Demonštrovať po voľbách pôjdu asi len Naďovi prívrženci. Takmer za všetkými poslednými vojnami stojí USA. Komunizmus bol zlý spoločenský systém.
Dr. Ján Čarnogurský je človek, ktorý sa nebojí povedať svoj názor, či už ako oponent komunistického zriadenia v dobe minulej, alebo ako dnešný odporca amerických základní a cudzích vojsk na Slovensku. Totalita mnoho podôb, aj tá dnešná. Dá sa proti budovaniu týchto základní u nás vôbec niečo podniknúť? Určite si pozrite náš rozhovor a špeciálne 28:43 minútu. Dr. Čarnogurský má pre vás odkaz.
12:00 Aká je a bola sloboda v Rusku.
13:45 Má Putin podporu občanov?
15:56 Manipulácia volieb
21:34 Sú tieto voľby iné?
23:00 Starí politici
24:47 Čo sú vážne problémy?
28:00 Americké základne
28:43 Odkaz pána Čarnogurského.
29:50 Prečo fandíme Rusku
43:03 Prečo Veľká Británia podporuje Zelenského
49:36 Ako dopadne vojna na Ukrajine
Ako vždy sa rozprávame Bez cenzúry.
Autor:
redakcia Štúdia TV.eReport.sk ©
Moderoval:
Rasťo Ekkert
Ďakujeme, že nás sledujete.
Rudý bolševik Čarnoburský,to nemá v hlavě vpořádku,tak ,jako všichni Rudoši.
Klamstvá.
A čo zachytia kamery ?????? Manipuláciu hlasov vo výsledkových listinách ???!!! Bóóže…..
neskutocne nezmysli… pozrite sa ns neho- stary koktavy ujo, milion strihov vo videu… moderaror na neho krici ako na retardovaneho… a preco tam vlastne nejde zit do toho uzasneho Ruska,?? to je mozgova diagnoza- velebit Rusko, ale byvat radsej v tej hnusnej Europe. Keby poziadal o azyl v Rusku tak budu o nom vsetky noviny pisat. Ale to nie, len dristat o Rusko a zit si pekne v tej hnusnej EU
Pan Carnogursky ste super fandim Vam
Dakujem za skvele vysvetlenie. Drzte sa?
Základne sa budovali už o d rozpadu ZSSR . Už v roku 1992 na Ukrajine. Pán Čarnogurský vďaka za pravdivé slová. Nikdy naši ľudia nebudú cítiť nepriateľstvo voči žiadnemu slovanskemu národu.Nech robia čokolvek. Úbohé USA sú príkladom katastrofy vo všetkom. Británia Londýn nič moc , úbohé voľačo. Temza je špinavá stoka Paríž všade žobrák. Fuj. Čo nás oni majú čo učiť. Sú v úpadku. Morálnom kultúrnom , prírodnom.
❤
aký že,komunizmus skončil ten ani nezačal ten mal byť až neskôr ako najpokrokovejšia forma vývoja civilizácie resp.spoločnosti takže pri všetkéj úcte tak ked už ….
Otazkou je či je vojna pre USA len biznis alebo chcú svet zatiahnuť do jadovej vojny? Rozhodne sa asi už tento mesiac.
Vďaka ❤
Ján Čarnogurský si hnida.
Návrat ludacko gardistickeho disidenta , ktorý obľubuje verejnosť
neuveriteľným taranim nezmyslov.
Obyčajný ruský agent,
s demagogiou neobyčajného primitivismu.
Chorý modzog!
Kto je tento Starý senilný Pán ???, Strašne vypadá !!!!!!
Pro nás jsou Amici horší než Rusové.
Amici hrají s, celou Evropou vabank, covid 19, dílo Amiku, zničený Nord Stream, dílo Amiku, energetická krize, kdo na burze prihazoval nevíme, ale některé firmy v Evropě konci a jdou USA, takže kdo prihazoval na burze ceny energií? Na Ukrajině je to přesně tak, jak Václav Klaus řekl už v R. 2014. USA je daleko nebezpečnější než RF. Vidime, co se děje, Amici likvidují, říkají tomu oslabení, Evropu a vláda dělá, co Amici nařídí. Amici chtějí východní státy zatáhnout do války, kterou zavinili. Jsou to největší světoví ganstri.
Debilni europoslanci môžu iba snívať o tom, že by si mohli rozdeľovať Rusko. ?
P. Ján Čarnogurský a Ereport skvelý hosť a Rasťo Ekkert dobrý výber hosťa❤❤❤❤❤❤❤?????
Kto vykopne tých vlastizradcov z únie, alebo v našej vláde a parlamente? Sú horší než fašisti a neštítia sa robiť čokolvek, aby presadili svoje. Navyše tu majú na svoju ochranu amerických zločincov, ktorých použijú v prípade potreby. Bude to ešte zlé.
Je pekné, ako rozpráva, ale v období, keď mohol niečo ovplyvniť, išiel proti záujmom Slovenska… prečo mu je asi pripisované zničenie slovenského poľnohospodárstva?
A čo nežije a nemudruje Rusku? So slovenským dôchodkom by tam bol kráľ.
To robia iba špiny americké ži…..
To robia iba šiny americké ži…..
Zo strachu sa robia navačie chyby
Šialensvo bývalá vlada ma proste strach to je celé
Pán Čarnogurský, NEMALI SA TAM AKO NA DOVOLENKE – môj dedko tam zostal, lebo bol zranený po nedobrovoľnom naverbovaní do h*itlerovej armády, do tej prvej linie … !!!
A KDE BOL VTEDY VÁŠ OTEC, čiže ROVESNÍK MÔJHO DEDKA, PÁN ČARNOGURSKÝ ? Spoluobčania by sa Vás to mali opýtať priamo …mne to môj dedko prezradil … !!!
A dokonca aj môj pradedko bol zas na r*uskom f*ronte, počas p*rvej s*vetovej a dostal sa, ako zbehlík z r*akusko u*horskej armády tiež do r*ossíjskeho väzenia … ALE UŽ SA OD TIAĽ NEDOSTAL VON
– proste to nebolo tak ako ste to Vy TU ZJEDNODUŠIL – LEBOnapriklad on NEBOL celkom jednoduchého pôvodu – a nakoniec sa ZACHRÁNIL, IBA VĎAKA TOMU, ŽE BOĽSEVÍCI A MUŽÍCI, ktorí NAKRADLI MAJETKY A OVROVSKÉ LÁNY ZEME… A POSTRIEĽALI A VYHNALI VŠETKU ŠĽACHTU – NEVEDELI POTOM TIE SVOJE K*OLCHOZY SPRAVOVAŤ A OBHOSPODAROVAŤ… ANI NEVEDEL7 CO OBNADA STARAŤ SA O VÄČŠÍ MAJETOK A HROZIL V TEJ OBLASTI HLAD
– A MÔJ PRADEDKO TO VEDEL A POZNAL AJ JAZYKY… PRETO HO TAM DRŽALI PROTI JEHO VÔLI RAK AKO TÚ ZNIČENÚ R*USKÚ ŠĽACHTIČNÚ, KU KTOREJ HO NASŤAHOVALI … STRÁZILI HO A NECHCELI HO OD TOAĽ PUSTIŤ…!!! SĽUBOVALI MU V ZLOM AJ V DOBROM HORY DOLY – DOKONCA AJ MAJETOK – NO ON MAL DOMA SVOJ MAJETOK A ŽENU AJ DVE DETI … A toto nie je jediný prípad ako tam ostali NAŠI – NADLHO, ALE NAŠŤASTIE DOČASNE … A ČOMU TAM V SKUTOČNOSTI ČELILI TAKÍ ako aj môj predok …!!! Alebo čím prešli viacerí Tí, ktorí tam zostali už navždy, v tej r*ossíjskej zemi …!!!
A KEĎ SA PRADEDA PÝTALI ČI BY SA TAM CHCEL VRÁTIŤ
– ZÍSKAŤ POSTAVENIE A MAJETOK
– ODPOVEĎ BOLA: „BOŽE OCHRAŇUJ A DOLÁMEM KAŽDÉMU POTOMKOVI RADŠEJ ROVNO RUKY, NOHY – NEŽ BY SA PRIDAL K „NIM“ TU DOMA ALEBO NIEKDE ZA HRANICAMI … !!!
TAKÁ JE TÁ PRAVDA , PÁN Č*ARNOGURSKÝ … !!! !!! !!!
NO A EŠTE NA MARGO A*MERIKY – KTO SÚ TO TÍ AKOŽE A*MERIČANIA ??? KTORÉ NÁRODY TAM BEŽALI ZA SLOBODOU A CHLEBOM NAHVIAC, DRAHÍ S*LOVANIA … A HLAVNE VY DRAHÍ NAŠI AKOŽE BRATIA R*OSSIJÁNI …???
Chcel predať Vysoké Tatry američanom ?
Bol socializmus komunizmus nikdy a nikde nebol iba vladli komunisti.
Rada si vypočujem rozumného človeka, ďakujem pán Čarnogurský ???????
Pán Čarnogurský si protirečí. Na podujatí , ktoré organizovala ZVTV hovoril o okamžitom vystúpení z NATO a postupnom vystúpení z EU. Tu hovorí, že strana KDH pod jeho vedením viedla Slovensko správnym smerom.
Pán Čarnogurský pozorne počúvam túto debatu je to moja reč úplne s vami súhlasím máte široký záber ste skúsený politik a veľa skúseností veľa zdravia.
To je hrozný bludár.. úplný prerod človeka v starobe…
Rozdeľujú si Rusko to je na smiech len aby si Rusko nerozdelovalo EÚ a USA ????
Ako niekedy rozhľadenému politikovi dezinformácie rozožrali mozog… Je mi naozaj Čarnogurského ľúto.. ?
Super p. Čarnogurský.Dobre ste to vysvetlili…
Pán Sinecká má plat hodný jeho demokr. názorom a ruskí Putinovi priemerný plat 250 €
Naco by ich potreboval,ved podla doteraz vladnucich blaznou ukradol rocne 3.000.000.000€ rocne x 12 rokov?! To skor Smer by mohol finanncne pomahat rusku. Ci na to Jarko Naď(prijebany)?
Bravó pán Čarnogursky ďakujeme vám za všetkých nezapredaných Slovákov za pravdu o Rusku USA, Ukrajine a iných štátov.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Pán Čarnogurský ďakujeme vám za pravdivý komentar
Tieto volby su fakt dolezite naozaj ide o vela!
Pan Carnogursky velmi pravdivo rozpravate ! Bolo by dobre ,keby to aj terajsia odvolana vlada pochopila !?????????????
Blazon, skoda argumentovat.
Zajímavý rozhovor, my Čecho-Slováci jsme talentované národy a máme mnoho schopných a moudrých lidí !!!
Tak s p. Čarnogurskeho som prekvapený a z jeho názoru akého son kedysi poznal keď bol vo vláde. Ja to poviem takto. Kedysi tu diktovalo rusko tak všetci nadávali že diktatúra. A teraz diktuje EÚ a Amerika. Tak akú výhru máme!!!!EÚ nariaďuje čo môžete a čo nie a Amerika diktuje podmienky keď sme v NATO!!!! Takže kedysi diktoval východ a dnes diktuje západ!!!!!
E report čisté vymyvanie mozgov….kto vám to bude žrat???
Hoaxy bludy dookola ….
Ubohost…
Veľmi dobre sa to počúva. Je to 100% pravda.
Nech si oprašia históriu tyto hlúpi progresivci.
Len ho už, preboha, nikdy nepušťajte do vrcholovej politiky! A Rasťo Eckert nech sa radšej drží ďaleko od alkoholu! Výber hostí nasvedčuje, že nad týmto démonom nevyhral!
Čarnogurský sa musel zblázniť? Je to úplný chudák…Už dávno som z neho sklamaná…Myslím, že demencia sa prejavuje naplno!
Adriána no počúvame.
Váš názor. Určite ste historička na úrovni.
Fico nie je proruský ale proeuropsky
Ide mi na nervy jeho koktanie vypinam
Kokceš…….
Zato vrcholne pravdive je že maš zaslhu a to vyznačnu natom v akej situacii sa dnes slovensko nachadza !!!!!!
Zjavenie Jána apokalipsa kapitola 17+
blazon on ma daleko od krestansva celkom sa podoba na husaka mali ho vtej base nechat dodnes ze ķdh farizej
ŠKODIA — MÁLO !!!??? Preto tam sú ? ?☹☹?
Carnogursky najvacsie zlo na
Slovensku zavolaj si Meciara te ti.
to vysvetli on povedal Meciarovi my myslim .KDH Vas.naucime bať ss.nas taka je pravda a disident ? haaaaa
Mongoly trochu preriedili Číňanov . Ale to už bolo dávno .
Je smutnou tragédiou , že tuposť zvíťazila nad prezieravosťou a stali sme sa anglosaskou kolóniou ….. zásluhou cynického, zaslepeného karierného egoistu, kráčame a tancujeme podľa nôt, záujmov svetových agresorov i napriek upozorňovania mnohými, že toto je cesta do bahna a zatratenia …..
Pán Čarnogurský, triezvy pohľad na situáciu, ľudia to podceňujú a pozerajú sa na veci jednostranne a nepozerajú súvislosti,vi ste do vysvetlil jednoducho a zretallne ďakujem
Carnogursky otočka storočia, od disentu, k podpore komunistov, veľmi, veľmi smutné. A Rasto, to už ani nestojí za rec
Chválabohu, pán Čarnogurský , možno aj preto, že život je v neustálom perpetuum mobile , v pohybe a poznaní, otváraní vedomia, s vedomým pochopením pravdy, porovnania medzi západom a východom ….
Pravda treba ich vykopnut, takže radacovsky a uhrik domov, alebo ešte lepšie na sibir
na vine je amerika už to ludia konečne pochopte,
Tak ako je deň a noc. ?% Pravda
Predstavitelia štátu sú zaplatený ale národ zapredaný nie je.
Disident??????????
Ďakujem za túto diskusiu, ktorá otvára oči národom nielen na Slovensku!
Novinári zo zahraničia zistili podplácania nielen francúzskych, ale hlavne talianskych a nemeckých bývalých vysokých politikov – o čom sami r*uskí oligarchovia nemlčali … !!!
Ale hlavné, že R*asťo a pán Č*arnogurský o tom „akože“ nikdy nepočuli … ?? Ja si myslím, že pán JE VDELANÝ ah si ho pre isté veci vážim, ALE Čarnogumurský je a bol vždy aj tak hlavne teoretik
– hlavne, ša mi to potvrdilo teraz, keď som ho počula hovoriť o situácii, medzi ľuďmi v týchto dvoch bojujúcich krajinách … a o tom, ako tam v R*ossíji nie sú žiadne opraty … Ja som tam bola za posledných 15 rokov – a situácia je tam iná, ako bývala pred revolúciou – teda, za čias pána Čarnogurského aktivistu … A tiež iná, ako po revolúcii… ruskej 1991JE TAM VŠETKO NEDOBROVOĽNE DOBROVOLNÉ ..!!!
A tak naložili Rossi aj s pánom Gorbačovom … !!!
A čo sa týka bezdomáčov, atď… okamžite nedobrovoľne dobrovoľne ICH VŽDY ODPRACE Z CHODNÍKA ROVNO DO BLÁZNINCA alebo do r*ossijskej basy – podobne ako každého, kto sa TAM u nich postaví na ulicu s plagátikom, alebo dá kvety na hrob ukrajinskému hrdinovi z čias Z*SSR – TAKÁ JE PRAVDA
– CHOĎTE SA TAM POZRIEŤ …
A hlavne, že sú to tam slobodné voľby – S KANERAMI TO NEMAJÚ LEN A IBA NA SPÄTNÚ KONTROLU !!!
Novinári zo zahraničia zistili podplácania nielen francúzskych, ale hlavne talianskych a nemeckých bývalých vysokých politikov – o čom sami r*uskí oligarchovia nemlčali … !!!
Ale hlavné, že R*asťo a pán Č*arnogurský o tom „akože“ nikdy nepočuli … ?? Ja si myslím, že pán Čarnogurský JE VDELANÝ aj si ho pre isté veci vážim, ALE pán Čarnogumurský je a bol vždy aj tak hlavne teoretik
– hlavne, ša mi to potvrdilo teraz, keď som ho počula hovoriť o situácii, medzi ľuďmi v týchto dvoch bojujúcich krajinách … a o tom, ako tam v R*ossíji nie sú žiadne opraty … Ja som tam bola za posledných 15 rokov – a situácia je tam iná, ako bývala pred revolúciou – teda, za čias pána Čarnogurského aktivistu … A tiež iná, ako po revolúcii… ruskej 1991JE TAM VŠETKO NEDOBROVOĽNE DOBROVOLNÉ ..!!!
A tak naložili Rossi aj s pánom Gorbačovom … !!!
A čo sa týka bezdomáčov, atď… okamžite nedobrovoľne dobrovoľne ICH VŽDY ODPRACE Z CHODNÍKA ROVNO DO BLÁZNINCA alebo do r*ossijskej basy – podobne ako každého, kto sa TAM u nich postaví na ulicu s plagátikom, alebo dá kvety na hrob ukrajinskému hrdinovi z čias Z*SSR – TAKÁ JE PRAVDA
– CHOĎTE SA TAM POZRIEŤ …
A hlavne, že sú to tam slobodné voľby – S KANERAMI TO NEMAJÚ LEN A IBA NA SPÄTNÚ KONTROLU !!!
Samo i v Česku !!!
Podľa medzinárodného práva nie je dodávanie zbraní štátu vo vojne do jeho zasahovania. Ale to čo povedal pán Čarnogurský používanie letísk a oprava zničenej vojenskej techniky a jej následné posielanie späť je podľa zákona zapojenie sa do vojny. Takže Rusi si to len nemusia myslieť,ale je to fakt.
Sám Soros sa vyjadril,že vytvoril mimovládky po celom svete na legálne korumpovanie politikov a ovplyvňovanie a zasahovanie do cudzích štátov. Som na 100% presvedčený,že keby aj Rusi posielali peniaze niekam,je to len kvapka v mori.
KDH PODPISALI PRE MIMOVLADKY 21 MILIONOV NEMOZU POMOCT NASIM OBCANOM DOCHODCOM NEMAJU FINANCIE ALE NA UKRAJINU POSLU 21 MILIONOV EUR DOVOLIME IM NAS TAK POSKODZOVAT ??
Islo Vam to na jednotku .
Keď sa raz Putin prudšie zastaví,tento bláznivý černoprdelník Černogurský mu vrazí hlavou rovno do zadku…!!
Ukrajinská protiofenziva je ako Colombova žena- každý o nej rozpráva ale nikto ju doposiaľ nevidel.
Mravný úpadok západnej civilizácie je vidieť aj na správaní a myslení politikov tzv.civilizovaneho západu.
Mozno. Ale mravny upadok rusov je neporovnatelne vacsi.
pekne si obracia fakty … naruby … legionari nebojovali proti rakúsko-uhorsku …. ale na sibíri proti rusom ……. a naši rozumnejší ľudia mu to žeru ……. čo mi slováci vlastne chceme …. rusku biedu …… nízku životnú úroveň …. alebo si žiť ten život ako žijeme ? inak to nefunguje … alebo si z jednými …. alebo z druhými ……… aj rusi aj američania aj číňania sú imperialistické mocnosti, ktoré majú vlastné záujmy …. a my si musíme vybrať, kde chceme byť a ako chceme žiť ….. ? a že je v rusku lepšie uverím vtedy, až sa tam naši ľudia budú sťahovať a budú chodiť tam žiť ….. všetkým tým, ktorí majú rusko …… odporúčam im tam absolvovať ročný ozdravný pobyt
To se v E.P. sešlo mnoho duchovních mrzáků!
Moderátor, pred rokom 1989 nebol Ruský režim!
temu Carnogurskmu treba nakopat do riti…!!!!….on rozjebal vsetke polnohospodarstvo na Slovensku…a teraz chodi a roznashachujoviny…nech uz ide do riti ten starykokot !!!…
Podľa mňa Čína bude ideologickým a politickým lídrom, a Rusko bude vojenským lídrom. Nespominam ine veľké štáty, Južnu Ameriku a Afriku.
Koktavý nepríčetný ujko…
Neexistujú média hlavného prúdu, ale média hlavného PRDU.
Super pán Eckert, že ste späť. Ten druhý pán to bolo veľmi slabé v porovnaní s Vami. Som prestala sledovať. Zasa začnem, verím že vytrváte.
Zas len drísty prďúsi . Slovákom už nepomôže nič vlastne len jedna vec a to vojna!
Delong keď chcete vojnu bež na Ukrajinu lebo tebe pomôže iba ps…
Aj môj nebohý otec Bojova aj proti rusom a Rusi ho zajali a poslali domov
sovietsky zvaz bol komunisticky, rusko je fasisticke a teroristicke 🙁
Benovu,ako prvu,uz vcera bolo neskoro.
Rusko a voľby? a kontrola? kolko je videi ako sa hadzu do urien haldy listkov….fakt smiesne….
?????
Ľudia spamätajme sa už konečne…
P.Čarnogursky ste fenomén tejto doby, a múdry politik a nie. ako polit.v Eú
Vďaka za pochopenie
Ak máme my v Europarlamente poslancov, ktorí nám škodia, treba ich vykopnúť!
A odsúdiť za vlastizradu a trest okamžite vykonať.
Amerika cez mimovládky môže podporovať Slovensko ale Rusko nie.NAD KEĎ VEDEL DEŇ HODINU MAL AKO BÝVALÝ MINISTR S MODROU KRVOU PRICHYTIŤ SO SVOJIMI KUMPÁNMI TÝCH KTRORI BOLI PRI PREBERANI PEŇAZÍ OD RUSOV.
и живет разделенная крохотная Россия?
Mudro a rozvazne povedana pravda.RF zvitazi nie je o com pochybovat.
ty si čo za odpornú stvoru? RF je hnojna jama, stoka a tak aj skončí!!!!!
Vdaka za tento rozhovor?
Pan Carnogursky, volakedy som Vas moc nemusela, je pravda, ze politiku som az tak nesledovala, ako tetaz. Rada pozeram a pocuvam videa s Vami. Ste rozumny a mate prehlad. ?
No ale hadam aj americania nie su tak blbi, aby toto dopustili, ze znicia aj samých seba. No vsetko je mozne.
V októbri 1950 jednotky Čínskej ľudovej oslobodeneckej armády vpochodovali do Tibetu, aby „zachránili tri milióny Tibeťanov pred imperialistickým útlakom a zabezpečili ochranu západnej čínskej hranice“ . Špeciálna operácia sa podarila. V roku 1979 išla Čína na priateľskú návštevu do Vietnamu so 100 000 vojakmi. Po 4 týždňoch špeciálnej operácie pri stiahnutí Čína použila politiku spálenej zeme, zničila miestnu infraštruktúru a rabovala užitočné vybavenie a zdroje (vrátane dobytka), čo vážne oslabilo ekonomiku najsevernejších provincií Vietnamu.
tento starý chren , nie je to ten , čo rozdrbal družstvá……..? ? ? ? ? ? ?
Áno presne on 1989 družstva a špina Havel slovenské zbrojovky národ ktorý sa nepouči z minulosti nemá budúcnosť
Najváženejší slovenský nacista, s bohatým rodinným fašistickým zázemím. ?
Pán Čarnogurský, výborný.
Ale otázky treba lepšie formulovať.
Teda, teda. …….
Pán Čarnogurský, výborný.
Ale otázky treba lepšie formulovať.
Teda, teda. Zlé vyjadrovanie
Janko, zabojujte o post prezidenta SR!!!!???
akože načo? tento ruský agent a slovenský prezident? nie, diky
Komunizmus skoncil A zacalsa fasizmus
Z nasich poslancov by ostal len Radacovsky a spravodlivy ,nebojscny p Uhrik Prajem
Toto nebudem pocuvat aj keď p.Čarnogursky alebo ako
sa volá rozpráva to čo mu vyhovuje. Stačilo!!!!!on už ukázal čo vie.☝????????????To su iba reči. KDHák!!!!?????len to nie.Dufam
Toto nebudem pocuvat aj keď p.Čarnogursky alebo ako
sa to volá. Stačilo!!!!!on už ukázal čo vie.☝????????????To su iba reči. KDHák!!!!?????len to nie.Dufam
Já mám obavy, že se do bojů zapojí NATO. Nejsem taková optimistka, abych si myslela, že USA nechají jen tak Ukrajinu prohrát.
ludia uz ste zabudli co sposobilo KDH na Slovenskej Republike ??
Pán Čarnogurský,, klobúk dole.skvely rozhovor.
uz je neskoro rozpravat p. Carnogursky ved vy osobne ste velmi poskodili Slovensku republku zrusili ste nase kvalitne potraviny rozflakali ste nasu podu rozdrobili ste ju zrusenim JRD teraz nas trovia tym odpadom co vozia zo zahranicia to su tretorade odpady nie potraviny predali ste nasu vlast Vatikanu Ste diabol v ludskej kozi obleceny KDH najviac privatizovali nas statny majetok v parlamente ste verejne hlasovali proti vzniku samostatnej statnosti vy ste cele KDH zodpovedne za ludi co su ozobraceny a zotroceny trest Bozi Vas neminie ani jedneho Judasi
Matovič deklaroval, v predvolebnej kampani, referendum k cudzím vojskám na našom území…jeho stranícky nominant podpisoval zmluvu s USA…takže to budú zbytočné otázky v predvolebnej kampani o základniach…reči sa hovoria, chlieb sa je…
Pána Dr. Čarnogurského si vážim za jeho celoživotné postoje! Priznám sa, nikdky som nevolil KDH. Ale neodpustím si, to čo stvára teraz starý pán pán F. Mikloško? To nemá s kresťantvom nič spoločne! Držím palce pán Čarnogurský, veľa zdravia a Vám Rasťo podobne! Nech sa Vám darí!
Pána Dr. Čarnogurského si vážim za jeho celoživotné postoje! Priznám sa, nikdky som nevolil KDH. Ale neodpustím si, to čo stvára teraz starý pán pán F. Mikloško? To nemá s kresťantvom nič spoločne! Držím palce pán Čarnogurský, veľa zdravia a Vám Rasťo podobne! Nech sa Vám darí!
Pán moderátor. Vy by Ste mali preškoliť tých debilov Ilieva, Dírera, Bielika z TA3 ako sa moderuje relácia a rozhovory.
Pán Čarnogurský, presne ste pomenoval pohľad na ZSSR a terajšie Rusko. Keby Jelcin nebol vybral ako svojho nástupcu Putina, tak teraz už Rusko by neexistovalo. Prezident Putin zachránil Rusko a preto uznávam Putina ako jedného z najlepších štátnikov.
Pán moderátor, vďaka tento rozhovor. ?
Pán moderátor. Vy by Ste mali preškoliť tých debilov Ilieva, Dírera, Bielika z TA3 ako sa moderuje relácia a rozhovory.
Pá Čarnogurský, presne ste pomenoval pohľad na ZSSR a terajšie Rusko. Keby Jelcin nebol vybral ako svojho nástupcu Putina, tak teraz už Rusko by neexistovalo. Prezident Putin zachránil Rusko a preto uznávam Putina ako jedného z najlepších štátnikov.
Pán moderátor, vďaka tento rozhovor. ?
Pán moderátor. Vy by Ste mali preškoliť tých debilov Ilieva, Dírera, Bielika z TA3 ako sa moderuje relácia a rozhovory.
Vďaka. ?
Pani princezita–Sme silnejsi!KTO?????!!!!Do …….
.. ?????? ..
Rozumny clovek.
Správne nazory
Ci budú hlasovať za, alebo proti. Ako sa sľuby plnia ocividne bolo vidieť aj na poslednej vlade , čo vsetko nasluboval zmatovic.
Vojna je na soadnutie, a nezávisí to od obcanov a myslení ľudí. Zdá sa, že tuto hru chcú iní.
liberáli-FASISTI-FASISTI-FASISTI
Pevná ruka je v štáte užitočná ale pronárodná pevná ruka ako v Rusku či Maďarsku a nie pevná ruka zapredaných svíň ako na Slovensku.
Nebolo to v tom 1962 opačne, pán Čarnogurský ? Nepostavili Spojené štaty rakety najprv v Turecku??!!Až potom ZSSR postavil rakety na Kube.
Nebolo to v tom 1962 opačne, pán Čarnogurský ? Nepostavili Spojené štaty rakety najprv v Turecku??!!Až potom ZSSR postavil rakety na Kube?
Nebolo to v tom 1962 opačne, pán Čarnogurský ? Nepostavili Spojené štaty rakety najprv v Turecku??!!Až potom ZSSR postavil rakety na Kube, nemýľte si príčinu s následkom!!?
Áno bolo to tak Sovieti na Kubu chceli inštalvoať rakety v 1962 až po tom čo to urobili Američania v Turecku, bola to odpoveď- Rus nikdy nič neurobil bez toho aby to nebola odpoveď, ale o tom nikto nikdy nehovorí a ani o tom nepíšu tak sa nečudujem že aj Čarnogurský v tom má guláš.
Hlasna truba Moskvy
No a co keby aj Fico dostal peniaze z Ruska?Hrochla dostala z Ameriky a to je OK?Z Ameriky nevadi a z Ruska ano.Myslim si ze Fico ma dost svojich prostriedkov a nepotrebuje ich z Ruska ani z USA.
Pochválen Pán Ježš Kristus.
Vážený pán Čarnogurský. Na tomto všetkom máte aj svoj podiel.
Najprv som volil vás a potom už iba Vladimíra Mečiara a Roberta Fica.
Ale všetká česť źe ste sa prebral.
Dúfam že vyhrá spravodlivosť.
Miňo.
na otázku prečo Rusko bombarduje Kyjev a celu Ukrajinu dá Čarnogurkský odpoved lebo Američania budovali základňu 60 km od hraníc Ruska a odtial by vypúšťali jadrové zbrane na Moskvu…neodpovedá na otázku a hned to otočí proti Amerike tento človek je tak osprostený a také chujoviny tu rozpráva že človeku ostáva rozum stáť….jasnééé Američiania už len čakali kedy by mohli vypúšťať jadrové bomby na Moskvu….bož to je chuj….na otázku ako dopadne vojna..tak sa doslova teší ked povie že vyhrá Rusko a že však bombarduje celú Ukrajinu…on sa normálne z toho teší že niekto niekoho zabíja…
Sám si chuj keď nevidíš že Rusi by na Ukrajine nikdy neboli nebyť Ameriky ktorá sa tam začala proti Rusku nagažovať. To že ťa ide chuja z Čarnogurského rozdrapiť je len dobre sám si dobrý chuj ak fňukáš že niekto má niečo proti Amerike. Pri tom Amerika je jedná rakovina na planéte bez ktorej by nebolo min. posledných 100 rokov 90% vojen vo svete.
Predtým ako dali Rusi atómové zbrane na kubu ich dali američania do Turecka. Predtým ako poviete B treba povedať A. Čarnogurský slabí odvar. Nič moc.
Čarnogurský si asi dostatočne neuvedomuje, že režim v Rusku je rovnako zlý ako ten Sovietsky. Potláčanie slobody, práv, korupcia, oligarchia, organizovaný zločin až na najvyšších miestach a pod.
dik za info
Veľmi zaujímavý rozhovor, ďakujem L
Ale nech si ukrajinci platia u nas pobyt za svoje nie za naše!
Ale nech si ukrajinci platia u nas pobyt za svoje nie za naše!
To máte pravdu?????❤❤❤❤❤❤
Ak bude EU a USA neustale vyzbrojovat Ukrajinu, ukrajincom to stupne do hlavy, stanu sa agresorom a napadnu susedne staty. Vychodoeuropske staty sa stanu sucastou Ukrajiny, co americki zidia urcite podporia.
Všade v mainstreame počúvame, že Rusi vraj“nedemokraticky“ cenzúrujú a my síce cenzúrujeme ešte brutálnejšie,ale to všetko v mene demokracie?!(značný“rozdiel“?)?To je, ako keď sa kedysi križiacke výpravy, alebo upaľovanie čarodejníc konalo v“ mene Božom“.?..Psychopatistický svet!?Pánovi hosťovi a moderátorovi prajem veľa zdravia? a úspechov? v práci a osobnom živote!?
Husajna neodstránili preto, že chcel prejsť na € ?
Husajna neodstránilo preto, že chcel prejsť na € ?
Aj Hitler si chcel podmaniť Rusko. Brusel ako centrála tretej ríše dopadne rovnako. Všetci fašisti skončia rovnako sko Nemecko. Ruské mlyny melú isto. Mimochodom pre Naďa je nutné zavolať protidrogové a zobrať mu ten matroš a konečne ho zavrieť
No a co poviete na tu „misiu“ uradnikov, ktori sa vybrali este v marci ( zistilo sa to v tieto dni) do Bruselu s poziadavkou vyslania specialnych jednotiek na kontrolu volieb, Nepacia sa im slovenski volici.
Ujček Jano, múdro vravíte?
Ze kral je nahy pomenovat dokazu ,len ludia nezavisli na mamone , ak je niekdo karierne zavisli, pomenovava veci podla toho ci chlieb je.
Je malo ludi ktori sa dokazu objektivne vyjadrit, cela zapadna civilizacia je zalozena na plundrovani inych narodov . Proste vid. Rimska risa. Opakovanie dejin v inom sate.
Ze kral je nahy pomenovat dokazu ,len ludia nezavisli na mamone , ak je niekdo karierne zavisli, pomenovava veci podla toho ci chlieb je.
Je malo ludi ktori sa dokazu objektivne vyjadrit, cela zapadna civilizacia je zalozena na plundrovani inych narodov . Proste vid. Rimska risa. Opakovanie dejin v inom sate.
Smer podpori Jana čarnogurskeho za prezidenta hotova vec a vyhra volby.
Čarnogurský sa k niečomu vyjadruje ?
Jeho otec gardista si rozdelil majetky židovskej ridiny, u ktorých bývali. Ako nepriateľ štátu, ako dostal svoje deti na vysokú školu ? Aha, veď spolupráca s ŠTB ( jeho brat pod zložkou Inžinier )
A vraj disident ?
Vďaka za skvelý rozhovor. ❤
Nemala som Vás voľakedy rada ale musím povedať že veľmi múdro hovoríte a myslím si ze nie som sama. Moc si to vážim
VĎAKA❤❤ za skvelý rozhovor páni. Skvelé odpovede pána Čarnogurského ?
Čarnogurský má pravdivé a nezávislé názory, s politickým inštinktom a analyzou toho, čo sa deje. A za odvahu povedať pravdu o Rusoch i našej politiky klobúk dolu….
Zrušiť úniu.!!! Slovaci sú rizikoví voliči, niektori…
Tak to bolo aj v rokoch 1943-44 germani si rozdeľovali ruskú zem a Ukrajinu brali cernozem a vozili do ríše do svojich záhrad a prišiel Maršál Zukov a Stalingrad, koniec blokády Leningradu postupne aktíva frontov ukrajinský, bieloruský a potom Hitler kaput a hanba na 70 rokov a vidíte zas začínajú hitlerovske Drank nach Osten a? Nebojte zas bude der Leynova a Stoltenberg kaput a bude hádam pokoj aj gerintologom Bidenom a my povieme “ vivat Slovania vivat Rusko!
Janik.. ??❤️??… ?️☮️..
https://slovanskenoviny.sk/dokument-statna-banka-zssr-obnovila-svoju-cinnost/
https://slovanskenoviny.sk/rezolucia-sur-1-statny-vybor-zssr-pre-vynimocny-stav-nariaduje/
Je to pravda.USA si z nás robí nárazníkovú zónu proti Rusku.
https://slovanskenoviny.sk/nota-003-rady-ministrov-zssr-a-statneho-vyboru-pre-vynimocny-stav-absolutnym-vlastnikom-osn-je-zssr/
Co hovorí p.Čarnogursky/KDH/ NA EUROPOSLANCA ktorý nás zastupuje TIEZ KDH/ I.ŠTEFANEC, ktorý mal návštevu v Bruseli aj foto s POROŠENKOM?!
https://www.youtube.com/@zlataera7405
https://governmentussr.su/
Jednoduché,,,ten môže manipulovať, ktoORGANIZUJE VOĽBY,,ČIŽE ŠTATISTICKÝ ÚRAD,,SPOČÍTAVA,,STAČÍ ICH KONTROLOVAŤ!!!
Super rada pán doktor, ale poraďte, ako na to, čím rýchlejšie sa to urobí, tým viac sa pre Slovensko zrejme zachráni !!! Inak máte 100% pravdu, konanie Naďa a Hegera mi v tom ich tvrdení trochu pripomína, to staré, ale stále platne “ ZDOCHYNAJUCI KÔŇ KOPE”. To Nadove tvrdenie o peniazom z Ruska pre Smer, je niežeby len nepravdepodobné, ale s úsmevom úplne detské, Naď sa zrejme dozvedel, že môže byt trestne stíhaný za všetko, čo odviezol na Ukrajinu, čo mu riadne muselo stiahnuť zadnice a preto toto jeho úplne detské predstavenie v priamom prenose. Mám dojem, že po voľbách nebude nič ohľadne EÚ, aj keď by sme si to už zrejme vo väčšine priali, ale on bude prvý, ktorý sa bude musieť za svoje činy zodpovedať! Preto tá požiadavka na ochranu vojskami USA NATO…. Ale to si ani amici nebudú môcť dovoliť, napadnúť štát pre ochranu 2-3 nemysliacich antipolitikov ….
Super rada pán doktor, ale poraďte, ako na to, čím rýchlejšie sa to urobí, tým viac sa pre Slovensko zrejme zachráni !!!
[…] ereport.sk / […]
Gro celej tejto diskusie je o tom, že človek ktorý má už niečo odzite Vám tu prezentuje historické fakty ktoré sa prekrucaju už na základnej škole na hodinách dejepisu (dnešných) ak zabudneme ako to bolo,bude možné si vymyslieť hystoriu podľa potreby,čo je už aj v istom slova zmysle aj aplikované do učebných osnov!!! nezabúdajte,lebo zabudnete….
PanČarnogursky, čo tak vysvetliť Slovenskemu národu, kto ma na zodpovednosti pomaly všetky zrušenia JRD? Nebol ste to náhodou Vy? Ale ináč zo všetkým čo rozprávate súhlasím, len by ste ozaj mal naroru vysvetliť rozpredania, a zrušenia JRD. Dúfam, že máte čisté svedomie, a ľuďom to tu riadne vysvetlite. Ďakujem.
S tými opratami to nieje len fáma,ale čistá pravda ☝️☝️☝️to je len problematika toho, že nieje možné zosúladiť všetky kultúry a etniká ako sa nám to tu snažia podsúvať! Či je to Islam,Hinduizmus, Rómovia,Aziati, všetci majú svoju kultúru a videnie sveta je to ich právo a autonómia ak sa jedná o ich územnú celistvosť (štát) ako taký… problém nastáva pri premiešavani týchto etník na jednom mieste a síce multikulturalizmus ktorý je spojený s masívnym presunom týchto etník na základe vojnovej migrácie čoho výsledok a zámer je to,že ľudia rôznorodých etník spolu nevychádzajú a stáva sa z toho celosvetový problém !
RASŤO, KONEČNE SI NASPÄŤ, VITAJ❣️ CHÝBAL SI❗
Chuj do take vykladu od kleroteroristu
Som veľmi rád, že sa s Vami F. Mikloško rozlúčil
Vykopnúť treba fašistov z parlamentu v Európe aj na Slovensku !!! Kdeže je jediná vaša zmienka o Jozefovi Gabčíkovi a o Gabčíkove ?!?!?! Čarnogurský , čo ti tá Allatra celkom rozum zatienila ?!?!?!
Nevolíme SMER SSD ! VOLÍME GABČÍKOVO NAVŽDY !!! ❤❤❤ ?? ????????????? Slováci , chráňte si zdroje vlastnej enegie a hladajte a budujte nové !!! Vy chamraď dvojzubá , nevyjasrujte sa k technickým záležitostiam!!! Všetko si vari zobrať necháte , Slováci ?!?!?! Toto je útok Kremľa proti Slovensku !!!
Nevolíme SMER SSD ! VOLÍME GABČÍKOVO NAVŽDY !!! ❤❤❤ ?? ????????????? Slováci , chráňte si zdroje lastnej enegie a hladajte a budujte nové !!! Vy chamraď dvojzubá !!! Všetko si vari zobrať necháte ?!?!?!
Čarnogurský ,ty oplan ! Čo to tu robí Fico s tým naším Gabčíkom ,ze sa nam tu talianska mafia prišla vyhrážať a sprostosti rozprávať ,ze Slovensko je ich zem ?!?!?!
Janko,,konecne,,si,,dostal,,,rozum,,,dakujem,,,ti,,
Pán Čarnogurský USA vždy ovládali bohatí židia, ktorí robili špinavú politiku. Už počas 2.svetovej vojny. kôli nim bolo noho obetí, umierali ľudia, ale vy ste vždy bojovali proti komunizmu a Americkí židia boli pre vás svätcami. Pritom nebyť komunistických Sovietov, Hitler by možno vládol v Európe doteraz. Na starosť sa vám to trošku usporiadalo v hlave, ale to, že idea komunizmu je spravodlivejšia ideológia ako terajšia – kapitalistiská, vám akosi. nedošlo. Škoda, že táto idea, tak ako všetky, bola zneužívaná mocipánmi.
Pán Čarnogurský USA vždy ovládali bohatí židia, ktorí robili špinavú politiku. Už počas 2.svetovej vojny. kôli nim bolo noho obetí, umierali ľudia, ale vy ste vždy bojovali proti komunizmu a Americkí židia boli pre vás svätcami. Pritom nebyť komunistických Sovietov, Hitler by možno vládol v Európe doteraz. Na starosť sa vám to trošku usporiadalo v hlave, ale to, že idea komunizmu je spravodlivejšia ideológia ako terajšia – kapitalistiská, vám akosi. nedošlo. Škoda, že táto idea, tak ako všetky, bola zneužívaná mocipánmi.
Pán Čarnogurský USA vždy ovládali bohatí židia, ktorí robili špinavú politiku. Už počas 2.svetovej vojny. kôli nim bolo noho obetí, umierali ľudia, ale vy ste vždy bojovali proti komunizmu a Americkí židia boli pre vás svätcami. Na starosť sa vám to trošku usporiadalo v hlave, ale to, že idea komunizmu je spravodlivejšia ideológia ako terajšia – kapitalistiská, vám akosi. nedošlo. Škoda, že táto idea, tak ako všetky, bola zneužívaná mocipánmi.
Poslanci Europarlamentu sú fašistická svoloč, úplne ako Hitlerovci. Dúfam, že ich čaká čoskoro koniec a šibenica.
Výborné sú tie odkazy na konkrétne témy ?
Výborné sú tie odkazy s témami ?
Putin v preferenciách má 80%.
Od volieb trochu aj k EÚ parlamentu, spomenúť si na R.Schumana resp. Monneta otcov EÚ ako “ Európa národov “ a čo s tým súvisí atď. stop terajšej politike….
Pán Čarnogursky viete kedy toto všetko začalo keď ste sa chodili sťažovať na Mečiara, takže aj vy máte vtom prsty, vy ste splodil dzurindu a lipšica…
Hypersonické rakety má aj Amerika a tuším aj päť ďalších štátov. Ak ich Amerika dodá Ukrajine, ako Himarsy, ktoré teraz ostreľujú ruské územie a o ktorých tvrdili, že na ruskom území nebudú použité, tak je vymaľované.
Keď si Rusko začne deliť EÚ. To bude sranda.
margita? to o tomto snivas? ty zijes v EU, aj Slovensko je toho súčasťou…to ako by si chcela? ale dovol aby som sa zasmial? RUSSKO je luzer, trojdnova operacia nejak nevychádza…Slava Ukrajine!!!!!!!!
Pán Čarnogursky kandiduje za prezidenta!!!!!!!!!!
Ako vtip dobré
Výborná relácia s pánom Čarnogurským pravdivo a múdro povedané a skvelé?????
Už sa k nám nasťahovali aj Hels Angels. Máme sa na čo tešiť. Podivne na jeden dátum mali zraz oni, aj NATO, aj Globsek. Akoby mali jedného pána a oslavovali nejaké výročie.
A globsec aj z našich daní SK, LEBO DOTACIE DOSTÁVAJÚ OD ŠTÁTU!??? MIMOVLÁDKA,,ZA VŠETKY ROKY…MILIÓNY,,,A CO Z TOHO MAME,,ANI VIDEO,,ANI PODCAST SOM NWVIDELA NEPOČULA,,
Pán Čarnogurský mi len potvrdil taký môj vnútorný pocit , že všetko zlo na svete pochádza od amerického a anglo-saského imperializmu
????
Husakov pankhart…
Tak isto mu treba veriť starému chujovi.Belohorcovou to riadne zabil,vraj si zobrala Američana, nevedel som ze český hokejista je Američan ????
Veľmi dôležitý fakt že je to čech …..len toto ťa zaujalo ?
Super debata. ??????????
Smer nepotrebuje peniaze od Pána prezidenta Putina, Smer vyhraje aj bez nich
Ruský Šmejd
Zmanipulovane vysledky nie v miestnostiach, ale v celkovom vysledku je pravdepodobny…treba si skontrovovat pocitacovy algoritmus nielen scitavania, ale hlavne interpretacie vysledku volieb….
P. Čarnogurský, máte o tom agresii veľkú pravdu, lebo už Churchil povedal, že AGRESOROM JE TEN, KTO PRINÚTI DRUHÉHO ZOBRAŤ DO RUKY ZBRAŇ!
ano, RUSKO prinutilo Ukrajinu vziat zbrane a preto RUSKO je AGRESOR!!!!!!!
Veľmi dobrý rozhovor, ktorý by mohol otvoriť oči ešte ľuďom, ktorí pochybujú o Rusku. Pán Carnogursky, ďakujeme. Rastovi patrí vďaka, za každého hosťa, ktorý rozpráva otvorene, nie žiadne omáčky okolo. Prajem pekný deň
Carnogursky je judas prezliekac kabatov je to kovany judas
Pamäteny starý,senilny kaaar
Naď & spol. s odvolanej fašistickej vlády sú posraní, preto musia hladať dôvod na pozvanie teroristickych vojsk z NATO na svoju ochranu.
Po septembri všetkych vlastizradcov k múru bez vínimky, tak ako je praxou v právnych štátoch .
Kde sa berú takí idioti čo si mýlia ZSSR s Ruskou Federáciou .
ZSSR sa rozpadlo v 1991 a je len túžba kolektivneho západu aby sa rozpadla Ruská Federacia.
vyckaj casu….sa RF rozpadne samo…co bude len a len dobre…
Ďakujem vám za vašu diskusiu ktorá bola na úrovni a na zamyslenie
usmevne ako sa tento „bojovnik proti komunistom“ teraz „zubami-nechtami“ snazi orodovat za dnesnych bolsevikov….
nuz, v husakovych casoch nam tu vyrastlo mnozstvo zabavacov…. 😉
P.Čarnogurský, presvedčili ste ma, že máte stále čo povedať, vždy som si Vás vážil.Prajem dobré zdravie.
jeho otec bol arizator zidovskeho majetku a teraz on je svety on nic on je cisty ako lalia
Raz darmo, aj pri panovi Carnogurskom sa potvrdzuje, ze skusenost je neprenosna!
antonin jedla
před 0 sekundami
Každý politik““ se snaží být chytřejší nežli ti ostatní politici! A ve skutečnosti jsou to všichni jenom ukecaný lháři a slibotechny jen, aby na sebe upoutali pozornost jak, jsou vychytralí a mazaný““
Většina politiků milují lhaní,, a pomluvy a přitom si vtom libují!
A čím více politiků on bude špinit i jeden druhého tak lidé mu budou tleskat a budou oněm i říkat jak on je chytrý a vzdělaný a že všemu i rozumí a hned by si ho zvolili za post premiéra a nebo raději i za prezidenta!
Lidé už odjakživa milují lhaní toho druhého! A také jsou schopni pro něho udělat cokoliv!
Slyšet od politiků lhaní a pomluvy je pro ně coby erotickým zážitkem a dělají vše proto aby ten jejich orgazmus““ bylo slyšet co nejvíce! To pokládám za zvrácenost a hnus!?
Veriť Naďovi modrá krv je už len po zatĺkaní a klamaní o S300vke nemožné.
Nic v zlom ale poznamka o volbach v 1998 a Meciarovi nas priviedla presne tam kde sme dnes. V 1998 o falsovani volieb trubila iba Markiza a politici ako napr Carnogursky. Takze opat raz ako pri Baranekovi: dobrymi umyslami rovno do pekla.
Klameš,majdane,nastuduj si!! lepšie sa kamarátiť s USA,ako Ty s rusakmi a za totality a po si sa tlačil cechom do hudzice a škodil si slovákom ako môžeš,ako Devín banka dobrý biznis.ty si nechcel samostatnosť Slovenska,a veľa máš toho tak aspoň nechoď do médií a nebres (ukrajinský,neklam)no a čo!
Naď je obyčajný chudák a slovenský odpad .Už mu preplo z tých výšin kde bol .
Ale netrep,Jeľcin chlastal/nevládol,aj keď mal/až po rozpade ZSSR a západ na čele z USA mali v Rusku Eldorádo
A to Janko nevidel si ďalej od nosa?Už v 80-tych rokoch mi bolo jasné,že usa je najsvinskejšia krajina na svete.Vyvolávajú vojny v celom svete,doma urobili genocídu na pôvodnom obyvateľstve.A, Janko,máš nieco lepšie ako socializmus a horšie,ako “ demoktacia“?Možno v budúcnocti budeš disidentovať sám proti sebe.Ale musím uznať,že vo veľkej miere máš pravdu.
Že Čaputovú platia USA celé roky je verejne známe a „našim“ médiam to nevadí. Na druhej strane media klamú celý národ, že Rusi podplácajú Fica. Sú naši novinári viacej primitívni, ale viacej skorumpovaní?
Múdrosť a pravda, ďakujeme.
Múdrosť a pravda, ďakujeme.
Vyborny host. Dakujem!
Robili ste serióznu politiku, lebo Slovensko dospelo až doteraz…. No to fakt sme dospeli!
Nesúhlasím ale s jedným tvrdením pána Čarnogurského, tieto volby su najdôležitejšie v histórii s pohľadu smerovania a budúcnosti Slovenska budú to volby o LIBERALNE či KONZERVATIVNE smerovanie…..
Veľmi múdry a rozhľadeny človek, politik a spravodlivo hladiaci na skutočnosť a realitu.
Pán Čarnogursky’…keď ste absolvoval ZDŠ‘-ku -bolo aj v osnovách… Rozdiel medzi spol.zriadenim‘ Socializmus“ a Komunizmus“…ktorý ešte nebol“!
Aj dcéra…ako profesionál“ by to mala vedieť…a Vás poučit’…!
(…po pravde“…je jeden ostrovný národ“ ktorý žije Komunizmus“ aj dnes….) a má zmluvu z Francúzskom ( z čias Ludvíka XIV-Slnko“) ktorú so smiechom uzavreli…a smejú sa aj civilizácii‘ sučasnej“…v dokumente“ pred časom odvysielanom aj RTVS…!
Zmluva je o ochrane ostrova Francúzskom pred pirátmi…za (vtedy“) zlaté ozdoby a všetko zlato ktoré prípadne bude nájdene’…!
…a žiju štastny‘ Komunizmus ? !
…nikto nič nevlastní…muža, ženu, deti -do 3 rokov v jasliach…potom v školkach“… Kde si profesionáli“ (remeselník, bylinkár -liečjtel, znalec prírody“…atď ) vyberá svojich žiakov po dlhom pozorovaní predispozícii‘ a nadania“, toho-ktoreho dietata „‚…!
Zaznávaju‘ náboženstvá“, kastovanie“, násilie…najmä na prírode“…atď
Z Našej civilizácie preberajú len tričká“… plast.nádobu“… ktorú nesmú dať“ prírode… a nož“…. ktorý nesmú použit‘ na živu‘ bytosť…!
Keď chcú strom (…na príbytok) tak ešte predtým…, za každy‘ jeden, musia zasadiť a do určiteho vzrastu dopestovať 10…a to žiju v pralese pobrežia….! Atď……iné !!
Ešte stále si ako civilizácia“… nepripadáme Ako hlupáci“…..!!! ?
Žijeme pravek budúcnosti !
Pán Čarnogursky’…keď ste absolvoval ZDŠ‘-ku -bolo aj v osnovách… Rozdiel medzi spol.zriadenim‘ Socializmus“ a Komunizmus“…ktorý ešte nebol“!
Aj dcéra…ako profesionál“ by to mala vedieť…a Vás poučit’…!
(…po pravde“…je jeden ostrovný národ“ ktorý žije Komunizmus“ aj dnes….a má zmluvu z Francúzskom ( z čias Ludvíka XIV-Slnko“) ktorú so smiechom uzavreli…a smejú sa aj civilizácii‘ sučasnej“…v dokumente“ pred časom odvysielanom aj RTVS…!
Zmluva je o ochrane ostrova Francúzskom pred pirátmi…za vtedy“ zlaté ozdoby a všetko zlato ktoré prípadne bude nájdene’…!
…a žiju štastny‘ Komunizmus ? !
…nikto nič nevlastní…muža, ženu, deti -do 3 rokov v jasliach…potom v školkach“… Kde si profesionáli“ (remeselník, bylinkár -liečjtel, znalec prírody“…atď ) vyberá svojich žiakov po dlhom pozorovaní predispozícii‘ a nadania“ deti’…!
Zaznávaju‘ náboženstvá“, kastovanie“, násilie…najmä na prírode“…atď
Z Našej civilizácie preberajú len tričká“… plast.nádobu“… ktorú nesmú dať“ prírode a nož“…. ktorý nesmú použit‘ na živu‘ bytosť…!
Keď chcú strom (…na príbytok) tak ešte predtým, za každy‘ jeden, musia zasadiť a do určiteho vzrastu dopestovať 10…a to žiju v pralese pobrežia….! Atď……
Ešte stále si ako civilizácia“… nepripadáme Ako hlupáci“…..!!! ?
Žijeme pravek budúcnosti !
Z tohoto rozhovoru s panom Carnogurskym mam velmi zmiesane pocity! Suhlasim z jeho nazorom na rusku politiku, aj co sa tyka toho konfliktu s Ukrajinou. Na otazky moderatora ohladom politiky „nasej“ vlady sa vyjadril ako pravnik, teda dost vyhybavo! A co sa tyka jeho byvalych kolegov z KDH to bol alibizmus. A ta Belohorcova, co ju tu uvadzal ako priklad toho preco sa prestahovala z USA do Spanielska, to je ubohe a trapne. Co tym chcel povedat? Nejaka „nula“ Belohorcova ,ktora sa na Slovensku preslavila svojimi sexualnymi skandalmi ma pre nas byt vzor? No to je teda priklad!!!
P.Ekkert veľka vďaka za profesionalný rozhovor a super hosťa.
Boľševici na čele s Leninom na základoch Impéria vytvorili akože zväz. ZSSR a jeho hranice boli potvrdene aj v medzinárodných dokumentoch. Ako chcete vystúpiť z impéria ak ste tam nevstupil?
Akože ? JANKO Lenina platili Anglosasi -Nemci -Angličania ,ten mal za úlohu im Rusko nachystať ako dezert na tanieri , už vtedy si ho delili . Lenže Bolševici (bolše =viacej) BOLŠEVICI = robotníci + roľníci a po čase aj cisarski vojaci tzv. bielogvardejci pochopili o čo ide a tiež sa pridali na stranu bolševikov a začali riadiť vojsko aby zachránili štát !!! TROCKY spolupracoval Američanmi a po smrti Lenina chcel riadiť SSSR ale nepodarilo sa mu to ,a ušiel do Ameriky . Po Leninovi riadil sssr Stalin !
Pán Čarnogurský ,to ste
myslel vážne, naši ľudia
sú rozumnejši ?? čo sa
týka Slovákov voči RF ,
DOBRE , ale predsa dosť
veľká časť Slovákov si
predsa zvolila týchto kriminálnikov . Predsa bolo známe o akých šmejdov sa jedná.
Čo časť Slovákov chcela,
“ má / rozpad štátu „
Toto nám pripravila mladá generácia, ktoráchcela zmenu, ale nemala žiadne historické vedomosti ani skúsenosti, abyy zvážili potenciál novozvolených!! 54:11
@Zuzana Lukacova
musím vás doplniť ,
týchto kriminálnikov
volilo aj dosť seniorov
a pritom mali životné skúsenosti.
Ak Čína požiada OSN o poverenie na základe,, Zmluvy o vzájomnej pomoci a spolupráci ktorá je do dnešneho dňa platná, o na vedenie poriadku na území ZSSR, dôjde k právoplatnemu vzniku znovu ZSSR, a uzurpatori budú potrestaný. Položte si otázku, kedy sa pripojili 14 štátov k Rusku.? Taký dokument neexistuje! Uzemie vždy aj za posledného cára patrilo Rusku. Slobodu republikam carske impérium nestihlo vrátiť.
Ono sa to robilo tak,že keď bol nejaký štát napadnuty inym štátom na zaklade štváčov ktorí sa o napadnutie krajiny zapričinili,v konečnom dôsledku boli títo vojnový štváči vydaný pre urovnanie a ukončenie vojnového konfliktu.
Vážim si večneho bojovníka , ktoreho oklamali … Lipšic -keď bol Ministrom spravodlivosti, Zalozenie paneurop.VŠ a jeho funkcia v tejto škole …, , jeho boj a pomoc pri akciach pana Marčeka -/úžasný človek / a pan ȡarnogursky nieje hrdina čo preraža barikady , ale líniu a zaklad drží ..,,Tvrda hlava ?
Vážim si večneho bojovníka , ktoreho oklamali … Lipšic -keď bol Ministrom spravodlivosti, Zalozenie paneurop.VŠ a jeho funkcia v tejto škole …, , jeho boj a pomoc pri akciach pana Marčeka -/úžasný človek / a pan ˇarnogursky nieje hrdina čo preraža barikady , ale líniu a zaklad drží ..,,
Preto bolo i samotné Rusko označené za agresor. Podla medzinárodného práva je uznané len územie ZSSR. V OSN je ZSSR zastúpené Ruskou federáciou, Bieloruskom, a Ukrajinou. ÚZEMIE iných republík je len historický konštruk pre územné spravovanie vlastného územia.
Niet čo dodať..Vďaka..VYSVETLENÉ– ZHODNOTENÉ..
My áno Ukrajinci nie?
A na Kube to bolo OK?
Rakety umiestniť na Kubu bolo OK, bola to odveta na USei rakety umiestnené v Turecku.
Idioti to nevedia.
Takže tak
Ja som to zobrala tak, že toto nehodnotil, ale informoval nás, že to čo sa deje na Ua patrí medzi branno-bezpečnostné normy správania sa veľmocí. Kto toto ovláda, vie konkrétne pritireakcie protivníka vyprovokovať. Viď ťahanie zbraní Natom na Ua počas lockdownov, spoločné voj. cvičenia, odmietanie mierových rokovaní na podnet Ruska atď…
Hrozila 3 svetová vojna,bolo to za minútu dvanásť,ale ZSSR sa z Kuby stiahli.Žiadne základne
Pán čarnogursky, Ruský ateizmus je naša nádej.?
Rusi nie sú ateisti.Sú, väčšina pravoslávneho vyznania.
Takže veľvyslanec Činy vo Francúzku správne povedal,, Niet právneho dokumentu ze vznikli 15 samostatných štátov, z medzinárodného právneho poriadku územie patrí Rusku,
Nech si radšej znova Rusi urobia u nás svoje základne. Nie?
Prečo by to. Smer robil to si niekto fakt mysli, ze smer nevyhrá voľby?. Myslím, ze sa niekto toho boji a preto si vymýšľa klamstvá, aby tomu zabránil!!!!
Ja
@Darin Zahid. Nik vám to neberie vás názor!
@Darin Zahid. Nik vám to neberie vás názor mate naň právo!
@Zdena Škorvánková ?
Prečo by to. Smer robil to si niekto fakt mysli, ze smer nevyhrá voľby?. Myslím, ze sa niekto toho boji a preto si vymýšľa klamstvá, aby tomu zabránil!
Prečo by to. Smer robil to si niekto fakt mysli, ze smer nevyhrá voľby?
Vás pán Čarnogurský bolo treba vykopnúť , keď ste ako predseda vlády spolu s Mikloškom predsedom NRSR rozpredali takmer celé poľnohospodárstvo a priemysel SR , čím ste priviedli SR na pokraj priepasti. A že kresťania.
Navyse vsetci co bojovali na hulvata proti Meciarovi nas doviedli tam kde sme. Este aj dnes vypusti debilnu poznamku o volbach v 1998 …
Navyse vsetci ti co bojovali na hulvata proti Meciarovi nas doviedli tam kde sme. Este aj dnes vypusti debilnu poznamku o volbach v 1998 …
On nič nerozpredal. Samotní Slováci privádzali svoje družstvá do plat. neschopnosti cez svoje externé firmy ktorými ich tunelovali. Tam sa pozrite, ako si žijú ľudia v ich býv. predstavenstvách… To je také typické, vlastnú naivitu a hlúposť kritizovať u druhých… ?
Stalin v roku 1950 podpísal s Čínou zmluvu o vzájomnej pomoci a spolupráci proti akémukoľvek nepriateľovi.
Nie je právny dokument že ZSSR,vzniklo vystúpením Ukrajiny, Bieloruska, a ďalšími 12 štátmi do ZSSR. Územie patrilo Rusku.
Par don vstupenim
Takže Rusko ako i ďalšie im patriace územie bolo napadnuté, z vnútra, vnútorným nepriateľom,
Zuzana Belohorcová má manžela Čecha a nie Američana
A tie kamery zbadajú aj to kto ako volil?
Tie kamery sú na kontrolu volebnej komisii aby nemanipulovali s urnou, nie kto koho volil.
Dovolím si pripomenúť že si v roku 1992, po zhromaždení v Belovezi dohodli nezákonné rozpustenie ZSSR. Ústava z roku 1936 bola porušená. Duma bola vojenský napadnutá, a to znamená ze došlo k tomu istému ako v Ukrajine. Rozdelenie územia ZSSR neschválili v Dume.
??
Pán Čarnodurský, že dobrovoľníci v Rusku sa predbiehajú., to ste kde počuli? Ďakujem za odpoveď.
Je zaujímavé, že keď niekto dostáva peniaze zo Spojených štátov to nevadí. Bože chrãň, dostať peniaze od niekoho iného?
A to kto určuje ?❓
Pán Čarnogursky vďaka že ste prišli na staré kolená k rozumu…ešte raz vďaka za otváranie oči tomuto národu…
sa mýlite….jeho rozum dávno opustil…..
Dalsia vymena kabatu,to je.
Na chvíľu.
@Katarina Stern …myslím si že už neuhne…to vidí aj slepí že tretia a posledná vojna je na spadnutie…
Pan Čarnogurský dává informace, které jsou ale přístupné všem lidem na Slovensku i v Čechách (přibližně). Jsem opravdu zvědavý jak s těmito informacemi budou volit na Slovensku a v Čechách! Jsem skeptický, možná že do té doby propukne válečné šílenství a naši vojáci budou muset jet bojovat na Ukrajinu. Rozhodne se v zahraničí bez ohledu na mínění našich lidí a našich vlád – možná je již rozhodnuto my to však zatím ještě nevíme.
Pan Čarnogurský dává informace, které jsou ale přístupné všem lidem na Slovensku i v Čechách (přibližně). Jsem opravdu zvědavý jak s těmito informacemi budou volit na Slovensku a v Čechách! Jsem skeptický, možná že do té doby propukne válečné šílenství a naši vojáci budou muset jet bojovat na Ukrajinu. Rozhodne se v zahraničí bez ohledu na mínění našich lidí a našich vlád.
Ale Amerika dokázateľne cez mimovládky podporuje určite ale oni môžu?
PRESNE TAK !! A UHRIK BY MAL AKO PRVY !!!!! ?????
100 percent pravda
Pána Čarnogurského som spznala na protestnom koncerte proti nezákonnej invázii USA do Iraku.Odvtedy si ho veľmi vážim.Nebojí sa hovoriť pravdu.A raz sa takíto ľudia ocenia.Aj keď to potrvá roky.A Čaputová( pokiaľ bude na slobode) bude na druhej strane aj s ostatnými, ktorí rozložili túto krajinu.❤️
Aj Husáka sme si začali vážiť až dlhšie po prevrate. Síce nie všetci , ale dosť.
@Milan Vohnút ??
Dobrý večer.
Pán. Čarnogurský, ruku naozaj ruku na srdce, ty komunisti neboli až taký zlý!!! Mali však niekoľko chýb,a jednou s nich bolo to že u nás v ČSSR boli komunisti viac pápežskejsky ako v CCCP!!!! Ďalšou chybou bolo to že neotvorili hranice a nepovedali že, nech sa páči, kto chce ist pracovať von nech ide, a môžete sa kľudne vrátiť domov a to bez obav, a opäť vycestovať za pracou!! A bolo by vymaľovane. Je jasné že by v prvom momente by odišlo neskutočné veľa ľudí, ale veľa by sa aj bolo vrátilo domov!!! Ďalšou veľkou chybou, a ne odputitelnou boli tie zlovestne 50.roky!!!
Ale inak už v v 80-tich rokoch sa obyčajný ľudia mali ďaleko lepšíe,ak nie dobré,napr: ako sa majú teraz po 34.rokoch, toho quazi baječného a neopakovateľného kapitalizmu!!! Mali sme všetko, všetko bolo lacné, školy zadarmo, zdravotníctvo na úrovni, plyn, elektrina, benzín, nafta lacná základné potraviny detto, a o mase ani nehovorím!!! To čo nám chýbalo bolo cestovanie a (kontakt zo zapadom a kapitaizmom) ale s toho sa vyžiť neda!!! Ja osobne, by som to kľudne vymenil,a to všetkými desiatimi, a silno si myslím že som nebol by iba sám!!! Dneska ako ČSSR, sme mohli byť pri najmenšom na tom tak, ako Čína. No a ešte jedna vec keď si za surfujete na nete, tak EÚ ma príkaz do Decembra zriadiť 1-2.divizie a odlifrovat ich na Ukrajinu!!!??? Podivajte sa že čo sa deje v Polsku a v pobalti!!!???No a ono sa toto, a takéto správy, aj náležite tutlaju!!! No môžu robiť čo klovek, ale tieto informácie sú už vonku, a v centrále NATO majú bolenie hlavy, s uniku takýchto informácií!!! No a práve takéto uniknute správy, sa v centrále NATO snažia tlačové centra a kompetentný okamžité a náležite zmazať a aj utúlať, veď nič také zvláštne sa vôbec nestalo, že!!!????
Želám príjemný zvyšok večera.
Dobrý večer.
Pán. Čarnogurský, ruku na srdce, ty komunisti neboli až taký zlý!!! Mali však niekoľko chýb,a jednou s nich bolo to že u nás v ČSSR boli komunisti viac pápežskejsky ako v CCCP!!!! Ďalšou chybou bolo to že neotvorili hranice a nepovedali že, nech sa páči, kto chce ist pracovať von nech ide, a môžete sa kľudne vrátiť domov a to bez obav, a opäť vycestovať za pracou!! A bolo by vymaľovane. Je jasné že by v prvom momente by odišlo neskutočné veľa ľudí, ale veľa by sa aj bolo vrátilo domov!!! Ďalšou veľkou chybou, a ne odputitelnou boli tie zlovestne 50.roky!!!
Ale inak už v v 80-tich rokoch sa obyčajný ľudia mali ďaleko lepšíe ako sa majú teraz po 34.rokoch, toho quazi baječného a neopakovateľného kapitalizmu!!! Mali sme všetko, všetko bolo lacné, školy zadarmo, zdravotníctvo na úrovni, plyn, elektrina, benzín, nafta lacná základné potraviny detto, a o mase ani nehovorím!!! To čo nám chýbalo bolo cestovanie a (kontakt zo zapadom a kapitaizmom) ale s toho sa vyžiť neda!!! Ja osobne, by som to kľudne vymenil,a to všetkými desiatimi, a nebol by som iba sám!!! Dneska ako ČSSR, sme mohli byť pri najmenšom na tom tak, ako Čína. No a ešte jedna vec keď si za sufujete na nete tak EÚ ma príkaz do Decembra zriadiť 1-2.divizie a odlifrovat ich na Ukrajinu!!!??? Podivajte sa ze cosa deje v Polsku a v pobalti!!!???No a ono sa toto aj náležite tutla, ale už pebleskli s NATO takéto správy, ktoré kompetentný okamzite a náležite aj mažu!!!????
Želám príjemný zvyšok večera.
Dobrý večer.
Pán. Čarnogurský, ruku na srdce, ty komunisti neboli až taký zlý!!! Mali však niekoľko chýb,a jednou s nich bolo to že u nás v ČSSR boli komunisti viac pápežskejsky ako v CCCP!!!! Ďalšou chybou bolo to že neotvorili hranice a nepovedali že, nech sa páči, kto chce ist pracovať von nech ide, a môžete sa kľudne vrátiť domov a to bez obav, a opäť vycestovať za pracou!! A bolo by vymaľovane. Je jasné že by v prvom momente by odišlo neskutočné veľa ľudí, ale veľa by sa aj bolo vrátilo domov!!! Ďalšou veľkou chybou, a ne odputitelnou boli tie zlovestne 50.roky!!!
Ale inak už v v 80-tich rokoch sa obyčajný ľudia mali ďaleko lepšíe ako sa majú teraz po 34.rokoch, toho quazi baječného a neopakovateľného kapitalizmu!!! Mali sme všetko, všetko bolo lacné, školy zadarmo, zdravotníctvo na úrovni, plyn, elektrina, benzín, nafta lacná základné potraviny detto, a o mase ani nehovorím!!! To čo nám chýbalo bolo cestovanie a (kontakt zo zapadom a kapitaizmom) ale s toho sa vyžiť neda!!! Ja osobne, by som to kľudne vymenil,a to všetkými desiatimi, a nebol by som iba sám!!! Dneska ako ČSSR, sme mohli byť pri najmenšom na tom tak, ako Čína.
Želám príjemný zvyšok večera.
Fico a smer je pre Rusko taký istý zradca ako Čaputová , naď . Prečo by Putin podporoval zradcov .
Dookola to isté:USA,VB- vojny,základne,kolónie!RF neusťála obrana !ZSSR-vybudovaný na feudalizme,milióny mŕtvych vo VVV,opäť okrem fanatickému ostarkizovaniu-túžba po jeho nerastnom bohatstve-tak sa vyjadril aj sk-PS.Za Jeľcina sa im temer ich sny aj podarili!Afgsnistan:rf-vybudovala 25 závodov;usa-devastácia,ópiová krajina.Je nepochopiteľné správanie EÚ,aj terajšej koalície aj prezidentky -likvidovať opozíciu,ktorá naozaj hovorí o mieri!
❤super politik!a Človek Jan Čarnogurský !
Ján Čarnogurský,aj keď Vás uznávam ešte z čias socializmu,spýtujte si svedomie za prevrat v 1989.
Veľké wau . pán Čarnogurský.
Super debata na zamyslenie, ak myslime
Tento pán odklepol že sa tu zrušilo poľnohospodárstvo,a povedal že sa nám skôr oplatí dovážať…
Rusko si určite poradí ,Rusko nedostanú do rúk hoci sa aj potrhajú .
Podľa mňa treba sa vykašľať na volby nech sa cely svet dozvie že ľud nechce voliť Sanisticku vládu .
Skvělé, velmi jsem se zas poučila.zdravím bratry a sestry slováky.❤
Ahoooooj ?????
Aj ja vas zdravim pani Helena do Ciech.
Pan Černogursky rozumný človek,škoda ,že sa nevenuje vrcholnej politike.
1
„slušnej “ Čaputke ezaleží na svojom národe,(skôr je proti) ,ako p.Putin,ktorý ma rád svojich ludí a chrani ich !
Ešli ona tam nebola dosadena aby zastávala slovenské záujmy, ale aby slúžila usakom presne tak ako banderovec Zelennskyj. Dosadení v tom istom roku tiež nie je náhoda.
@kveta mojzitova Ciele sa darí napĺňať:Sme silnejší ako nepriateľ!
Preco by nezalezalo? Akurat jej narod nie je ten slovensky.
@Peter Slovák Si ty !!
@Peter Slovák Si určite ty !!!!!
@Peter Slovák Si ty. !
„slušna “ Čaputka nechrani svoj národ,(skôr je proti) ,ako p.Putin,ktory ma ŕád svojich ludí !
„slušna “ Čaputke neáleži svojom narode národ,(skôr je proti) ,ako p.Putinovi,ktory ma ŕád svojich ludí a crani ich !
„slušna “ Čaputka nechrani svoj národ,(skôr proti) ,ako p.Putin,ktory ma ŕád svojich ludí a chrani ich !
„slušna “ Čaputka nechrani svoj národ,(skôr proti) ,ako p.Putin,ktory ma ŕád svojich ludí !
Host super aj informácie ?
Ale v zavere ste nepotešili o zániku bielej civilizácie (teda nás) ???
Pán Ekkert, nič v zlom. V slovenčine sa vyká: vy ste boli, nie „vy ste bol/ bola.“ VŽDY „VY STE BOLI, VEDELI, SĽÚBILI, ROBILI…“ atď. A JE TO ROVNAKÝ TVAR U MUŽA I ŽENY. Tzn., použije sa normálne zdvorilostné, sťaby množné číslo. Obzvlášť u novinárov to „trhá uši.“ ?
A k téme, pán Čarnogurský je vždy zárukou dobrého a seriózneho rozhovoru. Nikdy to nebol žiadny táraj. Chválim.?
Pán Ekkert, nič v zlom. V slovenčine sa vyká: vy ste boli, nie vy ste bol/ bola. VŽDY „VY STE BOLI, VEDELI, SĽÚBILI, ROBILI…“ atď. A JE TO ROVNAKÝ TVAR U MUŽA I ŽENY. Tzn., použije sa normálne zdvorilostné, sťaby množné číslo. Obzvlášť u novinárov to „trhá uši.“ ?
Pán Ekkert, nič v zlom. V slovenčine sa vyká: vy ste boli, nie vy ste bol/ bola. VŽDY „VY STE BOLI, VEDELI, SĽÚBILI, ROBILI…“ atď. A JE TO ROVNAKÝ TVAR U MUŽA I ŽENY. Tzn., použije sa normálne zdvorilostné, sťaby množné číslo. Obzvlášť u novinárov to „trhá uši.“ ?
SLOVENSKO MUSÍME ZACHRÁNIŤ pre slušných Slovákov a naše deti ! Preto musíme voliť takých politikov, ktorí oslobodia SLOVENSKO zo zákerných SPÁROV TERORISTICKEJ ORGANIZÁCIE NATO ako aj z OTROKÁRSKEJ koloniálnej organizácie , ktorá funguje pod krycím menom : EURÓPSKA ÚNIA a je riadená sionistickými ZLOČINCAMI , pohrobkami fašistov , gestapákov a esesákov z NEMECKA ! Musíme sa brániť , priatelia Slovenska ! Za slobodné a suverénne SLOVENSKO , bez vlastizradcov a vojnových štváčov ! Za našu VLASŤ , za našu SLOBODU a PROSPERITU bez PARA-ZIDOV v našej vláde ! ZÁKERNÚ BURINU TREBA PLIEŤ , nie jej dávať hlasy vo voľbách ! VOLIŤ TREBA slovenskú inteligenciu , nie prišelcov , nie ŽNESLOVÁKOV , nie farizejov , ktorí už dokázali , že DOBRE VLÁDNUŤ NEVEDIA , nechcú a ani NEDOKÁŽU ! Voliť treba REPUBLIKU ! MOR HO !
SLOVENSKO MUSÍME ZACHRÁNIŤ pre slušných Slovákov a naše deti ! Preto musíme voliť takých politikov, ktorí oslobodia SLOVENSKO zo zákerných SPÁROV TERORISTICKEJ ORGANIZÁCIE NATO ako aj z OTROKÁRSKEJ koloniálnej organizácie , ktorá funguje pod krycím menom : EURÓPSKA ÚNIA a je riadená sionistickými ZLOČINCAMI , pohrobkami fašistov , gestapákov a esesákov z NEMECKA ! Musíme sa brániť , priatelia Slovenska ! Za slobodné a suverénne SLOVENSKO , bez vlastizradcov a vojnových štváčov ! Za našu VLASŤ , za našu SLOBODU a PROSPERITU bez PARA-ZIDOV v našej vláde ! ZÁKERNÚ BURINU TREBA PLIEŤ , nie jej dávať hlasy vo voľbách ! VOLIŤ TREBA slovenskú inteligenciu , nie prišelcov , nie ŽNESLOVÁKOV , nie farizejov , ktorí už dokázali , že DOBRE VLÁDNUŤ NEVEDIA , nechcú a ani NEDOKÁŽU ! Voliť treba REPUBLIKU ! MOR HO !
?❤️❤️❤️
Pán Čarnogurský, v ZSSR po smrti Stalina v 53 roku nastúpili prácu, ŽidoBoľševici, čiže Trockisti až do Gorbačova ktorý to začal a ožratý Trockista Jeľcin to dokončil tú skazu Ruského národa. Vy ste nebojoval proti Komunistom vy ste bojoval ako disident proti ŽidoBoľevizmu, neviem či si to vôbec uvedomujete, alebo ste robili už v tej dobe medvediu službu Anglosakej Sion – Chazarskej mafii. Teraz na starosť ste zistili a odhalili svoj životný omyl a meníte taktiku, čo je dobré, radšej ako vôbec nie.
Je ťažké rozoznať vlkov v barančom rúchu, keď sú dobre zamaskovaní. Navonok sú niektorí liberáli a v skutočnosti bez masky sú radikálni extrémisti.
Tento človek, čarnobursky dosral vyživu naroda a tak sa pridava ku kurvysynom ktori zavažne prispeli k devastacii slovenskeho naroda
Máte pravdu ,treba bojovať, proti zakladniam na Slovensku .USA sú špiny,bez vyčitiek ,by nás zrovnali zo zemou.
Američania sa tvaria že nám chcú pomôcť ,ale opak je pravda ,chcu z nás otrokov !!!
???
Na rozdiel od nich rusi nas desiatky rokov okupovali. Ale Vam je za tym zrejme luto.
@jan slodicka dnešná okupácia je oveľa oveľa horšia!!!
@Sona Buganova st. A kto nas okupuje? Rusi tu mali desattisice vojakov a kto by napisal, to, co Vy teraz, by to pocitil na plate, zamestnani, skole a casto aj slobode. Uz to, ze sa Vam teraz nic nestane za tieto bludy, dokazuje, ze nemate ponatie o realite
Už jekonec boje proti základnám, už je tam máte, Slováci, a my Češi je budeme mít taky, naše zaprodana snemovna to schválila.
@Helena Vackova su to nasi spojenci proti ruskemu svetu, ktory nas dostal na kolena. Nebyt ich, sme na urovni Rakuska.
Máte pravdu ,treba bojovať, proti zakladniam na Slovensku, USA sú špiny,bez vyčitiek ,by nás zrovnali zo zemou.+Čaputka
Mate pravdu ,treba bojovať, proti zakladniam na Slovensku, USA sú špiny,bez byčitiek ,by nás zrovnali zo zemou. Americka Caoutka detto !
??????
Pán Čarnogursky mal vždy veľmi dobrý prehľad o všetkých historických faktoch,mal prehľad a má ho aj teraz.
Vždy si rada vypočujem jeho názor, ktorý má vždy dobrý akcent a aj presne vyjadrenie o historických udalostiach.
Úplne s vami súhlasím, čo sa týka politiky Putina,pretože urobil to čo mali urobiť tí, čo boli pred ním. Moskovské
noviny kupovalo aj viacero ľudí z právnickej obce a kto chcel mohol si ich prečítať aj v knižnici. Prajem mu veľa zdravia
aby mohol niektoré nezdravé názory na Rusko a Ukrajinu ,korigovať. Neznášam mnohé jednofarebné názory ,ktoré
sa u nás zakorenili., a miesto toho aby sa zhodnotili podľa jednotlivých politických strán, sú hodnotené tak že silou mocou, chcú zatiahnuť našu krajinu do vojny. Myslím si ,že vojny sú už v dnešnej dobe prežitkom. Skoro každý národ
má právo sa rozhodnúť o tom čo chce a prečo by sme mali americké dobyvacne vojny podporovať. Lenže právne
sú Benešove dekréty ošetrené tak,že aj v prípade rozdelenia budú medzinárodne platné.
a hrobár kresťanskej politiky na Slovensku. Veľmi múdre a pravdivé postrehy, a to som jeho tvrdý kritik za politiku v 90.tych rokoch.
V Rusku sa hodeny listok do urny, snima hned do pocitaca
Díky za tuto informáciu!
V Rusku sa snima hodeny listok do urny, hned do pocitaca
Veľmi dobrý rozhovor, ďakujem!
Pan Čarnogurský vysvetlenie na úrovni a pravdive. Ste súper ☀️???
Prečo nehovoril o domácich hrdinoch q o Jozefovi Gabčíkovi ?! Vari má v hlave naSSraté ?!
Je „súper“ koho? Vlastného svedomia?. Tatko poslanec v Slovenskom sneme podpisoval protižidovské zákony.. Tak tak. Trochu histórie a kritického myslenia Ti nezaškodí..,
SMER: Toto sa urobilo za vlád SMERU a SNS, HZDS, keď boli spolu v koalícii.
– Výrazné zníženie nezamestnanosti, od vlády Radičovej v r. 2012 14,5% pred voľbami 2020 4,8% – najväčšie zníženie nezamestnanosti v tom čase v celej EU
– Dlhodobo stabilizovali ceny energií
– Priemerná mzda sa zvyšovala od r.2012 z 805Eur na zhruba 1200Eur
– Zvyšovali neustále minimálnu mzdu a to každý rok, v r.2012 bola 327Eur 2019 na 650Eur
– Zabezpečili takmer nulovú infláciu
– Zabezpečili ochranu našich hraníc
– Zabezpečili nulové prijímanie migrantov z Afriky a Blízkeho východu
– Zabránili vzniku cirkvám (moslimskej cca 4900) z menej ako 50 000 členov (dovtedy 5 000) a moslim J. Lenč poradca Sas preto na Smer neustále ako „politológ“ v médiách útočí
– postupne znižovala deficit štátneho rozpočtu a od Radičovej 4,5% v r.2012 ho znižovali až k 1%,
– Dostavali novú budovu SND
– Kompletne zrekonštruovali Bratislavsky hrad
– Dali do prevádzky moderné klientské centrá
– Postavili nový terminál Bratislavského letiska (ktoré zobrali PENTE)
– Znížili štátny dlh, z 56% na 48% HDP
– Znížili počet ministerstiev (o dve) táto vláda vytvorila pre Remišovú nové (600 zamestnancov)
– Znovu zoštátnili, vrátili Slovensku, matku SPP, Transpetrol a VD Gabčíkovo, Bratislavské letisko …
– Schválili zákonník práce v prospech pracujúcich,
– Zaviedli vianočný dôchodok a zmenili ho následne na 13. dôchodok a zaviedli „automatickú“ valorizáciu dôchodkov
-Zaviedli pre živnostníkov paušál 60% pri daňovom priznaní
– Bránili 1.pilier a teda príjmy do soc. poisťovne, druhý pilier je výhodný len pre horných 20% obyvateľov – dosiahli zníženie ziskov DSS v prospech štátu
– zaviedli doplatky pri narodení prvých 3 detí,
– zvýšili príplatky za nočné a dni pracovného voľna
– zvýšili úrazové dávky,
– zrušili nesociálnu Miklošovu rovnú daň, teda znížili DPH na vybrané potraviny a tovary,
– Znížili daň na lieky a knihy,
– Znížili DPH z predaja z dvora,
– Zaviedli generické lieky,
– Zaviedli bezplatné ročné štúdium v zahraničí,
– Zaviedli vlaky zadarmo pre študentov a dôchodcov,
– Zaviedli platby na lyžiarske výcvik pre všetkých žiakov,
– Zaviedli príspevky na školy v prírode a lyžiarske kurzy,
– Zaviedli špeciálny program pomoci pre okresy s vysokou mierou nezamestnanosti,
– Zaviedli zvýšenie materskej dávky zo 65 na 100 percent príjmu
– Zaviedli zvýšenie príspevku na starostlivosť o dieťa do troch rokov z 230 na 280 eur
– Zaviedli rozšírenie kapacít materských škôl,
– Zaviedli výstavbu základných škôl modulového typu,
– Zaviedli pobyty pre sociálne slabšie rodiny v štátnych zariadeniach zadarmo
– Zaviedli obedy zadarmo – teda preplácajú mestám a obciam plnú náhradu jedného obeda, ktoré pred ich zavedením musela platiť rodina
– Zaviedli preplácanie 30 percent nákladov na zateplenie (do výšky 6-tisíc €),
– Zabezpečili masívny príchod významných zahraničných investorov
– Zaviedli zavedenie elektronického výkazu DPH,
– Zaviedli zverejňovanie všetkých zmlúv zo štátom – teda tým výrazne obmedzili korupciu
– Zaviedli elektronickú komunikáciu so štátom a zjednodušili vybavovanie na úradoch
– Zaviedli lepší výber daní
– Zrealizovali zmeny zákonov v zdravotníctve ako zrušenie reexportu,
– Zaviedli zavedenie elektronickej evidencie pacientov …
– Zastropovali vek odchodu do dôchodku na vek 64 rokov
– prijali ústavný zákon o manželstve len medzi mužom a ženou !
– prijali ústavný zákon o ochrane slovenskej pôdy a vody!
– odmietli marakéšsku zmluvu a odmietli istanbulský dohovor…
– odmietli zvýšenie príspevku na zbrojenie z 1,2% na 2%
– odmietli základne cudzej armády na Slovensku
atď.
@Valér Havelkaco robili so Zidmi tatkovia dnesnych Ukrajincov-Banderovci?Masovo ich vrazdili a pochovavali po tisicoch do masovych hrobov-POGROMY.???
V Rusku maju slobodnejsi nazor. Pozrite si ich politicke debaty,vystupuju tam so svojimi nazormi,napr.americky novinsr Michael Bohm,ukrajinska poslankyna,polsky novinar,izraelsky politolog Kedmi….a nikto ich nezatvara
V Rusku maju slobodnejsi nazor. Pozrite si ich politicke debaty,vystupuju tam so svojimi nazormi,napr.americky novinsr Michael Bohm,ukrajinska poslankyna,polsky novinar,izraelsky politolog Kedmi….a nikto ich nezatvara
No a v sk:bonzáctvo v EP na GP,abezodná túžba zlikvidovať Smer.
@Vierka A to je najhorsie,ked kydaju na svoju vlast v zahranici.
Pán Čarnogurský veľmi dobrý poučný rozumný rozhovor s redaktorom ďakujeme ?????
@Tana Polkova História sa opakuje.Teraz žalujú tiež v EÚ na opozíciu a od r.1989 to robia stále Najhorší bol Dzurinda keď bol v opozicii aj s Miklošom .To boli samé žaloby na Meciaroviu vládu.To bol skrátka hnus.A stvorili aj tzv Mečiarizmus.
@Tana Polkova História sa opakuje.Teraz žalujú tiež v EÚ na opozíciu a od r.1989 to robia stále Najhorší bol Dzurinda keď bol v opozicii aj s Miklošom .To boli samé žaloby na Meciaroviu vládu.To bol skrátka hnus.A stvorili aj tzv Mečiarizmus. Km
@Gitta Nagysuhlas a prvy to zacal Caky,ked v EU poza chrbat vytiahol list,v ktorom kydal,kydal,kydal…
si sa zbláznila? uplne? alebo si po lobotomii?
Akurát, že voľby neprebiehajú len vo volebnej miestnosti. Tá najpodstatnejšia časť spočítanie a potom zverejnenie výsledku, kamera ani prísediaci v komisii bez spolupočítania hlasov neukontrolujú. Ítečkár ani zapečatený SW, nič nerieši, ved tie údaje tam dávajú aj z lístkov poriadatelia volieb, nie automat. Ked niekto napíše do systému 10.000 miesto 100.000, tak Ítečkár a pečať môžu ísť na WC.
No v 1.svetovej vojne celil vojne ,ale aj obcianskej vojne.Bola to hroza
Bismark expedoval Turkotatarskeho Žida Ulianova-Lenina v zapečatenom vagóne do Carskeho Ruska na rozpútanie občianskej vojny.
Komunizmus nebol,bol socializmus. V socializme vladli komunisti.,ako napr. v Cine
a bol spravodlivejší ako teraz
@Ľubomír Chládek suhlasim s Vami ????????
Otazka krestanstva bola najvacsim kamenom urazu, Slovenska dusa a charaktery sa velmi zmenili ako nasledok akejkolvek ideologie, Dodnes to zneme.
konečne to niekto napísal správne – bol socializmus s vedúcou silou Komunistickou stranou, a dalo sa mladému človeku ľahšie prežiť svoj život než dnes! netreba sa pchať a miešať do politiky lebo ťa zničia viď dnes. Dnes žijú ľudia s toho čo socializmus vybudoval, a ničí sa to čo bolo v prospech celého národa, otvorte oči a budeš mať odpoveď.
Aky to bol socializmus,ked najvacsiu moc v krajine mala KSC?
Komunizmus nebol,bol socializmus. V socializme vladli komunisti,ako napr. v Cine
Zaujimave,Nad tvrdil,ze poznaju osobu,den,hodinu,miesto stretnutia….tak preco dotycneho nechytili pri cine,pri preberani prachov,v com kufri?
Bcv5
Naďove drísty berú vážne len idioti .
Čo sa babe (Naďovi)chcelo,to sa babe snilo.Asi tak
Belohorcová má za muža čecha
P. Putin si chráni svoj ľud, zuza z Kozieha palaca chráni Uk a Usákov?????????????
??? ako chráni svojich ľudí? že ich už 250 000 poslal na smrt? parada, to je tatíček…..
??? ako chráni svojich ľudí? že ich už desiatky tisíc, ak nie stovky poslal na smrt? parada, to je tatíček…..
prerušil som pozeranie videa a pozrel som si live ulice v usa, ktoré sú „úplne pokryté bezdomovcami“, žiadneho som nevidel ani v new yorku ani v kalifornii, … ale niekde tam isto budú, len sa maskujú za stále ešte prosperujúcu strednú triedu… aké rafinované od nich.
Zle si pozeral, a ktoré ulice si pozeral, v milionárskych štvrtiach????
Usa je plná bezdomovcov bol som tam a vydel som vsetko??
@Alexander Buza ….Šaňo
@Alexander Buza ….Šaňo prepáč, ale „videl som“ je vždy s mäkkým i.
@Jozef Morvay to je v poriadku mam už 68 rokov
@Jozef Morvay no to je jedno, ulice v usa majú byť podľa tých dvoch pokryté bezdomovcami, …teda asi všetky. Lebo ak len niektoré, kde tu, potom o čom točia tí dvaja?
To nosyte ruzove okulyare? Jutub vam vydea bezdomovcov blokuje?
@Alexander Buza ked som tam bol ja, videl som zopár žobrákov, ale ten stav sa v žiadnom prípade nedal charakterizovať ako ulice pokryté bezdomovcami. a čo v rusku, ako to tam vyzerá?
nejakú objektívnosť od doktora nemožno očakávať… to by si kaviár vo valdaji nezaslúžil..
@Jan Yakov v Rusku som nebol
@Jan Yakov …. si čudák
Úplne všetky ulice USA ???? Tí bezdomovci a narkomani majú svoje vyhradené zóny, a váľajú sa po chodníkoch, majú tam stany a búdy a človek tade nemôže ani prejsť. A na tých širokých chodníkoch žije desiatky miliónov američanov. Všade špina, potkany… no fuj. Sú tam, kde im to dovolia !!! Aj to je tá tvoja vysnívaná Amerika.
@Alexander Buza ja vidím denne bezdakov tu v prievidzi. a teraz čo? pozdr.
Tak choď do parku v centre San Francisca-hlava na hlave!
Čo tliapeš:Na YB ich máš koľko chceš -od američanov v aj!Všeetky am.predmestia veľkomiest-Philadelfia..plné tychto ľudí-v odpadkoch-len ľudské trosky!A v komentároch:Demokrati na vojnu na ua majú a na riešenie tohto nie!
@Tina Lund reč bola o uliciach usa a nie o feťáckom háji.
Nas zať letel zo Sydny cez LA vo februari.
Mal cas 18 hodin a prenajal si auto na obhliadku mesta.
Bol zhrozeny.
Popri hlavnej ceste same papierove krabice, búdy a bezdomovci.
Spina, smrad….
Spravil z toho aj video.
Nam ro pripadalo ako z filmu.
Ale to je tam realita !!!!
@Helena Kralikova krajina slobodných ľudí, žiadne povinné sociálne dávky…………………….
@Jozef Morvay Aj tam sú
P. Čarnogurský?????????????????
Dobrá diskusia a v závere povedaná pravda od pána Čarnogurského ,že Amerika a Anglicko vyvolali túto bláznivú vojnu.
preco teraz ohovara zapad ved on bol medzi prvimi co podpisal havlovu chartu 77 uz sa vyvlieka ako had z koze
@Bernardina Har No asi sa mu nepaci, co ten zapad zvadza. Nemala som ho rada ako politika, ale pri tom zvliekani mu fandim, pomaha mu to.
aštar, hrabe ti?
@Bernardina Harneporovnavajte Zapad 70 rokov minuleho storocia a dnes.
za koľko doletí raketa z ruskej ponorky ktorá striehne na dne cca 300 km od pobrežia usa?
dôvody tejto vojny sú úplne iné.
Aké?Je Putin dohodnutý s Deepstate?
@Tina Lund nenazval by som to dohoda, … konkurencia … rozdelením pravoslávia na kijevskú a moskovskú putin už nie je tzv bizantským cisárom, za ktorého bol ustanovený, nie však intronizovaný…….okrem toho je pravdepodobné. že putin bol reálne menovaný ratzingerom za pápeža, pričom to s berhogliom je zastierací blaf, putin je teda tzv kráľ severu, kto čítaš bibliu rozumieš… . Je to náboženská vojna…
okrem toho ukrajina sa vysušuje ako tretia krajina sveta, … zrejme sa tam prepaľuje zemské jaro najrýchlejšie po sýrii a jordánsku, … čo to spraví s černobilom… treba to územie vypratať od ľudí a kamuflovať skutočné dôvody, na tom majú záujem všetci pričom putin má aj svoje záujmy….. teda áno aj ale nie len..
Velice mne potěšil a hodně to vysvětlil tu situaci.
Ja ti dám ,že vysvetlil , Allatra tvojho bezzubého !!!
Nevolíme SMER SSD ! VOLÍME GABČÍKOVO NAVŽDY !!! ❤❤❤ ?? ?????????????Jozef Gabčík a Marcus Aurelius inak s týmto prokremeľským hadom zatočia !!!
@Obluda Na Žitnom Ostrove DEMENT.
@Obluda Na Žitnom Ostrove to si pisal z psychiatrie?
@Peter Slovák Gabčíkovská Watergate tvojmu Ficovi odkrúti kolená . Čaká ho Waterloo ako nikakdá nikto nezažil !!!
@Radoslav Macek ze záchodá
@Vladimir Vychlopen to ma mrzí . Pomóžem ti volakó ???
Máte pravdu je smutné nemám slov ?
hovoril som s jedným účastníkom tej „dovolenky na Kryme“, ked chcel hovoriť čo tam zažil, rozplakal sa a to bolo min 40 rokov po tom, …z celej jednotky prežili ôsmi…. a potom pešo až domov…
Anglicko za to co robili je nutne ponorit do mora a bude pokoj.
chudera si…
Ponorit…. Ale zial, viete kolko mladych ludi zo Slovenska tu zije??? Ja som tu 4,5 roka. Nie preto, ze by som tu chcela byt, ale zial, moja dcera, tak ako tisice inych mladych ludi vyuzila tu moznost volneho cestovania… a je tu uz 18 rokov. Zalozila si tu rodinu, a ja som jej slubila, ze jej pomozem s malymi detmi. Vnucka zacala ako 5-rocna chodit do skoly. A samotne ucitelky v jej skole povedali, ze ich skolu drzia deti ludi zo sveta… Poliaci, Slovaci, Litva, vela Aziatov, vela cernosskych deti, Taliani, Spanieli atd…takze?♀️
Keby si smetiarka vypocula tento rozhovor aby vedela že aký nazor majú inteligentný ludia, ktorí boli aj vo vláde. Znicila nS tato osoba .
??? že čo ?
??? že čo ?
Smetiarka?Tá by to nepochopila.Veď má 3 stranovú publikačnú činnosť?.
Na školách sú kamery a na úradoch..
To je dobrý nápad s týmy kamerami ☝☝☝☝
Vynikajúci rozhovor.
Ďakujem
treba to spočítať cez americký softwar aby nedošlo k manipulácii.
…lebo ručne sa to spočítať nedá..
??
?? dobrý vtip.??
?? dobrý vtip.??to sme videli v amerických voľbách, na ukrajine v bielorusku atď.
To nemyslíte vážne, dúfam
@Gitta Nagy :-)))
Ten politický systém bol zlý len preto , že vyprodukoval takých hadov ako si ty !!!!!! …raz doľava, raz doprava , raz doľava raz doprava , a vždy dobre !!!!! Táraš a táraš – aj naši ľudia chodili robiť do ruska a doniesli si pekné peniaze !!!!!!!
Jedinu pozitivnu vec nepovedal k Rusku. Nerozumiem jeho naklonnosti k tejto diktature. Cudne.
Konečne Rasto, Vam to ide predsa len lepšie, ? aj keď aj kolega F. sa zlepsuje??
Ja Flašíka nepozerám.Hrôza!A ešte si zavolá Kollára-klamára.
Flašik je majitel
Ano viem, že je majiteľom.
@Peter Slovák vážne?
PO DEAKTIVACI NEGATIVNÍHO STAVU !
Kdyby někdy v budoucnu měla znovu povstat otázka: JAK BY VYPADAL ŽIVOT BEZ JAKÉKOLI DUCHOVNOSTI !
Svým bytím zde na Zemi a svými životními zkušenostmi, prožitky, poznatky neustále přispíváte a dáváte poučení pro celé stvoření . Z vašich osobních zkušeností veškeré Stvoření poznává důležité aspekty negativního stavu. Ze své volby se v tom všem hluboce angažujete, i když žijete někde na této planetě sami, aniž byste přišli nějak příliš do styku s jinými lidmi. Musíte však pochopit, že mnohé jiné inteligentní bytosti z rozličných odlišných dimenzí, které nemůžete vidět svýma fyzickýma očima, jsou s vámi stále přítomny bez ohledu na to, kde jste. Před tím, než jste sem přišli, souhlasili jste ze své svobodné vůle, abyste po všechny časy měli tyto bytosti při sobě, aby mohly přenášet vaše zkušenosti, poznatky a životní styly zbytku Stvoření a umístit je do univerzality povšechnosti za účelem zachování tohoto poučení na věčnost. Důvodem, proč je nutné toto věčné zachování, je to, aby žádný takový stav, zkušenost a kondici nemusel opakovat někdo jiný. Musíte si pamatovat, že negativní stav bude aktivován pouze během tohoto časového cyklu. Ale co lidé z předcházejících a následných cyklů ? Aby se zabránilo nutnosti opětovné aktivace negativního stavu v některém jiném časovém cyklu a tomu, aby se opět procházelo těmito bolestivými, ubohými, bídnými, ošklivými a zničujícími ohavnostmi a škaredostmi, které negativní stav produkuje, jsou a budou všechny zkušenosti všech lidí po všech oblastech zóny vymístění od samého počátku její aktivace do samého okamžiku její deaktivace v úplnosti a celistvosti velmi pečlivě zaznamenány a umístěny do stálé věčné paměti ve speciálním rozpoložení a stavu zvaném UNIVERZALITA POVŠECHNOSTI. Kdyby někdy v budoucnu měla znovu povstat podobná otázka: Co by byl život zač bez jakékoli duchovnosti nebo se zdeformovanou duchovností – bude každému okamžitě k dispozici odpověď ze stavu univerzality povšechnosti. Osoba či osoby kladoucí takovou otázku, se budou moci dostat do styku se vším, co se událo od aktivace negativního stavu až po jeho deaktivaci, a osobně budou moci znovu prožít – prostřednictvím okamžitého ztotožnění se s vámi, neboli s vašimi zkušenostmi a s ostatními a jejich zkušenostmi – všechny aspekty negativního stavu. Z tohoto důležitého důvodu nebude třeba negativní stav opět aktivovat. Svým bytím zde na Zemi a svými životními zkušenostmi a poznatky neustále přispíváte k této důležité, závažné a rozhodující úloze.
Môj skromný názor je taký že vtedajší soc.polotici nás nútili byť ruskejsi ako Rusi a teraz nás nejaká nová politická sebranka chce urobiť americkej Simi ako američania je to na mladých rozmýšľajúci ludi ako ďalej majme svoju hrdosť sme Slováci
…super komentár…ale slniečkárom sa určite nepáči…
Od USA, od EÚ, od NATO,… prichádza k nám IBA LOŽ, ÚBOHOSŤ, VŠETKY ZVRHLOSTI, ŠPINA, VYDIERANIE, DIKTATÚRA,… MORÁLNE DNO… ❗❗❗ VEDÚ NÁS NA IBA DO OTROCTVA A DO BAHNA❗❗❗
Ale kdeze…Ja kedcsom poukazala na to iste..tak som dostala odpoved..ze same dobre veci su zo zapadu..dzinsy,hamburgery,coca coly, pocitace..? Toto vsetko mame zo zapadu…
USA EU a Nato nam tu tlacia satanizmus vsetko zlo ide zo zapadu
Pána Čarnogurskeho nejako nezbožnujem ale povedal pravdu ????
…dovoľujem si spresniť v duchu disident proti sov.komunistom NIE Ruským občanom a teda obdobne tiež proti USA-vláde, nie občanom Spoj štátov…?škoda, že nám v súčastnosti dochádza v slovenčine k mäteniu pojmov ..
Čo dobré môže Slovan čakať od Anglosasov ,Germanov a Frankov?
@Mária Paulovičová No bohuzial, to je velmi malo dobrych veci a bez niektorych by sme sa aj zasli. Hlavne mladym to vsak staci.
Tie zle, Vam asi nevymenovali? Chapem, bolo by to nadlho.
@Jaroslava Faktorova Ale ano..este mobily..pocitace..uz len drogy zabudli..pretoze aj tie si na nich pripravili ako zbran na mladych..?
@Peter Slovák Kto vy? Ono nestaci nazvat sa Slovak a skryvat sa pod znak Slovenska a neustale tu vypisovat nicim nepodlozene tie Vase “pravdy.” Podla Vasich komentarov Vy absolutne nectite Slovensko a Slovakov. Zmente nick a miesto nasho znaku si tam dajte nieco modro-zlte. Jaaaj a zabudli ste
na Vas pozdrav, ktorym ste v minulosti koncili svoje prispevky : “Slava UA,” to vobec nie je take nacisticke /banderovske/? Ze?
@Mária Paulovičová Veru zbran a dostatocne ucinnu. Dokaze nicit ludi fyzicky aj psychicky.
@Milan Poledník čo zas slovanský pocit, že si niečo menej ako úspešní anglosasi?
@Blaničtí rytíři možno ani nie. A koho zaujíma tvúj nazor?
@Milan Poledník ?ked niečo napíšeš, je vcelku možné očakávať, že ti na to tvoje povzdychnutie aj niekto zareaguje….
@Blaničtí rytíři máš pravdu.
@Mária Paulovičová tie vaše ,,dobré veci,, boli ako základná zložka vyrobené v Československu napríklad – dzinsy = džínovyna bola z Československa, hamburger = československou žemlou s vloženým salámom medzi rozkrojenou žemlou, cocacolu sme nahradili kofolou a v bývalom Československu cocacola mala menší predaj než kofola ! počítač áno je zo západu ale ,, robot ,, je z Československa a motorka JAWA z Československa bola po dlhé roky najlepšou motorkou na svete, Tatraplán – automobil so Zigmundom a Hanzelkou ako prvý na svete prešli púšť SAHARU a ešte veľa lepších veci , padák, fotografia, spotrebné sklo – poháre z krištáľu a pletací stroj ukradli japonci a vložili do neho ich špičkový elektronický systém, treba si naštudovať našu históriu, dejiny a potom sa dozviete realitu !
Na YouTube byl príspevok, kde jeden pán prehlásil, že z USA sa prichádza diabol a to bolo v roku 2017! Ten pán sa menoval myslím Glass!
OPAKUJEM TO ZAS A ZNOVA ZE KOMUNIZMUS AKO SPOLOCENSKO EKONOMICKA FORMACIA ESTE NIKDY NEBOLA VYTVORAENA NIE SU PRE TAKUTO SPOLOCNOST OKREM INEHO MORALNE PREDPOKLADY DNESNEJ SPOLOCNOSTI ANI MINULYCH PRED R. 89 SME ZILI V REALNOM SOCIALIZME . INAK SKLAMANIE..
Pani, socializmus aj komunizmus stojí na ideológii marxizmu – sa ta ni st ic ko m učení vypracovanom na objednávku s cieľom zlikvidovať Slovanov a ľudstvo vôbec rozkladom jeho základnej jednotky – rodiny.
….je to vrcholne „nepradepodobňe“ pravdepodobné….. :-)))
? Ďakujem, dobrá relácia aj hosť?
spickove odpovede pana Carnogurskeho, klobuk dole!
PRESNE TREBA ICH VYDRBAT A POZATVARAT
Pán doktor čo očakávate od europoslancov. Čo takí niktoši ako Šimečka, Štefanec, a špica je Uršula. A NATO? Šéf Stoltenberg stál ako predseda vlády v Nórsku keď Brejvik zavraždil 70 mladých na ostrove Utoja. Stoltenberg po prvých výbuchoch v centre nedokázal zabrániť zločincovi presunúť sa na ostrov a tam vraždeniu. Upratal sa do NATO. Zaujímavé je čítanie výsledkov vyšetrovania kompetentných orgánov. Tam je jasne popísané zlé konanie predsedu vlády Stoltenberga. Jeho zlyhanie.
No vidiš totálne zlyhanie doma-nahradil totálnym vítazstvom Vojny-dotishli ju do Európy!
Ohľadom tej tragédie čo sa stala v Nórsku je veľa otáznikov. Podivne veľa náhod a neskorý zásah polície, naviac niektorí mladí čo útok prežili sa domnievali, že útočníkov bolo viac Pamätám si výraz tváre toho politika na pietnom akte. Zvláštne sa tvárill a to vo mne hneď vzbudilo pochybnosti, že niečo nesedí.
@Milanito Prosím ťa ,čo u nich sedí?Kto je schopný dať na čelo temer 1/2miliardového štátu dementného starca-ktorý-na dôvažok nosí všade so sebou kufrík so spúšťačom vojny!?
@Vierka Je jasné, že 80 ročný nič neriadi. Majú to dobre psychologicky prepracované, prečo práve jeho dali na ten post. Tak si ľudia všímajú starčeka a nie podstatné veci. Nie je to náhoda, ale úmysel.
@Peter Slovák a..? Kde je b? Za ll. Sv.vojny sa naši občania stáli všetci fašistami, pokiaľ to nechápem tak si to naštudujem, každý kto má ? na premýšľanie to chápe!
Ja s pánom PUTINOM plne SÚHLASÍM ! ON A RF SI MUSIA CHRÁNIŤ SVOJ NÁROD PRED SUPMI, KTORÍ UŽ DÁVNO OKOLO NICH KRÚŽIA ! ??????️♥️?️?????
………..t a k……t a k……….
@Julia Kovacova Júlia každý nebol vojakom a neovláda morzeovku
Elenka vynikajúce veľký súhlas.
?d
@Julia Kovacova Kto? Nadávate pravde?
@Julia Kovacova Kto je k…t? Nadávate pravde?
@Julia Kovacovamohli by ste koment desifrovat?
Slováci si musia chrániť zdroje vlastnej energie , vy chamraď nedonosená !!! Nevolíme SMER SSD ! VOLÍME GABČÍKOVO NAVŽDY !!! ❤❤❤ ?? ????????????? Putin, hybaj domov !!!
Pani Kovacova napisala, tak, tak, co znamena, ze suhlasi s pani Lajmonovou?To je vsetko, ja by som za tym, nehladala vulgarne slova, ani morzeovku?
@Peter Slovák Kto? Vy?
ty musíš byť pekne odporný človek, keď agresora označuješ za obeť…..
@Peter Slovák dnes najväčší fašista si ty, čo s tým chceš urobiť , lebo škodíš Slovensku!
@Blaničtí rytířiposurfuj trochu na internete a nájdi si informácie čo predchádzalo vpádu Rusov na Ukrajinu.
@Jaroslava Faktorova správne vysvetlené, to už niektoré osoby nevedia čítať po slovensky, ?!
@Janius Vicenius ??
@Blaničtí rytíři Predpokladam, ze vy nie ste odporny clovek a inak nenazvete ako hnusnymi, odpornymi agresormi, prezidentov
USA, ktori za svojho “bacovania” viedli vojny v deviatich statoch a dali vyvrazdit jedenast milionov ludi. No povedzte, kde sa Putin “hrabe” na takeho Busha, Clintona, alebo Obamu.
@Gitta Nagy …….nerozumiem, kto mohol 3x s Vami suhlasit…….
@Daniela Bartošová ….Daniela, Vy ste si precitali len moj koment? na koho som odpovedala ste si nevsimli? Pani Lajmonova nebolo potrebne opakovat, teraz desifrujem, ze aj v nasej republike chyba taky postoj k obcanom… Pekny den Slovaci….
@Daniela Bartošová ….Daniela, Vy ste si precitali len moj koment? na koho som odpovedala ste si nevsimli? Pani Lajmonovu nebolo potrebne opakovat,…teraz desifrujem, v nasej republike chyba taky postoj k obcanom…Pekny den..
@Jaroslava Faktorova ……dakujem za zachranu, pani Nagyova, aj pani Bartosova mali rozumne komentare…………….Prajem Vam pekny den……
@Jaroslava Faktorova ……dakujem za zachranu, pani Nagyova, aj pani Bartosova mali rozumne komentare…….doteraz…… Prajem Vam pekny den……..
@Julia Kovacova Aj Vam prajem pekny den a vela zdravia?
@Janius Vicenius ….dakujem, damam som vysvetlila….Pekny den….
@Julia Kovacova Ak platí to čo napísala p.Faktorova,tak sa vám ospravedlňujem .Aj vaše komentáre sa mi doteraz zdali rozumné.
@Gitta NagyPani Julia je k…t.????
@Peter SlovákV 90 rokoch ti to nevadilo,isto si ho aj volil.????
@peaceplease NO, ČO TAKÉ JE TAM
– NA INTERNETE
– podľa Vás – povedzte nám …???
Ja myslím, že ani Vy sám tomu poriadne nerozumiete … drahý človeče …!!!
Odkiaľ by ste to mohol všetko poznať … ??? Ovládate u*krajinský, alebo aspoň r*uský jazyk … ??? Totiž, západné jazyky na spoznanie tých ľudí a situácie tam – Vám budú viete asi na čo … – nimi sa tam akurát dohovoríte – A TO JEST VSJO … !!!
Totiž – roky TAM tomu všetkému nerozumeli ani viacerí bežní U*krajinci – a takí bežní R*ossijáni to nevedia posúdiť objektívne dodnes … !!!
A ANI takí ako ja – čo tam striedavo žili
– neverili, nechápali… Síce my sme to videli z nadhľadu aj preto, že napr. 1948 a 1968 atď… NO – ale málo z toho čo sa deje od 2014 sme si chceli do poslednej chvíle ľudsky pripustiť – aj keď sme niejtorí už poznali od svojich s*lovenských predkov – a tiež už aj z vlastnej skúsenosti – KTO TAKÝJE ÉTI R*OSSIJÁNI a ich bývalé, aj súčasné „elity“ … !!!
Takže prosím, radšej Vy neodporúčajte večne niekoho, niekam – hlavne, ak to neviete ani VY – ako osoba
– jasne vysvetliť, alebo odôvodniť – ani sám sebe … !!! A keď riadne neviete, ani to, kto sú to tie „zdroje“, čo to našincom všetko sprostredkujú cez ten Internet … Alebo, ak ich nepoznáte – aspoň tak ako ich ja poznám – aspoň niektorých z tých relevantných informátorov, na tom Vami spomínanom Internete… Ďakujem za pozornosť …
@Jaroslava Faktorova NO „fakt-orová“ – a nepozná, či spochybňuje isté „fakty“ … ???
A prehliada isté „faktory,“ od ktorých sa pravda odvíja …???
@Anna A PREČO vlastne VY
– spolu aj s tou E*lenkou – nejdete SÚHLASIŤ k pánovi P*utlerovi – tak trocha BLIŽŠIE – ČO SA stále ešte „zašívate“ TU – v tejto malej „nemožnej“ republike – a stále ešte plnej väčších, alebo menších demokratov a väčšej, alebo menšej slobody slova … !!! ???
@Danii L. Danii … len…. N. Chudera bez mena…. Fakt… orova, cize Faktorova. Ano, uz ten Fakt v mojom priezvisku napoveda, ze pisem a hovorim fakty a vyvraciam iba tie, vymyslene a nicim nepodlozene. Presne take su aj Vase….. neoverene, nezname, ako aj vy sama. Danii-i-i-ia, len N, chuda bez mena….
Keby ste mali len stipku cti a charakteru a nehanbili vy ste sa za to, co pisene, tak tu nemusite vystupovat, ako ubohy anonym. Mam o nich svoj nazor. Ale o tom az inokedy.
@Danii L. Danii … len…. N. Chudera bez mena…. Fakt… orova, cize Faktorova. Ano, uz ten Fakt v mojom priezvisku napoveda, ze pisem a hovorim fakty a vyvraciam iba tie, vymyslene a nicim nepodlozene. Presne take su aj Vase….. neoverene, nezname, ako aj vy sama. Danii-i-i-ia, len N, chuda bez mena….
Keby ste mali len stipku cti a charakteru a nehanbili by ste sa za to, co pisene, tak tu nemusite vystupovat, ako ubohy anonym. Mam o nich svoj nazor. Ale o tom az inokedy.
@Danii L. Danii … len…. L. Chudera bez mena…. Fakt… orova, cize Faktorova. Ano, uz ten Fakt v mojom priezvisku napoveda, ze pisem a hovorim fakty a vyvraciam iba tie, vymyslene a nicim nepodlozene. Presne take su aj Vase….. neoverene, nezname, ako aj vy sama. Danii-i-i-ia, len L, chuda bez mena….
Keby ste mali len stipku cti a charakteru a nehanbili by ste sa za to, co pisene, tak tu nemusite vystupovat ako ubohy anonym. Mam o nich svoj nazor. Ale o tom az inokedy.
@Danii L. Danii … len…. L. Chudera bez mena…. Fakt… orova, cize Faktorova. Ano, uz ten Fakt v mojom priezvisku napoveda, ze pisem a hovorim fakty a vyvraciam iba tie vymyslene a nicim nepodlozene. Presne take su aj Vase….. neoverene, nezname, ako aj vy sama. Danii-i-i-ia, len L, chuda bez mena….
Keby ste mali len stipku cti a charakteru a nehanbili by ste sa za to, co pisene, tak tu nemusite vystupovat ako ubohy anonym. Mam o nich svoj nazor. Ale o tom az inokedy.
@Robert Kaličiak BOLO BY TO VŠETKO SMIEŠNE – ovšem AK
– BY TO NEBOLO TAK NA STRAŠNE NA ZAPLAKANIE … totiž
SME NÁROD VEČNEJ „VOĽBY MENŠIEHO ZLA“ … !!!
INAK, TOTO majú rovnaké s mami aj tí U*krajinci – majú s nami nielen rovnakú DNA a priezviská a spôsob života … ale oni nám boli aj v tom „volení menšieho zla“ VŽDY veľmi podobní
– NO ovšem – AŽ DOTETAZ … !!! !!! !!!
Zrazu dozrel čas a povstal úplne iný typ „OTROKA,“ ako bola malá Č*SSR v 1968 … NO – my sme v tom vtedy ostali úplne sami … !!! No, čo už
– U*krajinci potrebovali prejsť istým svojim vývojom … !!! A dnes ONI musia žiadať od R*ossijánov to, čo MY od nich a R*ossijánov v tom roku 1968 …
ALE ONI DNES NIE SÚ SAMI, ako sme boli my vtedy – lebo – či už chceme, či nechceme
– IM, MY rozumieme lepšie, ako rozumieme R*ossijánom – pretože R*ossi sú úplne INÍ – a MY sme pre nich zaujímaví IBA vtedy, ak im práve a zrovna preukazujeme nejakú tú „medvediu“ službu
– TAKŽE naši niektorí politici VRCHOLNE ZAVÁDZAJÚ NÁŠ NÁROD, ak tvrdia, že je to inak a že R*F – to sú VŽDY naši bratia … !!!
LENŽE FAKTOM JE
– ŽE AK NIE JE aktuálne nejaká tá „MEDVEDIA“ SLUZBA
– TAK NIE SME momentálne v tej chvíli PRE NICH, ALE ŽE VÔBEC ZAUJÍMAVÍ … A Z VYSOKA NA NÁS KAŠLÚ – TAKÁ JE PRAVDA … Ale naši domáci „rusofilovia“ sa nemusia báť – lebo totiž u nás sa ochota na nejakú tú „medvediu“ službu vždy u niekoho nájde … !!!
@Danii L. Vela kecov o nicom. A kto my im rozumieme? Piste za seba.
Nehambis sa za svoje činy rozjebal si družstva preto máme drahé potraviny
No nie potraviny mame drahé kvôli sankciám voči Rusku!!!
Gabika nemáš pravdu.
@Jolana Ale má,zdraželi energie a to sa premietlo aj do cien potravín
Komunizmus ako zriadenie alebo systém je utópia, nikde na svete to nebolo.
Žili sme v socializme a komunisti síce vládli, ale komunizmus u nás ani nikde inde nezaviedli, len sa snažili vybudovať tú „beztriednu spoločnosť“ .
Nechápem, že novinár má takéto medzery. …
Nuž naši novinári nielenže nemajú všeobecné vedomosti a nie sú sčítaní ale majú dokonca povymývané mozgy americkým kapitalistickým idiotskym „demokratizmom“…?
Komunizmus má výhodu že zo všetkých Režimov je najmenšou Utópiou a napríklad Utópia zvaná Demokracia má neslávnu výhodu že je najľahšia a Najkratšia Cestu k Najhoršiemu Fašizmu
Socializmus bol spravodlivejším zriadenim k väčšine spoločnosti.
Expert určite nemá vymyty .ozog. To má ten pisateľ, ktorý to takto debilné hodnotí. Jediný novinár, ktorý pravdivo robí rozhovory s ludmit, ktorý majú vedomosti a ovládajú dejiny Hovoria veľkú pravdu
V hovorovej reči sa používa výraz komunizmus, komúna, komanči…
V hovorovej reči sa používa výraz komunizmus, komúna, komanči…
Áno Komunizmus je utopia .ale teraz je čo? Ja som zažil tu utópiu a spomínam na ňu v dobrom teraz? Skúšam rozmýšľať ako sa obesiť aby mohli moje deti neplatiť hypotéku,! Samovraždu nemôžem spraviť lebo? Zmluva s bankou .čo myslíš? Tento systém je lepší?
Omyl-Schwab-vo svojej Zlatej miliarde -hovorí presne to:každý bude mať rovnako!
@Vlado oni sú hlavne skorumpovani , zapredanci.
@Ivan Slavik …idiotsky‘ slovník použiva (sa vyjadruje) len hlupák a nevedomec…!
…Komunizmus je budúcnosť…o ktorej dobrý ľudia snívajú stáročia a aj v USA…kinematografia dokazuje… pôvodný StarTreck atď… pokiaľ nebola obohatená“ o Kapitalistické“ zvrátene‘ proporcie“…?
Žijeme pravek budúcnosti !
@Robert Kamenca …Komunizmus ešte nebol…v 89-tom namiesto kroku k tomu“ pokroku…bol návrat do praveku… Ale aspoň To urýchlilo“ výmenu civilizácie (ktorá teraz započala“…a v Socializme'“ ustla“…) a usyluj sa o budúcnosť…!
Niečo ako Komunizmus“….?
Žijeme pravek budúcnosti !
@Vierka …veď práve… (ide to z dvoch strán“….a nedochádza im že Tá ich Anglosaská civilizácia konči’…?)
Už započala výmena civilizácii’…
Bude empatická…Slovanská !
Žijeme pravek budúcnosti !
@beatrica Svakova : Čarnogurský je taký istý podvodník a gauner ako všetci politici po prevrate v r. 1989…?
@beatrica Svakova
Čo má spoločné s novinárom komunizmus ktorý nikdy a nikde neexzistoval ?
Len totalni idioti tvrdia, že niekde komunistický režim existoval.
@Robert Kamenca
???
A v ktorom štáte si zažil ten komunistický politický režim ?
ČeskoSlovenská Socialistická Republika nebola
,,ČeskoSlovenska Komunistická Republika“.
@Vierka
Áno, každý bude mať hovno a Shwab bude vlastniť celý svet.
Socializmus bolo len prechodné obdobie k diktatúre. Slúžil na obratie ľudí o majetky a ovládnutie dôležitých postov, aby ich potom získali „naši“.
Ešte máš malo pán simecka koľko potrebuješ na deň keď ti bol malo europoslanecky plat 23000 EUR
Nezsbudnuteľná politická diskusia v ta3:Osuský : Sláva ua!Sláva-3x.Jurzica:tabuľky s grafmi-aká neuveriteľná je v rf kriminalita.Šimečka:navrhujeme rf,že budeme sprsvovať jej nerastné bohatstvo až po Vladivostok!
Mr Čarnogursky… Absolutely agreement…
Tak v čom je filozofia komunizmu vlastne zlá ? No a prečo je tá demokracia vynikajúca ? Neboli to vtedy a aj teraz ľudia , ktorí to všetko skurvili ? Na čele s tebou Čarnogurský ? Povedz koľko zla si spôsobil ty osobne ?
…. Filozofia komunizmu…po Ježišovom kázaní…najlepšia cesta pre ľudstvo…. Problém je že tato cesta je tak náročná na kvalitu ľudstva… . že nie je na zemi zatiaľ uskutočniteľná…
Filozofia komunizmu je ,že vznikne v ekonomicky rozvinutom systéme, a to sa dnes deje v západnom svete. Vidíme to každý deň ,politika EÚ je politikov postupného zavádzania komunizmu, virtuálne peniaze, násilná multikultúra,, násilná sodomia, 15 minútové mestá, likvidácia automobilovej dopravy, rôzne bludy…
@Ivan Slavik Neandrtálci prežili práve preto, že spolupracovali. Podľa teba je to čo sa dnes deje komunizmus ? Ja to vidím na korporátny fašizmus a bezpodmienečné ovládanie ľudí pár vyvolenými. Horšie ako diktatúra. Rusom na Slovensku nič nepatrilo. Teraz patrí všetko na Slovensku západu. Od vody, po fabriky. Peniaze sú najväčším fetišom. Arogancia dominuje.