Člen prezídia Slovenskej poľovníckej komory a Slovenského poľovníckeho zväzu Rudolf Huliak odpovedal redaktorke Mimi Šramovej na viacero otazok.
Popisal aj ako z pohľadu poľovníka vníma problém s premnoženými medveďmi na Slovensku:
Môže byť medveď melancholik?
Je medveď inteligentný?
Ako s kolegom poľovníkom prekabátili medveďa?
Čo si myslí o odbornosti predsedníčky klubu SaS Anne Zemanovej a jej vyjadreniach na poľovníkov?
Ako vníma aktivistov a ich výskum medvedích exkrementov?
Prečo iniciuje 64 tisíc slovenských poľovníkov petíciu za odvolanie ministra Budaja?
Čo si myslí o medveďoch blízko Bratislavy?
? ? ? Zdá sa, že odborníci z Ministerstva životného prostredia a mimovládok, ktorí sa pričinili o enormné rozmnoženie medveďov na Slovensku sa nevedia vzdať tých miliónov EUR, ktoré im z toho plynú.
Zvláštne, že takýto katastrofálny ekologický problém nemajú v žiadnej inej krajine v EU ! ?
Optimálny stav :1 medveď na 3000ha
Stav v SR : 1 medveď na 100 ha ?? ???
Pán Huliak neni ste nahulený???
Kedy eštebák Udaj videl z kotolne medveďa?
Budajove bludy nemôžu počúvať už ani divé svine,,,
Medvede a vlky bazénu ľudí do miest tam sa ľahko kontrolujú .
Nazenu
Pán Huliak, absolútne nesúhlasím s planovitym odstrelom a likvidáciou medveďov. Premnozenie medveďov? Tomu neverím. Treba nájsť iné riešenie, ako ich likvidaciu kvôli peniazom.
Výborne pán Huliak, máte pravdu ako bič. Nuž ale niet sa čo čudovať v tomto prípade.??
Nenávidím medvědy!??
Pán Huliak prosim vás stupte do politiky aby ste mohli realne svoje skusenosti odozdať tejto spoločnosti ,,,držim vám palce a verim vám ,,,ale aj vela ludí ,,,
Vyjadrovať sa k Budajovi trochu s rešpektom so zreteľom na úrad, ktorý zástava, by nebolo od veci…keď si budeme nadávať do estebakov a hlupákov, tak sa ako národ ďaleko nedostaneme… Predsa len toro nie je človek milión, ale člen Zväzu poľovníkov…a té druhý minister životného prostredia. Medvede treba regulovať? Ja hovorím o tom už od roku 2015…treba okamžite odstreliť samcov a netarchave samice bez mláďat a to v počte 3000 kusov… 600 medveďov na 45 000 km stačí…a podla mňa, aj to je veľa… Podľa mňa ich stačí v SR 300..
Pan Huliak, nikdy som netusil, ze niekto taky ako vy existuje, ale s uctou si dovolim povedat, ze vo vasich vyjadreniach nebolo slova, s ktorym by som nesuhlasil. Nasa choroba Slovenska je v tom, ze o veciach rozhoduju ludia, ktori tomu vobec nerozumeju, akurat maju clenstvo vo vitaznej strane. Je cas konecne riadit veci odbornikmi! A nie z Bratislavy kotolnikmi, hercami, futbalistami, hokejistami, ci zabavacmi….je mi zle, ked sa pozeram, kam sme sa za 30 rokov dostali…..
Tak účelovo politicky kladené otázky, to dokáže len ereport. Tak horlivo kope za RF team, že som ho bloknul aj na FB. Pánko je veľmi múdry a zároveň si serie do huby. ŠTBák Budaj a pán Fico.. ? Za pána Fica bol pred 20 rokmi prijatý zákon, ale sa nedodržiaval. Zákon prijatý, lebo to asi vyžadovala európska únia a tam to zhaslo. Bolo sa treba starať o prikrmovanie NAŠICH ĽUDÍ a nie o nejaké medvede.. Po 20 rokoch mal nastúpiť Budaj, alebo hocikto iný a hneď dať odbachnúť aspoň 1500 medveďov lebo situácia je vážna.. Vobec si Budaja nezastavam, úplne súhlasím co bolo o ňom povedané.. Ale kde bola tá poľovnícka mafia tých 20 rokov?? Keď ich to tak strašne uráža? Teraz si robia biznis mimovladky, ale preco si pred nimi poľovníci nerobili svoju robotu?? Odpovede ani nečakám.
To ze su medvede premnozene nespochybnujem. Ale polovnici by mali drzat hubu. Pretoze co oni chce regulovat medvede, ked roky si nevedia poradit s premnozenym diviakom, srnciou zverov a aj liskov. Polovnici si vobec neplnia svoju hlavnu ulohu a to je ochrana pred premnozenou zverou. Dnes maju polnohospodari obrovske skody prave koli tomuto. Chovatelia osipanych tiez skoli moru.
14:48 TOP
Už aj v našej obci bol údajne medveď pred rokom pri domoch v kukurici, videli ho susedia
mimimimi je SLÉPKA
Polovnici ! Berte to uz konecne do vlastnych ruk ! Ekoterorizmus uz musi konecne skoncit !
Však ja som ešte medvedie mäso nejedol.
Jedno riešenie.
Lovte a chráňte ľudí.
Ak Budajovi záleží na medveďovi, nech si ho nasťahuje do domu.
Na Slovensku máte podobně jeblou vládu jak my v Česku. Ať si ten praštěný ministr vezme kytičku a jde osobně jednoho toho medvěda nakrmit když je podle jeho slov vegetarián.
Pán Huliak = profesionál a odborník.
Držím Vám palce a ďakujem, že chránite Slovensko a jeho krásnu prírodu aj pre ďalšie generácie.
Roman D.
Problém je v tom ze ste vyjebali lesy, nič sa nepremnozilo, len nemajú kde žiť, tak kam majú ísť? Aj lu
di je veľa, možno vadia zvieratám, zabíjajú nás ony? A hlavne boli tu skôr než my.
Pozor konšpirácia! Pán Huliak musíte ešte chvíľu vydržať. Tých medveďov musí byť toľko, aby si páni zo západu, keď prídu na poľovačku mohli dobre zastrieľať, ako za socíku, len s tým rozdielom, že teraz to nebude za valuty, ale im ešte poďakujeme, že nás zachránili pred med veďmi a bez pochyby aj dobre zaplatíme, Čo tam po tom, že ohrozujú ľudí, veď každý poļovník vie, aký je to zážitok zastreliť a mať na stene, alebo na podlahe trofej slovenského medveďa. A tak ako nájomne byty nemôžu staviať slovenskí stavbáry, tak naše medvede nebudú loviť slovenskí poľovníci.
Na Slovensku je nevyhnutné a potrebné znížiť populáciu medveďov minimálne o 1.000 medveďov. Preč s Budajom!
Kto túto redaktorku len platí? “Tá je rozumná teda”
viděl sem medvědy plundrovat popelnice na sídlišti v Brašově (RU), asi sem nebyl jediný, to sídliště bylo ,,liduprázdné,, noc co noc…..
Medveď hnedý a vlk dravý musia byť poľovné obhospodarované tým sa zníži tlak medveďov bez zbytočných finančných nákladov .
Pán Huliak výborná reč. Klobúk dole
Dnes už všetci vieme, že domovník je presný obraz voliča tejto nevlády – nevzdelaný a mimoriadne hlúpy liberál.
Budai. Kotolník hlupák nie je. Čakal strašne dlho na stoličku keď ho Havel kopol do riti. Je to hlupák z dobrou stoličkou.
Chuj.
Pán Hanuliak, plne súhlasím. Odbornosť, vzdelanie tu absentuje.
Pána Budaja som si kedysi vážil -potom sa zistilo, že je ŠTB….Po horách chodím cez 50 rokov a v súčastnosti považujem situáciu za neúnosnú (nie som poľovník). Ísť do lesa mimo zónu kde škriekajú pankharti s ich materami je obrovské riziko a onedlho bude i tam. Novonarodení medvedi jednoducho nemajú kam ísť (nech si ich berie Budaj na ministerstvo…) . Matere , čo prečítali “Macka Pu” ho budú chcieť sťahovať (kam???), hladkať a tárať somariny… V marci r.2022 som išiel v Strážovských vrchoch (pred 50 rokmi som tam bivakoval bežne v sieti s “parťákom” írskym setrom), čerstvý sneh…Najskôr mi prekročili cestu stopy medvedice s dvoma mladými , neskôr samec, potom dvaja asi minuloroční…. Všetko za 2 hodiny. Ak sa nebude niečo robiť, ľudia zoberú spravodlivosť do vlastných rúk… Spôsobov je hodne (nekonkretizujem – vymazali by príspevok). Osobne si myslím, že zastreliť 5-10 medveďov nič nerieši. Odstrel by mal počítať stovky kusov…..
Kdeeeee on odíde?:) Budaj sa potrebuje nabaliť!!!Hnus mafie Matoviča!!!!zlodeji odporni!!!protikorupčná banda :)))))
Polovnici? Sak to je privatna parta typkov ktora s ktorych polovica by najradsej strielala vsetko co sa v lese pohne. Tato parta pistolnikov si vybera co ano, co nie – hrajuc sa na akychsi ochrancov prirody a zveri – samozrejme naoko. Co sa tyka medvedov – jasne ze ich prikrmuju, jasne ze by si radi zapolovali na medvede. Je uz len smiesnym pokrytectvom ze ked pojdete na Zahorie uvidite obrovske criedy jelenej zveri a kdecoho ktora tam nici urodu, nebezpecne pobehuje po cestach – takmer kazdy vodic v danom regione uz mal koliziu z lesnou verou – ja nie som odtial a mal som tiez. A nikto nereguluje nic. Nehcce sa im smradom, to riesit nebudu. To iste aj skody zveri na sukromnom majetku – tato banda chce lovit, ale nechce znasat dosledky a skody- preto si vylobovali aj zakonne upravy – este za zlodeja Fica. Toto je parta tak nedoveryhodnych ludi, ze jedine co ma napada je ciste farizejstvo od tychto “ludomilov*” co sa hraju na ochrancov prirody a realne su to len smradi, ktori sa hraju na kovbojov.
Není co dodat
Co tak im prestat rubat domovy a namiesto toho im vysadit nove ? Co sa cudujete kazdy nakladny vlak je nalozeny minimalne z polovice drevom a potom placte ze nemaju kde zit … a my niesme premnozeny ? Co keby niekto riesil to ze nas postriela ? Jebe vam vsetkym pekne
Pán Huliak geniálne
Medvede uz su aj Bratislave. Jedine riesenie je vyhnat tohto bylinozravca pokosenim parkov na sidliskach napr. A o to sa maju starat domovnici
Treba začať uvažovať o trestnom oznámení na ministra ŽP a jeho poskokov za trestný čin všeobecného ohrozenia a zneužitie právomoci verejného činiteľa ,nakoľko svojou “činnosťou” dopustili takýto stav! Určitým ospravedlnením by mohlo byť, že tak urobili z nevedomosti – čiže verejne priznať, že sú hlupáci a nevedeli, čo činia…Ak verejne nepriznajú, že sú hlupáci, tak konali vedome, premyslene, čiže napĺňajú skutkovú podstatu zločineckej skupiny. Stav, do ktorého priviedli svojou neodbornosťou nemôže zostať v budúcnosti bez vyvodenia zodpovednosti!
Rudi si odborník a hlavne človek s charakterom. Volím Ťa!!!!!
Poľovníci už sa trasú, aby mohli strieľať medvede a pekne na tom zarábať.
Pako
Neuveritelne ze v 21. storoci riskujete prechadzkou v Karpatoch napadnutie medvedom. A diletanti vas budu presviedcat ze je to vasa vina. To ma zivot medveda vyssiu prioritu ako zivot cloveka? Za toto sme strngali klucami?
Riziko bude vždy, teda pokial by sa niekto nerozhodol ich vyhubit úplne, čo je ale hlúpost, lebo do prírody patria. To, či na nejakom území žije jeden medveď, alebo ich je tam 20, nehrá žiadnu rolu.
Mimovladkarov vsetkych do jedneho vyhnat na lazy a hajdy sadit stromky by ich prešli roupy pan inžinier je velky odbornik zdravim vas zo zahoria??????????
14:50 Medvede sa objavujú v Bratislava, odpoveď prišli za pozrieť na hlupáka Budaja som odpadol ??
Výborný hosť, výborné a správne názory, super práca Mimi. Minister, ochrana prírody sů tupí sprostí psychopati, mimovládky budeme musieť poslať tam , kam patria – fyzická likvidácia a šup s nimi do hrobu.
v niečom má pravdu Huliak, ale v niečom vypráva úplné kkkkktiny.. za stav dnešnej prírody nemôžu ochranári, lebo tí sú tu možno tak 30 rokov čo majú aký taký vplyv, za ten stav môžu hlavne lesníci, ktorí sa hrdia tým že sú tu desiatky až stovky rokov a dobačovali to až sem, väčšina toho čo dnes máme na Slovensku nie sú naozajstné lesy ale poloprírodné plantáže stromov, na druhej strane je pravda že dnes je krajina zalesnená až moc a bolo by treba hlavne tie monokultúry radikálne vyrúbať a už ich nesadiť..
U nás v Česku ekoteroristi take stále chrání přemnožené druhy zvířat. Například Vydra říční byla napočítána na 10 tisíc kusů,přitom příroda ” uživí” pouze 2500 kusů. To není můj výmysl, to je oficiální statistika,kterou ekoteroristi potvrzují. Černá zvěř také totálně přemnožená ikdyž odstřely jsou 200 tisíc kusů ročně! Dále jsou přemnoženi na některých tocích bobři atd atd a to tu máme vlky a už i medvědy ze Slovenska a Polska Na krajích středních měst jsou vidět v hojnem počtu Kuny skalní, u vody Norek americký. Řeší se podzimní a zimní nájezdy kormoránů už 20 let!!!
Nutrie v Hradci králové, krmena lidmi se “řeší” 8 let Přitom invazivní druhy mužete likvidovat zákon nezákon,já bych je vystřílel a sežral! A můžete mně příznivci ekoteroristů třeba ukamenovat!
Plně s tímto pánem souhlasím i ohledně medvědů na Slovensku!Pokud se vám zdá více jak tisích medvědů na tak malou zemi málo, tak jste zralí pání ekoteroristi na Chocholouška!
U nás v Česku ekoteroristi take stále chrání přemnožené druhy zvířat. Například Vydra říční byla napočítána na 10 tisíc kusů,přitom příroda ” uživí” pouze 2500 kusů. To není můj výmysl, to je oficiální statistika,kterou ekoteroristi potvrzují. Černá zvěř také totálně přemnožená ikdyž odstřely jsou 200 tisíc kusů ročně! Dále jsou přemnoženi na některých tocích bobři atd atd a to tu máme vlky a už i medvědy ze Slovenska a Polska Na krajích středních měst jsou vidět v hojnem počtu Kuny skalní, u vody Norek americký. Řeší se podzimní a zimní nájezdy kormoránů už 20 let!!!
Nutrie v Hradci králové, krmena lidmi.Přitom invazivní druhy mužete likvidovat zákon nezákon,já bych je vystřílel a sežral! A můžete mně příznivci ekoteroristů třeba ukamenovat!
Plně s tímto pánem souhlasím i ohledně medvědů na Slovensku!Pokud se vám zdá více jak tisích medvědů na tak malou zemi málo, tak jste zralí pání ekoteroristi na Chocholouška!
Nemôžu medvede verejne likvidovat, pretože ako by potom chodili potajomky papaláši polovat na medveďa aby si potom dali trofej do vily ku krbu?
????
Kam sme sa to dostali keď my musíme žiadať aby sme mohli robiť na vlastnom čo je potrebné ?
V tomto state, vsetky statne institucie a zvlast mimovladky, len parazituju na obcanoch. Tu uz davno sa nic pre obcanov nerobi, z obcanov vytvorili otrokov, sme zdierani a zivime parazitarny system, ktory sluzi len sam sebe.
Ja si myslím, že medvede nie sú premnožené ale turisti v lesoch a tých je napríklad v Tatrách, čo som videl na vlastné oči ako na Václaváku v plnej turistickej sezóne. Toto je najväčším problémom. Ďalej medvede sú týmto vytláčané a toto všetko nám ľudom nestačí ale ešte im vyžierame aj lesné plody a toto je ďaľší obludný problém, ktorému zvieratá nemôžu čeliť a to sa nejedná len o medvede. V lesoch sa všetko devastuje- cyklisti, motorky, štvorkolky atď. Tomuto treba zamedziť a potom bude aj s medveďmi pokoj. I nad týmto sa treba zamyslieť a netárať len že medvede sú premnožené.
Medvede sú vytláčané z lesa inými medveďmi. Medveď je samotár, neznesie konkurenta, lebo potravy je málo. Ak ich o 3000viac, tak za desať rokov bude medveď v každom poli a na každom sídlisku, lebo tam je potrava.
Nikto tu nejde tvrdit ze problem je IBA a VYHRADNE na jednej strane, ale to o com pisete uz casto nie je velka pravda. Vyzieranie lesnych plodov, no neviem kolko ludi z mesta chodi do lesa vyzierat lesne plody. Dediny idu uz x rokov do prudkeho regresu vdaka centralizacii, stahovania sa mladsich do miest, atd. Motorky, ATW, atd. to je uz dnes vo velkej miere nezmysel. Netvrdim ze niekde na dedinach domaci neskocia na motorke, atd. do lesa, ale prezentovat to ako nejaky hromadny fakt kde polka naroda chodi na motorkach do lesa je hlupost. U nas je to klasifikovana uz ako trestny cin a vyfasujete zan rok, takze rozhodne uz vela ludi na podobnu srandu chut nema. Bicykel, realtivne tichy zalezitost na ktorej nedokaze bezny clovek prejst velke vzdialenosti po lese. Vacsina beznych ludi radsej na bajku ani do lesa nejde, neuslapu kopce. Sam som chodieval casto do lesa a ked som stretol jedneho bicyklistu bol som rad, turisto rovnako a to som chodil do lesa pri velkom meste. Takze vacsina tvrdeni ktore ste uviedol ako hlavny problem su uz dnes velmi ojedinele veci. Mladsi uz vobec nemaju zaujem chodit do lesa. Takze sa netvarme ze v lese ludi pribuda ked je tomu naopak. Mozno tak v turistickych oblastiach ale to predsa nie je cele Slovensko. Pravda je jednoducha, medved je teritorialne zviera, potrebuje niekolko km2 ako svoje teritorium a Slovensko zrovna nie je velka a uz vobec nie nafukovacie. Cize ak stav medvedov dosiahne urcity pocet, logicky sa budu medvede vytlacat navzajom a nepomoze zaidne zamykanie kontajnerov ani nic podobne. Cisla a chovanie medvedov jednoducho nepustia ani keby ste velmi chcel.
Jednoduchý recept: Zákaz krmenia divej zvery, zvieratá sa rozmnožujú podľa množstva potravy … čím viac potravy, tým viac mláďat. Platí to , od myší až po medvede. Prečo sa kŕmi divo žijúca zver? Lebo sa ľahľšie vraždí ! Zvieratá sa vraždia tam, kde sú navyknuté chodiť za stravou. Predstavte si takého 120 kg “lovca” ako by prenasledoval divé zvery po hore, to nie je možné, kto by ho kriesil kdesi v hore? Preto “prikrmovanie” … sedíte v poľovníckej chate, popíjate, trepete hlúpe hystorky a zrazu príde medveď, ktorý je zvyknutý chodiť si pre svoju melasu o pol druhej … dnes mešká 5 minút, a vy z okna bum a hrdina je na svete. Takto to funguje.
Jednoduchý recept: Zákaz krmenia divej zvery, zvieratá sa rozmnožujú podľa množstva potravy … čím viac potravy, tým viac mláďat. Platí to , od myší až po medvede. Prečo sa kŕmi divo žijúca zver? Lebo sa ľahľšie vraždí ! Zvieratá sa vraždia tam, kde sú navyknuté chodiť za stravou. Predstavte si takého 120 kg “lovca” ako by prenasledoval divé zvery po hore, to nie je možné. Preto “prikrmovanie” … sedíte v poľovníckej chate, popíjate, trepete hlúpe hystorky a zrazu príde medveď, ktorý je zvyknutý chodiť si pre svoju melasu o pol druhej … dnes mešká 5 minút, a vy z okna bum a hrdina je na svete. Takto to funguje.
mali by si posvietiť aj na fotografoch lebo dávajú im návnady kade aké len aby nafotili niejake fotky a potom plaču že medveď ide si niekde do dediny ?a má to jasné medveď že ho odstrelia ???
Pán Huliak -a pár 100-viek rokov dozadu , keď sa medvede neregulovali, a bolo všetko v pohode, to je ako možné? Mimochodom medveďe sú tu už 10-tisíce rokov, a stále v pohode (nikdy neboli premnožené, a to je ako možné , veď najväčši predátori)? Však všetko sa chce množiť, podľa vašich slov aj rastlinstvo, aj predátori , ale stále som v lese, nezbadal medveďa (ani nepočul). Ak mi dá niekto tip na medveďa , kedy ho zastihnem a môžem sa na neho pozrieť, budem vďačný. Obávam sa, že väčšina z týchto pisálkov sú len kok…ia, ktorí nemajú vzťah k prírode.
No neviem, keby mal medveď nejakého väčšieho predátora. (to by tu potom pobehovali samé medvede asi). Mimochodom človeka za predátora nepovažujem, lebo si vie kľudne vypestovať… Pána Huliaka považujem týmto za dutú poľovnícku hlavu, ktorá by nemala vyjadrovať svoje názory, pretože sú neodborné a jednostranné.
*potkan za potkanom v parlamente*
1. Vytĺcť medveďa na stav r.1989.
2. Porobit hody s medvedim gulašom a kožky predať.
3. Libiotov zavrieť za ohrozovanie života obyvateľov.
Tak ako je medveď múdry..má i schopnosti aké nemá ani človek..?..Ak nebudete mať STRACH .medveď to vycíti .a človeku neublíži.Viem to..žijem v prirode
Ak sa človek bojí medveďov, tak nech nechodí do prírody.
A ani vysypať smeti do kontajnera.
A ani venčiť psov za dedinu.
Zabudol som na niečo ?
😀
POZOR???.
Medveď nikdy?.bezdôvodne neublíži človeku-NIKDY.???
Medveď..vždy bol..je..a bude na Slovensku?.Človek by sa mal naučiť žiť v prírode a s prírodou a jej obyvateľmi?.Ak chce človek žiť civilizované..neh sa zavrie mestách a nehrabe sa do teritórií..ktoré boli odjakživa medvedie,??????
Vajnory sú odjakživa medvedie teritórium ? ?
@Romano Romaker Ty vieš čo bolo v minulosti na pôde Vajnor?
@Romano Romaker To, že sa sem tam zatúla z lesa aj dole do polí, je bežná vec u každého zvieraťa. Napríklad aj diviaky či srny bežne schádzajú do kukurice.
Branislav fajta : Hanbite sa !
A nerobte si z ľudí posmech ! Medvede sa už vyskytujú
aj na juhu Slovenska v okolí Toplčianok, Bojníc a inde ,na miestach, kde sa nikdy nevyskytovali.
@Jane Eyre . Moja zlatá…Kto..a kedy stanovil medveďom hranice..ich pôsobnosti v prírode???.
Medveď nie je človek-i ten túži po slobode .i keď človek tu slobodu už stratil-medveď na šťastie nie..
A Ty ťavicka..staraj sa o seba..a svoju prdelku,??????
Človek je stvorený ako pán nad zvieratami, aj nad medveďmi.
Na Slovensku je to inak.
Čo sa to s stalo s nadriadenými?
Peniaze a biznis sú pre boháčov dôležitejšie, ako ľudia ?………………..?
Tento pán patrí na miesto Budaja.
Chyba je v celej vláde na Slovensku, kotolník domovník – minister živ. prostredia, obuvník – minister školstva, modrá knižka – minister obrany, mafian – minister financii, vojak – minister vnutra, vojak – minister zdravotníctva, sektar – predseda vlády, Ani jeden ničomu nerozumie a tak to na Slovensku vypadá.
lol, uhundrany nenavistny buko
Som za medvede. Pozrite si v Nitre Zobor. Zastavany temer az na vrchol.Ludia beru zivotne prirodzene prostredie medvedom. Dalej nejdem rozoberat priciny. A ked uz idu likvidovat medvede,preco ich neuspia a nepremiestnia do inej lokality? A kde je napisane, ze ak nechaju povedzme 100 medvedov a jeden z nich nepride k ludskemu obydliu a niekoho nezrani cinebodaj zabije? Kde je taka zaruka. Zabit matku dvom malym medvedikom, bolo pre mna hrozne. Nech ludia prestanu byt rozpinavi.
Perfektný rozhovor.Pán Huliak človek so srdcom na správnom mieste.Takýchto ludí potrebujeme v dnešnej dobe ako sol.
Áno, potrebujeme, no volíme nevzdelancov, lebo máme radi jednoduché riešenia a veľkohubé sľuby.
Treba toho eštébáka domovníkovi okamžite vyhodiť s ministerstva je tio pažravý eštebák a aj pricka je to tuoec a provokatér nemá čo hľadať v parlamente psychopat
pHULIAK
MÁTE VEĽKÝ DAR OD PBOHA – STE ČLOVEK ROZUMNÝ PRIAMY ÚPRIMNÝ MILUJÚCI SVOJU VLASŤ , SVOJ NÁROD …….
—KANDIDUJTE ZA MINISTRA KTORÉHO SLOVENSKÝ NÁROD VEĽMI POTREBUJE ……..BOH VÁM ŽEHNAJ
?????bubububudadadajjjj, “hlupák, hlupák, hlupák, hlupák……..”
ľudia s citom nemôžu počúvať polovníkov. sú to len sadisti, ktorí tvrdošijne tvrdia, že problém so zvieratami treba riešiť odstrelom. aj mláďat. vraj sú medvede premnožené. premnožení sme hlavne my, lezieme tam, kam nemáme, rozširujeme umiestnenie svojich obydlí. prečo teda nestrieľajú polovníkov, ktorí si všade stavajú chaty. kedysi to nebolo možné. lebo tu neboli zbohatlíci, ktorí sa zabávali vraždením toho, komu príroda skutočne patrí. a to sú zvieratá. budaj-nebudaj. zbaľte svoje honosné vilky a nebude problém. alebo keď už strieľate medveďov, strieľajte aj cigáňov. vaše argumenty sú úbohé. do hôr patria medvede a zvieratá všeobecne. nie ľudia. nie poľovníci, ktorí si potom z “premnožených” zvierat urobia trofeje, kožušiny dajú pred krb, vypchaté hlavy nad krb a na stenu a potom sa idú ožrať so svojimi ženuškami na polovnícke plesy a oslovujú sa pán inžinier a pán doktor. zdvôvodňujte si to ako chcete, nemáte pravdu. premnožených bezcitných blbcov ako ste vy tu je najviac. samozrejme, že medvede idú do ľudských obydlí, keď im beriete prirodzený priestor na prežitie. domy staviate v lesoch, cesty vediete lesom, nie naopak. lenže vám to v tých vymletých hlavách nedochádza. vytínate stromy. strieľajte po sebe. škoda vás nebude.
Konečne to niekto povedal na rovinu tak, ako to naozaj v skutočnosti je, len škoda že naši mocipáni sú hluchý, alebo hlúpy? Asi oboje! Bohužiaľ trpia ľudia hlavne na vidieku.
Toto sa nedá počúvať! ???
To sú nepravdy! Poľovníkom ide len o to, aby si ukojili tie svoje úchylné túžby po trofejí! Treba urobiť opatrenia od toho sme homo sapiens! A treba sa vedieť správať! ???
Veľmi dobre povedané.Peticiu podpišem
Výborné pane ?Budaj musí skončiť
Výborné pane ?
Na Dunaji čo urobil?To len HOVADO urobí patrí do kotolne.
Pán Huliak je borec.
Pán Huliak, ako môže byť krmenie medveďa drahé, veď vegetariánska strava nie je až taká drahá.
Vyborna redaktorka. Kompetentny respondent.
Keď sa stane ch.j ministrom…..
už je tam a nie jeden.
Mimi, ste skvelou kombináciou krásy, odvahy a MUDROSTI. Srdečne Vám ďakujeeeeeeeem ???
Pán Huliak, prajem Vám pevné zdravie a veľa šťastia ???
A medveďovi prajem stretnúť ministra, aby sa presvedčil na vlastnej koži ako to je s jeho vegetariánstvom.
Mimi ste skvelou kombináciou krásy, odvahy a MUDROSTI. Srdečne Vám ďakujeeeeeeeem ???
Pán Huliak, prajem Vám pevné zdravie a veľa šťastia ???
A medveďovi prajem stretnúť ministra, aby sa presvedčil na vlastnej koži ako to je s jeho vegetariánstvom.
Pán Huliak je veľmi rozumný človek.
osobnosti s praxou sú našou nádejou – ľudia v správny čas na správnom mieste
Janka má pravdu – veľkú.
Túlavé,psy,mačky sa dajú
sterilizovať, len medvede nie ?!
Takýchto vzdelaných rozumných ľudí ako je tento pán,by sme mali voliť do vlády.Čo Budaj? vypustí z húb…úst je korunovana hlúposť! Medveď je vegetarián ???!
Bože kedy sa už zbavíme takýchto hlupákov vo vláde!
až budeme voliť osobnosti namiesto politických strán – Slovensko je štát a štát spravujú ŠTÁTNICI
@Jana Spalovátak treba hlúpe zákony zmeniť,aby sa už viac nestalo ,že nám vládnu ľudia ,ktorí sú duševné labilní a liečia sa u psychiatra a musia brať lieky!Alebo majú sexuálnu úchylku.A ďalší berú drogy …..oči má stále červené ??
A toto riadi našu krajinu????
BUDAJ , je rovnaký komediant a diletant , ako KŇAŽKO ! ŠTB ich – pokazilo ??? …. alebo DEGENERATI – z “tribúnového” INCESTU ? ” … utvorte koridor ! …” To je ich – maximum !!!
… možno – židáci nechcú … mať mozole !!!
Mimovládky majú za úlohu zlikvidovať školstvo,lebo učí,zdravotníctvo,lebo lieči,a vidiek,lebo živí.Kedy nám to doklapne?
Mimovládky sú najväčšia škodná na Slovensku
Škodnú treba pif-paf ???
Mimovládky, eurofondy, likvidácia života na vidieku… 😀 Dobre.
Budaj nech si nasadí budajku a už čím skôr odkluše do čerta najlepšie ku medvedice tam mu bude najlepšie
Velmi rozumný pánko.
S ú r n e DONECK dnes: Pozrite a zdieľajte, nech sa ľudia dozvedia pravdu:
https://youtu.be/fnlDB4XGCqo
Pani Zemanova je ozaj chuderka… Pseudoodbornicka na vsetko…
P.Huliak sto krát SUPER.
Už jsem to tafy psal, při prohlášení minitra Budahe, že je potřeba odsovut 1250-1500 kusů medvědů převážně medvědic …málem, jsre mě chtěli sežerat —musí se lovit, musí a jiné východisko není. Když si někdo plete vnadění divočáků s krmením medvěda, to může jem laik…a když je to ministr – hotovo !!!
Ako je mozne ze ten dement je stale na ministerskej stolicke vsak slubili cistotu minulosti kazdeho ministra takeho tupca nemaju hadam ani mongoli rocny prirastok je neunosny hladne medvede atakuju podhorske osady likviduju urodu,ohrozuju ludi,ohrozuju cestnu prevadzku neda sa pomaly bezpecne ist do skoly ,na prechadzky a mudry estebak sedi za pocitacom a tvrdi ze medvedi zeru seno jemu.asi.treba nakosit sena,v prvom rade treba zrusit mimovladky a spolky podobne typu balaz vziat im pravomoci a dosadit tam skusenych lesakov ktory sa rozumeju danemu problemu budaj musi skoncit cim skor.aby nenarobil este viac skody v nasich kedysi krasnych horach je to hanba slovenskej politiky aj s tymi jeho posluhovacmi,prec s nim.
Keby prišli pozrieť len na Budaja… Tu je hlupákov mrte!
Pán Huliak nový minister životného prostredia…toto je človek ktorý rozumie svojej robote a nie ten starý prepity debil vegetarián kotolnik ŠTB Budajko…
Pán Huliak nový minister životného prostredia…toto je človek ktorý rozumie svojej robote a nie ten starý prepity debil vegetarián kotolnik ŠTB Budajko…
A vie niekto co to je za ľudí v tej zasahovej tlupe a co oni majú patent na rozum určite úradníci z Bratislavy a v tom je najväčší problém
Preč s hajzlami. Medvede sa prišli pozrieť na hlupákov
Veľmi poučné video, ktoré sa dobre počúva. Sú ešte múdri ľudia.
Takto to dopadlo preto lebo sa dostali do vlády hlúpi ľudia. Dúfam, že nebudete voliť zapredaných liberálov.
Cela tato banda hlupakov vo vlade je za toto zodpovedna!
Idu v smere NWO kde jedna z aktivit je aj prestahovanie ludi do miest a teda likvidacia vidieka!
To znamena v praxi : zivot na vidieku urobit neatraktivnym.
Ludia v mestach su viacej na ” systemu” zavisli a lahsie kontrolovatelni!!!
Viacero krokov na tomto ministerstve v rukach tejto postavicky z Olajna je pre vidiek devastujuca (napr.včely)!
Budaj je starý hlupák a škodí všade, kde je nastrčený! Tento človek žije už tridsať rokov z našich mozoľov a nič si z toho nerobí, však si zaslúži. lebo stál na tribúne s Kňažkom! Dobre, ale škodiť by fakt nemusel…
?ŠtB-aka Budaja Hoďte do výbehu k medveďom?macik a Budaj?♂️☝️
Děkuju, šířím. ?
Podla štatistík obyvatelstva po rozpade R-U bolo na Slovensku asi jeden a pol miliona obyvatelov. Po sto rokoch je obyvatelov o 300 percent viac, pričom Slovensko sa trojnasobne nenafuklo. Čiže sa jedna o premnoženie a Slovaci by si zaslúžili cielenu a zásadnú reguláciu aspon na počet obyvatelov roku 1950. Nevraviac o tom, že tato premnožená Slovač podla štatistík zabije ročne vyše 50 ludi
Dufam ze nam pojdes prikladom…najprv zreguluj svoje deti a potom aj seba!
@Matus Bilik trafena hus zagagala. Aspon vieme kdo nam tu zasvinil svojim zdegenerovanym semenom Slovensko
Slovákov ubúda, ale obyvateľstva na Slovensku pribúda. V dedinách bývajú už len starci, tak o akom premnožení hovoríte???
Dobré ?. Len tak od veci keď projektuješ klimatizáciu do miestnosti každý človek sa počíta ako 180w ohrievač. Vynásobíme to globálnym prírastkom obyvateľov a zistíme prečo sa otepľuje planéta
@Jan Petik Rusi za jeden deň vojny na Ukrajine vystrelia 60 000 delostreleckých granátov. Ukrajinci tiež nie malé množstvo, Takto vyvinuté teplo by vykúrilo celé mestá. Okrem toho spôsobia množstvo požiarov, spotrebujú množstvo paliva, atď. Možno vybuchne aj nejaká jadrová bomba a to je už iné teplo. A na príčine toho obrovského energetického plytvania sú tí, čo prikazujú šetriť chudákom, čo ledva prežívajú. Ich potomstvo je biedne, lebo na 4 starých rodičov pripadá jeden – dvaja vnuci, čiže ich spotreba klesá. Páni sa ale stále vozia v troj tonových limuzínach, lietajú hore dole a vybavujú viac zbraní, viac munície a čo sa týka ich potomkov, majú ich možno 5 x viac, ako iní.
@Milanito Máš pravdu Slovákov sa rodí menej hovoril som globálne. Tiež nerozumiem prečo mám chodiť na emisnú kontrolu keď jeden výbuch sopky vypustí toľko emisií,že by som mohol jazdiť na mojom veteránovi ešte tisíc rokov.
Putin koň lieta a pride na hnedom koni
Udaj budaj
Každý vie kto je Budaj!!!Pán Huliak,ste chlap na správnom mieste. Veľa zdravia vám prajem.
Medved byl na slovenskem uzemi driv nez Slovaci , at se slovaci stehujou
Hlupák
Uz by si sa mal konecne aj ty odstahovat!
To isté potom platí aj o Šumave a Beskydoch, čo tak sa naučiť s tými zvieratami žiť
Jiste medved nemuze poslouchat to jak je Budaj chrani , oni budou poslouchat Huliaka jak by je strilel ???
..velmi mudrych ludi mame ,ale vladnu nam ????
Múdrí sú a preto nejdú do šp.
politiky.
O predošlých nehovoriac,kde
sme za posl.30rokov,keď rezorty
fung.,ako fungujú,na milú….
P.Huliak super rozhovor. Nebojte dame ich dole !
Odchytiť a voziť do Bruselu.
Občas přijde medvěd na moravskou část Beskyd… Proč ne?….moraváci zjistili nejen to, že jednak celkem těžce snáší průstřel hrudníku, a také je chutný…barvou masa připomíná hovězí…My s ním problém nemáme…a mít nebudeme… úsměv…
? Super riešenie??
Kazdy farmar ma mat zbran a pravo ochranit si majetok .
Jozef, áno. Veď v Amerike je to tak.Tam môže odbachnùť aj človeka čo nemá čo robiť na jeho pozemku.
Kto zo „Záchranného tímu” ulovil toho medveďa a čo s ním urobili? Tam majú poľovníkov?
Medved nieje problem! Problemom je etbak Budaj a cele ministerstvo ktore neurobilo razny krok k regulacii Misa…. to je fakt
Medvěd je dnes velký problém !!!- i když je původcem člověk, konkrétně Nezisková organizace VLK !!! a chamtivost člověka
Medved nieje problem! Problemom je etbak Budaj a cele ministerstvo ktore neurobilo razny krok k regulacii Misa…. to je fakt
Všetkých tých dementov čo zastávajú medvede treba dať medzi medvede a priviazať o stromy nech medveď riadne vyfackã,lebo sú mimo realitu
Tu od Polany po Vepor sa medvede neboja uz nicoho.chlapi robia v lese a medvedica s mladymi aj stare kusy im pri robote chodia poza chrbat ked pilia drevo.uz s nimi musia chodit polovnici toto uz nie je sranda takze nabuduce ludia nadalej volte aj v obci aj do vlady len pekne reci kravaty falosne usmevy a pekne obleky bude vam fajn.Tu mate cloveka od nas z hor ktory vie co vravi robi s tym cely zivot .Volte odbornikov nie politikov.!prosim.!
Medvede majú dobré životné podmienky preto, lebo majú “múdreho” ministra životného prostredia. Dôchodcovia a iné chudobnejšie vrstvy obyvateľstva trpia chudobou, lebo štát riadia sprostí ministri.
Takže sa treba spýtať vegetariána Jana, ako to robí, že sa medveďom tak dobre darí a jeho koncepciu je potrebné implementovať do populácie obyvateľstva.
Peter;???????????super ?????
Tak tento pan svojimi znalostami preskoci cele ministerstvo zivotneho prostredia na cele s odbornikom Budajom a o tom Smatanovi uz ani nehovorim.
Velky SUHLAS???
No mne sa zdá,že keby medvede vedeli čo s nimi zamýšľa poľovník Huljak,ktorý nepovie,že za zúfalé správanie medveďov,ktore sú zrazu premnožené,lebo skorump.lesníci držali papule,keď sa im značne preriedili lesné teritória výrubom dreva na vývoz,tak by ho zožrali skôr jak stbaka udaja!
Máte Veľkú pravdu pane.Rozumiete tomu.Dakujem.
pcha. Poľovnícka mafia. Tak tá tomu teda rozumie. Šmejdi už sa vidia ako predávajú povolenky na odstrel za 10 000 EUR za kus.
Dodajte medvede do irska tu neni ani jeden
Ale tam hlavne ani nikdy nebol, lebo je to ostrov a miestny ekosystém nie je prispôsobený takéto veľké šelmy. Riešením by boli skôr odľahlé časti Škandinávie.
Naj ich bere Zelennsky monzo znicia Rusku armadu chuj pita zbrane damemu ekologicky zbrojny system
Uz nevolim ziadne politicke filcky , volim Narodnu koaliciu Ing.Huliaka a jeho spolupracovnikov , ktori bojuju proti zvrhlostam Udaja,
a za nase lesy a vodu ! Ak teda mate obcania radi nas posledny majetok v hodnote 500 Mld. Viete si predstavit , ze by vodu z nasich
dolin vlastnila nejaka Francuzska Veolia !
Bohužial ak sa nepostavíme tak to k tomu speje a nielen voda ale všetko bez zaplatenia ani nevyjdeš z domu ak niaký budeš mať a vzduch dýchať bude luxus tieto monštrá sa nezastavia pred ničím jak keby to ani ľudia neboli.
wau 1256 kusov medveda hnedého pred 8 rokmi, neviem si predstaviť koľko ich je dnes, možno 3-4 krát toľko, len odhadujem nie som odborník
No asi tak lebo nemaju nepriatelov.4-5 tisic kusov.neboja sa nicoho.pred 2 rokmi maco pod Kralovou holou pri chate rozrthal 6 vlkov ktory na neho zautocili ked pil vodu z potoka.
3391 ks
@Alexander Macedonskyak je to pravda tak kruté, to musel byť nejaký extra silný jedinec
@Michal : Teraz – 22. októbra 2022 je na Slovensku asi 3.454 kusov medveďov !! ? ? ? ??? !
Je úplne jedno,koľko ľudí medvede zabijú, Domovník neodstúpi.Igiot Testovič svojou atómovkou zabil tisíce ľudí a …?♀️Sú to sociopati,bodka.
.. medvede už musia žiť aj pri panelových domoch aby ľudia čo v nich bývajú nemali s nimi len vzťah platonický ..
Mimovládky nech preberú plnú zodpovednosť .
Čiže tam je pes zakopaný — na medvede sa berú dotácie, eurofondy. Preto Budaj trepe tie nezmysly o medveďoch vegetariánoch.. ?? A takú obrovskú hlúposť môže zadrieť ozaj iba nejaký poriadny tĺk. Budajovi dať kýblik mrkvy a poslať ho večer do lesa, nech ide tých mackov vegetariánov sám nakŕmiť.
Tak ma len napadlo, že v tej ochrane premnoženého medveďa je asi taká logika ako v odstrele zdravých diviakov – ktoré sa lovia celoročne skrz “AMO” alebo ešte lepšie – LOGIKA zdravých ľudí ktorí sa dali opichať experimentálnou vakcínou, za ktorú neručí štát, výrobca, lekár dokonca mala vlastnú lotériu 😀
STBak povedal že sú to vegetariáni .
Pan Huliak je proste ??? suhlasím s ním. Budaj je grc ???
A čo by ste chceli od Budaja… starého ŠtB-áka.
Na medveda perú len peniaze ….
Pán Huliak veľmi trefné a presné zhodnotenie situácie okolo premnožených medveďov a hlavne o totálnej tuposti ŠTBáčika a jeho nohsledov v zásahovej tlupe ekoteroristov! Ďakujeme!!!
Ako môže taký,,ŠTB-acky bortak riadiť min.ŽP- On si myslí že to je podávať správy (udávať) na ,VB”..?.. na spoluobčanov..?..Dajte ho ako ,, návnadu na ,,bilynožravca”… *Uja..!”
Aj medvede by mohli povedať že ľudia sú premnoženi ?
Keď som na horách idem.z rizikom že ich môžem stretnúť, veď je to ich prirodzené prostredie.
ale vsak medvede su vegetariani, ujo Udaj tak povedali 😀
ale vsak medvede su vegetariani 😀
Ten chlap vie presne co hovori a je vidiet ze sa vyzna v teme narozdiel od STB-ak a udavaca na ministerstve
Ak by po prvom napadnutí stúpli príbuzní Budajovi na krk, problém by nebol.
Nazývat medvěda Černý Petr se mi nezdá.
Mečiar založil stát pro medvědi , ne pro Slováky !
tá baba má gule. :o)
Tento pan je dobry. Snad sa podari dostat NK do parlamentu
A čo tam sám urobí medzi tými i….mi?
Vsetko ujazuje ze v roku 1998 prestalo fungovat na Slovensku vsetko.
Dzurindistan
Choď ho fajčiť Mečiarovi.
@Milan Bukviš A pokračovanie…,.
Pán rozpráva určite dobre,ale zabudol povedať,že najväčší podiel na tom čo sa deje má Fico!
Fico zato nemôže, to skôr Kollár!!
Myslel som tým to,že Smer bol pri moci 12.rokov a neurobil s tým nič?
☝️Vrah Valkovic a Matovic??♂️?
@Mário Valkovič ty nemyslis ty len opakujes ako papagaj hlupaci ako ty zacnu tvrdit ze aj za vojnu na ukrajine moze fico nedokazem pochopit ako mozu byt niektory ludia tak jednoduchy a hlupi nevynimajuc teba
Tebe jebe?
@Jozef 67 mne nie,ale tebe určite!
Bože koľko debilov ešte žije.Valkovic a pod.Uplne vás ľutujem.
Na túto tému tu na nete boli vždy cenzori . Bohužiaľ sú čím ďalej tým hlúpejší a spôsobujú spoločnosti čím ďalej tým väčšie škody.A už aj na zdraví a živote občanov
Super reportaz !
A čo pytliaci vymreli treba vychovať poriadnych pytliakov a zlikvidovať všetkých medveďov lebo tieto hovädá chránia zver nie človeka
Už som to raz komentoval, keď nemôžeme, strieľať medvedov, tak začnite strieľať mimobladky a ochranárov, ty sú tiež premnozeny
Vytreli mi príspevok kde upozorňujem že medvede sú prikrmované zeleninovým a chlebovým odpadom z nákupných reťazcov. Odpisy vyvážajú poľovníci vo vlečkách za osobnými autami
Kde?miesto
Vytrú mi každý príspevok kde napíšem , že lesy yrrba vrátiť pod ministerstvo lesného a vodného hospodárstva – toto ich bolí zo všetkého najviac !!!
Kym to mali v sprave lesnici bol poriadok v lesoch .tu bola stredna skola lesnicka a ako to vzali a dali do urbariatov a sukromnym tak je tam bordel spina smeti neda sa cez les prejst neudrziavane cesty stoky zlaby atd.to je fakt!nech je sukromne vlastnictvo ale pod dohladom nezavislych lesnikov ktori sa nedaju podplatit.staci sa pozrit co ostava po tazbe v lese.kedysi toto nic take nebolo les bol prebraty vycistemy cesty boli v poriadku dnes mas namiesto jednej cesty po lese narobenych krizom krazom dalsich 50 aby nemuseli dlho jazdit okolo!!dnes je to bordel a nikto mi to nevyvrati.!vidim to denne.!
Pri takom nízkom stave snehovej prikrývky aká je posledné roky , vysokú a srnčiu zver takmer nie je potreba prikrmovať. Škody na porastoch lúpaním budú vznikať pretože zver potrebuje z kôry minerálne látky a živiny , nerobí to od hladu. V minulosti keď sa drevo škrabalo chodila zver po odchode drevorubačov z lesa zbierať kôru zo zeme…..
Takto hovorí odborník, ktorý pozná problematiku a má konkrétne argumenty a skúsenosti.
áno, ozrejmil najmä úlohu mimovládok, čo nie je horúci oriešok len tejto vlády
Teraz sú všetci “páni ministri”frajeri,lebo si chodia s ochrankou ako geroji,ľuďom sa smejú do očí,ale oni asi zabúdajú,že to nebude donekonečna!Karta sa obráti,potom im to treba spočítať po voľbách keď len tak pôjdu niekde po ulici,alebo napríklad len vysypať smeti???
N to sa teším koho prvého pri koši pozdravim?
@jindro splichal aj ja!
Tento komentár píše priateľ Nikol aby sa vedelo kto píše, tak dlho už na to čakám že stretnem v zahraničí Matelka alebo iného hocikde, aj v obchode – nastane trest ľudu – trest Boží lebo slová sú už dlho zbytočné-neznášam a nemám rád násilie ale je čas na zmenu.
@Nikol Michalikova Áno. Dobre ich udrbat.
Vysypat smeti? Tych smradov ziaden medved nezozerie. Medved ma tiez svoju cest.
Pán Huliak super povedané????????????
Pan Huljak to ze ste aj vtipny
som nevedela .
Stale sa Treba pytat !!!…nic nemozeme sami !!!…mame bordel !!!
Medvede ktoré sa budu v budúcnosti vyskytovať v prírode budú čoraz viac vystresované , pretože im bude chýbať životný priestor …..
Pán Huliak , nemáte pravdu že sa medvede neprikrmujú, – smeruje pre nich prevažná časť zeleninového a pečivového odpadu z nákupných reťazcov
Kde? V akom meste?
Minister povedal, že poľovníci prikrmujú v zime medvede. Medvede, ktoré v zime hybernujú, teda majú zimný spánok asi veľa tej kukurice ktorú zanesú hladujúcej vysokej zveri poľovníci nezožerú. Poľovníci obetujú svoj voľný čas cez zimné mesiace a namiesto pochvaly ich minister očierňuje. Aj tak sa dá.??
Reťazce musia potravinový odpad odvážať do spaľovne.
Vozil som to tam.
Odtedy , ako zaniklo ministerstvo lesného s vodného hospodárstva diletanti a amatéri lesy devastujú a bude veľký problém dostať ich do stavu spred roka 1989….a bude sa musieť narodiť ďalší Dekrét Matejovie…..
Mate pravdu ako sa v roku 1989
vsetko co sa tykalo geologie a geologickeho prieskumu a samozrejme do toho spadal
aj vodny prieskum ostal prazdny
prehlad o zmenach tokov riek a
samozrejme aj priesaky toxickych
latok. ktore prechadzaju a znecistuju toky riek nie su sledovane a tak prichadza k priesakom toxickych latok.
Stratil sa aj prehľad o zásobách hmoty v stojacích porastoch . S veličinou ” zakmenenie” ktorá hovorila o počte kmeňov na ha sa už nepracuje , pritom táto veličina sa prenásala cez decénia v LHP a ľahko sa dalo zistiť kedy drevo zmizlo….
Medvedík Budaj
Anna Rybárová!
TÓÓÓÓÓÓ?!, JÉÉÉÉÉÉ?!, SÚDRUH=EŠTEBÁČIK=MEDVEĎ=ČUDAJ!!!!!!!!
Par slovami problémi všade vedú do parlamentu korupcia kde oko dovidi zdravý rozum zmizol táto cvarga v parlamentoch už musí byť vyhnana a za mreze posadena
Treba Budajovi potriet varlata Medom. Nech vie Medved ako chuti BUDAJ!!!
mirek halaj!
ÁÁÁÁÁÁ?!, ČÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ?!, CHCEŠ?!, ABY SA TIE CHÚĎIATKA MEDVEDÍKOVIA OTRÁVILI?!, TOU BUŽÍRKOU?!, ÁÁÁÁÁÁ!, ZÁPRDKAMI?!
Pan Huliak, moj otec bol aktivnyn clenom polovneho združenia cca len55 rokov. Dal mi precitat zakladne prava a povinnosti “POLOVNIKA”, v zmysle zákona keď som mal asi 12 rokov (1972). Presne ako hovorite , je to o spolupraci cloveka s prírodou. My nicime ju ked sa chováme necitlivo. Nikdy som nepostrehol od jediného člena PZ , kde bol otec registrovaný. On ako pravidelný odberateľ časopisu “Poľovníctvo a Rybárstvo”, mi umožnil sa docitat a vzdelávať aj na úrovni !za Čias pana Margetina, (vtedy súdruh). Niektore publikacie by si mohol SUDRUH Budaj prečítať aj , aby pochopil , co je HAJENIE ZVERI ! Wikipedia nikomu nebrani sa učiť.(sudr. Budaj)
VIEM LEN ŽE PODLA ROZUMNYCH NAHLADOV POĽOVNÍKOV A PRECOVNIKOV
ŠTÁTNYCH LESOV ,PREHLASOVALI ZE 450 KUSOV JE NA MAX HRANICI.
My na Slovensu mame viac medvedov ako králikov. Odkaz pre Budaja!
Mozno aj vie od kedy na Slovensku nie sú kraliky, základnou potravou lisky.
Prajem veľa úspechov v boji proti hlúposti.
Veľmi pekne a pravdivo, super napísané!
Medvede nemôžu počúvať Budajove bludy, prišli sa pozrieť čo to je za hlupáka! – Veľmi výstižné a hlavne pravdivé – ŠTB.
Budem zbierať podpisy. Verím, že sa pridáte mnohí. Sme to dlžní obetiam, ktoré majú na svedomí nekompetentné rozhodnutia všetkých politikov za to zodpovedných. Ten augiašov chliev treba vyčistiť!!!
Ján Stanko!
AJ JA sa pridávam k tím podpisom. Som za, každú dobrú vec.
Pán Jan Stanko, ja uz osobne som vyzbieral od 26.6.2022 űz 25 harkov, to znena 250 normalnych obcanov na slovensku !! Dokonca podpisuju aj taky, ktori volili Olajnakov!!!!
@Juraj Toth este ste nic nemohli vyzbierat, peticia je este u pravnikov. Mylite si ju mozno s tou Ficovou, ktorou opat oklamal Slovakov…
super povedané, Budaj je absolútne nevzdelaný človek, (DOMOVNIK), asi aj preto robil kuriča
Kuriča robil preto, aby mohol bonzovať – ŠTB
Ten kurič nemá ani poňatia ako sa dnešnej dobe kuri.Vedel sedieť iba na stoličke aj to v kotolni. Hajzel jeden,veď karma príde ☝
@Roman Balaz Na teba už karma prišla v podobe tvojej slabomyselnosti.
@mrkvomil tato cigán
@Roman Balaz Kto ho tam posadil? Takí kompetentní ako je on,tak to potom vyzerá celé Slovensko.
Spravny chlap, na spravnom mieste.Takyto by mal byt minister a nie toto co mame v parlamente.Musime verit,ze raz sa vsetko na dobre obrati.Nerozumiem tomuto vedeniu statu ……?????!!!!!!
Obdivujem ho aj ja. Ale to nestačí. Treba ho voliť,to bude dobrá známka pre Slovákov
@Anna Mócová neviem koho by som mal voliť ak nie jeho.
Treba začať strielať tych medveďov a doplniť trch aj takym mesom je trochu sladšie ale soli na trhu je dosť a bifteky pre fainšmejkrov super už pred 500 rokmi maly ludia rozum a regulovali si každu zver tak neviek kto naklonoval toho Budaja alebo s čim sa skrižil a kto ho vlastne pustil na take kreslo ta kotolna mu určite sedela lepšie ????,
Ak su premnozene medvede treba ich strielat neviem preco o tom tolko hovoria
Kameru zaostriť na ludi,nie na stromy!)
Tom Berenger!
PREČO NA ĽUDÍ?!, NEROZUMIEM!!
@Milan Kubiš keď si všimnete tak je zaostrena na stromy viac ako na Ľudí!Čomu nerozumiete?
@Tom Berenger!
To ste mysleli, že, ako ľudia chodia prikrmovať EŠTEBÁCKÉ MEDVEĎE?!
@Milan Kubiš Bože vravím o snímaní kamerou,chápete??????
? tu nejde o medvede, ale o eurofondy, aby sa svine pri koryte nažrali.
maju ministerstvo vycerpania euro fondov. problem je to, ze ak
nevycerpaju vsetky peniaze, dalsi rok dostanu menej. tak si najdite kamaratov na ministerstve a zistite ze aj hovno sa da predat a este na neho dostanete obrovsku zakazku.
A ” MEDVEDÍK Z BOGOTY ” ???!!!
Odvoz medveďov do Ruska na Ural,tam tiež vyhynuli
Aj s Budajom.
Tom Berenger!!
MÔŽU!, VYVIESŤ MEDVEĎE AJ NA UKRAJINU! TAM SÚ TIEŽ VYHYNUTÉ!!!!
Kludne len kto mi to zaplati.?.neni problem odchytit aj tisic medvedov vseko je len otazka penazi a nesmie ti do toho ziadny debil z vlady kecat.
Na urali je ich dost ale daj ich na ua
@Milan Kubiš Stačí aj do Polonín a Vihorlatu alebo na západ do Malých, Bielych Karpát, Javorníkov, do Jeseníkov, Krkonoš, na Šumavu a tak ďalej.
Mimi redaktorka! ?
Budaj! ODSTÚPIŤ!
NEROZUMIE SVOJMU
ministrovaniu! Kto to TEĽA
dal na taký post? Rovno z kotolne? Budaj je veľký omyl
prírody!
Irena!
NÁÁÁÁ, predsa jeho NAJVRCHNEJŠÍ GENEŔÁLNI ŔÁDITEL Z LAJNÁÁÁÁÁÁÁÁ!!
Bordel,bordel,bordel!
Veru a neskutočný, ale v tvojej hlave.
Budaja & spol. treba priviazať k stromom a nechať ich tam celú noc❗️?????‼️
ÁÁÁÁÁÁ?!, ešte nad nimi dať navŕtaný súdok z medom.
@Milan Kubiš “SUPEEER” na to som zabudla…
je ich vela až moc