHLASÍM SO VŠETKÝM OD ZAČIATKU DO KONCA..ĎAKUJEM VÁM, POVEDALI, ČI NAPÍSALI STE TO AJ ZA MŇA.
Prepáčte, ale po 30 rokoch sa to tu NEMÔŽE uskutočniť! To bolo riadené zo zahraničia (Havel a ostatní „disidenti“ boli platení zo zahraničia za info, ktoré im zadali, aby rozložili socializmus. Pred 2 rokmi sa Jakeša, (s ktorým bol v českej tv. rozhovor,) pýtali, PREČO nepustili toho Havla na ten západ, tak im povedal, že oni ho PUSTILI, ale Havel NECHCEL ÍSŤ! Lebo on bol poplatný ako „ŠKODNÁ“ tu! Na západe by už nemal význam pre nikoho! Aj Havla sa hneď po revolúcii (kedy drístal, že on aj z basy vedel poslať správu – vraj zapečenú v chlebe ?…. tí socialistickí bachari boli ale riadne drbnuté „tupelá“, keď ho neodhalili, čo?), tak keď sa ho pýtali KOĽKO dostával za takú správu, odvetil, že 25 000 švajčiarskych frankov! Tá relácia bola vysielaná IBARAZ! Žiadna repríza sa nekonala! Takže taká ZORGANIZOVANÁ a zaplatená(platené boli iba disidenti… aj to nie všetci) revolúcia NEBUDE! Nevieme sa spojiť! Nemáme JEDNÉHO nepriateľa (vtedy KSČ) všetci! Teraz má každý iného nepriateľa (niekto Matelka, niekto Fico… atď.) a každý chce BYŤ WINNETOU! Každý chce byť náčelník! No…. celé zle. Sme hlúpučkí!
Oprava:v roku 1973 som ukoncila skolu a hned mi ponukli 3 zamestnania
Pán Baránek, super.
Tu už nezostal kameň na kameni, všetko je zlé, nič nefunguje,čau, smutné Slovensko!!!!
Posledný nech zhasne
Nemajte obavy Pani Mária. Bude ale že ešte horšie. Čo som počul P.S to ma už teraz isté v koalícii. Treba jednoducho treba vziať čo doma je a vyhnať tú háveď svinskym krokom!!!!
???
keď ľudia nejdú do ulíc,tak to dopadne hrozne,?? pokiaľ táto vláda nespadne ❗❗❗ Poďte do ulíc a nie od gauča kecať❗❗❗
Do 89 roku boli 100% , ISTOTY, V r.1973 dom umonciladkolu z hned so dostala 3 ponuky do zamestnania,zdravotnictvo nam zavideli susedne staty,skolstvo na vysokej urovni a vsetko,co clovek potrebovali k zivotu.Nebali sme sa,co bude: DNES, ZAJTRA POZAJTRA.
Pre srnkazraja : tskze totalita,estebaci vam nevadili,potom sa nedalo ani hovorit o uznavani zasad demokracie,slobody a pravneho statu.Za totalitneho a estebackeho socializmu nebolo niciho,obchody poloprazdne,fronty na pimarance banany,maso.Interier obchodov absolutne ubohy,textil na zaplakanie,tesilaky iba.Radia,tranzistory mali iba vychodnu normu,ziadnu zapadnu aby ludia nemohli pocuvat spravy zo zapadu.Jasne obmedzene ludske prava.Drot okolo celej krajiny.A takto zo slovakov vyrastol obmedzeny narod bohuzial,ktoremu nezalezi ani na demokracii a ludskych pravach.To sme ale dopadli.
Je to tak, je to pravda.
Zlatý socializmus bolo dobre práca byt mladomanzelske pôžičky všetko vyrobené na Slovensku kvalitné aj na výlety sa chodilo aj do Turecka Juhoslávie Maďarska stačí načo nás do iných štátov a donasat tu choroby z celého sveta
Dobre táraš , aké istoty si mala , že vraj robotu , od roboty kone zdochynaju , a čo za tú výplatu si si kúpila ,? Nemala si ani natelevizor . Stal 6tisic kčs , zarobila si 1500 ?
To čo píšete aké tu bolo zdravotníctvo a bolo aj školstvo áno závideli nám aj susedné štáty ako sme si tu žili pred 89rokom boli vo všetkom dobrý a sebestacny v poľnohospodárstve bola istota vo všetkom v práci, aj vo vyplatach teraz v ničom, a teraz sme okúsili ako je na západe koľko zobrakov a nikto im nepomôže tiež by som tomu neverila, že takéto niečo môže prísť (SMUTNE)
umonciladkolu? To čo bolo.
@Eva Bartosikova Bolo dobré len nebol toaleťak , lentilky , kakao , párky , banány a nedostatkový bol aj rozum je to vidieť z vašich komentov . O slobodu slová a cestovania vy ste nestáli lebo bolševici vám vymleli komunisti .
@jan korcok ja som zarobila 2000 korún československých a to som robila v chemlon na smeny 2 dní ráno 2 poobede 2 nočné a niekedy aj 2 500 korún keď som mala odmenu a z toho som pekne ušetrila ten kto robil a makal zarobil a ten co sedel v kancelárii a na teplých miestach zarobili malo dnes je to opačne to je ta hnusná demokracia zo západu
@jan korcok chudacku toaletak bol skladací a také pic…… Čo píšeš ze sa nenehanbis!!!! Ban. Lenti, kakao a ďalšie kraviny radšej zalez pod stôl
@jan korcok chudacku toaletak bol skladací a také pic…… Čo píšeš ze sa nenehanbis!!!! Ban. Lenti, kakao a ďalšie kraviny radšej zalez pod stôl a že párky!!!!!!!!!! ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
@jan korcok chudacku toaletak bol skladací a také pic…… Čo píšeš ze sa nenehanbis!!!! Ban. Lenti, kakao a ďalšie kraviny radšej zalez pod stôl a že párky!!!!!!!!!! ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?To je čo píšeš prednejšie to je strava?
@jan korcok prosím ta co trepes to kto ti povedal takú hovadin mohol si si ho zobrať z predajne na splátky bez úrokov slal 2.480 a bol farebný a rusky vydržal mi 17 r. Neklam.
@jan korcok prosím ta co trepes to kto ti povedal takú hovadin mohol si si ho zobrať z predajne na splátky bez úrokov slal 2.480 a bol farebný a rusky vydržal mi 17 r. Neklam moja mamina zarobila 2.900. Na sústruh.
@jan korcok prosím ta co trepes to kto ti povedal takú hovadin mohol si si ho zobrať z predajne na splátky bez úrokov slal 2.480 a bol farebný a rusky vydržal mi 17 r. Neklam moja mamina zarobila 2.900. Na sústruh.. Starostlivosť zdravotná bola perfektná školstvo poľnohospodárstvo sistem skolaboval úplne na niečom inom zamysli sa.
@jan korcok prosím ta co trepes to kto ti povedal takú hovadin mohol si si ho zobrať z predajne na splátky bez úrokov slal 2.480 a bol farebný a rusky vydržal mi 17 r. Neklam moja mamina zarobila 2.900. Na sústruh.. Starostlivosť zdravotná bola perfektná školstvo poľnohospodárstvo sistem skolaboval úplne na niečom inom zamysli sa.do 10.r. Dieťaťa ta nikto nedonutil pracovať na nočnej smene taraz sa ta nik nepýta skus povedať ze nemôžeš máš padáka okamžitého. Kto ti teraz dá nenávratnu pôžičku na chalupu vtedy si mohol dostať stačilo požiadať alebo si dostal byt.
…a bylo potřeba, aby jsme měli hovno, ale demokratické!, víš ???
@jan korcok jedlo bolo lacné, uvidíme ako sa nažerieme televízorov od februára.
@Eva Bartosikova Prednejšia je sloboda pani , pani vy ste kde žili . páni tak cestovať ako teraz ste nesmeli , lebo by ste videli v nákupnom centre nákupné vozíky na kolieskach a dvere , ktoré sa otváraju na fotobunku a vy by ste na nich pozerali ako ťeľa na vymaľovane vráta , lebo ste, sme žili za ostnatym drôtom bez slobody slová , Nech žije prvý Máj a párky v stánkoch .
@Adela nestojí primitív za odpoveď.
@Adela No z tých ,2000 korún si nemohla veľmi vyskakovať , ani teraz nemôžeš vyskakovať to je fakt , ale aspoň máš slobodu a môžeš napísať , že Matovič je blázon a Smer je Mafia,. Za komunistov si to nesmela .
@jan korcok ja som slobodu mala a tí ktorí ten režim mali radi, žili sme v kľudnej dobe, nepotrebovali sme žiadne obchodné centrá boli obchodíky pultove a bolo dobre a cestovať sme do cudziny nepotrebovali nám stačilo Česko Slovenská republika, to až tie decká čo boli námi narodené tak nevedeli čo z roupama od bujnosti bazény doma, ale to nestačilo moselo sa ísť k moru veľká bujnost došla pre nich niektorý si narobili dlhov na baraciska splácať budú ešte jejich decká, nepomyslia že môžu ochorieť, prísť o prácu atď je kurva doba, ale mne to jedno ja som za vodou už mám svoj vek a mladý ľudia nech majú starosť oni na to prídu až spadnú na drztku niektory už pochopili čo sa deje
@jan korcok ešte chcem napísať k tomu cestovaniu, a kam do cudziny do toho vražedné ho kapitalizmu???????? Ktorý chcú stále bojovať zabíjať národ?????? To sme vedeli koľko zobrakov stojí alebo sedí u kostolov a a u tých nákupných centier za sociku tady nebol žiadny žobrák, žiadny bezdomovec a každý mosel robiť lebo práce bolo stále podniky štátne a nie ako teraz s privatizovane ktorý podnikateľ si zoberie príklad Róma do práce a kedysi robili moseli a aj tvrdo ale teraz sa dá almuzna lebo podnikatelia si ich nezoberie a v tejto dobe zase tá stredná generácia, sa od učila radšej vezme tú almužnu
@jan korcok ešte chcem napísať k tomu cestovaniu, a kam do cudziny do toho vražedné ho kapitalizmu???????? Ktorý chcú stále bojovať zabíjať národ?????? To sme vedeli koľko zobrakov stojí alebo sedí u kostolov a a u tých nákupných centier za sociku tady nebol žiadny žobrák, žiadny bezdomovec a každý mosel robiť lebo práce bolo stále podniky štátne a nie ako teraz s privatizovane ktorý podnikateľ si zoberie príklad Róma do práce a kedysi robili moseli a aj tvrdo ale teraz sa dá almuzna lebo podnikatelia si ich nezoberie a v tejto dobe zase tá stredná generácia, sa od učila radšej vezme tú almužnu, ale mne pripadate ako teľa vi!!!!!!!!!!! ? ? ? ? ? Čo tu píšete ste ubozak keď si neviete otvoriť dvere
@jan korcok Nie si rodina s panchartom Korcokom z Bystrice co je strceny v anale USA ? Fotobunku si namontuj do zachodu a droty na hraniciach je nutnost na hraniciach. A do zrkadla ked sa pozries to tela tam uvidis.
@Ladislav Borsanyi Bolševici urobili klietku pre opice zo Slovenska . Smradi 50 rokov nás odizolovali od demokratického západu , Držali nás pod ruskou čižmou .
@Eva Bartosikova Tak pozor teta , títo zobráci boli slobodní , robiť sa im nechcelo , my sme boli vßetci čo sa týka slobody žobráci , jednu vec mi vysvetlite , prečo naši lekári IT pracovníci aj robotníci chodia robiť na zápaf a nie do vášho vysnívaného zločineckého Ruska . Je vám hanba že si to neuvedomujete s píšete bludy . Socializmus bol stodola , ktorá už nevládala stáť a urobila bááác .
@jan korcok Teraz budes pod ritou okupantou USA a ciernych kozi , co sa mnozia ako patkane. Zapad uz prehral boj o zivot povodnych obyvatelov a teraz sa snazi oto vo vychodnej za pomoci ukrofasistov.
@Ladislav Borsanyi mňa USA nikdy nič neurobilo naopak , doniesli nám zemiaky , teraz máme zemiakové lupienky s zemiakové plácky za čo sme im vďačni . Rusi nám nič nepriniesli naopak ukradli nám bicykle , pumpy a Všetky sliepky s kohutom
@Eva Bartosikova Ťažká debata s vami , vy ste sa mali dobre , vám ako obyčajnej žene a to Vás nepodceňujem aj ja som tiež obyčajny človek , ale sloboda mi chýbala . Nemal som rád túto dobu keď všetky funkcie v štáte ovládali len komunisti , voľby boli smiešne , volili sme tých ktorých nám nadiktovali . Som rád že máme slobodu a žijem si spokojný život , nehladujem , raz ročne idem na dovolenku k moru a nebol zlodejskych smradov ani trnavských bláznov
@jan korcok a to som rada, že je ťažká debata s mnou ja mám svoj názor na život a vi svoj pracovali moji obaja rodicia a pracovala som aj ja robotnicku kto pracuje a má narobene roky do dôchodku tak nejaký dostane nie som náročná k moru by som nešla, nebola som ani mňa neláka mám rada prírodu a zvieratká, krajiny u nás a cudzina mňa nezaujíma písali ste že som sa mosela mať dobre áno dobre ale pretože sme robili poctivo a aj prez čase bývali v práci nestitila som sa ich, ale na dovolenku bych ich nedala hlavne do cudziny to nemosim!!!!! Zdravím vás a už mi nepíšte ďakujem za pochopenie
@jan korcok Aby si sa nespsral z lupienok. tak toto normalny mysliaci clovek nemoze spracovat. A podbradnik uz mamka vymenila ?
@Ladislav Borsanyi A kto hovorí , že ste normálni , veď keby ste boli normálni a v tých tekviciach čo nosíte na hlavách mali okrem otrúb aj niečo hodnotné tak v živote nevolite mafiu Slovenska ani bláznov z Trnavy.
@jan korcok Janko , v tomto smere mas pravdu, volit volit lidrov – ako sa dnes oslovuju – stran co mame vo vlade je des, ziadna kultura a vzdelanie – je im na mile vzdialene. Pokracuju len vtom co ich predchodcovia a este razantnejsie. No a strany co si vravia narodne sa vedia zvadit ako psi. Vlastne len pomahaju k zaniku statu , lebo narod bez korenov , historie a kultury je lahko ovladatelny.Coho sme svedkom zapadu- mix.
@Eva Bartosikova už nepišem , ste skromná ženuška také potrebuje Slovensko , len makať ani k moru neisť
@jan korcok ,šuhaj,kurwa ,všetci máte plnú hubu tej slobody. Rovnako Baránek. Definuj,čo je tá sloboda. Čo je to? Že cestovať? Kurwa,chodí sa v podstate do tých istých krajín,len akurát, že sa to nevolá Juhoslávia, ale napr. Chorvátsko…
Do iných štátov chodia len tí, čo na to majú,alebo majú za sebou mecenáša ocinka.
…že neboli banány…tak sa ich teraz teraz môžeš prežrať. Je ti z nich lepšie?
Za komoušov som zarobil okolo 2000 korún,z toho som minimálne polovicu ušetril. Teraz zarobím 2500éčok a len sa modlím,aby sa nič neposralo a vydržal som do ďaľšej výplaty. A to sa nerozhadzujem!!!
Tak netrep hlúposti…
@Ivan Mikula Tak ti poviem , nechápeš slovo sloboda s ja ti to nebudem vysvetľovať výhody slobodu je to strata času . Keď zarobiš 2500 eur a nevieš ušetriť tak ťa ľutujem , ja mám z toho tretinu a som šťastny človek lebo som slobodný keď chcem môžrm isť do Ameriky , ale ja nechcem mne je dobre tu ešte sa zbaviť hlupákov a mafiánov ako bodor mafia a je tu dokonalý život .
@jan korcok ,potom si určite za vodou. Máš vsetko vybudované,určite super robotu…možno niekde dokladáš do regálov tovar …,určite máš všetko v cajchu?.
@Ivan Mikula Za robotu sa netreba hanbiť , Biľak bol krajčir a Gotvald stolár ja som esbeeskár a som na to hrdý .
@jan korcok teraz slobodne zdochneme pod mostom…..
??
bolo to natoľko fajn, len keby vtedy otvorili hranice, posledný by musel zhasnúť…
…to bolo dobré, že pri narodení decka sa odpísalo z pôžičky? Neodpísalo, len to musel zaplatiť niekto iný…. kto? platila sa staromládenecká dan. Jeden si robil deti, a druhí na to platili.
všetko zle.
Ďakujem vám obom. Ďakujem ! ✌️?✌️
Ste super obajja
Pan Baranek ste úžasný ?a vďaka pán moderátor ..veľmi dobre to robíte.. chlapci ?
Kiež by to tak robily vo vláde že???
@Jaroslav Barilla Tam robia iba sprostosti a svinstvá podľa príkazov US embassy a EU.
Keď ľudia tejto sorty chvália Baranka okamžite ho to dehonestuje , lebo títo ľudia fandia Ficovi , náckom a rusofilom .
PAn BARANEK,VYPOCUJTE SI PANA S T A N E K A A BUDETE V OBRAZE.
Srnka, p. Baránek je v obraze aj bez p. Staněka a okrem toho, určite sa vzájomne počúvajú. Tvoja rada je úplne irelevantná.
??????
Pán Baránek, veľmi Vám to dnes pristane. Veľká vďaka Vám za skvelé videá!!!
vymeňte si foto ,podobný simbol bol zneužitý .
Pardón vaša vec.
Jsem velmi vděčný panu Baránkovi za správné pojmenování jevů co sena nás nepoučených hrnou za všech stran.
A O VRATIT SA K ZDRAVEMU ROZUMU,AKO LUD BOZI
PAN BARANEK JE TO NA JEDNICKU Z HVIEZDICKOU,STOTOZNUJEM SA S VAMI , V ROKU 1989 ,SME NWBOJOVALI ZA TAKUTO SLOBODU, ABY SA HONILI NA NAMESTIACH
P. Beranek, som r. 1947 a svedkom 68,aj 89, možno vo všetkom s vami nesúhlasím, ale viem ze nás dnes nikto rozkom neopije,boli sme pri tom
P. Beranek, som r. 1947 a svedkom 68,aj 89, možno v niecom s vami nesúhlasím, ale viem ze nás dnes nikto rozkom neopije,boli sme pri tom
P. Beranek, som svedkom 68,aj 89, možno v niecom s vami nesúhlasím, ale viem ze nás dnes nikto rozkom neopije,boli sme pri tom. Žili sme pokojnejšie, a ze sme nemohli cestovať? To nemôžeme ani dnes, lebo ako vtedy aj dnes na to není peňazí.
P. Beranek, som svedkom 68,aj 89, možno v niecom s vami nesúhlasím, ale viem ze nás dnes nikto rozkom neopije,boli sme pri tom. Žili sme pokojnejšie, a ze sme nemohli cestovať? To nemôžeme ani dnes, lebo ako vtedy aj dnes na to nemáme mnohi peniaze a bez tohto luxusu sa zaobídene.
???Výborne Dr. Ján Baránek, toto treba hovoriť stále dookola, Pravdu?????????????????????
??????
To jsou paradoxy, co? Prý „demokracie“…
Už xy rokov túto americkú „demokraciu“ nazývam presnejšie a objektívnejšie, že je to fašizmus. Vykazuje všetky znaky a charakteristiky fašizmu, čiže je to presný opak demokracie.