„Údajné“ podplácanie rómskych voličov bola korupcia ako vyšitá. Treba ju vyšetriť a zmeniť výsledky volieb. SNS s jedným poslancom z 10 je velké riziko. Vysoká účasť voličov rozhodla, že sa mnohé strany nedostali do parlamentu. Vláda dnes nemá 100 dní, ale iba dva týždne! Ide zima – čakám kedy už konečne niekto zavolá do Gazpromu – poďme si dohodnúť plyn!
V štúdiu eReport rozoberá aktuálnu povolebnú situáciu RNDr. Ján Baránek, politický analytik, neobišiel ani tieto témy:
– Fico vedel, čo ľudia chcú
– Príčina neúspechu niektorých strán
– Atmosféra v mainstreamových médiách po vyhlásení výsledkov volieb
– Ako je možné, že OĽaNO získalo vo voľbách až 9%
– Volebná korupcia – budú sa prerozdeľovať hlasy?
– Čo sa dá očakávať od úderky OĽaNO v opozícii
– Najlepší a najhorší politik volieb
– Čo povedal Fico ako jediný
– Sú progresívci naozaj tak nebezpeční
– Predvolebná cenzúra alternatívnych médií
– Budeme trestať vojnové štvanie politikov a médií?
– Hrozí naša účasť vo vojne?
– Má KDH mandát na označenie konzervatívne hnutie?
– Začneme hájiť Slovenské záujmy pri energiách a cenách?
– Ako dlho može vydržať nová koalícia…
Ako vždy sa rozprávame bez cenzúry.
Ďakujeme, že nás sledujete.
VRAJ BY MAL VYSTUPOVAT V TV . VYDEL SOM HO POCAS COVIDU TO RUSKO MAL SPINAVE MAL HORSIE NEZ POSLEDNY BEZDOMVEC.
Klamstvá, klamstvá, klamstvá! Čo sa s Vami stalo!
Sú to naprogramovaný idioti.
CHUJA LEN CHUJI VOLIA
Taky je unaveny,ze vyzera ako najebany.
Super realne hodnotenie
? Nezmeškáme pripomienkovanie návrhu zdravotníckych smerníc WHO, ak ešte nemáme vládu? Kompetentnú vládu? ? … neuteká nám čas? Nemrháme energiou na sprostosti?
Matovič sa stále obklopoval s hlupákmi s nima sa lepšie manipuluje .
Prepity a prefajceny Baranek a arcizlodej Flasik !!!!!!
Starí prďusi. Všade boli, všetko vedia, len na kravskej p.nde netrúbili. Ten plešatý Flašik, propagátor HZDS zbohatol / 100 000 0000 Sk/ na zmluve s Mečiarom o reklame. Teraz tu mudrujú.
no ja som zvedava, kedy Vojana vyzdravie a vymenuje vladu.
Baránek a Punťo. Vek sa podpísal na Vašom rozume. ?
Koho podporoval v kampani hlupák Beranek je nad mieru jasné!
Okrem cigánov, ktorým Polákovci v mene Matoviča nasľubovali 500 €, ho naozaj volili len blázni a blbci, ako je on sám. Niektorých poznám…
A vy si myslite pán Baránek A P Flašíķ že máte Patent na rozum ked Matoviča voláte blbcom a bláznom
Snažte sa čo najviac ,aby Ti neschopní ,bl.a blaz. politici to pochopili čo najskôr ,čo nám spôsobili aj blaz.politiciv EU
P.Baranek ste najlepši politolog tejto doby aj Vaše perf.komentare. kto to takto komentuje vidí do budúcnosti SK
A Baránek, je najväčší mentálny mrzák, prepitý.. Kkktko t,ktorý na Slovensku existuje…
velmi zvlastna postavicka ten Baranek. ?
Pán Baránek,absolúťne súhlasím a stotožňujem sa s Vašími názormi ,so všetkým,čo ste tu odprezentovali.Veĺa zdravia Vám želám a pozdravujem Vás..S pozdravom Emili K.
Soroš „svojich“ novinárov veľmi dobre platí, a preto neverím, že by títo dokázali žiť bez jeho „Judašskych prištipkov“……
Matovič je láska,Olano je budoucnost ???✊✊??
P. Baránek máte veľkú pravdu!!!
Ficov klamár a demagog. Kto porušoval opatrenia počas Covidu, šíril tým smrteĽnú chorobu , čiže vraždil, ty hňupe RNDr
Pekný rozhovor. Dá sa to počúvať a aj niečo naučiť. Teda, aspoň pre mňa. Veľká vďaka.
Ake mate frajerske okuliare p. Baranek??. S nazormi do bodky suhlasim
Niesom volič OLANA ,ale k matelkovi iba jedno ..možno je to svojrázny politik určite nie blázon ale asi je jediný nepodplatitelný a preto sa ho boja skorumpovaný politici ako čert kríža ..ale to je iba môj názor tak ho vnímam ja a možno ďalšie státisíce ľudí čo ho volili …
Novinárska slovenská žumpa RULEZ .-) Tak štefunko dva tyždne tajtrlíkoval pred Pelligrinim užil si svojich 15 minut slávy. spálil miliony Eur do volebnej kampane a nakoniec odišiel medzi medvede 🙂 🙂
Ja som to už dávno tvrdil, blázna môžu voliť len blázni s IQ húpacieho koňa.
1:02:00 perfektny rozhovor !
Nepríjemný zatrpknutý človek.
Nebuď sabotér aby si nebol spájaný s ??️???????☠️ krásnu budúcnosť ti prajem ❤❤❤???
Ak by Matovic neuplacal ciganov, Republika by sa tam dostala.
? Palác – Harabin !! ?
Ten rozhovor bol………osviežujúci…….fenomenálny……..Bravo………
Slováci nikdy neboli konzervatívny, ale to neznamená že si nechame skákať po hlave liberálnym inpaktom.
Dobre vidím že má zlomené okuliare?
VĎAKA!❤
Je smutné, že ako najväčší problém nevnímate korupciu ale progresivizmus ako taký. Ak hovoríte, že KDH nezastupuje konzervativizmus, nepoznáte svetovú politiku. Priemerný konzervatívec v EU je niekde na úrovni Dostála alebo Hlinu nie Fašistov a zberby z SNS, to sú absolútne extrémne strany, až fašistické, niekde na úrovni nemeckej AFD. Keď ste hovorili o tej sledovanosti, už sa treba len zasmiať. A Šimečku prirovnávať k vrahovi, pane už si konečne uvedomte, že nekresťanov to nemá prečo zaujímať, bez kompromisu sa nezloží dobrá vláda nikdy. Ak by ste boli chytrý, pochopili by ste, že to PSku nemôže prejsť. Lebo potrebujú 76 poslancov a tých nemajú ani s hlasom. Myslím, že s vašim prefajčeným hlasom ste chorí skôr vy ako progresivizmus. Prepáčte, ale som z vás sklamaný.
Môžete si hned spravit rádio, obsadit frekvenciu a hovorit si co chcete, na to ste asi moc lenivý
?????????
podľa „analytika“ Baránka je človek Fico „najlepší politik“ – Fico, ktorého vlády stáli za mega kauzami rozkrádania je objekt na obdiv, takto rozmýšla analytik Baránek
Múdro hovorí pán Baránek ?
P.Baránek,ale tomu nenažratému molochovi Putinovi nejde len o Krym.On chce zrovnať so zemou celú Ukrajinu.On je ako buľo od susedov.Keď ho nechce pekná susedovie dcéra,tak ju unesie a zabije.A druhý sused bude ticho šúchať nožičkami,lebo teraz to nebola jeho dcéra.
Každý komentár hlava päta, logika, perfekt,ďakujem
Dala som na vaše rady a volila som najsilnejšiu stranu ,u ktorej som predpokladala že vyhra. P. Fica som volila vždy už vieme ćo od neho možeme očakavat.
Prosím Vás kedy bol Dzurinda rozumným politikom
Človek musí najprv stratiť súdnost, kritické myslenie a pamäť, aby mohol voliť PS, SAS, OLANO. 1:00:03
Človek musí najprv stratiť súdnost a kritické myslenie, aby mohol voliť PS, SAS, OLANO.
Čo sa týka výkonov v predvolebnom boji, okrem Fica podal veľmi dobrý vykon Rudolf Huliak, aj Miro Hetedoš.
vyzera to tak ze janci si nepamata co povie v jednej vete a hned druhej sa poprie a poprosim fanusikov nech sa mi zlozia na nove okuliare. otazka priamo jancimu, cia posiela report bidenovi a na kopii je baranek ?
Nie je na nás či chceme aby Ukrajinci umierali. rusi sú agresori – oni si umierať zaslúžia, bez debaty. Ale toto čo pán Baránek (tautológ, manipulátor a šaman) hovorí je čistý alibizmus a hra na city. Pokiaľ si Ukrajinci prajú bojovať až do smrti my nemáme akékoľvek právo chcieť aby sa radšei dohodli a prestali bojovať „v ich vlastnom záujme.“ Nechápem ako musíte byť vy všetci ficovoliči poznačení spomienkovým optimizmom na socializmus na to aby ste nepochopili tak elementárnu vec ako je empatia. Predtým než mi začnete nadávať (oprávne, lebo aj ja nadávam vám, kreténi bez chrbtovej kosti a proruské konkubíny) skúste sa zamyslieť ako by ste sa cítili keby na nás zaútočili USA a naši susedia (napr. Česi) by sa verejne vyjadrovali že „v záujme nás samých“ máme prestať bojovať – umierať. Alebo že je USA oprávnené nás anektovať, lebo…. (nejaké hypotetické lži, machinácie a fabrikácie, rovnako ako ruské propagandy dnes). Teraz mi už môžete začať nadávať.
Nie je na nás či chceme aby ukrajinci umierali. rusi sú agresori – oni si umierať zaslúžia, bez debaty. Ale toto čo pán Baranek (tautológ, manipulátor a šaman) hovorí je čistý alibizmus a hra na city. Pokiaľ si Ukrajinci prajú bojovať až do smrti my nemáme akékoľvek právo chcieť aby sa radšei dohodli a prestali bojovať „v ich vlastnom záujme.“ Nechápem ako musíte byť vy všetci ficovoliči poznačení spomienkovým optimizmom na socializmus na to aby ste nepochopili tak elementárnu vec ako je empatie. Predtým než mi začnete nadávať (oprávne, lebo aj ja nadávam vám, kreténi bez chrbtovej kosti a proruské konkubíny) skúste sa zamyslieť ako by ste sa cítili keby na nás zaútočili USA a naši susedia (napr. Česi) by sa verejne vyjadrovali že „v záujme nás samých“ máme prestať bojovať – umierať. Alebo že je USA oprávnené nás anektovať, lebo…. (nejaké hypotetické lži, machinácie a fabrikácie, rovnako ako ruské propagandy dnes)
Dvaja nedonosení!
Len kokotovic si namysla zevludi zas 9jebe fica preyo zvokul8 ze ľudí tak ojebal
Vašáriová bola pekná ale vždy hlúpa. Teraz už pekná nie je! ????Progresívci sú chvála Bohu mimo hry – čerstvo vykysnutá srana ako OLAJNO či za ľudí bez ľudí. Avšak žiaľ Tupello Uno – remišová a tupello Due sprostočko sa tam ešte parazitovať budú. Te vajcia mali byť z dinosaura!
A prečo by mal byť pre budúcnosť Slovenska relevatný životný názor a postoj šušlavého seniora s fúzami špinavými od gulášovej polievky?
L. Huďo je nejlepší.
Je smutné jít před kameru v rozlámaných brýlích. Ostatně myslím, že z Eurosojuzu je třeba ihned vystoupit!!!
Som zvedavá či bude na Lipsica platiť padnij ako padnij!
Ako vždy za máte to za 1.
PS volili iba mladí a blbí.
A smer starý a ešte blbejsi ??
pána Baránka sledujem celú dobu, a stále je konzistentne pravdivý, výborný rozhovor???
Dobre platený smetacky papagáj
Ešte že máme takých dobrých politických analytikov. Vždy rozprávajú o niečom a pritom tlačia svoje strany do predu
Baránek tára. Ja dúfam, že žiadny slušný a odborne zdatný človek nebude kolaborovať s Ficovou vládou. Radšej nech si nájdu prácu a nový život inde. Bankrot tejto krajiny s Ficom na čele je neodvratný. Baránek nech sa konečne prefajčí na druhý svet.
Baránek tára. Ja dúfam, že žiadny slušný a odborne zdatný človek nebude kolaborovať s Ficovou vládou. Radšej nech si nájdu prácu a nový život inde. Bankrot tejto krajiny s Ficom na čele je neodvratný.
Prečo ho tak celebite,koľko pridával dôchodcom za 12 rokov a predsa ho volili,nepochopím to.
Slováci sú skromný ,pre vodcu sú ochotný obetovať všetko ??
Prečo ho tak celebrite,koľko pridával dôchodcom za 12 rokov.H a predsa ho volili,nepochopím to.
Pánovia! Veľmi príjemne ste ma ma prekvapili. Boli ste s vašimi názormi veľmi presvedčiví a prezradili ste opravdu to čo sa v iných súkromných ale aj v našej RTVS nedozvieme. Máte palec hore. Boli ste super. Máte veľké „ĎAKUJEM“ .
Mate pravdu pan Baranek, nikto uz nesleduje spravy na Joj, STV, Markiza. Im sa neda verit
Ozaj nikto ?????
Baranek absolutny hlupak a predstavitel debilizmu daj sa do poriadku lebo nie len tie sprostosti co trepes ale aj vyzor je ostrasujuci
Baranek vyzerá horšie ako bezdomovec
Veď takéto asocialne typy volia vždy smer
kto je to ten moderator ?
Flašík,čo vyniesol Mečiara na vrchol a užíva si za Judášov groš.
Baranek ked budes v krcme a budes mat pod capicou spytam sa ta kolko ti fico zaplatil.tu krcmovy blazon a zevraj politolog
Ty slovensky politicky hejter.a blazon
Super prirovnanie spolužitia KDH a PS : „Masovy vrah slúbi, ze ak budu spolu, za ten čas nebude vraždiť“ ???
??? áno máte môj názor, samozrejme ďakujem za vaš vstup a bližšie informácie o voľbách.. istota??????
Zaciatok: POZOR! O 4..8 rokov tu uz bude menej konzervativcov (vymierame) a nastupia mlade generacie. Ak neodvedieme MNOHO prace s dokazovanim, poukazovanim na vedu, vedomosti, prirodu, zakonitosti…nastupi progresivizmus v masivnom meritku. Skoncia auta, turistika, podnikanie, budu len normy a zakazy a pokuty. Vidime to na PARKOVANI AUT. Nikoho netrapi kde parkovat, ked pre 100 aut zrusili 40 miest a chystaju sa pokutovat na dennej baze. Zaparkovat inde NIE JE KDE, ale vsetci sme ticho… Progresivisticka pritomnost, buducnost..ich raj…
Velmi dobry rozhovor, odporucam , velmi dobre video https://www.youtube.com/watch?v=l6y3l9xLBRs, potrebna anglictina
blbec si ty Barenek mi romovia sme porzalil Maztovica úpresne pre tento vas rasizumus a uz nak to ani nude hlpak uz mame dost chapunskeho rasizmu — chapuni sa nevite zmierit stym vy karovia ze sme sa romovia z mobilizovali ansi romsky aktivisti ako aj sme urobili za 4 emsiace perfkentu robotu
blbec si ty Barenek mi romovia sme porzalil Maztovica úpresne pre tento vas rasizumus a uz nak to ani nude hlpak uz mame dost chapunskeho rasizmu
Tohto notorika a povalača by som dal 12 hod tvrdo makat, hneď by ho tie tlachy a urazky presli. Takého tliachajúce figúrky sú nám nanič.
V tejto dobe bláznov a straty súdnosti je tento rozhovor balzam na dušu. Ďakujem páni.
A tieto pravopisné nezmysly mi tu p pridávajú ONI…
A kto má v rukách MEDIA? No predsa ŽIDIA! A tí tlačia kapustu do hláv všetkým no a tvrdia politickú muziku pre ich nenásytné mocenské ciele. Takže za pozor, mil8 Slováci!!!
???????????????????????????????????????????????
Pedofil Richter , birmovany bolsevik Fico ,zametac Gaspar , hovnomet Blaha
v 2011 pri gorile polícia upokojovala demonštrantov slzotvorným plynom.
Všetci sú hlupáci, iba alkoholik Baránek je génius. No ale čo chceme od psychopata? Avšak pre dezolátov je to video ako balzam na ich čiernu proruskú dušu.
Všetci sú hlupáci, iba alkoholik Baránek je génius. No ale čo chceme od psychopata?
Ako môže zdravotníctvo fungovať na liberálov keď v ústave máte zakotvené bezplatnú zdravotnú starostlivosť!!!!
Tak prestaňme platiť zdravotné poistenie aj dôchodkové a každý nech sa stará sám a vtedy uvidíme ako politici s budú rozdeľovať ministerstva!!!
Keď budú mať 0 zisk ???
❤❤❤❤❤❤❤❤
Fantastické zhodnotenie politickej situácie…ako vždy!!
Mily pane. Po prve. Konecne ste trosku upraveny. Po druhe. Radsej homosov, ako mafianov. Slovaci nepremyslaju, len hundru. Proste co sme chceli to budeme mat. Budeme stat v sore na pomarance. Nove volby co nevidiet. Skoda uhrika, ze sa nedostal.musi sa viacej zviditelnovat. Danko sa tvari ze uz vladne hnus. Kufa tazi na aktivite brata co je fuj, ze krestan. Hlasu je to jedno. Vie ze bude dalej pokracovat v kradnuti. Tu. Ci tu. Matovic docielil svoje. Ma prehlad o vsetkom, este bude bububu. Kollar spermo bunka, nepatri do vlady banda spinavcov. Kdh tvari sa skromne, ale co sa za tym skryva uvidime. Sulik falosny clovek mal by sa stiahnut a cicikat vnucata. Dzurinda je hlupy az po vas p. Baranek. Vasa pravda je o nicom. To su len vase dojmy. Vsetci vieme ako to cele je a vy tu trepete nezmysly. D. Noc a zobudte sa v mysleni.
Pan BARANEK ako vždy perfektný.
Toto moderuje Fedor Flašík, dobre som videl?
I pan Zeman panu Ficovi pogratuloval…
F. Miklosko je homosexual. Tak čo?
Baranek ako truhlik vsade bol a všetko vie!!!Robi zaveri a este ani nevznikla nova vlada a poslanci nezlozili slub A čo ak im to bude fungovať Nemozu predsa riskovať rozpad.A ludia by ich mohli aj rozniest v zuboch Či nie???!Baranek rataj s tym ze v živote okrem tliachania si nič nedokazal.
Pele padal, lebo Fico išiel a Maťo mu pomáhal. ?
50:27 KDH má liberála MikLOŽka, ale pozor, to nie je tam jediný .
Nech zije Slovensko ???
pamatate na tie casy, ked na zaciatku konfliktu ua/rf nam bolo na statnej urovni „podnecovanie k vojne, propagovanie vojny alebo podporovanie vojnovej propagandy inak“ komunikovane ako tresny cin? 🙂
Panovi Barankovi dal Smer vysoky uplatok…
vyborny rozhovor…! absolutne suhlasim dakujem
Koľko mal hlasov toľko je aj dementných Slovákov plus 16 percent ps a 6 sas
pana Baranka by som dokazal pocuvat aj 3 hodiny v kuse.. ma to v hlave upratane, je rozhladeny.. A v zasade je uplne jedno ze ho ignoruju reklamne vysielacky typu Narkoza a spol..Jeho nazory si cestu k ludom najdu..
Uvedomujete si, že keď PROGRESIVCI chcú aby vo všetkých voľbách bolo 50% mužov a 50% žien, UVEDOMUJETE SI, ŽE ONI DISKRIMINUJÚ ďalších 73 rodov? Tu sa ukazuje že aj ONI v podstate rozlišujú LEN MUŽOV a ŽENY.
Zdravím pana Baránka, a to nejen pro jeho názory a prognozy . Také pro to že si ho vážím jako člověka. Roman Trávníček z hor Žlutavských.
Mam rad Janči tvoje názory. Môj postreh je, ze KDH bude tichý partner koalície, im bude dobre v opozícii, lebo dodržia slovo, ze so Smerom nepôjdu, ale keď bude SNS haprovat, tak KDH podrží vládu. Fico im presadí zopár veci s programu a v štáte bude pokoj. Hlavne ze tým co majú 72 pohlaví zavrú hubu, už ich bolo dosť.
Dnes už neexistuje vodorovné delenie spoločnosti – ľavé a pravé. Dnes existuje rozdelenie spoločnosti vertikálne vo vzťahu ku PENIAZOM – OTROKÁRI FINANČNÍCI a OTROCI DLŽNÍCI. Je jedno či je dlžník proletár alebo buržuj. Dnes Buržuj aj proletár sú rovnakí OTROCI.
vynikajúci rozhovor!!!!?
Baranek zodral okuliare?
Prežitý skrachovaných komunistatrepe somariny. Čo už môže idiot povedať….
Dzurinda je vlastizradny skurvysyn ktori za svoje zločiny patri na porvaz a nechať ho vysieť kym nezhnije !!!!!!!!
A ty Baranek lezež do prdele každemu kto sa vyvrbuje dobre a uspešne…Si len umlaskané prase čo nevie ani čo povie …..
Ne chapem ,preco mibol vymazanyoj komentar,ked bol absolutne slusny,korektny a bola tooja uvaha a poukazanie na to ako porazit Korcoka v prezidentskych volbach.
Potraty prekážajú najviac tým, ktorých sa netýkajú – starým babkám, farárom a Baránkovi. V súčasnosti je u nás SEDEM KRÁT MENEJ potratov než za socializmu. Aký problém?? Je snáď lepšie dieťa v kontajneri, než potrat? Je lepšie, keď sa narodí nechcené dieťa, z ktorého vyrastie patologický zločinec, ako sa tak často stáva? Progresívci majú viac podstatných nedostatkov, než nejakú „liberalizáciu potratov“. Ale inak dobré video.
Pán Baránek super hosť veľká vdaka za rozbor po volbách a situácii v politike.
Fico je dnes najlepsi politik ? – Gratuluejeme pan Flasik a pan Baranek – ste jednicky – len tak dalej ?? a KDH je problem samozrejme ?
Olano ma 4 strany ale memaju 10 percent. Volicov ako je to mozne
A p.Baránek,vám sa nepáči ako sa vyjadrovala Vašáryová,ale vy sa vyjadrujete často podobne.
Matoviča by už mali konečne až do jeho smrti zatvoriť do najstráženejšieho psychiatrického ústavu. Nič sprostejšie v tomto štáte od neho ešte nebolo. Alebo keď ho nechcu uznať že je debil, mali by ho konečne zatvoriť za jeho zločiny. A každý moc dobre vie o čo ide. Začalo to tou, akože pandémiou. A skončilo to, čo nasluboval cigánom 500euro za každý hlas, aby sa dostal do parlamentu a mohol ďalej robiť zlo. Lebo nič iné nevie. Zato by mali zrušiť to jeho stupídne olano. Lebo v ňom nikto neni normálny. A už by nikdy nemali existovať. Keby takéto niečo bol urobil Kotleba, to by ho okamžite zatkli a zatvorili a zapredané médiá by denne písali celé litánie, ako sa fašisti chceli podvodom dostať do parlamentu. Ako to, že o tomto idiotovi je ticho. Nikde ho ani nespomenu. Každý je ticho. Inokedy je plný internet čo všetko Matovič urobil. Zrazu je neviditelný. Bude sa riešiť? Aj to by sa malo prešetriť odkiaľ mali progresívci tolko hlasov. A či ich aj vôbec mali. Kto „NORMÁLNY“ by chcel, alebo súhlasil s tým čo túžia v tomto krásnom štáte porobiť. Neverím, že že tu je tolko blbcov.
Matoviča by už mali konečne až do jeho smrti zatvoriť do najstráženejšieho psychiatrického ústavu. Nič sprostejšie v tomto štáte od neho ešte nebolo. Alebo ked ho nechcu uznať že je debil, mali by ho konečne začať súdiť za jeho zločiny. A každý moc dobre vie o čo ide. Začalo to tou, akože pandémiou. A skončilo to, čo nasluboval cigánom 500euro za každý hlas, aby sa dostal do parlamentu a mohol ďalej robiť zlo. Lebo nič iné nevie. Zato by mali zrušiť to jeho stupídne olano. Lebo v ňom nikto neni normálny. A už by nikdy nemali existovať. Keby takéto niečo bol urobil Kotleba, to by už zapredané mádiá denne písali celé liatánie, ako sa fašisti chceli podvodom dostať do parlamentu. Jak to, že teraz o tom idiotovi je ticho. Nikde ho ani nespomenu. Každý je ticho.
Matoviča by už mali konečne až do jeho smrti zatvoriť do najstráženejšieho psychiatrického ústavu. Nič sprostejšie v tomto štáte od neho ešte nebolo. Alebo ked ho nechcu uznať že je debil, mali by ho konečne začať súdiť za jeho zločiny. A každý moc dobre vie o čo ide. Začalo to tou, akože pandémiou. A skončilo to, čo nasluboval cigánom 500euro za každý hlas, aby sa dostal do parlamentu a mohol ďalej robiť zlo. Lebo nič iné nevie. Zato by mali zrušiť to jeho stupídne olano. Lebo v ňom nikto neni normálny. A už by nikdy nemali existovať.
P.Flašík počuli ste p..Baránka?Keď chceš vyhrať volby,musíš robiť populistickú kampaňVeď on by vám mal dávať otázky a nie vy jemu.Vy ste si parádne zarobili keď ste skĺbili nekonečnú blbosť Slovákov a rozpínavosť,narcizmus a nenažranosť Mečiara a na úkor národa.Hanbiť by ste sa mal.
Čistá pravda cigán z Spišského Štvrtku je naj hlupák v strednej Európe
Škoda všetky komentáre predseda strany Smer je najlepším politikom zo všetkých politikov a celý juh mu gratuluje k víťazstvu ako i veĺa šťastia k ustanovenia novej vlåde rozumnej ktorá bude slúžiť a pomáhať ľuďom a nie zbohatlíkom a súkromným ale štátnym organizáciám. Dobré už bolo keď boli sociálne i indé istoty v štáte. Už bolo na čase že skončila vlåda hlúpich a ešte hlúpejších. Veľa sťasta novej vláde a Robertovi Ficovi.
Harabin na hrad !
Flašík robil kampaň pre Mečiara!!!???bodka,hneď mi nieco bliká
❤????❤❤??? Ereport bez cenzúry ???? Fedor Flašík hosť excelentný RNDr. Ján Baránek ?❤? bodov
Dobre názory ste presvedcivy
SNS s bratmi kufovcami je dost nedoverihodna kombinacia a možno aj taraba.
Pán BARANEKj sám šte blázon aj keď dr
Pán Baránek dobre a pravdivo povedané.
Šimečka : urobím všetko preto, aby Fico nevládol… No… z môjho pohľadu je to cez čiaru!!! Keby povedal : urobím všetko preto, aby som vládu zostavoval ja… Tak to je OK… Môj názor…
To by teda musel byť premiér. To by teda dopadlo. Amatérov čo riadili štát už bolo dosť. Stačilo aj na tisíc rokov bude čo naprávať.
Skvely Janko Baranek.Velmi vyzivny rozhovor pan Flasik??????
Pan baranek je chrapun
MM keď je chrapúň tak mu oblíž riť.
Republika , nevzdajte sa. Boj proti Vám je fakt asi veĺmi silný.
To je doktor?…
Z tzv. Tarabovcov si myslím, že ani Danko a ani Fico nemajú obavy, lebo stačí im dať nejaké funkcie a namiesto nich prídu náhradníci, ktorí sú už zo SNS. Čo sa týka Borisa, to sa dalo čakať, jeho bohorovnosť a „alfasamectvo“ išlo asi mnohým na nervy.
Progresivizmus je zvrátená sekta na dokonanie rozvratu morálnych hodnôt a štátneho systému. Nástupu progresivizmu prispeli tzv. kresťanské strany a hnutia, ktoré svojou vierolomnou politikou rozdrtili kresťanský hlas.
Áno, Dzurinda, Mikloš …. tí slávne modrí, pre ktorých sa celé rodiny rozhádavali do krvi, kým nepochopili … ohlodávali nás do kosti, o prežitie, o strategické podniky … plyn, banky, elektrárne … a bol pripravený aj predaj základnej potreby ľudstva – voda, čoraz vzácnejšia …….. už pripravené potrubia a to, bohvie kde všade ….. konkrétne v malej dedinke pri poľských hraniciach v Legnave /okr.St.Ľubovňa/ s plánovaným predajom našich prameňov …. toto boli tie naše politické vyvolené kreátury, s tak bolestnými dôsledkami pre nás všetkých — to ich zlegalizované hazardovanie s majetkom národa by nemalo byť len tak ľahkovažne premlčané ….
Áno, Dzurinda, Mikloš …. tí slávne modrí, pre ktorých sa celé rodiny rozhádavali do krvi, kým nepochopili … ohlodávali nás do kosti, o prežitie, o strategické podniky … plyn, banky, elektrárne … a bol pripravený aj predaj základnej potreby ľudstva – voda, čoraz vzácnejšia …….. už pripravené potrubia a to, bohvie kde všade ….. konkrétne v malej dedinke pri poľských hraniciach v Legnave /okr.St.Ľubovňa/ s plánovaným predajom našich prameňov …. toto boli tie naše politické vyvolené kreátury, s tak bolestnými dôsledkami pre nás všetkých — to ich zlegalizované hazardovanie s majetkom národa by nemalo byť len tak ľahkovažne premlčané, pretože prinieslo zbedáčenie a úpadok ….
Áno, Dzurinda, Mikloš …. tí slávne modrí, pre ktorých sa celé rodiny rozhádavali do krvi, kým nepochopili … ohlodávali nás do kosti, o prežitie, o strategické podniky … plyn, banky, elektrárne … a bol pripravený aj predaj základnej potreby ľudstva – voda, čoraz vzácnejšia …….. pripravované potrubia, bohvie kde všade ….. konkrétne v malej dedinke pri poľských hraniciach v Legnave /okr.St.Ľubovňa/ s už plánovaným predajom našich prameňov …. toto boli tí naše politické hviezdy, s tak, bolestnými dôsledkami pre nás všetkých — nemali by byť premlčané
My sme viac konzervativnejsi nez Cesi, lebo Cesi sa ciastocne pomiesali s germanmi.
My sme hlavne blbí
Výborne vysvetlené ako sa Smer stal úspešným a vstal ako Fénix z popola ??
Skôr ako prasce z hnoja
Áno. Dzurinda, Mikloš ….. modrí, pre ktorých sa celé rodiny rozhádavali do krvi, kým nepochopili že nás ohlodávavajú do kosti o prežitie, o strategické podniky, …. banky, plyn, elektrárne ….. a bola pripravená aj predaj základnej potreby ľudstva – voda …. už pripravovaná kanalízácia, konkretne v malej dedinke, pri poľských hraniciach v Legnave / okres St.Ľubovňa/ s už plánovanym predajom našich prameňov …… toto sú naši politickí zločinci
Škoda že pán Baránek nevyužil možnosť založiť stranu keď mal u ľudí veľký výtlak a viacerí ho k tomu priamo i nepriamo vyzývali. Držal ľudí pri zdravom rozume a ľudia mu vtedy boli za to veľmi vďační. Bohužiaľ rýchlo zabudli. Škoda zahodenej šance, škoda múdreho človeka.
Pán Baranek rozumná reč,to sa dá počúvať.
Pan flašik ma nohy ako gaštanovy koňik ale to mimo len tak ale dobra debata.
??????
Múdro. Toto by si mali vypočuť pomätenci, ktorí volili progresívnych liberálov, a pomätencov Matovičovcov.
Skvelý rozhovor ???
pan Baranek ste rozumný človek .❤❤❤
Funkčné riešenia a na základe Božieho zákona vyrovnania, čo znamená, aby bol robotník mzdovo aj dostojným postavením na tom tak ako pri Baťovi
Len tak ďalej Baránek ??
Vedel by som tu veľa napísať a komentovať toto video, ale dám len dva postrehy.
Začnem od konca o tom ako informujú naše médiá o Ukrajine. Už v 2014 som si všimol jednu vec. Neoliberalno fašistický mainstream každý týždeň v pondelok začínal správou o začiatku kyjevskej ofenzivy proti povstalcom na východe krajiny. Až do štvrtku boli každý deň vyrátavané „úspechy“ kyjevskej junty. Až potom v piatok zrazu obkľúčení ukrajinskí vojaci sa vzdávali! Už sa tie sracky nedali čítať, tak som začal hľadať normálnu a príčetnú alternatívu! Ako tak ešte vtedy fungovala Pravda, dnes už sú rovnakí fašisti ako tí ostatní. No a potom tu bola skutočná alternatíva ako HS a ďalšie zväčša české stránky. A tam som zrazu čítal niečo úplne iné. V pondelok áno, Ukrajinci útočia. Lenže v utorok sa už začal vytvárať okolo Ukrajincov „kotol“, ktorý sa pomaly uzatváral do štvrtka a v piatok sa už Kyjev vzdával. A tieto správ, dávali zmysel od začiatku až do konca. Neoliberalno fašistický mainstream nedával zmysel ani na začiatku a už vôbec nie na konci. Preto ma už dnes absolútne nemajú čím prekvapiť. To, čo rozprával Baránek na konci videa tu niektorí videli už pred 9timi rokmi…
A ešte sa vyjadrím k tomu, čo rozprával hosť niekedy na začiatku. Osobne som sociálny demokrat a vždy som ním bol. A po revolúcii som bol z tej časti spoločnosti, ktorá vítala a bola za SAMOSTATNÉ SLOVENSKO! Baráneka beriem ako silného ideového oponenta. No už dlhodobo, minimálne posledných 3,5 roka píšem o ZDRAVOM ROZUME, že presne ten v posledných rokoch akoby odišiel nielen zo Slovenska, ale aj zo Zeme a zo Slnečnej sústavy. Nepotrebujem čítať nejaké cirkevné učenia, stačí mi aj ten zdravý rozum. A ešte niečo chcem zdôrazniť. Bolo by dobré, keby ľudia ako p. Baránek si uvedomili svoju mieru zodpovednosti za súčasný stav! Boli to aj oni, ktorí dlhodobo desaťročia bojovali proti Ficovi a Smeru a pomáhali spoluvytvárať protificovskú propagandu a demagogiu! Skrz svoju „kresťanskú ideológiu“ aj Baránek sústavne útočil na Fica aj Smer a pomáhal vytvárať takúto agresívnu náladu v spoločnosti! Baránek nenávidel Fica len skrz svoju ideológiu a nekriticky potom prijímal všetky žvásty neoliberalnych fašistov! Čiže rovnako ako teraz kdh, tak isto v minulosti pan Baránek legitimizoval neoliberalnu spodinu! A nebolo to až tak dávno, čo konečne prestal sa navážať do Fica a Smeru. Nebudem ale rozoberať ten moment. Baránek je naozaj „stará konzerva“…
Fico vie veľa na pelegeenu
Dvaja stari suslavi kkti miesaju cicerove latte.. ?
To ste si pomýlili s PS ?. Vy pijete cicerove latte??? ? Okrem toho, majú pravdu… takmer vo všetkom čo hovoria. ? Ťažko sa Vám to počúva? Tak sledujte dúhové pochody, Zelenského alebo Čaputovej prejavy, k tomu to Vaše obľúbené“latéčko“ ? a budete mať „vymaľované“. Želám Vám krásny, teplý a slnečný deň.
pan Baranek drzim palce ste super clovek !
Dzurinda mal byť už dávno za tie zločiny čo napachal byť popravený on by si za to zl8 zaslúžil za živá upalit ako v stredoveku keď to robyla inkvizica ved by sme nič zlé či protilátky nespravili ved súdnictvo sa riadi tiež starým Rímskym právom tak čo že sa vrátime vo všetkom budvvsetko nové a spravedlne alebo všetko na starých princípoch. Dokedy tieto hoveda čo vládnu svetu budú arogantný sprostý debylny. Progresívne slovensko ty hlupáci čo nevedia ani čo vlasne sú a tak isto získali hlási ale aké hlasy tie čo hlasovali mino slovenská čo Amerika a Soroš podporovali a to aj sa jedna o Oĺano ten Matovič čo ho cigáni narodili za to že im sľúbyl 500 EU to nebola korupcia v priamom prenose. Ozaj všetci cigáni by mali ísť za Matovičom a žiadať tých 500 no keď sa roby taky dobrák tak môže dať zo svojich aj viac ako 500 aj 1000 EU.
KDH sa vždy len viezlo so silnejším SDKÚ a hlavne proti HZDS. HZDS vadilo najviac takým, čo dnes zvonka aj z vnútra podporujú PS. Aj KDH bolo podporované hlavne z vonka. Preto je jeho postoj taký. Tak ako s SDKU, rovnako aj dnes by sa spojili s PS, ak by to bolo čo len trocha možné. Nie, že by HZDS bolo ideál to ani SMER nie je, ale nič lepšie tu nemáme, tak chvala bohu za to dobré čo tu zostalo po 3 rokoch výplachu mozgov. SMER do pol roka vypáli KDH rybník pretože témy by mali mať zhodné, ibaže vďaku voličov za ich realizáciu zožne SMER. Inak urobilo niekedy KDH niečo kresťanské pre zamestnacov a zlepšovanie pracovných podmienok? Ak sú vo vláde kresťania, predsa na čo je ľavica a odbory?
No ale akonáhle na Slovensku existuje strana so silnou národnou podporou, nastupujú média = predĺžená ruka západných manipulátorov. Nechcú dovoliť, aby sme si zvolili koho chceme my, ale koho chcú oni. Preto tu tárajú o oligarchoch a podobne. Všade sú oligarchovia od USA, VB, EÚ… a práve tým vadia silné domáce osobnosti. Len pripomeniem, že štáty, ktoré majú záujem ovládať svet, majú systém 2-3 strán. Na ovládateľnosť krajín ako je naša, demokraticky odporučili ten systém, ktorý máme. A je to nefunkčná blbosť. Bráni to prekročeniu vlastného tiena a pokroku. Malí hráči a „0“ sa tvária ako páni galaxie. Točia sa tu stále rovnaké problémy. Takže „progres“ vzad. Bude treba veľa zmien, aby sa zabránilo návratu despotizmu aký to bol 3 roky. Zločiny musia byť vyšetrené a potrestané.
Pan Baranek hlboko sa skláňam, pred pravdivymi informaciami,ktore poskytujete a zároveň chranite mier a pokoj na Slovensku! Palce drží Slonenka a katolicka.
vynikajuci záver????????????
Výborná relácia!!Baraneka som nemusel, ale zmenil som si svoj názor a teším sa že je veriaci !!!! ?????
Nadávky použiť potrebuje iba nafúkanosť …?
Lalot dvoch politickych nul na temy, ktore ziadna politicka koalicia vyriesit nedokaze, nakolko nie sme suverenny stat……Sme clenom EU i NATO – kazda politicka koalicia to musi respektovat….a zaroven je tym limitovana…..medzi tym – co by chceli urobit – a co im EU a NATO dovoli urobit je priepastny rozdiel……..tito mladenci si to mali uvedomit pred 30 rokmi – ked sa o vstupe do tychto organizacii rozhodovalo…….jeden z KDH – druhy VPN-HZDS………ved aj vasim pricinenim sme vazaly…….a gule na to – aby ste povedali ze demokracia pre slovensko nie je vhodna – to nemate.. ..ze treby vysadnut z TITANIKU…………ze treba do BRIXU…….ze prospecharske politicke zlepence nikdy nedokazu odpovedat na zavazne otazky dnesneho sveta……..ze porevolucny politici profesne i osobnostne zlyhali – ze stale sa potacaju na politickej scene a potapaju Slovensko hlbsie a hlbsie do moralneho i ekonomickeho bahna……a vy tu spekulujete – ako na 50 rocnej ojazdenej embecke vyhrat formulu 1………….
Takže nácek sa nám tu „vyblul“, uľavilo sa mu a môže si dať zopár poldeci, čo si práve, podľa jeho mienky, zaslúžil…
Byť členom NATO ešte automaticky neznamená, že sme povinní dodávať na UA zbrane! To robili predchádzajúci psychopati a progresívni fašisti! Teraz už ani Mrs. Vojany neodsúhlasila, že tam dodáme strelivo a zbrane! A pokiaľ sa podarí koalícia zdravého rozumu, tak to bude oficiálne, pripojíme sa ku Maďarsku a môže sa tu budovať spojenectvo smerom na Balkán. Keď bol Orban sám, tak bol len fackovací panák pre brusel. S Ficom a uvidíme, či možno aj s Poľskom to už je veľmi vážna sila aj v samotnom NATO.
A o EÚ ani nehovorím! V podstate pokiaľ bude Fico premiérom, tak si bruselfašisti môžu rovno vyhodiť z hlavy „zrušenie práva VETO“! Hlasovanie klasifikovanou väčšinou ostane iba v ich mokrých snoch, rovnako ako kvóty na migrantov!
Si úplne mimo nácek a iba drístaš rovnako ako progresívni fašisti! Chvalabohu, že lsns ale aj republika sú mimo parlament! Práve tieto strany BRÁNILI spojeniu národných síl a 12 rokov odčerpávali 5 až 10% tomu normálnemu Slovensku! Trvalo to príliš dlho, ale konečne môže Slovensko si žiť svoj život bez neonacistov! Ešte poriešiť progresívnych fašistov a začnem uvažovať, že môže byť na Slovensku lepšie…
KDH nie je kresťanská strana.
Bicyklista bol somár aj predtym.
Jano, treba prestat fajcit!!! je to tazke, ale da sa to✊?
Najvyšší čas, aby pán Baránek po zložení žiadanej vlády prestal fajčiť.
A koľko percent mala Republika v prieskumoch pána Baránka? Ste to vystrihli?
Zrejme zámerne. A to ešte povie, že Republika nebude mať spoločenskú objednávku? To by sa mu zrejme veľmi páčilo. Hlavne že maďarská strana a tá Baránkova ju má mať ?
P.Baranek,myslim si, ze tak isto ako ste nestastne zakladali novu stranu,tak isto nestastne vystupujete v tejto relacii!!
Netrafil sa Vám „do noty“??? Dúfam, že nebudete kvôli tomu plakať.
Rozhovor ktorý sa dá počúvať?
súdruh Baránek prečo nejdeš aj s tvojim najlepším politikom Slovenska s birmovaným komunistom Ficom kamsi do Ruska alebo Číny? Vieš ako by to vačšina Slovenska vďačne uvítala? Nič iné nerobíš len drízdaš piate cez deviate a HOVNO z toho.
Si na ??????????????????
Si na ??????????????????, nepozeraj to, keď si vulgárny a nie je to tvoja šálka kávy!!!
Pán Baránek, vy nemáte chybu. Perfektné prirovnania, aj celá analýza.
Pán Baránek je jasné že Matovič znásilnil zákony všetci vedia že za hlas platili 30€ za doneseny volebný lístok Olajna avypisali ho menom ďalšieho a ten doniesol čistý lístok a dostal 30€ na ruku,bolo to na Nové natočené
Kua chlapi,mám vám tam kúpiť nejaký stůl?To čo za novú módu?????
..mne sa páčia tie jeho prirovnania “ klepálkovia do klávesníc“ ?…P.S: k tým redaktorom mainstreamových médií, o ktorých sa pán Baránek zmienil – pár z nich poznám a sú to ľudia bez chrbtovej kosti, ktorí by pracovali aj pre diabla, ak by platil…a ešte sa tým aj chvália, čo sú a kde sú….tento svet je taký zhnitý už…
..mne sa páčia tie jeho prirovnania “ klepálkovia do klávesníc“ ?
Pán Baránek, Škoda že ste sa nedostali do parlamentu, máte obrovské skúsenosti a mohli ste tým debilom z PS ukázať aký sú úbohí vo svojej zaslepenosti
Pán Flašik,skvele moderujete,toto je absolutne profesionalna relacia?
Pán Baránek, ďakujem! Ste chlap na správnom mieste. Veľmi rada vás počúvam, nakoľko mi potvrdzujete aj môj postoj a názor k súčasnej či minulej situácii na Slovensku.
nie je
@Ondrej Krankušnuž, pre mňa áno, pre vás nie. ? tak to v živote chodí.
@Lucia Sakalova tak to nechodí. 4. X sa lotor Fico dostal k moci spolu so zlodejmi. Škaredo nás všetkých už 12 rokov ošklbali . Možno nie všetkých a buď teda ten lotor a pijavica zkorumpoval pol Slovenska, alebo je tá polovica nesmierne hlúpa.
Mate právo na názor.
???
Tak s tým môžem len súhlasiť! Dzurinda mal davno sedieť za Juhosláviu, tzv. veľkú privatizáciu a za podvod pri vstupe do EU!!!
Olajno a kamoši je skupina podvodníkov ,nie su politici ale zlodeji, Šmatlovič sa stal VAJDOM .??;????
Vtipné ked ma taky dedko naramkov na ruke ako alternativni pubertiaci na festivale…
No a čo??? Niekto ho asi obdaroval?!? Čo to riešte!! Držme sa ???
Žiadna etnická Ukrajinská strana, prosím. Ukrajinci nech sa vrátia domov, rekonštruovať svoje domovy.
???. Súhlas. Žiadna ukrajinská, ani ďalšia iná strana ☝️. My sme malá krajina, my si takéto „výstrelky“ nemôžeme dovoliť!!!
A uz mame etnicku Romsku stranu..? A dostala sa do parlamentu..? A nechcu sa nazvat rovno narodnymi stranami? Ked to takto pojde dalej..dostanu sa aj do parlamentu..do NR a poslaneckych lavic..a budu sa uchadzat aj o post prezidenta..??Ked toto dovolime..dopustime..urcite Slovensko definitivne stratime..
No to myslim ze nehrozi, ze by isli domov. Ako to pozorujem na detskych ihriskach v Bratislave tak su tu velmi spokojni.
Pán Fico je excelentný právnik, ktorý včas a nahlas začal odhaľovať marazmus ničenia právneho štátu tou vládnou luzou, ktorá nám vládla od roku 2020.
Ať žije pán FICO !!!
…..len nie moc dlho.
Fedor vieš čo mňa zarazilo?To že sa po Ficovom boku objavila Beňová.
A prečo vás to zarazilo?Mňa nie.
Pan Baránek by mal vystupovať v nedeľných politických diskusiách namiesto frázy tárajúcich politikov. Dúfam, že aspoň na RTVS bude normálna diskusná relácia, napr. miesto Havrana, Silnej zostavy a ostatnej propagandy neomylnej pravdy
Dúfate márne
to ze vam sa to paci, este neznamena, ze je to je pravda
Aj
Pán Baránek, pozorne som sledovl Váš rozhovor. Mám len jednu pripomienku k vyjadreniu o SNS. To že klub poslancov je len s jedným poslancom SNS s Dankom, je chyba členov SNS, že za takmer 8 rokov nedokázali si vybrať lepšiu osobnosť za predsedu ako je Danko. Teraz nech sa nečudujú členovia nýboru SNS, že takto dopadli. Verím 9 poslancom na kandidátke SNS, že nebudú presadzovať vlastné stranícke záujmy.
Ešte šťastie, že SNS sa dostala do parlamentu.
Neviem ako by to vypadalo s KDH i keď by koalícia mala 91 mandátov.
Toto je pre mňa problém, ktorá koalícia by bola stabilnejšía či s KDH alebo SNS?
Skúsený politológ s dobrým prehľadom a názormi. Vďaka.
Plne sa stotožňujem??
Nie je politológ. Vzdelaním je geológ. Je politický komentátor. Len pre upresnenie.
Nie je politológ. Vzdelaním je geograf. Je politický komentátor. Len pre upresnenie.
Excelentné ?%??????♥️
Skvelé, k tomuto dialógu niet čo dodať, jednoducho výborné ??????
Delenie : prokorporátne a populistické strany. Korporativne sú strany globálnych nadnárodných spoločností , vytvárajúce svetové krízy , následne ponúkajúce riešenia , za cenu obmedzovania práv bežných ľudí . Populistické strany , ako už vyplýva z názvu /populos / pracujú v opozícií pre masy ľudí , bránia tejto ideologií , ktorá nevyhovuje obyčajnému občanovi…….
Delenie : prokorporátne a populistické strany. Korporativne sú strany globálnych nadnárodných spoločností , vytvárajúce svetové krízy , následne ponúkajúce riešenia , za cenu obmedzovania práv bežných ľudí . Populistické strany , ako už vyplýva z názvu /populos / pracujú v opozícií pre masy ľudí , bránia tomuto poriadku , ktorý nevyhovuje obyčajnému občanovi…….
ty baran a 12 ročne rabovanie Slovenska bolševikmi ti samozrejme nevadí hanba špecialny prokurátor v base
Temné sily vedia na najväcsieho zlodeja za históriu Slovenska prílis vela, takze on radsej nie s Ficom!
Definícia ?58:37 ?
p.s.
Majerský je len obyčajný pokrytec, ktorý pre pozíciu v polike, objíme sa i s diablom .
Majerský je len obyčajný pokrytec, ktorý pre pozíciu v politike predá i vlastnú mater
Kto chce na živo vidieť Medveďe , pozývam ho do Prievidzkého okresu!! Hlavne ten zásahový team ! Aby sa naučili zvyklostiam tzv. Medveďa domáceho ( vegetariána ) čo luďom behá po dvoroch, záhradkách a kurínoch !!???
A veru je to pravda takých medveďov sú plné osady
Harabin na HRAD
Áno,ale do hladomorne.
Janko Matelka nemusim, ale tvoja kampan skrachovala uz na zaciatku. Tak si zakladal stranu az si dozakladal. Pozri sa na seba, osierat si dokazal i pronarodnu opoziciu a teraz sa zase budes hrat na premudreho. Co si dokazal???
Dal mnoho k zamýšľaniu, ak ste to minuli, neostáva vám nič iba zlorečiť .
A ty si dal čo talónu? Ty osieraš seba!
@Ján Miroslav nezloreciˇ, sledujem ho dlhsiu dobu. Ak niekto neustale vravi ze bez €U neprezijeme, daco na je podozrive. Ja tvrdim jedno a vzdy si bude za svojim tvrdenim stat. €U neprezije bez nas, my sme tí otroci co na €U makaju. Podnikam roky a zazil som kadeco a viem na 100% ze ako samostatne Slovensko dokazeme zit, dokazeme zit lepsie nez byt neustale pod diktatom unie a pocuvat co mozeme a co nesmieme. Az sa vam rozsvieti v palici a popremyslat, uz sme raz na zaciatku boli. Nenali sme nic ani velvyslanectva a museli sme cechom vyplatit vysoke reparacie a posravili sme sa na nohy. Ano bolo to po vzniku samostatneho Slovensko. Mame krajinu uzasne geopoliticky postavenu, mame odbornikov od polnohospodarstva, priemyslu strojarstva, nemame kolonizacne sklony takze nie sme nikomu nebezpecni, preto staci chciet, zamakat mozno 10 rokov a budeme na tom lepsie ako nemci. Ale ludia zo strachu nechcu a boja sa o to malo co maju, ze by aj to stratili. Co je prirodzena vlastnost neuspesneho cloveka. Ak mate strach, tak budete na dosmrti otrok a zblast ak vas budu strasit taki ako baranek a pod. Ved sa sa len pozrite na commsi roky zarabal a zrazu az teraz v poslednom obdobi 5 rokov zacne vyskakovat. Dovtedy bol zalezeny sko bos pod chrastou s mastil si kapsu na tej jeho agenture ktora nic dobre nikdy nikomu nepriniesla.
Dzurinda je bezec na dlhe roky
On je zbojnik a Cigan
Podvodnik a zlocinec
Pan Dzurinda ?
Pán Baránek, ste saturnský typ človeka a tak Vás dogma nepustí. Dogma v náboženstve aj dogma v politike. Tak inteligentný človek a stále Vám nedochádza, že zakonzervovať formu v hocičom je dobrovoľné vzdávanie sa slobody. Prečo máte stále pocit, že stranícke tričko je záruka nejakej istoty. Stranícke tričko je len nástroj na vyžadovanie si poslušnosti. Hodnota a kvalita človeka sa predsa meria charakterom daného jedinca a zrelosťou jeho ducha – pre politiku by to malo byť samozrejmosťou. Práve to, čo sa podarilo cez SNS je prvá lastovička, ktorá môže urobiť z politiky niečo lepšie ako je zaužívané doteraz.
Pán Baránek já som to tvrdil už dávno aj v komentároch,že pán doktor Robert Fico je najlepší politik akého kedy Slovensko malo a má.A keď oslovujeme darebákov úradníckej vlády pán,tak aj pán doktor Robert Fico.Nie len Fico.Ináč s vami súhlasím.Pán doktorRobert Fico je správny chlap ako vstúpil do politiky.Nezapredal Slovensko.Nech mu zdravie ešte dlho vydrží.❤
Dost dlouho jste ficovi nakládal a s tím jsem s vámi nesouhlasil.Rád vidím váš posun po volbách.
Možno nenakladal, iba sa ho pokúšal usmerniť. Fico urobil veľkú prácu pre Slovensko a aj veľmi veľa chýb, verím, že ich oľutoval a poučil sa
@Ján MiroslavRobertu Ficovi bylo hodně ublíženo!
Baránek a keď je Fico najlepší politik na Slovensku prezradíš nám aj ako z tejto Ficovej geniality ťaží Slovensko .Čo nám tento ,,najlepší politik,, za 12 rokov jeho vlády priniesol kde nás posunul?
Prínos pre nás je hlavne v našej slobode rozhodovania .
Ak by iba politik mal úlohu prinášať čosi pre náš život, potom to je matovič .
On zatriasol mnohými istotami, slobodou a zotrvačnosťou našich predstáv a nechal vyplávať našu vlastnú špinu nenávisti a pokrytectva .
Fico nie je včela aby niečo prinášal !! Ale To ako Matovič s Hegerom zrazili Slovensko na kolená , tisíce živnostníkov zkrachovalo pre hlúpe rozhodnutia týchto dvoch ludí sa za Fica nestalo !! A rozvrátené financie Matoviča ,Hegera , zaklincoval Ódor darom 11 milióna eur 3 dni pred voľbami dostal ESET!!! TEN KTORÝ sčítava hlasi po voĺbách!!DDD Takže tak
Neexistuje lepší politický komentator na Slovensku ???
Tak tak to je pravda p. RNDr. Ján Baránek ??
P.Baranek, nemozem sa Vam rovnat, co sa tyka Vasich zivotnych skusenosti v politike, ale co taky Matovic s jeho „stranou“? K SNS sa pripojili ludia ktori su intelektualne na inej urovni , ako v Olano a ja verim, ze to daju cele 4 roky?.
V 15 st.bolo v Bratislavských lesoch za rok zabitých 500 medveďov.Tak koľko ich muselo žiť na celom Slovensku?
A čo s tým chcel básnik povedať??!!!DDD Takže tak
A čo s tým chcel básnik povedať??!!!DDD Takže tak. Rozprávka tety Vieri Bálintovej! DDD
@Miroslav Beňo že vtedy ich muselo žiť v okolí bratislavy tisíce a ľudia s tým vedeli žiť.dnes ich je na celom Slovensku 400 a ľudia kričia že veľa.Veľa je ľudí,nie medveďov
Pele vyletel,trochu sa ohrial na slniečku,teraz začína jeho postupný pád.Za 4 roky polovica Hlasu vstúpi do Smeru a Pele ostane na ocot
? nech sa tak stane?
Bude míňať viac lubrikačného gélu
nech sú vaše slová sväté tak sa staň! ???
Pele bude dorovnávať rovnováhu…
@Richard Rimmon akú rovnováhu?Má zasadnúť na miesto,ktoré mu bolo pridelené.Nevydierať,nežiadať viac ako mu patrí.Takýmto štýlom sa odfajčí.voliči ho odkopnú,klub prejde do Smeru.
…rokovat s Rusmi o dodavkach plynu??? Ste pricetny p.Baranek?
Príčetnosť je celkom určite sporná u predstaviteľoch EU, EK a EP – vyniesli sankcie, ktoré likvidujú ekonomiku EU .
A skym chces rokovat chlapče?
Ak plyn a ropu od Rusov na priamo kupujú aj Ukrajinci, tak prečo nie my??? ???
Z Ameriky si dovez v bandaske plyn . To je lacné a isté.
Rokovat netreba . Zmluva je platna este niekolko rokov.
@Anna Svrčekovája uz idem na ten demokraticky plyn. Len jednu chybu ma , ze zalohy su trojnasobne oproti jar 2022.
Ty FRAJER ZAPRASKANY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nauc sa prv ako sa ma SEDIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!PRIHOVARAS !!!!!! SLOVENSKEMU NARODU !!
HAMBA TEBE !!!!!!!!!! FUJ !!!FUJ!!!!!!!
Uff
?
Uznávam Vaše názory,ale mám taký pocit, že Ficovi naznačujete kto je pre koaliciu lepši. SNS alebo KDH. Až moc Vám vadia tí deviati/priamou volbou zvolený/ poslanci .
Devianti nedokážu skrývať svoju špinu, hlúpi sú však tí, čo si myslia, že sa od nich neušpinia, utvoriac s deviantami … koalíciu
Tiež sa mi tak zdá, myslím si, že tam je nejaká osobná „nespokojnosť“ s tým, že sa p. Baranek nedohodol s Dankom.
Na Slovensku chybala pronarodná socialna strana. Spojenie s Hlasom dostane Smer znovu do problemov, lebo Hlas je liberalne kridlo. ĽSNS rastla prave preto, že Smer mal politikov, ako Lajciak, Maďarič, Pelegrini…prilis servilnych voci Bruselu. Odchodom Hlasu sa Smer ,,očistil,,.
Aj nevyhnutnosť Hlasu vo vlade sa podpise na jej kvalite a popularite. Ziaľ.
Pokial ide o KDH uplne s Vami suhlasim. Mali by opustiť zo svojho nazvu
,,Kresťansko,,, lebo to škodi dobremu menu kresťanstva.
A hrozba, ze nasich synov poslu do vojny, bola aj mojou nocnou morou. Skusenosti nasich predkov nam stačia.
Na Slovensku chybala pronarodná socialna strana. Spojenie s Hlasom dostane Smer znovu do problemov, lebo Hlas je liberalne kridlo. ĽSNS rastla prave preto, že Smer mal politikov, ako Lajciak, Maďarič, Pelegrini…prilis servilnych voci Bruselu. Odchodom Hlasu sa Smer ,,očistil,,.
Aj nevyhnutnosť Hlasu vo vlade sa podpise na jej kvalite a popularite. Ziaľ.
Pokial ide o KDH uplne s Vami suhlasim. Mali by opustiť zo svojho nazvu
,,Kresťansko,,, lebo to škodi dobremu menu kresťanstva.
Na Slovensku chybala pronarodná socialna strana. Spojenie s Hlasom dostane Smer znovu do problemov, lebo Hlas je liberalne kridlo. ĽSNS rastla prave preto, že Smer mal politikov, ako Lajciak, Maďarič, Pelegrini…prilis servilnych voci Bruselu. Odchodom Hlasu sa Smer ,,očistil,,.
Aj nevyhnutnosť Hlasu vo vlade sa podpise na jej kvalite a popularite. Ziaľ.
?????ako môže muž ako Majerský ?? žiť zo ženou ???menom Majerská Lexman??jeho , čo drží ho za gule????????
Ako môže muž opustiť rodinu, zobrať si druhú ženu a byť predsedom že vraj kresťanskej strany ?
Riziká sú vždy a všade, aj keď vychádzam z domu je vždy riziko, že ma trafí do hlavy meteorit a zabije ma. Netreba byť takýto pesimista.
Hovorí sa tomu reálny optimista – ten verí, že zo všetkého plánovaného vyjde to podstatné . A predstavte si, že tak to chce pre človeka i Boh
PS je je pohrebny ustav slovenska samu uchylaci v strane a miklosko a majersky su uchylaci
Pán Dr. Baránek ďakujeme za Vašu obrovskú pomoc pri záchrane Slovenska ❤
Pre ludi je uplne jedno,kdo vyhral,nebo ne.Budou muset na politiky tezse pracovat,aby se mali politicky paraziti dobre.
Ale je rozdiel, či tam budú vlastenecky cítiaci politici zo Smeru, SNS alebo Republiky alebo plagiatori, psychopati, zapredanci….
Ak by sme túžili mať v politike spravodlivých a poctivých ľudí, museli by sme začať meniť hlavne seba samých .
Lebo Boh dáva panovníkov národom podľa toho, akých si ZASLÚŽIA
Každý politik je vo svojom jadre OPORTUNISTA !!!, ????? tak že tak !
Môj názor na progresivizmus :
„Progresivizmus je nič iné ako zmes nebezpečných a zvrátených totalitných filozofií, ktoré chcú progresivisti zaviesť do reálneho života.“
S hlbokou úctou a pokorou k Vám bratia Slováci Marián V.
Sú to novodobý židobolševici!!!
??
Presne tak. Každý kto ho zavolil má jeho úroveň! ?✊
❤❤❤❤❤❤❤❤
Janko?teraz sme ťa v PARLAMENTE potrebovali?????? kresťan ??????ŠKODA ŤA ŽE TAM NEBUDEŠ!!!!!!!!!!?
Najlepsia kontrola zvolenych poslancov je moznost toho komu das hlas ho aj zobrat.
Mudro na 100%
@Ipsylon Podpisujem sa pod Váš názor ??????
Veľmi správny názor. Voličovi musí ostať právo (počas celého obdobia výkonu mandátu poslancov a vlády) kontrolovať a hlavne možnosť odvolať resp. zrušiť jeho mandát a post. Samozrejme za určitých podmienok a postupov.
Výsledky volieb poukázali na ich nedemokratičnosť, manipulovateľnosť a nespravodlivosť.
Mnohé okresy nemajú svojho zástupcu v parlamente, ale Bratislava ich má 48.❗❗❗❗❗❗
Počet poslancov s bydliskom v Bratislave za jednotlivé strany:
PS – 16
SMER – 10
HLAS – 8
SAS – 6
OĹANO – 4
KDH – 2
SNS- 2
spolu . 48 ❗❗❗❗❗❗
Pán Baránek ?? frajer ?? škoda ? chcel som vás
MAŤ?V PARLAMENTE!!!!!!!??
Saňdokaň?SpadolZKoňaNaHlavu?
Preco taky strach z poslancov na kandydatkeSNS.Zeby z ich moznosti slobodne vyuzivat svoj mandat a zastupovat tych ktory ich tam zvolili?Ludia volili osoby ci uz stranicke alebo nezavisle a tie spolocne dostanu stranu do parlamentu.Nemalo by byt diskrimynacne voci poslancovia a jeho mandatu ci je v strane alebo nie.Kvalitny poslanec aj ked nie je v strane si moze podrzat predsedu strany na ktorej kandydoval vo velkej miere zalezi to od toho ako sa bude spravat.Pretoze volici si musia kontrolovat poslancov a poslanci vladu a europarlament navzajom.Vlada sa zodpoveda poslancom aposlanci volicom.
Vážení priatelia . Tiež si myslíme, že práve Peter Pellegrini by sa mal rozhodnúť správne a v prospech Slovenska . On , ako Premiér Vlády SR , by mal vytvoriť koalíciu so SMERom , so SNS , ale bez R. Fica a bez R. Kaliňáka vo Vláde SR ! To by bola tá najlepšia voľba, aká sa dnes dá dosiahnuť a zároveň sa nevrátiť ku nekompetentným a “ mafia frendly osobám “ , vo Vláde SR ! Títo dvaja JUDráci , teda Icík a jeho consiglieri Kali , viackrát dokázali, že DOBRE vládnuť nevedia , predvolebné sľuby nedodržia a nemajú na vládnutie ani primerané vzdelanie , ani morálne predpoklady a ani patrične vysoké I.Q. !!! Nech žije slobodné , suverénne a prosperujúce Slovensko , pod vedením slovenskej inteligencie ! Slovenská INTELIGENCIA je pripravená pomáhať občanom SR svojimi projektami , ktoré vytvorila a čaká na správne rozhodnutia koaličných politikov , najmä politikov z HLASu SD ! MOR HO !
Smer je súčasne dobrý, Kali je treba na ochranu hranic, ma prax, len plot je fuč, čo kto daroval, mal by zo svojho kúpiť, teda vrátiť, SNS, HLAS,? Pele je veľmi aktívny, drží hrable do budúcnosti, ak bude vymenený za Eštoka, alebo Erika, by šlapalo rozumnejšie
Tie straty sú ešte horšie, viac ako 500 tis. ku 1300 tis. zraneným.
Jano tebe nevadi kolarove vykradanie štatu ?On ma dosť prostriedkov a zapojil sa ďalej kradnuť ludia ho prekukli a ty nie mne osobne strašne prekaža takyto mafian cely život nerobyl hompaľal nohami na prašaku tak taky ti nevadia plagiator čo si kupil tytul a zaviedol tu hlavne svoje mysllenie trochu si ma sklamal skus to napraviť čo sa ho bojiš alebo čo lebo sa my zda ?????
Zda sa mi ze zme zrusili ako prezitok veducu ulohu komunistickej strany.Preco sa potom pridzame toho ze strana vie nieco garantovat v parlamente?Nemalo by to garantovat Slobodny mandat poslanca?Na ten sa odvolavame.Nic o slobonom rozhodnuti strany som nezaznamemal.Mozu sa v strane jednomyselne dohodnut ale proti svojej voli.Prave preto sa predkladaju v parlamente aj hluposti lebo sa pod tlakom stranickych syl schvalia vyobchoduju vyjednaju prip.kupia poslancove hlasy.
Vďaka za perfektný rozhovor, nie je hodinový rozhovor ako rozhovor. Toto by sa dalo s pánom Baránkom počúvať aj dve hodiny.
Progresivci by tam poslali bojovat aj svojich volicov slnieckarov, aby bojovali za slobodu a demokraciu a potom v dalsich volbach by sa nedostali do parlamentu???
Suhlas, ? veru, preto len melú papuľkami a krčia tváre grimaskami …
Janko ja som 3klrát odišiel a je tam dobre nebojím sa, ale aby som zomrel pre nejakého politika, tak ani náhodou!!!!!!!!
Čo ak pri sčítaní hlasov zo zahraničia ubrali Republike a pridali PS, lebo podozrivo im narástli % ???
toto som si myslela, v rakúsku robili prieskum a ps malo 1,74 a Republika vyše 17,Fico vyše 30,
Stojí na zamyslenie sa : darovanie 11 miliónov eur pre ESET 3 dní pred voľbami Ódorovou vládou!!! Za čo asi !! Keď eset sčítaval hlasi !!!?
@Miroslav Beňo to čo popodpisovali, skontrolovať, pripadne sa zodpovedať, nemali by byť platné, keď chceli niečo dať, môžu zo svojho vrecka asi tak?
Janko máš pravdu hodnoty sa nemenia,, .nikdy!!!!!!!!!teda aspoň u mňa a to mám65 rokou!!!!!!!!
Janko máš pravdu hodnoty sa nemenia,, .nikdy!!!!!!!!!
Vychadzam z konspiracie ze elity riadia a ovladaju svet.Teda je naivne si mysliet ze nemaju vplyv aj na vacsinu stran.Preto sa vyzaduje aby aj strana predseda rozkazoval poslancom.V strane SNS to uz po stranickej linii nie je mozne.A vadi to vsetkym stranam lebo sa boja straty vplyvu nad slobodnym mandatom aj v ich stranach.Kde vlastne sa nam narodili prve ratolesti priamej demokracie.Opantal ich nesmierny strach ze vlasne nevedia nic garantovat lebo nevedia ovladat slobodnu volu poslancov.Ved nakoniec ak Danko dal moznost existencie na kandidatke napr Tarabovi ci Kotlarovi tak mu dal doveru a tuto by nedal asi Matovicovi alebo Ciganikovej.A tak kvalita a zaruka garancie hlasovania a podpory pri hlasovani je uz dana proste je existuje v danej osobe.A nie poslusnostou voci strane.Preto nerastu a nevladnu strany lebo musia posluchat strannicke nezmysly.A volic potom presedla na nove vzniknute strany.Kde zase sa hlasuje nie podla svedomia ale podla predsedu.Ak ma byt garanciou v parlamente podriadenost predsedovi a strane potom nech tam netliachaju o slobodnom mandate a hlasovani podla svojho svedomia.
Sloboda jednotlivca je viazaná jeho cieľom. Čiže ak majú dvaja alebo viacerí jednotlivci ten istý cieľ a sú úprimní, nemusia sa viazať zmluvami. Stačí im dôvera. Ale keď sa nepoznajú lebo si nedôverujú potrebujú sa poistiť zmluvne. A to je tá stranícka voľba.
Sloboda jednotlivca je viazaná jeho cieľom. Čiže ak majú dvaja alebo viacerí jednotlivci ten istý cieľ a sú úprimní, nemusia sa viazať zmluvami. Stačí im dôvera. Ale keď sa nepoznajú lebo si nedôverujú potrebujú sa poistiť zmluvne. A to je tá stranícka voľba. Je to niečo podobné ako kolektívna zmluva vo firme. Každý má aj svoju osobnú podľa toho kde pracuje a na čom sa dohodol. A potom je aj kolektívna zmluva ktorá stanovuje všeobecné pravidlá vo firme platiaci pre každého.
PÁN BARÁNEK VÁS JE RADOSŤ POČÚVAŤ ALE TIE SERŽANTSKÉ INSÍGNIE MY TAM NESEDIA
Výstižný komentár, vďaka za informácie
Janko môj názor je,že keď je nehoda a vyberiem človeka z auta, tak ma nezaujíma,či je taký, alebo onaký mám 0 neg,taik mu pomôžem ináč načo žijem??????
Príčina anglosasov je aby slovania kapali. Preto ich rozoštvali majdanom a chcu do toho zapojit ďalších slovanov.
100% súhlas ☝️☝️☝️
Janko im vadí,že používame svoj mozog!!!!!!!!
SNS je najblizsie k priamej demokracii.To ze je tam za SNS len Danko Znamena ze strana nebude presadzovat hluposti zviazane stranickou retazou .Ale bude sa prejavovat podpora naozaj podla svojho vedomia a svedomia.A je zvlastne ze tohto sa vsetci boja.Ze sa tam dostali ludia nad ktorimi akoze nema moc strana.Prave preto sme dnes tam kde sa nemohli ako pocas vlady KSC poslanci rozhodovat slobodne.Ak by takyto slobodny poslanci boli zvoleny v kazdej strane to by bolo blyzsie k vykonavaniu slobodneho mandatu.Nemali by vsetko lahko vypocitatelne a nevedeli by vsetkych uplatit kupit.Takto staci uplatit a kupit a vyobchodovat veci len z predsedami stran.A ten stranickou retazou dovedie hlasovanie podla svojho vedpmia a svedomia na hlasovanie podla predsedu.
Ako nechápem prečo sa spomína demokracia ,ked ta tu nikdy ani nebola.
Akože táto demokracia sa vôbec nedá definovať to nemá obdobu
Najhlupejsie slovo ze demokracia
Však je to obdivuhodné, ako medzi sebou Smer, aj Hlas urobili dieru cez ktorú všetci súperi preleteli bez zásahu do nekonečného vesmíru!!!Rozumný človek pochopí a …..,….
??
Treba dat presetrit ci OLANo nebola koalicia viac ako 3 stran! Potom by naozaj potreboval 10% a to nedostali tak by nemalo byt v parlamente!
Magorovič by takú chybu neurobil
@Iveta Markova je dost arogantny a mysli si ze mu prejde vsetko! Ako napr aj ti cigani!
@Iveta Markova pokial ti ludia zo stvrtej strany boli aj pocas volieb v tej strane tak sa to da napadnut ze to bola koalicia 4 stran ! Teda bola hranica 10%
Treba dat presetrit ci OLANo nebola koalicia viac ako 3 stran! Potom by naozaj potreboval 10% a to nedostali tak by nemal byt v parlamente!
Je to trojkoalícia a v parlamente sú podvodom lebo nezískali 10 percent!!!!!DDD Takže tak
Pritom KDH ma bližšie ku smeru nie k ps…
kdh má najbližšie k peklu, než k nejakej sociálnej politike . Ono, keď dlho „strádalo“mimo parlamentu, jeho apetít politikárčiť potlačil všetky ostatné morálne princípy – uvidíme to v priamom prenose.
Pán Baránek, vždy ????????rozumný rozhovor. ??
matovičovi sa podarilo oklamať aj osadníkov. Tak im treba.
Ale na Luníku mu zrátané kosti!!! Dostal marovačku na rómsky spôsob !!??????
@Miroslav Beňokedy ju dostane smer?
Ľudia boží ak ste trocha pri rozume blbci Slovenskí tak si zistite kto bol Baránek ako politológ pre maistream ako nás pchal do EÚ a NATO a až keď mu po voľbách 2020 kopli do zadku tak sa z neho stal veľký Slovák, ale vždy bol proti Slovensku ten zarastený chumaj.
Dvaja starí kokoti a ich kokotské reči, už aby to vykapalo a potom bude lepšie …
Mne sa paci to co urobil p. Danko. Ludia si zvolili tych co chceli. A myslim, ze su tam teraz lepsi odbornici, ako boli tito tupci od roku 2020
Fico nie je najlepší politik….!!! si len smerácky fanušik…to je všetko, blebty…
a kto je najlepší politik na Slovensku napíš nech sa všetci zasmejeme ty kokot. Však len Fico je formát ako vo svete Orbán či Putin ostatní politici na Slovensku sú veľké NULY.
Mal by sa začať viac starať o svoj zovňajšok
Vyzerá ako bezďak no fakt zle
Nemá 20€ na barbera
Tie okuliare bez stranícke má zabili
Pritom tak inteligentný človek
Mlomestiak, čo záleží na vzhlade keď je niekto sprosty
Janko, ty si isto mačo a isto i manažér – keby boli všetci ako ty, stratil by si sa v stáde ….
Pán Baránek, vy ako katolík-konzervativec, sa čudujete, že Kollár nezískal ani 3% voličov. Ten Boris, ktorý, má 13 nemamželskych deti. Ktorému chcel pozrieť do očí, aj samotný pápež, aby videl takého ekzota zo Slovenska. To myslíte vážne?
Ja som tiež katolík a volil som Sme rodina. Mňa nezaujíma osobný život Kollára. Mňa zaujímalo to že bol proti lgbti a genderu. Ja som volič, nie sudca.
Ja som tiež katolík a volil som Sme rodina. Mňa nezaujíma osobný život Kollára. Mňa zaujímalo to že bol proti lgbti a genderu. Ja som volič, nie sudca.
Taraba bude predseda klubu pri SNS
Boris kollár nemal byt NIKDY v politike. Bola to anomáliá, podobne, ako by bola anomáliá, keby tu vládlo úchylácke ps.
Veľmi správne ?. Nemal. Bohužiaľ peniaze, nie dobrý volebný systém a jeho spriaznené „duše ?“ mu to umožnili. Choré.
To úchyláctvo bude pokračovať aj vtedy ak si za prezidenta zvolíme Korčoka.
@Ján Gavura Presne tak, súhlasím, korčok je smrad zrádcovský, tlačiá Nám ho tí, ktorí nám sem dosadili satanskú mäsožravú burinu čaputovú… smradom, ktorými opovrhujem nepíšem meno s veľkým písmenom. takže tak.
Janko prvý krát nesúhlasím,veľmi sa bojímP.S.ale aj SAS!!!!!!!!!
Strach zväzuje nielen hlavu, ale i telo – dajte pozor na ochorenia, ktoré sa zvyknú vyskytovať pri kolike strachu – úprimne .
Je pomoc na všetky prípady – s vierou a úprimne sa obracať k Bohu. Lebo nežijeme evolúciu, ale Boží plán s človekom .
@Ján MiroslavGagarin povedal keď bol vo vesmíre: Už tu lietam dve hodiny, ale boha som nestretol !!!DDD Takže tak
Tým progresivistom, ktorí chců, aby sa nerodili detí, pretože pribůdne ďalšia uhlíková stopa, treba navrhnůť , nech sa obesia, ihneď, pretože možu dáť príklad nám, ako odbůrať uhlikovů stopu. Psychopati. Týmto idiotom by najviac pomohla tabletka cyankáli . Rád ju všetkým odhodlaným zaplatím.
To, o Dzurindovi je slabý výraz, tento darebák, slúžiaci iba západu a proti Slovákom, mal už dávno hniť v Slovenskej base, alebo si spytovať svedomie niekde v ústave!
A nezabudajme na kamoša Miklosa. Obaja uspesne po Slovensku posobili na Ukrajine.
@Malakus Malakuss Jásné, to miklošovie hovädo bolo hlavou debilovou dzurindovou…obidvajá ťažkí, preťažkí zločinci!!!
Pán Baránek, veď hovoríte o odborníkoch. V SNS sú odborníci napr. Pán Ľupták, pán Michelko a atď. Stačí, aby aspoň na 50 % robili pre Slovensko, lebo tá žumpa, čo tu bola doteraz pracovala na 200 % PROTI SLOVENSKU !!!
Presne tak
Cakal som,ze to bude este horsie. Slovaci ma prekvapili. Na Slovensku je len 1Politik ? ROBERT FICO ? FICO BRAVO ? SI MACHER ? Da zdrastvuet PUTIN ? Nech zije Orban ?
Vsade bol..je a bude niekto len „jeden!“ Aj Hitler bol len jeden..aj Boh je len jeden..aj Judas..
Ďakujeeem ??
FICO JE NAJLEPŠÍ POLITIK NA SLOVENSKU. ??????
Pán Baránek, ste pre mňa topka na Slovenskej politickej scéne!! Škoda, mali ste krátku dobu na kampaň! Perfektný politický, prehľad. Pre mňa veľmi dôveryhodný človek, vzdelaný, čo slovo to múdrosť! Prečo mám pocit, že Vy nikdy neuhnete a hlavne sa neohnete??? Veľa šťastia pán Baránek! Slovensko takýchto Slovákov, potrebuje, ďakujem Vám ??
Ty si aká sprostý to koľko máš rokov že nevieš že baránek LeboFicoval a podporoval tu pravicové vlády také ako tu vládli aj v 2020 – 2023 aj Čaputovú podporoval ako politológ, SLovač vy ste akí sprostí. Aj hovno začnete velebiť že Baránek neuhne a neohne všal 30 rokov tu pomáhal západu presviedčať Slovákov aby nadávali na komunistov a velebili EÚ a USA.
Skurvenej a zlodejskej KDH už nemôže poškodiť nič pre boha s Dzurindom rozkradli 3/5 Slovenska vy blázni jebnutí katolícki kokoti a to som volič SMER-u a nie liberálov.
Baránek ty už prestaň piť, alkohol ničí mozgové závity…
Pani Monika, by to Fedorovi vysvetlila, však je v euroneoparlamemte.
Ty starý komunista
Viete si predstavit tie bomby keby sa strana p. Baraneka dostala ASPON do predvolebnych diskusii? ?
Ukrajinizácia Slovenska – len to nie!… Občianstvo môže byť udelené, ak má dotyčný „nepretržitý trvalý pobyt na území Slovenskej republiky aspoň osem rokov bezprostredne predchádzajúcich podaniu žiadosti o udelenie štátneho občianstva Slovenskej republiky…“ Zničia si krajinu a nám to tu potom obsadia?
Asi nal na mysli Rusínsku stranu.
@Milan ČákyNie, nie. Rusíni sú tu roky rokúce. A sú v pohode, sú so Slovákmi zžití a pokojne si žijú. Ale ukroši sa sem viac a viac tlačia ? a to je už iná mentalita ako sú Rusíni (viac agresívna a špekulantská).
Ďakujem, presné a výstižné, dúfajme, že sa všetko utrasie tak ako má: správne ako chce národ.
Už po prvých slovách 100% komentár, som veľkým fanúšikom názorov pána Baránka… Možno len trochu vybočujem z jeho názorov o elektrickej energii, keďže sme súčasťou energetickej únie v EÚ, tam by stačilo reformovať trh s elektrimou v EÚ. Tohto sa ale západné krajiny nevzdajú.
Baráneka si vypočuj z pred 3 – 4 rokov aký bol prozápadný tupec a potom napíš aký si jeho fanúšik, lebo to hovädo sa živilo sorošovcami.
Matovic kupil v Trnave Slobodarku,na Kollarovej ulici ktora je prazdna.
Sledujem koľko debilov tu velebí Baránka, to vy si už nepamätáte ako baránek pred voľbami 2020 podporoval LeboFico propagandu a pomáhal k moci tým čo tu vládli 2020 – 2023 ktorí váš terorizovali, však ten Baránek je kus kokota čo založil dve zlodejské strany a to SDKÚ a KDH, ten kokot keď založí stranu a budete ho hlupáci voliť to bude druhý Matovič.
Fedor je hluchy? Pan Baranek pocuje dobre?
štandardne rozhovor na úrovni. ?
ooo, super že mi to nejak yt vyplul, lebo aj keď odoberám, tak to :nevyskočí. pána Baránka vždy rada počujem
Baránek čiže Fico keď povie pravdu čo ľudia chcú počuť to je populizmus a ja boha vášho liberálneho som nikdy nevedel prečo Fica označujete za populistu. Čiže treba klamať ľuďom aby sme neboli populisti a inak keď je Fico populizmus, lebo povie že hranice treba strážiť pred nelegálmi čo je potom Baránek keď povie že ich treba naložiť do vagónov a vyvieš nevie kam. Hovädá ako baránek začali nálepkovať už pred 8 – 10 rokmi a zblbli Slovač ktorá volila už v 2020 bláznov ap lagiátorov, pod heslom LeboFico.
Chybí panu Baránkovi pravá nožička u brýlí,nebo se mi to zdá ??Jinak fajn ??
Nemá ju tam.
Sranda?ani som si nevsimla. Vsimavy ste clovek?
@miroslav vladyka?
Z toho plynie ponaučenie, nesúď človeka podľa zovnajšku, ale daj sa s ním do reči …
? tiež mi to padlo do oka
Baránek konzervatívny katolík čo pomohol založiť dve zločinecké strany SDKÚ a KDH ktoré rozkradli v období 1998 až 2006 3/5 Slovenska.
Smer a hlas sa spoja, až Peleho zvolia za prezidenta … lebo to bude na 10 rokov …
Buzerant nemože byť prezidentom, pretože mu chýba charizma štátnika. S tou sa človek už rodí.
Vážne!? To bude pelé za klauna na n-tú, už keď do toho pôjde.
JUDr. Harabin je novým prezidentom SR
??????
Janko,je boží človek
kdh sú horší od satanistov.
To sú Satanisti!!!
KDH už nemá s kresťanskými hodnotami takmer vôbec nič. A volili ich hlavne nábožensky založení ľudia, ktorí lavírovali medzi liberálmi a sociálnymi a volili teda KDH.
Fľašik mal byť dávno v base???
A čo urobil?… dík vopred za info! Všetko dobré želám!
@Juraj Wiesenganger Skúste si spomenúť roky dozadu.104miliinov korún čo spravil podvod s riaditeľom STV Kubišom,dohladajte si to.
Jožinko, a ty už si plnoletý a svojprávny!?
Potom šup – šup podaj trestné oznámenie, inak si len panáčik z lego stavebnice
Už deň po voľbách začali intrigy ..
Uzasny rozhovor.
Ja nechápem kto volil Pellegríniho však ten debil cez covid kričal že chce aprteid pre neočkovaných a že keby bol on Pellé premiérom tak zavedie povinné očkovanie ľudí nad 50 rokov a sprostá Slovač to hovädo aj tak volila to mali voliť radšej SMER chujelá slovenské.
Však aj baránek bol jeden ztých prozápadných politológov do roku 2020 čo útočil na SMER a trepal Baránek že sme prozápadní a USA a Eú je naša modla, ja si na túto sviňu dobre pamätám z pred 3 – 4 rokov, hoci mám po 30-ke, Baránek bol dobrá prozápadná, vlastizradná sviňa, teraz sa hrá na veľkého vlastenca a chrumkavého.
Pekne vidno, že katolibanská konzerva prevalcovala zbytky politologického vzdelania. Toľko miešania nie že jabĺk z hruškami, ale šable z lajnom som už dávno nevidel. Inak pekné využitie známej finty, nadrobiť občas svetlú chvíľku v podobe prijateľnej vety do kopy ultrapravičáckeho bullshitu.
Ako mozu zit s tym ze klamu?
Diabolské zotročenie elít už prebehlo už na počiatku civilizácii – teraz to preskakuje hierarchii nižšie a hlbšie – len ľudia si to“nepripúšťajú“
Kto?
MATOVIC NICI SLOVENSKO.
Slovensko ničia hlavne komunistickí dezoláti.
Médiá momentálne je žumpa,!!!¡
Najlepší politický analytik na Slovensku , veľký rešpekt Pán Baránek.?
Absolútne súhlasím! Nemá konkurenciu!
Tiež sa pripájam a súhlasím ??????a želám mu pevné zdravie ??????
Súhlasím. So zdravým rozumom nemôže mať iné názory a preto mejstrímu vadí.
Prajem mu vela zdravia.
Už čoskoro príde čas,keď pán Baranek bude v tv,zrazu sa médiá otocia!!!
@Mária Bobáková Nehrozí , médiá od čias Mečiara bojujú na nesprávnej strane.Peniaze sú mocný nástroj pre nich
@Juraj Wiesenganger, ale aj pán Chmelár je dobrý ! Ale zas Štefančík a Vašečka sú slabí ako päť krát vyvarený čaj ! ?
❤
pan Barane to co hovorite o DZurindovi suhlasim z tym ale takych Dzurindov je takmer vo vsetkych vladach v Europe aby mohli lahsie presadit NWO.
Excelentný rozhovor! Výborný pán Baránek ako vždy milujem jeho hovory v aute a hlavne pravdivé politické zhodnotenie situácie ❤
???kkķm?.ķk?ķkk
Kk
Očuj “vlatury”, keď ti niekto povedal “Zober loptu, nie drogy!”, ty si počul “Predaj loptu, kúp drogy!” ? Či ako je to s tebou?
@Vlado Turansky preložiť do zrozumiteľnej reči to nejde?
@Peter Sendler ??
@Gitta Nagyved vlatury je apac,my mu nerozumieme!!!!
Tupá hlava.@Vlado Turansky
AMETERI MATOVICOVI DOSRALI CO SA DALO VRAJ SA UCILI TERAZ HROZI ZE DALSI AMATERI PS.SA BUDU UCIT A PRAXOVAT V PARLAMENTE A ZNOVU ZADLZIA A DOSERU CO SA DA ???
Pan BARANEK mam vas rad len len už tolko nekecajte a chodte do politiky!!!
Veď ho musia zvoliť,nie?!…
A čo to je obchod?? Vojdem, vyjdem?? ??Pán Baránek mal stranu, myslím… Rozumná voľba?! Príliš neskoro ju založil, môj názor, škoda veeeélmi šikovný, vzdelaný pán!!
Na stranu treba peniaze
Výborná relácia,super názory !!! Ďakujem!
prečo máš nick user?
Však toho Kollára len samé kurvy volili a nie mamičky, normálna mačička hoci je aj slobodná mamička by v živote nevolila sukničkára čo jebe kade chodí, svojich parchantov necháva vychovávať sliepky ktoré nabúcha a akurát im financuje život, tak toto môže obdivovať len kurva v ženskej koži. Každej slušnej žene hoci je slobodnou matkou, lebo nejaké hovädo ju nabúchalo a nechalo samú s deckom, tak slušná žena hovädo ako Kollár by nevolila ani v 2020, to volili len totálne kurvy ktorým chlapa netreba, len aby ich niekto financoval v tom sa u Kollára videli.
Akože jedneho kandidáta ? JUDr.Harabín oznámil kandidatúru už dávno , skôr ako Korčok. Ja ho budem určite voliť. Ak by bol Harabín prezidentom, určite by psychopatova banda nemohla robiť to ,čo robila. Slovensko by dnes nebolo kolóniou USA , na to dám krk ! Ani by Slovensko nebolo odzbrojené, lebo zahraničnú politiku by robil on a nie poskoci USA.
Pán Baránek vyrobí problém sa j zostala tam, kde nie je.
Verím, že SNS ukázalo ako má vyzerať budúca politika – proste STRANA NÁJDE OSOBNOSTI a PRITIAHNE ICH DO POLITIKY na SVOJEJ KANDIDÁTKE.
UVEDOMTE SI JEDEN FAKT! Ak STRANA JE ČITATEĽNÁ a MÁ SVOJ PROGRAM A CIEĽ, tak potom GARANTUJE, že INÉ MIKROSTRANY a OSOBNOSTI na jej kandidátke BUDÚ PLNIŤ JEJ PROGRAM!!! PRETO SA DOSTALI NA KANDIDÁTKU!!!! Pre mňa OSOBNOSTI, ktoré sa TAM NA KANDIDÁTKE OBJAVILI, bol jasný signál, že PRIJALI POLITIKU SNS a GARANTOM toho je DANKO ktorý s nimi túto tému DISKUTOVAL a DOHODLI SA! HOTOVO! MÁM GARANCIU! TO MI S T A Č Í !!!
CELÝ ZÁPADNÝ SYSTÉM DEMOKRACIE JE JEDEN NEZMYSEL. P O C H O P T E TO ĽUDIA! Dáte mi za PRAVDU, že DEMOKRACIU nahradila FINANCOKRACIA, ktorá si zaplatila VOLEBNÚ REKLAMU v rámci ktorej VYMÝVANÍM MOZGOV vyvolala vo voličovi POCIT NUTKANIA VOLIŤ JEJ STRANU. Prečo? – MÁLOKTO TO VEDEL POVEDAŤ! Dnešná prax je všeobecne známa – každý VOLIČ VIE, že deň po voľbách je JEHO OSOBA, STRANE, ktorá vyhrala voľby, UKRADNUTÝ! Proste TENTO SPÔSOB DEMOKRACIE TU JE, NEFUNGUJE, a je NAČASE, ABY TO VŠETCI POCHOPILI!!! To by sme všetci VOLIČI museli byť STRANÍCI a STRANA by nás mala pravidelne kontaktovať na schôdzach a pýtať sa na náš názor, nechať hlasovať… TO BY BOLA DEMOKRACIA. Deje sa to? NEDEJE!
Sme pred HISTORICKOU DOBOU Zmeniť ZÁPADNÝ SYSTÉM DEMOKRACIE postavený na SILE PEŇAZÍ FINANČNEJ OLIGARCHIE a DIVADLE PRE MASY nazývané VOĽBY. Musíme si naliať čistého vína. NEEXISTUJE ANI ROVNOSŤ MEDZI VOLIČMI! Ako môže súperiť HLAS NEVDELANÉHO BLBA s HLASOM KANDIDÁTA VIED s 50 ročnou ODBORNOU PRAXOU uznávaného SVETOM. Ako môže 10 negramotných voličov zvoliť spomedzi seba STAROSTU proti 9 vysokoškolákom!!! VRAJ TO JE DEMOKRATICKÉ! NIE – TO JE ZLOČIN! Títo to robia pre plat STAROSTU a čo sa bude diať je IM JEDNO! Odhlasujú mu 5000€ plat, 9 dostane po 400 a starosta si nechá 1400. Keď je silný, každému dá 100 – držte huby a on si vezme 4100.
PSEUDODEMOKRACIU musíme nahradiť NEDEMOKRATICKÝM HIERARCHICKÝM SLOVANSKÝM spôsobom založený na MÚDROSTI starších, ktorí BOLI VO VEDENÍ OBČINY. Nikdy nevládla väčšina menšine ale vždy menšina väčšine. Je to dnes INAK? 2% ľudstva vlastní 98% majetkov sveta. Včera, dnes a keď sa to nezmení, tak aj zajtra bude vládnuť MENŠINA DISPONUJÚCA PENIAZMI. Spejeme ku KATASTROFE, lebo rozdiel medzi MAJETKOM a CHUDOBOU nikdy nebol tak VÝRAZNÝ.
Moc ŠTÁTU musí začínať odspodu od OBCE a od nej odvíjať VYŠSIE ÚZEMNÉ CELKY až po vedenie štátu, kde nominácia pôjde ZOSPODU cez RADY STARŠÍCH (MÚDRYCH). Len HIERARCHICKÝ SYSTÉM, kde na čele BUDE MÚDROSŤ zachráni svet. Teraz ROZHODUJÚ PENIAZE a ZÁUJMOVÉ SKUPINY. JE TU NIEKTO KTO TO POPIERA? OZVI SA!
Verím, že SNS ukázalo ako má vyzerať budúca politika – proste STRANA NÁJDE OSOBNOSTI a PRITIAHNE ICH DO POLITIKY na SVOJEJ KANDIDÁTKE.
UVEDOMTE SI JEDEN FAKT! Ak STRANA JE ČITATEĽNÁ a MÁ SVOJ PROGRAM A CIEĽ, tak potom GARANTUJE, že INÉ MIKROSTRANY a OSOBNOSTI na jej kandidátke BUDÚ PLNIŤ JEJ PROGRAM!!! PRETO SA DOSTALI NA KANDIDÁTKU!!!! Pre mňa OSOBNOSTI, ktoré sa TAM NA KANDIDÁTKE OBJAVILI, bol jasný signál, že PRIJALI POLITIKU SNS a GARANTOM toho je DANKO ktorý s nimi túto tému DISKUTOVAL a DOHODLI SA! HOTOVO! MÁM GARANCIU! TO MI S T A Č Í !!!
CELÝ ZÁPADNÝ SYSTÉM DEMOKRACIE JE JEDEN NEZMYSEL. P O C H O P T E TO ĽUDIA! Dáte mi za PRAVDU, že DEMOKRACIU nahradila FINANCOKRACIA, ktorá si zaplatila VOLEBNÚ REKLAMU v rámci ktorej VYMÝVANÍM MOZGOV vyvolala vo voličovi POCIT NUTKANIA VOLIŤ JEJ STRANU. Prečo? – MÁLOKTO TO VEDEL POVEDAŤ! Dnešná prax je všeobecne známa – každý VOLIČ VIE, že deň po voľbách je JEHO OSOBA, STRANE, ktorá vyhrala voľby, UKRADNUTÝ! Proste TENTO SPÔSOB DEMOKRACIE TU JE, NEFUNGUJE, a je NAČASE, ABY TO VŠETCI POCHOPILI!!! To by sme všetci VOLIČI museli byť STRANÍCI a STRANA by nás mala pravidelne kontaktovať na schôdzach a pýtať sa na náš názor, nechať hlasovať… TO BY BOLA DEMOKRACIA. Deje sa to? NEDEJE!
Sme pred HISTORICKOU DOBOU Zmeniť ZÁPADNÝ SYSTÉM DEMOKRACIE postavený na SILE PEŇAZÍ FINANČNEJ OLIGARCHIE a DIVADLE PRE MASY nazývané VOĽBY. Musíme si naliať čistého vína. NEEXISTUJE ANI ROVNOSŤ MEDZI VOLIČMI! Ako môže súperiť HLAS NEVDELANÉHO BLBA s HLASOM KANDIDÁTA VIED s 50 ročnou ODBORNOU PRAXOU uznávaného SVETOM. Ako môže 10 negramotných voličov zvoliť spomedzi seba STAROSTU proti 9 vysokoškolákom!!! VRAJ TO JE DEMOKRATICKÉ! NIE – TO JE ZLOČIN! Títo to robia pre plat STAROSTU a čo sa bude diať je IM JEDNO!
PSEUDODEMOKRACIU musíme nahradiť NEDEMOKRATICKÝM HIERARCHICKÝM SLOVANSKÝM spôsobom založený na MÚDROSTI starších, ktorí BOLI VO VEDENÍ OBČINY. Moc ŠTÁTU musí začínať odspodu od OBCE a od nej odvíjať VYŠSIE ÚZEMNÉ CELKY až po vedenie štátu, kde nominácia pôjde ZOSPODU cez RADY STARŠÍCH (MÚDRYCH). Len HIERARCHICKÝ SYSTÉM, kde na čele BUDE MÚDROSŤ zachráni svet. Teraz ROZHODUJÚ PENIAZE a ZÁUJMOVÉ SKUPINY. JE TU NIEKTO KTO TO POPIERA? OZVI SA!
Republika bola poistka pre Fica.
Barabek je človek kde prevlada zdravy rozum-Dzurindova jednotka debility -dlho som sa tak nezasmial -ale je to čista pravda…
Budúcnosť PS znamená: potraty, eutanázia, tranzície = genocída nášho národa. To je ich skutočný program, s týmto cieľom boli vygenerovaní.
Mažú mi lajky
Šimečka je ešte iba politický puberťák.
Má to beznádejné „chlapec“. Keď počúvam jeho otca, asi ani nedospeje. Ale veď ani nemusí, Sorosovi tam stačí poslušná bábka.
Práve o to ide??ľahko manipulovateľny!! Panáčik ako prezidentka, marioneta!! Nech Boh, ochraňuje naše maličké ale krásne Slovensko. ??❤️❤️
Nemyslím že sa to niekedy zmení. Buď ho to prestane baviť a odíde ( čo mu ocko asi nedovolí) alebo bude zákernejší
@Ivana Galambošovápresne tak
PS je sekta vysinutych bláznov, psychicky narušených
A to mal nábeh na premiéra. ??To by sme už asi dopadli.
Práve takého tam niekto potrebuje…stačí porovnať, aké indivíduá sú vo vládach európskych štátov
A navyše hlúpy
Etnicka ukrajinska strana na Slovensku? Je to zly vtip.
U nás je všetko možné,nie?!….
No mám obavy, že to tak bude.
Ak by sa PS dostalo ku korytu, verím tomu, že by tu bola ukrajinská strana
Pan Baranek, vase slova idu cez filter zdravej duse❤
ad) „Dzurinda je ešte hlúpejší, ako som si myslel“
Preto ho navrhujem do hlavnej úlohy filmu „Ještě větší blbec, než jsme doufali“ 🙂
Nielen Čurinda, ale aj proagresívni soroslibioti (PS) sú sprostí ako tágo.
To je možno aj následok „školenia“ u geriatrického oligarchu Georga:).
Ferko, ,oni všetci podstúpili nie školenia, ale výplachy mozgov.
@kveta mojzitova Kvetka, presne tak, to je to „školenie“ v úvodzovkách:)
a po americky sa to volá tiež „brainwashing“:).
Pekný večer všetkým, ktorí sú ešte hore a čítajú to.
@Fero Drobec lenže nedobrovoľný brainwashing podstupuje nedobrovoľné slovenská verejnosť formou mediálneho brainwashingu a takisto decká čo študujú v ČR tam to majú to isté
A nekomentujte tu, keď má niekto iný názor. Ja tiež nekomentujem nikoho osobne. Kapišto?
A čo ste vy , aby ste vy komentoval ? Rozumiete !!!
Pani vy jediná ste nepochopili čo som napísal
@Lubos Grozaj som rada že to viete vy !!!
@Lubos Grozaj som rada že to viete vy !!! A nevidím tu ďalšie komentáre .
Pravda je,že namiesto Republiky, volilo Smer a Hlas,či SNS….majú viac skúseností z vládnutia…z Republiky členov budú voliť do Europarlamentu..takže nemajú nič stratené….a k tým cigánom…som počul,že dostali 25e…a ešte dával jedlo …ževraj 100 000e zaplatil….
Pravda je,že namiesto Republiky, volilo Smer a Hlas,či SNS….majú viac skúseností z vládnutia…z Republiky členov budú voliť do Europarlamentu..takže nemajú nič stratené….
Pravda je,že namiesto Republiky volilo Smer a Hlas,či SNS….
Pravda je,že namiesto Republiky volili Smer a Hlas,či SNS…ktorí majú viac skúseností z vládnutia…z Republiky členov budú teraz voliť do Europarlamentu…takže sa tam určite dostanú…
Pravda je,že namiesto Republiky volili Smer a Hlas,či SNS…
No Dzurindu treba zavrieť
Som rada p. Baranek ze vás môžem zase počuť veľmi rada vás počúvam. Ste moja srdcovka….
Pre boha. Ľutujem Vás dvoch. Baránok už nemáte na nové okuliare?
Prosím Vás čo vy riešite, nemá slovenský národ, iné problémy ? Len si musíte kopnúť? Viete o čom pán Baránek hovorí ?
Vy ste z „módnej polície“?
?❓?❓
Prestaň ponizovat myslíš si o sebe, co chceš byť zaujímavý, ci?
Prestaň ponizovat myslíš si o sebe, co chceš byť zaujímavý, ci???
Tie okuliare sa mu mohli zlomiť cestou do štúdia?? Stáva sa čokoľvek, tak to v živote chodí!! Ľudia, Slováci, buďme k sebe tolerantný, začnime každý trebárs aj komentármi!! Prestanme sa napádať, nadávať si, neriešiť niekoho okuliare! ??
Pred relaciou sa mu polamali?normalne
Ľutuj seba, že nič iné si si z diskusie neodniesol …
Nepočúvajte
Pre boha, dve trosky. Bára už nemá ani na nové okuliare
Všetky Ficové slová, ktoré média označili ako „hoaxy“ sa stávajú smutnými faktami:
– o zdražovaní a inflácii,
– o hypotékach,
– o posielaní zbraní na UA (časť zbraní pre UA teraz použil HAMAS pri útoku na Izrael),
– o nelegálnej migrácii (progresívec doje-Vallo musel v BA vyhlásiť mimoriadnu situáciu)
– o rekordnom zadlžení Slovenska mafiou Oľajno, Rodina, Sas, Žaludi = za tri a pol roka vzrástol dlh Slovenska o 25 miliárd eur
– o zneužívaní očtk vládnou fašustickou mocou Oľajno, Rodina, Sas, Žaldi + Čaputova proti opozícii a nezávislým médiám
Republika je klon dia bla, vytvorená na to, aby zničila ls ns – skutočných Kresťanov
Sorosstoka hnoj a satanova sekte
Naša jediná konzervatívna strana je LS NS. Prejavuje sa to nielen v programe, ale aj v skutkoch: návrhy zákonov, rozpravy, pripomienky, hlasovanie, praktická pomoc ľuďom, ktorým ju štát odopiera …
Pozn.: číslo, za ktoré je pán Kotleba účelovo odsúdený vymyslel Uhrík na objednávku
Ingrid,ĽSNS sú najradikálnejší a najpravdivejší.Prajem im,aby sa nabudúce dostali do parlamentu i s účasťou vo vláde
…je nespravodlivé, ze sa LSNS nedostala do parlamentu, myslim, ze to bolo úmyselne zohrate, su radikálnejší voči krivdam na slovakoch, zelam im aby toto ponizenie vydrzali, drzim palce, aby sa to otočilo…Republika rozhodne nie…neverim im, hlavne Uhrikovi a Mazurekovi, bohužiaľ su tam aj spravodlivé osobnosti a tyto dvaja ich utopili…???
v začiatkoch som voli LSNS nuž ale ješitnosť oboch ich aj oboch pochovala takže …. AMEN
v začiatkoch som volil LSNS nuž ale ješitnosť osobná oboch ich aj pochovala takže tak AMEN zbohom budte …..
@Ivan Mistrik Ale u Boha kompromisy neexistujú, áno je stále áno a nie je navždy nie. Keď sa zriekneš Boha, keby si aj celý svet získal, nič ti to neosoží. K. a U. majú opačné motivácie. Jeden stratí všetko pre Boha, druhý sa Boha zriekol pre smeti, ktorými sú peniaze a postavenie.
Uhrík ani Kotleba za to nemôžu, že Honzurválek si poskladal dve nevinné čísla 14 a 88 do čísla 1488
a to číslo potom vyhlásil za fašistické. Čísla 14, 88 aj čísla 1488 sa bežne v živote, v ekonomike, v obchode atď. používajú ako normálne nefašistické čísla, ale skutoční fašisti potrebovali vymyslieť nejakú zámienku na prenasledovanie ĽSNS. Napr. u Lasicu vôbec nerobili takýto fašistický cirkus, aj keď Lasica niekoľko krát vystavoval faktúry presne s takouto sumou.
@Ingrid Mária KristovaUž sú mimo parlamentu , asi vedia pre čo !DDD Takže tak
@Ingrid Mária Kristovaako mohla prekvitať a rásť civilizácia bez monoteizmu ? Teda pred Kristom ? Uniformitou sa ľahšie ovládajú masy. Ohňom a mečom sa šírila naša viera v jediného. Pozor, Boh nebol vždy dobrotivý. Za naše chyby sakramentsky platíme. Vždy.
Ale preco vsetci? Vo vseobecnosti? Preco si kazdy neplati za svoju chybu sam..ale platime za chyby inych? Preco vsetci platime aj za hriechy niekoho ineho? Nie je spravodlive doplacat a byt trestany za nieco..co sme nespachali! Naco mam verit v nejaky Bozi sud..kde sa zodpoviem za vsetky svoje zle skutky..ked nas staci potrestat vsetkych a rovnako! Ved to takto funguje..ci?
Naša jediná konzervatívna strana je LS NS. Prejavuje sa to nielen v programe, ale aj v skutkoch: návrhy zákonov, rozpravy, pripomienly, hlasovanie, praktická pomoc ľuďom, ktorým ju štát odopiera …
Pozn.: číslo, za ktoré je pán Kotleba účelovo odsúdený vymyslel Uhrík na objednávku
Isto to nebolo z Uhrikovej strany z dobromyselnosti. ?
Mám veľké obavy, že Jaternica bude ešte robiť problémy ??? ak nebude akceptovať niektorého z členov vlády, ktorého jej poverený premiér navrhne… ???Mám silné obavy z toho… ???
Jasne ze bude sak robi uz teraz. Ze 14dni plati poverenie pre Fica? To co si zas vymyslela za bludy… Byt Ficom tak poverenie prijimem, podmienku odmietnem. A okamzite na nu podavam ustavnu zalobu, za toto aj vsetky ostatne porusenia ustavy…
Už sa stalo. Vrah bude mat problém menovat niekoho, kto je trestné stíhaný?
Už sa stalo. Vraj bude mat problém menovat niekoho, kto je trestné stíhaný?. Je to zakerna a zla osoba
@Miluska VoncentovaAle trestne stíhaný a aj odsúdený Lipšic jej nevadil keď ho vymenovala za špeciálneho prokurátora , hoc nikdy prokurátorom nebol a plynul mu ochranný dohlad!!!! DDD ???
@Miluska Voncentovaad) je to zákerná zlá osoba
Vlastizradkyňa AmeKu nemala problém podpísať Lížpičovi všetko (bezpečnostnú previerku aj menovanie do koryta ŠP), aj keď Lížpič bol vo výkone trestu. AmeKu je členkou Lížpičovej mafie.
@Miroslav Beňo ani trestne stíhaný Kiska jej nevadil, keď sa o ňom vyjadrila, že je jej vzor. A nakoniec, veď aj Zelenský je zločinec a rada si s ním potriasla labou a poklebetila. Je to zlá a zákerná žena
Máte pravdu, aj ja ju volám ZLÁ ŽENA
Trestne stihany nie je este obvineny Lipsic ano a sedi na vysokom poste!!!!
Jaternica už vypustili všetkú masť, troška ju už pripeká čo by nebolo zlé mať ju chrumkavú, ale gombík pece sa už bohužiaľ krúti bez efektu. Takže prihorí a bude fest smrdieť.
Vivat smer a fico .spojit sa s orbanom ???????????
ty máš dobre nakadené v hlave.
??????Na 100 Percent Si Myslím Na Prezidenta 2024 pôjde Pellegrini Pelle!!!Bude Favoritom a porazí žoldniera liberala Prevracača kabátov Korcoka!!!!
??????Na 100 Percent Si Myslím Na Prezidenta 2024 pôjde Pellegrini Pelle!!!Bude Favoritom a porazí žoldnieri liberala Prevracača kabátov Korcoka!!!!
??????
Pán Baránek ste jednička??
Máte pravdu je jednička. S úctou k Vám Marián V.
????
Strana Republika – stačilo vyhlásenie Pellegriniho, že ich nechce vo vláde, a bolo vymaľované. Boris – vždy ináč rozprával a ináč hlasoval, stratil vieryhodnosť. Hovorí sa, že Kmec má byť ministrom zahraničných vecí. Len aby to nebol druhý Lajčák.
Kmec je spina a velky fanda agendy 2030
@Peter Kratka Tak preto ho tam Soros pretláča.
Republika nie je autentická strana. Dostali ju od p. Marčeka, ktorého potom odkopli. Uhrík = had bol použitý na to, aby vytvoril číslo, za ktoré mali Kotlebu odsúdiť a vymazať z politiky. Potom mal Uhrík Kotlebu nahradiť. A to nevyšlo. Uhríkove ústa rozprávajú, ale z jeho vnútra žiadna sila nevychádza, je falošný, umelý, nepresvedčivý.
Dostávam, že som ho volila do E P.
Republika nie je autentická strana. Dostali ju od p. Marčeka, ktorého potom odkopli. Uhrík = had bol použitý na to, aby vytvoril číslo, za ktoré mali Kotlebu odsúdiť a vymazať z politiky. Potom mal Uhrík Kotlebu nahradiť. A to nevyšlo. Uhríkove ústa rozprávajú, ale z jeho vnútra žiadna sila nevychádza, je falošný, umelý, nepresvedčivý.
Dodávam, že som ho volila do E P.
Dúfam, že Fico nezopakuje chybu, a Kmeca nepripustí na post ministra ZV.
@Peter Kratka
☝️☝️☝️
Peter Kmec je nebezpečný liberál pozor naňho bude druhým Lajčákom a bude presadzovať veci proti SR??????????!!!????????????????
Pán Baránek ako vždy super.??
Dnes som čítala názor od Deany Jakubiskovej,keď dávali dlaždice na chodník slávy pána Jakub išla,že ju poburilo,že v okolí divadla boli ukrajinské a duhove vlajky a slovenská v nedohľadne, aj o lgbti hovorila,že čo je to za zvratenosti, Deana❤❤❤❤❤
Aspoň jedna si tam zachovala rozum.
@Fero Drobec aj ja som bola prekvapená, že jedna z mála normálnych,pekný večer prajem
Ona bolo vždy priama a úprimná dáma!!! Veľa zdravia želám!!!
A pán Jakubisko bol „iba“ Slováčisko. Takých tvorcov umenia tu mať. Daj Bože znova aspoň jedného.
Progresivcov nikdy,je to politicka aj kulturna skaza!!!
Plný súhlas!!!!!?????
PS s proti slovenskymi záujmami, by mala byť vylúčená mimo parlanentu
@Maria Kolekova sú to zahraniční agenti
@Maria KolekovaTak ako LSNS!! Fašisti a židobolševici nepatria do vedenia štátu!!
Nielen skaza ale aj spodina
PS je odpad a ten patrí do koša
ONI.. POLITICKÁ..?!“ VEĎ Oni sú.. Nejaká Satanistická-Sekta a Nie Strana..! Prikurenci.!
@Mag K Odpad sa likviduje!
Matovicovci chodili po osadach a za vajdami s peniazmi…? Takze tak…?
o tom by som si rad precital. Zdroj?
@metivs čo nevieš, že OLANO vyšetruje NAKA? A čo nevieš, že sami cigáni volajú matoviča vajda? Pollák, cigán zamontovaný v štruktúre OLANO to vybavoval
@metivs??? ?
FICO JE NAJLEPSI POLITIK NA SLOVENSKU ALE I MAFIAN ZLODEJ A KLAMAR UZ OSEM ROKOV CO SLUBIL ZE SKONCI V POLITIKE
FICO JE NAJLEPSI POLITIK NA SLOVENSKU ALE I MAFIAN A ZLODEJ
A je to dokázané? Daj!!!
Ale ze mafián a zlodej je Matovic,to sú fakty,a politikom magor nikdy nebol ani nebude!!!!!
@Mária Bobákováved to povedal Matovic,cigansky vajda.
Tu NIKDY neklamu???
Nieje dokázané nič iba Janovi trochu hrabe ako Matovicovi.
@Sofia A CO TIE DESIATKY OBVINENYCH A VYSETROVANYCH KEBY NEMAL SEFKO POD KONTROLOV PROKURATORU TAK UZ SEDIA I ZO SEFKOM VAZENA
@Ján Holič keby si netrepal,ty len počkaj po zmene vlády, kto všetko pôjde do basy,a to zaslúžene, nie kajucnikmi predhadzovane, spamataj sa!!!!
@Ján Holič Ty dokážeš vždy pobaviť.???
@Ján Holič a čo to vlastne hovoríte? Viete o čom hovoríte ?
Si ty ak niečo vieš nahlas a nezavadzaj!
Si ty, niečo vieš nahlas a nezavadzaj!
. Šéfko je lipsic som počula tak nevie, myslíš ze sú kamoši?
. Šéfko je lipsic som počula tak nevie, myslíš ze sú kamoši???
. Šéfko je lipsic som počula tak neviem , myslíš ze sú kamoši???
Ak nieco viete ze ukradol tak nahlaste. Ste druhy Matovic
Matovic povedal, či?
Tabletky nevynechávaj, vieš že ak vynecháš, máš vždy veľa rečí, ktoré nevieš argumentovať
@Ján Miroslav CIM TA ROBILI TYM SI ZOSTAL
Výborné, trefné, pravdivé, ako vždy ? ? ?
Pan Baranek, ked som vas pocuvala, myslela som, ze sa mi sniva. Ste kuvik, ktory pocuva idiotov z MSM. Ludia su naivni idioti, uveria vsetkemu. Vy nie ste nijaky analytik. Dlho som vas nepocuvala, a dlho vas pocuvat zmova nebudem.
Súhlasím……
Niekde som čiital definiciu ,,Fašizmu “
,,Fašizmus je moderná progresivna politika majitelov peňazí “
Takže tak.
Super,súhlasím
Ja som zase počula s videa, ze scientologovia sú najbohatšia sekta, ktorá chce ovládať všetkých sú údajne najbohatší ľudia.
Siunisticke kňazstvo sientologie 2 osvietenie!
Upresnil by som to tak, že je to „proagresívna politika zlodejov peňazí „.
2 osvietenie. Demag. Kňazstvo siunist. Scientologov. Údajne najbohatší ľudia chcú vládnuť všetkým a všetkému vesmíru, oceánoch a zničiť akekolvek viery!
2 osvietenie. Dogmaticke . Kňazstvo siunist. Scientologov. Údajne najbohatší ľudia chcú vládnuť všetkým a všetkému vesmíru, oceánoch a zničiť akekolvek viery!
2 osvietenie. Demag. Kňazstvo siunist. Scientologov. Údajne najbohatší ľudia chcú vládnuť všetkým a všetkému vesmíru, oceánom moriam a zničiť akekolvek viery!
2 osvietenie. Dogmaticke. Kňazstvo siunist. Sientologie . Údajne najbohatší ľudia chcú vládnuť všetkým a všetkému vesmíru, oceánom moriam a zničiť akekolvek viery! 22:01
2 osvietenie. Dogmaticke. Kňazstvo siunist. Sientologie . Údajne najbohatší ľudia chcú vládnuť všetkým a všetkému vesmíru, oceánom moriam a zničiť akekolvek viery! Počúvala som. Svaba!
Jozef,to je charakteristika PS-ako ste naznačili.
@Eva Petrikova
Áno tú definíciu fašizmu som našiel na Google, podobnosť čisté „nahodná“..
A kdeže si čítal ? Na Infovojne či Slobodnom vysielači ? Čo tak Osvietenecké hnutie v Európe,Druhá priemyslená revolúcia,Pokroková strana T.G.Masaryka atď …….? Aj toto je podľa Teba fašizmus ?
Lebo toto všetko čo som napísal má v sebe progresivizmus.Mne sa páči ako sa tu potľapkávate po pleci všetci tí,ktorí ste si našli nepriateľa na mieste,ktorému sami hlboko nerozumiete.Nevadí.Pokroku a moderne sa nedá zabrániť a je len otázkou času,kedy sa veci zmenia.
Osadníkom treba zaplatiť autobusy a dostať ich do Trnavy pred Matovičov dom..
Nech si ich zaplatia sami.
Matovic uz zaplatil aby nechodili a aby mu dali hlas…
Matovic uz zaplatil aby nechodili a aby mu dali hlas… (Lunik IX NSDAP-OLANO 91%)
Mozno aj mimigrantov dali hlasovacie lístky…?
Matovic uz zaplatil aby nechodili a aby mu dali hlas… (Lunik IX volebny výsledok NSDAP-OLANO 91%)
Mozno aj mimigrantov dali hlasovacie lístky…?
Matovič býva v Rakúsku .
@Pavol Dano Kto tam prichylil nasho bezmajetneho bezdomovca…? Ci zahral ze stratil doklady a poziadal o azyl ze je zo Syrie…?
A
@Michal DrevenákPoďakovali by sa mu!Ani ako víťaz-ako sa vyhovára by nedával po 500 €!
@Pavol DanoV podnájme u Remišky?A Pavlínka sama s deťmi?Zostarla.
@Eva Petrikova Lenze on uz po 500 dal…?
@Eva Petrikova Lenze on uz po 500 dal…? Ale iba osadnikom, druhykrat bude davat az na dalsie volby…
Načo zaplatiť, nech idú na úver, Matovič im vyplatí 500 €
@Vlasta Š. ???šak majú bicykle
Matovic treba stíhať za volební podvod
Dobré pán Baránek , ostáva počkať , ako to všetko dopadne…..
Dzurinda je jdnotka debility.
Niet o čom ďalej diskutovať , už ani Soros s nim nedebatuje.
ako to vieš?
Počul som ?
Dzurinda je meciarove dieťa
Matoviča treba vystrnadiť z parlamentu za každú cenu. Inak bude ťahať ku dnu celý parlament. Je to chorý jedinec a skutočnou prehrou pre Slovensko. Je to v záujme VŠETKÝCH politických strán, aby sa politická kultúra dostala do znesiteľnej medze. Pokiaľ viem, tak OĽANO nedosiahlo potrebných 10% na vstup do parlamentu. Plus podozrenie z volebnej korupcie a porušenia moratória sa stále nevyšetrujú !!!
Máte pravdu, ale potreboval len 7% a to vďaka podvodu alebo manipuláciou na Rómoch dosiahol. Je to klamár, intrigan, manipulátor. Nebrali ho vážne a tak zasa predviedol čoho je schopný. Bohužiaľ opäť bude rozoštvavat a suterén v parlamente bude pokracovat
Matoviča treba vystrnadiť z parlamentu za každú cenu. Inak bude ťahať ku dnu celý parlament. Je to chorý jedinec a skutočnou prehrou pre Slovensko. Je to v záujme koalície aj tých, čo tam budú sedieť v opozícii, aby sa politická kultúra dostala do znesiteľnej medze. Pokiaľ viem, tak OĽANO nedosiahlo potrebných 10% na vstup do parlamentu. Plus podozrenie z volebnej korupcie a porušenia moratória sa stále nevyšetrujú !!!
P. Baranek perfektné a vtipné.
Vždy skvelé relácie. Vďaka vám.
p Baranek perfektné ???