Otázky na Petra Weissa. Odpovede na ne vás isto zaujmú i prekvapia:
– Medzinárodná politická situácia
– Covid 19
– Vojna na Ukrajine
– Chaos na Slovensku
– Koalícia versus opozícia
– Do kedy obrovské zdražovanie ľudia vydržia a čo bude potom?
– Hrozia sociálne nepokoje?
– Vízia do budúcnosti
Pán Weiis a čo Kosovo ? Pán Weiis ste pro Americky orientovaný propagátor , demagóg a ste pre Slovákov nebezpeční ,zámerne prihliadate skutočnosti ktoré sa diali na Ukrajine pred nutným vstupom Ruských vojsk na Ukrajinu . Prečo prehliadate oslavy národovcov S. Banderu a Romana Šuchevyča Ukrajinskou vládou ? Pán Weiis určite je Vám sympatické že Ukrajine vládnu židonacisty . Pán Weiis máte v hlave to isté čo Heger .
Veľké sklamanie. Nemyslím, že veríte tomu, čo hovoríte.
Ty koks on obhajuje Jelcina ozrana ktory bol ochotny predat Rusko Zapadu
Weiss zabudol povedat co sa dialo po Maidane o Azove Banderovcov som prekvapeny ze je skor vojnovy stvac
Na jednu stranu ma trochu mrzi ze sa pan Weiss priznal k tomu ze bol ucastny toho podvodu na ludi, ked nastavovali 50% kvorum pre uspesne referendum.. Nemyslim si, ze jeho argumentacia o tom, ze ak by bolo kvorum 25% tak tu bude referendum kazdy druhy den, by bola spravna, stastna ci nedajboze relevantna… K volbam chodi za posledne roky coraz menej a menej ludi, .. a politici sami odhovaraju ludi od ucasti na referendach, .. takze nastavit kvorum na 50% je doslova sabotaz… Pri tak vysoko nastavenej latke je uplne jasne ze sa k referendu NIKDY nedostavi dost ludi.. Jednoducho preto nie, lebo tolko ludi sa o politiku a verejny zivot jednoducho nezaujima… a cislo neustale klesa.. Pricom zaroven plati ze sa treba pozriet na take Svajciarsko – preco tam moze institut referenda platit pri daleko nizsom kvore ucasti a jeho vysledky su zavazne ? Jednoducho tak argumentacia pana Weissa je falosna..
Vďaka tebe sa k moci dostal Dzurinda .Nezabudli sme.
Opísanie domácej situácie dobre – ale to vieme a vidíme aj my ostatní, aj popísať to takto vieme. Čo je absolútne sklamanie a až zhrozenie to mám z hodnotenia situácie na Ukrajine. Nie preto, že s ním nesúhlasím ale ako pán Weiss zadubene, neobjektívne až primitívne hodnotí – to som od bývalého politika, ktorý mal ako hovorí na starosti zahraničný výbor, zaoberal sa zahraničnou politikou, bol diplomatom – a argumenty nemá žiadne, iba cituje nejakých ľudí čo povedali a čo si prečítal. Neviem, či k takému postoju ho ovplyvnil jeho pobyt v Prahe – lebo veď Česi a hlavne Pražáci sú ako vieme veľkí rusobijci. Vrchol idiotizmu je, že ako východisko vidí zvrhnutie Putina a nástup west-friendly aparátčikov typu Kasianova, ktorého cituje a velebí Jeľcinovu éru ako demokratickú a terajší režim ako diktátorský. Celú situáciu , jej príčiny a okolnosti zjednodušil nato, že Putin sa jedného dňa /samozrejme po príprave/ rozhodol zaútočiť aby si uspokojil svoje imperialistické ambície a obsadil ukrajinské územie. Tak primitívny pohľad od inak vzdelaného človeka a vraj vysokoškolského profesora som dlho nepočula. Pán Weiss už veľmi zostarel a s tým aj jeho kognitívne schopnosti a s tým to celé asi súvisí. Úbohé, nič múdre som sa od neho nedozvedela. Roky som ho nepočula a nečakala som, že je na tom tak zle.
Takto sa robia rozhovory. Spravny pristup pán Ekkert. Žiadne posúvanie vlastnych nazorov. Klobuk dole.
Pán Weiss je pán Weiss. Pán moderátor klobúkom nadol.
na znak protestu a nesúhlasu s tým čo KSČ robila – Peter Weiss do nej vstúpil. To je akoby človek na znak nesúhlasu s tým, čo robí krúžok kanibalov – do neho vstúpil, a po vstupe vysvetľoval ostatným kanibalom, aká je konzumácia ľudského mäsa neprirodzená a fuj. Poznal som zdravého človeka po 60-ke, ktorý sa síce nedal zaočkovať aj napriek chýbajúcej debate špičkových odborníkov, dostal Covid, a z nemocnice ho pustili domov zomrieť s tým, že má funkčné pľúca na 20 percent. Jeho manželka mu teraz chodí denne vyplakávať na hrob. Dúfam, že tá debata špičkových odborníkov, a nie šarlatánov – sa napriek tomu ešte uskutoční. Aby mal pán Weiss pocit zadosťučinenia.
Peter máš to v hlave domiesane
Vzhaldom na hodnotenie Ukrajiny: Vojna tam je od 2014 len vtedy to nikoho nezaujimalo, aspom je poznat ze je to len verklik zapadu
A, ze sa bombarduju infrastructuri je preto lebo USA a Europa didava tadial zbrane a Co si cakal weis fakt ako keby mal v hlave nasrate. Vsak aj 3 rocny si to vie dovtifit a rok 2014 odstrelovac zabijal protestujucich a policajtov Co branili ludi v budove Co ich upalili a tych 14 000 mrtvych a teraz ostrelovanie civilistov zo zbranami Co dodava USA a Europe Co tak sa zmienit aj o tomto ty velmi dobre vies weis len sa bojis hovorit o Tom. Vychcany si ako tato vlada
Origo komunista
PeterWeiss pri svojom predstavovaní seba, takticky zaobalil začiatok svojej kariery , a to fakt, že bol členom komunistickej strany.
A pochválil sa svojou účasťou vo vláde, on hovoril – reformnej, v skutočnosti to bola vláda ktorá rozdala všetok strategický majetok Slovenska do zahraničných rúk.
Moderátor výborný, klobúk dole
pán Weiss
Čo si myslíte na dnešnú situáciu na UA a Rusku.
Veď UA používal rus aj na západe UA , Zakarpatie, Ľvov, 1968 a iné.
zodpovednosť za Černobyľ.
pán Waiss
Čo si myslíte na dnešnú situáciu na UA a Rusku.
Veď UA používal rus aj na západe UA , Zakarpatie, Ľvov, 1968 a iné.
Čo si myslíte na dnešnú situáciu na UA a Rusku.
Veď UA používal rus aj na západe UA , Zakarpatie, Ľvov, 1968 a iné.
Čo si myslíte na dnešnú situáciu na UA a Rusku.
Veď UA používal rus aj na západe UA , Zakarpatie, Ľvov, 1968, atď.
čo chce 70 ročny dedo bojovat..vy vsetci vlajočkari radi bojujete pri TV….
Weiss sa nezaprie.komunista bude komunistom.ludia sa nemenia.ak,tak horšiemu.zase schema_dobra Ukrajina,zle rusko.tie príčiny konfliktu sa tu nerozobrali.rusko sa muselo brániť proti USA a eú.vobec na to nedoplati.naopak,posilní sa.byt putinom,urobím to isté.na Ukrajine je nacizmus.zavrazdli tisíce Rusov,ženy,deti,starcov.zaziva ich upalovali.fuj.hanba.rusj nikdy nevrátia krym a donbass.a robia dobre urobil by som to isté.ukrajinci si zaslúžia svoj osud.a s prepáčením,také hovada ako macron,scholtz tu ešte neboli.co si myslia amerikanj,že Rusko sa nechá obkľúčiť jadrovými zbraňami?boli by sprostí.museli sa brániť a konečne ukázať ,že sú mocnosťou.kde ste boli ,keď američania a eú masakrovali a napadli Irak,Afganistan,Afriku,Srbsko?ja som videl mŕtve deti bez nôh v belehrade,po bombardovaní.to nikomu nevadilo?a sdl?robilo tvrdu pravicovú politiku.proti ľuďom
.na čele so schmognerovou,ftacnikom
.včítane Weissa.preto sa sdl rozpadla.opravnene.ja som weissovi nikdy neveril.a neverím komunisti boli omylom prírody.svoje sme si vytrpeli.dakujem,neprosím si.to,čo sa dialo v Nemecku pi vojne_vsetci nacisti sa dostali do štátnej správy ,to sa dialo z veľkej časti po novembri v Československu.a potom na Slovensku.ludia čo nechceli Slovensko,ho najviac rozkrádajú a profitujú z toho.hanba.je mu na zvracanie z môjho rodného Slovenska.skoda ďalej písať.slovaci sú stratená generácia,ako to bolo v 20.,30.,rokoch v literature_f.s.fitzgerald,hemingwai,remarque. S tým rozdielom,že Slováci nemaju osobnosti.a nebudú mať.mlcime,preto sa nesťažujme a neplačme na cudzom hrobe.peter ragac
1998… Markizu si nedame … tam to zacalo a boli ste pritom !!!!
Tak aspoň teraz majte aj charakter a naštudujte si históriu a súčasnosť vojny má Ukrajine.Len pravdou môžete pomôcť Slovenskej republike.
Pán Weiss,nie teórie zlyhávajú,ale ľudia ktorí uvádzajú teórie do praxe.Preto tu teraz nemáme ekonomov ale finančných špekulantov ako je Mikloš,preto sme zatiahnutou do medzinárodných vojenských konfliktov a mama tu Captavu,Korceka. Naďa.Robil ste si celý život kariéru politoka
Dobrý deň, chýbali mi otázky na Majdan v Ukrajine a všetky dosledky, ktoré to malo… alebo paralela ku Kubanskej krize -> jadrové zbrane a radikalny postoj USA, uz vtedy sme tu takmer mali III. svetovu vojnu… Overené informácie typu: Rusi bombarduju rozvody vody/stredovek/… a čo realita v Budči, či Marinopole, kde som počul ľudí co tam boli, žijú, majú rodinu a tvrdia, že Ukrajinci rozstrielali mesto tankami a minometmi??♂️… vyhadzovali ludi na ulicu ako štíty, kde je OSN, pozorovatelia, dôkazy… to ste sa ho mohol opýtať… Je to ako s Covidom, chýba mi to co ste spomínali, odborna diskusia oboch strán/nazorov… A k p. P. W., keď napadnú, tak brániť a čo v bývalom Československu, keď sme Nemcom otvorili zabezpečené hranice… to tiež mohlo zvrátiť vojnu… Nie som si istý, či on je ten pravý človek, ktorý môže súdiť Putina, hlavne keď nedokáže byť nad vecou… Sam si rozporoval v tom co hovoril: … nemôžeme ovplyvniť ale môžeme vplyvat na Rusko??♂️… …nikto netusil ale Merkelova robila co mohla??♂️… Mám 50r ale ani v minulosti, ci teraz ma neoslovil ako osobnosť. Vojna nie je dobrá s tým sa plne stotožňujem! Ivan
Rusko robi vsetko preto,aby zastavilo toho gambateho stareho Svaba,ktory chce celemu svetu diktovat,ako ma kto zit.Marxizmus sa vracia.Pan Boh nas ochranuj.Na Ukrajine prekvita nacizmus.Treba ich prevychovat.
Špiny zbojnicke
Putin je kráľ a boh
Putina milujú na rozdiel teba ty buzerant chorý
Rusia Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Špiny banderovske Špiny americke
Sloboda a láska ty dement chory
Dobrý rozhovor hosť má priestor aby sa vyjadril a vie zdôvodniť svoje postoje. Ako divák si viem vyhodnotiť či s ním súhlasím alebo nie. Momentálne je veľký problém v iných mádiách nechať priestor hosťovi, ale máme skvelý prehľad o názoroch redaktorov.
Keď si bol v politike si bol taky istý kripel
Covid bol podvod vy čuraci bláznivý
Vakcína je láska a sloboda Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá Hurá
Pripomína mi niekoho, kto sa včera zobudil a pustil si tv markízu. A zabíjanie rusky hovoriacich občanov na území Ukrajiny celých osem rokov kto robil. Tiež Putin? Obhajuješ skorumpovaný a agresívny štát. Ešte agresívnejší ako samotné Rusko!?
Pan Weiss Vy ste zabudli na to, čo vystrajala Ukrajina 8 rokov? Potom kto vládne na Ukrajine? Dúfam, že by ste bránil aj Tisov slovenský štát. Jaj, takže Vy chcete aby Rusko skrachovalo.
Tu ide v tej vojne uplne o ničo ine, a to je fašisticky režim na Ukrajine, len o to tu ide, proti ničomu inemu tam rusi nebojuju, 50 miliard dolarovy vplyv USA a biolaboratotia su len bonus, ktory sa tam angažuje od roku 2004, tato vojna bola nevyhnutna, aj to Putin čakal až priliš dlho, ohladom ostatnych veci si treba pozriet mapy, a historiu Starej Rusi, aby tu potom niekto neobhajoval Hitlera, Heydricha, Šucheviča a Banderu. Primerie nebude skorej než po Novom roku plus.. pozor na Polsko 🙂
Ústavný zákon : lengvarsky nie je ministrom. Ministrom môže byť iba člen vlády a členom vlády iba poslanec. Poslanec iba osoba zvolena vo voľbách za poslanca
Otázka mala viesť na stredoafricku republiku a Mikasa. A nech porozpráva na reakciu ľudí z Afriky na matku terezu. To by sa všetci divili kde je pravda a čoho sa v Afrike báli keď prišla Tereza. Treba otázky viesť priamo a nabádať k pravdivej odpovedi.
Ekert či ako sa voláš. Uvoľni sa. Už nie si v mainstrime. Prečítaj si pár kníh, sleduj zdroje odvšadiaľ a tak komunikuj ako moderátor. Tu už nebehas po Tatrách. Hlavne kľud uvoľnenie a budeš dobrý. Pozdravuje ťa otec. Čau J.L
Prečo pán moderátor pri téme Ukrajina nenadhodil otázku príčiny konfliktu…? približovanie NATO k ruským hraniciam, útlak a vraždenie rusky hovoriacich občanov na Donbase , nebezpečné biolaboratóriá na Ukrajine… taktne sa to obišlo… Pán Weiss zabudol spomenúť americkú agresiu do Iraku, Juhoslávie, Lýbie, Sýrie… ako bývalý diplomat a politik by mal vidieť veci v širších súvislostiach.
Pán Weiss, trebalo tiež hovoriť o príčinách vojny, nielen o dôsledkoch, pokiaľ svet nevyrieši príčiny i z pohľadu Ruska, eskalacia vojny nás všetkých privedie do možnej záhuby, nebude víťaz ani porazený
Ukrajinci sa chránia pred svojimi??
Bohužiaľ, Weiss má ohľadne Ukrajiny a Ruska nadostatok informácií, preto jeho vyjadrenia trpia absenciou nadhľadu…
ako clen sdl umoznil vladu gorili v spolupachatelstve 1998-2002, v kazdej z otazok-odpovedi mu unikaju suvislosti
Nie som sklamaný, ale znechutený p.CHameleon.Tak agenda 2030 neexistuje, za majdan v roku 2014 môžu Rusi, za sytuaciu na Ukrajine môžu Rusi za všetko zle čo ešte len príde bude zodpovedny Putin. Tak to je pre mňa novinka.
Boľševik vlastizradca zlodej
KOMUNISTA !
Na vsetko treba minimalne dvoch,,,vsetko treba robit tak,aby sa dodrziaval balans,……cize,ani Volodymyr nie je bez viny,…..a ked slovenska diplomacia budem robit takuto politiku medzinarodnu,potom,ano,je dost mozne,ze Putin to obrati aj proti nam,takze,..treba robit proslovensku politiku,a nie bezmyslienkovite sa opicit ,co nadiktuje EU,…je som len zvedava,co ti nasi mozgovi impo.enti vo vlade spravia bez plynu a ropy,….lebo iba dement nevidi,co nastane,..nebude nie len teplo,ale tu nebude fungovat NIC!…od nemocnic,skol, pekarni,obchodov,..tu sa bude zabijat za kilo muky,…cele zle,cele zle!……….a tymi sankciami si najviac ublizila EU,..Putin nam vsetkym dal sach,..o chvilu pride mat a dam nato krk,ze vládni EU po kolenach pojdu za Putinom s prosikom,..tymi sankciami ublizili svojim ludom a ludia pojdu do ulic…a krysy budu kanalmi utekat,……….
Koho tento ešte zaujíma? Keď sa zúčastnil na odstránení Mečiara(predsednictvo SNR rozhodlo)triasol sa mu hlas ako sraľovi.Vedel, že slúži zaujmom krvavej mäsiarky, ktorá tam chcela mať mopslíka…
Pozor,neobhajujem Mečiara,ale tu začala Demešova misia…
Koho tento ešte zaujíma? Keď sa zúčastnil na odstránení Mečiara(predsednictvo SNR rozhodlo)truasil sa nu hlas ako sraľovi.Vedel, že slúži zaujmom krvavej mäsiarky, ktorá tam chcela mať mopslíka…
Pozor,neobhajujem Mečiara,ale tu začala Demešova misia…
Vieme,ako si UAj vláda vazila Ukrajincov ruskej národnosti, na Donbase v Luhánsku AP, a súhlasím s Púť
Inom,Na Kryme prebehlo referendum a ľudia rozhodli,
Pre mňa Peter Weiss – sklamanie zo zjednodušovania a úplného prehliadania situácie ktorá predchádzala začiatku vojenskej operácie RF na Ukrajine…
Chceme analogiu so Slovenskom ? Tak si predstavme, ze by sme zakazali madarom na slovensku jazyk, skoly a vselijake mafianske gangy a amnestovani zlocinci by ich strielali, unasali im ich zeny a dievcata a znasilnovali a bombardovali civilistov a to vsetko osem rokov a potom by madari zautocili na slovensko a chceli by si odtrhnut mesta a uzemie na ktorom zije 90% madarov…. Lebo chrania svojich…. A madari by sa samozrejme tesili ze ich prisli oslobodit… Tak toto je analogia so slovenskom….. A ja by som bol uplne v klude za, ked si niekde v Komarne spravia referendum a je tam velka vacsina madarov, nech si to cele mesto zoberu madari a posunie sa hranica… A toto sa nedeje len vdaka tomu, ze madarom nerobime zle ale ich uznavame ako mensinu a normalne spolu zijeme… No a ako by sme to asi vnimali keby sa toto stalo na slovensku co opisujem…. Vsetci by sme isli bojovat proti madarom ? Keby sme vedeli co sa voci nim robilo 8 rokov ?
Chceme analogiu so Slovenskom ? Tak si predstavme, ze by sme zakazali madarom na slovensku jazyk, skoly a vselijake mafianske gangy a amnestovani zlocinci by ich strielali, unasali im ich zeny a dievcata a znasilnovali a bombardovali civilistov a to vsetko osem rokov a potom by madari zautocili na slovensko a chceli by si odtrhnut mesta a uzemie na ktorom zije 90% madarov…. Lebo chrania svojich…. A madari by sa samozrejme tesili ze ich prisli oslobodit… Tak toto je analogia so slovenskom….. A ja by som bol uplne v klude za, ked si niekde v Komarne spravia referendum a je tam velka vacsina madarov, nech si to cele mesto zoberu madari a posunie sa hranica… A toto sa nedeje len vdaka tomu, ze madarom nerobime zle ale ich uznavame ako mensinu a normalne spolu zijeme…
Chceme analogiu so Slovenskom ? Tak si predstavme, ze by sme zakazali madarom na slovensku jazyk, skoly a vselijake mafianske gangy a amnestovani zlocinci by ich strielali, unasali im ich zeny a dievcata a znasilnovali a bombardovali civilistov a to vsetko osem rokov a potom by madari zautocili na slovensko a chceli by si odtrhnut mesta a uzemie na ktorom zije 90% madarov…. Lebo chrania svojich…. A madari by sa samozrejme tesili ze ich prisli oslobodit… Tak toto je analogia so slovenskom….. A ja by som bol uplne v klude za, ked si niekde v komarne spravia referendum a je tam velka vacsina madarov, nech si to cele mesto zoberu madari a posunie sa hranica…
Chceme analogiu so Slovenskom ? Tak si predstavme, ze by sme zakazali madarom jazyk, skoly a vselijake mafianske gangy a amnestovani zlocinci by ich strielali, unasali im ich zeny a dievcata a znasilnovali a bombardovali civilistov a to vsetko osem rokov a potom by madari zautocili na slovensko a chceli by si odtrhnut mesta a uzemie na ktorom zije 90% madarov…. Lebo chrania svojich…. A madari by sa samozrejme tesili ze ich prisli oslobodit… Tak toto je analogia so slovenskom….. A ja by som bol uplne v klude za, ked si niekde v komarne spravia referendum a je tam velka vacsina madarov, nech si to cele mesto zoberu madari a posunie sa hranica…
??????
Dobrý deň. Pán Weiss, mám vek aby som si Vás pamätal od 89. roku a mám Vás za dobrého politika. ALE to, čo som Vám chcel napísať, plne vystihol v komentári zo včerajška pàn Ľubomír Hatala, stotožňujem sa s ním.
Pán Weiss.
Za to, čo sa dnes deje na Slovensku ste zodpovedný aj Vy.
Vy ste pomáhali zodiť Mečiara a nastliť na Slovensku prvú NeoLiberálnu vládu na čele s Dzuridnom.
Apropo. nebolo to aj za vašej vlády, čo ste povolili BOMBARDOVANIE Juhoslávie (prelety nad Slovenskom) ?
Pán Ekkert, vynikajúci moderátor, stará dobrá škola (napr. taký, večne do reči skakajúci Závodský mu nesiaha ani po členky)….A p. Weiss? Vynikajúci múdry človek s obrovským prehľadom, ktorého si veľmi vážim. Škoda, že už nie je v politike.
A Vinceurekova.
Perfektná debata. Super hosť a super moderátor. ?
Teraz neviem či je pri Covide yebnutejší ten Ekkert alebo Weiss. ?
Teraz neviem či je yebnutejší ten Ekkert alebo Weiss. ?
Ako vzdy ja nič ja muzikant kade vetor tade plast to je Wais asi tak
Peter – a čo história ? Po 2.svetovej vojne – jediný cieľ západu – boj proti Rusku. Studená vojna – boj proti Rusku. Prísľub Gorbačovovi – podvod. Sľuby o nerozširovaní NATO – podvod. Majdan 2014 – inscenovaný USA. Systematické vyzbrojovanie Ukrajiny pre boj proti Rusku. Neuznanie referenda na Kryme. Ignorovanie zákazu Ruského jazyka na Ukrajine. Otvorená genocída v rokoch 2014 – 2021 v oblastiach Luhanskej a Doneckej republiky (takmer 14 000 obetí). Biolaboratóriá financované USA – biozbrane proti Rusku. Otvorené ohlasovanie vstupu Ukrajiny do NATO. Takže keď sa bavíme o snahe západu vo vzťahu k Rusku – vždy len klamanie a podvod. Tam hľadajme príčiny vzniku tejto vojny. A pravda je, že je to vojna USA proti Rusku (a to do posledného Ukrajinca) čo v relácii BEZ CENZÚRY malo byť povedané. Už aj niektorí západní analytici si myslia, že predlžovanie vojny len nahráva Putinovmu cieľu , ktorým je denacifikácia a demilitarizácia Ukrajiny. Čo tak vypočuť si Putinov prejav z 24.2.2022. Je v ňom všetko presne zosumarizované a okomentované. Nie je potrebné s ním súhlasiť, ale určite je to na objasnenie príčin vojny múdrejšie ako čítať Denník „N“, alebo pozerať STV. Možno budem vyzerať ako proruský trol, ale mám dostatočné vojenské vzdelanie a informácie na tvrdenie, že armáda Ukrajiny je na pokraji krachu – a to je fakt. Otázka znie inak. Čo spraví západ, keď Rusi donútia Ukrajinu, aby sa vzdala. Pretože hrozí, že budú chcieť zasiahnuť vojensky ( hlavne Poľsko ) – a potom nám beda.
Pán Ekkert ste veľmi dobrý ako reporter a aj názorovo. Pán Weiss nehovorí o tom čo sa dialo osem rokov na Ukrajine. Udialo sa tan veľa zlá voči obyvateľom ruského povodu. Teraz zavádzajú a zaťahujú do vojny ostatné štáty. A už sa vie aj o tom, že do vlastných ľudí strieľali a ničili domy, aby to mohli zvaliť na Rusko.
@AVENALEK ale Smer vzisiel z SDL.
Ďakujeme pekne za výklad a vrcholné odborné poradenstvo,jasne vyjadrené dlhoročné skúsenosti!!!!!?????️?️
Doteraz som ho počúval, ale odkedy počúvam že podporuje dodávanie zbraní na Ukrajinu tak mi je z neho na zvracanie. Už ho nebudem počúvať. ?
Spravne ani ja myslela som si ze to je slusny clovek ale euricka robia divy.Ze p. Wais
………komouš ,poznáme ťa odpor……hadi sa vracajú…..profituješ celý život s tliachania hubou Boh ťa vidí…….
Nedozvedela som sa nič nové, len to , že Weiss verí, že Rusi týrajú Ukrajinský ľud, tým že im berú vodu.
Si slobodny pokial maš plnu penaženku! Peter si sa spustil?
Konecne ze to skoncil.Viac takychto tam nedavajte uplny dezorientovany dedusko.
Pán Weiss,zabudli ste povedať ako vznikol konflikt na Ukrajine.Ukrajina má výrazný podiel na tom,že ich Rusi napadli a netreba zabúdať na históriu.
Verchuška zradila pracujucich,robia to doteraz.
Bože za čo? Rusko za Jelcina bolo lepšie… No ako pre koho… Pre Rusov totálna tragédia… Chudoba a rozdávanie Ruského územia… Keby tam bol ostal tak uz Rusko neexistuje…. A opýtam sa pána Weissa že či keď stopli Ukrajinci jediný vodný zdroj na Krym bolo všetko ok
P. Weiss kto by tak mohol napadnúť Slovensko, či na Slovensku pestujeme voči niekomu nenávisť tak ako Ukrajina voči rusom ? A čo sa tam dialo,to si Zelensky nevedel urobiť poriadok vo svojej krajine? Veď ho tam ludia volili lebo sľuboval že sa skonci konflikt ktory vyustil do tejto vojny. U nas zakazali Slovensku pospolitosť a na Ukrajine velebia Banderu ako hrdinu Ukrajiny. Ukr. paktovala s usa dovolili tam v laboratoriach robit vyskumy ktore v usa sú zakázané, sľubovali Ukrajine vstup do NATO napriek tomu že sa to Rusku nepáči, este prezident Porošenko keď bol, take reči viedol voči rusky hovoriacemu obyvateľstvu že ich deti budu v pivniciach sa učiť a tak, keby u nas take sme voči maďarom tak koniec, ale my sme všetko urobili aby sme s maď. dobre nažívali. To o ukr. sa nedá povedať.
Nesúhlasím len s jeho pohľadom na Ukrainsky konflikt s Ruskom. Tam nejako nespomenul že Ukraina segregovala a terorizovala Rusky hovoriacu veľkú časť obyvatelstva a bol to práve Ukrainsky režim, ktorý odpajal Donbas od vody, či iných zivotu dôležitých surovín. A taktiež nespomenul svetove mierové dohovory, ktoré Rusi 8 rokov pripagovali ako nastroj a východisko zo situácie bez vojenskej operácie. Ukraina so svalmi zapadnej hegemónie na toto všetko roky Rusom pľuvali do tváre a zároveň Ukrs8na zbrojila a verejnou retorikou sa aj chystala na veľký útok na Donbase… zabíjať… koho? …
Tento pán nebol v Smere, pokiaľ viem.
Kultivovaný prejav, pravdivé údaje, inteligentné vystupovanie oboch diskutujúcich. To sa dá počúvať….z toho sa dá poučiť…. prajem veľa zdravia a svetu Mier
Kto je ochotny obetovat svoju slobodu za docasny pocit bezpecia si nezasluzi ani bezpecie a ani slobodu.
Odporúčam Vám vypočuť si dnešné vysielanie InfoVojny 21.6.2022, kde pán Nagy, žijúci v Mariupole hovorí o dianí v meste a na Ukrajine. Vysielanie bude celé zverejnené dnes poobede na YouTube kanáli POV Tips alebo na Odysee.com kanál InfoVojna
Veľmi dobrá infovojna, doporučujem neveriacim precitnúť…
Relácia IV z 21.6.2022 – rozhovor s Marekom Nagyom, o situácii v Mariupole a na Ukrajine https://youtu.be/bbMgz2n8GWU
@Ľubomír Belko taktiez kuknut zopar videii od Patrick Lancaster, ten robi reportaze z UA miest od zaciatku a rozprava sa s miestnymi ludmi.
Odporúčam Vám vypočuť si dnešné vysielanie InfoVojny 21.6.2022, kde pán Nagy, žijúci v Mariupole hovorí o dianí v meste a na Ukrajine. Vysielanie bude celé zverejnené dnes poobede na YouTube kanáli POV Tips
Odporúčam Vám vypočuť si dnešné vysielanie InfoVojny 21.6.2022, kde pán Nagy, žijúci v Mariupole hovorí o dianí v meste a na Ukrajine. Vysielanie bude zverejnené na YouTube kanáli POV alebo Má to zmysel
Pan Weiss, s hodnotením témy C19 som s Vami súhlasila, ale ako ste začali neobjektívne hodnotiť situáciu na Ukrajine, to už som s Vami hlboko nesúhlasila. Neviem odkiaľ čerpate informácie, ale sú asi len z jednej strany. Odporúčam Vám pre zabezpečenie objektivitiy, pozrieť sa na ukrajinské zdroje, ktoré hodnotia realitu diania inak. Úplne ste zabudli na historické súvislosti s dianím na Ukrajine od roku 2014, kedy došlo k nelegálnemu prevratu a zvrhnutia prezidenta. Podľa Vášho postoja, tento prevrat podporujete. Nespomenuli ste ani príčiny konfliktu. Ukrajinci nie sú žiadni hrdinovia, ktorí bránia svoju vlasť, zapredane vedenie krajiny ich posiela na istú smrť, mnohí sú tam z donútenia, inak by dostali guľku do chrbta. Poznám niekoľkých Ukrajincov žijúcich na SK, všetci majú ku konfliktu vlažný postoj, nikto nechce za Zelenskeho zomierať. Vedia aká je skutočná pravda. Na Ukrajine žije viac ako 50 % ruskojazycneho obyvateľstva, ktorí nevyznavaju západné hodnoty, prečo by im Západ mal nútiť, ako majú žiť?
Komentár na jednotku.Dakujem.
Z covidom suhlasim z vojnou na Ukrainie Co trepe weis je taky bulshit aky som uz dlho nepocul. Asi by sa mal prebudit zo sna
Tiež ma zarazil rozdiel v nadhľade medzi COVIDom a Ukrajinou. Ukrajina bola asi do napadnutia Ruskom výstavnou skriňou demokracie (napr.: upálením 48 ukrajinských rusov nacistami, 14 000 zabitých Ukrajincov v odtrhnutých republikách medzi rokmi 2014-2022 – bolo to dosúdené medzinárodnými organizáciami). Ale potom nechápem, prečo odišlo z Ukrajiny cez 15 miliónov Ukrajincov od roku 1991. Prečo HDP Ukrajiny je horšie ako Ruské, keď v roku 1991 to bolo opačne? O napadnutí Slovenska poviem iba toto: ak by sme upálili 20 Slovákov maďarskej národnosti, išiel by pán Weiss brániť Slovensko, ak by nás za to napadli Maďari? A tiež by som sa nevystatoval účasťou na prvej Dzurindovej vláde (znárodňovanie podnikov, rozdanie bánk a firiem zahraničiu za drobné, následné ochudobnenie občanov, ktorý začali vo veľkom utekať zo Slovenska). Klobúk dolu pred moderátorom (nechá odpovedať a nevnucuje svoj názor ako TA3, Markíza, JOJ – názor si má urobiť človek sám). Uvítal by som len lepšie doplňujúce otázky: Nebolo Rusko vyprovokované konaním Ukrajiny od roku 2014? Odesa, 14 000 mŕtvych, nedodržanie Minských dohôd,…
V diplomacii to tak chodí , niečo skritizujete, potom zmeníte tému a na konci recepcie sa dohodne dátum na najbližšiu recepciu.
Pan Weiss, s hodnotením témy C19 som s Vami súhlasila, ale ako ste začali neobjektívne hodnotiť situáciu na Ukrajine, to už som s Vami hlboko nesúhlasila. Neviem odkiaľ čerpať zdroje informácii, ale sú asi len z jednej strany. Odporúčam Vám pre zabezpečenie objektivitiy, pozrieť sa na ukrajinské zdroje, ktoré hodnotia realitu diania inak. Úplne ste zabudli na historické súvislosti s dianím na Ukrajine od roku 2014, kedy došlo k nelegálnemu prevratu a zvrhnutia prezidenta. Podľa Vášho postoja, tento prevrat podporujete. Nespomenuli ste ani príčiny konfliktu. Ukrajinci nie sú žiadni hrdinovia, ktorí bránia svoju vlasť, zapredane vedenie krajiny ich posiela na istú smrť, mnohí sú tam z donútenia, inak by dostali guľku do chrbta. Poznám niekoľkých Ukrajincov žijúcich na SK, všetci majú ku konfliktu vlažný postoj, nikto nechce za Zelenskeho zomierať. Vedia aká je skutočná pravda. Na Ukrajine žije viac ako 50 % ruskojazycneho obyvateľstva, ktorí nevyznavaju západné hodnoty, prečo by im Západ mal nútiť, ako majú žiť?
Prečo ani slovo o tom prečo Rusi vstupili na Ukrajinu? Roky trvajúce dôvody nikto bechce vidieť počuť. Ani vy.
Každému raz dôjde trpezlivosť. Nezavadzajte. Buďte odvážny a povedzte pravdu. Kvitnúci fašizmus na Ukrajine je pre nás väčšie nebezpečenstvo., lebo zatiaľ Zabíjajú len vlastných obyvateľov.
Boli ste tam a videli ste čo Ukrajinci páchajú? Buďte objektivny.
Rusko je obkľúčené zo vsetkych strán vojakmi NATO.
Zbrane akože dodávané Ujrajine sa objavujú v Sýrii. Nejde o ziadne delenie Ukrajiny, LEN CISTENIE OD FASISTOV.
Pan Wiess ste vzdelany ale sklamali ste, keď sa bojíte povedať pravdu, tak nehovorte, Nezavadzajte. Škoda.
Pan
pan Wais pozritesi co sa stalo v Odesse pred osmimi rokmi a co Banderovci o tom preco ste sa nevyjadrili armada Azov koho propaguju ved je vela zaznamov pozri film Volyn cz 2016
???????????????????????????????????????????????????
Nikdy som tomuto politikovi neverila.
P. Weis…som z Vás sklamaný!!
Som trochu zmetena z panaVeissa !!!;
Konecne zavan normalnosti
Asi sa t mari.
Prečo Ukrajina odmietala neutralitu a silou mocou sa hrabe do NATO. Prečo Ukrajinci vraždili rusky hovoriacich občanov.
Super relacie… mam velmi rad eReport. Co sa tyka Ukrajiny a Weissa, kazdy odsudi vojnu, ale nikto sa nezaobera tym, preco k tomu doslo.., toto cele zacalo v roku 2014 nasilnym nedemokratickym prevratom a naslednym prenaskecovanim ruskojazycneho obyvatelstva… doslova im zobrali pravo pouzivat rustinu, proruske strany nemohli vo volbach kandidovat.. plus 8 rocne bombardovanie Donecka a tolerancua neonacistickych praporov na spinavu robotu … takze p Weiss hovori, ze z pohladu hrdeho Slovaka by to nepripustil… a pripustil by bombardovanie madarsky hovoriacich oblasti, zakaz madarskeho kazyka, zakaz kandidovat madarskym stranam a toleroval by ozbrohene neonacisticke skupiny na Slovensku urtociacim na Madarov???? Ved toto sa realne dialo… to vojna nezacala v r 2022
Peter, čistá pravda v Tvojom vyjadreni, drž sa
Pán Weis je múdry človek aj keď bolševikov nemusím. Škoda, že takýchto ľudí je v politike ako šafránu.
Beriem z5. V zahraničnej politike je vidieť jeho správanie podľa vetra ako po prevrate . Neunúva sa napríklad oboznámiť s ruskou stranou. Stále ma na mysli svoj prospech pri možnom návrate do politiky v ktorý dúfa.
Trochu (a necakane) som sklamaný z pána Weissa… Čo sa týka Ukrajiny som prekvapený z jeho výpadku „zorného poľa“ s ohľadom na všetky komplexné historicko-politicko-vojenské súvislosti. Je ale treba uznať že to robil veľmi sofistikovane. Vyvstáva otázka: Prečo? Nemyslím si, že by o tom o čom nehovoril nevedel…
p.Weiss ??
Nesklamal,ako to bolo v minulosti 94 zradil 98 zradil a podieľal sa na rabovacke Slovenska s Dzurindom,Mikloškom,Ficom,Ruskom,Carnogurskym a ďalšími.Jednoducho zapredanec.
Moderátor výborný, taktiež hostia. Len by ste mohol mať iné pozadie vo vysielaní. Vyzerá to veľmi tmavo, pôsobí až depresívne, ako by ste vysielali z nejakej pivnice bez denného svetla.
Neviem ci je to „pivnica“, skor by som povedal ze nejake mensie studio.. A „denne svetlo“ ?? To by som chcel vidiet studio, kde maju denne svetlo… Mozno by mohli scenu lepsie nasvietit, dat lepsiu tapetu na pozadie, ale denne svetlo ? O tom silno pochybujem..Co maju ist vysielat do parku ?
Wajsiček,no neviem ,na ktorej si strane ? Za Ježiša ,za národ ,či za rozdelenie,či za špekulácie ?
Peter,ako je to možné, že v Tom neunosnom režime socializme sa rodilo dvojnásobne viac detí,ako dnes, ináč podľa mňa si nepovedal nič nové pre občana, ktorý denne sleduje svetové dianie a nie len z našich médii.
Nemáme nechať Ukrajinu len tak lebo príde o pätinu územia…ale pán Weiss zabudol dodať že to isté sme nechali pri Kosove ktoré sa tiež takto odtrhlo a tie dve republiky Donecká a Luhanská v nich prebehlo referendum a 90% hlasmi občania rozhodli kam chcú patriť…tak medzinárodné spoločenstvo by nemalo používať dvojaký meter …tu nám to vyhovuje tak Kosovo áno…tu nie…inak Slovenska republika doteraz neuznala Kosovo ako samostatnú republiku ale pri Ukrajine jej to nevadí…
Pan Weiss ohladom Ukrajiny ste sa nevyjadril o tom , ze legalny prezident Janukovic
bol zvrhnuty za pomoci EU a USA a odvtedy bola politika Ukrajiny voci Rusku vyslovene
nepriatelska a USA si zacalo z Ukrajiny robit nastupiste na Rusko ! Povedali ste , ze Merkelova vedela kto je Putin , ale zrejme nepocuvala aj jeho argumenty a vlastne ho
nepocuval cely zapadny svet a skusali jeho trpezlivost .Ako povedal Putin , nemoze byt
bezpecie jednej krajiny na ukor inej krajiny ….velmi ste svoj nazor zjednodusili !
Prepacte,no vazil som si doteraz p.Weissa ale uz to skoncilo. Ste oportunista a uz Vam neverim. Pletiete dve na tri.
Chameleon,
zase sa pekne vyfarbil.
P. Weiss preco by Rusko malo tam pustit zo zapadu podnikatelov kvoli comu ked su si staty sebestacne a podporuju svojich podnikatelov to je predsa naj.
Vy ste zapredali cele Ceskoslovensko zapadnym podnikatelom
Ty gubo,keby sa američania všade nerozťahovali a Ukrajina zbytočne neprovokovala so vstupom do NATO, všetko mohlo byť inak.Nech sa Ukrajinci teraz poďakujú ich prefetovanemu vymletemu prezidentovi!
Určite nesúhlasím s pár názormi, ale rešpektujem ho a rád by som s jeho názormi súperil, ale viem si ho predstaviť, ako prezidenta!
No koniec.
To asi nie?
Pan Ecker sa snazil „konstatovat“ ze vakcina nie je sloboda,ale naopak ze skodi,co je dalsi extrem. Musim konstatovat,ze „dezolati“ nepomreli,ale ani ockovanych vakcina nezabila… vysledok pri 5.4milona obyvatelov je, ze je to uplne jedno ci si,alebo nie si ockovany…dostal to kazdy…zo zdravej populacie pomrela len „chyba zaokruhlenia“
Pan Ecker sa snazil „konstatovat“ ze vakcina nie je sloboda,ale naopak ze skodi,co je dalsi extrem. Musim k
Traslak…
Nemyslel som, ze host bude horlivo obhajovat ukrajjnskych nacistov.
Totalne vysinuty pohlad.
Ukrajinsky rezim 8 rokov ostreluje Donbas a tento weiss to obhajuje.
Weiss je nacko a ani to neskryva
Pán redaktor rada Vás pozerám ale toto nie.
Pán Weiss sa elegantne vyhol téme rastúceho extrémneho nacionalizmu a fašizmu na Ukrajine po roku 2004. Rehabilitácii Banderu za Juščenka. Nominácii ukronacionalistov a fašistov do vlády a do iných dôležitých pozícií správy štátu a hlavného mesta za priamej podpory USA, keď sa s nimi Nulandová, McCain a iní promenádovali po roku 2014 po Majdane. Vôbec nespomenul občiansku vojnu po roku 2014 ktorá – podporovaná USA – rozvrátila ukrajinskú spoločnosť. Nespomenul zákony ktoré pripravili ruskú menšinu o rovnoprávne postavenie v rámci štátu ani nasadenie ukrajinskej armády proti vlasnému (prevažne ruskému) obyvateľstu na východe ukrajiny. O nekonečných sankciách uvaľovaných na Rusko v posledných desaťročiach a o ich dôsledkoch ani slovo. Bohužiaľ, súvislosti sú oveľa širšie, než ponúkla táto jednostranne ladená časť diskusie a urobiť si obraz o medzinárodnej situácii z nej je naozaj nemožné. Táto vojna má svojich vinníkov. Tu bol pomenovaný len jeden z nich.
Pán Weiss sa elegantne vyhol téme rastúceho extrémneho nacionalizmu až fašizmu na Ukrajine po roku 2004. Rehabilitácii Banderu za Juščenka. Nominácii ukronacionalistov a fašistov do vlády a do iných dôležitých pozícií správy štátu a hlavného mesta za priamej podpory USA, keď sa s nimi Nulandová, McCain a iní promenádovali po roku 2014 po Majdane. Vôbec nespomenul občiansku vojnu po roku 2014 ktorá – podporovaná USA (sami už v 2014. slovami Nulandovej potvrili min. 5 mld. $) – rozvrátila ukrajinskú spoločnosť. Nespomenul zákony ktoré pripravili ruskú menšinu o rovnoprávne postavenie v rámci štátu ani nasadenie ukrajinskej armády proti vlasnému (prevažne ruskému) obyvateľstu na východe ukrajiny. O nekonečných sankciách uvaľovaných na Rusko v posledných desaťročiach a o ich dôsledkoch ani slovo. Bohužiaľ, súvislosti sú oveľa širšie, než ponúkla táto jednostranne ladená časť diskusie a urobiť si obraz o medzinárodnej situácii z nej je naozaj nemožné. Táto vojna má svojich vinníkov. Tu bol pomenovaný len jeden z nich.
stíšte ten džingel, hrozne to hučí, relácia výborná
NATO porušilo dohodu,prečo stoja na hranici Ruska ?
Preto lebo to nechce komentovat a preco .Lebo.
Aku dohodu porusilo Nato?
Super rozhovor. Prečo nazor odbornikov na C19 ,mňa zaujmaju fakta .
Bola tu taká iniciatíva. Ale vysmiali tých, čo to chceli naštartovať v RTVS. Takže nič.
Pán Weiss má pravdu, nech si vybžeru tie ovce čo toto volili
Fakt nechápu postoj, že obětuji životy pro zachování kousku půdy ve státu… Rusko nechce Ukrajince vyzabíjet/vysídlit (jak to chtěl Hitler s Českem), obyčejných lidí by se ten přechod pod jiný stát ani moc nedotkl… Pro mě je důležitější život (můj i spoluobčanů) než nápis v občance…
Pan Weiss,ja suhlasim s Vami ohladom Helsink,ale nesuhlasim,ze teraz to zmenili Rus prvi,i novinari pri Kosove sa pytali p.Rice,ta tvrdila,ze to precedens nebude…..,mne je luto,co sa deje,ale nesuhlasim,ze to sposobili oni prvi,ale nemalo sa to stat a ani Rusi nechceli Cinu,moj nazor a ak to nebola p.Rice,ospravedlnujem sa,kazdopsdne nesuhlasim ohladom Ukrajiny s tymto nazorom,velmi ste ma prekvapili p.Weiss,to ale neznamena,ze si Vas nevazim a vzdy si Vas opat rada vypocujem
Pan Weiss,ja suhlasim s Vami ohladom Helsink,ale nesuhlasim,ze teraz to zmenili Rus prvi,i novinari pri Kosove sa pytali p.Rice,ta tvrdila,ze to precedens nebude…..,mne je luto,co sa deje,ale nesuhlasim,ze to sposobili oni prvi,ale nemalo sa to stat a ani Rusi nechceli Cinu,moj nazor
Pan Weiss,ja suhlasim s Vami ohladom Helsink,ale nesuhlasim,ze teraz to zmenili Rusi novinari s pri Kosove pytali p.Rice,ta tvrdila,ze to precedens nebude…..,mne je luto,co sa deje,ale nesuhlasim,ze to sposobili oni prvi
Nieje nutné ostávať na Slovensku, som rada, že si mnohi sledovatelia všimli kde je orientovani tento pán, len pán Fico to nechce vidieť, kto podrazil raz, urobí tak kedykoľvek ,. v RF sa takýmto panom hovorí predateľ.
Ano, Rusové vzhlíželi k Evropě… Vždy se cítili její součástí (sice odstrkovanou, ale součástí)… A teď? Rusové jsou o dost více informovaní o Evropě (USA) než my o dění v Rusku… Víte jak nám říkají? Gayropa… Opovrhují naší dekadencí… Po staletí tu viděli kulturu… Co vidí teď?
Debiloov vďaka takýmto…….
Zradcov vo vláde,no a keby sa bol Dubček vtedy dostal,tak sme lacná pracovná sila už od vtedy,z debát starších ľudí prezentujem,ako ľahko ho odstránili….
Pan Weiss ,také názory na zahraničnú politiku to je niečo neuveriiteĺné.Inač relácia vporiadku,výkon moderátora super,budem sledovať naďalej,ďakujem.
Ja keď som študoval na UK, tam bol jeden fyzik, ak sa nemýlim, Ftáčnik sa volal. Odmietol vystúpiť z KSČ vtedy, keď všetci masívne vystupovali. Jeden čas bol aj primátorom BA. Nie všetci boli hajzli.
Pán AVENALEK ,musím reagovať.Neštudoval som na UK, moje viadrenia sú zásadne pod mojim vlastným menom.Pán Weiss dobre zhodnotil vnútropolitickú situáciu v diskusii,ale čo sa týka globálneho pohĺadu na danú tému je úplne mimo. Nechcel som paná Weissa odsuzdovať,určite má čo ponúknúť svojim študentom.Je potrebné spolu spolu hovoriť. S pozdravom šofér kamionu M. Ķrálik z Ķrupiny
@AVENALEK pán Vtáčnik bol jeden zo slušných a vzdelaných politikov. Keď bol ministrom školstva začal s reformou školstva. Po jeho odchode z funkcie nikto nepokračoval vzacatej reforme ani pán Pelegriny. Doteraz školstvo vyzerá tak ako vyzerá. ???
Správna kritika pán Wais. Plne súhlasím !
Toto je pán politik, klobúk dole, súper uvaha, ďakujem vám, veľa zdravia ??????????????
Slaby politik nic moc pre slovensko a jeho obcanov nespravil.Aky uvedomely a o platy a dochodky obcanov sa v tom obdobi ked sa pohyboval v politike nic neurobil ani ho to nenapadlo.On sa mal dobre a ine ho nezaujimalo.V europe ludia zarabali 3x 4x vyssie platy od zaciatku a vobec ich to nezaujimalo a aky obetavy.
@viera jancekova páni Vierka a čo ste spravila pre Slovensko, kritika je dobrá vec, ďakujem vám veľa zdravia ???????
@Jozef Motycik Zlatko ja som drela soboty nedele a noci pre tuto republiku pomali 50 rokov a co z toho mam !Platy male dochodok jak by dal.No a pan Wais sa ma 5x lepsie ako vela vela ludi v tomto state.Neboli schopny v unii presadit ani tie nase zobracenky za ktore sme museli chodit do prace no a o dochodkoch skoda hovorit.Takze aky vysledok kde nas doviedli nase vlady tam kde sme.V tomto state po prevrate sa mali dobre len zlodeji co rozkradi co sme mi budovali roky.Tak tu je vysledok.A na zlate padaky ste uz zabudli?
@viera jancekova pani Vierka máte moje simpatie,to sme dvaja a čo tak povie táto banda, máte sa dobre ,ja určite sa nemám dobre ako ľudia , Nemecku, Česko je ok a Slovensko je čiernou dierou,hamba ??????
Pan host ma prehlad az po cast s ruskom
Naco do relacie pozyvate takychto senilnych hlupakov ako je tento tupec Weis? Par minut pocuval som ako tliachal o Rusku a vypinam to. Sa teraz ukazal pred ludmi,magor.
Verim tomuto cloveku
.Úbohé…Pán Vais inak Vám poviem klobúk dole pred pánom Dubčekom to bola kapacita ktorá bola zavraždená a bojovala za Slovensko to bol luxusný človek a Vy S tym nemáte nič spoločné Vy ,Ste išiel po tomto rozdrbať republiku Ste bol medzi prvímy ktorý rozdrbali tento štátod 89 prepáčte robili ste všetko aby to dopadlo takto hanba.A ešte asi Vám matka nepovedala kto nás oslobodil no Vás asi určite ukrajinci takže poviem Vám už Ste starý človek skončite.A ešte prestante mleť my Sme neurobili nikomu nič skončite ak máte vojnu Vy my ju nemame Úž Mi Je z Vas na grc… ….
Pán Vais inak Vám poviem klobúk dole pred pánom Dubčekom to bola kapacita ktorá bola zavraždená a bojovala za Slovensko to bol luxusný človek a Vy S tym nemáte nič spoločné Vy ,Ste išiel po tomto rozdrbať republiku Ste bol medzi prvímy ktorý rozdrbali tento štátod 89 prepáčte robili ste všetko aby to dopadlo takto hanba.A ešte asi Vám matka nepovedala kto nás oslobodil no Vás asi určite ukrajinci takže poviem Vám už Ste starý človek skončite.A ešte prestante mleť my Sme neurobili nikomu nič skončite ak máte vojnu Vy my ju nemame Úž Mi Je z Vas na grc… ….
Pán Vais inak Vám poviem klobúk dole pred pánom Dubčekom to bola kapacita ktorá bola zavraždená a bojovala za Slovensko to bol luxusný človek a Vy S tym nemáte nič spoločné Vy ,Ste išiel po tomto rozdrbať republiku Ste bol medzi prvímy ktorý rozdrbali tento štátod 89 prepáčte robili ste všetko aby to dopadlo takto hanba.A ešte asi Vám matka nepovedala kto nás oslobodil no Vás asi určite ukrajinci no nás Rusi aj ukrajinci nás takže poviem Vám už Ste starý človek skončite.
Pán Vais inak Vám poviem klobúk dole pred pánom Dubčekom to bola kapacita ktorá bola zavraždená a bojovala za Slovensko to bol luxusný človek a Vy S tym nemáte nič spoločné Vy ,Ste išiel po tomto rozdrbať republiku Ste bol medzi prvímy ktorý rozdrbali tento štátod 89 prepáčte robili ste všetko aby to dopadlo takto hanba.A ešte asi Vám matka nepovedala kto nás oslobodil no Vás asi určite ukrajinci takže poviem Vám už Ste starý človek skončite.
Pán Vais inak Vám poviem klobúk dole pred pánom Dubčekom to bola kapacita ktorá bola zavraždená a bojovala za Slovensko to bol luxusný človek a Vy S tym nemáte nič spoločné Vy Ste išiel tomto rozdrbať republiku Ste bol medzi prvímy ktorý rozdrbali tento štátod 89 prepáčte robili ste všetko aby to dopadlo takto hanba.
Pán Vais inak Vám poviem klobúk dole pred pánom Dubčekom to bola kapacita ktorá bola zavraždená a bojovala za Slovensko to bol luxusný človek a Vy S tym nemáte nič spoločné Vy Ste išiel
Správny prístup moderátora – položí otázku a nechá hosťa hovoriť, bez prerušenia a smerovania svojho hosťa!
Hodnotný hosť – skúsený politik, vzdelaný a rozhľadený človek…!
Takto by mala prebiehať diskusná relácia!
ĎAKUJEM!
uplne suhlasim len tak dalej verejna televizia sa uz neda pozerat
Peter Weiss pletie dve na tri. Jeho logika nedava ziadny zmysel.
Na jednej strane chce dodavat Ukrajine zbrane a na druhej priznava , ze to nebude mat ziadny vplyv na konecny vysledok vojny. Skratka : „Ani z voza a ani na voz „.
Peter Weiss pletie dve na tri. Jeho logika nedava ziadny zmysel.
Na jednej strane chce dodavat Ukrajine zbrane a na druhej priznava , ze to nebude mat ziadny vplyv na konecny vysledok vojny. Skratka : „Ani zvoza a ani na voz „.
Dnes si človek niečo myslí, ale iné povie. Začalo to asi vtedy, keď rádio Frontinus dostalo pokutu.
Peter Weiss pletie dve na tri. Jeho logika nedava ziadny zmysel.
Na jednej strane chce dodavat Ukrajine zbrane a na druhej priznava , ze to nebude mat vplyv na konecny vysledok. Skratka : „Ani zvoza a ani na voz „.
Už je na dôchodku a má dobré peniážky no čo muje??????
Ste múdry človek
Ďakujem
koľko krát ešte zmení svoju servilnú, skorumpovanú, predajnú kožu ???
Vždy…….
Pán Weiss. Ktorý štát nie je hrdý na svojich reprezentantov a sa s nimi hrdí. Prečo to odopierate Rusom?
On asi zabudol ze oni boli dobry vo vacsina sportoch,kulture a roznych oodvetviach.Vaj ked bol v politike co urobil pre slovenskych ludi.Nic.
vyborne pan Ekert???pravdivo a jednoducho….drzim palce?
Ty chrapúň komunistický ty si chcel spojiť komunizmus s demokraciu,lebo si sa bál že prídeš o priority ,byty, zamestnanosť,odbory atď.ale Slováci dokážu vyžiť aj bez tvojich komunistických nezbytnostî ,ty si zaslúžiš tak postaviť pred múr.
pan Weiss zámerne zamlčiava podstatu prečo vznikla vojna na Ukrajine. Prečo NATO obkolesilo rusko? Prečo Ukrajina sa fašizovala tak jak nemecko v r.1929. Zabudol ste,že Putin dostal podporu celeho ruskeho národa. Zabudol ste že rusi už nič nechcu len povolenie používania svojho jazyka.Vy obhajujete len západ ste obdivovateľ Merkelovej, NATO a a celej EU bandy ,tak to podávate.
Výborný rozhovor, ďakujem. Aj na príklade pána Weissa je vidieť, ako hlboko klesla slovenská politická kultúra. Napriek tomu, že v čase svojej najväčšej slávy nepatril medzi príliš výrazných politikov, dnes pôsobí doslova ako drahocenný klenot v porovnaní so špinavou háveďou, ktorá sedí v parlamente.
Výborný rozhovor, ďakujem. Aj na príklade pána Weissa je vidieť, ako hlboko klesla slovenská politická kultúra. Napriek tomu, že v čase svojej najväčšej slávy nepatril medzi veľmi výrazných politikov, dnes pôsobí doslova ako drahocenný klenot v porovnaní so špinavou háveďou, ktorá sedí v parlamente.
Výborný rozhovor, ďakujem. Aj na príklade pána Weissa je vidieť, ako skutočne hlboko klesla slovenská politická kultúra. Napriek tomu, že v čase svojej najväčšej slávy nepatril medzi výrazných politikov, dnes pôsobí doslova ako drahocenný klenot v porovnaní s odpornou háveďou, ktorá sedí v parlamente.
Výborný rozhovor, ďakujem. Na príklade pána Weissa je vidieť, ako hlboko klesla slovenská politická kultúra. Napriek tomu, že v čase svojej najväčšej slávy nepatril medzi výrazných politikov, dnes pôsobí doslova ako drahocenný klenot v porovnaní so špinavou čvargou, ktorá sedí v parlamentných laviciach.
Výborný rozhovor, ďakujem. Na príklade pána Weissa je vidieť, ako skutočne hlboko klesla slovenská politická kultúra. Napriek tomu, že v čase svojej najväčšej slávy nepatril medzi výrazných politikov, dnes pôsobí doslova ako drahocenný klenot v porovnaní so špinavou čvargou, ktorá sedí v parlamentných laviciach.
Múdry Vajs,…A energie berieme odkiaľ.???? Sa zobuď.!!! Bez Ruského plynu a ropy by SME teraz bolí asi kde, vieš vôbec koľko rokov nám ho bez problémov dodávajú.!!! ..A toto vadí západu a Amerike. .!!!! Chcú nás zničiť, hospodárstvo ekonomiku..!!??
Stary komunisticky a socialisticky harcovnik. Som v jeho podobnom veku, tak som ho zazil a mam ho docela zmapovaneho. Je to vzdelany, skuseny a inteligentny clovek, v politickom tabore s DZURINDOM a MIKLOSOM, kde ja som z ineho cesta. Ale hodnotovo respektujem. No a co sa tyka tej vojny na UA, je tento pan uz zjavne mimo a pomateny. Myslim ze ma na to aj vek, a uz tu nastava aj starecka dezorientacia. ALe prajem mu vsetko dobre…
Pocuvala som pozorne.. Velmi pravdivo hovoril ten pan.. Dobre vedel o com hovori. Pan Dorocak.. o akej stareckej demencii rozpravate.. Rozpraval velmi zrozumitelne.. Ak uz clovek v jeho veku vam pride stary dement.. Opamperskovani stari prezidenti su ok?? Ved Weiss je oproti takemu Bidenovi mladenec…
Ale to zabudol povedat ze za ich vlady este co zostalo statne tak to rozpredali a nezostalo nic.
Najviac na túto vojnu doplatii Slovensko a Česko…..
Aj.Bulhari.
Zabudli ste dodať, že Ukrajina od majdanu 2014 utláčala Rusov žijúcich na Ukrajine,….
Súhlas, Radoslav
ak je niekto občan UA tak je tiež považovaný za Ukrajinca
ak je niekto občan UA tak je tiež považovaný za „Ukrajinca“, v opačnom prípade by takýto ľudia nemali niektoré práva napr.volebné
ak je niekto občan UA tak je tiež považovaný za „Ukrajinca“, v opačnom prípade by takýto ľudia ako cudzí príslušníci nemali niektoré práva napr.volebné
Presne tak, Radoslav. Utláčala ale aj vraždila
Veru bola tam genocída
@ss ll a nie len ta, zacali s potlacanim prav narodnostnych mensin, by ma zaujimalo ci by p. Weiss obhajoval napr zrusenie madarciny na Slovensku, v uradoch, ci rusenie ich skol a pod…mne to prislo ze ta cast historie sa mu do pribehu nehodi, tak ju nespomenuli
A treba doplniť, že západ provokoval dlhodobo Putina, že balamutili Ukrajincov a podporovali ich v protiruskych činnostiach. Veľa veci pán Weiss nespomenul a tak to vyznieva tendenčne a zavádzajúco, v ostatných veciach mimo konflikt na UK súhlasím.
Na Donbase bolo roku 2014iba 25 % Rusov,bolo tam podnecovanie nepokojov od rusov tajne,az podnietili extremistov,s ktorymi Ukrajina musela urobit poriadok.Takze ziadne utlacanie
Pán Weiss, ešte nám porozpravajte o tom americkom imperializme!….za mňa, sklamanie, vyjadrujete sa opatrne, diplomatický až alibisticky….ako keby ste žili na inej planéte….prepacte, taky “ neprebudeny“…to, že keby nás napadli, to ako keby som počula Hegera, že po Ukrajine pôjde Putin na Slovensko…no chore
Už médiám neverí Osemdesiat percent občanov.!!! Stále hovoría čo im nakazu .!!!
najskôr dobre, potom tára
Pán Ekkert je „stará“ dobrá škola žurnalistiky. Nechá hovoriť svojho hosťa, neskáče do neho, neútočí. Pán Weiss je múdry a kultivovaný človek, škoda, že odišiel z politiky
P. Wies, myslim, ze ste jednoducho neobsiahol celu problematiku tejto vojny. Alebo ste sa jednoducho niektorym veciam umyselne vyhol. Akosi som od vas cakala viac. Dost som sklamana.
P. Wies, myslim, ze ste jednoducho neobsiahol celu problematiku tejto vojny. Alebo ste sa jednoducho niektorym veciam umyselne vyhol. Akosi som od vas cakala viac. Dost som sklamana.
On už mal zmiznút odtialto takýchto ludi v dôchodkobom veku netreba počuvať zaprachatený po skončení socializmu začal fungovať on sa dodnes má dobre môže zostať na Slovensku do nekonečna je.mi z neho zle bol zašitý doteraz .Nech má nahrabané jemu nikdy nebolo zle ani nebude.
Pán moderátor, dávate dobré otázky ďakujem! ?
Weis,???
°Jasné, dajme tomu, že skorumpovaný súd by povedal, že jefajn nosiť rúśka, alebo nebodaj sa nechať opicať, že jeto zákonné a človek aby nastavil rameno…. to iste§
Weis si dáky pomýlené. To nevzniklo z jedného dňa na druhý. Čo ti vravy Majdan, Odesa, Azov, Aidar,Pravý sektor, Biolaboratoria, 14000 zabitých chvíľou,predpríprava výroby Atómovej bomby, Vojenský inštruktory NATO od roku 2014,zákaz používať materinský jazyk ruský, atď mohol by som ešte ďalej. Tak sa pre pána boha spamátaj a radšej o vojne mlč !!!!!!!!!!
Tvoje geopoliticke videnie bol marx-leninizmus. Obracac kabatov.
Pan Weiss uplne obisiel narodnostnu otazku na Ukrajine. Neviem si predstavit, co by robili Ukrajinci ruskemu obyvatelstvu, keby Donbas a Krym zostal Ukrajine. Ved ich tlkli len ked sa nechceli ucit ukrajinsky. Prekvapuje na tento pohlad P. Weissa.
Mna skor zaujima preco vojaci z Donbasu potom bojuju bok po boku s Rusmi proti Ukrajincom. A nie proti rusom
@esc Lebo su to etnicki Rusi. Ruska federacia uznala Donecku ludovu republiku, aj Luhansku LR. Su spojenci.
už druhý politik čo berie pušku a ide bojovat na Ukrajinu hned po Sebejovi….?
Je mi z neho zle.
Prepáčte, ale tá hudba je až príliš aresívne nahlas.
Prepáčte, ale tá hudba je až príliš aresívne hlasno.
Ďakujeme za video. Kedy zasa uvidíme aj Mimi? Chýba nám ????❤️
Chvíľu som tohto pána počúval ale keď začal rozprávať o vojne tak som to vypol úplne scesty rozpráva, vynechal dosť závažné udalosti
Chvíľu som tohto pána počúval ale keď začal rozprávať o vojne tak som to vypol úplne scesty rozpráva, vynechal dosť závažné udalosti
Pán Pavel on spúšťal to kde Sme dostali.
????????
Mali…ste..vela…odbornikov…a..co..ste…..dokazaly ???…zacali…ste…nicit…Slovensko…A..tato…banda….to…dokoci…a…to..je…ubohe !!!
Rasto. Drzim ti palce. Sice vyzeras jak cert, ale za roky sme si privykli.
A v com ti drzim palce? V budovani mainstreamu. Vy vsetci ste novinari, ostatni su odpad
Weiss, sklamal????
Len ďalší zapredanec….zlodej tiez
Nasu….Vlast….napadly…..vlastny….Obyvatelia……lebo…..su…proti…sebe…a..nedrzia….spolu…!!!..pan….Vais…zbrane….nicia….Zivoty….Ludi….
p. Weis. Stratil ste pamäť? Rozklad práva začal, keď rozbili bývalú Juhosláviu. Tam sa vytvoril precedens a toto v podstate legitimizovalo Ruskú ako že, agresiu. A Ukrofašozmus je realitou. To vám nevadí? Že ich nikto nepočúval ohľadne hrozby obkľučovania Ruského štátu vojskamy NATO?
Súhlasím s hodnotením koróňa šialenstva. Ale nikdy vám nezabudnem a teraz neviem či vy alebo Hrušovský sa postavil za Mečiara v parlamente a ako jastrab povedal odíďte! Vtedy ste sa postaral o ekonomickú sabotáž Dzurindistov na Slovensku.
p. Weis. Stratil ste pamäť? Rozklad práva začal, keď rozbili bývalú Juhosláviu. Tam sa vytvoril precedens a toto v podstate legitimizovoli Ruskú ako že, agresiu. A Ukrofašozmus je realitou. To vám nevadí? Že ich nikto nepočúval ohľadne hrozby obkľučovania Ruského štátu vojskamy NATO?
Súhlasím s hodnotením koróňa šialenstva. Ale nikdy vám nezabudnem a teraz neviem či vy alebo Hrušovský sa postavil za Mečiara v parlamente a ako jastrab povedal odíďte! Vtedy ste sa postaral o ekonomickú sabotáž Dzurindistov na Slovensku.
Pan Weiss. Budem strucny.Je znamy fakt ze USA chce znicit RF.Ci ekonomicky a politicky.USA ma stale potrebu priblizovat sa k hraniciam RF. Co ste zabudli…..po 1989 bol prislub ze VZ sa rozpusti.NATO ALE ZOSTALO. USA podviedlo vtedy Rusko. Boli nepokoje uz davno.Rusi a Ukrajincj sa neznasaju uz dlho.Putin dlho apeloval na dodrziavanie Minsk dohod.UA IGNOROVALA VSETKO. A nehnevajte sa.UA nepatri do EU.Je to skorumpovana krajina.Este maju dlhy cas kym pojdu do EU. No teraz je aj na mieste vyznam EU ci ma EU vyznam.Vas nazor na RF a EU Vam neberiem len ma prekvapil.Som zasadne proti vojne a tu zlyhala diplomacia.A jednostranne nerespektovanie zmluv. A KRYM.NEBOL ANEKTOVANY.
Pan Weiss. Budem strucny.Je zmamy fakt ze USA chce znicit RF.Ci ekonomicky a politicky.USA ma stale potrebu priblizovat sa k hraniciam RF. Co ste zabudli…..po 1989 bol prislub ze VZ sa rozpusti.NATO ALE ZOSTALO. USA podviedlo vtedy Rusko. Boli nepokoje uz davno.Rusi a Ukrajincj sa neznasaju uz dlho.Putin dlho apeloval na dodrziavanie Minsk dohod.UA IGNOROVALA VSETKO. A nehnevajte sa.UA nepatri do EU.Je to skorumpovana krajina.Este maju dlhy cas kym pojdu do EU. No teraz je aj na mieste vyznam EU ci ma EU vyznam.Vas nazor na RF a EU Vam neberiem len ma prekvapil.Som zasadne proti vojne a tu zlyhala diplomacia.A jednostranne nerespektovanie zmluv. A KRYM.NEBOL ANEKTOVANY.
Agresia z Usa alebo z Ruska ???
Vais ty si bol tiež makys, nič si nedokázal pre SK!
@jan lestinsky presne tak,treba vyhnať zradcov!!!
@jan lestinsky a nech ich majú a zatočia s vrahmi národov,kapitalisti nenazratymi,smrt imperializmu,nech žije socializmus!!!?✊️??
Menoval politické strany, zabudol na ĽSNS…
Hra v ktorej majú prsty všetci od usa po eu,rusov….uvidíme na konci,kto zhrabne najviac
Zabudli ste na tých Slovákov, ktorí hrabú…
Nerozprávajte sa už o tom klamstve,veď 2 roky stačili,nie?????? Dokedy budeme počúvať tie názory,keď sa s tým nič nerobí????
Rasto, ty si prisiel do tohto media aby si ho znicil. Ked nechas Weisa hovorit taketo nezmysly. Toto nie je TvJoj
Je to politik krúti sa ako had ????
Keď bez cenzúry, tak poriadne.
Pozdravujem do štúdia Ereport Bez cenzúry s moderátotom pánom Ekkertom. Páči sa mi, že pán moderátor nikomu neskáče do reči, začo si ho veľmi vážim. Ti, o čom pán Weiss hovorí, som prežila aj ja, som svedkom všetkého, čo sa v tých rokoch udialo. ?????????????????
Je potřeba dát to na dořešení vědcům z Veleslavínské Sorbony. (tak vtedy posmešne nazývali Vysokú školu marxizmu-leninizmu). Tam vtedy bol súdruh Weis. To sa hovorilo, keď problém tlačil a súdruhovia čakali „ať (se) to vyřeší SAMO. Myslím, že je to z Husákovho životpisu od Plevzu.
Je potřeba dát to na dořešení vědcům z Veleslavínské Sorbony. (tak vtedy posmešne nazývali Vysokú školu marxizmu-leninizmu). Tam vtedy bol súdruh Weis. To sa hovorilo, keď problém tlačil a súdruhovia čakali „ať (se) to vyřeší SAMO.“ Myslím, že je to z Husákovho životpisu od Plevzu.
@josef k oki,beriem,ale to sa od niektorych teraz tvrdi tiez v zmysle,trh vyriesi vsetko,nie sme v kruhu ktory je rovnaky a iba sa inak nazyva? Len sa pytam
@Katka Janikova Až na to že nie sú vyrovnané síl y na trhu. Inak sa obchoduje s trusom, inak so zlatom
@Alexander Belovič beriem,to,ale nie je odpoved na moju otazku
@Alexander Belovič beriem,to,ale nie je odpoved na moju otazku sily na trhu nemozu byt vyrovnane,pretoze potom trh nebude,aspon podla mna..,ale ak poznam pravidla,ktore sa nemenia len tak,viem,ten trh aspon trocha predvidat,nemozem zmenit pravidla hry uprostref hry v moj prospech…,tak to je aj v spolocenskych hrach,ak to spravim,bud mi este niekto da sancu alebo si zriadi vlastne…a vtedy je problem
@Alexander Belovič beriem,to,ale nie je odpoved na moju otazku sily na trhu nemozu byt vyrovnane,pretoze potom trh nebude,aspon podla mna..,ale ak poznam pravidla,ktore sa nemenia len tak,viem,ten trh aspon trocha predvidat,nemozem zmenit pravidla hry uprostref hry v moj prospech…,tak to je aj v spolocenskych hrach,ak to spravim,bud mi este niekto da sancu alebo si zriadi vlastne…a vtedy je problem,ale mozno som Vas pochopila inak,ako ste to mysleli
Pán Weiss, aký mier keď tam posielame zbrane ( a umierajú ľudia ) a akým právom sú na území Slovenskej republiky americký vojaci.??????
Aj mne to napadlo mam pocit , ze inac ani rozpravat nemohol, nakolko este uci, alebo, vobec mam dojem ze je ??
@Lili Bugi ????
Rch – presne tak.
US vojaci sú tu preto,lebo potrebujú demonštrovať jednotu v NATO kde hegemon je USA a ostatni sú len ratlíci.A potrebovali naše uzemie.A užitočný Naď a Čaputka to umožnili.Za pomoci Matoviča,ktorý im umožnil vládnuť.
R Ch to sa pýtam aj ja. Ja amíkov- či americké NATO nechcem na Slovensku, nech zmiznú tam, odkiaľ prišli. Ani iné cudzie vojská. Nech dajú pokoj Slovensku. Slovensko je naša vlasť, Slovensko patrí Slovákom.?????????????????????
@petstrecho Tak tento váš komentár nemá chybu, je pravdivý. Gratulujem, zdieľam. Je to aj môj postreh a to už dávno. Nech žije Slovensko, naša milovaná vlasť. Nedajme si ju zapredať cudzím moc mocnostiam. Veď tie len pachtia a slintajú za našim národným bohatstvom a vlastizradcovia na čele s hegeromatovičovou vládou aj prezidentkou (nie mojou, nevolila som ju, pretože som túto osobu prekukla a mám čisté svedomie). ??????????????????
A 21 rokov tu mohli byt ruski vojaci? Lenze musia tu byt americki vojaci,nakolko putko je nevyspytatelny,vyhraza sa jadrovymi zbranami.Ved napadol bratov,! A zabija nevinnych ludi.
@Vierka Vosahlova
Milá pani. Najprv si dajte do súladu výrazy ako dojmy a pojmy.
Aký je to brat,ktorý sa spolčí s uhlavným nepriateľom, ktorý má vypracované scenáre ako zničiť Rusko?! Významnou štátnou zákazkou USA, Pentagonu a iných amerických vojnových štváčov pre think thank Rand Corp.bolo vypracovanie strategického materiálu v roku 2019 pod názvom Overextending and Unbalancing Russia(Predlžovanie a nerovnováha Ruska.)
Štúdia je zameraná na vyhodnotenie sily Ruska vo vzťahu k USA s poukázaním na údajné ohrozenia USA zo strany Ruska.
Rand analyzuje rôzne spôsoby a prostriedky, ktorými možno Rusko destabilizovať, pričom pre každý z nich uvádza pravdepodobnosť úspechu, výhody, náklady a riziká pre USA.
USA realizujú svoj dlhodobý plán z roku 2019!!!
Pán Weiss , ste obyčajný taraj, porovnávate jablká s
s bruškami.
To akože schvaľujete VRAŽDENIE obyvateľstva Ruského pôvodu? biologicke laboratória , zhromažďovanie ZBRANÍ na hraniciach
Ruská.Na Ukrajine vládnu Banderovska banda. Weiss ste totálny farizej , poznám
vás z obdobia socializmu , hnus.
Toto je vojna svetového
vojenského agresora USA proti Rusku.
Pán Weiss , ste obyčajný taraj, porovnávate jablká s
s bruškami.
To akože schvaľujete VRAŽDENIE obyvateľstva Ruského pôvodu? biologicke laboratória , zhromažďovanie ZBRANÍ na hraniciach
Ruská.Na Ukrajine vládnu Banderovska banda. Weiss ste totálny farizej , poznám
vás z obdobia socializmu , hnus.
?????
vypínám to to sa nedá Wais je kokot elitný.
Viete o tom že bránite fašistou a udavačou……..
pan Weiss a co porusovanie mezinarodneho prava zapadom? inac dobry rozhovor
Pán Weiss. Myslela som si,že máte prehľad,čo sa na Ukrajine dialo v roku 2013-2014. Ale podľa Vašich rečí asi o tom neviete. Neviete,že sa osem rokov vyvražďovali ľudia na Donbase? Neviete,že západná Ukrajina je skrz na skrz fašistická? Neviete,že teraz vyhlásili Banderu za svätého??? Ak o tom neviete o čom pochybujem,tak Vaše reči sú len obyčajná propaganda a nie odborné zhrnutie. Veľmi ma to mrzí,lebo som Vás ako politika uznávala.
Pani Mária ??????
Som sklamaná.
Ano a tym suhlasim,referendum musi ukazal ludom ze pre nich je tu vlada a nie naopak.tento bor… musį skonciť uz raz…
toto sa pre boha nedá ani počúvať čo si sa zbláznil ale keď vraždili 8 rokov rusov na Donbasem to bolo v poriadku že ti debil bez Ruska tu zdochneme ………………
Súhlas ????????
Lacné kecy súdruženko W.
Naovné názory neúspešného politika.
Keby prišlo k isté k istému, tak aj Weiss by sa spakoval a zdrhol. A čudovali by sme sa ako rýchlo.
A prečo to asi nespravil doteraz? Mal na to 30 rokov a on tu stále žije. Skús vysvetliť.
@Dušan Buraj Lebo Slovensko nik nenapadol vojensky. Skús zapracovať na čítaní porozumením.
@Petr 85 A ako sa dá rozumieť niečomu takémuto: „Keby prišlo k isté k istému…“. Na také niečo jedna VŠ nesta čí .
@Petr 85 A ako sa dá rozumieť niečomu takémuto: „Keby prišlo k isté k istému…“. Na také niečo jedna VŠ nestačí.
Samozrejme ako inac.Velky vlastenec.
Rozpráva z cesty
A čo Kosovo?
?????
ti vieš pre boha aj čítať tomu neverím ešte povedz že nás oslobodili Američania a je to komplet debilom si bol aj si.
Rusi neprehrávajú vojny.
afganistan?
@henry fielding Sovjet union. Vedený Ukrajincom.
Zamontovali sa aktívne Amíci.
20 rokov USA a Rusi
sa ani nemuseli angažovať
@henry fielding Po odchode z Afganistanu,tam dosadena vlada,bola este 3roky..Po odchode Usa z Afganistanu,ako dlho bola pri moci ich pro zapadna vlada??
Tragédia počúvať tohto pána.
J.Langer*???
Ustava….zarucuje…..Slobodu…..Bohatym !!!
Ustava je iba vec. Ak ju prestanu dodrziavat bohati, tak je koniec
Trocha vyrovnanosti vpohľade p.W. Čo tie ťažké zbrane proti svojim obyvateľom?
Aké zbrane použil W. proti svojim obyvateľom a kedy sa to stalo?
@Dušan Buraj musis citat medzi riadkami. Ukrajina pouzila tazke zbrane proti svojim…
@Odvaha Ďakujem za pomoc jed noduchším.
@Odvaha A prečo sa vyjadrujes medzi riadkami?
@Dušan Buraj aby si sa cudoval…))))
@Odvaha Odpoveď hodná génia.
Pán Wais začnite si búchať hlavu o stenu aby vám to došlo čo ste vy robili keď ste boli vo vláde v skratke rozje balí ste všetko čo sa dalo ukradli ste aj to čo bolo privarené posielali ste ľudí na úrady práce tak o čom tu jebete kokotiny odpustky vám národ nedá………….už choďte konečne do hrobu alebo do zabudnutia dejín pre boha ……………
Aka sloboda…..ved….sme….Otroci….vo……vvlastnom….State…..plnime….ukoly….Eu
A EU je kolonia vlady za Atlantikom.
ukrajinu ovláda usa a to je chyba.
Neskoncil. Odsunul sa a vstava z mrtvych. Spolu s uvahou reinstalovat byvaleho ministra zdravotnictva, ktory pouzil podklady z testovania na akusi pofidernu vedecku studiu. A Mikas ako priklad prevencie?!!
Nesmoncil. Odsunul sa a vstava z mrtvych. Spolu s uvahou reinstalovat byvaleho ministra zdravotnictva, ktory pouzil podklady z testovania na akusi pofidernu vedecku studiu. A Mikas ako priklad prevencie?!!
P.Ekkert zatiaľ super relácie hostia úžasný výber veľmi zrozumiteľné vysvetlenia katastrofálne situácie veľká vďaka.Chýbalo vyjadrenie ohľadom 14 000 zavraždených Ruský hovoriacich obyvateľov Luganska,Donecka.
P.Ekkert zatiaľ super relácie hostia úžasný výber veľmi zrozumiteľné vysvetlenia katastrofálne situácie veľká vďaka.
Pán Weiss veľa zdravia ďakujeme vám za veľmi vzdelaný prehľad.???
Hamba naveky, dejiny vas budu sudit.
??? Pán Weiss má prehľad a vždy má čo povedať občanom. ???
Helenka,aj ja s rodinkou pôjdeme na referendum!!!! Už je toho zlá príliš veľa!!!!
………a nezabudnite voliť tých birmovaných komunistov ,ktorých ste v roku 1989 na námestiach vypískali.
P. Wiess, ???