Ján Čarnogurský, právnik, politik, aktivista a disident. V rozhovore s Rasťom Ekkertom priblíži zo zákulisia nežnú revolúciu, rozpad Československa. „Kupónovú privatizáciu priniesol Klaus z Ameriky,“ hovorí.
Ďalšie >
Najnovšie videá
ARCHÍV
Najnovšie komentáre
- Peter Lumik komentoval Robert Fico: V justícii sú indivíduá, ktoré kazia meno tejto inštitúcii!
- Peter Lumik komentoval Robert Fico: V justícii sú indivíduá, ktoré kazia meno tejto inštitúcii!
- Miroslav Kollár komentoval Ján Čarnogurský: Sankcie voči Rusku museli vymyslieť len americkí pribuchnutí politici a ekonómovia
- Vlastimil Matouš komentoval Ján Čarnogurský: Sankcie voči Rusku museli vymyslieť len americkí pribuchnutí politici a ekonómovia
- Dagmara Kučerová komentoval Robert Fico: V justícii sú indivíduá, ktoré kazia meno tejto inštitúcii!
- L H komentoval Robert Fico: V justícii sú indivíduá, ktoré kazia meno tejto inštitúcii!
- Ondrej Pršanec komentoval Robert Fico: V justícii sú indivíduá, ktoré kazia meno tejto inštitúcii!
Špinavi bolševik.tisibil disident?tisi tak bol akurat konfident .
Plne súhlasím s týmto názorom pána Jána Čarnogurského, len ma prekvapuje, ako od istej doby zmenil svoje názory. Je to pre mňa záhada.
A oni majú čisté svedomie.
Hambim sa za to, že som vás volila ako predsedu KDH, vy súhlasíte s vrahom. Čo ste vy za človek a hráte sa na kresťana, oblbujete ľudí.
Hmmm… tomu sa povie senilita…
janči, fabriky prestali pracovať, lebo nemali peniaze na výrobu, všetko bolo cez Štátnu banku a nebol systém zakázok,. Tie čo boli, už nemali komu predávať, ste sa pustili do rýchlej privatizácie a podniku predávali vyrobený tovar za babku súkromníkom ale peniaze z predaja NIKTO nevidel…
kedze rusko je de facto geograficky v Europe , samozrejme ze sankcie si odnesie hlavne europa a nie USA , to je logicke pan Carnogursky, vase zkostnatele nazory na „usporiadanie sveta“ su mimo
52 minút pre čelného predstaviteľa Piatej kolóny
„Rusi používajú mierovú armádu“ … Janko ty si úplný chuj !!
Kremeľská propaganda verklíkovaná dookola a dosprosta.
Asi byste se mel prestehovat do Ruska,kdyz ho tak adorujete…
👍velmi objektivní
Mysli ze teba Biker aj teba floating strci hravo do vrecka.
ach tato starecka demencia, a ten prepity ekkert presne pasuje do takychto konspiracnych bludov, ked ho zo slusnej spolocnosti vyhodili
https://youtu.be/Y7eCpVHwwpQ
💥 bolš.podvodník,, obabral celé Slovensko…👺👎🙈‼
Celkom dobre zmenedžovaná relácia👍🦦
To nevyzerá to je fakt. A tento nemal byť v base?
smutný koniec, staroba je zlá
Môžete,vy mudrlanti,nadávat na p.Čarnogurkého kolko chcete,ale geoplitike rozumie a vravel pravdu o tom,kto vlastne nepriamo a zakerne by chcel zničiť Rusko.
Dobrý Deň DAL SOM TU DOKUMENT odvysielaný v ITA TV „Pravda o UKR“ odporúčam si ho pozrieť +18 rokov! Je to dlhé 1:16 h, ale sa oplatí to pozrieť získate prehľad a objektívnu pravdu o vývoji vzťahov a dôvodoch voj. operácie na DLR a LLR. Uvidíte zasa role Bidena, Nolenovej ai zločincov z USA.
Stalina na vás potkani špinavý
Čarnogurský je veľmi kontroverzný človek . Ale vďaka za rozhovor v médiach tzv . „hlavného prúdu“ pluralita názorov už úplne absentuje .
Kyjev v ukrajinských rukách a ze vyhráva Rusko… Je vidieť, že vtáčia perspektíva a recepcia reality per se bez ohľadu na dôsledky a vlastný subjektivizmus Carnogurskemu nič nehovorí…
A Havel? Stačí si pozrieť životopisný film a pustiť si Nohavica Pane prezidente
Hydrostav, a. s., vravíte súkromná, Vášho brata ci otca zvolili robotníci. Súkromne. Hm, pôžička.Kedy to zosukromnilo? O týchto záležitostiach by som rada vedela z Vašich úst. viac.
Áno, Maďari spravili podraz, keď odstúpili od Gabc. Nag., s nimi sme mali problémy vo viacerých záležitostiach. To sme mali ako malička zem aj s Rakusakmi kvôli jadr. elektrárni . Česi mali vždy navrch, aj tak nie som presvedčená, ze bolo ôk rozdeliť sa. A to rozdelenie nebolo fer
Kuponova privatizácia, presne to opísal v otázke komentator-dakujem. Dodnes má tento podvod následky. Mohli ste skúsiť zainvestovať, podniky sa bleskovo tunelovali. Ľudia zvyknutí na normál banku doplatili nielen na subjekty ponúkajúce nadpriemerne zhodnotenia svojich vkladov, celoživotných uspor, (tuším aj Smegnerka na to upozornila, ale neskoro) ale tunel bola aj Devín banka, sú vinnici potrestaní? Ľudia neboli pripravení na podnikanie načierno, bez mzdy, bez odvodov, bez zákonov, na vypalnictvo..Meciar?Ako sa darí? ZmenkySPP Ducky, ten to ma za sebou dávno. Toto naše Slovensko si zažilo ťažké časy, ťažké doby, nie sme jediný. Ale prečo mám pocit, ze musíme byť tými, ktorých neustále nakopavaju? Ale vďaka za rozhovor, zajtra možno po počúvam druhu polovicu….
Som prekvapený z toho, že tá fašistická, zkorumpovaná, plagiátorská lúza, ešte nezlikvidovala eReport, ktorý dáva priestor na vyjadrenie svojich názorov aj ľuďom, ktorí majú čo povedať verejnosti. Prezidentka, ani vláda už ľudí nezaujíma, pretože sú zastrčení v anále amíkov a choromyseľných západných politikov a trepú iba to, čo im títo dementi nakážu. Tie debiliny sa už nedajú počúvať. Aj preto ďakujem Rasťovi Eckertovi, že má odvahu pozývať takýchto ľudí do diskusií, ktorí majú slovenskému národu čo povedať a informovať aj o veciach, ktoré nám vládnúca žumpa zatajuje.
P. Čarnogurský hrá na dve strany, cítiť to s koktania.🤔
Zničenie potravinovej sebestačnosťi.A ináč skvelé ponožky.
Ako ďaleko je od Odesy Rumunsko? Zo základne pri Odese „by rakety leteli 7 minút“ a z Rumunska? 7 a pol.? Obávam sa, ze polovica argumentov p. Čarnogurského je podobne nezmyselná…
Slava Ukraine 🇺🇦
ruSSky carnogurSSky
Najväčší manipulátor je Markíza a Jojka, není zaujímavé vždy týmto pro západným prisluhovačom tipu captava o ktorej nikto do vtedy nepočul, vytvorili títo prisluhovači a verný sluhovia Ameriky.
Té legendě nevěří . Soros zveřejnil na tomto kanále že si vodil Havla na provázku. Koho si ještě tak vodil ? A od kdy ? Gorbačov a jeho manželka byli napojení na toho filantropa . Proto tu tzv revoluci vedli ruské či ještě sovětské tajné služby i východoněmecké. To rozděleni a zrušení armády Československa a příprava na podvodnou privatizaci. Ten plán asi USA jede pořád 😱
No krásne po rokoch vychádza pravda na svetlo ako Slovákov Česi okradli a naši údajne krajania politici im pomohli…. no fuj
Rusko? A viete simpredstavit ze by Rusko prehralo? To rozumne zmyslajuci clovek nedokaze
Za chvíľu bude vyhrávať rúško.
Svoboda?:D to je co za sprosté slovo ..snad tomuhle nemužete věřit)😀
Svoboda?:D to je co za sprosté slovo ..snad tomuhle nemužete věřit)😀
Špiny zbojnicke fašisti americký
Vakcína je láska a sloboda Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá
Veď to všetko bolo zorganizované Amerikou pozrite si Ukrajina v plameňoch a tam je všetko ukázaná všetka špina
Tomu se o té Americe asi i zdá 😂 Dobrý pomatenec….
Hluboká úcta Vám pane Čarnogurský, více slov netřeba.
RF síce koná v súlade s dokumentmi BR OSN v špeciálnej operácii, ALE v pohraničí pobaltských štátov a Rumunska od včerajška sú na raketách stredného doletu jadrové hlavice. Ich použitie môže spôsobiť REMÍZU s ktorou Kolektívny západ podporujúci fašizmus na Ukrajine všetkými prostriedkami sa uspokojí. Predpokladajú, že sa ich radiácia nedotkne ak využijú silné vetry východným smerom ! Spôsobí použitie JZ ukončenie konfliktu alebo protiofenzívu?? Alebo odvetné údery so zdrvujúcim účinkom pre 3 sv. centrá démon-kracie ???
ĆERNOBURSKY KEDY DAŚ DO KOPY TIE DRUŽSTVA ĆO SI ROZKRADOL
Oni nie sú pribuchnutý oni presne vedeli čo prinesú sankcie že rusov to neohrozí ale že to položí eu a oni na tom zarobia mld človek je druhoradý biznis je prvoradý
pan carnogursky ma zaujimavu vlastnost: ak ho pocuvame hovorit o akychkolvek problemoch ktore sa nas aj tikaju tak mame dojem ze sa az tak vela nic nedeje,,,trosku ano ale to je asi tak vsetko…mam dojem ze keby sa mal vyjadrit na temu vybuchu atomovej bomby v bratislave tak by povedal nieco v tom zmysle: „no ved ano, vybuchla by, co by bolo neprijemne ale uz napr. v kosiciach by nebolo az tak zle,mam na mysli dosledky takeho vybuchu…ale musim priznat v bratislve a okoli by to pravdepodobne bolo dost citit…“
Rusko dělá pouze to, co by dělaly USA, kdyby se k jejim hranicím neustále přibližoval nějaký nepřátelský vojenský pakt.🙂
Blbec blbý! Porozprávaj sa radšej o tom, ako otecko vyznamenával nacistov! Alebo ty ako si rozbil Československé poľnohospodárstvo!
preco ten clovek uz nezije v Rusku ked je tam vsetko take skvete?
trochu dezorientovany pan byvaly min. vlady
toto ja nechapem , jak moze byt byvaly disident ako Carnogursky tak nadrzany z Putina a RuZZka
ale ved dolar dorovnal euro (cestou znehodnotenia eura smerom dole), cize vsetko je presne tak, ako vladcovia nemecka – nemecki kolonizatori, prikazali. A kedze eu robi len to, co pozaduje nemecko, vsetko je, ako ma byt.
Posledne 3 – 4 roky bol youtube plny videi nemeckych, ferancuzskych, anglickych a americkych stanic o tom, aky je nekontrolovatelny rozmach fasizmu na Ukrajine, s podivom skoro vsetky tieto dokumentarne videa uz zmizli…
ale ved dolar dorovnal euro (cestou znehodnotenia eura smerom dole), cize vsetko je presne tak, ako vladcovia nemecka – nemecki kolonizatori, prikazali. A kedze eu robi len to, co pozaduje nemecko, vsetko je, ako ma byt.
ale ved dolar dorovnal euro (cestou znehodnotenia eura smerom dole), cize vsetko je presne tak, ako nemecki kolonizatori prikazali. A kedze eu robi len to, co pozaduje nemecko, vsetko je, ako ma byt.
ale ved dolar dorovnal euro, cize vsetko je presne tak, ako nemecki kolonizatori prikazali. A kedze eu robi len to, co pozaduje nemecko, vsetko je, ako ma byt.
Stary katolík a už má ženu. Však , tak bigótneho debila sa v BA ani nedalo sternúť . Asi semeno čo vykoná mu mení rozum. Hlupák na kvadrát!!! A čo tak -HYPRSONICKÉ RAKETY-po jednej na BA-Budapešť-Viedeň a som tu JA PUTIN. To by inák pískal. Okupácie v roku 1968 mu asi vyhovovala. Hajzel starý!!! On a že EKONÓM a vojenský poradca. Keď ho tu v BA stretnem ,tak si pred ním odpľujem. A čudujem sa redaktorom ,že túto KARIKATURU EX politiky si zvete na ozhovor. HEJ -SHOW ,ako naštvať mysliacich a v tých časoch žijúcich. Fakt tu mladým,vzdelaným sa nefandí!!! Hambite sa .
Škoda reči,myšlienka sa stráca,spomienky,spomienky…
teraz je čas zorientovať sa vo svetových stranách!
Prečo si bol proti vzniku samostatného Slovenska, ked tvoj otec bol poslancom v sneme samostatnej Slovenskej republiky. Asi si ho nemal rád, neviem čo ti urobil, ale z tohto mi vyplýva, že si nezahlasoval za Slovenskú republiku!!! „Dedičstvo otcov zachovaj nám Pane…“
Keď Vás p.Čarnogurský počúvam,fakt najlepšou školou, je škola života a prežité roky.
ČSFR rozdělili jen kvůli tomu, aby mohl Klaus a Mečiar nadále krást ve velkém.
Až také prosté to nebolo. Spoločný štát splnil svoju úlohu a postupne sa stal zdrojom prekážok v ďalšom vývoji oboch národov.
@Jack Black ale sme sa vyvinuli
a ameriku kto sankcionoval zato, čo vo svete narobili? Prsty majú vo všetkých konfliktoch.
Múdry rozpráva lebo má čo povedať, hlúpy rozpráva lebo chce niečo povedať.
čarnogurec kedy vypadnes do ruska ?
Gratulujem F.M., že sa s Vami rozišiel.
Čo vy na to
Je to len na škodu rozdelenie Česka a Slovenska bez referenda teraz by sme boli oveľa silnejší na tento odpad čo vládne.
… ľudia ukladajte si svoje príspevky, aby ste ich mohli použiť podľa potreby aj viac krát… lebo nemenovaná osoba nám ich maže… keby mala aspoň trochu slušnosti, tak sa nám predstaví a zdôvodní svoje konanie… byť na tajnáša mi pripomína praktiky ŠTB, SIS či NAKA… my svoj názor neskrývame pod pseudonýmom… ale asi opäť k tým časom spejeme… smutné časy žijeme, keď máme zákaz sa vyjadrovať… !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nech zije komunizmus ✌️
Ja nehovorím že pravdu nemá má ju,,,,len je zaujímavé sledovať vývoj tohto politika ked som ho poznal ako chlapec v boji proti Mečiarovi a čo je teraz zaujímavé že…..ake je z toho ponaučenie??? ,,Nepriateľ dneška je tvoj spolubojovník budúcnosti,,:))))))))ň toto nevymysliš
Rozdelenie bolo nevyhnutne ale v tom zmysle ze uz o tom bolo mocnostami rozhodnute. Pre nase narody, politicky pre CSR to bolo zle
Tento sa ako naparuje a mudruje, šak on dal zlikvidovať družstvá a teraz nemáme nič. Chujko.
vypadá to ,že to jsou sankce proti evropě, ta na nich drasticky prodělá, zavedli je nejspíš vlastizrádci eu, a zemí eu agenti hájící zájmy usa ,země eu, budou těmito sankcemi výrazně poškozeny, takže poškozují eu, záměrně? škodí nám záměrně? je zřejmé ,že ano, takže okamžitě odejít z eu, odejít z nato, vyhostit ambasády apolitické školy, neziskovky sponzorované usa,
Čarnogurský umí pojmenovat věci tak jak jsou.
V dome odborov v Odese mne zahynul kamarát…česť jeho pamiatke!
Hanba od začiatku …
Pán Čarnogurský, teraz môžem povedať, ako som bol sklamaný, teraz som zistil, ste človek veľkého formátu, čo by sa stalo ak by ste opäť vrátili do hnutia KDH ?
Ty ko ko tko Rusko vyhrá vždy ked tam nepríde sukyn syn gorbačov.Aký disident zastreliť.za čo bol židiiak zavretý ako že ,Ako vražda novinara dákeho.vymyslený šašo
👍👍👍💯💯💯
ty hajzel, vy vsetci ‚disidenti‘ z novembra a po nom za to mozete ze Slovensko tak rychlo islo dole vodou.. akoze podnikuy zrazu nevedeli co robit? lebo ste to absolutne nezvladli a viete len gibicovat o nejakej ‚slobode‘.. nebal by som sa povedat ze to bolo planovane na objednavku zapadu nas zruinovat a spravit z nas dalsiu koloniu a smetnu jamu
Rusko ma aj nás na svojej strane len povešame tu to zgerbu politicku za vajcia čo tu teraz mame 🇸🇰✌😉
velmi erudovaný rozbor sucasnej svetovej situacie a hlavne odbornej urovne nasej vlady..Dakujem
Škoda janko že ste si celé 90 roky “sedeli na kábli”.
Vaše prebudenie prišlo užneskoro ale to je pre vás charakteristické.
Pán čarnogurský, keď ste nevedeli ako prevrat dopadne , prečo ste do toho išli ,? …vravíte že ste nevedeli ani to , kto bude prezident ???!!! Ale vy ste boli s pánom mikloškom, bratmi šťastnými a pár ďalšími platený disident !! Vy ste museli vedieť nikoľko rokov vopred ako to bude vyzerať ! Aj budúci riaditelia podnikov boli vopred vybratý – veď ste vybrali aby štátne podniky viedli čerstvý absolventi VŠ……..
Tí, ďalší boli napr pán hrušovský, figel, a ďalší z KDH…TAK
Takže vidíte kde ste dotiahli nielen Slovensko , ale aj vlastné hnutie a katolícku obec. Na slovensku pribudli len kostol , ale veriaci z nich odišli!
Viď katastrofický dokument ČsT o rozpade štátu, keď ešte chýbali asi dva roky. do delenia. Strašenie z českej strany.
Veľmi chabé poznatky,,,to som nečakal od Čarnogurského,,,zabudol ,ako dovolili Havlovi zničiť vojenský priemysel na Slovensku,,,ako zničil družstvá, chov hovädzieho dobytka,,,Komunisti museli zvoliť Havla,lebo sa im vyhrážali,,,CIA na tom pracovali celé desaťročia,aby bol dosadený za prezidenta,,,je tam toho viac,čo nepovedal,lebo sám v tom lietal,,,alibisticky výklad,,,
Preco ste mi vymazali komentar?
Chvalabohu, Rusko to s NAMI vzdy Mysli Dobre….
Pán Čarnogurský zavádza, že jeho brat Ivan bol demokraticky zvolený za GR a.s. Hydrostav. Bol tam dosadený ním ako predsedom vlády a postaral sa o to, že položil túto spoločnosť, pretože keď si zobral HDS pôžičku na dostavbu VD Gabčíkovo, štát prestal firme platiť faktúry za vykonané práce a tým firmu položil. Naviac odmietol ako predseda vlády vydať súhlas na prehradenie Dunaja a nebyť vtedajšieho šéfa Vodohospodárskej výstavby pána Bindera, ktorý rozhodol sám ako investor stavby o prehrdení, nikdy VD nebude v prevádzke.
„Sankcie voči Rusku museli vymyslieť len americkí pribuchnutí politici a ekonómovia“ – nie. Tie sankcie jasne vymysleli Putinovi ľudia.
Aha takže chcete tedy říci, že je Rusko je tím pravým rájem demokracie pravdy lásky a míru kde tolik moc chcete žít ? Kde se lidé mají rádi a opozice a nezávislé zpravodajství mají svobodu říkat co chtějí ? Ono by to chtělo aby si každý z nás na chvílu vyzkoušel jak se žije v ruské diktatuře, aby jste si pak začali vážit normálních věcí.!!!
Horsie bolo ze som robil operatora satelitneho spojenia medzi statmi varsavskej zmluvy a mal som vtedy vsetky zaznamy o tom ako boli naplanovane demonstracie aj ako mal dopadnut samotny prevrat spolupracou rozviedky cssr, kde boli jasne stanovene datumy, projektovanie buducej politiky aj napriklad to, ze havel bude prezidentom sa rozhodlo 4.februara 1989. Vsetko vopred naplanovane do posledneho detailu. Po „smrti“ zifcaka som s nim sedel pri pive v jednom z plzenskych hotelov s asistenciou tajnej sluzby. Problem nastal v momente, kedy rusi vyziadali vratenie satelitnych systemov a mne ostali zaznamy. To mi vtedy traja krasavci oznamili, ze ak nechcem mat odrezane hlavy mojich deti polozene na rohozke pred dverami, tak mam drzat hubu a zaznamy zlikvidovat
Disidenti : vedeli sme, čo nechceme, ale nevedeli sme, čo chceme…a tak uvoľnili cestu mafii, ktorá veľmi dobre vedela, čo chce… Čarnogurský patrí do basy…treba si pozrieť obchodný register a v ňom celú jeho zlodejskú famíliu…
Ja som tie samizdaty rozvazal po celom ceskoslovensku. Mal som to ako bocny prijem a to som bol v tej dobe dostojnik csla. 😁. Je fakt, ze mi raz zazvonili pri dverach, ale ziadne bubaky na mna neskusali. Z armady som odisiel v roku 1995
Sem ani netusil,ze tento pan je az takovy komanč
Výborne p. Čarnogurský👍❤️
Tento „disident“ a proruský troll nech už zalezie.
No,nie je to naopak ?o tých krachujúcich podnikoch , neboli tlačený jednotlivý riaditelia k ekonomickej a výrobnej likvidácii aby uvolnili miesto kapitalistickému spôsobu riadenia a výrobe? ,čo ukazala aj neskoršia restitúcia a Klausovské privatizácie ,následne predaj lukrativnych podnikov za zlomok ich ceny Mečiaroským hnutím a neskôr veľkým výpredajom strategických podnikov Dzurindom a Miklóšom. A čo poľnohospodárstvo?, dnes vidíme výsledok .Nejak sa týmto podlým praktikám nikto ani s disidentou ani preoblečenými komunistami za demokratov nechce hlásiť a priznať k tomu vykradnutiu ekonomiky a vlastne aj Slovenska.Československa
Vojna na ukrajine je výsledkom amerických štvavý h špín ,na oslabenie ekonomiky a stability Eura…!!!!
ČARNOGURKY = GIULIANI Slovenska !
Carnogursky – „Ja som taky ČUMIL Ruskej televiznej propagandy!“
Sudruh Carnogursky – nepricetny vyslanec Ruska na Slovesku !
Pavol Čarnogurský, pomohol, nehlasovanim, K DEPORTACII ZIDOV ZO SLOVENSKA !
Ján Čarnogurský : “ Z komunistov mam najradsej PUTIN-a !“
Zlte ponozky, modre trenky – Čarnogurský, nedostane pochvalu v Moskve !
Ako by otcovi (Gustav Husak) od niekadial vypadol !
No jo no za 33 let rozkrádání politiků je pomalu stát na mizině , a za chvilku začne středověk..
Jeden nejmenovaný Americký diplomat o Češích v soukromí prohlásil :
Máme vás dobře zanalyzované !
Vypadáte dobře jste výborní technici, sportovci, máte krásné ženy,
měli jste jeden znejlepších průmyslů na světě. Z 3500 oborů jste jich
provozovali 1800,
a to neměl nikdo.
Od výroy knoflíů, skla, porcelánu, piva, aut, nákladních aut, jízdnívch kol, motocyklů, autobusu , tramvají,
lokomotiv, lodí, proudových letadel
zbraní, až po jaderné elektrárny. Máte nádhernou zemi, ale máte jeden
velký průšvih, jste všichni proti všem, necháte se od nás dobře ovlivnit, Od konce roku 1989 jste se
nechali obelhávat v zahraničí připravovanými vládnoucími elitami,
A konečně máme nad vaším státem
ekonomickou , a politickou nadvládu.
Už jste jen naše montovna, a skladovna.
Jednoduše nesoběstačný stát .
Už ani v potravinářství nejste soběstační.
Za nedlouho budete i energeticky nesoběstačný . No už patříte nám západu. 🙂
Pane Cernogursky, dekuji vam za vasi odvahu rict co si myslite.
Posloucham vas z Francie a je to poprve co slysim nekoho z byvaleho Ceskoslovenska mit odvahu vyjadrit realitu jaka je, bez propagandy antiruke, bez hysterie.
Souhlasim s vami na 100 %. Dekuji. 🎩👍🎩🎩❤️🌹🤗🤗
HELE VOLE , JE TO LEVNY VE FRANCII, KOLIK MAS KONZERV ?
Časizmus je unas už dva roky
Časizmus je unas už dva roky
Bože, že revolúcia. Vtipné. Kto ešte týmto kecom verí? To sú rozprávky pre deti a pre slabomyseľných. Organizovaný prevrat a dobre prešpekulované prevzatie moci.
Bože, že revolúcia. Vtipné. Kto ešte týmto kecom verí? To sú rozprávky pre deti a pre slabomyseľných. Organizovaný prevrat a dobre prešpekulované prevzatie moci.
V létě roku 1989 si ležím ve stanu u Balatonu a poslouchám Hlas Ameriky. Citují tam slova pana Čarnogurského, kritizujíciho tehdejší režim u nás. Mylím, že dnes by ho už necitovali. Holt, časy se mění. Pro mě je ale poslouchat jeho rozhovory vždy velký svátek.
V létě roku 1989 si ležím ve stanu u Balatonu a poslouchám Hlas Ameriky. Citují tam slova pana Čarnogurského, kritizujíciho tehdejší režim u nás. Mylím, že dnes by ho už necitovali. Holt, časy se mění. Pro mě je ale poslouchat jeho rozhovory vždy velký svátek.
Nech vyhrá Rusko a zmettie Ameriku z povrchu zemského. Inak asi pokoj nebude.
Nech vyhrá Rusko a zmettie Ameriku z povrchu zemského. Inak asi pokoj nebude.
Trepeš,trepem bol, si disidef ,a všetci sme vyštudovali vysoké školy.posrL si celé poľnohospodárstvo.
No
A na pána BINDERA si zabudol všetka česť tomu loveku.
PamametŠ si keď si preferoval EÚ je to jedna šracka
Trepeš,trepem bol, si disidef ,a všetci sme vyštudovali vysoké školy.posrL si celé poľnohospodárstvo.
No
A na pána BINDERA si zabudol všetka česť tomu loveku.
PamametŠ si keď si preferoval EÚ je to jedna šracka
Maltézsky rytier = slobodomurár z KDH by nám mohol vysvetliť prečo prišlo k zániku poľnohospodárstva na SK za jeho éry a prečo silno vystupoval proti vzniku samostatnej SR a či sa dnes necíti trápne pred ľuďmi, ktorí ešte nezabudli.
Maltézsky rytier = slobodomurár z KDH by nám mohol vysvetliť prečo prišlo k zániku poľnohospodárstva na SK za jeho éry a prečo silno vystupoval proti vzniku samostatnej SR a či sa dnes necíti trápne pred ľuďmi, ktorí ešte nezabudli.
Najväčšia chyba po 89, je rozpad ČSSR
Najväčšia chyba po 89, je rozpad ČSSR
Konečne bez Čechov, už mi nikto v živote nepovie Čechoslovák. Nech sa Česi spoja s Poliakmi a nech sa pred celým svetom prezentujú ako Poľskočeský národ.
Každý Čech nech povie: Já jsem Polákčech, mluvím poľskočesky.
Konečne bez Čechov, už mi nikto v živote nepovie Čechoslovák. Nech sa Česi spoja s Poliakmi a nech sa pred celým svetom prezentujú ako Poľskočeský národ.
Každý Čech nech povie: Já jsem Polákčech, mluvím poľskočesky.
Husákov syn (podľa Vaskeho) rozdrbal celé poľnohospodárstvo na Slovensku.Nech falus vysvetlí ako to bolo s autohaváriou,keď sa tento plešoun ponáhľal do Ružomberka na vyhlasovanie futbalistov roka.???
ty krysa
Slovaci tento pán hral na dve strany.A bol proti vzniku Slovenskej republiky.Je mi zle s tochto Maltezkeho ritiera./slobodomurárska lóža/
Moc dobrý rozhovor, USA je ďábelská diktatura. A jsem rád že pan Čarnogurský to vidí a dokáže na rovinu pojmenovat skutečnosti.
pozdraujem pana Carnogurskeho bojovnika proti totalite a verim ze aj proti tej sucasnej…
Keby bol Čarnogurský taký politik ako je advokát, tak by na tom bolo Slovensko dneska oveľa lepšie.
Pán Červenozadkowski 😀
Veľmi dobrý rozhovor. Pozdravujem👍
Senilita, zlodejina spáchaná na tomto národe, Čarnogurský zlikvidoval naše družstvá
👍👍👍
Husákov syn …
Pán Čarnogurský je mi trápne za Vás aké drísty tu na staré kolená trepete ! Po prerušení dodávok ruského plynu do Európy ešte len uvidíte ako na tom bude Rusko o chvíľu vyzerať ! Dodávky do Číny a inde sú len desatina toho, čo do EU ! A noví spojenci Ruska ? Čína ? Len nech si Rusko dá pozor na Čínu ! To by sme sa asi čudovali kade bude o 100 rokov viesť hranica medzi Čínou a Ruskom !!! Takže pokojne, radšej si 3x premyslíte čo poviete tomuto osprostenému slovenskému národu !!!
Zabudli ste pripomenúť že na majdam naklusalo 256 amerických poradcov ( agentov SIA ) !!!!
Sankcie su jednoznacne proti europskej unie.Potrebuju zavislost na presadzovanie svojich ekonomickych zaujmov.Vsetko je to zalozene na korupcnom financovani z ameriky.Amerika financuje vsetko svinstvo na zemi.
Pán Čarnogurský venujte aspoň jednu vetu téme ako si Putin „pestuje“ opozíciu, keď je podľa vás Ukrajina tvrdo potiera.
Ak bol tento proruský trol skutočný disident,tak ja som kozmonaut.
🇸🇰👍🇸🇰👌🇸🇰✌️🇸🇰👏🇸🇰 SUPER
🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸
Jano jano jebnut 😂🤣😂🤣😂🤣
Triezvo s nadhľadom. Vďaka.
Pán Čarnogurský,mali by ste porozprávať aj o tom,ako sa rozbili JRD a všetok dobytok.Ako ste na tom zbohatli.
Děkuji za takové rozhovory,je příjemné navíc vidět,že p.Carnogursky je v dobré formě.Jen houst a větší kapky!
Padli sme na hubu a to paradne vďaka USA a vlade
Amerika nevie riadiť samu seba,nech ostatné štáty nediriguje!
Opýtajte sa ho ako sa pán Majko dostal k Lucenskemu masokobinatu?😁
Chuj s idiotom.
No čo už fašisti a boľševici vždy mali blizko k sebe.
Pane Carnogursky.
Nikdy v životě nezapomenu Váše vi hlášení. A to ; Naco nám družstva, vše dovezeme. Tak to dopadlo, katastrofa. Nechcete místo recneni na všechna témata vyjadrit k tomuto výroku a následně likvidaci pol.druzstev. J. J.
Zrejme v tej dobe sme nemali na vyber, ked sme sa chceli dostat do EU.
Havel bol česky omyl hrôza
Podporovanie sankcii je zo strany slovenska logicke a je to jednoducha matematika.Samozrejme ze sankcie su uplny nezmysel pretoze to nema ziaden vplyv na zamery ruska.Kedze to nema ziadny vplyv je to uplne zbytocne.Nici to akurat tak tisice rodin,ktore mali problem vyzit uz pred covidom nieto este teraz pri takejto inflacii a cenach.Kolko bolo exekucii a kolko ich este len bude teraz.A koho to trapi?Nada?Hegera?Čaputovu?to su americania.Ti maju obcianstvo slovenske len na papieri.Prezidentka,premier a tak dalej su zvoleny do funkcie aby pracovali pre slovakov.Nie pre americanov alebo ukrajincov.A ked s nimi vacsina naroda nesuhlasi priklad 80% oni si nemozu robit to co chce tych 20%.Respektive co chcu niekedy iba oni.To su neni tu pre nas a taky ludia tam nemaju co robit a tragedia je ze sa nedaju odtial nijak legalne dostat.A asi najvacsia ze tu nieje odvaha naroda na to nad nimi vyhrat po svojom.Uskutocnit sa to da.Len by to museli chciet vsetci a nebat sa.Bude kopec socialnych samovrazd,rozvratenych rodin.A ktovie mozno aj vojna.Ta nam hrozi uz niekolko mesiacov podla toho co ti blbci stvaraju.Ludom to je nejak jedno.Lebo su nejak nablokovany ze je za nami NATO a to nas s USA ochrani…Neochrani.Postve NATO proti rusku nech sa biju hlava nehlava,bude dodavat zbrane este viac jak teraz maju objednavky a zarobia neskutocne peniaze.Nakoniec si rozdelia svet s cinou a ruskom.Europa bude take nieco ako bolo nemecko,vychodne a zapadne.Este uvidite do coho nas americania privedu.Vlastne uz priviedli ale to je zaciatok.
PREZIDENTOM SA MAL STAŤ A.DUBČEK, BOL BY DOBRÝM PREZIDENTOM😲.CHCELI HO ČESI , SLOVACI ..😎 ZÁPAD SI VYBRAL V. HAVLA 😎
PREZIDENTOM SA MAL STAŤ A.DUBČEK, BOL BY DOBRÝM PREZIDENTOM😲.CHCELI HO ČESI , SLOVACI ..😎 ZÁPAD NECHCEL A. DUBČEKA.👎🏼 ALE HAVLA 😎
PREZIDENTOM SA MAL STAŤ A.DUBČEK, BOL BY DOBRÝM PREZIDENTOM😲.CHCELI HO ČESI , SLOVACI .LÁMALI HO NIEKOLKO HODÍN V ZATVORENEJ MIESTNO STI , ABY UVOLNIL MIESTO VACL. HAVLOVI.😎 ZÁPAD NECHCEL A. DUBČEKA.👎🏼 CHCEL V. HAVLA 😎
PREZIDENTOM SA MAL STAŤ A.DUBČEK, BOL BY DOBRYM.PREZIDENTOM .CHCEKI HO ČESI AJ SLOVACI .LAMALI HO V NIEKOĹKO .HODÍN V ZATVORENEJ MIESTNOSTI ABY MIESTO UVOLNIL HAVLOVI.😎 ZÁPAD NECHCEL ZA PREZIDENTA .A. DUBČEKA.👎🏼 CHCEL HAVLA 😎
V poslednej dobe som pozrela pár vašich rozhovorov a som prekvapená ich dobrou úrovňou. Toto chýba v mainstreemových TV. A hoci máte ako som počula v rozhovore na Startupe aj iný názor, dokážete profesionálne viesť reláciu, ktorá sa dá počúvať. Držím palce.
Mainstreamove media nechcu uverejnovat ine nazory, iba provladne.
@deades
Áno
PRECO MAZETE KOMENTARE PRECO
Bola by tiež veľmi zaujímavá relácia, keby Mimi Šramova by spravila rozhovor o zákulisí main streamu z Ekertom……nech porozpráva 😅 npr o bývalom zamestnaní v „hnojke“
… a prečo ju (nedobrovoľne) opustil
Aj clovek, ktory bol 30 rokov spat normalny, sa dokaze transformovat na toto.
Fascinuje ma, že tento človek, ktorý kontinuálne celý svoj profesný život bojuje PROTI Slovensku ešte nemá zrušené občianstvo a nie je vyhostený do jeho milovaného Ruska.
Počúval som to celé, a je to hrôza. Musel som každých 5 minút behať pred zrkadlo a česať sa, čo mi vlasy dupkom vstávali. Ján Čarnogurský je najúbohejší ruský a ficovský troll, akého som doteraz počul (Fico, Blaha, Kaliňák, Chmelár, Jakubec,… sú oproti nemu totálni lúzeri). Nemá ani tucha, ako funguje súčasný svet. Neoperuje s informáciami, ale čisto iba s dezinfomáciami. A úplne to zaklincoval tým, že pozerá ruskú štátnu televíziu. To vysvetľuje všetko – jeho IQ prudko konverguje k nule.
Pozdravujem, asi nato zabudol ze on zrušil družstva, a jeho brat najväčšiu stavebnú spoločnosť v EÚ. Treba čítať aj opačnú stranu mince.
Dobrá blbosť……..
@vilhelm Aká blbosť? Ak neviete ocom to je radšej buďte tíško
Relacia ma bavi a videla som asi vsetky diely doteraz, ale tento prispevok som vypla po chvilke. radsej sucasnu politiku, nazory a riesenia.
Velmi zajímavý pohled na „revoluci“ v roce 89 ze slovenské strany. Souhlasím s Dr. Čarnogurským že rozpad státu byl potřebný a správný. Jen jako Čech si myslím, že jsme se měli rozejít už v roce 1989, nebo ještě lépe v roce 1945.
V roce 1991/2 jsem byl několikrát na Slovensku a lidi tenkrát byli vyloženě pro rozpad státu, v ČR to bylo tak na půl, ale jak čas postupoval v ČR přibývalo těch pro rozchod, na Slovensku asi spíš ubývalo. A třeba já jsem volil Klause proto, že jasně řekl „Slovákům neustoupím už ani o kousek“ což byl jasný rozdíl proti Pithartovi, který řešil „dvojdomky“ se Slováky. Naopak na Slovensku jste si zvolili Mačiara, který tvrdil co vše vydobyde. Tím to bylo dáno. A volby tohoto byly v podstatě referendem. Pokud někdo nebyl úplný hlupák věděl co volí a co to nejspíš přinese. Dobře že jsme se rozešli v klidu.
… to že sme sa rozdelili pomerne v kľude a bez krvi je jediné plus a ešte to, že máme asi aj lepšie vzťahy… nemôžeme už na seba nadávať, len si navzájom pomáhať, ak nie sme úplne hlúpi… ale s menšími národmi si tie veľké skorej poradia… myslím, že počas spločného štátu bolo vykonaného viac dobra, ako zla… navzájom sme sa dopĺňali… vy ako viac priemyselná časť krajiny a my ako agrárna časť krajiny… boli sme v mnohých veciach svetový aj sebestačný…
Zaujímavé,odrazu aký prehľad.😂😂😂😂😂a keď bol pri koryte?
ruSSko je v izolacii (technologickej, spolocenskej, sportovej), vykon druhej najsilnejsej armady sveta je totalna blamaz a vlastne iba odzrkadluje slendriansku uroven v ruSSku, tento zdegenerovany a agresivny narod nedokaze vyrobit ziadny tehcnologicky vyspely produkt. Jedine, cim strasia civilizovany svet, je jadro.
Len tak dalej ruSSko, smerom k dalsim podobnym „vyhram“, ktorych vysledkom bude rozpad rise zvanej ruSSko.
Opýtaj sa rakúskeho kancelára, alebo nášho „veľkého spojenca“ z NATO Erdiho, ako sa nedávno „izolovali“ s Ruskom.
KDH z marazmu môžu vyviest len ĺudia tipu Čarnogursky st. alebo ml.,Baránek, Gieci… !
carnogursky, ty si rozbil druzstva a statne majetky na slovensku……….a co si robil za sociku? nebol si pravnikom v Jednote bratislava? „dizident“ !!!!!!!! si iba vlastizradna spina, tot vse!!!!!!!!!!
Super rozhovor Čarnogurský na hrad
👍👍👍
Už je na to starý…
toto je ruský trol ako delo ktorý už je dlhé roky mimo
Carnogursky vsetko robi aby sa dostal za mreze…tak nech sa mu podari tam dostat…uz davno Mal ist do riti…!!!
Veľmi správne ste amíkov vystihli pán Černogursky, ale tí z EÚ nie sú o nič lepší, skôr ešte horší, lebo USA Sankciami toľko netratili ako štáty EÚ vďaka nekompetentnosti myslenia ( sk vôbec pri tom mysleli, aký negatívny dopad to bude mať na EÚ) jej vedenia. Skôr to vyzera a amici sa tým ani netajili, že to takto bolo vopred cielene naplánované a pre ekonomiku USA úspešne, lebo mali problémy s odbytom brydličneho plynu a USA za EÚ ekonomicky zaostávalo a zrejme aj RF vďaka SANKCIAM ekonomicky rastú a my vďaka takým, ako ste ich pomenoval už ekonomicky krvácanie. Vstup do takéhoto virtuálneho spolku bol obrovským omyl, čo ako prví pochopili Angličania a včas z EÚ zdúchli !!!
bla bla bla, same poloklamstva. nie je pravda ze vznikala zakladna nato pri odese! a aj keby, tak je to vysostne vec ukrajiny a nato, a rusko je do toho nic! a ze ma rusko celu mendelejevovu sustavu? a na co im to je, ked su lenivy a neschopny? atd… p.Carnogurskeho zavreli komunisti aj za propagaciu prveho slovenskeho statu. tak kto je tu fasista?
Opakujem sa,pán Boh nadelil krajine, ľudu, ktorí ho nikdy nesklame,🌹
Tak Havel nebol politik ale Čarnogurský je politik. Nesiaha Havlovi ani po päty
Na zjednotenie opozície stačil taký krčmovy povaľac ako Havel, svedčí to úrovni opozície,presne tak to za33r.aj ide dolu vodou,
Aj vdaka jemu mame to co mame. Z basy vysiel „politik“
Dal zrušiť družstva aj vďaka nemu sme sebestacny v potravinách 35 %.
V Česko nebol Černogursky ,aj tam sa zrušili Drustva -JZD (JRD)’
Ďakujem p. Čarnogurský.
Vaša odpoveď na havla je jasná…. vieme, že to bola nielen politická ale aj duševná troska,… Čo za veci stváral v stave opitosti vedia mnohí.
Súdruhovia museli urobiť chybu, ked toto teľa nechali vyštudovať právo.
Pán Čarnogurský na vašu hlavu padajú aj nepríjemné veci, bol by som rád keby raz boli objasnené, bez toho neviem zaujať o vás stanovisko…
… vo Vajnoroch aj jeho syn skupoval pôdu vo veľkom…
@Alica Serafinova no veď práve, že toho má za lubom viac, nechcem poburovať verejnosť, kým to nie sú 100 %pravdy
Teraz nejde o to, či nájdeme na Ukrajine znaky fašizmu (28:33)??? A to je ako možné? Vari sa už fašizmus oficiálne schvaľuje? Viem, že Uršula Lajnová pochádza zo starej fašistickej rodiny ako aj viacerí čelní predstavitelia EU. takže už nikto nebude robiť nič s týmto latentným fašizmom?
Bafometovi uctievači sú všetko možné,no isto nie pribuchnutý,cieľom je zotročiť celé ľudstvo, hladomor a zlatá miliarda..nemusí byť v tomto poradí.
Za socializmu vychádzali samizdaty, ja neviem načo to komu bolo!! Absolútna znõška nezmyslov s cieľom zbúrať systém rôznych istôt a Slovensko predať západu.
Krupa, ty minister od zlosti, toto je pre teba , ,ale ved dobre vieme“ alebo ,, ved vsetci vedia“, ano ked nemas argument, pan Carnogursky ti to jasne vysvetlil, ze EU NATO vymysleli furik.🤣
Ty si v tej base mal zostat az do dnes Carnogursky !!!
Carnogurskeho by som zavesil za gule do prievanu. Ak vobec nejake ma
Mňa by zaujímalo ako pán Čarnogurský vníma to že už druhý krát sa stáva pre „režim“ nepohodlný a jeho myšlienky znovu patria medzi disident?
História sa fakt pohybuje v špirále.🪀
Kam vietor,tam plast
Toto Rusko, ktore uslo od Kyjeva a Charkova vyhrava? 😀😀😀
Mate pocit, ze ziskat za pol roka 20% uzemia z ukrruiny je prehra? Hahaha
@JanaK aj Napoleon a Nemci boli až pri Moskve ako dopadli?😁
@Janko Hraško hah, tak porovnavat Napoleona s Ruskom je fakt mimo misu😂😂
@Janko Hraško A preto ovladajú už 20% ukrruiny😂😂😂. Gratulujem k tvojmu excelentnemu „logickemu“ mysleniu😂😂😂😂
@JanaK Ja viem že to odmietaš pochopiť. Tak ešte raz a pomaly: Aj Napoleon, aj Rimania, aj Nemci v dvoch WW boli rozlezení po celej Európe a nakoniec dopadli zle. Každá vojna má svoj vývoj. Čo je dnes, nemusí byť zajtra. To, že v tomto okamihu „ovládajú“ 20%, neznamená, že sa to pre Rusakov vyvíja dobre. Skôr naopak. Veď uvidíme …
@Janko Hraško Janko, ďakujem, že si mi konečne otvoril oči! Doteraz som si myslel, že Napoleon a Nemci bojovali proti Rusku a aj keď spočiatku vyhrávali, tak nakoniec práve od Ruska dostali na prdel. Ale podľa teba je to asi inak. Napoleona a Nemcov z Ruska asi vyhnali Ukrajina a USA… 😀 Prečo si ako príklad zmeny vo vývoji vojnovej situácie nepoužil USA, ktorí mali obsadený celý Irak a celý Afganistan a nakoniec odtiaľ odtiahli ako spráskaní psi??? A to si USA ešte na tieto vojny museli požičať (z veľkej časti od Číny)… 😁😁😁
Zato ty skús pochopiť, že od konca 80. rokov Rusi dostávali na prdel od Američanov a spol. a že „bezpečnostná operácia RF“ na Ukrajine je nepekným signálom zvyšku sveta, že situácia ohľadom ruskej ne-sily sa zásadne zmeníla. Navyše, po zbabelom úteku Američanov z Afganistanu je jasné, že za posledné roky nielen výrazne stúpla sila RF, ale aj výrazne poklesla sila USA a spol. 😁
@Janko Hraško Tebe sa zrejme všeobecne nechce čítať! …a asi ani myslieť. Skús si napr. tvoju obsahovo a gramaticky „hodnotnú“ vetu prečítať nahlas 3x po sebe: „Ostatné tvoje kremeľskej litánie sa mi ani nechce čítať …“ Snáď potom pochopíš hĺbku jej (a tvojej) absurdnosti! 😁😁😁
@M. K. 😁Obsahovo je tá veta v pohode. Tvoje hlúposti sa mi skrátka nechce čítať. Gramaticky máš pravdu. Malo tam byť kremeľské. Automatický mi mobil doplnil iné slovo.
@Janko Hraško Obsahovo je tá veta plytká rovnako ako tvoje názory:
– ak sa ti moje litánie nechceli čítať, tak si ich zrejme nečítal,
– ak si ich nečítal, tak ako vieš, že boli „kremeľské“??? 😁😁😁
– ak si sa prekonal a aj napriek tvojmu „nechceniu“ si moje litánie čítal, tak si určite prišiel na to, že to nie sú žiadne „kremeľské“ litánie, ale holé a všeobecne známe fakty.
Ale ty skôr svoje dojmy vydávaš za pojmy. 😁
K tej tvojej gramatike: Ak máš medzery vo všeobecnom vzdelaní, ale aj napriek tomu by si dostatočne často čítal aj niečo iné ako len internetové diskusie, tak by si určite vedel, že 3 bodky sa píšu hneď za slovom a nie s medzerou (ako si to napísal ty a ako to píše väčšina internetových diskutérov). A na automatické opravy mobilu sa vyhovárajú len ignoranti, čo sú leniví po sebe prečítať tie svoje výpotky a opraviť v nich prípadné chyby. 😁😁😁
Rusko nelegalizovali ani Krym. A to ma uz od 2014 hahaha
Keď vymrie generácia,čo zažila socializmus a potom ľudia,čo ešte žili chvíľu po ňom,ostanú už iba ľudia,čo nezažili kravy na lúkach,dedinské zábavy,vianočné trhy,veľkú noc atď.atď..Budú tu len prízraky,čo platia hypotéky a chodia z práce do práce.Každý rok si budú dávať dva tri krát očkovať niečim o čom netušia čo to je a možno na leto si budú môcť dať dole respirátor.Zanikne hotovosť a vlastniť nebudú nič.Voziť sa budú len na elektrických drahých a zdraviu škodlivých autách a kolobežkách. Budú trpieť civilizačnými chorobami,ale z vakcín to rozhodne nebude.
Toto je stará konšpirácia,ktorá naberá reálne kontúry.Niektorí ľudia sa už dobrovoľne nevzdali respirátorov a úbožiaci podĺahli pravde,že prachový respirátor,alebo jednorázové rúško nosené mesiac im zachráni život..Niektoré miesta,ako lekárne,lekári ich vyžadujú,aj keď ich nič a nik neohrozuje a zákon im to neumožňuje.Veľá ľudí podľahlo ekofanatizmu,zbavujú sa normálnych áut a netušia,čo je to ostať v zime v dlhej kolóne,alebo na horách v elektrickom aute a netušia sko sa ho potom zbavia.Ľudia nechcú počuť inú pravdu,ako tú čo im servírujú vládami dotované médiš a podľahli pravde,že Putin sa ráno zobudil a napadol len tak Ukrajinu,preto ho vytresceme tak,že svietiť a kúriť budeme niekoľkonásobne dražšie a na prídel.
Toto všetko sa teraz deje v Európe riadenej z Bruselu a táto budúcnosť je chystaná nie pre západ a USA,ale pre nás,pretože po storočiach sa im podarilo vraziť klin medzi slovanov a porazili ich.Debilizácia mládeže zvrátenými vecami,kvázi západným štýlom života,nám zobrali obrancov tradičných hodnôt,histórie a zvyklostí.Nebude dlho trvať a už slovenské názvy na verejných miestach zaniknú,hoci máme nikým nerešpektovaný jazykový zákon a s tým príde kompletná anglizácia slovenskej reči a slovenčina pôjde na druhé miesto.O migrácii a migrantoch je už škoda sa baviť,miešanie rás už nastalo.Európa celá zhnedne a každý si bude môcť vybrať ,čo bude chcieť mať medzi nohami.Môže sa stať a je to dosť možné,že sa príroda už nebude môcť na to pozerať a potrestá ľudstvo sama.
Bez pochyby a bez debaty si to v plnej miere nevďačné ľudstvo ZASLÚŽI !!!!
Protinim:👏👏👏Veľmi trefné zhrnutie toho,o čo am.ide!
👏👏👏👏👏👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻presne tak,tu nieje čo dodať. Ja som to zažil bolo super,teraz je hnoj.
Keď som čítal Tvoj komentár tak som mal zimomriavky…
Veľmi presne si to napísal a to už mám 5 krížkov za sebou.Na staré kolená som chcel zažiť to čo moji rodicia.
Žiaľ to pekné už bolo ale pokiaľ budem vládať,budem bojovať za slobodu,proti primitivizmu a deštrukcii zdravého myslenia.
Začala vymierat generácia husákových detí a mám obavy, že ešte to bude posledná ako tak normálna generácia.Nechodim do kostola ale BOH OCHRAŇUJ SLOVENSKO.
👍👍👍
@Joky Man Päť krížilov mám aj ja.Viem porovnať aj zivot v zahraničí s nasim.Stracam optimizmus a uz aj to svetlo na konci tunela.Ten zivot co sme poznali skoncil Uz bude po lete a treba si chystat ruska,uvolnenie kocnci,ide sa utahovat uzda…
No nemám slov. Všetko toto som zažila . Je to neskutočne pravdivý príspevok. 👏👍👍👍
Ako vo vysnivanej Amerike: https://www.youtube.com/watch?v=bmvKFHMPJtk
Veľký súhlas.
@Anna Mócová 0
Výborne ste to napísali !
Janik drzte sa!! „💕🇸🇰🇷🇺
Museli vymyslieť ako výhodne predať frakovaný plyn, lebo ten ruský (nefrakovaný) je 4x (možno aj viac) lacinší. Investície do ťažby boli obrovské.💰
Výborný rozhovor
Veľmi dobrý a plodný rozhovor. Pozyvajte viac týchto starých politikov, to sa dá seriózne počúvať. Neodpustím si prirovnanie že súčasna zločinecká skupina vo vláde je úplný plebs z ktorého sa už každému slušnému človeku dvíha nielen žalúdok.
On k nej patrí .
@Elena Jamborova
prkno je bohemizmus
a jano je divný rusizmus !
@Milan Karas Jano sa zamotal,ako Maďar v kukurici!
Sledujem….tento rozhovor je plodný,ale hlavne choroboplodný.Ak si sa cítil osobne obmedzovany ,boli to dôsledky svetovej pandemie,tie ťa chránili,ako vidíš úspešne.
Neviem v čom si osobne ešte pociťoval obmedzenie, napíš!
Ostatné obrazne vyjadrenia si vybral z literatúry nejakej náboženskej sekty.
Sleduj ďalej a pozorne svet okolo seba,ber sa vážnejšie,kontroluj a selektuj svoje výroky,lebo tieto,ktoré si doteraz zverejnil,nemôžeš brať vážne!
@Milan Karas Nie,netykam si s ním,ja si tykam len s priateľmi.
V tomto prípade by sa mohol volať aj Ďurko,ja mám problém s jeho názormi, jeho.osobne nepoznám a ani.nechcem spoznať.
@Elena Jamborova skôr Ďuro
Konšpirátor so stareckou demenciou…
tak je jasné, že žijeme vo fašizme. Po cenzúre na ukrajine, je aj cenzúra v SR. A nejde iba o nejaké vyjadrenia voči RF a UA, ale celkovo ten spôsob akým to robia. Nedemokraticky, protiprávne. K tomu protiprávne a nedemokratické väznenie ľudí, politické procesy, nie, nedajte si nahovoriť, že to je pre nejakú vojnu niekde. Kdeže, im je to jedno čo si myslíte aj čo poviete o UA, ide o systém strachu. Rozoštvať nás, demoralizovať a ovládnuť!
takže KLAUS chcel KUPÓNOVU PRIVATIZACIU..
? naučil sa to v Amerike?
Už raz navždy prestaňte o 89-om hovoriť ako o revolúcii. Zvonku manažovaný proces kolonizácie ostbloku.
Nikto súdny už o tomto ani nepochybuje ..
Tento fanaticky prívrženec fašistického Ruska bude do polroka veľmi prekvapený. Rusko dostane strašne na prdel
čarnogursky sa načisto zblaznil…
Hoďte na tohto starého blázna sieť!
a vylovíte ruského trola!
Rozum sa ide zastaviť že plyn s Ruska aj ropa podpora vojny ti Vám šibe cela eu zbroji fasisticku Ukrajinu čo osem rokov vraždila rusky hovoriacich ľudí to nikomu nevadilo teraz to iduzatajkvat ľudia majte rozum treba okamžite vystúpiť s chorej eu doviedla nás k chudobe rozložila stať zneužíva moc a ešte aj pohlavie ide meniť to je vrchol debiliti
Naozaj veľmi zaujímavý rozhovor a pan Čarnogurský je politik s rozhľadom, aký chýba dnešným pritaķávačom Bruselu….
Tak to máte svätú pravdu rozhľad má len škoda,že ho nemal keď bol pri koryte.
@Roman Balaz Rozhlad ma.. Ale uz nedostane druhu sancu.. Napravit chyby.. „ako Fico.. 🤔😄
@Roman Balaz … a škoda je, že vraj stál pri rozpade našich prosperujúcich družstiev…
@Roman Balaz NIE..,,Vraj..ale bolo to tak..,ŽIAĽ..JA som vtedy ešte tiež pracoval na jednom takomto..JRD.., ktoré potom tiež,,kľaklo..a.. skončilo ako..aj ďalšie..!“ ALE v tom vraj mala..aj prsty..cirkevná..hierarchia..ale to ja už neviem.. potvrdiť..ani vyvrátiť..!“
Zato je to Putinov Propagandista. Z akože demokrata sa stal apologét autokracie.
@Imap Pami No, a? V mene toho všetkého Čarnogurský rúcal Komunizmus.
zatvorte tohto stareho blazna na psychiatriu, komunisti ho nemali zavriet ale mali ho dat psychiatricke odelienie.
Prepity ozran a skrachovanec Ekkert a stbacky uslintany disident, co vystudoval VS za totality a rezim dovolil postudovat VS aj jeho detom
Bohatý východ světa válčí s chudým západem. Jak to může dopadnout, když rozhodnou podstatné prvky pro výrobu zbraní?
Teda, aká je Vaša prognóza?
Ja si vážim p. JUDr. Čarnogurského dnes. Jeho odvaha nemá obdobu. Som hrdý naňho. Viete si predstaviť, žeby bol dnes prezidentom ? Slovensko by vstupilo do histórie ? No bohužiaľ máme americkú ľompu.
Ty si dobre vymletý ujko 😂, som čul že niejaký Čarnogurský bol na vojny pohlavár slovenského štátu hm, nebol náhodou rodina???🤔 Zradcovia to majú v krvi zrejme
V 2014 ukrainski fasisti spalili za ziva v Odese 56 ludi. V EU to nikomu nevadilo i nevadi.
Ten kto vymyslel embargo vie ze tak sa podarí rozbiť aozobracit EÚ
Vdaka za pravdu tym idiotom oci neotvoris lebo du Americki
rusko časom prehra to je matematicki fakt nema taku priemiselnu silu ako nato, a ma dost velku rozlohu a priliš malu armadu na branenie naviše stači obsadit Keniksberg takzvani kaliningrad. Petrohrad, Sevastopol , Vladivostok a Murmansk.Po takomto debakli rusko nevivezie a ani nedovezie ani žuvačku putin bude označeni ako slaby prezident a ruski režim padne tak ako padol soviecki zvez
Tento pán bol zásadne proti samostatnému Slovensku. Tak má právo už len mlčať. O rozbití družstiev už ani nehovorím,
Pán Čarnogursmý preboha my sme mali klúd, kým Ste nezhovadili republiku, ale V ám sa darí dodnes a nie ľuďom A vôbec Vás nechcem počúvať kde Ste boli všetci od 89 keď Ste nastúpili do vlády a dnes, Ste múdry nemáme, vaše peniaze, my sme boli republika ktorá mála všetko to ste zabudol chudák.
Skutočne nepotrebujeme jednopolárny svet, veď je iný každý svetadiel, odlišné sú a preto to nepasuje. To sa predvádzajú a skúšajú koľko si môžu dovoliť amíci !!!
Chodte do ruska,budete mat len dva tv programy,len rusky intetnet,opozicia vaznena,zabijana,
superbolestivá pravda pre niekoho……
Skvelý rozhovor. Pán Čarnovurský má ohromné politické skúsenosti a prehľad. Pan Carnogurský sa mal stať prezidentom Slovenska. Škoda, dnes by Slovensko nebolo v takej situácii, v akej je. Dve volebne obdobia a boli by sme sa vyhli idiotovi a americkému agentovi Kiskovi a hlupani a americkej prostitutke Čaputovej. Predstavme si politiku Čarnogurského v dnesnej situácii. Len pri tomto porovnani si uplne uvedomime našu tragédiu. Pánu Čarnogurskému prajem mnoho zdravia.
Zase eReport skvelá relácia výborný hosť vďaka P.Ekkert
😆😆😆😆😆😆
@Branislav Narjas presne tak hosť je na smiech 😂😂😂😂😂😂😂
@Roman Balaz Váš komentár je pod úroveň🤮🤮🤮
DD. , ….. aš .
Tomu sa mali za to čo napáchal nohy honpalat
Rozhovor na úrovni. Absolútna absencia podobných diskusií v televíziách.
Absolútna absencia… Našťastie. .
@Janko Hraško Našťastie patríte do rozprávky…
@MADAM MONROE dobre😁👍
@MADAM MONROE Možno sa hanbí za svoje ctené meno,preto si dáva otcové.
Jasné že zatiaľ vyhráva Rusko , keď nasadili už aj staré traktory na pásoch !
Videl ste ich?
Ďalší ktorí precitol keď už nemá na dianie žiadny vplyv
Starý pomýlený blázon. Chudák.
Sračky
Čarnogurský guru nežnej revolúcie katolícky disdent. USA ho milovali a on miloval USA. Čo sa stalo že teraz on miluje Rusko? Podarená rodina Čarnogurských. Syn hogofogo právnik podnikateľ na Outlet obchodovanie. Otec starý Čarnogurský člen klerofasistickej vlády slovenského štátu, Arizator prenasledovatel židov. Zaujímavé že Putin hľadá fašistov na Ukrajine a na Slovensku jeden milovník Ruska mal predkov fašistov.
Vo Vaškovi lahvičkovi ste sa riadne sekli 🤦♀️
Žiaľbohu Slováci si mysleli, že hlavne Klaus je ekonóm a vie čo robí.
Lenže,Klaus ekonóm nie je tak isto ako Čarnogurský a ostatná háveď.
Ak by ste boli dali družstvá a závody do ekonomického prenájmu ľuďom ktorí by za ne zodpovedali a štát by bol ako kontrolór čo sa nestalo, nemuseli sme až takto padnúť na hubu.
Tak ako teraz nikto nekontroluje právnickú Hydru ktorá si zo Slovenských občanov urobila dojnú kravu, a veľmi veľa ľudí pripravila o majetky tak si štát neplnil svoje povinnosti ani v čase
tzv.rozkrádania štátu.
Po vojne je kazdy general.
A pročpak jste to nezkusili (nebo ano?) když jsme se rozdělili? To už vám do toho Klaus nemluvil a vy jste to co u nás byla „druhá vlna“ mohli rozdělit po libosti. Jak to dopadlo s těmi věcmi a podniky, které v ČR byli v druhé vlně? Prosperují? Nebo jsou už dávno v háji?
To co píšete je to, co se udělalo po válce, tedy „národní správa“ kdy někdo se stal správcem zabaveného majetku, ať už se jednalo o majetek třeba němců nebo o větší firmy. A i tehdy měl stát nad tím dozor a skončilo to ve většině případů krachem ještě než se komouši chopili vlády. Škoda že jsme se nerozdělili hned po listopadu, mohli jste se předvést.
@badaxe badaxe Nerozumiete čo som napísal?? Tu sa nemalo v celom Československu čo privatizovať. Do rúk to mali chytiť odborníci a družstvá a závody sa mali dať do ekonomickému prenájmu. Možno u vás sa toľko nerozkradlo ako u nás ale napr.JRD boli na vysokej úrovni a zásobovali celé Československo potravinami. A teraz???
Nejde o RUSOV. Ide o celú Európu
Dobrý rozhovor. Janko bol proti samostatnosti, lebo to šlo podľa neho príliš rýchlo. Keby Mečiar čakal, tak by nás šikovnejší Češi obrali aj o gate ešte pred delením.
Presne tak.Nikto by nezvládol a nevyrokoval rozdelenie tak ako Meciar,A zvládol aj vytvorenie inštitúcií, zákonov atď v novom štáte.
@badaxe badaxe
Na svoj nazor,videnie sveta má každý právo.Aj zadubený Čech.
Chvalabohu sú a boli aj rozumní česi.
Janko slúži cudzím záujmom.
@Gitta Nagy … a zvládol aj svoje osobné obohatenie, tak ako napr. Dzurinda a Mikloš… a aj rozpredaj fabrík za 1 korunu svojim verným a vytvoril spolu s nimi hladové doliny… keď poviete A, povedzte aj B…
@Gitta Nagy Na čom frčíte ?
Pán JUDr. Prajem veľa zdravia a nových príspevkov. Kultivovaný rozhovor a pravdivý.
🤣🤣🤣🤣 ze RuSSko vyhrava 😅😅😅😅senilny rusofil
🤣🤣🤣🤣 ze RuSSko vyhraca 😅😅😅😅senilny rusofil
VDAKA ZA TAKY SVELY ROZHOVOR
neskutočne nudny clovek fakt nezaujimavi
je evidentné, že tento ruský agent ráta so stratou aj tej štipky rozumu, ktorá ešte ľuďom na Slovensku zostala…neviem, či si z nás nerobí srandu…
Václav Havel vedel už v roku 1985 ze bude prezident….
To je pravda s Havlom a škoda, že aj bol.Obyčajny vyjebanec nič iné.
Havel ako prezident i ako človek s množstvom mileniek nula.
Janko, motaš, krrutiš sa ako fúka vietor…, bol si škodna pre Slovensko. Pamätníci to vedia.
Rusko už vyhralo ❤️👍
Súhlasím.👍🏻👍🏻👍🏻
a v com? to nenapisete, vsak? 😀
Tým,že Rusko je odstrihnuté od Swift západ stratil schopnosť manipulovať cenami komodít vo svoj prospech…dochádza k revaluacia z ktorej bude mať úžitok Rusko a krajiny ktoré exportujú suroviny. Ďalej k Rusku bude pripojená minimálne polovica Ukrajiny..čiže Rusko bude väčšie a silnejšie👍👌💪
@Bob Padok Presne. Stačí si pozrieť kto a čo je BRICS.
@Miroslav Biro Stačí si dohľadať informácie. Potom sa nemusíte strápňovať 🤣🤦🤣
ake zatial ,Rusko je nemožne porazit,ako vítazna mocnost II.sv.vojny má pravo vstupit do každej krajiny a odstranovat fašizmus(Charta OSN ,cl.106,107)Ukrajina nieje samostatný štát,je to len Ruská gubernia !!!
Ukrajina je Rusko. Kyjevská Rus, však to bolo Rusko. To sme sa učili v dejepise. Kyjevskí bohatieri.
@Jozef Palacka ty si na dejepise celkom zrejme nedával pozor😁
@Janko Hraško Keď si dával väčší pozor tak sa rád poučím.
@Jozef Palacka 😂😂tak za to ma neplatia. Študuj!
Carnigursky je stejne spatny rusofil pouzil slovo vojna na ukrajine, v Rusku se to tresta a verte ja budu prvni ktery ho obvini . Ze sel proti Rusum .. kdyby prijeli😀
A kto mal počúvať nezávislých ekonómov, pán Carnogursky. Nemali ste to byť náhodou Vy.
HAVEL , CHCEL.POVALIŤ KOMUNIZMUS , NEBOL .POLIK., SPOLUPRAVOVAL VO VÄZENÍ ?.😎
HAVEL , CHCEL.POVALIŤ KOMUNIZMUS , NEBOL .POLIK., SPOLUPRAVOVAL VO VÄZRNÍ ?.😎
HAVEL , CHCEL.POVALIŤ KOMUNIZMUS , NEBOL .POLIK.😎
Okamžití odchod z posratej eu.
včera bolo neskoro
Však chod, nikto ťa nedrží. Napríklad smer Ruska federácia👍
@Janko Hraško Ruska federácia príde na Slovensko.
@Lara Pulidov V to dufas zbytočne.Ale tam čakajú s otvorenou náručou všetkých, ktorým chýba obojok!
Najskôr ale vyhod všetko,čo máš z EU!
Ostane ti holá….. skutočnosť!
@Elena Jamborova To je pravda v EÚ musí mať každý obojok, musí mať svojho pána. Od prezidentov, politikov, podnikateľov po robotníkov vo fabrikách. Všetci sú zaregistrovaní, sledovaní musia pekne poslúchať. Kreditný systém v bankách. Keď nemáš bankový účet a mobil tak si protispoločnský živel. Žiadna sloboda slova. A skús povedať niečo pochvalné na Rusko.
@Lara Pulidov Aj tebe by sa zišiel obojok,možno aj zvieracia kazajka.
Všetci musíme poznať svoje hranice a dodržiavať ich.Kde sa končí moja hranica,tam sa začína tvoja.Ak si budem chcieť svojvoľne rozšíriť svoju hranicu slobody,musím ju ukrojiť z tvojej.Takto to funguje!
@Elena Jamborova Neoliberálne floskule. Čo tak použivať vlastný mozog, alebo aspoň časť mozgu, alebo aspoň tú jednu bunku čo ostala…som optimista že sa dá porozprávať aj s jednobunkovcom…
@Lara Pulidov Ohanas sa pojmami,ako by si im rozumela.
Druhá časť tvojho výkriku popiera,že by si vôbec vedela niečo pochopiť,monológ úplnej tmy!
@Lara Pulidov Ordnung uber Alles!
Ako chces chodiť do organizovanej práce?
Vysoká úroveň deľby práce vyžaduje precíznu organizovanost a plnenie úloh.To nie je obojok!
Ak máš naplánovanú operáciu na 8. hodinu v presný dátum a chirurg by si povedal, že on je proti obojky a zájde si na dovolenku,tak by si asi nevitala jeho neobmedzenú slobodu.
Čím specifickejsia práca, tým viac sa vyžaduje presnosť, odbornosť, dochvíľnosť.
Celé tvoje tvrdenie je len prázdne frflanie lenivých darmožráčov.
@Elena Jamborova Ta tvoja jedna bunka nepochopila?
@Elena Jamborova Ta tvoja jedna bunka nepochopila?
@Lara Pulidov U Amisov som bola,viem o nich prinajmenšom o čosi viac,ako ty.
Svoje predstavy o živote mimo civilizačného zotročenie vedia realizovať len v spolupráci s civilizáciou.Vozia sa síce na drevenej dvojkolke,ale tá je okovana železom zo železiarne,Nechcú mať telku,ale v žatve im pomáha kombajn,ich kostol mal ťažké drevené dvere nad ktorým bola bezpečnostná kamera,boli síce oblečení na starší spôsob a rovnako,ale šaty si silu na domácich strojoch,ťažký drevený nábytok predávali tým civilizovanym otrokom,ako aj potraviny,za ktoré si dali platiť dolármi.A mohla by som pokračovať…
Myslím si ,že ani ty nezijes na strome,ale si užívaš všetky výdobytky civilizačného pokroku,t.j. vysokej úrovni deľby práce.
Neopravuj môj pravopis,je to detinské,ja ho ovládam dostatočne,chces vyzerať múdro,skús vyzerať aj ako dobrý človek.Neupodozrievaj svojho lekára,že je schopný aj vraždit, kvôli nejakej dovolenke.Podla seba súdim teba!
Už by si mal byť pod dozorom lekára!
@Lara Pulidov šaty si šili na šijacích strojoch a látku si tiež kupovali nie od Amisov.
Lara,pripravuj si kytičku na uvítanie RF,len si zaobstaraj aj nejaký dáždnik proti jadrovému prachu,keďže sa tvoji favoriti chystajú odpáliť jadrovú elektráreň.
Ži a nechaj žiť!
@Lara Pulidov politický špekulant!
@Elena Jamborova To je nová nadávka? 🙂
@Elena Jamborova Šikovné ruky sú na nezaplatenie. Chválabohu tiež mám také.
@Elena Jamborova Máš pravdu teba treba nechať v tej sprostosti. Pravda ti nerobí dobre. Pri tomto končím, na takých ako si ty vážne nemám čas. Ja na tomto svete nie som na to aby som tebe nalievala rozum. Skús inde. Na pobavenie stačilo.
@Lara Pulidov Bez pochýb!
@Nina Okalova Škoda bolo prísť bývať do Europy!
Tam v Zaurali,v niektorom z tých 20 zatvorených miest,alebo na nejakej dedine,by ti EU neprekážala.
Čo sa tu tmolite,skutočne sem nepatríte!
@Elena Jamborova asi trpíte pocitom menejcennosti, že všetci sú menej ako Vy
@Nina Okalova Vy tým zrejme netrpíte,lebo si neuvedomujete,komu máte byť vďačná!
Kto si myslí,že všetci okolo neho sú menej,než on,netrpí komplexom menejcennosti,ale megalomaniou.
Diskutuje,nehryzte,nevrcte!
Diskutujte
@Nina Okalova Píšete o Elenke?
@Lara Pulidov Elenke diskutérke
Rozbitie roĺnickych družstiev bolo zlé rozhodnutue 😎 SLOVENSKO PATRILO MEDZI SVETOVÚ ŠPIČKU V POĹNOHOSPODÁRSTVE . KVALITNE ZEMIAKY, OVOCIE , MÄSÁ INÉ…
Rozbitie jednotných roĺnickych družstiev bola vina J.Č. 😎 SLOVENSKO PATRILO MEDZI SVETOVÚ ŠPIČKU V POĹNOHOSP ODÁRSTVE . KVALITNE ZEMIAKY, OVOCIE , MÄSÁ A INÉ…
. Sedenie bez stola, to je najnovšie in? Je to dosť neprirodzené.
stôl dôležitejší než téma?
@Nina Okalova Všetko so všetkým súvisí.
@LiviaTatranska nemyslím, stôl máte za zvyk so železnou košeľou, iný formát je neakcepovateľný
👏👏👏
Sluchaj o tebe se hutory ze si rozjebal sycke JRD to pravda ? No ja mam 45 a co znam ta mas to super ze este nesedzys , Dzurinda , Miklos ,ta bulo Slubene Svsajcjarsko A mame tu dajaky neskutocny bordel da dze su sluby Jaj Havel cisty chuj vypustil 70 000 basystov do ulic a teraz tocime sumrak Bossov , to take daco na Svete neniiiiiiii&&&&
Sluchaj o tebe se hutory ze si rozjebal sycke JRD to pravda ? No ja mam 45 a co znam ta mas to super ze este nesedzys , Dzurinda , Miklos ,ta bulo Slubene Svsajcjarsko A mame tu dajaky neskutocny bordel da dze su sluby
Dá sa to počúvať až od 25 minúty.
Rusi sa hrajú ako mačka s myšou a amíci nevedia čo stým. Zelenský choď už do p……e.
pan Carnogursky by si uz mal dat oddych lebo nema sajnu o tom co sa v geopolitike deje ….pozvite tam Staneka ten vam to vysvetli ovela lepsie
👍👍👏
najslabší predseda vlády SR v rokoch 1991-1992 …a ešte rusák ….tento pán by nemal dávať rozhovory,,,,,
Aha, tak rozhovory mozu pekne po demokraticky davat len ukrohujeri🤔
Výborne ,vynikajúce rozumiete svetu.
Teraz je mudry spolutvorca rozjebania sebestacnosti Slovenska…
Janku Janku. Ty bul disident jak…. 😂😂😂
Vždy jsem věděl, že jste magor… Dzp.
👍✌
Tento pán je úplne jasný
Pozerá ruské televízie. Jeho názor, to je jasná ruská propaganda. Že vyhrávajú Rusi? A kde? Všetci ekonomickí odborníci jasne tvrdia, že ešte pár mesiacov a Rusko ekonomicky skončí. Keby Putin mohol, už dávno by nás absolútne neodstavil od plynu. Ake nemôže. Lebo nás potrebuje, naše peniaze.
mal by si vymeniť všetkých ekonomických odborníkov, zvýšiť dotácie ukronacistom, najlepšie tam poslať všetko čo máš. A hlavne pozeraj „naše“ televízie!!! Ani Putinov plyn či ropu neber, zeleninský ti pošle tú jeho…………
V predposlednej vete máte chybu.A Putin nás naozaj nepotrebuje v Európe je 746,4 milióna obyvateľov.V Číne a v Indií je 2.8 miliardy obyvateľov.A druhá vec Rusko má všetky dôležité druhy nerastných surovín
@Ján Skočík Poopravím vás: Európa síce má cca 746 mil. obyvateľov, ale v tom máte zarátaných aj cca 106 miliónov obyvateľov európskej časti Ruskej federácie… Takže z hľadiska kúpnej sily Európanov títo patria skôr na opačnú stranu. Z tohto aspektu bude asi podstatnejší počet obyvateľov EU a ten je cca 450 mil. obyvateľov.
@M. K. máte pravdu,to ma nenapadlo,ďakujem za upozornenie a prajem pekný deň
Ako BUMERANG
Domnievam sa že by sa bolo treba ospravedlniť Ruskej Federácii . Za našich takzvaných predstaviteľov . Mnoho Slovákov s touto vojnou nesúhlasí no každý vie s kade vietor fúka. A že mi Slováci nesúhlasíme s tým aby cez náš štát išli či mi sami podporovali Ukrajinu zbraňami . Odovzdávajú sa zbrane Slovákov a žiadne referendum ? Toto je aká demokracia. O nás bez nás. Ukrajina není v NATO tak nevidím dôvod prečo by sme im mali pomáhať. Kto pomôže v týchto ťažkých časom Slovákom?
Domnievam sa že by sa bolo treba ospravedlniť Ruskej Federácii . Za našich takzvaných predstaviteľov . Mnoho Slovákov s touto vojnou nesúhlasí no každý vie s kade vietor fúka. A že mi Slováci nesúhlasíme s tým aby cez náš štát išli či mi sami podporovali Ukrajinu zbraňami . Odovzdávajú sa zbrane Slovákov a žiadne referendum ? Toto je aká demokracia. O nás bez nás.
Domnievam sa že by bolo treba sa ospravedlniť Ruskej Federácii . Za našich takzvaných predstaviteľov . Mnoho Slovákov s touto vojnou nesúhlasí no každý vie s kade vietor fúka. A že mi Slováci nesúhlasíme s tým aby cez náš štát išli či mi sami podporovali zbraňami . Odovzdávajú sa zbrane Slovákov a žiadne referendum ? Toto je aká demokracia. O nás bez nás.
Podriadení otca tohto diskutéra, členovia HSĽS, vytrhávali matkám deti z rúk a hádzali ich do ohňa vo vápenke v Nemeckej. Dobrý výber, Rasťo! Klobúk dole!
Dobrý večer, otázka do plena, účasť pána doktora v pomarančoch montérkach na luniku 9,a jeho podiel na rozje…JRD, ďakujem
Tiež ma to napadlo, ale ľudia zabúdajú)))) Lunik IX a montérky ako sa tam angažoval som sa na tom dobre smial, ale keď zrušili JRD ma smiech prešiel, ich slová boli budeme tu mať golfové ihriská a priemyselné parky, načo pestovať dovezieme no mladý nevedia o tom.
@Dušan Kubiček presne presne chlapci,my nezabúdajme 👍
@Dušan Kubiček 100 %
@Dušan Kubiček no zjavne ste sa nenaucili citat s porozumenim a chapat precitany text. Tu ziadne stovky knih nepomozu🤨. Pretoze ja zamerne hovorim o 50- tych rokoch v ramci temy o JRD, teda o case, kedy sa zakladali. To bola tema diskusie, na ktoru som reagovala. Pochopil??? Nepotrebujem sa preto vracat do cias CK monarchie a verklikovat furt o tom istom ako vy, lebo sa neviete drzat temy. A co sa tyka emigracie Slovakov, tak ste uz uplne smiesny. Ved Slovaci emigrovali počas celej svojej historie…. Aj po vzniku socializmu a aj po revolucii 1989…. Vzdy chodili za pracou a za lepsim zivotom. Len za posledne roky opustilo Slovensko cca180 tisic ludi… Tak sa uz nestrapnujte!
Blbosť riadna……. taká istá ako Rezeš zachránil VSŽ
Ach ten alzheimer je sviňa. Povedať len tak šmahom ruky, že rozdelenie Československa bolo nevyhnutné, keď 10 miliónov Čechoslovákov si myslelo opak …?
Vlastne keď to zhrnieme, netreba chodiť okolo horúcej omáčky. Išlo vám o to vrátiť majetky! A to je celé. A ľudí treba zotročiť, taký bol plán!!!
Keby si nedristala…
@RH faktor Nedrista.Havlovy sa vrátil Barandov A reštitúcie? To bolo tiež vracanie majetku Banky , strategické podniky, všetko vlastnia západné korporácie
@RH faktor … drístaš ty, ani nevieš o čom…
Veľmi kompetentný diskutér – syn politického náčelníka Hlinkovej gardy. Rasťo, Hitlera si nezohnal?
Čarnogurský čo zničil družstva a teráz múdry 🤮🤮🤮
Za dva týždne z vezna člen vlády?Asi ta tam dosadili ŠTB,predtým ta ale preventívne zavreli aby to vyzeralo vieryhodne
keby bol moderator pricetny, tak sa ho spyta, kolko dostava za kolaboraciu od ruSSkej federacie ? alebo to robi zadara, z presvedcenia ?
… pán Čarnogurský – SUPER debata 👌👌
ďakujem František
Vďaka pán redaktor za hosťa. Pán JUDr. Čarnogurský, klobúk dolu pred Vašimi vedomosťami a otvoreným, korektným vyjadrovaním. Vďaka Vám aj pánovi redaktorovi, relácia mala exaktné a noblesné niveau.
😆😆😆😆😆
Volička KDH?
@petstrecho ÁNO VOLIČKA KDH.
pre sklachovaneho alkoholika su dobre aj peniazky od eReportu ? alebo to bolo vzdy jeho presvedcenie ?
Mal by užívať dôchodku a MLČAŤ!
Ja s ním vo veľa veciach nesúhlasím,ale nemám problem si ho vypočuť.
Prečo? Má právo aj dôchodca na to aby povedal svoj názor.Hlavne keď dostal na starosť rozum a vidí situácii triezvo
Ďakujem obom páni. Hlavne za pravdu o ukrajinskom režime 👍 teším sa na našich nových východných susedov 🙂 🇷🇺♥️
Na čo konkrétne sa tešíš? Ta by veľmi zaujímalo
Už raz boli naši susedia, dokonca u nás aj bývali a vyžierali nás…
Mali sme ich tu 23 rokov nestačilo…
@Mo Me … tak ako to teraz robia Amíci…
@Vierka S jednoduché riešenie – emigruj do Ruska…
@Mo Me nech sa tie beštie berú domov ja som doma Ukrajinci nie svine hnusne
@Vierka S 😂😂😂 len si zvykaj. A poďakuj Putlerovi, že ti to takto zariadil…
@Mo Me si hrdina co zutekal ako smradlavy potkan?)))
Vivat Rusko, vivat Putin!!!!!!
Vivat Červenský, vivat Ruskaina.
Kde vyhráva ??? V gorotkách ??? 🤣🤣🤣
Na celom fronte pako.,🙉🙉🙉🧠🧠
Prečo telky neukazujú situačnú mapu z frontu.
V Donbase.
@ccc lll Rusko už teraz prehralo … To je holý fakt
Ján Čarnogurský ,ty si obycajna haraburda.Neviemci si bol v Hadvige,dedo Korinek mi to nestihol povedať.Ale bol si jedným z darebakovktorirozbili štát.
Privatizácie, „super nápad“. A kam sme to dopracovali. Hrôza a des!
Pozdravujem p.Carnogursky 👍
VIDEO SEKÁ A ZVUK NESYNCHRONIZUJE S OBRAZOM !!!!! 👎👎
Privatizácia bolo krásne zdevastovanie-rozkradnutie našich podnikov.👎👎👎Podaktorí „zázračne“ zbohatli, mnohí skončili na dlažbe.“Krása“.
Ľudkovia, majte sa dobre na úkor iných. Rozkrádanie bývalého štátneho majetku istými vyvolenými skupinami. Hnus!
presne tak a nepozdava sa mi ani to, ze vraj sa rozdeleniu CSFR nedalo zabranit a muselo sa rozpadnut. Kto to chcel, kto to vravel a z akeho dovodu to vravel? A kto tomu aktivne napomahal, z akeho dovodu tomu kto napomahal?
A dalej, preco nemohli podniky ostat statne, kto vravel ze sa musi privatizovat a z akeho dovodu to vravel?
To je tak, nevazime si svoje, tak budeme mat cudzie, a budeme otrocit na cudzom, lebo sme sprosti
@johnny256 kde si Stratil zdravý rozum ?
“ zdevastovanie-rozkradnutie našich podnikov“ vo velkom to začal LenOn
Peter, je to presne tak, súhlasím.
@Anna Simovicova prečo by stratil rozum,hm?To čo máte za slovník?Veď ma pravdu.
@Anna Simovicova Pán jonny256 sa tým rozumom aspoň na rozdiel od Vás zamyslel a povedal svoj názor.
@Sodgom Sodgom kedysi bol taký trend, že všetko zo západu je super a všetko z východu shit, pomaly sa to ale našťastie mení. Takisto je to aj s ich tzv. vedou. Na dennej báze nás tunajší krivácky mainstream obšťastňuje ich vedeckými štúdiami, ale sú to neúplné štúdie, deravé štúdie, neobjektívne štúdie a štúdie, kde sa porušuje etický kódex spôsobom: zoberiem si, čo sa mi hodí do krámu a zvyšok zamlčím. A pretláča sa to tu nenormálne odpornejším spôsobom ako za UV KSS sa pretláčalo, čo šlo od Moskvy. Aj vtedy to bolo podobne, ale to neboli také sra*ky aké sú to vyslovene teraz. Najnovšie v amíkove vymysleli, že vraj krajiny, kde sa delia o príjmy ľudia, tak že žijú dlhšie, žijú šťastnejšie…. no iste, amíci, pôvodní európania, keď prišli do ameriky, tak to s ich sociálnym cítením len tak sršalo – zabrali cudziu pôdu, vraždili domorodé obyvateľstvo a keď si už viacerí tam nahrabali milióny na cudzej pôde, kde ťažili cudziu naftu, kopali cudzie zlato, tak už im je dobre a dobre sa im mudruje. Všivavé beštie. Tým kydom o delení príjmu uverím, keď sa soroš podelí s tými, ktorých všivavo ošklbal, vrátane tých, ktorých pomáhal arizovať v maďarsku po boku nacistov.
My máme šťastie, že sme tu nemali pred revolúciou voľný pohyb zbraní a streliva, že sme tu nemali radikálnych a fundamentálnych islamistov. Ja si myslím, že v americkej zásuvke má každá krajina pripravený svoj príslušný scenár na prevraty a puče. Ak sú amíci v niečom fakt dobrí, tak v intrigánčení, v robení pučov a prevratov a v tom, ako vedia ovládať iných. To im ide brilantne, áno.
@Anna Simovicova ak chceš v živote poznať pravdu, musíš po pravde pátrať a nedať sa opiť najsladším rožkom, alebo rožkom čo leží v najbližšej polici. Bohužiaľ my v 21. storočí nežijeme v dobe radosti, pokoja, pravdy, lásky a blaženosti, hoci niektorí tvrdia, že je to možné, stačí keď sa vzdáme toho či onoho, uznáme to či iné, sú to klamári a v skutočnosti nás chcú okradnúť a ovládnuť. Pozor na nich.
@johnny256 Pekne a pravdivo ste to napisali.
Na slavnostním otevření byly vrtule v krytech, protože jsou také
unikátní.
To umožňuje největšímu podmořskému křižníku na světě vyvinout
bezprecedentní
rychlost v jakékoli hloubce, ale zároveň zůstat neviditelný a nezranitelný
vůči nepřátelským protiopatřením.
Dalším rysem nové ponorky jsou podvodní drony Poseidon. Na světě
neexistují
obdoby a brzy nebudou, pokud vůbec torpéda jsou poháněna jadernými motory,
které jsou schopny urychlit torpédo až na 200 km za hodinu, může klesnout
do
hloubky 1000 m a zasáhnout cíle na jakoukoli vzdálenost. Jedna salva
„Poseidonů“ zaručeně zničí například ostrov jménem Anglie. Bang – a celou
Británii jednoduše spláchla vlna, která bude vyšší než cokoliv, co je na
tomto
ostrově.
Britský ministr obrany nedávno navrhl použití jaderných zbraní proti
Rusku.
Doslova týden poté se ponorka „Belgorod“ vydala na otevřené moře a
převzala
bojovou službu.
Samozřejmě nekomunikujeme přímo, ale ministr obrany v Londýně zmlkl a
Norsko
okamžitě povolilo našim lodím s potravinovým nákladem vplout na Svalbard.
A
to bylo zakázáno. Evropská unie právě nařídila Litvě, aby otevřela
železniční
koridor pro tranzit zboží do az Kaliningradu. Kanada rychle opravila
plynovou
turbínu pro plynovod Nord Stream 1 a do Německa dorazí za pár dní.
Tak co dělat? V Evropě je cena již 1900 dolarů za tisíc kubíků plynu.
Pokud Rusko uzavře Severní proud a zavře ventil na ukrajinském kanálu pro
dodávky uhlovodíků do Evropy, pak už žádné Poseidony nejsou potřeba, sami
se
prohnou pod tíhou vlastní idiocie. Ale pro každý případ nebude na škodu
mít
zbraně v oceánech, které nemají obdoby. A nikdy nevíte, na čem se tam
evropští pitomci dohodnou?
Nyní ale mají po boku nezranitelné ruské „Poseidony“ a není před nimi
úniku.
Nechtěl bych, samozřejmě, ale kdyby něco, trestající meč posvátné
spravedlnosti se bude jmenovat „Belgorod“. https://www.armadninoviny.cz/ponorka-belogrod-ziska-specialni-vyzbroj.html
V dnešnej „nostalgickej“ dobe skoro dvojnásobný disident 😉.
Niektori sa dokazu obratit aj tri krat
@Vierka Vosahlova v čom sa obrátil?
Sláva Ukrajine!!!
ktorej, ruskej?
Slava zdravemu rozumu! Ten v EU a asi aj vam chyba😂
Dvaja zločinci a prvý krát hovoria bez cenzúry
DRISTY ALA čARNOGURSKY
Prevrat ako vyšitý a nie zamatová revolúcia.
Retransformäcia majetku !
klasický majdan
Taras Jano
Zlikvidovali ste podnikanie JRD a aj ste ich zničili.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻tak toto je super komentár. Dojebali všetko a teraz sa KADEHAK robí múdry.
@deades to máte pravdu.
…chcete 10 polárny svet. o tom sa dávno vie.
👍👏💝
Teraz som čítal, že v Rusku je lacný plyn aj vodka však poďme a pridajme sa k Rusom pan Carnogursky. Za co ste sedeli? Za demokraciu a slobodu tak už netarajte a spomnite si na rok 1968. Ja som to zažil a nezabudol som doteraz. Tak už nebluznite a nemiesajte mozog mladým.
P. ČARNOGURSKY, 👍
tento clovek znicil polnohospodarske druzstva nechapem preco este nieje pred bozim sudom isto skonci v pekle.. jeho foter za za 1 cs republiky sa possral ked mal hlasovat o slovenskej nezavislosti.. v 1939…
tento clovek znicil polnohospodarske druzstva nechapem preco este nieje pred boIm audom keho foter za za 1 cs republiky sa possral ked mal hlasovat o alovenskej nezavislosti..
Carnogursky je porad prolhanej , starej dobrej nezmenil se , porad stejne prase
je to zlocinec
Pohľad laika,ktorý zažil privatizáciu.Slušne povedané,niečo ako pyramídova hra.Viď nebankové subjekty.Ukážte úspešný podnik,ktorý vlastní Slovák!
se tomu říkalo letadlo už za socíku🤣🤣🤣
Ako nie som Jankovym privrzencom kvoli poprevratovemu dianiu. Avsak co sa tyka Ukrajiny som rad, ze sa neboji hovorit pravdu. A faktom je, ze uz vitazom konfliktu uz dnes su obyvatelia Donbasu a Luhansku. Dnes maju legitimnu obranu v podobe ruskej armady. Vobec to takto nemuselo skoncit, keby sa na UA nezakorenili miliardarski nadori zpoza mlaky za ucelom zarabania ohromnych $$$ a zaroven totalne polozit EU cez vazaloidov v strukturach EU a ich statov.
Tak Čarnogurský byl už v r.1989 brán jako idiot…tím také zůstal…
Bravo Janko.
v 89. roku ste bratčekovci, na počet idotov jasne vyhrávali!!! Ten ober sedel na hrade.
@Miloslav Tak jasně…velmi jsem se pobavil🤣🤣🤣🤣
Kto. Pomohol poľnohospodárskym družstvám zaniknúť a k Havlovi človeku platenemu západom zchrabol svoje majetky a vykašľal sama ľudí
VĎAKA MEČIAROVI SA GABČÍKOVO DOKONČILO 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Skor Binderovi ten mal gule a dal prikaz sypte .!
@Alexander Macedonsky Ale so súhlasom Mečiara
Ináč by si to nedovolil.Veď to jasne povedali obaja
Čarnogurský je stará komunistická štruktúra. Vypočítavý človek a špekulant. Pred pádom komunistov sa dal zatvoriť akože disident zistil že komunisti končia. Teraz zasa mu vadia kapitalisti. Aké spoločenské zriadenie by tomuto špekulantovi klamárovi a zlodelovi vyhovovalo? Asi IS už len zostáva. Čo tento primitívny človek vlastne chce bol už všade vo vláde, štbák, väzeň ktorý sa dal zatvoriť týžden pred revolúciou z vypočítavost, teraz mu vadí sloboda za názory ktoré teraz šíri, by bol za komunistov v jáchymove. Čo tento šašo vlastne chce nevie ani on sám. Všetkých týchto komunistov treba zakázať zverejňovať a tohto obzvlášť. Je to politická nula ktorá nedokázala nič za komunistov a nič za kapitalistov . Tento človek sa nevie zaradiť on nevie ani sám čo je. Ale ja viem. Špekulant politický a zradca slovenského národa a zlodej ktorý patrí do basy.
Bol ste proti samostatnému Slovensku, tak ste hlasovali ❗❗❗❗❗❗❗❗
Čarnogurský nebol proti samostatnému Slovensku, už vtedy hovoril dve hviezdičky namiesto jednej.
@Andrea Hoffman zdržal sa hlasovania aj s celou bratislavskou klikou
@denda deni To je možné, ale vždy bol za samostatné Slovensko (na rozdiel od Mikloška). Ešte keď bol v base, 21. novembra 1989 prišiel jeho otec Pavol do auly Strojníckej fakulty STUBA a začal študentom prednášať, ako by bolo dobre, keby sme sa oddelili od Čechov. A prišli tam aj nejakí zahraniční Slováci z Kanady, tiež to isté vykladali. To bolo prvýkrát, čo sme tieto požiadavky počuli,vtedy si to nikto nevedel ani predstaviť, veď ani revolúcia poriadne nezačala. Ale oni v tom mali jasno od začiatku, to že sa zdržal hlasovania bolo skôr politické taktizovanie, Čarnogurský chcel samostatnosť.
https://youtu.be/5Qol3CgqWIk
Carnogursky je pro ruska Caputova , taky vnimal 😀 vnima .. vsichni lokajove vnimaju
Vstuo do EU a aj NATO bol podvod najme na obycajnych ludoch aj prijatie Eura bol tiez podvod na obycajnych ludoch.
Jo Carnogursky, ty bys bojoval jinak, ty bys hodil na Rusaky atomovku co
Pán Čarnogurský , v 89 ste nám predali pokazený tovar. Vy ste museli vedieť že je pokazený , veď už prebehla vojna v Korey a Vietname. Nemrzí vás to ????
Ten kto sankcie vymyslel veľmi dobre vie, že to zničí Európanov!
Výborná relácia👍👍👍
ved tj plan. velky reset vraj coskoro
Veľmi správne, to je hlavný zámer USA a GB.
Čo nás nezabije, to nás posilní.
Nemame diktaturu proletariatu ale mame diktaturu mensin
Na vás robia nátlak menšiny?
Sexuálne inak orientovaní,alebo inak hovoriaci?
Alebo na aké menšiny myslíte,ak myslíte!
Toto je riadna stoka.
Ako sa nazýva žumpový vodník?
Keď bol vo vláde pamätáme čo povedal z ulicou nedebatujeme
Tiež povedal že ludia volili ako barani, lebo nevolili kádéhákov v očakávanom počte !
To povedal F.Mikloško ako preceda SNR.
🧸🧸🧸
Bolo treba predvídať pred mnohými rokmi nazad. Postupne krôčik po krôčiku sa ocitla Európa v tejto otrasnej situácii. Je to aj vývoj z minulosti.
KDH bol od začiatku falošný projekt ktorý zneužil politicky negramotný dedinský ľud tým že sa partia oportunistov obliekla do rubáša a tvárili sa ako nepoškvrnené počatie. Tento jednoduchý marketingový trik vyšiel a Dzurinda s Miklošom dostali silného spojenca proti Mečkovi. Netreba na to zabúdať. KDH je a vždy bolo klbko hadov..
Rasťo super. Aj hosť. Škoda že za jeho éry skolabovalo poľnohospodárstvo. Martin Pekař
Za jeho výraznej pomoci
A teraz nekolabuje? Teraz už umiera…😭
@JanaK áno, z časti súhlasím, ale tiež v každej dedine bolo zdr.stredisko, kult.dom, obchod a pravidelná doprava.
Ľudia si veľa stavali v akcii Z.
Čo z toho im ostalo?
@J. Fidzo No nezostalo z toho nic… To zase suhlasim ja s vami. To je asi ten uzasny kapitalizmus, ktory sme si vystrngali… Nemame nemocnice, ale budeme mat F-16ky a obrnene transportery….
@J. Fidzo Super selektivna pamäť. Ja si pamätám, že bicykel bol pod pultom, lebo dostali iba 3 kusy. V každej fabrike sa kradlo a potom sa to doma svojpomocne stavalo. Elektronika nedostupná. V Trnave sa vyrábali predpotopné životu nebezpečné auta. V riekach nebolo ryby ani inej živej duše. Za pindanie na režim ťa došla zobrať na výsluch ŠTB. Na škodovku sa čakalo 2 roky. V nemocnici si si bez úplatku neškrtol, mohol si aj skapať. A tak ďalej. Ale rozumiem. Aj ja som bol mladý, k.. t mi stál o moc lepšie, ako dnes a nič ma nebolelo. Tak to teda bola lepšia doba, to je jasné 😁😁
Zaujímavý rozhovor, dobrá relácia.
Rozprávky starej matere, zveličovanie vlastnej úlohy, žiadne rozlišovanie podstatných a nepodstatných detailov,zahrabavanie zlodejiny,zneužitie situácie…..o tom ani slovo.
Dobry rozhovor. 👍
Je zaujímavé takto s odstupom 33 rokov hovoriť o prevrate v r.1989 ako o REVOLUCII je celkom úsmevné . Ja osobne som bol v r. 1988 na „manébroch“ v Aši a tam nám o tejto “ REVOLUCII“ politruk na hod.PŠM celkom otvorene hovoril . No a čuduj sa svete jeho reči z ktorých sme sa smiali sa za rok stali skutočnosťou a to tento človek nebol žiadny NOSTRADAMUS zrejme či určite iba bol dobre informovaný.“PRETO“ bolo tak veľa tých zlých komunistov „potrestaných“ a zrejme preto čo eštebák to behom roka úspešný podnikateľ a oligarcha- akosi veľmi veľa zvláštnych náhod-takže žiadna revolúcia,ale dobre pripravený a načasovaný palácový PREVRAT -moj súkromný názor.
Presne..toto sa hovorilo na vojenskej službe.. ako hotová vec…plánovaná zo zahraničia…
89,mal som 35r.a nešiel
štrngať.Mne to vyzeralo t.fingované,príliš hladké.
Poriadkové sily,len imitovali
urč.veci-BÚDA „!!
Slubovali slobodu-vo všetkom
a sme vazalmi a v poriadnej….
Presne o tomto písala Katalin Tara. 3x sme zakladali republiku a vždy s kolaboráciou so západom. A vždy nás západ len využil pre ich prospech. Kedy sa konečne poučíme?
@Lara Pulidov Keď chýba
sebareflexia,kôli umel.doláru,
tak vela alternatív nemáme.
Celá stred.europa potrebuje
duchovneho vodcu,vodcov,
lebo na politickych neni spolah.
Duchovný vodca neznamená,že
to má byť kňaz,ako JT.
@Ladislav Válent Na koho myslíte? Lebo ja mám pochybnosti. Ľudia čakajú na nejakého spasiteľa. Ale to vlastne čakajú sami na seba.
@Lara Pulidov
Konkretne na nikoho nemyslím,
ale všeobecne ludia sú lenivý
od seba začať .Potrebujú rétora,
kt.ich nahucká do niečoho,jest
zopár kandidátov…..
Aj môj,mala som25r.,pracovala v zbrojovky,toto som presne predvídala, niektorí boli nadšení
Ja som bol tej dobe v KLATOVOCH mali sme ísť do Prahy robiť poriadky ľuďmi.Ležali sme tri dni a čakali na rozkaz.Škoda v tej dobe mali ujebat Havla,Knažka atď.
@Roman Balaz
Na Klatovy mám c.dobre spomienky
73-75🤗 polovica zo str.slovenska/mňa si vážili
-kuchára☺😋
@Ladislav Válent Neskoro! Ludia si uz nasli svojho retora…Fica! Myslim..ze ho uz v danej chvili nikto nenahradi..ci sa nam to paci..ci nie..
@Mária Paulovičová
Fico je taktik za 1☆
Mal dobrého učiteľa- VM.
Sledoval som ho,bol este
zobák“/nevoliť !!
(hovorí,čo chcú počuť…)
@Ladislav Válent Prichádza veľký reset z východu. Kto bude informovaný ten doslova prežije. Kto ignoruje všetko, nesleduje informácie, nevie čo sa bude diať ten skončí. Ignoranti sú príťažou spoločnosti…
@Lara Pulidov
Áno varovanie prišlo z vychodu,ale sa to ignoruje-
chcú ešte zarobiť, i keď to
nechápeme.
Maturity pred dverami a lavína
rozbehnutá.SMUTNÉ.
@Lara Pulidov
Zdravím ! My nemáme opoziciu,
len na papieri, ale niekt.sú
bližšie ku korytu.
najlepšie to vie ten mrtvy študent minule som videl rozhovor čo dával,, no asi tak nejk
fašiSSti 🏴☠️ naciSSti 🏴☠️ a ich prisluhovači CovgardiSSti 🏴☠️ úradujú 🕳️ ale čas sa im nezadržateľne kráti ☝️ potom príde z východu nutná denacifikaCIA 👍
Ále pán Čarnogurský já si veľmi dobre pamätám Vaše bačovanie o nič lepšie,,,
Čarnogur . Bol si proti. Rozdeleniu
Zvrchovanosti Ústave .no nie je to svinské ešte sa motať do politiky Sk. Janko rečníš pekne ale škody si veĺké napáchal na tom malom Slovensku . Aj teba platili usa . (Buď ticho alebo mlč )
89 bol podplateny americkými dolármi a západonemeckými markami. Naši študenti sú úplatny za peniazmi urobili čokoľvek a museli ste o tom vedieť.
Husakuv syn muze vsechno
Pán Čarnogurský a spol. zničili československé poľnohospodárstvo / družstvá a ŠM/, ktoré bolo vzorové / boli sme vo všetkom sebestační, vysoká kvalita, nízka cena, zamestnanosť, …./.
To je pravda USA CHCE európsku úniu potopiť ÁÁÁNO
Janko všetky fabriky na východ si zničil ty (ty) partizanske trikota atď . Amerika ti bola blízka . HAVEL BOL HAJZEL A EŠTE PROTISLOVENSKÝ .
Pan Carnogursky chcela by som sa vas opytat. ako pravnika .Aj vy
ako pravnik suhlasite s tym , ze
prezidentske ukony a prehlasenia
nemozno komentovat aj ked su
pre mnohych obcanov neprijatelne. Myslim si ze ako
Pravnik date ludom spravnu odpoved.
Pani Marta, ja som neni pravnik, ale nieco som nacital ohladom stareho Rima a Grecka.
Zhrnul by som to takto „V slobodnej a demokratickej spolocnosti je nezobratelnym pravom komentovat kludne aj vulgarno kohokolvek a kedykolvek s politikov. Pokial sa toto nema, mate cenzuru, despotismus a neslobodu“.
@Tatko Šmolko Nie ste pravnik..ale vysvetlili ste to velmi dobre…👍
@Tatko Šmolko
Slobodu dostalí tí,čo boli a sú
pri koryte +prisluhovači.
Veď,ake haciendy si dovolujú
stavať, alebo kupovať mimo sr.
EU-fondy majú sv.žriedlá,a
prevádzkovatelov.
@Mária Paulovičová Vdaka, skor som parafrazoval mudrych filozofov z antiky.
Cize to vlastne ani nebolo cisto moje, tie myslienky 🙂
Odporučam Sokrates-Republika na citanie.
pekny vecer
@Tatko Šmolko Pozriem si..ale ste dobre trafili…Pan LV..nech sa neponizuje..Nie je nicim mensim..ani horsim od nich!!
Čo sa nedá komentovať? Čo bluznis? Kľudne to napríklad tu YT okomentuj a bude to v pohode. Neklam.
@Janko Hraško Blahu odsúdil súd, kôli kritike voči prezidentke.Myslela pani asi to
Preco ho potom chceli nase popravne institucie trestat!
Myslim si ze v demokratickej spolocnosti nema mat nikto
nadprava a teda ani prezident. Preto sme demokracia.
Janko ale ty si zničil JRD na Slovensku Dve miliardy straty JRD . Po tebe to naprával Baco minister Mečiarov .
Áno JRD zabezpečovali potravinovú sebestačnosť !
Všetko ste zničili ! Kedy pôjdete upratovať na Luník !
To nevadi,co tam po nejakych druzstvach.Teraz je odbornik na Rusku problematiku,pozorne vsetci pocuvajte a robte si poznamky.
Veru jedinu sebestacnost sme mali ked boli družstva.nikdy inokedy .staci pozriet historiu chlapi vzdy chodili za robotou do bani do lesov na muracky a za more doma ich zem neuzivila nikdy.samostatny rolnik je ako zajac na odstrel.
…ta toto a p.Ekkkertovi vellmi nepodarilo, ale aspon sme si pripomenuli, mozno aj mladych nieco zaujalo……
@Julia Kovacova To je váš názor.Spočítajte si lajky
@Gitta Nagy ….nepocitam lajky, uz som napisala aj to, ze EREPORT ma dobrych redaktorov, je pravda, ze p.Carnogursky bol pozvany „o sankciach“…
Rasťo veĺa zdravia .
Jasné že Ukraina a Zelensky je fašidticka banda aj spolu z USA baudenom.
Keď chcel študovať musel bit komunista
Prajem všetko dobré pán JUDR Čarnogurský veľa zdravia.🍀🌈
tomu uz len kazajku