Hosťom 65. relácie Bez cenzúry je profesor Peter Staněk, ktorý je známy svojimi odvážnymi teóriami o svete a vesmíre. Náš rozhovor je venovaný práve týmto témach, na ktoré nedokáže nik jednoznačne odpovedať, ale zaujímajú nás všetkých a dávajú priestor na zamyslenie, čo robíme správne a čo nás zvádza z cesty poznania – do zbytočného rozoberania detailov, bez toho, aby sme poznali celok.
– Veda v službách biznisu
– Čo je nekonečný vesmír
– Veľký tresk to nezačal
– Sú vo vesmíre aj iné civilizácie?
– Paralelné svety
– Človek má našliapnuté na vymretie
– Čo odhalila hypnóza
– Život po živote?
– Končí sa všetko smrťou?
Pán Stanek… Nič viac, iba ZDRAVIE, ZDRAVIE a ešte raz ZDRAVIE ?
Tomu sa hovorí sila slova. Ak niečo prednesieš dostatočne odborne, tak určité percento populácie dokáže presvedčiť o akejkoľvek blbosti. Málo nebezpečné sú takzvané konšpiračné teórie typu ufo a podobne. Nebezpečné sú nacionalisticko manipulatívne. A najmodernejší je asi tento pán.
Čím viac sledujem jeho diskusie k akejkoľvek téme, tým viac po počiatočnom obdive k vedomostiam začínam o ňom pochybovať…
Na planetách sluneční soustavy tají ledové čepičky na pólech ne proto, že tam lidi topí uhlím nebo pšoukají krávy, ale protože se celá Sluneční soustava dostala do silného fotonového pásu centrální hvězdy Alcyon jako každých asi třináct tisíc let.
Boh vie kto ho plati za tie keci aby siril paniku…. mr. Truhlik.
Pamatate sa na rozpravku Ferdo Mravec? Tam bol chrobak Truhlik ktory vsade bol, vsetko vedel. Silno mi ho tento pan pripomina. Videl som niekolko videi s nim dokonaly politolog, fyzik, astronaut, historik, medik. Podla mna len robi svojimi kecami paniku. Takto mlet hubou od veci vseobcne, vsak sudny clovek ked sa nad tym zamysli zisti ze trepe.
p. Stanek planety neexistuju, žijeme na plochej zemi
??
Diky panovi profesorovi a timu eReportu, ste super.
Pan profesor je centrální mozek lidstva ?
Úžasné ako vždy ďakujem pán profesor Peter Stanek?
Zrátal si niekto kto tu ospevuje pána Staneka koľko jeho predpovedí vyšlO? Doporučujem. Budete prekvapený, že temer žiadna ?
Pan Staněk má úžasný přehled a schopnost dávat události do kontextu. SUPER, Děkuji!
http://www.co-jist.cz
http://www.jak-prezit.cz
http://www.andele-nebe.cz
http://www.neocipuj-se.cz
http://www.nejsme-otroci.cz
http://www.playlist-music.org
http://www.evakuace-lidstva.cz
Můj velmi oblíbený profesor Peter Staněk je i mým vzorem. Pro takové znalosti bych dal duši Bohu. Děkuji za skvělý pořad. Rattus pozivnoj Krys ?????????
Predstavte si, keby takýto rozhovor bol na Markíze, v RTVS…
to je sasek tento pan profesor 😀
Je dobrý v sesbírání spousty různých zpráviček chyba je splacanych jak se mu hodi
Příliš splacanych slov ale ve skutečnosti fyzika pláče ?
Generator nahodnych slov s vynimocnou schopnostou, suvisle posplietat nezmysly z roznych tem
Vždy se velmi těším na další nový rozhovor s PANEM profesorem. Jeho erudice je obdivuhodná a znamená pro mě velký přínos.
Kdo ma tvořené oči a srdce je pro tento svět nepohodlný vzácný to člověk at ho chrání jeho duchovní průvodci
Vynikajúca relácia, ktorá má by povinne vysielaná vo všetkých médiach …
A čo ak sa vesmír vôbec nerozpína ? Čo ak je to všetko hoax ? Asi nejde o Veĺký tresk, ale o Obrovskú streštenosť súčasnej vedy.
Kde pan stanek videl tu matku ktora dvihla 1,5 tony?
Práve si vymyslel.
Užasny, som rada ze su takyto ludia , skuma ,báda ,vidi ,vnima a rozmysla ..❤
Velmi zajímavý pohled pana profesora. Více takových rozhovorů.
genialne
Dnes to bolo mimoriadne dobré
cista tragedia tento peter stanek. absolutne nevzdelany, od reality odrhnuty element, nulove poznanie , cista negativna energia tento stanek
Takto kedysi presvedčivo hovoril Mečiar
,,nie je doležité mať informácie-ale súvislosti sled informácii.Architektúra informacii. Zabiiiil.
Teraz zachytili svetlo z hviezd ktoré má vek 18 mld. rokov … Kto to bol, kde to bolo publikované ? Dedo stárne a fikcia z jeho snov sa mu mieša s realitou.
Vy jste úžasný.
Nie morficke pole, ale morfogeneticke?
Prof.Staňek,je úžasny člověk… Obrovsky dík vam a smekam klobouk….????
23:00 + ..máte 4 doby ľadové a 4 doby medziľadové.. Otázka znie: Koľko medzier je medzi štyrmi prstami? Vtip je v tom, že ani toto určite nikto nevie…:-) Môj tip: Asi 6 medzier až viac. Ak teda nie zrovna menej. 🙂
Pan profesor kuka asi vela marvelofky. Ciste nefalsovane globalisticke bludy. Vdaka takym bludarom potom jedneho dna ludia uveria ze to mimozemstania na nas utocia. Vacsinou to ale budu anglicky hovoriaci mimozemstania.
Dodatok k skôr napísanému: Nie je génius. Je to vzdelaný človiečik, ale to jeho nekonštruktívne skákanie z témy na tému mi príde, že trepe bez ladu a skladu. A tie jeho drobné otázky..? Poráža má z nich podobne, ako z jeho odpovedí na ne.. neviem, nevieme, nevie sa. Kladie ich hlavne preto, aby budil dojem, že je rozhľadený, že má prehľad o všetkom, o čom ľudstvo zatiaľ ešte nevie. 🙂 Má veľmi ďaleko od Sokrata. Mám z neho horší pocit, než z Danikena.
Pán ekonóm Staněk dokáže „pútavo“ rozprávať a sypať čísla, o atómovom jadre, o počasí, o rozmnožovaní húseníc, podrobnosti o priebehu transplantácie srdca, o astronómii, o psích plemenách, skrátka o hocičom. To sa nedá počúvať…
Ja ti nevim Karle, ale biblia hovorí, že každý stvoritelsky deň trval 7.000rokov a teraz žijeme v božom odpovinkovom dní necelých 6.000rokov(možno 5.993) a po veľkom suzeni má nastať 1.000rocne Kráľovstvo nebeské(v tom odpovinkovom dní). Tak aké milióny a všetko okolo toho.
Pan profesor by si mal zacat davat pozor na pychu. Vyhlasit cloveka za najperfektnejsie stvorenie nie je prave naj vymysel pana profesora, nakolko to ide proti buducim principom Univerza. A ludsky mozog triedi informacie na zaklade viacerych principov. Overte si to na ChatGPT
ten chlap je dusevne chorý jedinec
Ano Pan profesor ❤️ to je kouzlo zivota Ggolem hledani informaci davani vsech kousku k sobe? kolik lidi sklada puzzle ?kdyby si psali na ty dilky co uz kdo zjistil ty dilky a pak udelal dalsi puzzle zjistil by vzdy jak se vse propojuje ✨️ A voda v tele voda ve vzduchu ve vsem a jsou v ni informace …viz zmrazeni naprogramoovane krasne ciste vody ❤️ a naprogramovanie spatne enetgie zmrazit srovnat ty vlocky vse ukazuji❄️
Ďakujem. Ste super
Posunte panovi profesorovi tento zaznam vedeckej konferencie v Kazani, vyplyvaju z nej pomerne zavazne dosledky na historiu ako ju pozname.
Link sa tu uverejnit neda tak na YT toto
Международный научный семинар „От империй Тартарии к Российской империи Петра“. Открытие
Profesor Stanek je studnica múdrosti, ďakujem za ďalší veľmi zaujímavý rozhovor.
Verbálny prejav pána profesora nestíha jeho myšlienkovým pochodom ( čo je znak vysoko nadpriemerného IQ), však nemôžem mu tolerovať časté rečnícke mýlky, ktoré sú dôsledkom snáď až príliš prehnane dramatickeho, nie však dôsledného, prezentovania neprehľadnéj previazanosti možných i nemožných začiatkov a koncov. A tiež ani chyby, spojené s interpretáciou niektorých pojmov, ktorých sa dopúšťa, neuvedomujúc si toho.. keďže sa neopravuje.
A teraz radte.. ako nemám byť, po prečítaní tohoto svojho, z toho komplet jeleň? 🙂
Je veľmi ťažké pochopiť, o čom pán Stanek hovorí, keď nie sme dosť informovaní. No moderátor nestačí na takúto tému. 😉
Velmi děkuji za úžasného a precizního profesora Staňka, jeho přednesy jsou fascinující a nesmírně originální, obohacující! Pevně doufám, že budou další sezení s váženým panem profesorem Peterem Staňkem, jeho není nikdy dost!!!!!
Pane profesore vy jste hlava opravdu klobouk dolu.a děkuji
Super .Nevim jak to vyjádřit .Prostě super
?? info..pan profesor ste mimozemstan????
7 druhov vody? Áno? Blížite sa konečne ku Gabčíkovu?
Neznáte evidentně teorii spontánního řádu a z ní vyrůstající teorii kompozitivní, Compositive Theory, a tak nemáte pravdu. Lidský svět je spontánním řádem také a jeho pravidla chování tvoří naši mysl. Tedy řídí on nás, ne my jeho. To samo, jak řekl už v 17.století Giambattista Vico… Dzp.
??? super hosť. ĎAKUJEM.
Pan profesor dakujem vam za vase znalosti ktore nam odovzdavate velmi rad si vas vypocujem vzdy ked ste niekde k vypocutiu dokazal by som vas pocuvat cele hodiny vela zdravia vam prajem ??
To je tak nepreberné množstvo konšpirácií, ktoré od Staneka odoznejú v priestore jednej minúty, že aj príčetnému človeku sa zavarí mozog kým sa zorientuje, nie to ešte ľuďom, ktorí počúvajú len pocitovo a riešia len či sa im páči čo sa hovorí a nie či to má logiku a vôbec zmysel. Bohužiaľ to netrvá minútu, ale celú 3/4 hodinu. Tomuto hovorím profi konšpirátor. Fakt jednička na trhu.
Zda sa ze nechapete vyznam slov konspiracia a kospirator. Pouzivate ich pocitovo ako zaklinadla, bez toho aby ste sa snazili pochopit zmysel toho co hovori. -:)
Nevadí mi, že nejaký Stanek chrlí náhodne pospájané veci s kadenciou generátora náhodných slov a dáva do korelácie jeho fatasmagórie … viac ma desí koľko ľudí mu tu tlieska a obdivuje ho … kokos.
načo sú nám ďalší vedci keď tu máme takéto vedecké Eso, ktorý všetko vie všade bol a všetko videl. Ale takéto niečo tu už bolo A volalo sa to chrobák Truhlík.
Talýchto je na Slovensku viacej, aj keď nie Staněkovho formátu, napr. Kuric, Baránek.Títo ľudkovia sa niečoho neovereného chytia a už idú ktovie kam. Slovač to miluje.
veľmi múdry človek, veľká škoda že nie je hlava nášho štátu bolo by nám dnes oveľa oveľa lepšie všetkým aj tým hlupákom ktorí su tam ešte aj dnes 🙁
veľmi múdry človek, veľká škoda že nie je hlava nášho štátu bolo by nám dnes oveľa oveľa lepšie všetkým odhliadnúc od tých hlupákov ktorí su tam dnes
Opet vďaka pane ❤
Miluji poslouchat inteligentní lidi jako je pan Staněk! Bravo
To zrcadlení v oku vypnuté není, ale slábne zrak. Před lety jsem šel se 14letou dcerou kolem půlnoci po zcela tmavé ulici. Nesvítila ani světla, ani měsíc a na cestu téměř nebylo vidět. U prodejny Technické knihy jsem dceři řekl, že ve výloze vlevo nahoře je kniha, kterou si v pondělí půjdu koupit. A teď přijde to nejlepší: dcera mně přečtla název knihy vytištěný černým písmem na středně modrém přebalu knihy, kterou jsem já v té tmě vůbec neviděl. Později jsem si uvědomil, že v dětství jsem o prázdninách sedával na schodech před domem a četl knihy. V době, kdy ještě nebyl letní čas. O půl desáté (teď 22:30!) už po několikáté přišla matka a řekla mně, že si nemám kazit oči, že na to už nemohu vidět. Viděl jsem pěkně, ale ve 3/4 na 10 (dnes 22:45) jsem viděl už špatně. Ty klimatické změny jsou dány kuželovou rotací zemské osy, jež má periodu přibližně 26 000 let. Vlivy planet a změny magnetického pole Země (možná i jejího těžiště) spolu s rotací zemské osy na Zemi způsobují že těch různých cyklů je mnoho od desítek let až po 400 000 let. Krom toho na Zemi působí i Měsíc a různá významně velká tělesa dopadající na Zemi. Problémem kapitalismu je nadvýroba kvůli stále stoupajícímu zisku. Není žádoucí vyrábět kvalitně, aby výrobek vydržel co nejdéle, jako se vyrábělo za minulého režimu. Nejsou to jen strojírenské výrobky, ale i potraviny, které se velice rychle kazí, tvrdnou, plesniví, stávají se nepoživatelnými. Dříve existoval chléb o váze 3 kg (kmín byl v těstě, ne jen trocha na vrchu „kmínového“ chleba), který bez problémů vydržel týden i déle, protože byl kvalitní (mimochodem stál 7,80 Kčs).
Netáraj a nepoužívaj slová ktorým nerozumieš. Citujem: „nadvýroba kvůli stále stoupajícímu zisku“. Zisk v prípade nadvýroby nestúpa, ale naopak klesá. Nadvýroba je niečo čo sa nepredá a teda sú to len náklady bez výnosu, teda čistá strata. Capisto ? Teraz druhá vec: za minulého režimu sa vyrábali 100x horšie braky ako dnes. Navyše boli extrémne drahé, chladnička stála 4 vtedajšie platy, práčka detto. Dnes ich kúpiš za tretinu platu. A vieš prečo vtedy vydržali? Pretože sa kvôli svojej extrémne vysokej cene stále a dookola opravovali. Calexka mi vydržala 15 rokov, ale 3x som ju opravoval, a 2x som vymenil kompresor. Pretože to bolo lacnejšie ako kupovať druhú za štyri platy, čo som si nemohol dovoliť. Prvá Tatramatka mi tiež vydržala 15 rokov, ale len kvôli tomu, že bola X krát opravovaná a počas pratia prepochodovala celú kúpeľnu a rozbíjala mi dlažbu. Keďže som nemal na novú, musela mi stáčiť táto. Keď sa mi naposledy pokazila chladnička, zavolal som do NAY-ky a o pol hodinu som mal novú chladničku za zlomok ceny, ktorú by som kedysi zaplatil za opravu . A Bosch práčka ani po 10-tich rokoch nepochoduje po kúpeľni ako Tatramatka a perie skvele, ticho a úsporne. Chlieb možno tak neplesnel, ale bol len jeden (teda nulový výber) , prípadne si na čerstvý musel stáť polhodinovú frontu.
@Nemezis 222 Tak především nevidím důvod, proč mně tykáte. Za další: nemelu já, ale vy. Nadvýroba, jak jsem ji zdůvodnil, je zbytečná výroba zboží navíc, protože výrobek není tak kvalitní, jak by mohl být, jenže to by při delší životnosti logicky nebylo potřeba vyrábět takové množství. Jestliže má výrobek životnost 10 let a uměle se jeho životnost sníží na 5 let, producent může vyrobit a tedy i mít zisk z toho, co by jinak vyrábět nemusel a tedy by tento zisk neměl. Je zde ještě další aspekt, kterým je zbytečné plýtvání surovinami. Patrně nevíte, kolik letišť je plných vyrobených, ale neprodaných aut. Bylo by možné při přebytku je prodat levněji, jenže to by továrna musela přestat vyrábět a nemít takové zisky. Takže cena neprodejných se započítá do ceny nových, která zákazníci kupují a výrobci zisk zůstane. Přitom nikoho asi nenapadne, že by se ta auta mohla rozebrat na náhradní díly, ale i tak je to turecké hospodářství. Pračka Bosch neputuje po kuchyni, protože jednak je nesrovnatelně novější a modernější, než stará Tatramatka a také jiné konstrukce. Navíc i ta Boschka v době nové Tatramatky byla určitě podstatně dražší. Tudíž srovnáváte nesrovnatelné. Cenová politika v Československu byla taková, že výrobky denní potřeby (jídlo, pití, oblečení, boty) bylo uměle levnější a zboží dlouhodobé spotřeby naopak dražší. Po 89. tvrdili ekonomové, že nastává tržní hospodářství. Nastalo trhovecké. Západní zemědělci mají obrovské dotace, naši jen jejich třetinové. Takže žádné narovnání cen a trh volné soutěže, ale to, co jme tu měli za komunistů. Trh se uplatňuje tam, kde máme zničenou výrobu, takže jsme nuceni potraviny a zboží dovážet. Tam máme kvůli závislosti ceny vysoké. Co se týká oprav, dnes se nehorázně plýtvá, protože místo oprav se většinou vyměňují celky, jež by bylo možno opravit. Jenže to by někdo musel umět, potom také lidská práce je drahá a nakonec zákazník to zaplatí nebo zbytečně koupí nový výrobek a starý opravitelný vyhodí.
26000 years is the quantity of precession big year. With the birt of Cristian Jesus started the Pisces. We are approaching to the start of Aquarius. The Bible wrote about it in its last letter…
@Laszlo Halmi Yes, I wrote about this. Thanks to the tilt of the Earth’s axis, we have changing seasons, and it is in winter in the Northern Hemisphere that the Earth is closest to the Sun. We see that a small difference in the tilt of the Earth’s axis is enough to have a large effect on the weather on Earth. Not what the tellers who didn’t pay attention in school talk about. (Translated by Google Translate)
To zrcadlení v oku vypnuté není, ale slábne zrak. Před lety jsem šel se 14letou dcerou kolem půlnoci po zcela tmavé ulici. Nesvítila ani světla, ani měsíc a na cestu téměř nebylo vidět. U prodejny Technické knihy jsem dceři řekl, že ve výloze vlevo nahoře je kniha, kterou si v pondělí půjdu koupit. A teď přijde to nejlepší: dcera mně přečtla název knihy vytištěný černým písmem na středně modrém přebalu knihy, kterou jsem já v té tmě vůbec neviděl. Později jsem si uvědomil, že v dětství jsem o prázdninách sedával na schodech před domem a četl knihy. V době, kdy ještě nebyl letní čas. O půl desáté (teď 22:30!) už po několikáté přišla matka a řekla mně, že si nemám kazit oči, že na to už nemohu vidět. Viděl jsem pěkně, ale ve 3/4 na 10 (dnes 22:45) jsem viděl už špatně. Ty klimatické změny jsou dány kuželovou rotací zemské osy, jež má periodu přibližně 26 000 let. Vlivy planet a změny magnetického pole Země (možná i jejího těžiště) spolu s rotací zemské osy na Zemi způsobují že těch různých cyklů je mnoho od desítek let až po 400 000 let. Krom toho na Zemi působí i Měsíc a různá významně velká tělesa dopadající na Zemi.
To zrcadlení v oku vypnuté není, ale slábne zrak. Před lety jsem šel se 14letou dcerou kolem půlnoci po zcela tmavé ulici. Nesvítila ani světla, ani měsíc a na cestu téměř nebylo vidět. U prodejny Technické knihy jsem dceři řekl, že ve výloze vlevo nahoře je kniha, kterou si v pondělí půjdu koupit. A teď přijde to nejlepší: dcera mně přečtla název knihy vytištěný černým písmem na středně modrém přebalu knihy, kterou jsem já v té tmě vůbec neviděl. Později jsem si uvědomil, že v dětství jsem o prázdninách sedával na schodech před domem a četl knihy. V době, kdy ještě nebyl letní čas. O půl desáté (teď 22:30!) už po několikáté přišla matka a řekla mně, že si nemám kazit oči, že na to už nemohu vidět. Viděl jsem pěkně, ale ve 3/4 na 10 (dnes 22:45) jsem viděl už špatně. Ty klimatické změny jsou dány kuželovou rotací zemské osy, jež má periodu přibližně 26 000 let.
Velmi pozitivne a poucne. Presne ako pan Stanek povedal. Ja mam len 62rokov ale pamatam si mojho Stareho otca, po zahoracky starecka, ked sa vecer , po tom co nas osprcholv pod pumpou predpovedal pocasie vyrokom, no dzeci je Stribrny Vecer (mesiacik svietil s nejakym oparom okolo), bude posrane rano – Tj DAZD. Neviem preco ale nikdy sa nemylil.
Ufff, uragan informacii a zaverov, casto bec udania dovodov a hlbsej analyzy. A casto podanie dost haluzne. Jedine v com suhlasim, je, ze cim viac vieme, tym viac tusime, kolko toho nevieme.
Nahodene mnozstvo tem, ale ziadne odpovede. Pan zrejme vela cita, ale nie som si isty, ci presne chape problematiku. Nechcem zatracovat, len moj pocit z neho.
Konecne dobry zvuk, p. Stanek znovu klobuk dole…???
Ako sa vyjadruje pán profesor svet je plný náhod.Snažil som sa doplniť a čiastočne zodpovedať na otázku vzdelávacieho systému ku ktorému sa kriticky vyjadril jeden z prispievateľov i potvrdzujúci príspevok pod ním-neprešiel.Takže skrátim Ponúkam do pozornosti čo sa týka vzdelávania-modelového systému.
Humboldtov systém a Bolongský systém vzdelávania.
Svet je plný náhod kde som nižšie spomenul euroáziu. Citujem slová Čínskeho prezidenta kde jeden z aspektov vyjadrený na zahraničných fórach je obsiahnutý v slove ,, holizmus,,
Kozmopolitné nálady v diplomatických prejavoch Si Ťin-pchinga sa prejavujú najmä v piatich aspektoch.
Po prvé, silná myšlienka svetového holizmu a spoločného rozvoja. Si Ťin-pching povedal, že ľudské bytosti žijú v rovnakej globálnej dedine a čoraz viac sa stávajú komunitou spoločnej budúcnosti, v ktorej som ja vo vás a vy vo mne[2]. Na základe tohto povedomia o svetovom holizme Xi Jinping zdedil Deng Xiaopingov úsudok na tému éry „mieru a rozvoja“ a veril, že „mier, rozvoj, spolupráca a obojstranne výhodné“
V roku 2009 ku reformám v zmene vzdelávacieho systémového modelu prof.Liessmann
https://is.muni.cz/www/384/30618506/koncepty/Liessmann–Teorie-nevzdelanosti.pdf ??@Eva Krišpinská
Ty kks, to je generator nahodnych alarmistickych slov … BABA VANGA na stereoidoch … dimitilsulfat do palule, novorocnu petlicu do zadku a hodit po zapaleni do dunaja! LoL
Je to technokraticky egoisticky alarmista a zasluzil by si skor pokojnu starobu a krmenie holubov v parku ako rolu vrieskajuceho spasitela s pocitom vlastnej dolezitosti … LoL
PÁN PROFESOR STANEK STÉ GÉNIUS ??????????
Keď tu čítam tie komentáre, to som tu ja jediný, komu sa zdá, že p. profesor nevie takmer nič, ale ku všetkému sa vyjadruje? Vidím x-té jeho video a zakaždým je to to isté. Prvý výrok a blud. Oficiálna fyzika takto veľký tresk nepopisuje. Aký supra atóm? To som nikdy nepočul. Keď si dám vyhľadať supra atóm, nič mi nenájde. Ani som nikdy takýmto spôsobom veľký tresk nepočul od fyzikov popísať. Možno sa rozumie ekonómii, to neviem, k tomu som ho vyjadrovať sa nepočul (aha), ale toto čo predvádza je strašné.
But could megalodon still exist?
‚No. It’s definitely not alive in the deep oceans, despite what the Discovery Channel has said in the past,‘ notes Emma.
‚If an animal as big as megalodon still lived in the oceans we would know about it.‘
The sharks would leave telltale bite marks on other large marine animals, and their huge teeth would continue littering the ocean floors in their tens of thousands. Not to mention that as a warm-water species, megalodon would not be able to survive in the cold waters of the deep, where it would have a better chance of going unnoticed.
Keď tu čítam tie komentáre, to som tu ja jediný, komu sa zdá, že p. profesor nevie takmer nič, ale ku všetkému sa vyjadruje? Vidím x-té jeho video a zakaždým je to to isté. Prvý výrok a blud. Oficiálna fyzika takto veľký tresk nepopisuje. Aký protoatóm? To som nikdy nepočul. Keď si dám vyhľadať proto atóm, nič mi nenájde. Ani som nikdy takýmto spôsobom veľký tresk nepočul od fyzikov popísať. Možno sa rozumie ekonómii, to neviem, k tomu som ho vyjadrovať sa nepočul (aha), ale toto čo predvádza je strašné.
♡,,PANE PROFESORE
_ JSTE ÚŽASNĚ EXCELENTNĚ NEJLEPŠÍ_,,♡
♡,,NA POPRVÉ TO POBRAT OPRAVDU NEJDE..,,♡ ..
♡,,DÍKY Ema,,♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak to ne, tohle už nebudu poslouchat, člověk si připadá, jak debil. Pustím si Fialu, Síkelu nebo MPAčko, to si hned člověk připadá, jak gigant. ?
Ten paralelný vesmír má svoj názov. Je to duchovný svet, ktorý existuje paralerne s našim svetom a pôsobí v ňom
10:00 o aký enzým ide kde najdem podrobnosti prosím vás
Úsmevný ujo.. ?
Pan profesor se poslouchá PERFEKTNĚ jak v češtině tak ve slovenštině . BRAVO !!!
Mohla by jsem poslouchat pana profesora Staněka hodiny a hodiny ? neskutečně moudrý člověk a famózní studnice vědomosti.. děkuji ?
???❤️
32:13 velmi dôležitý a správny poznatok !
???? p. Stanek je proste UZASNYYYY novodoby kral ARTUS ?
Konečne niekto prezentoval myšlienky, ktoré mi vŕtajú v hlave už roky… Super. ?
Planeta nas nepotrebuje my potrebujeme planetu. Planeta nam ukazuje aku schopnost obnovovania a uzdravovania mame aj my. Kto ma oci nech vidi a kto ma usi nech pocuva.
Pán profesor,mali by ste založiť školu, kde by sa vychovávali a vzdelávali študenti ,ktorí by sa Vám aspoň trocha priblížili. Bol by to pre Slovensko obrovský prínos.
Súhlasím s tým
Bravó pán profesor. Ďakujem
PÁN STANEK SUPER??????????
(36:09–…)…FOLIA do vody….prudy…v moriach riekach….cista energia… elektrina….zaujimave….
Sám seba nikdy nenajdeš
(24:00–…)…Jadro planety je TEORIA…..Nikto tam nebol….Tak isto aj TEORIA Velkeho Tresku je len teoria….Veda teda stoji na teoriach…co je to iste – ako rozne nabozenske prudy ci sekty….Teoria je viera…..Napriklad mnoho ludi veri mainstreamu.. „verejnej mienke“……co je tiez nabozenstvo televizie….nabozenstvo systemu….Architektura suvislosti…tam patri aj otazka -“ Zemegula ci plocha Zem“?…….Youtube:“GERMANIKUSMAXIMUS“….
Pán má pravdu. O svete vieme veľmi málo. Len potom nechápem kde pán nabral tú odvahu sa k nemu verejne vyjadrovať lebo on o ňom nevie ani to málo. Potom si pletie hrušky s jablkami. U neho asi to triedenie informácii nefunguje …
Pan profesor, je neuvěřitelně odvážný člověk!! Obrovský dík a úcta takovému géniu.
Obdivuji vaše znalosti.Úžasné?
Myslíme si ,že vieme skoro všetko. No vlastne nevieme skoro nič.
?
Hlboká poklona. Teória veľkého tresku sa mi nikdy nechcela zažiť do hlavy, tak vítam všetky ostatné, ktoré sa objavia. Jedna z nich hovorí – alebo som si to už sám tak podomýšlal, že nás pohltila kedysi dávno pred 13,8 miliardami rokov masívna čierna diera aj so svetlom ako mlynček na mäso a v inej časti nás vytryskla ako nový recyklovaný materiál na všetky strany a od toho momentu počítame Big Bang. Všetko sa rozpína ako voda z vytrysknutej hadice, nevidíme čo bolo predtým (keď nás šrotovala tá masívna čiera diera), nedovoľuje mám tam pohľad náš viditeľný horizont udalostí. Maximálne sme schopní dovidieť len po Veľký tresk, tak pred ním pre nás – akože logicky už nič nemohlo byť!?!
Bohužel 99% lůzy a tupých mas nebude chápat 99% toho o čem mluví.
To čo hovorí pán profesor cítim už dávno. Nečítala som štúdie, ale duša vnutro hovorí, že takto to nejak je.
Zaujimalo by ma prečo profesor Stanek nikdy neodpovedá na otázky v diskusii k príspevku ktorý natočil…
Pan Staněk zcela logicky a informovaně potvrzuje to vše, co už taky dávno tuším a co doplňuje moje chudší znalosti
To s tou Dalmáciou sa mi praaaci p. Doktork ??
Skoda ze Pan Profesor nehovoril vsetko po Slovensky. Bol by som mu rozumel. Ale aj tak to bolo zaujimave.
Velmi vzdělaný člověk
Pan Stanek vie tak zvlastne, pre niekoho pekne vypravat, ale su to uplne divne veci, pri vsetkej ucte 😀 Teda, nie ze vsetko, isto vravi aj veci, ktore mozu davat zmysel, ale biela hmota, biela energia, paralelne vesmiry, zive planety ? wtf ? A to som len na zaciatku 😀 Bude sranda do konca 😀 Necudujem sa, ze ho „alternativa“ zerie 😀 Ale nie je to vedecky pohlad, tazka pseudoveda. Co sa tyka ekonomie, je v tomto vzdelany, to beriem a uznavam, ale motat sa do astrofyziky, biologie, evolucie, sociologie, psychologie, zoologie, paleontologie, klimatologie no proste do vsetkeho, to zavani pruserom 😀 Morficke pole, paralelne svety, zivot po smrti, pamat vody, nesrandujte pane 😀 Toto ma za potrebu profesor ekonomie predvadzat ? 😀 Matka zem moja 😀 No dobre no, bolo to „zajimave“ dlho a dlho budem premyslat 😀 😀
Pan Stanek vie tak zvlastne, pre niekoho pekne vypravat, ale su to uplne divne veci, pri vsetkej ucte 😀 Teda, nie ze vsetko, isto vravi aj veci, ktore mozu davat zmysel, ale biela hmota, biela energia, paralelne vesmiry, zive planety ? wtf ? A to som len na zaciatku 😀 Bude sranda do konca 😀 Necudujem sa, ze ho „alternativa“ zerie 😀 Ale nie je to vedecky pohlad, tazka pseudoveda. Co sa tyka ekonomie, je v tomto vzdelany, to beriem a uznavam, ale motat sa do astrofyziky, biologie, evolucie, sociologie, psychologie, zoologie, paleontologie, klimatologie no proste do vsetkeho, to zavani pruserom 😀
Pan Stanek vie tak zvlastne, pre niekoho pekne vypravat, ale su to uplne divne veci, pri vsetkej ucte 😀 Teda, nie ze vsetko, isto vravi aj veci, ktore mozu davat zmysel, ale biela hmota, biela energia, paralelne vesmiry, zive planety ? wtf ? A to som len na zaciatku 😀 Bude sranda do konca 😀 Necudujem sa, ze ho „alternativa“ zerie 😀 Ale nie je to vedecky pohlad, tazka pseudoveda. Co sa tyka ekonomie, je v tomto vzdelany, to beriem a uznavam, ale motat sa do astrofyziky, biologie, evolucie, sociologie, psychologie, zoologie, paleontologie no proste do vsetkeho, to zavani pruserom 😀
Pan Stanek vie tak zvlastne, pre niekoho pekne vypravat, ale su to uplne divne veci, pri vsetkej ucte 😀 Teda, nie ze vsetko, isto vravi aj veci, ktore mozu davat zmysel, ale biela hmota, biela energia, paralelne vesmiry, zive planety ? wtf ? A to som len na zaciatku 😀 Bude sranda do konca 😀 Necudujem sa, ze ho „alternativa“ zerie 😀 Ale nie je to vedecky pohlad, tazka pseudoveda.
Znova vynikajúce informácie, vďaka za takého mudreho a sčítaného človeka ako je p.stanek, všetko väčšinou čo povedal bola pravda,len hlúpy to nechce vidieť ani počuť, radšej budú žiť ďalej v matrixovej bubline ???❤️?☀️
Wau pána mať vo vlade a žijeme ako v Dubaji
14:34 pane bože ako môže rozprávať takéto veci, nezdvihne 1,5 tony maximálne odtlačí trochu 1,5 tony to je rozdiel.
Kokso, to je mudrland.
Toto je dohodnuté vo vedeckom kruhu takisto ako je dohodnutý vek vesmíru na 13,7Mild rokov. V roku 2006 som čital článok že Austrálsky vedci našli svetlo,,, staré,,, 60 Mild rokov ,článok sa nedá dohľadať na internete.
Velmi zajímavé ,dekuji za p. STANĚK ????
Veľa zaujímavých informácií. Vďaka pán profesor. Klobúk dole. ?
Šokuje ma, že tento pán je odborník ma všetko. Je to lekár, virológ, politik, historik a najnovšie aj nový Stephen Hawking. Ale to je v konečnom dôsledku aj väčšina Slovákov.
Pán profesor ekonómie je už aj astrofyzik?
…a ešte maličkosť, pán profesor.
Maunderovo minimum netrvalo 1600-1790, ale 1638-1715
V minulosti boli na Zemi aj ďaľšie chladné obdobia:
Spoerorovo minimum 1400-1510
Daltonovo minimum 1790-1830
Úžasné úžasné úžasná pravda jedinečný výklad od jedinečného veľmi múdreho by som povedala až nad človeka veľmi vás obdivujem vaše vedomosti váš krásne podaný výklad. Rada vás počúvam pretože naberá múdrosti. Konečne by vaše vedomosti mali čítať ti vraj múdri ľudia. Ďakujem že ste! K narodeninám veľa zdravia šťastia porozumenia pohody a radosti zo života samozrejme lásky. Živjo pan profesor. ???
Hlava mi treští z takého množstva informácií. Budem si to musieť ešte najmenej 3x pustiť. Skvelý rozhovor. Dúfam, že bude mať pokračovanie, hlavne k poslednej časti témy. Veľmi ďakujem.
Myslím si, že pán profesor a myslím to vážne, má DNA z iného sveta. Keď vidím a počujem, čo hovorí a ako to hovorí, neverím, že je z tohto sveta. To množstvo informácií, ktorými disponuje a akým spôsobom ich prezentuje. Žiadne slovné barličky typu „eeee, hmmm, eeehh.“ Počúvam to druhý raz a ani raz nezaváhal pri tej rýchlosti prejavu, akým prezentuje výsledky vedeckých výskumov, bez papiera, to nie sú len zábavné „nejaké povedačky.“ Je to prúd odborných informácií.
Neverím, že je to len výsledok dlhoročnej vedeckej praxe. Čo to má za výkon jeho mozog? Nepoznám nikoho s takým výkonom mozgu a to mám už nejaký ten rok odžitý a v rámci svojej každodennej práce s ľuďmi, absolvované obrovské množstvo stretnuti. Žiadny človek nemal takýto výkon mozgu a to boli zväčša stretnutia s úspešnými, vzdelanými a inteligentnými ľuďmi a áno, boli medzi nimi aj vedci z rôznych odborov. NIKTO NEDISPONOVAL TAKÝM MOZGOM. Možno áno? Áno je to možné, ale NIKTO ich nedokázal takto prezentovať. NIKTO.
Mohol by prezradiť, ako sa dá dosiahnuť taký mentálny výkon, ak je potomkom človeka zo Zeme. Učí to niekoho? Vieme to?
O spôsobe ukladania informácií do jeho mozgu sa zaujímali aj amíci – určite nie s úmyslom zlepšenia života ľudí na zemi, ale aby zase z toho vytrieskali výhody pre seba, alebo aby z toho profitovali len mocní tohto sveta. Poslal ich rozumne do hája, že je to jeho bezpečnostný protokol a basta fidli!
Množství informací, jimiž disponuje, je obdivuhodné, jejich kvalita už méně.
@Notorius Maximus To je ale len všeobecné tvrdenie. Treba dokladovať.
Tá kadencia je neuveriteľná
Aha takže génius saozvak, alebo další troll
@Silvie Lukáčovà Silvia, nejak sa v tom strácam, k čomu je tá Vaša poznámka? K Staněkovým vedomostiam nebodaj?
Závêrečné disputace o smrti a životê jsou podstatné…
Otázka: Čo nastane keď sa objavia prvé úmrtia starých osamelých ľudí v dôsledku chladu a vlhkosti? Pán predseda ? (a slizkosti) Otázka je otvorená …
Čistá psychiatra a bez cenzúry ?
Veda sa nedá nahradiť scholastikou lebo potom budú ľudia veriť, že príde pozajtra koniec “ sveta “miesto toho, aby videli, že sme v takom pokojnejšom rohu galaxie a nehrozí blízka supernova skôr človek už nebude na planéte. Pozorovateľný vesmír je asi 190 miliard svetelných rokov, teda svetlo sa k nám vydalo ďaleko pred vznikom slnečnej sústavy a o Zemi ani nehovorím.
Že je to magor už je známo dávno, ale toto je totální úlet 😀
Pána Staněka človek počúva rád ,len sa bojím aby ho raz nejeblo lebo rozpráva tak rozvášnene a kričí ,že neviem…pán profesor veď s kľudom …pochopia to ľudia ,aspon hŕstka ….
Pochopia ako Pacho hybský zbojník a potom niekto začne mávať Bibliou a nájde v nej nejakú kreacionistickú novinku.
Váži 38 gramov
generátor nahodnych slov
Globálne otepľovanie, pozrite diery v globálnom otepľovaní, Slovensko by malo z toho vyjsť s miernym nárastom teploty, ale napríklad oblasti, ktoré ovplyvňuje Golfský prúd ako V. Británia, tam by mohla priemerná teplota klesnúť až o viac ako 10 C
Pomiešal piate cez deviate…
Už úvod je zvláštny, treba pripomenúť, že našli objekt GN z11, ktorého vek odhadli najprv na 16 mld rokov, potom išli s odhadom nadol na 14,5 mld rokov, určiť však vek niečoho takéhoto je zložité s veľkou odchýlkou. Takisto si prečítajte o pozorovateľnom a globálnom vesmíre. Vek vesmíru bol odhadnutý určitými vedeckými postupmi aj na základe reliktového žiarenia, ktoré skúmali sondy COBE, WMAP a Planck. Vesmír z hľadiska času nemusí mať koniec, ale bude mať koniec z hľadiska toho, ako ho poznáme dnes.
A toto je čo za zázrak tento ujček ? To je fyzik, chemik, či prírodovede či čo. Zmiešal dokopy vznik vesmíru, sovie oko, dinosaurov až po predpoveď počasia…. A ten prednes, des, jak guľomet náhodných slov, preskoky z jednej témy na druhú, tretiu, štvrtú … Chvíľu hovorí o trvaní vesmíru a o dve sekundy voľačo o ihličnatých stromoch a o sekundu o bolestiach kĺbov
A toto je čo za zázrak tento táraj ? To je fyzik, chemik, či prírodovede či čo. Zmiešal dokopy vznik vesmíru, sovie oko, dinosaurov až po predpoveď počasia…. A ten prednes, des, jak guľomet náhodných slov, preskoky z jednej témy na druhú, tretiu, štvrtú … Chvíľu hovorí o trvaní vesmíru a o dve sekundy voľačo o ihličnatých stromoch a o sekundu o bolestiach kĺbov
A toto je čo za zázrak tento táraj ? To je fyzik, chemik, či prirodovede či čo. Zmiešal dokopy vznik vesmíru, sovie oko, dinosaurov až po predpoveď počasia…. A ten prednes des jak guľomet náhodných slov, preskoky z jednej témy má druhú tretiu … Chvíľu hovorí o trvaní vesmíru a o dve sekundy o ihličnatých stromoch a o sekundu o bolestiach klbov
Pán Staňek ste super prajem Vám veľa šťastia zdravia porozumenia úspechov veľa poslucháčov máte mozok ako počítač sipe ako z vreca držím palce
Pán Stanek ak je tam nejaká možnosť, tak rád by som Vás pozval na stretnutie v NMnV ako ste tu nedávno boli. Teraz by som Vas rad uvital pod hradom v Beckove či už v hotoly pod hradom, alebo u mňa troška väčši domček hrad pod hradom.
Mnoho ľudí Vám ťažko rozumie, ale aj ja čo som mal na vysokej skúšky z Matiky, Statiky, Fyziky, Pružnosť pevnosť, Chemia, Biológia, Deskr.geometria… mám čo robiť, aby som si arch.súvistlostí dal dokpy a davala nám tak ucelený zmysel.
Budem aj kriticky mate aj vela odporcov,ale to sú asi takí čo si nevedia ani len prečítať medzinárodné súvistlosti a preto čo im zadarmo ponúkate Vás ešte označia palcom dole .
Pán Stanek ak budete mať chuť a energiu tak vieme pozvať väčšie množstvo 100 a viac ľudí, ktorí by boli nadšení Vašou účasťou na stretnoti, ktoré by ste termín Vy navrhli a ostatné zabezpečíme.
S pozdravom Vaši poslúchači
Preco len musi pan stanek hovorit take kompromitujuce veci ako ze zena zdvihla 1 a pol tony vaziace auto???
The woman’s name is Angela Cavallo, and she still lives in Lawrenceville, Georgia, where the incident happened on April 9, 1982 https://sarahcottrell.medium.com/this-mom-lifted-a-car-off-her-trapped-child-and-so-can-you-8e13d6223863
HM- filozofia je zaujimava vec, ale tiež nedáva odpoveď čo je naozaj za oponou?
Vedomostný záber p. profesora je neuveriteľný. No v SR je v povalenej vláde pročko, tabak, dementovič….
Úžasná znalost !!!! Děkuji
Pána profesora si viem predstaviť ako nášho premiéra. Úžasný ČLOVEK.
Máte veľkú pravdu Slováci radšej počúvajú iní názor ako by použiť rozum
Ja aj ako prezidenta.
Ekonóm, ktorý sa úplne vážne vyjadruje k astrofyzike nie je vedec ale ľudový rozprávač. Slovami klasika: „Múdro hovorí, súvisle, až mi je to divnô.“
Súhlasím! Znie učene, ale sú to len informácie miestami nesúvislé. Menej by bolo niekedy viac. Strieľa milióny rokov od pása aj keď celý fosílny záznam hovorí o jednej globálnej katastrofe pred niekoľkými tisíckami rokov. A aj ten veľký tresk je blbosť z úplne iných dôvodov.
@Róbert Matúš Každý predsa vie, že ich tam dal Slartibartfast!
@Róbert Matúš Tak ho vyzvite na diskuziu.
Pripadá mi to ako mudrovanie samozvaného predsedu dedinského klubu na púšťanie šarkanov, ktorý chce poučovať riaditeľa NASA o kozmonautike.
Voda… 1.sladká, 2.slaná, 3.studená, 4.teplá, 5.para, 6.ľad, 7.vodka
???
2x som to musel počúvať také zaujímavé to je
Ano potopa kedysi bola. To uz nikto neodškriepi. Biblia ju opisuje.
No veď! Ale nebola pred miliónmi rokov! A celý fosílny záznam je výsledkom tej potopy. Takže všetky drísty o dinosauroch, ktorí vyhynuli počas miliónov rokov je blbosť. Všetko, čo vykopali je z potopy alebo z obdobia po nej?
Člověk není tělo ale energetická bytost v těle jen intelektuální programy brání člověku rozvinout svůj potenciál. Proto lidi programují už od dětství ve filmech ve škole co je a není možné…. Vše ve vesmíru je na bázi elektromagnetizmu proto má vše vědomí jak planety tak kameny rostliny a komunikují spolu. Na stejné bázi jsou i lidské myšlenky proto dokáží měnit hmotu která je pouze elektromagnetický shluk částic. Ta žena zvedla auto protože v té chvíli nepřemýšlela že to nejde její pud zachránit dítě byl silnější než program to nejde. Lékaři neléčí příčinu ale důsledek příčina je vždy v energetickém těle. Jsou dávno projekty s mimozemskýma civilizacema ale ty nejsou na naší straně a není žádané aby lidé přišli na to kým jsou ztratili by nad lidmi kontrolu. Lidé nemají ani tušení kým jsou a jaký mají potenciál
Člověk není tělo ale energetická bytost v těle jen intelektuální programy brání člověku rozvinout svůj potenciál. Proto lidi programují už od dětství ve filmech ve škole co je a není možné…. Vše ve vesmíru je na bázi elektromagnetizmu proto má vše vědomí jak planety tak kameny rostliny a komunikují spolu. Na stejné bázi jsou i lidské myšlenky proto dokáží měnit hmotu která je pouze elektromagnetický shluk částic. Ta žena zvedla auto protože v té chvíli nepřemýšlela že to nejde její pud zachránit dítě byl silnější než program to nejde. Lékaři neléčí příčinu ale důsledek příčina je vždy v energetickém těle. Jsou dávno projekty s mimozemskýma civilizacema ale ty nejsou na naší straně a není žádané aby lidé přišli na to kým jsou ztratili by nad lidmi kontrolu a to co potřebují a to je vaše životní energie která se uvolnuje emocemi adrenalinem….. Lidé nemají ani tušení kým jsou a jaký mají potenciál
Musí mať šťastie aj na fenomenálnu pamäť …
…a tú si treba neustále cvičiť.
to čo bolo toto?? plno bombastických informácií asi vycucaných z prsta nastrieľaných, ako z guľometu krížom krážom doľava, doprava cez všetky témy – nejaká nová disciplína vedeckého kazateľa?
Hltám každé slovo. Zo srdca ďakujem. Hlboká poklona, pán Staněk.
ale zvieratá maju tiež dokonalé telá, a tiež príjímajú informacie, majú červenú krv, tie isté orgány v tele… tak mi prídu tiež dokonalé… inak pán profesor je múdry človek a má pravdu, vsetky videá sním sledujem…človek je najvyššia forma bytia… ale zvierata nepovazujem za menejcenne a kiez by sme ich prestali vykoristovat…
Úžasný rozhovor. ĎAKUJEME VEĽMI PEKNE. Moja úcta ❤️??
Človek je najdokonalejší tvor vo vesmíre? No, to hádam nie, pán profesor ?
Brusel chystajte sa na potopu!!!k?️?️???
Áno pán Stanek to dobre vysvetľuje len sa pozrite samé potopy sopky Zemetrasenie teraz Brazília Guatemala at!???⚔️???????
39:23 ako sa to píše ten Pán Rudolf celým menom?? Ďakujem
Opäť pán čo všetko vie, odborník na všetko – geológ, geopolitik, lekár, liečiteľ, politológ …
vševedko
Veľmi dobrý rozhovor ??? pán Staňek má veľmi dobré názory .
Hluboký obdiv panu profesorovi.
Obdivuhodné čo ten človek nevie (živý počítač)?????????????
Poteší mňa počúvať p. profesora, je to človek s obdivuhodnými znalosťami, vedomosťami, ktorý dokáže zaujať každého a podať tieto znalosti tak, že to pochopí dúfam, že každý. No priznávam, že si to prehrajem a počúvam i 2 x s odstupom času. Je len škoda, že jeho znalosti nevyužívajú tí, ktorí sú i vo vláde. pretože ich videnie a vedenie štátu je tak veľakrát nelogické až primitívne. A to je asi tým, že nerobia pre spoločnosť´, ale pre svoje záujmy. Ďakujem.
Dakujem vam p. profesor za vynikajuci prejav vynikajuce
Čistá pravda vo všetkom!!!!!!!!!??????
18 miliard svetelnych rokov? To kde zobral!
Obycajny klamar a zavadzac.. nechutne, ze je ekonom je pozyvany do takychto diskusii. Obycajny pekar vie o tom viac
Povinné prednášky pána profesora, snáď by ľudia aspoň trošku rozmýšľali ako sa svet a život dá zmeniť k lepšiemu. Len treba prekonať svoju vlastnú pohodlnosť.
??
Staňkovi stále více „šibe“. Jsem zvědav, kdy ho příbuzní pošlou do cvokárny.
Netreba si všímať, hlupákov ako ty Martin zvlášť, ak sú ešte aj chrapúni.
@Peter Durco Historie mi dá za pravdu, ty Duraco!
Snad jednou i ty poznáš, že Staněk mele páté přes deváté bez dostatečného ověření, utřídění, generalizace…
Nejsem ostatně jediný (leč nemnohý), kdo si toho všiml, ale to holt musíš mít intelekt srovnatelný se Staňkem, což bohužel většina lidí nemá, takže mu masy ten jeho slovní salát žerou. Ale všeho dočasu.
@Martin Střelec …:-) ale di TY brebto.
TAKžE sTANEK = JASNOVIDEC / EKONÓM
a už aj astronómia ,,, vesmír ,,, paralelné svety ,,, základné zákony ,,, medicína ,,, a vôbec VŚETKO ! ,,,,,, aj nekonečno = Einstein je v prdeli
Stanek má citlivejší čuch ako pes
Pán profesor, klobúk dole pred Vami ???????❤️
Ďakujem pán profesor 32:05 slovo ,,holizmus -holos,, vyjadruje Váš filozofický pohľad na Vesmír ako celok, ale i civilizáciu tak ako sa v celom vývojovom procese tvorila do súčasnosti . Uvádzate to vo svojich prednáškach a prácach svoje poznatky z rôznych oblastí života v rámci systému ako celku a jeho dynamike, jeho architektúry,zložiek a štruktúr.Jeho aplikácia je aktuálna nielen v rôznych vedných disciplínach na reálnom základe v rámci vývojového procesu,do ktorého spadajú tiež vývojové formy spoločnosti, i historické v rámci spoločnosti až po súčasný stret tvoriacich sa spoločenských systémových modelov a stret angl-saskej a euroázijskej civilizácie.
Ako vždy zaujímavé počúvanie veľmi uvedomeleho človeka od ktorého by sa veľa ľudi malo učiť základy toho čo nevedia…..milí politici o Vás je reč….
Ak mi poviete jednu jedinú informáciu z toho množstva informačných sračiek, ktorými nás tu pán obšťastňuje, ktorú by mal vedieť hoci aký politik tak Vám dám diplom ….
Ja nepotrebujem žiaden diplom môžete si ho kľudne pichnúť na stenu…ale keď už tak jednou z myšlienok by bolo to o čom hovoril spotreba ľudstva „nepredany tovar“ a teraz si iste poviete jasné ako má výrobca vedieť že či to všetko vyrobené predá a či nie…no nevie samozrejme že nevie….podstatné je že ako ty naši hlása ju že sa má človek naučiť dovarat na zbitkovom teple (asi nič prevratné pre nikoho normálneho) piecť pri zavretého rúre? Čo viac dodať?
Neviem o čo vám šlo tým čo ste napísali ale ak je to pravda o čo veľa jemu podobných ľudí hovory „reset zeme“ že to čo sa okolo nás deje je bežná vec tak prečo ti čo diplomy kúpili nerobia rozumy trocha inými rečami?
@Michal Uhrin Čo sa týka toho nepredaného tovaru: jeden človek, ktorý navrhol ako sa vyhnúť vyrábaniu nadbytkov tu už bol. Volal sa Marx a jeho myšlienka stvorila komunizmus, jeden z najzločineckejších zriadení v histórii, kde sa tak presne plánovalo, že to celé po 40-tich rokoch padlo na hubu. A čo sa týka pečenia pri zbytkovom teple: povedz to žene, myslím že ti raz dva vysvetlí, že by jej vyschol koláč. PS: oprav si gramatiku, nedá sa to čítať.
Ja tvrdim, ze cely vesmir do posledního atomu je zivy…
Špatně se poslouchá. Neumí mluvit. Moc slov řekne zasebou spojenych bez pauz. Měl by chodit do recitačního kroužku, kde by si uvědomil jak je přednes nesmírně důležitý.
Pán Stanek niekde odporúčal knihy o ľudskom tele ….nevie niekto ako sa tieto knihy volajú?? Ďakujem pekne vopred za odpoveď
Zial, v spolocenstve hlupakov (a to som sa vyjadril velmi jemne vzhladom na stav ludi a narodov) takyto mudri ludia nemaju sancu sa prejavit a viest ludi, lebo vacsina urcuje smer, tempo, formu, skratka vsetko. A ked sa clovek nestranne pozrie na priciny ekologickych, ekonomickych, vojnovych a inych katastrof, tak je zjavne, ze zijeme na planete hlupakov, ktorych je zial vacsina. Inak by tieto katastroficke situacie neexistovali, resp. riesenia by boli ovela jednoduchsie a dostupnejsie…
Naco je dobra ta hlasna „hudba“ na zaciatku a na konci?! TO uz nemate tolko sudnosti, aby ste tam dali nieco menej rusive a demonicke?!
zaoberaJÚ sa iba a len tým co im prinasa prachy prachy prachyy… cize ziadna z tych krasnych teorii sa nikdy neujme, dokym sa najprv nezlikviduju prachy a z nich ta najpodlejsia tuzba po moci? ved uz JK nie nadarmo ukazoval ako z chramu vyhnal lotrov z peniazmi a poprevracal im stoly.. a to bolo >2tis rokov dozadu, co o tom vieme a aj tak spime, tolerujeme lotrov a davame im moc, no ktori dovedu zivot na planete do zahuby pre prachy ?
Pán profesor,dávam klobúk z hlavy až k zemi???ste super.Prajem Vám silné zdravie.
Vďaka za super rozhovor.
Uz dlhsie obdobie tu tento pan posudzuje takmer cokolvek. Bolo by zaujimave zistit, kto ho financuje a preco ? Ludi uvadza do neistoty a chaosu. Uz ten titulny slogan ,, zbytocne rozoberanie detailov, bez toho, aby sme poznali celok ,, – je z hladiska vedeckeho badania uplny nezmysel. Len postupnym zistovanim a overovanim detailov sa mozete dopracovat k niecomu, z coho mozete hodnotit celok – len tento pseudovedec Stanek to riesi opacne. Svojimi myslienkami naznacuje, ze je proti naboženstvam a proti Bohu – uz len z tohto ho povazujem za klamara a zakomplexovaneho deda, ako moze byt proti niekomu, kto podla neho neexistuje … Ak si rano pan Stanek kupuje v samoske mlieko, a predavacka sa ho opyta, ze ake ? … Viem si predstavit, ze sa hlboko a dolezito zamysli a odpovie ze biele …
Ak na to nemáš a nechápeš, nechváľ sa tým.
pan profesor, obdivujem Vas a zelam Vam pevne zdravie pri prilezitosti vasich narodenin (9.12.)
Bez urážky….. ale Rasťo pozerá ako na jeseň vyoraná myš ???
Výborné myšlienky, výborné postrehy, inteligentný prednes – radosť počúvať , radosť nechať sa vtiahnuť do toku myšlienok tohoto vzácneho inteligentného človeka. Vďaka Bohu, že existuje a je ochotný sa deliť s nami , vďačnými poslucháčmi . Srdečne ďakujeme, pán profesor. Počúvať Vás je sviatkom pre naše ľudské a veľmi zvedavé duše .
???????????????
Tady bylo druhů lidí, rozhodně více ras než nyní.
?????
Každý človek má svoje vyššie božské JA, ktoré nás vedie k božskej dokonalosti, nepotrebujeme „centrálne vedenie“ a už vôbec fašizjúce uskupenie v nejakej únii, vojnovom pakte. PLANÉTA Zem nepotrebuje pomoc, my sa potrebujeme prispôsobiť a prestať sa vzájomne vyvražďovať! Žime v zmiere s Božím plánom.
P.profesor ste mimozemšťan, samozrejme. že s nadsáskou.!!!!!!¡ Máte pravdu!!!¡!!
Ja to naopak, myslím vážne. Nemá DNA pozemšťana.
Veľmi kvalitný prednes Ďakujem a obdivujem vaše vedomosti a vašu múdrosť…
Vypadá to, že science fiction (pohádky) jsou pravda a naše „realita“ prezentovaná školou a masmédii, je vlastně science fiction. Pan profesor je velmi vzácný člověk a dle mého, by měl být presidentem.
Prosim Vas, zovseobecnovanim ste tu dosiel do scifi. Kazda teoria je zo zaciatku dverami k novemu poznaniu, na jej zaklade sa robia konkretne technologicky zlozite experimenty, ktore to nove poznanie skonkretizuju a vytvoria k nemu dokazovu bazu. Tato dokazova baza je popisom toho, kde ta teoria funguje a kde a za akych podmienok NEFUNGUJE. Je to pracny a zdlhavy proces. Po case ked sa teoria vycerpa a zostarne, nahradi ju nova uplnejsia.
Netreba sa nechat unasat emociami
To prezidentovanie by ho znicilo. Radsej nech ho pocuvaju prezidenti.
Spíš to vypadá, že pan profesor se vyjadřuje k problémům mnoha různorodých oborů, o nichž toho mnoho neví.
@Notorius Maximus mal by ostať pri ekonómii a hospodárstve. Nezachádzať k transcendentálnymi filozofiám a ideológiám, to treba prenechať mystikom, kňazom a mníchom. Podobne ako Harabin, ktory sa v poslednom čase akoby hral aj na ufológa a kde-čo započul aj o nejakých reptiliánoch. Ale to je všetko fejk. Treba si priznať pravdu. Ovláda svet nejakých 37 jednotlivcov, či už členov nejakej Kabaly, Kliky alebo ak chcete Deep State? Ale sú reálni, sú to ľudia, z mäsa a kostí, žiadni mimozemšťania a práve prisudzovanie im nadprirodzených vlastností alebo konštruovanie mimozemských teórií im nahráva do kariet, lebo to odvádza od skutočnej podstaty veci. Sú to najbohatší z najbohatších, skrytí v dvoch amerických nadnárodných korporáciách, previazaných ruka v ruke. O tom by mal Stanek hovoriť, tam by som čakal zaujímavé info, lebo je čo rozprávať
@Notorius Maximus politika, ekonomia, historia… to vsetko spolu suvisi a navzajom sa ovplyvnuje. Na situaciu je treba sa pozerat komplexne a rozumiet jej komplexne. Ze tomu pan profesor rozumie a vam sa zda, ze nerozumie, je pristupom k informaciam. Niekto studuje, cita, venuje tomu namahu, lebo ucenie boli. A potom su tu mudrlanti vasho formatu, ktori maju neuctu k cloveku a zhodia ho primitivnym komentarom.
@klaudia tothova Mým oborem je fyzika. S ledasčím, co o tomto oboru pan profesor povídá, se dá souhlasit, ale je to proložené neuvěřitelnými nesmysly, plynoucími z toho, že o tom zkrátka nic neví a jen papouškuje něco, co se k němu doneslo z nějakého pochybného zdroje, aniž by byl schopen kriticky posoudit věrohodnost těch informací.
@Notorius Maximus skuste si popozerat omnoho dlhsie videa s profesorom, kde mnohe vysvetluje. Castokrat kratky casovy format relacie nedovoli detailnejsie vysvetlenie. Preto to moze vyzniez ako verklikovanie. Zelam vam uspesny den a radost v praci a z prace.
@Notorius Maximus sú veci, ktoré nedokážu vysvetliť ani tí najlepší fyzici a najlepšie fyzikálne teórie… sú veci medzi nebom a zemou, ktoré moderná fyzika nevie a nedokáže vysvetliť, preto byť na vašom mieste, vážim slová…
@Notorius Maximus sú veci, ktoré nedokážu vysvetliť ani tí najlepší fyzici a najlepšie fyzikálne teórie… sú veci medzi nebom a zemou, ktoré moderná fyzika nevie a nedokáže vysvetliť, preto byť na vašom mieste, vážim slová… PS: On netvrdí, že všetko je tak, ako hovorí, odvoláva sa na rôzne zdroje a otázku neuzatvára, necháva ju bez odpovede, len čo to naznačí a ostatné necháva na poslucháčovi… Ako píšete, dá sa s pánom profesorom v kadečom súhlasiť, ale… V niečom má pán profesor veľkú pravdu. A síce v tom, že život je cesta, nie cieľ a ľudstvu chýba úcta a pokora.
@Notorius Maximus mňa naviac pobavilo keď vyhynutie dinosaurov posadil do roviny jedného živočíšneho druhu ktorý sa premnožil a vyhynul. Podľa tejto teória sa momentálne premnožil človek ale vyhynut by mali všetky cicavce.??????
nádherné slová, múdrosti, informácie, veľkýýýý obdiv a vďaka
vsak ani netusite o com hovori !!!
@22wakeman vy možno nie
P. Stanek má takéto vedomosti, znalosti a mozok od svojho mladí už pred 40 rokmi chodil do televízie diskutovať v jednom porade už vtedy hovoril ako by to z rukáva sypal, áno takovych ľudí sa moc nenarodi vo svete dostal veľký dar keď sa narodil čo mu treba pogratulovať a pevné zdravie popriať
Nádherné vedomosti.Hltala som každé slovo. Viem,že nič neviem. Ďakujem pán Stanek .
Presne Sokrates , ale p.Staňek za to stojí!!!!!?♥️?♥️??
@M B R 320 Sokrates sa musí pri týchto slovách v hrobe obraciať …
Nemusite p. Profesorovi verit, ani s nim suhlasit, ale to najdolezitejsie, co by sme si mali z tohto vystupenia vziat a poucit sa, bolo povedane od 43:00.
Nemusite p. Profesorovi verit, ani s nim suhlasit, ale to najdolezitejsie, co by sme si mali z tohto vystupenia vziat a poucit sa, bolo povedane od 42:28.
ma smolu je to genius a ako vieme takych ziadny vladca statu nepocuva,vela rovnic a konstant ktore nas ucili na skole ako zarucennych a nemennych uz dnes neplatia a nevieme vobec ake maju byt napr Hublova konstanta spred 38 tokmi v skole uz neplati.atd.
Pán profesor skláňam sa pred vašimi vedomosťami a ďakujem z celého srdca že sa s nami delite s vašimi vedomosťami vás sa dá počúvať do nekonečna ste obdivuhodný a skromný človek
vsak je to idiot !!! ani netusite o com rozpraval !!!
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo9oooooooooo9ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo0ooooooooooo0ooooooooo99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
Takže studovaný EKONOM nám tady bude vysvětlovat, že Velký třesk nebyl, a veškerý astrofyzikové a kosmologové se mýlí. No já končím…
Vždyť ten člověk by popřel i II. termodynamickej zákon. Nechce třeba tvrdit že čas může plynout i zpátky?
Takže studovaný EKONOM nám tady bude vysvětlovat, že Velký třesk nebyl, a veškerý astrofyzikové a kosmologové se mýlí. No já končím…
Je to akoby čítanie titulkov z populárno-vedeckých časopisov. Človeku to v životnom boji nič nepomôže.
Pán profesor, klobúk dole, ako vždy. (Údajne Vás už SAV
“ nepotrebuje“. Na to nemám slov. Úbohá slovenská „elita“. Jedno svinstvo strieda druhé,
súčasní politici sú… obyčajní „korytári“ a glajchšalteri).
– „Teraz zachytili svetlo z hviezd …“; kto zachytil, kedy zachytil, ako zachytil, čím zachytil, atď.?; ten pán vysloví tvrdenie, ktoré ničím nepodloží a na základe tohto svojho tvrdenia začne rozvíjať ďalšie svoje tvrdenia; mňa na fakulte matematiky učili, že tvrdenie bez dôkazu neplatí; neuvádza zdroje informácií;
– je mi podozrivé, že tento pán rozumie, má dokonca podrobné vedomosti, o všetkom na tomto svete; nechcem to špecifikovať, lebo by som neskončil;
– komunikuje s p. Eckertom, ktorý, nech sa nehnevá, nemá zďaleka taký novinársky záber, aby aspoň trochu mohol byť schopný debatovať/moderovať o týchto témach; nie je na takúto debatu pripravený;
– „Vesmír je podľa najnovších výskumov kontinuálny…“; tento pán to tvrdí, ale bez argumentov;
– „Viete , že boli objavené „nejaké“ bubliny?“ (Zase: kedy, kým…?); p. Eckert len pozerá nemo, lebo tomu nerozumie, no a pán Staňek je v eufórii a môže pokračovať vo svojich ohromujúcich teóriách;
– skrátim to, napíšem svoj názor:
– p. Staňek je schopný vysloviť množstvo tvrdení, ktoré ničím nepodloží (neuvádza zdroje), ktoré potom ďalej svojimi rečami rozvíja; pre bežných ľudí, ktorí nie sú v týchto oboroch vzdelaní, to znie fantasticky a veľmi múdro;
– p. Staňek zneužíva svoju popularitu na to, aby si svojimi rečami zarobil na lepší život – peniaze; je to poplatné tejto dobe jaskynného kapitalizmu; na youtube;
– konečné hodnotenie: nie je to nevzdelanec, ale pri aplikácii kritického myslenia sa s mnohými jeho tvrdeniami súhlasiť nedá; no a u nás dnes v potravinách bolo zistené, že pán profesor je žvástal, ktorý si prilepšuje príjem, na youtube; potvrdilo to 92,6% nakupujúcich;
„Teraz zachytili svetlo z hviezd vzdialených 18 miliárd svetelných rokov…“ Tá informácia je správna, ako aj (doposiaľ) tá, že vesmír vznikol pred 13 miliardami svetelných rokov. Problém je v tom, že pán profesor buď nezavadil o teóriu relativity alebo jej nerozumie. Finta je v tom, že rýchlosť svetla je limitovaná iba vnútri samotného vesmíru a nelimituje rýchlosť jeho rozpínania. Pán Staněk by raz mal ísť do Pod lampou s Martinom Mojžišom – odišiel by ako zbitý pes.
Najdi si to, psali o tom
@Peter Slovák Nespochybňujem, že pán kolega je vzdelaný človek. Vadí mi veľmi, že neuvádza zdroje svojich tvrdení. Mám z neho dojem, že často používa tautológiu. S mnohými jeho vyjadreniami súhlasím, ale zase veľmi mnohé jeho tvrdenia ma dostávajú do pomykova. Okrem toho, tieto jeho komunikácie sa dostávajú aj k bežným ľuďom, ktorí pozerajú jeho vyjadrenia, ktorí tieto jeho tvrdenia prijímajú, podľa môjho názoru nekriticky, bezbreho jeho tvrdeniam veria, neoverujú si pravdivosť týchto tvrdení. Okrem toho si myslím, nič v zlom, že sa rád počúva a robí mu dobre, keď svojimi rečami ohuruje. No a nakoniec mám podozrenie, že týmito vstupmi do médií si zarába na živobytie. Sú to z mojej strany len podozrenia a bol by som rád, ak by som sa mýlil. Nemienim vstupovať do konverzácie týkajúcej sa svetla, pretože sa v tom nevyznám. Vadí mi, že pán kolega neuvádza zdroje , z ktorých čerpá a preto si tieto tvrdenia neviem overiť.
No, jakmile věří NASA, tak je něco hodně špatně.
ajajaj
súhlas so všetkým
Hotový Däniken. ? Ne vážně. Sleduji ho už dlouho ale je to ekonom, zbytek je jeho hobby. Neumí zpracovávat vědecké informace mimo svůj obor – fyzika, chemie. Neexistuje žádný objev 18 miliard světelných let daleko, voda má jen jednu fázi, zato led jich má 17 krystalických a 2 amorfní. Kromě nekriticky přijímaných blábolů jsou pak věci spíše mystické – třeba paralelní vesmíry, to je vědecká teorie (a nikoli nová), která skutečně může fungovat. Dokonce je kandidátem na iniciaci velkého třesku. Problém těchto věcí je, že jsou v současnosti NEDOKAZATELNÉ a ekonom je určitě nedokáže. Je to stejné, jako když řeknete člověku, že si má představit ne 3 prostorové dimenze, ale 4 – to dovede jen blázen. Teorie superstrun počítá např. s 26 dimenzemi, což pro matematiky není problém, problém je to pro rozum a pan Staněk by se měl ve svém věku méně rozčilovat nad nedokazatelnými věcmi a užívat si života ekonoma, kde má odborně co říct.
eckertova cenzura
Konečne kvalitný, počúvateľný zvuk…?
Pan Profesor mi mluvi z duse!!Presne tak,budme vsim a proto jsem vsestranna a ARCHITEKTURA SOUVISLOSTI!!!!!Presně tak!!!A to vetsina lidi nedela,neumi ani nechapou jak to delat?no,přemýšlejte,snažte se,vse co potrebujeme je v nas a kolem nás!!@?
Hmmmmmm… budem uvažovať… ďakujem
Niekedy veľa čítať ,neznamená veľa vedieť
No a preto nás zabijaju genocída bielych slovanov kradnú zem históriu….
Mame hodne moudrych a velmi schopnych lidi a to mi řeknete,proč nam vladnou a to v cele Evrope blbci,šmejdi a psychopati???
Bressy
Milovaný pán Profesor, veľmi si Vás vážim a obdivujem Váš UM. Vaše vedomosti sú tak širokospektrálne, že si začínam myslieť, že vám asi zabudli niečo povypínať na rozdiel od nás.???
Presne!!!!???????
Bohužel, kvalita jeho vědomostí je nepřímo úměrná šíři jejich spektra.
@Notorius Maximus je mi ľúto, ale tejto vete nerozumiem.
pán profesor je chodiaca encyklopédia– veľmi zaujímavé informácie????
Keby ho niekto počúval a začal rozmýšľať, svet by bol lepší. Lenže väčšina ľudí je hluchá a slepá.
Z hľadiska globálneho aspektu tangenciálnych determinantov kauzálnych dichotómií je evidentné, že parciálne referencie sublimujú totalitu ergodických procesov v synergickej korelácii s nelineárnymi subsystémami referenčných fluktuácií.
@Cooky Monstr áno,súčasná tricholoméra je subtilná na ekoglazóm ktorý prudko reaguje na hipofily v mozgu a preto erythemea ruší všetky pôsobenia zásadovosti plynných determorov na subtilné pásma vĺn,chromaticky usporiadaných hexánov v protóniách ….perfektne ste to zdedukoval,chápeme sa…?
Ruku na srdce, encyklopedii s takto „kvalitními“ informacemi bych asi raději hodil do sběru.
@Notorius Maximus no daj nejaké informácie nech porovnáme?len kecáš–
@Cooky Monstr Vazne:-), strasne mudry musis byt!
Stanek je čechoslovakista!!!
Tento pan je velke zviera.
88
ono to znie katastroficky, ale všetko bude fajn, stačí len sa z toho neposrať…
plny suhlas?
Nebojte sa, dobre bude?! To hovorieva Matovič! Ale v skutočnosti bude tak zle, ako ešte nikdy nebolo!!!
Tusim dnes priznal, za klima hysteria je v poriadku…..
Kde konkrétne? myslím, že skôr hovoril o teraformácii, cykloch…však vypočuj do konca aspoň 😀
Obdivuhodné vedomosti a myslenie.
vsak ani neviete o com rozprva !!!
Taký odborník, ako ktokoľvek z nás.
@Mata ty si taky odbornik ako politici co pokradli tituly:DDD
Pamatate sa na rozpravku Ferdo Mravec? Tam bol chrobak Truhlik ktory vsade bol, vsetko vedel. Silno mi ho tento pan pripomina. Videl som niekolko videi s nim dokonaly politolog, fyzik, astronaut, historik, medik. Podla mna len robi svojimi kecami paniku.
@Tomas Tomas veľa z toho, čo hovorí je dokázané, už aj odbornou verejnosťou. Ty si radšej doštuduj gramatiku, aby tvoje kecy mali aspoň váhu ;))))?
aha
Neskutočne pravdivé …
Potvrzení toho, že vím že nic nevím.
P.Stanek.. ste naozaj mudry muz. Ale co ak Vam chybaju extremne dolezite informacie. ?
Dokazali ste varit z vody velmi dobre dedukcie. Ale to, co vie malo, je tak zavazne, ze by vam to zlomilo nazor.
A pouzit vyraz engram..hm. 100.000 zo 100.000 je mimo ppchopenia, kedze sami su engram.
Dobru noc
To má byť akože niečo objavné, že kvantum informácií, ktoré človek absorbuje, je prehnané cez jeho kognitívny systém a na základe toho sa robí triedenie na odstraňovanie nepodstatných informácií a uchovávanie podstatných? To akože na to prišli nejakí vedci z nejakej stanfordovej univerzity teraz? :))))) Tak toto by som si dovolil logicky odvodiť bez toho, že by som vzal miliónový grant na nejaký „výskum“ niečoho, čo viem aj bez toho :))). Ale to je tzv. grantový systém, čiže ničenie vedy – pozrieme sa čo fičí (kmeňové bunky, kognitivita, globálne oteplovanie…), čiže čo bolo pretlačené cez korporátne médiá opičkám do hláv, nastavíme na to nejaký „vedecký projekt“, vezmeme grant, aby sme z toho mali nejaký „vývar“ a keď sa nás bude niekto pýtať na výsledky, tak holt nezadarilo sa :)… Resp. zadarilo sa, ale keďže celý výskum bežal pod priamym dohľadom poskytovateľa grantu, čiže korporátu, tak výsledky sa akosi stratili… A potom sa všetci čudujú ako je možné, že sa o niektorých veciach, čo už roky okolo nás fungujú, dozvieme tak s 20-30 ročným oneskorením (a aj to ešte v rámci tzv. konšpiračných teórií…), keď už sa väčšinová spoločnosť (hovoriace opičky) nastaví na nové parametre a keď sa príde na to, že ste boli ostatných 20-30 rokov vodení za nos a bolo vám do očí klamané, tak tieto hovoriace opičky sú „garantom“ toho, že nič sa z toho aj tak nevyvodí, lebo „oni si už zvykli“… Tzv. politika na tom fičí permanentne. A toto je len jeden z x príkladov na to, že stratou akejkoľvek kontroly nad niektorými procesmi ste stratili úplne všetko a vlastne vás vplyv na budúcnosť je úplne nulový…, môžete chodiť k tzv. demokratickým voľbám koľko len chcete a voliť koho len chcete, vývoj beží na iných úrovniach a o budúcnosti, ktorú si vy akože volíte, bolo rozhodnuté už dávno… A pritom je to také jasné a logické, že by to mal vidieť každý… A koľko vás to skutočne vidí? Takže keď raz ľudstvo dospeje nejakým omylom do bodu, že to bude vidieť väčšina, vtedy sa niečo zmení, dovtedy je tu pre slaboduchých pripravená celá mašinéria oblbovania, mimochodom počínajúc vašimi deťmi na základných školách, nad „vzdelávaním“ ktorých ste už tiež dávno stratili akúkoľvek kontrolu… Príkladovz ostatných rokov je neúrekom.
Pre 80% ludi to je novinka..
pane profesore nevite ze zem je plocha jak lidi maji ploche nohy a mozek? 😀 a co ten bigbang financni?
pane profesore nevite ze zem je plocha jak lidi maji ploche nohy a mozek? 😀
?????
panpsychizmus je ťažká úchylka. dalšie komediálne vystúpenie…
koho zaujima tvoja diagnoza
@ria ria slovakia teba
Mislys svoje vistupenye?
@Ipsylon myyslýým jeho vyystúpenyye
@Jan Yakov A co Ta tam tak trapylo?
@Ipsylon moje upozornenie bolo len ako návesť pred križovatkou. Kto chce spozornie, a kto si to nevšíma havaruje… toť vše
panpsychizmus je ťažká úchylka.
Obdivuhodný Človek pán Staněk má obrovské vedomosti .
Takých ľudí potrebujeme aby urobili poriadok na našej planéte.
A miliardárov vopchať do vezenia !
…?nie do väzenia❗?ešte ich vydržiavat a dat im šancu❓?
…zapychat a spalit v kyseline?
A cim Vas pan Stanek tak uchvatil ??? … Uz viac rokov je zaparkovany na YouTube a stoji tu jak pokazene hodinky …
My nepotrebujeme takych ludi, pretoze taki ludia uz existuju! My potrebujeme menej hlupakov z radov obycajnych ludi, ktori dokazu uznat dolezitost existencie prejavu tych mudrych ludi! Lebo bez toho budu mudri ludia vzdy utlacani hlupakmi! Menej hlupakov automaticky sposobi vacsi prejav a signifikantnost mudrych ludi…
@Marian Micik keby si pocuvalo a rozumelo hovorenemu slovu, tak sa nepytas, ale zamyslis sa. Dufam, ze nechcem vela od teba- mysliet:DDDD
Čím ich uchvátil? No ničím. Ale keď sa nájde vôl, nájde sa aj stádo.
@Marian Micik ktovie aké máte vedomosti vy, možno lepšie, blahoželám
@Mata Napr. tym, ze do 15 rokov je s tebou koniec a ani o tom nevies, taky si hlupy…
@Mata ano, presne- Matovic je vol a ty jeho stado. :)))))
Ten je tak obdivuhodný ako Váš pravopis. A kto ho bude platiť keď mu miliardárov zavriete do väzenia? Neverím že oblbovanie opičiek tými svojimi sprostosťami robí zadarmo …
@345 lobo Sam mas gramatiku ako PRIMITIV a druhych ides poucat, ty parodia na pravopis 😀
@Pe Run Keby som bol primitív tak by ma p. Stanek očaril tak ako všetkých primitívov v diskusii vrátane teba. A druhý krát tykaj svojmu fotrovi, ktorý geneticky tiež patrí do tejto intelektuálnej skupiny. AU !!! tá “ paródia na pravopis “ zabolela tam si ma trafil rovno medzi nohy
@Marian Micik vašou hlúosťou
@Zoltan Fabian SK krásne vysvetlil!!!!!!!????????
@345 lobo naopak- NEdokazes mysliet kriticky lebo si primitiv a preto nechapes hovorenemu, ani pisanemu slovu:DDD
Zly napad. Radsej nech pracuju . Mohli by spolufinancovat bane a Hlinikaren v Ziari, proste nieco pozitivne. Ten kto vedel prist k peniazom, nech pomoze Statu prist k peniazom. Preco nechat mudrych ludi zahalat vo Vezeni ked mozu konat dobro na slobode.
E.T. !!! … mentálne znevýhodnené bytosti sú z neho silne šokované 😀
Nemyslím si, že by nějaký Brouk Pytlík dokázal někde udělat pořádek.
Na toto som čakal. Ďakujem. Pán profesor je veľmi múdry človek s dobrým zmyslom pre humor. Rád ho počúvam.???
????
Dakujem. S uctou