Zhromaždenie pred mierovým pochodom vrámci osláv Medzinárodného dňa mieru v Bratislave, 21.9.2022 (na býv. Mierovom námestí), ktorého cieľom bola výzva predstaviteľom našich štátov, osobitne vládam Slovenskej a Českej republiky, aby namiesto posielania zbraní, predlžovania vojny a ďalšieho krviprelievania vyvinuli maximálny tlak na diplomatické riešenie konfliktu na Ukrajine.
Informácie o iniciatíve Zjednotení za mier – https://www.zjednotenizamier.sk/
Kdyby všichni členové NATO poskytli Ukrajině požadovanou adekvátní výzbroj v rozsahu, odpovídajícím jejich možnostem, resp. proporcionálnímu objemu české či polské pomoci (vesměs povalující se někde ve skladech v Normandii a Porýní), byla by válka dávno rozhodnutá! „Telefonista“ Macron by se měl zaměstnat na Lince důvěry a nemontovat se do politiky – ve šlépějích Daladiera !
Jak rozumět ukrajinskému postoji? K tomu stačí trochu zdravého rozumu (a samozřejmě morálky). Pokud to nechápe Kissinger, může začít tím, že navrhne vrátit Rusku Aljašku (a Mexiku Kalifornii) v zájmu normalizace vztahů 🙂 Berlusconi pak může vrátit Rakousku jižní Tyrolsko a Slovinsku Terst…. Západní politici, snažící se, aby se vlk (voličský elektorát) nažral a koza (vlastní zadnice / prkenice) zůstala celá, tj. licitující s Putinem na úkor Ukrajiny, si vesměs ani na pozadí ukrajinské tragédie (genocidy ukrajinského národa) a ruských výhružek Západu snad opravdu neuvědomují, že obětování Ukrajiny (byť jen částečné) bude znamenat konec EU i NATO (resp. principů, na nichž stojí, a akceschopnosti těchto organizací). No,jo, tam kde chybí i jen pouhý zdravý rozum (potažmo morálka), tam nezbývá, než čekat na následky … historie se opakuje … Ukončení války, resp. zastavení masového ruského vraždění Ukrajinců, je v rukou / kompetenci západoevropských vlád. S adekvátní zbrojní a technickou podporou je dnes ukrajinská armáda – morálně, technicky i takticky převyšující agresora – schopná zásadně zvrátit situaci na bojišti, ba přenést válečné operace i do týlu agresora. Se sofistikovanými raketovými systémy Ukrajinci brzy dokážou nejen do značné míry eliminovat ruské vzdušné údery, ALE vážně ohrozit i logistické základny, komunikační uzly a dopravní infrastrukturu v ruském týlu, což může zásadně ovlivnit nejen bojeschopnost, ale též morálku okupačních vojsk i ruské veřejnosti. Záleží jen na síle naší podpory, jak brzy dokáže Ukrajina adekvátně vzdorovat ruské agresi a zabránit aspoň ruským zvěrstvům, masovému vraždění svých obyvatel. ? Více již můj průběžně aktualizovaný rozhovor / článek na https://ferohrabal.blogspot.com/2022/05/drtiva-porazka-ruska-jedina-sance-na.html
Když slyším ty pokrytecké kecy o potřebě diplomatického řešení a výzvy k příměří ve chvíli, kdy je už 1/2 Ukrajiny srovnaná se zemí a ruské rakety masakrují bezbranné obyvatelstvo, otevírá se pomyslná kudla v kapse. Jednat s prolhaným a zákeřným Ruskem o příměří, pokud nepřestane ostřelovat Ukrajinu a nezačne stahovat jednotky z okupovaných území, by znamenalo jen ukrajinskou sebevraždu, oddychový čas pro lstivý Kreml, aby doplnil zásoby a stavy mužstva …. asi jako kdyby Sověti uzavřeli příměří s nacisty během stalingradské bitvy, resp. Spojenci zahájili mírová jednání s Hitlerem v r. 1942, kdy ovládal wehrmacht většinu Evropy a ruské území až po Kavkaz a Moskvu ? Západní politici by měli sdělit Putlerovi jediné: že pokud okamžitě nezastaví bombardování Ukrajiny, bude povinností NATO vytvořit nad Ukrajinou protiraketový deštník (navzdory tomu, že bude Rusáky označen za „snahu o konfrontaci“ či „eskalaci konfliktu“), a poskytnout Ukrajině plnohodnotnou špičkovou výzbroj NATO, včetně dalekonosných raket. Pokud to neučiní, nezbavím se obavy, že budou hledat výmluvy i v okamžiku, kdy Rusáci vybombardují Košice, Kišiněv nebo Rigu !!! *** Musím stále opakovat, co prohlašuji (a nejen já) již od dubna? : https://ferohrabal.blogspot.com/…/drtiva-porazka-ruska… JEDINOU ŠANCÍ NA MÍR JE
DRTIVÁ PORÁŽKA RUSKA !
Nesuhlasim s p. CHmelarom. Putin nie je ziadny agresor a vy to musite vediet. Ale ak nevidite, preco Putin zacal specialnu operaciu na UA, tak , neviem,co povedat.USA ma absolutne na haku vselijake bezpecnostne organizacie, tak druhy si beru priklad z nich a nenechaju sa ohrozovat Zapadom ,USA Zelenskym a Caputovou.. Rusov a Ukrajincov som vzdy povazovala za jeden narod.Preto nechapem postoj a poziadavky.UA.Nechsa UA nestrka do NATO a nech neohrozuju Rusko.
najviac zbrani na Ukrajinu dovliekla ruSSacka armada, dalej dovaza drony z Iranu, a dovaza dokoca zivu silu- islamskych teroristov z Cecenska aby s radostou vrazdili krestanov SLovanov na Ukrajine
banda podporovatelov ruSSakov, agresora ktory bombarduje Ukrajinu
Všetko je zvrátené, prevrátené! Čo sme kedysi uctievali ako normálne, to je dnes nenormálne.
Čo viedlo prezidenta Putina k tomuto rozhodnutiu? Všade sa hovori že nevyprovokovana vojna. Tu počúvame, že v r. 2007 aj v r. 2008 Putin varoval pred rozširovaním členstva v NATO. Ako to, že niikto to nebral vážne?
Áno potrebujeme mier. To len tieto vládne hyeny si nedajú pokoj. Oni ujdú a my zostaneme a budeme trieť biedu a zimu.
Vojnu by nikto ale nikto nevyhral. Je to len ilúzia hlupákov Je iste len ze kameň na kameni by nezostal. Kto sa tu nádeja ze prežije práve on a ze ho bude cakat Raj na Zemi? Odpovedzte si každý sám. JE TO LEN MOJA ÚVAHA LEBO DOBA JE VEĽMI VAZNA
Kategorický nesúhlasím s Edom Chmelárom, čo sa týka Ukrajiny. Rusko musí vojnu vyhrať, lebo inak to bude desaťročia zmrazený konflikt ako v Koreí a lzraeli s arabášmi
Západ vytvoril nenávisť proti Rusom. Vojna je na UA od 14 roku. Kde boli všetci ktorí majú dnes mnoho rečí vtedy keď sa tam vraždili ženy,deti a ten fašista Porosenko povedal že ich deti budú sedieť v pivniciach lebo ich budú ostreľovať a nebudú chodiť do školy lež deti UA budú v školách. Západ toto všetko podporoval a aj podporuje. Vojna je hrozná vec ale Amerika ide do krachu je im jedno koľko ľudí zomrie na UA. Zelensky mal možnosť podpísať Minske dohody ale na nátlak Ameriky to odmietol a toto sú dôsledky. Zničia životy,ekonomiky , národy a toto všetko podporujeme,je to hanba celému svetu že sa roky prizeral na to kam to celé smeruje.
Nazdávam sa, že Jaro Naď i Krúpa a mnohí ďalší rozumejú výroku „mier na prvom mieste“ tak, že majú na prvom mieste mieriť. Aj do „ruských propagandistov“, ktorými sme podľa nich všetci zúčastnení tejto akcie boli.
Mládež v pozadí zhromaždenia s ukrajinskými vlajkami a sloganom „stop ruskej dezinformácii“ asi tiež nepochopila, o čo úplne tomuto zhromaždeniu v počte ľudí cca.300, v medzinárodný deň mieru, ide. Za „lacnejší chlieb“ deň pred tým 5000 osôb, za svetový mier 300.
Naviem, či to v roku 1000.pred K., v roku 1.K., alebo 1750 bolo štatisticky inak…asi až v priebehu vojny na danom území… samsára, samsára, večná samsára, z ktorej sa vychádza síce len „tesnou bránou“, no kedykoľvek.
Tak to je ina banda prorusskych idiotov. Nemali byt ist pred RU ambasadu povedat ze mobilizaciou predlzuje russko vojnu?
Kym bude existovať komunisticko-nacisticke Rusko, mier nebude.
Ukrajina 1918
Azerbajdžan 1918
Poľsko 1920
Mongolsko 1924
Čína 1929
Ukrajina 1937
Azerbajdžan 1937
Japonsko 1938
Poľsko 1939
Fínsko 1939
Čina 1946
Čína 1950
Východné Nemecko 1953
Maďarsko 1956
Laos 1960
Vietnam 1961
Alžírsko 1962
Egypt (Spojená arabská republika) 1962
Jemen 1962
Sýria 1967
Československo 1968
Čína 1969
Kambodža 1970
Bangladéš 1972
Angola 1975
Etiópia 1977
Libanon 1982
Afganistan 1979
Azerbajdžan 1988
Gruzínsko 1991
Tadžikistan 1992
Moldavsko 1992
Gruzínsko1992
Tadžikistan 1992
Azerbajdžan 1992
Ingušsko 1992
Čečensko 1994
Azerbajdžan 1994
Dagestan 1994 a 1999
Gruzínsko 2008
Ukrajina 2014, 2022
Som rád že sa organizujú takéto akcie Sledujú to určite aj Rusi a tí si určite vyhodnotia kto tu chce a kto nechce vojnu ,,PITOMCI čo nám vládnu chcú ale národ nechce..Želám Ukrajincom zelenskemu rozum a skorý mier..
Som rád že sa organizujú takéto akcie Sledujú to určite aj Rusi a tí si určite vyhodnotia kto tu chce a kto nechce vojnu ,,PITOMCI čo nám vládnu chcú ale národ nechce..Želám Ukrajincom skorý mier..
Je úplne zbytočné hľadať vojnových štváčov u nás, organizovať pochdy za mier, ak na toho čo to všetko spískal a ako jediný má možnosť to šialenstvo zastaviť nedáte načele s Chmelárom dopustiť!! Súdruh Putin to začal, súdruh Putin to musí skončiť !! Ak by ovšem chcel, namiesto mieru však zvolil mobilizáciu a eskaláciu vojny! no aj to ako všetko u súdruha Putina S E L E K T Í V N E!!
obyčajný mužik každý no synčekovia oligarchov žiaden!…viď tu:
https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/641237-peskova-juniora-nachytali-na-odvod-do-armady-odmietol-ist/
A ja rusom
Hovorím to neustále Odstráňte Zelenskeho a mate mier..
Výborná akcia, bolo by super, keby ste niečo podobné mohli zorganizovať aj v iných mestách, aspoň v tých krajských. Som presvedčená, že by sa zúčastnilo oveľa viac odporcov vojen,, ktorí nemohli prísť do Bratislavy. Každý rozumný človek chápe o čom je vojna a preto stojí na strane mieru.
Mier je najpodstatnejšia podmienka, aby mal zajtrajšok nádej, a preto zatrieďovanie kohokoľvek z účastníkov do politických skupín je trťoradé. Nadväzujúci mierový pochod sa vyhol akýmkoľvek nepatričným výkrikom z nenávisti alebo nevedomosti. Osobne sa mi páčilo poukázanie na to, že mier nie je len neprítomnosť vojny. Prirovnal by som mier k rastúcemu stromu.
Mier je najpodstatnejšia podmienka preto, aby mal zajtrajšok zmysel, preto zatrieďovanie kohokoľvek z účastníkov do politických zoskupení nedáva východisko. Mierový pochod bol pokojbý, bez výkrikov nenácisti ku komukoľvek – mlčanie bolo veľavravné.
Krásne p. Chmelar.
Gregsa je prevracac kabatov, za peniaze zaspieva aj Luciferovi.
Súhlasím.Nenávisť plodí ďalšiu nenávisť,a preto nezávislé štáty pri vzájomnej spolupráci by mohli naštartovať rozvoj našej zeme.Investície vkladané do zbrojenia použiť na lepší život ludstva.
Volydymyr zelený kope hrob ukrajine a ukrajincom .
Chmelar, Carnogursky, pekne, samy pro-rusky zapredanec. Nech zije KGB. ??
Jano, viem ako vyzerá proruský zaredanec. Prosím, napíš mi ale, ako vyzerá a čo hovorí americký zapredanec. To mi nikto nevie objasniť.
@Emil Bilčík Rovnako ako proeskymacky.? Neexistuje. USA, rovnako ako eskymaci nevyvijaju v SR nepriatelske a skodlive aktivity. Na rozdiel od Kremla. Staci?
@Jano Haba Ďakujem za objasnenie. Už viem.?
@Emil Bilčík Za malo. Este ale doplnim, ze ak clovek preferuje tyraniu pred demokraciou (taki ludia tiez existuju), potom prenho plati viacmenej opak toho co som pisal… Pekny den.
Všetci vieme, že šušňovodič Chmelár miluje holuby ☝?
Putinovo rozhodnutie zmobilizovať a poslať státisíce ľudí do mlynčeka na mäso za vágne a protichodné ciele, či už ide o boj proti „kolektívnemu Západu“, budovanie Novorossia alebo ochranu obyvateľov Donbasu pred „nacistami“, opäť raz nastolila otázku o povahe ruskej moci a pôvode toho zjavného zla.čo ona robí. Kde sa podela ochota posielať na smrť a zabíjať svojich obyvateľov a obyvateľov susednej krajiny, premeniť vlastný štát na medzinárodného vyvrheľa, aby konečne dobila už aj tak slabnúcu ekonomiku? Premenilo sa Rusko na fašistický štát, alebo je to, čoho sme svedkami, prejavom nevyčerpateľného imperializmu? Pokusy vysvetliť, čo sa deje v rámci fašistických ideologických projektov alebo európskych koloniálnych vojen o územia a zdroje, komplikuje skutočnosť, že to, čo robia úrady, je opísané v iných, pre Rusko starodávnejších a známych kategóriách – autokracia a svojvôľa.
GRRRRRC!!!
stretnutie proruskych propagandistov
ziaden pochod za mier.. taracka proti EU . chodte do toho vasho uzasneho Ruska a uzite si ten mier a lasku.
My chceme mier
Pani ma „fascinuje“… zobudila sa pred pol rokom napriek tomu, že na Ukrajine trvá vojna od roku 2014 a bola dôsledkom brutálneho, protiústavného a nedemokratického prevratu.
Oháňa sa demokraciou, apeluje na štáty EÚ, pritom je to jej Ukrajina, ktorá roky neuznáva demokratické princípy, utláča ruskojazyčné menšiny, popiera im vzdelávanie v ich rodnom jazyku, blokuje ruskojazyčné tv stanice, zakazuje v obchodoch rozprávať po rusky a vyše 8 rokov bombarduje Donbas…
Len dnes, 22. septembra zahynulo 7 ľudí v Donecku (z toho 2 dievčatá vo veku 14 a 17 rokov) vďaka vojenskej „pomoci“ Západu – 155mm munícii, ktorú používajú aj slovenské húfnice Zuzana.
Pani je pokrytec a najprv by si mala otvoriť oči a pozametať pred vlastným, ukrajinským prahom.
Pani ma „fascinuje“… zobudila sa pred pol rokom napriek tomu, že na Ukrajine trvá vojna od roku 2014 a bola dôsledkom brutálneho, protiústavného a nedemokratického prevratu.
Oháňa sa demokraciou, apeluje na štáty EÚ, pritom je to jej Ukrajina, ktorá roky neuznáva demokratické princípy, utláča ruskojazyčné menšiny, popiera im vzdelávanie v ich rodnom jazyku, blokuje ruskojazyčné tv stanice, zakazuje v obchodoch rozprávať po rusky a vyše 8 rokov bombarduje Donbas…
Len dnes, 22. septembra zahynulo 7 ľudí v Donecku, z toho 2 dievčatá vo veku 14 a 17 rokov) vďaka vojenskej „pomoci“ Západu – 155mm munícii, ktorú používajú aj slovenské húfnice Zuzana.
Pani je pokrytec a najprv by si mala otvoriť oči a pozametať pred vlastným, ukrajinským prahom.
Naše akože elity, ženú svoje národy do náručia vojny.. Sú to hladné beštie, túžiaci po moci, peniazoch a krvi
Največši vojnoví štváči a bolševický kolaboranti tu idú spievať o mieri, hahahahaha.
Veľká vdaka pán Chmelár.
SLAVA UKRAINE
Banderovski potkani idú na Sibír pracovať 😉
Máte veľkú pravdu, ľudia EU sú rukojemnikmi politikov. Prečo si nesadnu zamierovy stôl s nedohodnú sa pokoji a mieri! Títo naši politici nevedia čo je diplomacia a poslúchajú čo im nakažu v EU a USA.Ludia v EU sú ich rukojemníci!
Zapamätajte si pokiaľ budú na celom svete bohatý ľudia a nebudeme si všetci rovný tak bude na svete chudoba a vojny
Toto je protest mudrosraci, Igor sa asi smeje? Pozrite si protesty v CZ, I, F, E, atd. //Podobne je aj bluznenie: o generálnom strajku (fabriky súkromné); placky na pracovnom plasti „som v strajku“ a pracuje ; zbieranie vypovedi miesto podania obcanom; atď. //Nikto nehovori o zlom volebnom systeme, odluky od cirkvi, o nových skupinkách, o zahraničných vojakov na SK, … //Témy mier, vojna, ako za socika, len s tím rozdielom, že zhromaždenia boli povinné a hostia boli vietnamci, palestinci, africania, Kubánci. Co sa zmenilo? Tak takze.
Zial tieto prejavy treba smerovat do Ruska a Putinovi. No tam by vas za taketo reci hned zavreli. 🙁
Zial tieto pr3javy treba smerovat do Ruska a Putinovi. No tam by vas za taketo reci hned zavreli. 🙁
Prosim vas ruski otroci upozornite svojho pana skrcka liliputina aby neeskaloval situaciu. Prehravaju, nech prestanu dovazat zbrane zo Severnej Korei a Iranu.
Chmelar je vojnovy stvac.
pri prejave tej starej panej som plakala
Jedno je pravda. Ze vdaka ludom co tam ziapu a volaju po takych veciach ze to normalne sa clovek aj za nich hanbi, tak vdaka nim aj ked sa tam stretne 100 000 ludi tak to nebudu brat seriozne a budu sa odvolavat na blaznov.
Dajme tomu, že by sa Ukrajinci vzdali a odovzdali svoju zem Rusku. Pre mier (…). Ďaľšie milióny, možno 10-15mil Ukrajincov by z vlasti utekalo na západ. Pred tým, čo by nasledovalo.
Sú tu diskutujúci ochotní prijať milión Ukrajincov na Slovenku???
Bez problemov, kedze vacsina „diskutujucich“ su asi len ruski trolovia. Nechcem verit, ze sme az taki blbi. ?
Dajme tomu, že by sa Ukrajinci vzdali a odovzdali svoju zem Rusku. Pre mier (…). Ďaľšie milióny, možno 10-15mil Ukrajincov by z vlasti utekalo na západ.
Sú tu diskutujúci prijať milión Ukrajincov na Slovenku?
Aj v Jemene sa bojuje a obete na civilistoch sú väčšie ako na Ukrajine. Prečo tento konflikt nikto nerieši? Žeby preto že Jemen neleží pri Rusku? Tým neobhajujem konflikt na Ukrajine. Všetko má na „svedomí“ rozťahovanie západu, hlavne USA.
Veru, keby lezal pri Rusku, uz by to bolo Rusko ? a nie Jemen a teda ziadna vojna by nebola. Slovania predsa nebojuju so Slovanmi, aj ked jemenskymi… ??
@Jano Haba Už dávno som zistila, že si hlupák, takže „no coment“.
každý normálne zmýšľajúci človek chce život bez vojen a utrpenia, to je logické. lenže USA a ich globalistická politika niči jednotlivé krajiny a vyvoláva konflikty už od roku 1945. Ich cieĺom bolo neustále likvidovať rusko, pokračuje to dodnes. Mýlim sa?!
Mýliš. Niet imperialistickejsej krajiny ako Rusko.
Ukrajina 1918
Azerbajdžan 1918
Poľsko 1920
Mongolsko 1924
Čína 1929
Ukrajina 1937
Azerbajdžan 1937
Japonsko 1938
Poľsko 1939
Fínsko 1939
Čina 1946
Čína 1950
Východné Nemecko 1953
Maďarsko 1956
Laos 1960
Vietnam 1961
Alžírsko 1962
Egypt (Spojená arabská republika) 1962
Jemen 1962
Sýria 1967
Československo 1968
Čína 1969
Kambodža 1970
Bangladéš 1972
Angola 1975
Etiópia 1977
Libanon 1982
Afganistan 1979
Azerbajdžan 1988
Gruzínsko 1991
Tadžikistan 1992
Moldavsko 1992
Gruzínsko1992
Tadžikistan 1992
Azerbajdžan 1992
Ingušsko 1992
Čečensko 1994
Azerbajdžan 1994
Dagestan 1994 a 1999
Gruzínsko 2008
Ukrajina 2014, 2022
Prečo dávate slovo komunistickým pohrobkom
Juraj Takac ;Preto lebo vladnu nacisticki pohrobkovia v Europe!
@monika Lunakova To ano taka LePenova, ci u nas blb Uhrik a vymlety Kotleba a dalsie naci-ohavy, co si ich tupi komunisticki pohrobkovia volia. ?
Jazyk ako zbran = informacna vojna = propaganda = false flags, hoax, konspiracia, cenzura, trestne stihanie, media, politici, mimovladky….bojuje snad Zelensky rukami? A londyn, washington…?
Krásna pieseň, ďakujem pán Greksa.♥
Nie som vychod ani zapad ale kedy a kde padli bomby ci rakety vedla Kyjeva……
Prvé rakety padli z Kijeva na Donbas a Luhansko po majdane 2014 a padajú do dnes.
Jediní, ktorí môžu okamžite dosiahnuť mier, sú ruskí nacisti. Nech nacistické Rusko stiahne svoju armádu z Ukrajiny a je po vojne. Ale ono, v mene mieru asi, mobilizuje.
Chmelar rusky svab podporujuci rusku agresiu a rusky nacisticky rezim by mal.chodit kanalmi …vlastizradca..
Takéto masové pochody by mali byť v každom meste alebo aspoň v každej metropole.
diplomati vsetkych krajin spojte sa
Přátelé, kamarádi, bratři… Celý slovenský národ i vaším konáním se začalo zjednocování národů a lidí po celém světě. Touhle tou cestou je nastavené vítězství míru ve světě. ???
Uzitoční idioti – vidím, že Mníchovský syndróm ešte žije – ešteže pred 80 rokmi ľudia takto neblbli – aj keď čo nám je to platné s blízkym rašistickým imperializmom za hranicami a domácimi rašistickými kolaborantami…
Preco ste nesli pred Rusku ambasadu protestovat ze chcete mier!? Ked sa ruSSi stahnu z Ukrajiny, bude mier!
… aha, ruSSka ambasada je sponzor. Tak nic…
1:09:09 pani co prezila vojnu, silny prejav, odporucam zrýchlit na 1.25 prehravanie
My, starí sme už pomalí, pretrpte svoju netrpezlivosť s nami, aj s tou starou paňou, čo prežila vojnu………
Děkuji z Prahy
novinari ludia potrebuju informacie o aktualnom diani na slovensku ale ich cenzurujete
To je jako pomáhat vrahům ve vězení .
TY co pořádají takové akce pomáhají Moskvě. Rozhodně nepomáhají naší zemi
Ved to asi Kremel aj stedro plati. ? Jeden rozvracac vlastnej krajiny vedla druheho… a ti otupeni ludkovia im este aj tlieskaju. ?
Satan je opísaný v biblii.navod zla?ochrana ľudí no nie všetkych…v mene biblického projektu ľahko veľa ľudí… Slovanov odtajniť archívy Vatikánu Talianska Nemecka Británie.rusko cto to odtajnilo…kto zarobil.zlo zarába zlato.
P. Chmelár ďakujem za Vaše úsilie, ľutujem, že som sa nemohla zúčastniť, máte moju plnú podporu.
Gdo koho napadol gdo porušil zmluvi feťák zelenski alebo gdo gdo
Mier❤️✊✊✊
Ano, ta 96r pani to jasne povedala, stop zasielaniu zbraní. Takymto sposobom nedosiahneme mier. Lenze od zaciatku je jasné, ze vladnym predstavitelom v EU a USA ide o vojnu. Oni len dodaju zbrane.
Ano, ta 96r pani to jasne povedala, stop zasielaniu zbraní. Takymto sposobom nedosiahneme mier. Lenze od zaciatku je jasné, ze vladnym predstavitelom v EU a USA ide o vojnu medzi slovanmi.
Pán Chmelár klobúk dolu držím palce POKRAČUJTE v burcovaní ľudí za MIER .
Dakujem som dojata
Mier pre vsetkych ludi na zemi
Vážený p.Ekert ( prevádzkovatel Ereportu) ak ste sa už dali na takú bohumilú akciu ktorú ako myšlienku
chválim a podporujem tak prečo prosím vás blokujete opozičné názory?
Veď ak som si istý svojou pravdou tak mi iný názor nemôže vadiť?
Alebo aj vy zdielate názor súdruha Chmelára, že iba tam kde je názorová jednota nemá konkurenciu??
Tak potom vo všetkej úcte k vám nieste novinár ale pokrytec a demagóg!
Nech sa vám darí!
Vážený p.Ekert ( prevádzkovatel Ereportu) ak ste sa už dali na takú bohumilú akciu ktorú ako myšlienku
cválim a podporujem tak prečo prosím vás blokujete opozičné názory?
Veď ak som si istý svojou pravdou tak mi iný názor nemôže vadiť?
Alebo aj vy zdielate názor súdruha Chmelára, že iba tam kde je názorová jednota nemá konkurenciu??
Tak potom vo všetkej úcte k vám nieste novinár ale pokrytec a demagóg!
Nech sa vám darí!
Vážený p.Ekert ( prevádzkovatel Ereportu) ak ste sa už dali na takú bohumilú akciu ktorú ako myšlienku
cválim a podporujem tak prečo prosím vás blokujete opozičné názory?
Veď ak som si istý svojou pravdou tak mi iný názor nemôže vadiť?
Toto hajzlíci čo sú pri moci chcú vyprovokovať vojnu.A keď vojna začne,ujde ako potkany!
Prosim vas robte castejsie taketp strtnutia robte ho po celom Slovensku dakujeme za pravdive video Mier celemu Svetu na tejto planete Pane Boze ochranuj nas pref zakernymi vojnami a krvi prelievaniu
plačem čo sa deje, prečo sa zabíja? Chamtivci spamätajte sa ! Pomôž nám Vyššia moc.
Dakujem za vynikajuce vydeo som pri vas z dusou velmi blizko dakujeme organizatorom protestu za take video
Som od vas daleko ale som za mier v celej krajine dakujem vam za taketo podujatie vela zdravia vsetkym
Na Ukraine je sebazničujuca rana Slovanskej‘ ľudskosti vyvolaná a spôsobená Anglosaskov ničiacov zvrátenostov…! Slovanstvo sa má teraz možnosť spojiť a vzoprieť končiacej, stáročia obludnej hegemónii Anglosaskej vražednosti ľudskej civilizácie…! Je čas vymiesť fašizmus a agresiu ľudstva..! Prezradím Vám niečo z budúcnosti : Slovensko bude to‘ epicentrum‘ budúcej Slovansko-Ázijskej empatickej civilizácie ! Žijeme pravek budúcnosti !
Som za mier, ale som zaroven aj proti fasizmu myslite ze fasizmus je mozne zlikvidovat diplomatickou cestou , alebo nechat dalej vrazdit ruskych obcanov na Ukrajine? Zamyslite sa. Ja som za mier ale bez fasizmu!! Vdaka velekemu ruskemu narodu ktory v boji s fasizmom prinasa navacsie obete. Pyttam sa Chmelara, ktory velmi aktivne kade chodi tam rozdava rozumy a ktory tak nenavidi Putina nech namiesto Ukrajiny ide do RF a poradi ako vykynozit fasizmus diplomatickou cestou.
Som za mier, ale som zaroven aj proti fasizmu myslite ze fasizmus je mozne zlikvidovat diplomatickou cestou , alebo nechat dalej vrazdit ruskych obcanov na Ukrajine? Zamyslite sa. Ja som za mier ale bez fasizmu!! Vdaka velekemu ruskemu narodu ktory v boji s fasizmom prinasa navacsie obete.
Túto pani by si mali vipocut mladý ľudia a zamyslieť sa nad týmito slovami co povedala táto pani nie sa smiať na dochodcoch ze že sa zúčastňujú na takýchto podujatiach
Marian si borec vážim si ťa.
Zosnulý pápež Ján Pavol druhý pred týmto varoval. „Pán boh ochranuj tento svet, ked sa začnú biť slovanské národy.“
Presne tak, bol som aj v Ríme pokloniť sa hrobke Jána Pavla II , nášho slovanského pápeža.
Ďakujem e reportu za záznam. Ste perfektný. Pan Chmelár, škoda, že ste sa nestali v minulých volbach prezidentom. Možno teraz nastal čas na Vašu kandidatúru a ty čo volili Pezinskú skládku a nie Vás, pochopili.
No kto iný keď nie minister obrany Naď
Markiza je americká a čudujem sa Puškarovej a spol že tam vôbec pracuju ale peniaze ich asi pohltili hanba im
Jej dedo bol fašista tak čo od nej čakať ona tam nemá čo robiť ako líderka aj s celou EU
Presne tak je to kartel menegerov na Wall Street s menami Black Rock a Vanguard na vrchole zo Silicon Valey,Google,Amazon,Apple ,Facebook a Microsoft ktorí rozhodujú o celom svete
ak sa ukončí genocída SLOVáKOV PODľa bodu C až potom môžeme pomáhť https://sk.wikipedia.org/wiki/Genoc%C3%ADda_(pr%C3%A1vo)#:~:text=Genoc%C3%ADda%20%28pr%C3%A1vo%29%20Genoc%C3%ADda%20alebo%20genoc%C3%ADdium%20je%20%C4%8Diasto%C4%8Dn%C3%A9%20alebo,jazykov%C3%BDch%2C%20n%C3%A1rodnostn%C3%BDch%2C%20niekedy%20aj%20kult%C3%BArnych%20%C4%8Di%20politick%C3%BDch%20pr%C3%AD%C4%8Din.
nech povie koľko rokov ukrajinský vojaci znásilnovaly vlastné ženy a zabíjali vlastné deti 10 rokov a neboli žiadne sankcie
nevie kecat po ukrajinsky lebo je ruska
Vyše 90% Ukrajincov rozpráva rusky ,vážená ,ak to náhodou neviete .Ani predchádzajúci ukrajinský prezident Porošenko neovládal ukrajnský jazyk aj keď práve on zakázal používanie ruštiny.
Si dobra aj dobre kecáš.
Prečo nemáte čislo učtu kde by sa Vás dalo podporiť???
Správne nakopať USA riť!
Pán Kavan je zdezorientovaný.
Ktovie či pán Kavan.?
@Marta Hrubčinová Pán Kavan to uŕčite nie je.
@Jozef Kajtar Vám sa zdá že je to pani Kavanová?
@Marta Hrubčinová Neporozumené.Zdezorientovaný nie je p.Kavan,ale j.lovas.
@Jozef Kajtar Ahá, tak sorry.
@Marta Hrubčinová o.k?
Trebalo posielať zbrane na Ukrajinu, pretože Ukrajina určite Rusko vojensky porazí. Určite??? Máme tu ruskú mobilizáciu, takže by sa Ukrajinci asi nemali príliš vytešovať. Toto Západ tými dodávkami zbraní chcel dosiahnuť???? Dosiahnúť ešte väčšiu eskaláciu konfliktu??? Eskalácia bude zrejme len rásť, ale to sa dalo takouto zbraňovou politikou očakávať. Teraz na Ukrajine zrejme potečie ešte viac krvi. Je to strašné, je to hrôza. Miesto toho, aby sa Západ pokúšal o diplomatické riešenia na obidvoch stranách, tak to teda nie, treba konflikt ešte viac rozdúchať, aby viac zbĺkol. Zbrane, zbrane, zbrane!!! To je mantra mierového zboru z Bruselu a Washingtonu. Najmä zbrane z USA, ktoré sú najväčším zbraňovým-finančným donorom pre Ukrajinu. Bola aspoň nejaká snaha Západu dotlačiť obe strany k rokovaciemu stolu???? Absolútne nie!!! Len vyhrážky, sankcie, poúčania, koľko techniky (zbraní) treba na Ukrajinu poslať. Gratulujem, presne takto sa konflikty vyhrocujú a predlžujú.Toto nie je cesta k mieru, ale cesta k dlhodobej vojne, možno aj k tej veľkej vojne.Toto je aká politika??? Putin len sile rozumie, to je čo za chorá politika???? Vojna musí byť úplne to posledné riešenie. Na čo je nám potom diplomacia, ktorá neurobila pred týmto konfliktom absolútne nič, aby k vojne nedošlo. Na čo nám takáto diplomacia je??? Je nám presne na hovno! Amerika dokonca stanovovala v predstihu dátum vojny. Prečo sa nesnažili na poli diplomacie takejto vojne zabrániť. Nedalo sa???? Nechceli????? Takéto otázky sa človeku priam tisnú na jazyk.
Cui bono?????? V koho prospech je predlžovanie konfliktu??? Môžeme sa všetci zamyslieť. V dlhodobej vojne vojensky čo najviac oslabiť Rusko, následne s nespokojnými Rusmi v Rusku samotnom zosadiť Putina, teda terajší režim. Potom si Rusko s novou prozápadne orientovanou vládou disidentov krásne podmaniť. A rozdeliť si nerastné bohatstvo, teda Rusko kolonizovať. Ostatné slovanské štáty sú už predsa od roku 1989 dávno submisívne kolónie Západu. Už ostalo len Rusko. Posledná suverénna slovanská krajina. Rusko má veľmi veľa chýb, naozaj veľmi veľa, ale aspoň je to nezávislá suverénna krajina. Môj názor, nikomu ho nevnucujem, absolútne nikto s ním nemusí súhlasiť. Ale áno, ak sa dobrovoľne rozhodnete byť submisívnym otrokom Západu máte na to právo, to nespochybňujem, ale nie všetci na Ukrajine s tým súhlasili, nie všetci chceli patriť na ten „vysnený“ Západ. Začal sa rok 2014. Anexia Krymu, rovnako sa začala vojna na Donbase, kde Ukrajina spustila takzvanú „protiteroristickú“ vojenskú operáciu voči vlastným občanom na východe krajiny, aj to bola predsa odporná vojna. Konflikt vyústil až do dnešnej krvavej podoby. Ani jedna strana nie je svätá, to nie.
Preto sa malo urobiť všetko preto, aby sa konflikt urovnal. Spravilo sa všetko preto????? Robí sa všetko preto????? Je o to aj na Západe záujem s takouto zbraňovou politikou????
Odpovedať si musíte sami.
Trebalo posielať zbrane na Ukrajinu, pretože Ukrajina určite Rusko vojensky porazí. Určite??? Máme tu ruskú mobilizáciu, takže by sa Ukrajinci asi nemali príliš vytešovať. Toto Západ tými dodávkami zbraní chcel dosiahnuť???? Dosiahnúť ešte väčšiu eskaláciu konfliktu??? Eskalácia bude zrejme len rásť, ale to sa dalo takouto zbraňovou politikou očakávať. Teraz na Ukrajine zrejme potečie ešte viac krvi. Je to strašné, je to hrôza. Miesto toho, aby sa Západ pokúšal o diplomatické riešenia na obidvoch stranách, tak to teda nie, treba konflikt ešte viac rozdúchať, aby viac zbĺkol. Zbrane, zbrane, zbrane!!! To je mantra mierového zboru z Bruselu a Washingtonu. Najmä zbrane z USA, ktoré sú najväčším zbraňovým-finančným donorom pre Ukrajinu. Bola aspoň nejaká snaha Západu dotlačiť obe strany k rokovaciemu stolu???? Absolútne nie!!! Len vyhrážky, sankcie, poúčania, koľko techniky (zbraní) treba na Ukrajinu poslať. Gratulujem, presne takto sa konflikty vyhrocujú a predlžujú.Toto nie je cesta k mieru, ale cesta k dlhodobej vojne, možno aj k tej veľkej vojne.Toto je aká politika??? Putin len sile rozumie, to je čo za chorá politika???? Vojna musí byť úplne to posledné riešenie. Na čo je nám potom diplomacia, ktorá neurobila pred týmto konfliktom absolútne nič, aby k vojne nedošlo. Na čo nám takáto diplomacia je??? Je nám presne na hovno! Amerika dokonca stanovovala v predstihu dátum vojny. Prečo sa nesnažili na poli diplomacie takejto vojne zabrániť. Nedalo sa???? Nechceli????? Takéto otázky sa človeku priam tisnú na jazyk.
Cui bono?????? V koho prospech je predlžovanie konfliktu??? Môžeme sa všetci zamyslieť. V dlhodobej vojne vojensky čo najviac oslabiť Rusko, následne s nespokojnými Rusmi v Rusku samotnom zosadiť Putina, teda terajší režim. Potom si Rusko s novou prozápadne orientovanou vládou disidentov krásne podmaniť. A rozdeliť si nerastné bohatstvo, teda Rusko kolonizovať. Ostatné slovanské štáty sú už predsa od roku 1989 dávno submisívne kolónie Západu. Už ostalo len Rusko. Posledná suverénna slovanská krajina. Rusko má veľmi veľa chýb, naozaj veľmi veľa, ale aspoň je to nezávislá suverénna krajina. Môj názor, nikomu ho nevnucujem, absolútne nikto s ním nemusí súhlasiť. Ale áno, ak sa dobrovoľne rozhodnete byť submisívnym otrokom Západu máte na to právo, to nespochybňujem, ale nie všetci na Ukrajine s tým súhlasili, nie všetci chceli patriť na ten „vysnený“ Západ. Začal sa rok 2014. Anexia Krymu, rovnako sa začala vojna na Donbase, kde Ukrajina spustila takzvanú „protiteroristickú“ vojenskú operáciu voči vlastným občanom na východe krajiny, aj to bola predsa odporná vojna. Konflikt vyústil až do dnešnej krvavej podoby. Ani jedna strana nie je svätá, to nie.
Preto sa malo urobiť všetko preto, aby sa konflikt urovnal. Spravilo sa všetko preto????? Robí sa všetko preto????? Je o to aj na Západe záujem s takouto zbraňovou politikou????
Odpovedať si musíte sami.
Trebalo posielať zbrane na Ukrajinu, pretože Ukrajina určite Rusko vojensky porazí. Určite??? Máme tu ruskú mobilizáciu, takže by sa Ukrajinci asi nemali príliš vytešovať. Toto Západ tými dodávkami zbraní chcel dosiahnuť???? Dosiahnúť ešte väčšiu eskaláciu konfliktu??? Eskalácia bude zrejme len rásť, ale to sa dalo takouto zbraňovou politikou očakávať. Teraz na Ukrajine zrejme potečie ešte viac krvi. Je to strašné, je to hrôza. Miesto toho, aby sa Západ pokúšal o diplomatické riešenia na obidvoch stranách, tak to teda nie, treba konflikt ešte viac rozdúchať, aby viac zbĺkol. Zbrane, zbrane, zbrane!!! To je mantra mierového zboru z Bruselu a Washingtonu. Najmä zbrane z USA, ktoré sú najväčším zbraňovým-finančným donorom pre Ukrajinu. Bola aspoň nejaká snaha Západu dotlačiť obe strany k rokovaciemu stolu???? Absolútne nie!!! Len vyhrážky, sankcie, poúčania, koľko techniky (zbraní) treba na Ukrajinu poslať. Gratulujem, presne takto sa konflikty vyhrocujú a predlžujú.Toto nie je cesta k mieru, ale cesta k dlhodobej vojne, možno aj k tej veľkej vojne.Toto je aká politika??? Putin len sile rozumie, to je čo za chorá politika???? Vojna musí byť úplne to posledné riešenie. Na čo je nám potom diplomacia, ktorá neurobila pred týmto konfliktom absolútne nič, aby k vojne nedošlo. Na čo nám takáto diplomacia je??? Je nám presne na hovno! Amerika dokonca stanovovala v predstihu dátum vojny. Prečo sa nesnažili na poli diplomacie takejto vojne zabrániť. Nedalo sa???? Nechceli????? Takéto otázky sa človeku priam tisnú na jazyk.
Cui bono?????? V koho prospech je predlžovanie konfliktu??? Môžeme sa všetci zamyslieť. V dlhodobej vojne vojensky čo najviac oslabiť Rusko, následne s nespokojnými Rusmi v Rusku samotnom zosadiť Putina, teda terajší režim. Potom Rusko s novou prozápadne orientovanou vládou disidentov krásne kolonizovať- podmaniť si. A rozdeliť si nerastné bohatstvo, teda Rusko kolonizovať. Ostatné slovanské štáty sú už predsa od roku 1989 dávno submisívne kolónie Západu. Už ostalo len Rusko. Posledná suverénna slovanská krajina. Rusko má veľmi veľa chýb, naozaj veľmi veľa, ale aspoň je to nezávislá suverénna krajina. Môj názor, nikomu ho nevnucujem, absolútne nikto s ním nemusí súhlasiť. Ale áno, ak sa dobrovoľne rozhodnete byť submisívnym otrokom Západu máte na to právo, to nespochybňujem, ale nie všetci na Ukrajine s tým súhlasili, nie všetci chceli patriť na ten „vysnený“ Západ. Začal sa rok 2014. Anexia Krymu, rovnako sa začala vojna na Donbase, kde Ukrajina spustila takzvanú „protiteroristickú“ vojenskú operáciu voči vlastným občanom na východe krajiny, aj to bola predsa odporná vojna. Konflikt vyústil až do dnešnej krvavej podoby. Ani jedna strana nie je svätá, to nie.
Preto sa malo urobiť všetko preto, aby sa konflikt urovnal. Spravilo sa všetko preto????? Robí sa všetko preto????? Je o to aj na Západe záujem s takouto zbraňovou politikou????
Odpovedať si musíte sami.
Trebalo posielať zbrane na Ukrajinu, pretože Ukrajina určite Rusko vojensky porazí. Určite??? Máme tu ruskú mobilizáciu, takže by sa Ukrajinci asi nemali príliš vytešovať. Toto Západ tými dodávkami zbraní chcel dosiahnuť???? Dosiahnúť ešte väčšiu eskaláciu konfliktu??? Eskalácia bude zrejme len rásť, ale to sa dalo takouto zbraňovou politikou očakávať. Teraz na Ukrajine zrejme potečie ešte viac krvi. Je to strašné, je to hrôza. Miesto toho, aby sa Západ pokúšal o diplomatické riešenia na obidvoch stranách, tak to teda nie, treba konflikt ešte viac rozdúchať, aby viac zbĺkol. Zbrane, zbrane, zbrane!!! To je mantra mierového zboru z Bruselu a Washingtonu. Najmä zbrane z USA, ktoré sú najväčším zbraňovým-finančným donorom pre Ukrajinu. Bola aspoň nejaká snaha Západu dotlačiť obe strany k rokovaciemu stolu???? Absolútne nie!!! Len vyhrážky, sankcie, poúčania, koľko techniky (zbraní) treba na Ukrajinu poslať. Gratulujem, presne takto sa konflikty vyhrocujú a predlžujú.Toto nie je cesta k mieru, ale cesta k dlhodobej vojne, možno aj k tej veľkej vojne.Toto je aká politika??? Putin len sile rozumie, to je čo za chorá politika???? Vojna musí byť úplne to posledné riešenie. Na čo je nám potom diplomacia, ktorá neurobila pred týmto konfliktom absolútne nič, aby k vojne nedošlo. Na čo nám takáto diplomacia je??? Je nám presne na hovno! Amerika dokonca stanovovala v predstihu dátum vojny. Prečo sa nesnažili na poli diplomacie takejto vojne zabrániť. Nedalo sa???? Nechceli????? Takéto otázky sa človeku priam tisnú na jazyk.
Cui bono?????? V koho prospech je predlžovanie konfliktu??? Môžeme sa všetci zamyslieť. V dlhodobej vojne vojensky čo najviac oslabiť Rusko, následne s nespokojnými Rusmi v Rusku samotnom zosadiť Putina, teda terajší režim. Potom Rusko s novou prozápadne orientovanou vládou disidentov krásne kolonizovať- podmaniť si Rusko. A rozdeliť si nerastné bohatstvo, teda Rusko kolonizovať. Ostatné slovanské štáty sú už predsa od roku 1989 dávno submisívne kolónie Západu. Už ostalo len Rusko. Posledná suverénna slovanská krajina. Rusko má veľmi veľa chýb, naozaj veľmi veľa, ale aspoň je to nezávislá suverénna krajina. Môj názor, nikomu ho nevnucujem, absolútne nikto s ním nemusí súhlasiť. Ale áno, ak sa dobrovoľne rozhodnete byť submisívnym otrokom Západu máte na to právo, to nespochybňujem, ale nie všetci na Ukrajine s tým súhlasili, nie všetci chceli patriť na ten „vysnený“ Západ. Začal sa rok 2014. Anexia Krymu, rovnako sa začala vojna na Donbase, kde Ukrajina spustila takzvanú „protiteroristickú“ vojenskú operáciu voči vlastným občanom na východe krajiny, aj to bola predsa odporná vojna. Konflikt vyústil až do dnešnej krvavej podoby. Ani jedna strana nie je svätá, to nie.
Preto sa malo urobiť všetko preto, aby sa konflikt urovnal. Spravilo sa všetko preto????? Robí sa všetko preto????? Je o to aj na Západe záujem s takouto zbraňovou politikou????
Odpovedať si musíte sami.
Žiaľ tá vojna niekomu vyhovuje, niekomu kto ju aj vyvolal a nieje to Ukrajina ani Rusko. Kľúčová otázka je, komu ten stav vyhovuje. Kto na tom profituje. Nieje to ani Ukrajina ani Rusko. Takže do kedy sa budene hrať na blbcov, ktorí akože nič nevedia, lokajov falošných europskych médií slúžiacich komu? Ani Ukrajine ani Rusku a žiaľ ani Európe!
SKVELÉ, PÁN CHMELÁR, VĎAKA!
Nechápem prečo ľudia potrebujú ten preklad a aj ten je slabý.
Tými dezolátmi mysleli svojich redaktorov.
Naď stvac roka hnus a hanba. Mier celému svetu
Plešatý opičák… Vlastizradca.
Prečo odsudzuješ kroky Ruska? Počúval si veľmi pozorne čo hovoril Putin? Asi nie. Odsudzoval si za tých 8 rokov kroky Ukrajiny? Nie, mlčal si a zatváral oči keď tam ukrofašisti zabíjali a upaľovali rusky hovoriacich občanov. Zatváral si oči keď v Odese za živa upaľovali a zabíjali rusky hovoriacich obyvateľov v dome odborov. Mlčal si!!! Neodsúdil si tento zvrhlý a neľudský čin!!! Keď si vedel, že cez naše územie sa preváža vojenská technika NATO na Ukrajinu a Ruskú hranicu, zase si mlčal a zatváral oči, neodsudzoval si to!!! Na tomto čine má veľký podiel nielen USA ale aj Tvoja vysnená zvrhlá EU!!!!! Nájdi si Aleju anjelov na Donbase, pomník donbaských detí, ktoré zomreli kravou rukou ukrofašistov!!!! Chodili na Donbas a lovili a strieľali ich ako divú zver!! Tu je odkaz Vám všetkým, ktorí ste doteraz mlčali a zrazu odsudzujete od muža z Donbasu
Boli ste ticho, keď za živa spálili Berkut.
Mlčali ste, keď „vlaky priateľstva“ išli po celej Ukrajine.
Mlčali ste, keď boli ľudia spálení v Odese.
Mlčali ste, keď sa zabíjali donecky ľud. Ženy, starší ľudia, deti. Všetko bez rozdielu.
Mlčali ste, keď ozbrojené sily Ukrajiny a Národná garda zbúrali školy, nemocnice a obytné budovy v Donecku.
Mlčali ste, keď mierumilovná Ukrajina zinscenovala blokády a vyhodila do povetria elektrické vedenie.
Boli ste ticho, nevšimli ste si sprievody s fakľami, ulice Šucheviča a múzeum Bandera.
Ignorovali ste schyzofrenické ukrovedenie sľubujúce etnické čistky a lustrácie a použitie bômb.
U nás ubehlo dlhých 8 rokov protestov a zmáhania sa.
A vy ste stále tvrdili Niet vojny!
No vy ste Mlčali.
Kde ste boli 8 rokov keď Rusi stále vyzývali na dialóg , kde ste boli keď sa neplnili minské dohody zo strany Ukrajiny? Kde ste boli keď cez celé územie Európy sa valili vlaky naložené vojenskou technikou na Ukrajinu? Kde ste boli keď zabíjali a bombardovali Donbas ? Mlčali ste!!!!
Mierová cesta existuje, ale nie keď je na druhej strane šialenec, pre ktorého dohovor znamená prijatie všetkých jejho šialených požidaviek. S bláznami sa nevyjednáva. Sú nevyzpytateľní.
Presne tak … S feťákom a zradcom sa nevyjednáva…
Z Vasej strany úbohý názor.
@Gokilo máte sa vyjadrovať k téme a nie ku mne. Tak sa vyjadtite k téme. Určite to bude niečo svetoborné, či?
@Mata k teme sa vyjadrili mnohí, nebudem sa opakovať. Predstava, ze Putin je za vsetko zodpovedný je iracionalna. Nechali ste sa zmanipulovať a demagogiizovať, tak som vas na to upozornila. Vyjadrili ste svoj názor, ja tiež.
@Mata vyjadrila som sa predsa k teme, na ktoru ste vy vyjadrili svoj nazor. Predstava, ze Putin je za vsetko zodpovedný je iracionalna. Nechali ste sa zmanipulovať a demagogiizovať, tak som vas na to upozornila. Vyjadrili ste svoj názor, ja tiež. Skuste sa sebakriticky zamyslieť na tym co ste napísali.
@Gokilo neivažijete nad odchodom do Ruska? Možno by sa Putin potešil, keď všetci odtiaľ prchajú. Zastávať sa vraha je scestné.
Zelenský je šialenec a feťák, my to vieme. Prečo ho potom západ podporuje? Lebo ho tam oni dosadili.
@Gokilo Ano, nie len Putin je za to zodpovedny, je v tom cela ta banda z Kremla. Lenze vacsina su byvali KGB-aci a tak vyjednavat sa s nimi neda. Su to uplne vymlete mozgy, co ziju v permanentnej predstave studenej vojny…
Ruskú federáciu definuje takto: Je to národ, ktorý disponuje historickou pamäťou o neustálom súboji s Germánmi Je to národ, ktorý za cenu desiatok miliónov obetí na životoch a rozvráteného hospodárstva zachránil 2/3 ľudstva od totálnej genocídy Je to národ, ktorý má v každej rodine jednu a viac obetí II. svetovej vojny Je to národ, pre ktorého vlastenectvo a obrana krajiny nie je trhovým kšeftom ale genetickou výbavou.
Pan Farkas, vystihnuté to pravé podstatné! Ďakujeme ! Celý proces za mier je mierumilovný, pokojný a obsažný k podstate veci k diplomacii dohodou mierovou cestou.
… ano a mierumilovne prave putin posiela stotisice chlapcov zdochnut za neho na Ukrajinu! Hlavne mierumilovne…
@Henry Viskup aspoň vidíš, kam až musí zasiahnuť, keď chce ochrániť svoju krajinu pred americkými supmi.
Toto všetko robia Spojené štáty americké z úzadia… A európski korupčníci ich poslúchajú ako stádo.
Tak ich nepodporuj. Neposielaj dolare do USA.. naco sa vtieras? Vypni USA internet, USA YouTube, USA fb. Twraz hned nepidporuj USA. Nooo.
Čoskoro budú medzinarodné procesy s ľuďmi, čo sa živili na pandémii, majú tak na svedomí milióny mŕtvych, podobne budú procesy s členmi európskych vlád, ktorí ničia svoje národy. Pripravujú sa medzinárodné procesy.
Žiadna vojna netrvala krátko.
Treba sa poďakovať Usákom za rozpútanie vojny. Skúšajú silu Ruska. Je mi ľúto mladých ľudí.
Vojnu treba rozpútať na Usáckej zemi.
Presne ?Usáci žerú pukance a pozerajú sa ako supy ako sa tu ničíme medzi sebou… Naše krajiny… Treba preniesť vojnu tam kto ju vyvoláva…
Tak o toto vam Rusom ide, vyvolat vojnu v USA. Ukrajina a polovica Afriky vam zjavne nestaci. Clovek aspon vie, co ste zac. ??
PAN CHMELÁR PATRÍ VÁM VEĽKÉ ĎAKUJEM SME SVAMI ,CHCEME MIER
Vojnový štváč Slovenska?
Moji kandidáti:
Naď, Osuský, Krúpa,Káčer.
Zabudol si na Čaptavú a jej extrémne rýchle podpísanie okupačnej zmluvy…
@Peter Kazimir Nezabudol.
Čaputova keby bol socializmus by rovnako poctivo plnila zadanie. Ak by bola iskrička bola by vzorná iskrička.Rovnako vzorná pionierka, vzorná zväzáčka a vzorná komunistka. A to, že to podpísala rýchlosťou blesku je , že je vzorná…
Tamtí sú kovaní rusofóbovia. ŠKODNÁ!
Lebo je rozdiel či je niekto presvedčený alebo užitočný.
Možno Naď je špecifický .
Je v tomto „binárny“.
Aj aj.
Ak by sa situácia vyznamne zmenila, „prehodnotil“ by svoj postoj a prijal nové hodnoty.
Tamtí by odišli na ranč alebo by dostali teplý flek v mimovládke!
@petstrecho Všetko je to škodná bez rozdielu… Taký Orbán háji záujmy Maďarska… Aspon niekto má zdravý rozum… Ale tak čo si národ navolil to má…
@Peter Kazimir Orbán sa správa rozumne.Ale robí na Slovensku psie kúsky. Dáva peniaze na kúpu realít s maďarskou históriou, platí busy, ktoré umožňujú maďarským deťom študovať v maďarských školách.Mimochodom títo idioti na Slovensku zadefinovali pre maďarov slovenský jazyk ako cudzí jazyk. Rovnako ako angličtina,nemčina,hebrejčina….
Ešte by mohli zadefinovať slováka ako nepriateľa maďarónov….
@petstrecho Ano dáva peniaze na kúpu realít… Ale predkúpne právo má Slovensko.A to že to naši somári nevyužili to je problém nás bohužial…
@Peter Kazimir Naši blbci dajú radšej peniaze na UA. Alebo ich pošlú sebe na účty. Včera hovoril maďarský diplomat na pôde OSN po rusky.
@Marta Hrubčinová Ano presne tak.To sa už ani normálne komentovať nedá… A ten maďarský diplomat čo hovoril po rusky tak klobúk dole… Už je tej rusofóbie a štvania proti Rusku veľa… Stačilo… Ludia niesu blbí…
@Peter Kazimir Je hrozné ako amíci prekrúcajú dejiny,ako forsírujú rusofóbiu a samých seba glorifikujú a odorujú.A my všetci nezmôžeme nič! Sprostí a nepríčetní Markízu a iné debilizujúce médiá žerú aj „s chlpami“. Dennodenne krivia pravdu,manipulujú.
Aj teraz ide film,kde v info o filme píšu:“ vďaka tejto bitke spojenci mohli oslobodiť Európu!“ Spojenci?!
ZSSR porazilo nemca,nie anglosasi! To amíkom nevadí.
Klamstvo, nenávisť nádoru sveta-anglosasov spravil z tohto sveta falosný,pokrytecko parazitický svet koristníkov,ktorí demoralizujú, debilizujú a rozvracajú všetko čo boli piliere demokracie,humanizmu a ľudskosti.
Byznis is byznis!
Ale, ale, už nieje EÚ zárukou mieru v Európe? Keby pán Chmelár precitol o niečo skôr, možno mohol vyhrať aj prezidentské voľby. Ale on mal klapky na očiach a demokraticky blokoval a mazal komenty, ktoré boli vtedy kritické k EÚ.
EÚ už nie je čo bývala. Keby za pánom Chmelárom stál Soros a Eset, bol by vyhral. Ale to by musel byť zapredanec.
Ale, ale, už nieje EÚ zárukou mieru v Európe? Keby pán Chmelár precitol o niečo skôr, možno mohol vyhrať aj prezidentské voľby. Ale on mal klapky na očiach a demokratický bloková a mazal komenty, ktoré boli vtedy kritické k EÚ.
Vojnový štvač SLOVENSKA NAGY , ČAPUTOVA A KAČER.
Pani Oľga,ja som bol presvedčený že toto všetko sa dialo a deje je na prvom mieste euro. Politik pán BORREL! ! ! A potom naši blbci vo vlade. Ten postval celú EU , samozrejme USA.
KONEČNE kultivovaný míting s kultivovanými ľuďmi!
Žiadny krikľúni, primitívi a naivní!
Edo Chmelár ĎAKUJEM!
Ukazal ste, že sa to dá !
KONEČNE kultivovaný míting s kultivovanými ľuďmi!
Žiadny krikľúni, primitívi a naivní!
Edo Chmelár ĎAKUJEM!
Ukazal ste, že dá sa to!
Provokatéri sa vždy nájdu. Stačí im pár euro.
Ľudia, na Ukrajine nie je vojna. Už si to konečne uvedomte. Špeciálna vojenská operácia, nie vojna. Pred vojnou si bojujúce strany vyhlásia vojnu, zahája mobilizáciu a už sa môže bojovať. Rusko tam už nemá za protistranu Ukronacistov, ale NATO a jeho sluhov. Dúfam, že názov krajiny Ukrajina zanikne ako propagácia nacizmu a nahradia ho iné možné názvy – Kyjevská rus, Malorusia, Novorossija, ……
Ľudia, na Ukrajine nie je vojna. Už si to konečne uvedomte. Špeciálna vojenská operácia, nie vojna. Pred vojnou si bojujúce strany vyhlásia vojnu, zahája mobilizáciu a už sa môže bojovať. Rusko tam už nemá za protistranu Ukronacistov, ale NATO a jeho sluhov. Dúfam, že názov krajiny Ukrajina zanikne ako propagácia nacizmu a nahradia ho iné možné názvy – Kyjevská rus, Malorusia, ……
Ľudia, na Ukrajine nie je vojna. Už si to konečne uvedomte. Špeciálna vojenská operácia, nie vojna. Pred vojnou si bojujúce strany vyhlásia vojnu, zahája mobilizáciu a už sa môže bojovať. Rusko tam už nemá za protistranu Ukronacistov, ale NATO a jeho sluhov. Dúfam, že názov krajiny Ukrajina zanikne ako propagácia nacizmu a nahradia ho iné možné názvy – Kyjevská rus, Malorusi, ……
Dámi a páni rečníci dávam dolu pomyselný klobúk, ďakujem za odvahu všetkým a aj prítomným zhromaždeným.Mier a pokoj všetkym
Pani a páni rečníci dávam dolu pomyselný klobúk, ďakujem za odvahu všetkým a aj prítomným zhromaždeným.Mier a pokoj všetkym
Čo čakáte od nastrčenej hlúpej figúrke Leyenovej?!Ja ale verím, že títo NWO Satani budú čoskoro zomletí Božími mlynmi.
Nech ruski nacisti odtiahnu domov a bude mier…jednoduche riesenie ..
Bohatí chcú byť bohatší, za každú cenu. V mene zisku oligarchovia dávajú na vojny peniaze a od chudoby žiadajú obetovať životy.
Je to tak… ?
Пусть будет в каждом человеке Мир. В душе его пусть светит Доброта. Тогда других понять нам станет легче, Проявится в нас Духа Красота.❤?????? Nech je v každom človeku Mier. Nech láskavosť žiari v jeho duši. Potom bude pre nás ľahšie porozumieť druhým, prejaví sa v nás Krása nášho Ducha.❤??????
Ten, kto chce mier, musí sa zodpovedne pripravovať na vojnu.
Podarilo sa anglosasom rozoštvat SLOVANOV. Slovania spametajme sa.
Presne.Slovania spojme sa a ukážme západu kam patrí…
Úprimná vďaka všetkým organizátorom aj zúčastneným! Pevné zdravie a veľa síl v boji za slobodu a mier!??❤?
Nech pomôže nám Boh.Nie Boh to všetko robí.Pán Ježiš hovoril o čase, ktorý príde, keď bude podvod obzvlášť veľký.Známky časov konca sa zobrazujú jeden po druhom.Verte v Pána a budete spasení.JE ČAS NA POKÁNIE!!! Pán je blízko.Chvenie zeme medzi národmi,pripravme cestu pre príchod Pána Ježiša Krista. Modlime sa aby bolo neskoro, keď temnota už otočila zem a vrah stojí pri dverách.Boží bič je blízko.Celý svet v krátkej dobe bude vo vojne a ulice budú zafarbené krvou.Hriech hnevá BOŽIU SPRAVODLIVOSŤ.!!! ĽUDIA !!! POKÁNIE, POKÁNIE, POKÁNIE..???
Situáciu sme spôsobili my, sami ľudia
Svetový deň mieru a naše médiá ticho.Asi oni sú tí praví dezolati.
Presne tak Kristínka.Média a presstitúti sú zalezení ako potkani… Úlohu majú jasnú… Len dezinformovať a dezinformovať… E-report veľká vďaka ❤
pani Bergerová SKVELÁA a SUPER-hrdinka. ĎAKUJEMEEE????????✌??????
pani Bargerová SKVELÁA a SUPER-hrdinka. ĎAKUJEMEEE????????✌??????
Už aby sa Slovensko opäť stalo právnym štátom. Potom budú všetci, ktorí podporujú Ukronacistický režim odsúdený za podporu a propagáciu nacizmu.
Krásny pokojný s dôstojný priebeh celého programu ďakujem vám Slovenský národ .Vážení hostia ste boli skvelý .ďakujem pánovi chmelarovy za veľmi slušné a pokojne moderovanie celého programu nech žije mier a večne bratstvo medzi slovanmi
Plne s Vami súhlasím, že bojovať s čímkoľvek alebo s kýmkoľvek je zlé. Každý boj je len pokračovanie nezvládnutej komunikácie mierovou cestou.
Tv Narkóza . Us hnoj.
Veľká pravda pán Chmelár ďakujeme
Anketu výhra Naď to bez debaty
Vizitka Babiše, ale i dalších, jsou zodpovědni všichni do jednoho, data za týden od 05. 09. – 11. 09. Očkovaní na JIP, jednotka intenzivní péče 509 lidí. Neočkovaní do nichž se započítávají i očkovaní, ale s menším odstupem než 14 dnů od očkování 218 lidí. Pro méně inteligentní to máme přesně 233 % vyšší nebezpečí úmrtí u očkovaných. Tím se opravdu každý chlubit nemůže. A to se nebavím o cenách energií. Ty důchody vám musí zvýšit, je to v zákonu, nenechte se opít rohlíkem. To je pomoc 0. Máte tam ty samé svině.
LC ešte mi povedz že obrana proti vzrastajúcemu počtu prípadov op. kiahní v CZ je namiesto očkovania chodiť často do ZOO tak padnem na ,,prdel“!!!
To kde vy antivaxeri na také π-¢oviny chodíte??…k Vasilisi Premúdrej Pekovej?….
p. CHmelár vďaka za zorganizovanie a pánu Kavanovi – vynikajúcemu ČZ diplomatovi- SUPER VĎAKA VEĽKÁ??????
Pán Migaš krásne slová. Toto malo odznieť na pôde OSN ?
Tu
To je sila, ľudia na pódiu rozprávajú o mieri a o spolunažívaní a o tom, že jednoducho nič nie je čiernobiele a je nutné sa dohodnúť, pretrhnúť ten začarovaný kruh, lebo príde deň D a ostane na svete len Adam a Eva. Napriek všetkému predsa len niektorí v chate a v komentároch nepochopili situáciu a o čom sa rozpráva.
Presne tak… A kým to pochopia bude už neskoro… Neviem ako môžu byť takí hlúpi…
Pán Farkašovsky, veľmi múdro, zrozumiteľne a správne ste národu povedal to, čo potrebuje vedieť, lebo skorumpované médiá to nepovedia. Mohol by ste byť vy ten, ktorého národ bude rešpektovať a zároveň nasledovať v boji za slobodu a za mier. Veľmi by som si to prial a verím, že aj všetci tí, ktorí chcú dobro pre Slovensko a mier vo svete. Veľa šťastia vám želám.
Boj za slobodu a mier!!!! To je presne to, co robia Ukrajinci!
A vy robite co?! Najradsej by ste nas zapredali ruSSku!
Hanbite sa!!!
Myslenim ste rovnaki vrahovia, ako ruSSi!
Koľko bolo ľudí?
Skvelí hostia, výborný nápad, Edo , veľká vďaka za toto podujatie )))
Ta pani 96 ročná bola super… Nik z dnešnej generácie si nevie predstaviť co za hrôzi sú vo vojne…. Snáď nik v dnešnej dobe to nechce zažiť
Pokud nechcete zažít válku , tak pošlete zbraně napadené Ukrajině. Jinak ty vypatlance z Kremlu nezastavíme
Máme veĺkú nádej,že táto cesta povedie k diplomatickému ukončeniu vojny.Veĺká vďaka všetkým ùčastníkom,ktorí prišli podporiť diplomatickú cestu k dosiahnutiu mieru.
… dovolím si vás opraviť, pani Anna Bergerová má 93 rokov… a všetci prítomní sme mali otvorené ústa a slzy v očiach pri jej príhovore bez papiera… ktorý bol spontánny a dopredu nepripravený… sama som videla, že ju naraz vpredu medzi zúčastnenými objavil náhodou pán Chmelár a pozval ju na pódium, povedať pár slov… žena ktorá zažila hrôzy vojny a bojovala proti fašizmu… je to dáma pred ktorou sa treba hlboko ukloniť a pobozkať jej ruky… v ktorých držala barly… je to seniorka, partizánka, členka SZPB… ktorej aktivisti z Fb stránky „Mier Ukrajine“ a ukrajinskí aktivisti, ktorí nám natierajú pomníky, chceli zabrániť ísť sa pokloniť na Slavín… položiť kytičku padlým a zapáliť im sviečku… nech sa páči video, bordel za účasti polície, ktorá sa len prizerá… zneúctenie pietneho miesta Slovenska banderovskými aktivistami… https://ereport.sk/dianie-na-slavine-ma-dohru-zvaz-protifasistickych-bojovnikov-odkryl-sokujuce-skutocnosti/
Ta pani 96 ročná bola super… Nič z dnešnej generácie si nevie predstaviť co za hrôzi sú vo vojne…. Snáď nik v dnešnej dobe to nechce zažiť
Ta pani 96 ročná bola super… Nič z dnešnej generácie si nevie predstaviť co za hrozí sú vo vojne
Vdaka organizatorom za toto potrebne podujatie. Kiez by coskoro prinieslo očakávané ovocie mieru pre Ukrajinu i Rusko
https://youtu.be/KRBjwGPIVh0
Ked pocujem slovo aktivista, chce sa mi zvracat
Aj mne ???.Platení somári…
Stací prestat posielat nase peniaze a nase zbrane na Ukrajinu a mier bude hned
A na Kavana či čarnogurkého len tolko že toto začali práve oni iniciátori špinavej charty 77. Toto čo sa deje je len následkom toho čo podpisovali a dokonali pádom socializmu a rozpadom ZSSR. Taký kolaboranti akým bol anickrist Gorbačov si nezaslúži ani ležat v Ruskej zemi.
???
A na Kavana či čarnogurkého len tolko že toto začali práve oni iniciátori špinavej charty 77. Toto čo sa deje je len následkom toho čo podpisovali a dokonali pádom socializmu a rozpadom ZSSR. Taký kolaboranti akým bol anickrist Gorbačov len pokračoval v diele opičiaka Adolfa.
Vynikajuci protest,priamy, jednoduchy,pravdivy,bez politiky.Dakujem,video som pozrel cele.Plne suhlasim s vasimi nazormi-MIER+Koniec VOJNY, HROZOVLADY-ZUZY a spol.
Múdre ,objektívne ďakujem! Zaujímavé že duhovi aStanke neusporiadaju žiadne mierové zhromaždenia zmrdi falošný .
Marian Greksa, veľký palec hore
Pridávam sa ?.
Všetko tlačíte do evidentne do pravicového liberálneho hniezda zvaného Bratislava a potom sa čudujete že účast aká bola v Prahe je a aj zostane len snom. B.B. ako keby neexistovala a pritom by tam prišlo ovela viac ludí ako do arogantnej pravicovej Bratislave.
Uroven dnesnej manifestacie je uplne ina ako vcerajsej.Dnesna manifestacia sa mi pacila!Zo vcerajsej mi je na grc.Vela zalezi na prihovoriacich ..pacili sa mi.
Erika??….velmi kontraproduktívna poznámka! …načo bola dobrá??? …na rozbíjanie jednoty opozičných hlasov? ..komu slúžiš bejby??
@Peter D Súhlasím s tebou.Ale možno to tak nemyslela a trošku blbo to napísala a zle to vyznelo ?
@Peter D Ja sa snazim sluzit Panu Bohu a nikomu okrem Neho.Ale Ty urcite posluhujes niekomu a Boh to asi nebude…
Milý boží služobník, hybaj zazvoň svojmu pánovi, bo už dlho šlofíkuje, prespal 14.000 zabitých ľudí, a fašouni banderovci deti učia hajlovať.
Choďte radšej do kostola, nič v zlom. Len nechcem aby ste grcala.
@Marta Hrubčinová radit mi nemusite ci mam ist do kostola a ani obavat sa z toho ze z coho budem trebars aj grcat…kiez by ste chapali situaciu vo svete aj doma v zmysle mieru a pochopenia…
My- ludia sme nepoučiteľní.!!!!!!
V prvom rade vyupratovať vládu a prezidentský palác!!!! Ako to povedala Pán Huliak ešte aj vydezinfikovať Savom!!!
A vystúpiť z NATO!!!!
Hanba vláde SR, že posiela zbrane do vojnového konfliktu.
co nasa vlada, ale kolko posielaju ruSSi!!!
@Henry Viskup Komu? Ukrajinským nacistom?
@Henry Viskup To čo za sprostosť si vypotil?
ruSSi posielaju na Ukrajinu svojich vojakov a zbrane a vrazdia Ukrajincov.
Ak to je podla teba sprostost, tak sa nemam s tebou o com bavit!
Hanba vláde! Kam nás to vláda chce viesť? Kto im káže zbrojiť? Kto im káže ožobračovať obyčajných ľudí zvyšovaním cien?
Chcete, aby Slováci vyhynuli ?
Dnes s sa nemohla zúčastniť,ale som s vami,včera a dúfam je to rovnako veľkolepé
Ukrajinská nacistická banda vraždila na Ukrajine Rusov už od roku 2014 na príkaz USA a nikomu v EU to nevadilo . Ruský národ sa musí vysporiadať s nacizmom na Ukrajine akýmkoľvek spôsobom . USA musí prestať existovať , všade páchajú zlo, vyvolávajú vojnu a nepokoje . Kolonizátori USA sa živia zabíjaním už od počiatku svojho vzniku . Ďakujem pán Chmelár za pozvaných rečníkov ,starý ľudia sú našou pamäťou a múdrosťou . Ľudia nenechajte sa manipulovať zahraničnými médiami na Slovensku . Dnešná vláda je naším nešťastím.
Čo to prosím ťa Milan papagájuješ za nezmysly??!
Pripusťme iba na chvíľu že je pravda čo tvrdíte vy svedkovia Putinovi, že bolo vyvraždených 14tis.Ukralincov
Ruskej národnosti! a preto báťuška Putin rozpútal na ochranu Ruskej menšiny ,,mierovú operáciu“ medzi nami ženami , bohapustú vojnu!!! No a v tej ,,mierovej operácii“ doteraz prišlo o život ( to sa dá ľahko overiť!!)
viac ako 40tis. Iba ruských vojakov tak mi vysvetlite ty Milan a súdruh Chmelár ako si ten ,,písmejkr“ mierotvorca blahorodie Putin vlastne pomohol???!…
To ešte nerátam padlých rusky hovoriacich Ukrajincov , ukrajinských vojakov, a ukrajinských civilistov rozbombardovanú infraštruktúrú ktorú raz budú musieť Putinovi pozostalí uhradiť a to všetko v dôsledku Putinovej ,,mierovej operácie“!
Tak vy mi súdruhovia nič nehovorte kto je tu vojnový štváč!!….
A stran tých nacistov, ak si Milanko so súdruhom Chmelárom zadáte do vyhľadávača kde je najviac neo
nacistických zoskupení na svete tak vám padne sánka obom!! Priamo Putinovi pod zadkom v Baľšoj
Rasii! Takže ani tu sa súdruhovia nechytáte so svojimi hoaxami…
Ukrajinská nacistická banda vraždila na Ukrajine Rusov už od roku 2014 na príkaz USA a nikomu v EU to nevadilo . Ruský národ sa musí vysporiadať s nacizmom na Ukrajine akýmkoľvek spôsobom . USA musí prestať existovať všade páchajú zlo a vyvolávajú vojnu a nepokoje . USA sa živí zabíjaním už od počiatku svojho vzniku .
Ukrajinská nacistická banda vraždila na Ukrajine Rusov už od roku 2014 na príkaz USA a nikomu v EU to nevadilo . Rusko sa musí vysporiadať s nacizmom na Ukrajine . USA musí prestať existovať všade páchajú zlo a vyvolávajú vojnu a nepokoje .
Ojebavači dezolati
a už to je tu, všetci trapoškovia začínajú o dezolátoch
@Matej V co s nimi… Aši chcú byť v prvej línii..
??
Farkaš už neprisluhuje korporátnych markíze???
Z vojny na Ukrajine viniť európskych politikov môže iba arabský“mierotvorca“a neukojený funkcionár Chmelár,ktorý by už konečne mohol vytiahnuť jazyk z Putinovho zadku…..
europskí politici iba prisluhujú USA
@Matej V Nech Putin vypadne z Ukrajiny a bude mier.To je celé…
SLOVO MIER porazí slovo vojna.
Již Olbrajtová jasně řekla, že ruské přítodní bohatství musí patřit všem = myslela USA!
áno, dávno hovorím, že ide o prírodné bohatstvo Ruska, ktoré chcú získať USA
František, veď o to im ide už dlhodobo. Vyhovuje im Ukrajina so Zelenským, nech sa vraždia Slovania. Myslia si, že zožnú iba hotovú úrodu! Američania tam nepôjdu s puškou.
Nech jej je zem ťažká… Už sa smaží v pekle…
Veď Amíci by sa určite podelili.?
František Nemec, Nána Olbraitova by sa rada zmocnila celého sveta, lebo to vystihuje ju aj chamtivých a nenasýtených amikov!
@Marta Hrubčinová amici sa ako vidíš za prachy s každým podelili, a v mene dobra aj pozabijali a ozbíjali.Nemajú záujem o mier iba zmocniť sa RF a jej bohatstva
@Marta Hrubčinová Amici za prachy v mene dobra zabijaju aj ozbíjaju, ak by bola ropa. …Nemajú záujem o mier iba zmocniť sa RF a jej bohatstva. Idú cez mŕtvoly. Neprekážajú im protesty ani iné názory, valia sa ako supy.
Konecne hlas za mier ! Nasi predstavitelia iba strngaju zbranami a podkuruju pod kotol vojny. Mier nie je fraza. Az v kontraste tohto podujatia k nasej „sucasnosti“ vidime, ako hlboko sme upadli.
mi odlahlo, ked si edko dezolatik odopol sako, lebo ten gombik bol len tak tak.
nič k veci, len stále o tých dezolátoch , trápne
Migaš ty červený súdruh už stačilo! súdruh Edko sa už nevie dočkať aby mohol moderovať ten zlet komunistov na Slovensku!…
opat ples dezolatov, kolaborantov, agentov
a zase o dezopátoch ? nič iné nevieš
Aj ty si tam? Kde stojíš?
Otík a dolár nám pekne stúpa, zbrane idú na odbyt.
opitý holanďan, prostitútka ursula, jaternica zuzana si myslia, že vojna je sranda. veĎ uvidia……….idioti
Že Kyjevu srdce netrhalo,keď zabijali osem rokov na Donbase,farizeji.Teraz maju plne usta mieru,keď im tečie do topanok.
Že Kyjevu srdce netrhalo,keď zabijali osem rokov na Donbase,farizeji.
Diplomati celého sveta kde ste?!
Počítajú doláre za mlcanie
Helka V Ameriti.?
@Politické svine Presne tak Mirko ?
su strceny do americkeho zadku
P.Chmelar bolo to super.
Janoooo. Uz si etsry a osprostely. Nato e USA Armada. A e tu preto lebo my v EU sme neschopny si urobit svoju armadu na nasu ochranu. To my sme vinny ze my chceme Nato. Ne USA. A nebud naivny. Aj ked onuca stara padne, plyn nezlacnia preco by aj mali? Ved sme pripraveny platit aj vela. Cho do budy uz si stary
Čína sa chystá na intervenciu…ono sa o mieri krasne hovori, lenže, keď je iekto nacista a keď niekto rad zabija a ma moc, tak vojna proste bude vždy…ľudia su hlupi a nenavistni, nevzdelani a nedokažu sa poučit, preto sa historia neustale opakuje….prekladatel nepreložil, že pani hovorila o poslednych 8 rokoch…a ona dobre vie o čom hovorim, aj ľudia tu, to dobre vedia, a potom si klaďme otazku ohľadom mieru…Mala Rus, alebo Ukrajina…je sučasť Starej Rusi, a Kyjevskej Rusi, a stale tam patri, treba sa len zbaviť nacistov. S čislami treba isť za Američanmi, oni to radi volaju collateral damage…medzi utočnymi zbraňami a obrannymi zbraňami nie je rozdiel..
Čína sa chystá na intervenciu…ono sa o mieri krasne hovori, lenže, keď je iekto nacista a keď niekto rad zabija a ma moc, tak vojna proste bude vždy…ľudia su hlupi a nenavistni, nevzdelani a nedokažu sa poučit, preto sa historia neustale opakuje….prekladatel nepreložil, že pani hovorila o poslednych 8 rokoch…a ona dobre vie o čom hovorim, aj ľudia tu, to dobre vedia, a potom si klaďme otazku ohľadom mieru…Mala Rus, alebo Ukrajina…je sučasť Starej Rusi, a Kyjevskej Rusi, a stale tam patri, treba sa len zbaviť nacistov. S čislami treba isť za Američanmi, oni to radi volaju collateral damage.
Čína sa chystá na intervenciu…ono sa o mieri krasne hovori, lenže, keď je iekto nacista a keď niekto rad zabija a ma moc, tak vojna proste bude vždy…ľudia su hlupi a nenavistni, nevzdelani a nedokažu sa poučit, preto sa historia neustale opakuje….prekladatel nepreložil, že pani hovorila o poslednych 8 rokoch…a ona dobre vie o čom hovorim, aj ľudia tu, to dobre vedia, a potom si klaďme otazku ohľadom mieru…Mala Rus, alebo Ukrajina…je sučasť Starej Rusi, a Kyjevskej Rusi, a stale tam patri, treba sa len zbaviť nacistov.
Čína sa chystá na intervenciu…ono sa o mieri krasne hovori, lenže, keď je iekto nacista a keď niekto rad zabija a ma moc, tak vojna proste bude vždy…ľudia su hlupi a nenavistni, nevzdelani a nedokažu sa poučit, preto sa historia neustale opakuje….prekladatel nepreložil, že pani hovorila o poslednych 8 rokoch…a ona dobre vie o čom hovorim, aj ľudia tu, to dobre vedia, a potom si klaďme otazku ohľadom mieru.
Čína sa chystá na intervenciu…ono sa o mieri krasne hovori, lenže, keď je iekto nacista a keď niekto rad zabija a ma moc, tak vojna proste bude vždy…ľudia su hlupi a nenavistni, nevzdelani a nedokažu sa poučit, preto sa historia neustale opakuje….prekladatel nepreložil,že pani hovorila o poslednych 8 rokoch…a ona dobre vie o čom hovorim, aj ľudia tu to dobre vedia…a potom si klaďme otazku ohľadom mieru.
Čína sa chystá na intervenciu…ono sa o mieri krasne hovori, lenže, keď je iekto nacista a keď niekto rad zabija a ma moc, tak vojna proste bude vždy…ľudia su hlupi a nenavistni, nevzdelani a nedokažu sa poučit, preto sa historia neustale opakuje.
Čína sa chystá na intervenciu.
Som od VÁS fyzicky ďaleko, ale svojou dušou som pri VÁS veľmi blízko. Želám si pre všetkých obyvateľov našej planéty mier! Ďakujem VÁM za zorganizovanie podujatia a želám veľa síl v mierovom úsilí.
RYCHLO ZABUDOL AKY SU RUSI DISIDENT RUSOFIL NECH POVIE AKO JEHO OTEC ARIZOVAL CEZ VOJNU ZIDOV SPRAVODLIVY DISIDENT
? percentný súhlas aj s mojej strany ?????????
Ano, mier je najdolezitejsi, ale c s fasistami na Ukrajine? V mene mieru ich nechat nech dalej terorizuju a vrazdia ruskych ludi? Kto zas prinesie ludske obetr aby boli navzdy zlikvidovani? Som za mier, ale zaroven som proti fasizmu zamyslime sa a pochopme za kym je pravda .
@Marta Sucanska Dobré ráno, to rozhodne nie. Súhlasím s Vami. Želám pekný deň ?
Zdravím Vás! Ďakujem za odpoveď. Želám všetko najlepšie a hlavne pevné zdravie ?
Edo Chmelar je jednotka politik na Slovensku.
dokiaľ bude Zelenský vládnuť – dotiaľ bude vojna !!!! ———-pán Farkašovský?????? p.s. toto by sa malo konať po celom SLOVENSKU !!!!!!
A fašistov.
Daniela, máte môj súhlas.????
Zelo je satan ?
@Peter D ano máte pravdu,ale Zelený je ich predlženou rukou
Dokiaľ bude diktátor Putin vládnuť – dotiaľ bude vojna !
@profesor175 Dobrá demagógia.Daj ešte niečo 😉
@Peter Kazimir …Kazo všimni si, že neposlal Zelenskij vojakov do Ruska, ale Putin na Ukrajinu ! Že Putinovi vojaci zabíjajú Ukrajincov a bombardujú ich zem. Že nezomierajú ženy a deti v Rusku, ale na Ukrajine… Ked Putin zavolá domov svojich vojakov, nastane ten mier ktorý chcú Chmelárovi demonštranti.
@profesor175 A ty čo si myslíš že to bolo len tak lebo sa zle vyspal??? 8 rokov si spal?Si bol v kóme ked zabíjali na ukrajine civilistov?To bolo podla teba v poriadku?To niesu ludia?Minské dohody ti nič nehovoria?Kolko z toho splnila ukrajina?Ani ciarku…Máš dobre vymytý mozog mainstreamom…
@Peter Kazimir …Putin je podobný úchylák ako bol Hitler. Rusko je najväčší štát na svete, ale Putin chce k nemu prilepiť ešte aj Ukrajinu. Tak ako Stalin, alebo Napoleon, aj Voloda sa považuje za veľkého vojvodcu a desaťtisíce padlých cudzích aj ruských vojakov sú preňho nič… No on má vynikajúcu propagandu dôkazom toho si aj ty… Tých civilistov nezabíjali Ukrajinci, ale separatisti, ktorí pripravovali Putinovi územie a boli od Volodu zásobovaní zbraňami… Samozrejme aj reči o banderovcoch a fašistoch sú len putinova propaganda – na Slovensku, alebo v Rusku je ich viac ako na Ukrajine.
@profesor175 ???????? Sorry ale ty si dobre vypatlaný ale aspoň si pobavil ??????.To neber ako urážku ale ako fakt…
To je blábol vojna bude dokud se Ukrajina bude bránit před rusama
dokiaľ bude Zelenský vládnuť – dotiaľ bude vojna !!!! ———-pán Farkašovský??????
DANIELA M…..??? S VAŠIM KOMENTÁROM MÔŽEM LEN SUHLASÍŤ ???????
dokiaľ bude Zelenský vládnuť – dotiaľ bude vojna !!!!
Máte čistú pravdu* ďakujem.
Ten cevh e idiot? Nato sa nevhcelo rozsirovat .to len stara onuca s tym prisla.
Nerozumiem tomu ……. všetko pekné hovoria …. len keď sa prestane pomáhať vojensky ukrajine ….. to vlastne znamená odovzdať ukrajinu rusku …. no dobre tak nech sa odovzdá, je mi to jedno ….. ale drahí mierotvorcovia …. čo potom ? potom odovzdáme slovensko ? …… a zaradom ďalšie štáty ? rusi sa netaja tým že to takto chcú ( pozerám rassiju ) …… tak čo to vlastne chceme ? . resp. čo to vlastne títo imaginárni tvorcovia mieru chcú ? už som pod rusmi bol …. ďakujem ….. neprosím viacej ……… neidealizujem si západ, a ani ameriku ……. ale radšej byť s bohatým západom ……… ako s lenivým ruským mužikom ………. ktorý nevie vyrobiť okrem zbraní v podstate nič ….. ďakujem …. neprosím
Kavan diplomat,každý mrtvý určitě chce diplomatické řešení.
Nastastie ta onuca Putin uz onedlho otrci kopyts neeeee. Nikto iny len vlastny ho dokopu. Na kazdu svinu e koryto
Vážený hlavne si uvedomte že vojna na Ukrajine nezačala teraz vo februári ale už v roku 2014 kedy Ukrajinci začali bombardovanie Donecká a Luhanská ,,gde ste bolí vtedy všetci,,gde ste bolí 8 rokov,,,,
???? výborne pán Lechman ??
Peter! Taká je pravda! Áno! ?
To je otázna na OSN a Európsku komisiu. Rusi osem rokov poukazovali na vyvražďovanie ruského etnika, a OSN i EK to dovolila. Tak Rusi zobrali ochranu svojho etnika v Ukrajine do vlastných rúk. Čudujete sa? – Už budú aj medzinárodné súdy za coronu, potom aj so skorumpovanými členmi európskych vlád.
v nákupných centrách a dovolenkách, hrali sa.
Please s vami súhlasím sledovali sme pocuvali na Slobodnom vysielací informoval Slovak zijuci na Ukrajine videla zverejnovane aj Lipsic sa bol pokochat pred tribunal s hakovymi krizmi kde bola SLOVAC ????
Kde? To im nevadilo, nešlo o Ukrajicov.
Tie veci treba pripomínaťi čo sa dialo od r. 2014, čím to bolo vyprovokované, aby sa to verejnosť, aj tí naši hujeri dozvedeli a pomohlo im to zorientovať sa. Usa to ne odkryje, lebo to oni spósobovali. Eú klame národy a štve do vojny poskytovaním zbraní.
Tie veci treba pripomínaťi čo sa dialo od r. 2014, čím to bolo vyprovokované, aby sa to verejnosť, aj tí naši hujeri dozvedeli a pomohlo im to zorientovať sa. Usa to neodkryje, lebo to oni spósobovali. Eú klame národy a štve do vojny poskytovaním zbraní.
Krestanská Armenia,ktoru napadlol pred dvomi rokmi moslimsky Azerbajdžan tiež nikoho nezaujima.Nikto sa nestará o to,že Azerbajdžan za vydatnej podpory Turecka vyvražďuje armencov a odohráva sa tam nová genocida armenskeho ľudu.Soroš už na začiatku tejto vojny požiadal EU,aby nijako nepomáhala Armensku,o tom su spoľahlive dokazy a EU ho posluchla.Lebo Soroš a západni magnáti maju s Azerbajdžanom svoje plány,su tam zásoby plynu a ropy a preto mu nadržaju a Armenia nie je pre nich zaujimavá.Západ vždy pomáha len tomu,z koho má nejaky osoh…
@Miro Zapletal „zobrali ochranu svojho etnika v Ukrajine do vlastných rúk“ … a rozbombardovali ho a prezivsich poslali bojovat proti Ukrajine…
aaach Boze, fakt ste tu vsetci vymleta proruSSka prostitutka…
Peter, pozdravujem Vás! Kde sme boli? Tu sme boli, ale nemali sme toľko informácií ako teraz. Vy ste o tom, čo sa deje v Donecku a Luhansku vedeli? Informácie sa medzi nás dostávajú až teraz a keď som aj niečo započula, tak to pre mňa bolo tak strašné, že som neverila, že také niečo môže robiť človek človeku v 21. storočí.
@Ivana Šipošová všetci ti co pocuvaju SLOBODNY vysielac INFOVOJNA Dopoludnie s Adrianom od 2013 r.sme to VEDELI informovali nás priamo Slováci zijuci na Ukrajine aj knaz Timotej videa kde bol pod tribunou Lipsic agent CIA sú v archive na Infovojna alebo na slobodnom vysielací!
@Ivana Šipošová Dobre rano stara mama!
Unformacie o ruSSkom vrazdeni, znasilnovani a rabovani spolu s dokazmi a informaciami su na celom svete uz asi ½roka, ale Vam to doslo az teraz?
To ste doteraz spali??
@Miro Zapletal Rusi vyvrazduju svoje etnika cielavedome poslednych 100 rokov!
Fakt Vam to nedochadza?
RuSSi keby mohli, poslu vase deti na prvu frontovu liniu!
A moskovcanky si budu arogantne v lisciom kozusku chodit nakupovat Francuzku a Americku modu!
@Ivana Šipošová áno vedel som čo sa deje stačilo ísť na stránky ruskojazične, ale najväčší chybu na informovanosti majú bohužiaľ naše zapredane ,skurvene bulvárne médiá
Ruska cvarga zacala vojnu. Cim otvorila branu a chcu uz aj turci bojovat s greckon a cina s tajvanom a ine krajiny.
Ty budeš nejaký veľký inteligent. Že si volil oľajno?
Zlož si ružové okuliare a zobuď sa
@Jaroslav Pokorny VEĽMI DOBRÝ KOMENT ?????
@Jaroslav PokornyJARKO ??? VEĽMI DOBRÝ KOMENT PRE UJA JANA B…… ?????
Zaujimave ze amici ziadne brany neotvarali…oni ich vyvalili a drancovali vsetko co im prislo pod ruky a nohy
anglosaská čvarka zdlho plánovala a začala vojnu!!študuj!!
anglosaská čvarga už dlho plánovala a začala vojnu!!študuj!!
@Peter D prezrad kto koho napadol. Kedy. Setci vedia ze ruska cvarga napadla ukrajinu. Ukradli im krym. Ale uz kopu z poslefneho. Onuca stara Putin uz ma miliardy v dolaroch pripravene, neee ne rubloch. .
???? Babela rozum asi nieje v tvojej „výbave“… To čo si zadrel môže len tupec napísať… Ale aspoň si pobavil normálnych ludí dík ??
@Peter Kazimir napis Co e nepravda
@Jergus Lapin a vo by otvarali. Ved aj ty pchas USA dolare do gagora a este sa tym aj hrdis. Co teda trepes
@Jan Babela napr.?Vies nieco co ja nie?
@Jergus Lapin pouzivas USA Internet, YouTube, fb. To vsetko penaze pre USA. Diky.
A čo americká cvarga ti nič nehovorí,tak nespí a choď do minulosti čo robili amikovia.
Vietnam Kambodža Laus ,Irak ,somalsko ,Auganistan, atď,to je málo.
@Fero ip Lezo ty mas rodinu? A ktosi vam ju riadi? Ci len tak kazdy si robite co chce?
@Fero ip Lezo ostatne az tak ti ta USA nevadi. Prave naopak. Denne prispievas na rozvoj dolar. Pouzivas USA Internet, YouTube, fb a este sa tym hrdis. Dakujeme.
https://www.youtube.com/watch?v=h5mf2RBaDUk
dobre je ohaknuta asi je z Dombasu. Či ?
nauc sa aspon ze je to.Donbas podla rieky Don a nie podla Domu a vsimaj si obsah a nie formu Ona chce mier Co.ty chces vojnu? Čo ti šibe?
Čo čakáš od úbožiaka ktorý sa hanbí aj za svoje meno.
@Jana Hajnovičová presne tak ?
@Daniel Dubaj Máš pravdu.A bol to ozaj tupý komentár z jeho strany… Trápny…
A ty sa ako „ohákneš“ keď ideš na Pohodu? Predpokladám že tam chodíš, tam tak vymývajú mozgy.
@Marta Hrubčinová Ja mám Pohodu na saláme a teba tiež!
Pozdravujeme bratov Cechov. Podme sa spojit, vsetky slovanske narody. To by bol za oceanom poprask.
???
Anglosasi by to zle znášali
@Robert Stadani CHuuudatka!!!
Poprask by mal byť teraz v EÚ v Bruseli, aby sa poslanci vzopreli Olaynovej a povedali jej ktorá cesta vedie k mieru. DIPLOMATICKE RIESENIE bez zbraní!!!!!
Treba sa spojiť a ukázať západu že skončili… Treba skoncovať s tým čo robia všade vo svete…
Myslíš aj Rusov a Ukrajincov? Napíš do Moskvy
@Miroslav Ondruš Aj Ukrajincov, ale bez nacistov.
https://youtu.be/ekuA2NyThSo
@Miroslav Ondruš Hej s nimi. Prave ich chceli Anglosasi rozostvat.
Nádherné podujatie. Vďaka pán Chmelár.
Nemali tu byť dvaja bývalí ukrajinskí vojaci, ktorí nám mali povedať PRAVDU o Ukrajinskom konflikte? Ušli,lebo im doma išlo o život. (Možno ich vrátili na Ukrajinu,alebo?)
Ak tam bol ten proruSSky Chmelar, tak to musela byt dobra fraska!
@Henry Viskup Tvoj komentár je tragédia.
Nie Marta! RuSSko je tragedia!
A proruSSki slovaci su tragedia Slovenska.
Preco sa tam vsetci neodstahujete!
@Henry Viskup ty si normálny ,veď ako. Igor! ?
@Dusan Tancos ano, som normalny a nie som proruSSky zapredanec a kolaborant!
hip hip hura armagedon…konecne zmije secky hoveda do pekla a bude klud ….. krv krv krv 😀
Marian Greksa, spravny chlap a bojovnik?
No súdruh Chmelár tá aktivistka je ti tam platná v tom proPutinovskom riťolezetstve ako mŕtvemu zimník!..
Ona nič nevie, či sa brániť či odostielať postel Ruským zachváčtikom…. no úžasný postoj!
No súdruh Chmelár tá aktivistka ti je tam platná v tom proPutinovskom riťolezetstve ako mŕtvemu zimník!..
Ona nič nevie, či sa brániť či odostielať postel Ruským zachváčtikom…. no úžasný postoj!
Odvážny chap???
vidi si vobec kar cez to sadlo ked cura ???
„KAR“ Si Ty Gadžo! ?
@Dusan Tancos ale ja ho aspon mam a nie ako on obaleny kdesi pod sadlom
Hambite sa, urážať ľudí kvôli vzhľadu je úplné dno .Tomuto pánovi nesiahate ani po členky . Mám dvoch vnukov a mám strach o ich budúcnosť. Vy sa nebojíte vojny? Myslíte že vás niekto ochráni? Ďakujem p.Chmelárovi a všetkým ľuďom ktorým ide o mier.
@Gitta Nagy Pani ja sa Vám veľmi ospravedlňujem, ale ten Rodín* má vytočil.Prepacte
Ty si taký chudák, až mi je ťa ľúto.
@Marta Hrubčinová Aj tebe ,prepáč.
@Gitta Nagy chod protestovat pred rusku ambasadu to adolf putin posle do vojny dalsich 300 000 rusov na jatka a ty sa bojis o mier naplakavas na nespravnom mieste
@Marta Hrubčinová aj sa slzicka do ocka tlaci ???
to je bachor ten ma tak 150 kil
že Vám nie je hanba, takto posudzovať človeka
Presne. Fuj. E to Fesak. Ja som mal 110 takze on moze mat tak 130.
Jozef možno má 150 kíl, ale má na rozdiel od teba rozum a cit.
Čo si to za prasa? Nechápeš, že ide o vážnu vec, veď ide aj o tvoj život!
@Jan Babela viacej si myslim okolo 145
@Ludmila Gaálová nieje tento clovek nema respekt k sebe samemu ako sa moze vyzrat ako mangalica ??
@Ivana Šipošová o moj ?? ja som nemobilizoval 300 000 muzov na Ukrajinu ako Putin ty mierotvorca
Si úbožiak, Jozef. Keď si všímaš,ako niekto vyzerá a nie to čo hovorí.(môže mať zdravotné problémy,napr.cukrovku,alebo dnu..)
A Vy maté aký problém?
@Olina nema len sa preziera
@ssos ste dezolati
@Jozef Rossina Počuj ty si ozaj mega primitív…Niečo tak tupé ako si ty sa len tak lahko nanarodí…Gratulujem Ti ?.
Ty máš zase v hlave nassraté a čo – prežijeme to.
@Jozef Rossina tu ide predsa o protest proti vojne, aby sa ľudia zbytočne nezabíjali či už ide o ukrajincov alebo rusov. Čo by si povedal, ak by ťa poslali do zákopu v prvej línii a každú sekundu by si si nebol istý, či ťa zameria dron s tým, že na teba spadne bomba a pripraví ťa o život. Však mladý človek má pracovať a starať sa o rodinu a nie zabíjať iného človeka, ktorý chce žiť rovnako ako on alebo aby bol sám zabitý.
@Daniel Dubaj tak ma ignoruj prosto
Z Afganistanu zdrhli Američania, keď už nemali. co zhabat.
A tebe rozum odisiel sam ked ta spoznal ci si ho zahodila? Ci vobec nemala? Cvarga ruska uz kope z posledneho. Putina budu vesat. Jeho ludia. Na kazdu svinu e koryto. Pametaj Na to
Nech si ide ZUZA bojovať aj aj s tým svojim voskovym panakom !!!!! PFUJ !!!!!!
Ten panák je robot ?
@Jozef Demčák Ten panák je prezident SLOVENSKA. MEDIA o tom hovoria! ??
Ľudia ratujte sa, sú to diabli ??
@Irena Prezident Riťman a jeho súložnica ??
DRAHY JEZISU PROSIM POSTARAJ SA O NAS, TVOJE HRIESNE DETI LEBO HYNIEME AJ O NASE SLOVENSKO KTORIM SI NAS OBDARIL.AMEN
Blahoslavení hladní a smädní po spravodlivosti, lebo oni budú nasýtení….❤
Veriaci, i neveriaci, modlime sa, zázraky sa dejú
Častejšie takéto stretnutia robte, najlepšie každý deň a po všetkých mestách nie len BA
@Sandokan presne ?
Častejšie takéto stretnutia robte, najlepšie každý deň a po všetkých mestách nie len BA
Michal. V. Nielen v Bratislave, ale aj v New Yorku, Kyjeve,, Berlíne,Bruseli , Londýne, atď….
Michal. C. Nielen v Bratislave, ale aj v New Yorku, Kyjeve,, Berlíne,Bruseli , Londýne, atď….
@Olina to by nemalo zmysel, menované štáty(ľudia) neznášali rusko v mierových časoch, teraz majú dôvod kopnuť si do nich s radosťou a ešte sa poskladať medzi sebou na nejaký vojenský dron pre Ukrajincov, to ako keby Amerika napadla Kanadu, všetci by sme tu fandili Kanade
UKRAJINCI POTREBUJU ZBRANE ABY SA MOHLI BRANIT CO IM MAJU POSLAT HRACKYUKRAJINEC POTREBUJE ZBRAN ABY MOHOL BRANITSVOJURODINU VLAST ATD
@Ján Holič keby v 68 Amerika posielala zbrane Československu tak koľko by bolo mŕtvych? Západ tam bojuje do posledného Ukrajinca a ty napíšeš ze sa musia brániť,… To je na knihu nie na jeden koment aby si pochopil o čo ide
Všade sa robia celonárodné mítingy/pritesty/demonštrácie v hlv.meste. Samozrejme treba ich organizovať aj vo väčších mestách. Košice sa predviedli,naozaj tam bol vynikajúci míting.
Ale čo str.Slovensko?
Žilina,Martin, Ružomberok,
B. Bystrica,Zvolen…Tam kedysi boli chlapi chlapmi…
Všade sa robia celonárodné mítingy/protesty/demonštrácie v hlv.meste. Samozrejme treba ich organizovať aj vo väčších mestách. Košice sa predviedli,naozaj tam bol vynikajúci míting.
Ale čo str.Slovensko?
Žilina,Martin, Ružomberok,
B. Bystrica,Zvolen… Žeby to bolo tým, že najviac maďarónskym mestom ,za éry A.Hlinku počas monarchie, bol Ružomberok?!(druhá asi B.Štiavnica, že prof.Boleman?!)
Na str.SK kedysi boli chlapi chlapmi…
@michal cernak presne ?
Ano, presne tak! Chodte robit taketo stretnutia do Moskvy a Leningradu!
@Henry Viskup
A čo tak sprobovať Londýn a NevyJork?
@petstrecho NIE! proruSSki zapredanci patria do ruSSka!!!
eReport ste jednotkou na mediálnom trhu Slovenska . Mimi Šramova aj Rasťo Ekert prajem vám mnoho objektívnych komentárov a obrovskú sledovanosť . ??????
Pán Ekhert ,nikdy som Vás ,,nemusel,,ale môj postoj ku Vám som zmenila,keď som zistila,aký je vo vas úžasný potenciál.Chvala Pani Bohu,že ste už nie v tej hnusnej JOJke!! Držíme Vám palce.Drzte sa ,,chlapče,,!
jednotka na trhu??? slovo ereport pocujem prvykrat!???
teda, je otazne, co je trh…
V kazdom pripade, kto obhajuje ruSSkych vrahov, sam je VRAH! A mozno aj jednotka na trhu vrahov!
Za ereportom / STORYmedia, s. r. o. je fedor flasik, a teda hzds a ficov smer!!
Nieje k tomu co dodat…
Múdry a rozhľadený človek p.Farkašovsky.
Bravoooo!nádherné,pokračujte v tom!
Migas ty farizej, nehanebne si so svojim bratom rozkradol Odevne zavody kpt. Nalepku a tisice Slovakov si pripravil o pracu a zivobytie,,, Laskavo si neber do svojej papuli Slovanov ty slizky had, lebo aj ty si prispel k likvidacii Slovenska, podobne ako dalsi kat hospodarstva Carnogursky..
????❤️❤️❤️????????
Pane Bože pomôž tomuto zvratemu svetu prosím pomôž veď len ten národ je slobodný ktorý neberie slobodu iným národom
Žiadny boh nikomu nepomôže,lebo žiadny ani neexistuje…tento svet je toho dôkazom?
No rusi to za 300 rokov stale nepochopili…cim to asi bude..
@Mikuláš Czocher Netrep… Toto čo si napísal platí o západe…
@Mikuláš Czocher hlupák len hlupákom zostane.
sami sme to dovolili svojou ľahostajnosťou
@Peter Kazimir
Ja ti nemozem za to ze Putinove hovna mas radsej ako realnu historiu.
@Mária plne suhlasim..hlupy rusky dezolat ostane dezolatom lebo fakty ci historia su mu ukradnute..
@Mikuláš Czocher ??? Si moc jednoduchý na to aby si vedel odkial vietor fúka ;).Nič v zlom 😉
@Mária pani Mária, ľudia, neberte ho na zreteľ, pre neho sú hviezdy Biden, Macron, Caputova, Dzurinda…..treba ho ignorovať, možno pár grosikov mu pomôže, pretože tu nadhľad chýba
@Peter Kazimir
Jasne vy dezolati presne viete odkial.fuka vietor..fuka z Putinovej prdele a vy idete tym Smerom..
Kaslat na to ze sucasne fakty aj historia hovori nieco ine..hlavne je cuchat Putinove prdy netreba sa zaoberat faktami.
@Mikuláš Czocher Že dezoláti ?.Už si s tym trapný…Ked nemáš argumenty tak každy je dezolat co?Sa už preber konečne do reality…
@Peter Kazimir ja som argumenty dal.
Je zjavne ze Rusko zas napadlo dalsiu krajinu bezdovodne vydiera Europu energiami. A robia to neustale vrazdia vo vychodnej Europe..
Ale zaujimaly by ma vase argumenty dezolatov lebo dodnes som od nich pocul len Putinove prdy nic realne.
@Mikuláš Czocher ?♂️?♂️?♂️ To kto ti tieto kraviny vštepil do hlavy?Prestan uz sledovat tú Markízu… Je smutné koľko ludí sa necháva takto odr*ávať…
@Peter Kazimir vidíš..zas si tu len naprdel ale ziadna argumety nemas..
Rusko je tu agresor Rusko vydiera Europu enorgiami.
Rusko ti naprdelo do hlavy.
A ruski svaby chcu teraz hovorit o mieri potom co im nevysla ďalšia agresia
@Mikuláš Czocher ???? S tebou je to strata času… Maj sa…
@Peter Kazimir
Ooo dalsi prd a nie argument..
No mas znaky dokonaleho dezolata..
@Eva Šmihulová hej, lebo kolaborantske ruble su lepsie
@Peter Kazimir sa preberte – ako som videl jednu trefnu karikaturu na margo pana Edka – Posielat zbrane napadnutej a braniacej sa Ukrajine je odporne predlzovanie vojny. Ale zmobilizovat a poslat tam dalsich 300 000 agresorov je prava cesta k mieru… ?
@Marian L Slniečkari čo tu máte dnes zraz???? Také kraviny sa neoplatí ani komentovat… Sledujte mainstream a „pravdivé informácie“ ?????.
@Peter Kazimir Isteže dezolát a kolaborantský rašistický zapredanec mi bude hovoriť, čo mám robiť…bež si k svojim mužikom do zemľanky slopať vodku…
@Peter Kazimir Isteže dezolát a kolaborantský rašistický zapredanec mi bude hovoriť, čo mám robiť…bež si k svojim mužikom do zemľanky slopať vodku…my Európania chceme žiť v kľude v 21. storočí…
@Marian L Že dezolát ?? Už si s tým trapný… Ty si choď k tym tvojim fašistom na ukrajinu… A keď chceš žiť v klude tak si to vybav v tymi usackymi zmrdmi ty vypatlanec…
@Peter Kazimir Ja nepotrebujem nikam chodiť, ale tvoji bratia rašistickí prídu sem čoskoro, práve kvôli zapredancom ako ty, ktorí uctievajú imperialistických psychopatov z Kremľa…
@Marian L Zapredanci sú Naď,Čaptavá… a tebe podobní slniečkari bez mozgu čo by len na ukrajinu ládovali zbraňe…
@Peter Kazimir bez mozgu je jedine ten, kto uveril klamárskym rašistom, ktorí nikdy nevypustili z úst nič než lož (vraj nikdy nenapadneme Ukrajinu a kopu ďalších klamstiev), ktorí jediný ohrozujú Európu vojnou, ktorí jediní sa vyhrážajú jadrovými zbraňami, ktorí jediní si nevedia vyriešiť problémy doma a preto si vymýšľajú virtuálnych nepriateľov, aby odvrátili pozornosť, ktorí majú v hube mier a robia mobilizáciu, ktorí zabudli, že spojenci aj im cez 2. svetovú poslelali zbrane proti agresorom a teraz to vyčítajú Ukrajine. Ale už som stratil nádej, Slovensko je vo veľkých sr..kách, keď tu máme toľko ľudí ako ty…
@Peter Kazimir bez mozgu je jedine ten, kto uveril klamárskym rašistom, ktorí nikdy nevypustili z úst nič než lož (vraj nikdy nenapadneme Ukrajinu a kopu ďalších klamstiev), ktorí jediný ohrozujú Európu vojnou, ktorí jediní sa vyhrážajú jadrovými zbraňami, ktorí jediní si nevedia vyriešiť problémy doma a preto si vymýšľajú virtuálnych nepriateľov, aby odvrátili pozornosť, ktorí majú v hube mier a pritom robia mobilizáciu, ktorí zabudli, že spojenci aj im cez 2. svetovú poslelali zbrane proti agresorom a teraz to vyčítajú Ukrajine, ktorí sa chovajú úplne ako hitlerovské Nemecko. Ale už som stratil nádej, Slovensko je vo veľkých sr..kách, keď tu máme toľko ľudí ako ty…
@Marian L ?♂️?♂️?♂️ Škoda slov na teba… Časom pochopíš aj ty kde je pravda… Na tu dvoju demagógiu už nebudem reagovať škoda času… Maj sa.
@Peter Kazimir Ja, viem kde je pravda. Stačí, ze vidím, akým hoaxom veríš ty a tebe podobní. Hoaxom ktoré sa dajú normálnym kritickým myslením a pár klikmi vyvrátiť. Keď vidím, čomu veria v propagandistických TV v Rusku. Preboha, že anglická kráľovná kŕmi detičky v Afrike. Alebo Slováci ničia ruské hroby ? . Ale tiež už škoda reči. Pekný mierový (skutočne, nielen rečami) deň…
@Peter KazimirHrabe ti?!! Pozri sa, na akej urovni zije zapad a na akej ruSSke staty! Odstahuj sa do Buriatska a uzi si ruSSku cizmu!!! A nech tvoje deti idu zdochnut za debilneho putina!!!
@Eva Šmihulová dalsia proruska stetka, ktora by obetovala svoje deti za putinov pohlad a ruSSku ladu!
@Peter Kazimir Casom nepochopis nic! Casom sa z teba stane len senilny blbecek!
Ked chces nieco pochopit, musis sa vzdelavat a studovat!!!
A citanie ruSSkej propagandy z teba nespravi inteligenta!
Kusnir, ??????????choď za feťakom
Rusaci z utekajú jak z Afganistanu ????
Spomeň si kto utekal z Avganistanu ako vyplašený hmyz a koho verní padali z lietadla keď sa držali z vonka 😉
Z čoho sa tešíš? Rusi mobilizuju zálohy. Aby si sa neposral z toho tešenia. Si na nesprávnom čete.
Len aby si neletel spolu s Amíkmi, Robert. Konečne sa Rusi mobilizujú.
kušnír nedajte sa vysmiat ?????
zrejme,aby mali dôvod vyhlásiť regulárnu vojnu a to by bol iný ohňostroj.Takže nástroj vráť späť do gatí a s tou radosťou radšej vydrž.
Rusi robia velkú chybu že sa s Ukrajincami prdkajú…keby to tam rúbali hlava nehlava,už mohol byť pokoj.
Si vedľa nevieš nič
mas to polletene z Afganista u utiekli Americania
@Interstellar haha toto si dobre napísal???✌️
Edko na Hrad! 🙂
Súdruh Edko už na hrade je, spolu so súdruhom Harabínom sa zadkami pretláčajú o prezidentské kreslo!!
Preto tá číra nenávisť k Čaputovej od oboch súdruhov….