tv.eReport.sk

Implementátori LGBTIQ+ do vzdelávania detí: Komenský nám nemá čo povedať…

V štúdiu eReport sme vyspovedali Mgr. Oľgu Nachtmannovú, PhD. , odborníčku na školstvo, vysokoškolskú pedagogičku a slovenskú političku. Téma relácie Bez cenzúry je jasná – ako vyzerá dnešné školstvo, čo nesmieme dopustiť a čo by sme po voľbách mali s ním spraviť. Dostaneme sa s ním na svetovú špičku, tak ako voľakedy, keď sa k nám mnohé západné krajiny chodili učiť? Pozrite si náš rozhovor.

– v akých pozíciách pôsobila
– kde sme sa s naším školstvom ocitli po vyše 30 rokoch po revolúcii
– v čom vidí najväčšie benefity „socialistického“ systému výchovy a vzdelávania
– čo by sme si mohli z toho obdobia preniesť do súčasnosti
– čo si myslí o tendencie štátnej vzdelávacej politiky vracať do vzdelávania ideológiu, najmä tú liberálnu
– Gröhlingova reforma
– čím ohrozuje liberálna výchova a vzdelávanie detí
– implementáciu LGBTIQ+ do vzdelávania už aj malých detí
– kde sme urobili chybu vo vzdelávaní po revolúcii
– kto má záujem eliminovať národnú identitu, vlastenectvo a hrdosť
– vplyv mimovládneho sektoru na vzdelávanie
– koľko chýba učiteľov
– postavenie učiteľov a odborných zamestnancov
– čo je nutné urobiť pre to, aby sa im opäť vrátilo spoločenské postavenie a ohodnotenie
– čo treba urobiť po voľbách ako prvé

Ako vždy sa rozprávame bez cenzúry.

Ďakujeme, že nás sledujete.


Komentáre

  • Ak telesne vyvinutí muž, žena má pocit, že je niečo iné, je to zjavne psychologická porucha.
    A s psychologyskými poruchami sa chodí za psychológom a nie na verejnosť a do politiky.
    Prečo sa dáte hlúpo manipulovať politikmi?
    Politici si vždy vyberú tých najslabších a najzranitelnejších na svoje nechutné politicke boje a zámery. Od ních žiadnu pravdu ani súcit nečakajte.
    Žite si a robte si v spáľnach čo chcete, ale mimo bytu alebo domu sa chovajte normálne a budete šťastní.
    Jeden múdry človek povedal:
    Nehádžme perly sviniam.
    A sorry ak dáte pokoj máte aj vy pokoj. Pokojný a šťastný deň vám prajeme.

  • Čím väčší neporiadok, bordel a anarchia, tým lepšie podmienky pre BIZNIS❓Áno to čo bolo veľmi dobré, netreba meniť. Západ potrebuje poslušných otrokov a nie vzdelaných ľudí. A po druhej svetovej vojne prebrala moc do svojích rúk robotnícka trieda a zhodila bohatých oligarchov a pobrali im majetky a peniaze. Preto je to zakázaná téma a slovo robotník premenovali na zamestnanec. Preto bohatí ľudia chcú túto časť histórie Slovenska vymazať .
    Múdry človek, by si mal vedieť z každej doby vybrať čo bolo dobré a nie odsudzovať to:Lebo komunisti. Aj vtedy boli na Slovensku len dobrí a zlí ľudia ,ako teraz. Veľa vecí v tej dobe bolo super a hlavne
    Slovensko malo svoj priemysel a poľnohospodárstvo.
    V nemocniciach nebol komfort ,ale zato výborná starostlivosť o zdravie človeka. Lebo zdravie by nemalo byť biznis je to stupídne zarábať na nešťastnom človeku z podlomeným zdravím.
    Oligarchovia a ich biznis je veľmi krutý.
    Preto výraz sociálny – ľudský je dôležitý a je v spoločnosti na 1. mieste.
    Treba rozmýšľať ,čo treba urobiť ,aby bolo občanom lepšie a nie len stále zo všetkého robiť biznis.
    Veľa bohatých / česť výnimkám/ získalo bohatstvo špekuláciami, podvodom, vykorisťovaním, predajom drog a ľudí do sex.otroctva. Treba sprísniť trestný zákon a určiť pravidlá a hranice . Slovo Díler/ príživník/ treba z biznisu vymazať.Len ten štát ,kde vládne poriadok ,môže
    byť silný. Pracujúci občania si zaslúžia ,aby sa mali dobre a neboli pre oligarchov len lacné pracovné sily.
    Preto by energie, priemysel , poľnohospodárstvo, školstvo, zdravotníctvo a turizmus mali byť štátne.
    Aby štát nemusel žmýkať daňe a hlavne vrátil cveng slovenskej mene.
    Keď dokázali naši predkovia
    všetko po vojne postaviť znovu a vytvoriť silné Slovensko, tak prečo my nie?
    V jednote je sila.
    Toto všetko mi preletelo hlavou, keď som si vypočula vaše ľudské
    argumenty o našom školstve a hlavne o základnej škole a
    úplne s vami súhlasím.
    Dúfam, že je takýchto ľudí ako ste vy viac a tako to Slovensko dokáže.Naša sila je ,že sme pracovití , vydržíme toho extrémne veľa
    a hlavne máme múdre sedliacke hlavy a dobré srdiečka. 😄👌❣️🍀👌
    🕊️🌏🕊️🌎🕊️🌍🕊️

  • Áno to čo bolo veľmi dobré, netreba meniť. Západ potrebuje poslušných otrokov a nie vzdelaných ľudí. A po druhej svetovej vojne prebrala moc do svojích rúk robotnícka trieda a zhodila bohatých oligarchov a pobrali im majetky a peniaze. Preto je to zakázaná téma a slovo robotník premenovali na zamestnanec. Preto bohatí ľudia chcú túto časť histórie Slovenska vymazať .
    Múdry človek, by si mal vedieť z každej doby vybrať čo bolo dobré a nie odsudzovať to, Lebo komunisti. Aj vtedy boli na Slovensku len dobrí a zlí ľudia ako teraz. Veľa vecí v tej dobe bolo super a hlavne
    Slovensko malo svoj priemysel a poľnohospodárstvo.
    V nemocniciach nebol komfort ,ale zato výborná starostlivosť o zdravie človeka. Lebo zdravie by nemalo byť biznis je to stupídne zarábať na nešťastnom človeku z podlomeným zdravím.
    Oligarchovia a ich biznis je veľmi krutý.
    Preto výraz sociálny – ľudský je dôležitý a je v spoločnosti na 1. mieste.
    Treba rozmýšľať ,čo treba urobiť ,aby bolo občanom lepšie a nie len stále zo všetkého robiť biznis.
    Veľa bohatých / česť výnimkám/ získalo bohatstvo špekuláciami, podvodom, vykorisťovaním, predajom drog a ľudí do sex.otroctva. Treba sprísniť trestný zákon a určiť pravidlá a hranice . Slovo Díler/ príživník/ treba z biznisu vymazať.Len ten štát ,kde vládne poriadok ,môže
    byť silný. Pracujúci občania si zaslúžia ,aby sa mali dobré a neboli pre oligarchov len lacné pracovné sily.
    Preto by energie, priemysel , poľnohospodárstvo, školstvo, zdravotníctvo a turizmus mali byť štátne.
    Aby štát nemusel žmýkať daňe a hlavne vrátil cveng slovenskej mene.
    Keď dokázali naši predkovia
    všetko po vojne postaviť znovu a vytvoriť silné Slovensko, tak prečo my nie?
    V jednote je sila.
    Toto všetko má napadlo keď som si vypočula vaše ľudské
    argumenty o našom školstve a hlavne o základnej škole a
    úplne s vami súhlasím.
    Dúfam, že je takýchto ľudí ako ste vy viac,tak to Slovensko dokáže.Naša sila je ,že sme pracovití , vydržíme toho extrémne veľa
    a hlavne máme múdre sedliacke hlavy. 😄👌❣️🍀👌
    🕊️🌏🕊️🌎🕊️🌍🕊️

  • Už dávno som nepočula také múdre názory na školstvo,na memorovanie nedám dopustiť. Čo som sa musela nabiflovat, či to bola násobilka, vybrané slová a iné,to si pamätám desaťročia.👍👍👍👏👏👏

  • Ano, mali sme skolstvo na vysokej urovni, problem bol s vysokymi skolami, kde sa ucilo aj uci vela balastu… Skolstvo ma byt apoliticke a bez ideologie, tu nejde len o mimovladky, ale aj o riaditelov, ci rektorov, dekanov, ktori to ukazali v roku 2018 po vrazde novinara….

  • Nie je pravdou, že sa školy nazývajú školami pre mentálne postihnuté deti… a pod. Nazývajú sa špeciálnymi školami. Je ich na Slovensku veľmi málo…tragicky málo.
    3 – ročné cykly pre vyučovanie v ZŠ nie je zlý nápad, pokiaľ sa chce neustále presadzovať inkluzívne vzdelávanie, ktoré je pre učiteľa ale aj deti veľmi náročné. Vedie to tiež k k odstresovaniu žiakov, aby neboli zameraní len na výkon. Pokiaľ nejaké dieťa prestúpi na inú školu, práve tento systém mu umožní dohnať svoje vedomosti, pokiaľ ich nezískal v dostatočnej miere. Prestupov žiakov z jednej školy na druhú je však veľmi málo a to najmä v ZŠ. Podobný systém majú Fíni, ktorí učia nie predmety, ale oblasti a tak ukazujú vzájomné prepojenie jednotlivých vied a pod. Faktom zostáva, že školy pre tento nový systém nemajú k dispozícii žiadne učebnice.
    Problémov v školstve je veľa, ale odvíjajú sa hlavne od peňazí, lebo v školstve nechcú pracovať schopní učitelia a robia v iných profesiách. Podľa mňa by mal absolvent pedagogickej fakulty po jej skončení povinne aspoň tri roky pracovať v školstve a potom sa môže rozhodnúť, či v ňom zostane, či nie. Vtedy by vynakladané prostriedky boli pre spoločnosť užitočné. Navyše práca v školstve je veľmi ťažká a náročná, učitelia nemajú žiadne bonusy v nej, ani platené voľno na relaxáciu 1 rok po odučení istého počtu rokov, ako to majú vo vyspelých štátoch. Navážajú sa do nich rodičia aj žiaci. Pokiaľ sa nezmenia podmienky, učiteľov bude ubúdať a robiť nejaké zásadné zmeny sa nebude dať.

    Rovnako náboženstvo a etickú výchovu by mali deti absolvovať doma v rodinách. Sú to v škole zbytočné predmety. Pokiaľ nie je vzor v rodine, škola to deti nenaučí. Rovnako aj otázky sexuality. Avšak dnešní rodičia to nevedia, nerozprávajú sa s deťmi a túto úlohu prehadzujú na školu. Škola je v prvom rade VZDELÁVACIA inštitúcia a VYCHOVÁVAŤ dieťa má za povinnosť rodič. Skutočnosťou je tiež, že aj v našich školách sa objavujú slečny, ktoré žiadajú učiteľov, aby ich oslovovali ako chlapcov a naopak. Tiež sa objavujú žiaci, ktorí podstupujú už aj hormonálnu liečbu a keďže nie je ukončená, naozaj riaditelia nevedia, kde žiaka umiestniť na hodinách telocviku alebo do ktorého WC má chodiť.

  • Nie je pravdou, že sa školy nazývajú školami pre mentálne postihnuté deti… a pod. Nazývajú sa špeciálnymi školami. Je ich na Slovensku veľmi málo…tragicky málo.
    3 – ročné cykly pre vyučovanie v ZŠ nie je zlý nápad, pokiaľ sa chce neustále presadzovať inkluzívne vzdelávanie, ktoré je pre učiteľa ale aj deti veľmi náročné. Vedie to tiež k k odstresovaniu žiakov, aby neboli zameraní len na výkon. Pokiaľ nejaké dieťa prestúpi na inú školu, práve tento systém mu umožní dohnať svoje vedomosti, pokiaľ ich nezískal v dostatočnej miere. Prestupov žiakov z jednej školy na druhú je však veľmi málo a to najmä v ZŠ. Podobný systém majú Fíni, ktorí učia nie predmety, ale oblasti a tak ukazujú vzájomné prepojenie jednotlivých vied a pod. Faktom zostáva, že školy pre tento nový systém nemajú k dispozícii žiadne učebnice.
    Problémov v školstve je veľa, ale odvíjajú sa hlavne od peňazí, lebo v školstve nechcú pracovať schopní učitelia a robia v iných profesiách. Podľa mňa by mal absolvent pedagogickej fakulty po jej skončení povinne aspoň tri roky pracovať v školstve a potom sa môže rozhodnúť, či v ňom zostane, či nie. Vtedy by vynakladané prostriedky boli pre spoločnosť užitočné. Navyše práca v školstve je veľmi ťažká a náročná, učitelia nemajú žiadne bonusy v nej, ani platené voľno na relaxáciu 1 rok po odučení istého počtu rokov, ako to majú vo vyspelých štátoch. Navážajú sa do nich rodičia aj žiaci. Pokiaľ sa nezmenia podmienky, učiteľov bude ubúdať a robiť nejaké zásadné zmeny sa nebude dať.

    Rovnako náboženstvo a etickú výchovu by mali deti absolvovať doma v rodinách. Sú to v škole zbytočné predmety. Pokiaľ nie je vzor v rodine, škola to deti nenaučí. Rovnako aj otázky sexuality. Avšak dnešní rodičia to nevedia, nerozprávajú sa s deťmi a túto úlohu prehadzujú na školu. Škola je v prvom rade VZDELÁVACIA inštitúcia a VYCHOVÁVAŤ dieťa má za povinnosť rodič.

  • Nie je pravdou, že sa školy nazývajú školami pre mentálne postihnuté deti… a pod. Nazývajú sa špeciálnymi školami. Je ich na Slovensku veľmi málo…tragicky málo.
    3 – ročné cykly pre vyučovanie v ZŠ nie je zlý nápad, pokiaľ sa chce neustále presadzovať inkluzívne vzdelávanie, ktoré je pre učiteľa ale aj deti veľmi náročné. Vedie to tiež k k odstresovaniu žiakov, aby neboli zameraní len na výkon. Pokiaľ nejaké dieťa prestúpi na inú školu, práve tento systém mu umožní dohnať svoje vedomosti, pokiaľ ich nezískal v dostatočnej miere. Prestupov žiakov z jednej školy na druhú je však veľmi málo a to najmä v ZŠ. Podobný systém majú Fíni, ktorí učia nie predmety, ale oblasti a tak ukazujú vzájomné prepojenie jednotlivých vied a pod. Faktom zostáva, že školy pre tento nový systém nemajú k dispozícii žiadne učebnice.
    Problémov v školstve je veľa, ale odvíjajú sa hlavne od peňazí, lebo v školstve nechcú pracovať schopní učitelia a robia v iných profesiách. Podľa mňa by absolvent pedagogickej fakulty po jej skončení povinne aspoň tri roky pracovať v školstve a potom sa rozhodne, či v ňom zostane, či nie. Vtedy by vynakladané prostriedky boli pre spoločnosť užitočné. Navyše práca v školstve je veľmi ťažká a náročná, učitelia nemajú žiadne bonusy v nej, ani platené voľno na relaxáciu 1 rok po odučení istého počtu rokov, ako to majú vo vyspelých štátoch. Navážajú sa do nich rodičia aj žiaci. Pokiaľ sa nezmenia podmienky, učiteľov bude ubúdať a robiť nejaké zásadné zmeny sa robiť dať nebudú.

    Rovnako náboženstvo a etickú výchovu by mali deti absolvovať doma v rodinách. Sú to v škole zbytočné predmety. Pokiaľ nie je vzor v rodine, škola to deti nenaučí. Rovnako aj otázky sexuality. Avšak dnešní rodičia to nevedia, nerozprávajú sa s deťmi a túto úlohu prehadzujú na školu. Škola je v prvom rade VZDELÁVACIA inštitúcia a VYCHOVÁVAŤ dieťa má za povinnosť rodič.

  • Nie je pravdou, že sa školy nazývajú školami pre mentálne postihnuté deti… a pod. Nazývajú sa špeciálnymi školami. Je ich na Slovensku veľmi málo…tragicky málo.
    3 – ročné cykly pre vyučovanie v ZŠ nie je zlý nápad, pokiaľ sa chce neustále presadzovať inkluzívne vzdelávanie, ktoré je veľmi náročné. Je to tiež odstresovanie žiakov, aby neboli zamerané len na výkon každý rok. Podobný systém majú Fíni, ktorí učia nie predmety, ale oblasti. Faktom zostáva, že školy pre tento nový systém nemajú k dispozícii žiadne učebnice. Problémov v školstve je veľa, ale odvíjajú sa hlavne od peňazí, lebo v školstve nechcú pracovať schopní učitelia a robia niečo iné. Navyše práca v školstve je veľmi ťažká a náročná, učitelia nemajú žiadne bonusy v nej, ani platené voľno na relaxáciu 1 rok po odučení istého počtu rokov, ako to majú vo vyspelých štátoch. Navážajú sa do nich rodičia aj žiaci. Pokiaľ sa nezmenia podmienky, učiteľov bude ubúdať a robiť nejaké zásadné zmeny sa robiť dať nebudú.
    Rovnako náboženstvo a etickú výchovu by mali deti absolvovať doma v rodinách. Sú to zbytočné predmety. Pokiaľ nie je vzor v rodine, škola to deti nenaučí. Rovnako aj otázky sexuality. Avšak dnešní rodičia to nevedia, nerozprávajú sa s deťmi a túto úlohu prehadzujú na školu. Škola v prvom rade VZDELÁVA a za ťažkých podmienok, to vedia len učitelia za akých, ale VYCHOVÁVAŤ dieťa má za povinnosť rodič.

  • Nie je pravdou, že sa školy nazývajú školami pre mentálne postihnuté deti… a pod. Nazývajú sa špeciálnymi školami. Je ich na Slovensku veľmi málo…tragicky málo.
    3 – ročné cykly pre vyučovanie v ZŠ nie je zlý nápad, pokiaľ sa chce neustále presadzovať inkluzívne vzdelávanie, ktoré je veľmi náročné. Je to tiež odstresovanie žiakov, aby neboli zamerané len na výkon každý rok. Podobný systém majú Fíni, ktorí učia nie predmety, ale oblasti. Faktom zostáva, že školy pre tento nový systém nemajú k dispozícii žiadne učebnice. Problémov v školstve je veľa, ale odvíjajú sa hlavne od peňazí, lebo v školstve nechcú pracovať schopní učitelia a robia niečo iné. Navyše práca v školstve je veľmi ťažká a náročná, učitelia nemajú žiadne bonusy v nej, ani platené voľno na relaxáciu 1 rok po odučení istého počtu rokov, ako to majú vo vyspelých štátoch. Navážajú sa do nich rodičia aj žiaci. Pokiaľ sa nezmenia podmienky, učiteľov bude ubúdať a robiť nejaké zásadné zmeny sa robiť dať nebudú.

  • Nie je pravdou, že sa školy nazývajú školami pre mentálne postihnuté deti. Nazývajú sa špeciálnymi školami. Je ich na Slovensku veľmi málo…tragicky málo. 3 – ročné cykly pre vyučovanie v ZŠ nie je zlý nápad, pokiaľ sa chce neustále presadzovať inkluzívne vzdelávanie. Je to tiež odstresovanie žiakov, aby neboli zamerané len na výkon každý rok. Podobný systém majú Fíni, ktorí učia nie predmety, ale oblasti. Faktom zostáva, že školy pre tento nový systém nemajú k dispozícii žiadne učebnice. Problémov v školstve je veľa, ale odvíjajú sa hlavne od peňazí, lebo v školstve nechcú pracovať schopní učitelia a robia niečo iné. Navyše práca v školstve je veľmi ťažká a náročná, učitelia nemajú žiadne bonusy v nej, ani platené voľno na relaxáciu 1 rok po odučení istého počtu rokov, ako to majú vo vyspelých štátoch. Pokiaľ sa nezmenia podmienky, učiteľov bude ubúdať a robiť nejaké zásadné zmeny sa robiť dať nebudú.

  • Nie je pravdou, že sa školy nazývajú školami pre mentálne postihnuté deti. Nazývajú sa špeciálnymi školami. Je ich na Slovensku veľmi málo…tragicky málo. 3 – ročné cykly pre vyučovanie v ZŠ nie je zlý nápad, pokiaľ sa chce neustále presadzovať inkluzívne vzdelávanie. Je to tiež odstresovanie žiakov, aby neboli zamerané len na výkon každý rok. Podobný systém majú Fíni, ktorí učia nie predmety, ale oblasti. Faktom zostáva, že školy pre tento nový systém nemajú k dispozícii žiadne učebnice. Problémov v školstve je veľa, ale odvíjajú sa hlavne od peňazí, lebo v školstve nechcú pracovať schopní učitelia a robia niečo iné.

  • ake vzdelavanie k historii a identite? Ked mame pedagogov, ktori si oducia svoje, nejdu s vekom doby, nevedia deti zaujat vlastnou osobou a nie este ucivom….ked mame problem zohnat novych, ked su triedy preplnene, skoly preplnene….dcera sa ma anglictinu v 7.triede ucit v kuchynke, pretoze nemaju volnu ucebnu….v hlavnom meste!

  • Pani kolegyňa Nachtmannová . Všetko je to ,,videním “ a cítením sveta.
    Dušou , srdcom a celým svojim bytím.
    Možno moje vnímanie ( tak ako mi moja drahá vnučka povedala pred desiatimi rokmi, keď som sa jej
    pýtal , tak ako je v škole – odpovedala – ,, dedko , pani učiteľka nám povedala aby sme neverili starým ľuďom , lebo tomu už nerozumia.“ – čistý šok a pochopenie doby .- budúceho – ich – otroctva .
    Narodil som sa do novej doby , krátko po II. svetovej vojny . Nebol Tv , iba malé rádio , na ktorom otec počúval ,,slobodnú európu ( po nociach ) a my , deti v nedeľu ráno rozprávku . Inak , v rozhlase ,,išli “ básne , klasická hudba , správy z kultúry , hlavne zo socialistických , spriateľených národov a štátov.
    Ale k veci .
    Rodičia sa nám snažili dať vzdelanie vo všetkých smeroch , ako mi otec raz odôvodnil , keď som sa vzbúril , že sa musím stále učiť a chodiť cez víkendy s rodinou do prírody , do zahrady , robiť okolo nej .
    Otec mi povedal – jednu myšlienku , ktorú si pamätám už 60 rokov.
    Ty si vo veku , kedy sa máš venovať tomu , akou cestou sa budeš uberať v dospelosti .
    A JÁ som tu na to , aby som ti ukazoval cestu , ktorou sa môžeš a mal by si sa uberať.
    Viedli sme spolu , hlavne na pochôdzkach v prírode debaty , o všetkom , v čom ma otec dokázal motivovať , aniž by som to tušil.
    Ako žiak ZŠ som mal výborných učiteľov , Slovenov , s ktorými som ostal priateľom , s niektorými až doteraz. Miloval som ich .
    V r. 1968 som nastúpil na strednú školu s maturitou , kde nás učil S.j. ,,profesor“ s maďarským menom
    s neuveriteľne negatívnym vyžarovaním , ktorý nám nadával do blbcov, somárov , panghartov.
    Učil som sa v tej dobe viac , ako dobre , ale učiteľa s.j. , teda aj slovenčinu som ,, rád určite nemal“
    Pred koncom školského roka som si ,,zastal Ľ. Štúra a ,,súdruh profesor “ ma ,,nechal prepadnúť “ ,
    s prípisom – na žiadnu strednú školu s maturitou sa nesmiem dostať.!
    Trvalo mi to 7 rokov ,,kľukato , po večeroch , ale ,,zaryte a systematicky “ a síce neskôr , ale predsa
    ukončiť VŠ z toho , k čomu ma otec , ani o tom nevediac , viedol.
    Počas mojej pedagogickej praxe , som sa vždy venoval bez toho , aby si to žiak , žiaci uvedomovali , k tým najslabším , ale k vynikajúcim žiakom som prejavoval priateľstvo a spoluprácu . Dodnes sme priatelia a navštevujú ma už teraz v prostredí , ktoré som si vysnil počas aktívnej práce.
    Mal som ( ako Vy ) aj ponuky na MŠ , ale so smiechom som odmietol .
    Neštudoval som preto , aby som bol úradník , ale aby som učil takou formou , ako my to ani netušiac, ukázal a viedol ma môj otec.
    Môj postreh , porovnávaním dvoch dôb výchovy našich mladých generácií. A nepotrebujem k tomu
    žiadnych ,,odborníkov, svetových “ , Mne stačil môj otec, v kombinácii s J.A.Komenským. – učiteľom
    národov. Češi inak , si ho ,,privlastnili “ , ( ako inak ) , aj keď v súčasnosti žijem na Slovensku , vzdušnou čiarou 20 – 30 km. od jeho rodiska.
    A základný postreh , prečo slovenské školstvo je v rozklade ?
    V r. 1968 , keď p. Dubček budoval ,,socializmus s ľudskou tvárou “ , prišiel sa mu ponúknuť, ,,že pomôže s reformami školstva , kultúry , filantrop Soroš ( bolo to aj v Tv.) – Všimla si to Varšavská zmluva , a povedali ! HOP ! tak prišli , ako prišli , s pozdravom – ,,okamžite sa chodte hrať na iný piesoček aj s vašou
    demongráciou!“
    No , a po dlhších spoločenských ,,úpravách“ prezident Kováč ,,filantropa “ v r. 1992 pozval , aby reformoval všetko to , čo ponúkal p. Dubčekovi.
    vysvetlenie : Na ZŠ nás v rokoch 1962 – 68 učil občiansku výchovu učiteľ , ktorý prvých 15 minút skúšal triedu z aktualít, politických , ktoré sa diali v ČSSR.
    Vtedy sme sa triasli a nie dlho aj báli , ale keď sme pochopili význam ,tak sme boli radi , ,,tejto ceste poznania . – výstrižky z novín , vlastnými slovami informovať , vysvetlenie učiteľom.
    V r. 1972 -74 som absolvoval ZVJS a v r. 1975 – tento super učiteľ , asfaltoval chodníky . Ale , poznal ma
    a boli sme spolu na pive a prekrásne sme sa porozprávali.
    No , a já !? Poznal som a sledoval som Slovensko politicky , kultúrne , ( študoval som od r. 1960 pod vlasteneckými a slovenskými pedagógmi až do r.- 1981 a zároveň som sa staral o moju milovanú rodinu .a po r. 1992 to začalo ,,škrípať , pomaly ale ,,riadené “ reformami sa moja rodina začala rozpadať , s manželkou sme si ,,nemali čo povedať , nevediac prečo , každým slovom začínala hádka ,
    spoločná cesta sa začala hatiť ,
    Viete prečo ? Lebo moja rodina sa začala chovať ( s prepáčením ) skoro tak ako vy .
    – já som odborník , ty mi nerozumieš , ani tomu čo ti hovorím , já už pracujem na MŠ , aty si gurt , tam kde si aj nastúpil , prečo sa so mnou nerozvedieš !? Já viem čo je pravda , a čo nie ,
    No , a já už v r. 94 , ( dva roky po nástupe mimovládok ) som po ,,pedagogickej porade ) – riaditeľ volený , diletant ako ,,kormidelník na arche Noemovej ,
    Tak som si povedal ! DOST ! A odišiel som zo školstva.
    Ste ekonómka , !? – tak robte ekonómku.
    Ak sa rozumiete aj pedagogike , psychológii , sociológii a slovanskej rodovej vzájomnosti , možno si to len myslíte , že ano .
    Doporučujem – ,,osočte si vlastné EGO a počúvajte intuitívne svojich Predkov. ( ak sú slovanské )
    Ako zakričal kráľ Sparty . TOTO JE SPARTA !
    Stále si ,,kričte “ , aby vás nik nepočul – ,, TOTOJE SLOVENSKO !“
    Asi tak.
    všetko dobré , nech sa vám darí.
    Na záver. : všetky choroby sú pliesne a parazity v našom tele ( aj v mozgu !) treba si to uvedomiť a bojovať proti nim , nie s nimi.
    Stále byť v pozícii ochrany a obrany , a túto pozíciu si stále uvedomovať.
    Byť v obrannej pozícii , nie v útočnej , za žiadnych okolností , ani za ,,30 strieborných “
    Určite vám chýbať nebudú , ani vtedy , ak nebudete mať na chlieb. A inak , ten nám už dávno otrávili.
    Krásny deň , a všetky ostatné po ňom.

  • Len by ma zaujímalo, čo s tými učiteľmi a riaditeľmi škôl, ktorí šikanovali deti počas covidu, strpčovali život neočkovaným rodičom a úplne sadisticky verejne strápňovali deti aj rodičov. Majú takíto pedagogickí pracovníci rozvinuté kritické myslenie? Máme ich nechať ďalej na školách, aby zas mútili rozum deťom LGBTOQ + úchylnosťami? Necháme, aby im to prešlo?

  • Pani Nachtmanová, prosím vás nedajte školstvo SNS ani Hlasu a mali by ste byt ministerka školstva. Ste vemmi múdra a vzdelaná. Nedovolte prosím zničiť školstvo grohlingovou reformou, ktorú robili nedovzdelaní ľudia ešte k tomu bez pedagogickéj praxe z mimovládok. Držíme palce

  • Žiaci sa neučia NIČ NASPAMÄŤ! PREČO ASI??? Dokonca nesmú sa učiť ani násobilku naspäť.
    Veľmi by ma zaujímalo „odkiaľ ti plagiátori doniesli tieto metódy“? Spoza mláky???
    Chvála Bohu 🙏, že existujú ešte takí zanietenci ako pani Nachtmannová.

  • Takí spiatočníci ako Nachtmannová nemaju miesto v školstve. Starí a neflexibilní ľudia ako ona nemajú čo ponúknuť, sú skostnatení, inteligentne a tvorivo vyhorení.

    5k éčiek mesačne je veľké lákadlo, to sa oplatí aj kopnúť si do LGBT+ ľudí, prečo nie veď skoro všetci to robia, okrem PS.

  • Ojoj sa teraz netvarme že zlá transformácia školstva a zlé predstavy školstva nastali až po zmene vlády …
    Veď už za čias smeru vznikalo najviac privátne školstvo , miešanie ratingu VŠ , podnikatelia ktorí zbohatli špekulatívne v 90tich rokoch a boli všeobecne nie moc inteligentní a vedomostne vzdatní si pokupovali diplomy, alebo externé štúdia kde prechádzali bez sebemänšich problémov bez nadobudnutých vedomosti a o kvantite uz za čias smeru sa nemusím zmieňovať , stalo sa bežnou praxou že VŠ príjmali uz za čias smeru aj len učňovských vzdelaných ľuďí ktorí nevynikali štúdiom ani na SOU , tak ich VŠ o ktorej bolo známe že príjmaju hocijakých študentov len aby si navýšila rating a zároveň odkrojila čo najviac z ministerstva školstva …
    Takže jeden veľký chaos už bol za čias smeru a vznikal za ich vlády …
    Stali sa bežnou praxou , nie raz sa mi stalo , že ľuďia neadekvátne nielen vzdelaní ale aj bez praxe a vedomosti pracujú na pozíciách kde by za čias dávnejších nemali šancu pracovať …
    Príde človek do technickej výroby a najde premotivovanú manažérku ktorá nemá poňatia o technickej výrobe a potrebuje tím ktorí rozmýšľa za ňu a zároveň má na koho dávať zodpovednosť , vyšla z SOU chemická dorobili si titul na práve VŠ ktorá vznikala za čias smeru fungovať ako funguje , taký človek neznesie ozaj vzdelaných a zasadovych ludi , samozrejme že aj zástupca vedúceho je bežná vec že moze robit v technickej vyrobe predavačka kozmetička z SOU s neskor dorobenie ľahkou VS a MGR titulom 😂
    Takto vznikal chaos v celej spoločnosti uz za čias smeru …
    Popredné VŠ sa prepadli v ratingu a bud ostali zbytočne obtiažne v prijímacom procese alebo začali fungovať niektore fakulty pod dekanmi podobne pre seba prospešnym spôsobom …
    To čo sa časuje teraz cez liberálne smery je len ďalší vlastny spôsob sebarealizácie a pre seba prospesnym spôsobom ako zarobit …
    Neviem kam to docielime cele takou spoločnosťou alw je to cele prevrátené nie len za posledné 3 roky ale za oveľa dlhšie obdobie a najmä aj smeru

  • Aj keby pre nič iné,pre túto ženu volte ,kde bude ona,hlavne rodičia detí.Nedajte im zobrať to najproduktívnejšie obdobie životav ktorom môžu dosiahnuť všetko.Ved´d do 7 rokov sa naučia vnímať,sedieť,stáť,chodiť,hovoriť a za našich čias aj čítať.Naozaj sa rozhodnite správne,aby mohli správne a čisto prežiť študenský život

  • Pani učiteľka… Prof..?., ČO vy tu Spomínate..Dilinkaveho Teploša..min.GRUHLIHO..? Tak s pánom Bohom..s takym ministrom.., Taký furov..,ako aj Sulík..,Prijebaný.! Preto tak naše Školstvo vyzerá už od.. PREVRATU..,Všade Odborníci na Svojích.. Miestach!

  • Nes som pozerala. Na telo. Pelegriniho a. Simecka, ktorý mi pripomína vládnutie. Matelka aj jeho program a. Sulika. Pelegriny opakoval všetko to začo bojoval. Fico a vyjadroval sa ako by to riešil takže zase sa opakoval. Myslím, ze. Pelegriny chce byť silou mocou premiérom a stále zhadzuje. Fica nie je úprimný. Pôjde s ps šáš kdh spojí sa aj s diablom len aby vládol neverím mu ani nos medzi ušami….!!!! Nevolitelny komédiant, ktorý zradí ľudí koli kariére. Had!

  • Nes som pozerala. Na telo. Pelegriniho a. Simecka, ktorý mi pripomína vládnutie. Matelka aj jeho program a. Sulika. Pelegriny opakoval všetko to začo bojoval. Fico a vyjadroval sa ako by to riešil takže zase sa opakoval. Myslím, ze. Pelegriny chce byť silou mocou premiéra a stále zhadzuje. Fica nie je úprimný. Pôjde s ps šáš kdh spojí sa aj s diablom len aby vládol neverím mu ani nos medzi ušami….!!!! Nevolitelny komédiant, ktorý zradí ľudí koli kariére. Had!

  • ❤❤❤❤😊😊😊Fedor Flašík 😮😮😊😊😊❤❤❤ereport bez cenzúry 💯💯💯💯 SMERSSD Mgr. Oľga Nachtmannová , PhD.,😮😮😊😊😊😊😊❤❤❤❤❤💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯

  • ❤❤❤❤😊😊😊Fedor Flašík 😮😮😊😊😊❤❤❤ereport bez cenzúry 💯💯💯💯 SMERSSD Mgr. Oľga Nachtmannová PhD.,😮😮😊😊😊😊😊❤❤❤❤❤💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯

  • …….to bola chyba NÁS VŠETKÝCH , ŽE SME SA O TO ŠKOLSTVO NEZAUJÍMALI …….!!!!!!Pre Kristove rany , uvažujete o tom čo rozprávate ???!!! Ja som robil v zlievarni , s vybračnými nástrojmi, na rizikovom pracovisku, “ vyrobil “ som si chorobu z povolania ktorú mi uznalo pracovné lekárstvo a to som sa mal popri všetkých mojich strastiach zaujímať ešte o školstvo ???!!! Aký dedičný hriech mi to chcete prisúdiť ???!!! To ste tam nemali ľudí ktorí za svoju prácu BRALI PENIAZE ???!!! Otrasné…….

  • V okrese Čadca a aj KNM, resp. v celom Žilinskom kraji je učiteľov dosť, takže netreba generalizovať, ak chýbajú učitelia v BA kraji. ZA kraj určite nie je jediný, kde je situácia skôr opačná, učitelia sa nevedia zamestnať. Neviem, prečo to nikde nezaznie. Ak sú tu nejaké ponuky práce, tak len na zastupovanie MD.

  • V okrese Čadca a aj KNM, resp. v celom Žilinskom kraji je učiteľov dosť, takže netreba generalizovať, ak chýbajú učitelia v BA kraji. ZA kraj určite nie je jediný, kde je situácia skôr opačná, učitelia sa nevedia zamestnať. Neviem, prečo to nikde nezaznie.

  • „Animátor voľného času…“ 🙈 No nič. Nezúfajme… Čochvíľa budú potrebné profesie ako manažér pedofílie, distribútor omamných látok a prekurzorov, pozmeňovač histórie, masmediálny dezinformátor alebo podobné…

VAŠE KOMENTÁRE

NEZMEŠKAJTE NOVÉ VIDEÁ A ŽIVÉ VYSIELANIE

PRIHLÁSTE SA NA ODBER UPOZORNENÍ

VAŠE KOMENTÁRE

TV
NA ŽIVO
SPRÁVY
RELÁCIE
Najdi