Bol Zdravý rozum dotlačený do likvidácie? …Zákon proti „nepohodlným“ …Musí Slovensko zbrojiť?…Je za Trumpovým rozhodnutím Saudská Arábia?…Slovenské komunálne voľby…Máme mať väčšinový volebný systém?…Čo je zvyšovanie volebných prahov… …Ako musíme teraz premýšľať?…Prečo Magyar neznamená jasným posunom smerom k EÚ…Regióny a aliancie…
Tu ide o násilnú, idiotskú a nezmyselnú reguláciu parlamentu – hovorí Ján Baránek v relácii štúdia eReport.TV. Tvrdí, že slovenské komunálne voľby nepredpovedajú spoľahlivo parlamentné voľby. Okrem ďalších ostrých postrehov a faktov o súčasnom politickom dianí vyzýva podporovateľov, aby zbierali podpisy a pomohli tak strane Zdravý rozum znovu naštartovať.
Sledujte s nami.
Rozhovor je súčasťou relácie “Bez cenzúry”, kde sa lídri a osobnosti slovenskej politiky vyjadrujú k aktuálnym témam.
@eReportTV je vždy BEZ CENZÚRY!
Napíšte svoj názor v komentároch nižšie!
Určite si pozrite aj naše ďalšie videá.
#orbán #magyar #trump #bezcenzury #fico
Prečo už pán Baranek nerobí videá z auta.?
😎 V ktorom z hlavných miest európskych štátov by sa odvážili naše poslankyne z PS poprechádzať v centrálnych parkoch asi tak polhodinku po 22:15 hod?
Stále platí: 😎 Čo urobíme s tou Layenovej komisiou, keď sa jasne ukáže, že sa ľuďom v Rusku žije radostnejšie ako nám v štátoch EU? Ani len vás ani nenapadlo, že by vás to napadlo, však? Sme totiž len samé zákazy, obmedzenia, nariadenia a vôbec nič nenasvedčuje tomu, že by sa to nenažraté skorumpované svine bruselské chystali zmeniť. Ako to, že Európa upadá a títo politici sú stále silno platení namiesto toho, že by boli dávno povolaní k zodpovednosti?
Nám proti Poliakom a Maďarom pomôže snáď už len Ukrajina. Ešte vám budú ti banderovci dobrí keď ich budeme potrebovať 😢
To s tým rozdelením máte pravdu. Nemci sa spojili a my sme sa rozdelili. Žiaľ….
Krakov bol sucastou Rakusko Uhorska. Pochopitelne aj s celym regionom.
Ja neviem ,,, ale ako to pocuvam,,, tak nielen ze si stratil stranu Zdravy rozum,,,ale aj ten svoj….ako sa moze 5miliony narod obranit proti inym velmociam s viac milionmi obcanov + atomove zbrane 😔
Suhlasim to su strasne fabulacie . Pocul som, cital som …:)
P. Baranek netriestite hlasy, spojte sa s narodnymi a konzervativnymi politikmi, nedostanete sa do parlamentu😢
Pan Baranek asi si nevypocul clena statnej volebnej komisie , ktory sa dovolal do Infovojny ( video nn youtube …. DsA 15.4.2026 Ing. Dezider Štefunko …. cas od 2hod 15min 11 sekund) kde vysvetloval ako nezodpovedne sa chovala strana Zdravy rozum , , opakované vyrocne spravy, najhorsia strana, ze ziadna strana nesmie prijimat dary zo zahranicia (aj ked od Slovakov ale nesmie), cely rok nahradnych terminov aby to napravil, az sa dostal do stavu likvidacie strany, a dokonca predsada statnej volebnej komisie Eduard Burda to moze verejne potvrdit a vysvetlit.
Ano, je to pravda. Pocul som to v Infovojne tiez.
@jozkokrasny1490 Heh … a Progresívne Slovensko je celé dotované zahraničím
Ja som veľmi, veľmi rada, že sme sa rozdelili ! 👍🌹👍Samozrejme, spolupracovať s Českom môžeme, ALE každý národ by si mal žiť samostatne ! 👍🌹👍
Rozdelit?No dobre,ale pre cechov lepsie.
Pán Baránek o čom skladáte muziku ??? 🤣😂🤣😂🤣😂
Ahoj Peťo. Chcel by som sa spýtať, že tankuješ výhradne na shell-ke? Lebo cenovo patrí táto benzinka medzi drahšie, či sú tam nejaké iné benefity pre kamionistov? Videl som kamionistov, že veľa z nich tankuje na Shellke, aj keď cenovo sú aj lacnejšie benzínky. Možno blbá otázka, ale zaujíma ma to, tak preto sa pýtam. Za odpoveď vopred ďakujem. A inak som rád, že sme neprišli o tvoje videá. Opatruj sa a veľa šťastných kilometrov prajem. 😉😉😉
58:00 preco by siel Smer proti sebe? Ten by na tom ziskal. Len koalicny partneri by stratili, takze ti to nepodporia. Inak je pravda, ze to Meciar vtedy zrusil preto, aby boli volby demokratickejsie (mali sancu aj ostatni) a nasledne v nich prehral?
Inak, bol by problem, aby sa spravil pomerny a vacsinovy system 50na50?
Jaj, ze mandat od volicov je potom silnejsi ako vernost precedovi. Aha, ok.
On to tam aj vysvetlil,- poslanci by hlasovali podľa vôle toho, kto ich volil, nie po vôli tomu, kto ich delegoval ! .. 😏
Mečiar zrušil ešte aj 3 volebné obvody, takže je to už “celkom neadresné”, (voličom veľmi ťažko ovplyvniteľné) čo Matovič “zabetónoval” …
17:00 tak tak, Banderovci bojovali 4 roky.
14:24 recht. Lenže modrý Nagy dal 16 stíhačiek Ukrajine. Nie je náhodou potomok nejakých uhorských šlachticov?
Alebo maďarón ! .. 🤔
11:26 on nemusi byt proBrusel. Ak je jeho panom Soros, tak ich cielom moze byt vznik Uhorska 2.0 v jeho/ich rezii. Soros je madarsky Zid, mozno tam tuzi umriet a byt pochovany.
Uhorsko už aj zaniklo, (v r. 1918) – vzniklo veľmi dávno (v r. 907) .. Ale Soros v Maďarsku byť pochovaný (asi) môže ! .. 🤔
Paranoidny babrak Baranek prisiel aj o stranu z politickym vytlakom0,005% neskutocne sracky trepe tento ujco je na smiech
Zdravý rozum si rozhodne musíme zachovať ! 😔❤ – To je strašné, čo si to už ten Boľševik dovoľuje ! 🙄 … 😏
Ch jaj, pan Baranek!
Mrzi ma to, ze som sa raz a opat dala nachytat.
Mate dobre nazory, ale vyzera to tak, ze ste iba politicky analytik. Ako zakladatel, leader, politickej strany ste nepouzitelny.
Venujte sa viac malemu syncekovi.
@prinprin3313 ty sa venuj viac sebe lebo nevieš spájať suvislosi. Načo vôbec niečo komentuje ked to nedáva žiadny efekt ani zmysel.🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
❤
Takýmto spôsobom vie ktorúkoľvek stranu zlikvidovať “darca”. Pošlem s pár známymi peniaze nejakej strane “d” a uvedieme fiktívne adresy. Tým pádom by mali dať stranu do likvidácie. Tu je jediná možnosť, aby banka darcu povinné pridala proti účtu aj adresu ktorú má banka ku klientovi. Ale ani tá nemusí byť aktuálna. …
Počúvam to z viacerych stran ..bodaj by to bola realita
” oranžového mesiasova” mamka povedali, že nech Boh chráni svet pred tým aby taký debil ako jej syn vládol svetu!!!
pan baranek uprimne lebo medzi chlapmi by to tak malo fungovat… 1. nemate na to aby ste sa dostal do parlamentu. 2. v minulosti ste odmietali spajanie pronarodnych sil lebo vy ste krestan v prvom rade a tvrdili ste, ze sa nebude spajat s nikym len preto aby ste mali percenta. 3. okolo politiky sa motate uz roky a v minulosti pokial si pamatam ste zakladali kdh ?! a kam sa dostalo? 4. po tych rokoch co sa motate okolo politiky chcete byt kapitan ako kazdy druhy ale spackate to uz v uplnych zaciatkoch a chcete riadit stat?. 4. no a teraz sa zas chcete spajat do uhorska hoci pred nedavnom ste skor snival o polsku. troska vela schizofrenie na moj vkus…. sorry za uprinost aj ked viem ze to nedokazete prehltnut. kaslite na to a venujte sa tomu co vam ide lepsie. mrzi ma ze ste nedokazali vyuzit potencial ludi ktorych ste k sebe stiahol. takymto stylom to dokazal aj kiska….
Ty ideš zrovnavat Kisku podvodníka a zlodeja z Barankom? Asi toho nemáš moc v hlave. Keby si vedel ako funguje svet by si také kktiny nepísal……….. Vôbec netušíš ako sa ludia dosadzaju na ministerské posty a kto všetko ťahá za nitky ale ty nemáš ani páru.
Na názor máte právo, to Vám neberie nikto, ale obvinenia,- v bode 2 a “4”,(5) by ste mali dokázať ! 🤔 .. 😏
@FraňoŠtyriakZázrivec ja ti nemam co dokazovat. staci ze si umyjes usi a budes ho pocuvat nielen to co hovori dnes ale aj co hovoril v predvolebnej kampani pred poslednymi volbami.
@bekimjaja8910 hlavne ze ty vies vsetko brouk pytlik ale hlavu mas asi len na to aby ti nenaprsalo do krku a pamat mas ako akvariova rybicka a uz vobec nedokazes pochopit ani to co citas. v zakladani strany a vysledok je absolutne totozny ako pozemkoveho mafiana z popradu.
Čo myslíte Chorvátsko sa prečo pridalo ku svätej korune,lebo tam boli pod ochranou,však ich stále dobiedzali Benátky.
Poľsko bolo súčasťou,ešte za Ľudovíta Velkého
Kto by bojoval v 21 storočí za kus pôdy, ktorá mu ani nepatrí ???? Veď sa pozrite na banderistan. Kto tam kape ???
Stredoeurópska konfederácia,a netreba sa báť útoku,to by si rozmyslel každý!!!!
Myslím si, že by bol lepší ako Lajno
O tom treba aj rozmýšľať ??.. Ja zasa neviem, kto by ho ta zvolil, keď mal donedávna s EK samé spory ! .. 🤔
Okrem toho mi nejde do hlavy, že by ho ta (Európskej únii dobre) chcel práve Trúp, keď chce dobre iba “Amerike” ! 🤔 .. 😏
V minulotýždňovej Infovojne to jeden poslucháč vysvetlil…bol v tej komisii čo riešila stranu p.Baránka….a presne povedal čo bolo vo veci…porušili ako Zdravý rozum zákon…kde je pravda?
Zákon je len nástroj. Ide o to, za akým cieľom ho aplikuješ, s akou mierou (kontextom), ako ten konkrétny paragraf interpretuješ podľa svojich konkrétnych mravných štandardov, svetonázoru. Ciele použitia paragrafu môžu byť úplne opačné. Môžeš z neho spraviť obušok i pomocné lano pre topiaceho sa.
Asi nechápeš podstatu práva. Zákon, paragraf je nástroj. Nič viac, a nič menej. Ide o to, za akým cieľom ho aplikuješ, s akou mierou (kontextom), ako ten konkrétny paragraf interpretuješ podľa svojich konkrétnych mravných štandardov, svetonázoru. Ciele použitia paragrafu môžu byť úplne opačné. Môžeš z neho spraviť obušok i pomocné lano pre topiaceho sa.
vsetky taketo debaty su o nicom nic sa aj tak nesplni a nik nedokaze predvidat buducnost s dlhodobejsieho hladiska a tyto farari politiky postupne menia svoje nazori a nicomu to nevedie su to tlachaniny svet sa ruti do riti lebo zlyhali ludia xakladne ludske pricipi poslapali a znehodnotili tam to je ked nebudem dobrý budem zlý ale toto su pretvarky a faloš a nevieme kto je kto a vznika panika a to zacina chaos
Kohosi voliť “musíme”, (ktosi vládnuť bude) – treba dávať pozor, (nezabúdať) a dobre si vyberať ! …
To som nevedel, že pán Baránet má preverenie na stupeň Prísne tajné u Srbskej tajnej služby a že ho táto služba poverila ako ich hovorcu púšťať tieto informácie do sveta.
To máte odkiaľ ?..
@FraňoŠtyriakZázrivecPočúvajte pozornejšie. Sám vo videu povedal, že má tieto informácie z prostredia Srbskej tajnej služby.
@miroslavuhercik3335, no vidíte, že som počúval pozorne,- v odpovedi už píšete to, čo povedal ! 🤔 .. 😏
@FraňoŠtyriakZázrivecAk ste ako píšete, počúval pozorne, potom nechápem prečo sa pítate citujem: To máte odkiaľ ?”.
Pán Baránek, čo ak by ste namiesto vyplakávania priznali ako chlap, že kvôli niečomu sa tie veci stali. S vaším výzorom a zmyslom pre estetiku by ste skôr mali vytiahnuť udicu a sadnúť si k rybníku. A nerozumiem… Píter? To u aj Vy musíte všade strkať anglický dialekt?
🤣🤣🤣 On to meno nepovedal s anglickým dialektom, ale povedal ho po maďarsky. Ako pozerám tieto komentáre, vyjadrujú sa tu hlavne hlupáci 🤣🤣🤣
@pietro2580Ešte som nepočul, že by Maďar vyslovoval meno Péter ako Píter. Si sa zrazil s koňom?
Pán Baránek, čo ak by ste namiesto vyplakávania priznali ako chlap, že kvôli niečomu sa tie veci stali. S vaším výzorom a zmyslom pre estetiku by ste skôr mali vytiahnuť udicu a sadnúť si k rybníku.
Pán Baránek, je super, že sa nevzdávate, no musím dodať, že ak chcete ísť zasa do toho, tak budete musieť poriadne zabrať, lebo ste boli mojím favoritom, kým Vás nezrušili, lebo vládnuce strany sklamaliii a niet veľmi koho voliťť, ale aj tak som dúfala, že sa spojíte so SNSss. Ale zdá sa, že nikto sa nechcete spájať, ale na konci dňa sa budete musieť spojiť, inak nezostavíte koalíciuu. Pokiaľ ide o SNSss, tak predpokladám, že problém je v Dankoviii, ale mýli sa, keď si myslí, že ho budeme voliť len aby neboli liberálii. Načo voliť stále tých istých, keď sa nič pozitívne nemení? A ja už chcem konečne pozitívne zmeny. Zatiaľ je strana ,,Zdravý rozum,, najmä ,,Ján Baránek,, a to je na pozitívne zmeny málo. Budúce voľby budú oveľa náročnejšie, ako tie posledné. Ľuďom už nestačia len reči, tlak liberálovvv bude oveľa oveľa väčší a budú oveľa zákernejší. Možno budú plánovať aj nejaký majdannn, ako sme videli v Maďarskuu. Neviem, načo iné by tam bolo zburcovaných toľko ľudí do ulíc. Na výsledky volieb mohli čakať aj doma. A preto budete musieť Vašu stranu výrazne posunúť, aby to nebolo len o Vás- jednej osobe, ukážte schopný a aj reprezentatívny tím, ktorý bude môcť spravovať Ministerstváá a podieľať sa na vládnutí, atď.. Lebo len tak budete môcť niečo pozitívne meniť. A ak Vám o toto nejde, tak do toho ani nechoďte. Buď naplno, alebo vôbec.
Ako som tu už čítal viackrát a pridávam sa k tým názorom… Ak chce niekto reprezentovať, mal by sa slušne obliecť a mať upravené vlasy.
Prosím? Veď má vlasy ako z plagátu u kaderníka. Oblečenie beriem, ale vlasy?
@Patriot_ProudlyMáte divné plagáty od kaderníka…
Pán Baránek, ak by sa zaviedol väčšinový volebnýý systém, tak akú šancu by sme mali na pozitívnu zmenu a nových kandidátov, ak by existujúce strany boli likvidačné pre SR? Ja by som skôr zrušila možnosť odísť z vládnucej strany a ponechať si funkcie, ktoré strana dostala.
P. Baranek, šup šup k holičovi, nemôžete chodiť po politickej scéne ako Robinson. A zlikvidujte aj tie žlté fúzy. Úprimná rada, nič v zlom.
V tomto mám jeden meter… Tak ako výzor kritizujem u niektorých mladých, tak aj u starých. Tento pán môže zakladať stranu tisíckrát a stále to bude mať ten istý efekt.
@mariansimkovic7241, u mňa má väčšiu váhu to, čo dakto robí, (vraví) než to, ako dotyčný vyzerá ..
@FraňoŠtyriakZázrivecFajn… Pán Baránek nahovno vyzerá a okrem tliachania neurobil absolútne nič. Takže vo výsledku… Veľká nula.
@mariansimkovic7241, Vy ste možno krásavec, ale pritom dutohlavý hulvát … Ste lepší ?..
@FraňoŠtyriakZázrivecAha, takže každý, kto si dovolí poukázať na to, že Baránek je neokrôchaný bordelár, je automaticky dutohlavý hulvát… Chápem, pravda sa zle počúva.
…konkurenciu treba zbničiť,že pan Fico?Ten zákon vám vyhuje, ale u strán ktoré mali podivné zdroje ste ticho?Radšej necháte Slovensko pro(a)gresivcom,?Pretože budúce voľby nevyhráte a ak aj tak nepostavíte vládu! Ano založíme znovu Zdravý rozum!!! Magyárovi neverte ani slovo,využije že je nový a využije to na dvojtvárnosť, je to muž dvoch tvárí!
…konkurenciu treba zbničiť,že pan Fico?Ten zákon vám vyhuje, ale u strán ktoré mali podivné zdroje ste ticho?Radšej necháte Slovensko pro(a)gresivcom,?Pretože budúce voľby nevyhráte a ak aj tak nepostavíte vládu! Ano založíme znovu Zdravý rozum!!!
…konkurenciu treba zbničiť,že pan Fico?Ten zákon vám vyhuje, ale u strán ktoré malin podivné zdroje ste ticho?Radšej necháte Slovensko pro(a)gresivcom, pretože budúce voľby nevyhráte a ak aj tak nepostavíte vládu! Ano založíme znovu Zdravý rozum!!!
Keby bolo referendum nikdy by sa Československo nerozpadlo a ďalšie všetko čo treba urobiť aby sme ako štát fungovali to všetko sme mali poľnohospodárstvo priemyseľ sebestačnosť armádu zdravotníctvo školstvo plánovalo sa ,stavali sa byty pre rodiny ak bol niekto sám mohol ísť na slobadarku žiadny bezdomovci.Po vojne nastúpila generácia ktorá budovala a aj tak spoločnosť bola nastavená. Po r.1989 nastúpili ľudia bez pokory len búrať rabovať kradnúť. Už si konečne priznajte že lepší systém ako socializmus nikdy u nás nebol. Stále nedávate na Rusov a teraz sme čo, kolónia EÚ. Ešte majú tú drzosť nás vydierať. Sa konečne zobuďte.
Nebolo ani vtedy všetko dobre, ale teraz je máločo lepšie ! …
Ako chceme mať schopnú armádu na ochranu tohoto štátu, keď sú Slováci ten najnezdravejsi národ v Európe? Nadváha a obezita sú tu norma.
Jasné, tlačiť peniaze do lampasákov, to je už len výhra.
Jasné, tlačiť peniaze do lampasákov, to je už len výhra. Treba vybudovať domobranu, ktorá nahradí nefunkčnú políciu a (od)zbrojené sily.
Myslíte to tak, že “sme” najtučnejší ??… (Pretože jestvuje aj množstvo chorôb, ktoré s nadváhou nesúvisia, alebo ju môžu spôsobovať ! .. 🤔)
Magyar je Weberov a Layenovej človek, bacha na vec. Nasadený človek. p.Baránek, on už klamal vo väčších veciach. A už prestaňte sa vyhovárať na Maďarov, nič nebude.
Je to clovek alkoholu, drog a demonov. Tak ako aj hentie eurohovna.
S tým o Magyarovi súhlasím, ale p. Baránek sa vyhovára na Maďarov ?..
Magyar je Weberov a Layenovej človek, bacha na vec. Nasadený človek. p.Baránek, on už klamal vo väčších veciach.
Neznalost zákona o politických stranách se neomlouvá nikde na světě. Babiš půjde s tím, u koho a kde budou peníze (a u Fica nejsou) to včera konstatoval otevřeně. Hodnotová politika mu nic nepřinesla. Už jsem si ke konci myslel, že Baránek dnes ve svém povídání nezmíní LGBT, ale to by dříve přestal dýchat, než něco o nich z křesťanské lásky neplácnout😀
Súhlasím, ale LGBT sa Vás osobne týka, keď Vám prekáža, že o tom čosi povedal ?.. (On rozpráva o tom, čo považuje za potrebné spomenúť ..)
@FraňoŠtyriakZázrivecTo ne,ale jen mi to připadá, jakoby byl otázkou LGBT přímo posedlý.
@marsus4034, “posedlý” ?? – Rozprával azda iba o tom ?… Keď rozprával hodinu, a v jednej minúte (vhodne) spomenul LGBT, nazvete posadnutosťou ?…
@FraňoŠtyriakZázrivecV každém rozhovoru nebo vlastním vysílání o LGBT mluví (snad i kdyby mluvil o pečení chleba, tak by to tam zamontoval), jako o nějakém mimořádném problému. Ve státech, kde LGBT lidé mají stejná práva, jako hetero většina, toto již není vůbec diskutováno a je to podobně akceptováno, jako například volební právo žen (šílený problém pro některé na začátku 20.století, dnes by takový člověk byl k smíchu)
Neznalost zákona neomlouvá nikde na světě. Babiš půjde s tím, u koho a kde budou peníze, to včera konstatoval otevřeně. Hodnotová politika nic nepřinesla.
Neznalost zákona neomlouvá nikde na světě.
Klamať nemôže,ale vyprávať môže 😢😊❤
Kto (čo) ?..
Mečiar priam nenávidel Čechov ešte za čias pôsobenia vo funkcii podnikového právnika v Skloobal n.p. Nemšová .
Takže výroku Václava Klaudia sa dá veriť.
A to vojsko (napr. proti prípadným Poliakom -len príklad) by sme kde nabrali? ❓❓
Z temu
Vojska su dnes nahovno, treba drony.
A žandárov nemáme ?.. A kde sme ich nabrali ??…
Príde mi ako hluposť s tým zbrojením… 👎
To by sme potrebovali sklady a hangáre na polovici republiky .
A musíme byť vyzbrojení, ako Izrael ?..
Ako sa môžu rodiť deti,keď tu máme mnoho lesieb a gayov?.Kamarátka robý v jednom podniku a keď začne diskotéka ,tak 80% sú gay a lesby.Z ich chovania je zhrozená.To sú všetko mladý ľudia,od 16 do 25.
Divna debata…
hlavne aj preto, že Baránek nevie splniť zákonné pravidlá pre vykazovanie darcov a takto sa to snaží podať, že vlastne štát ho šikanuje
Prečo ?..
@janmojzis, a nie je to tak ?.. (Nevysvetlil to dostatočne ?..)
To je úplne jedno či bude, alebo nebude.
Striedmosť je uspatá, spí latergiu spánku.
Človek nemôže veriť EÚ.
TO JE JEDNO, KTO JE, ALEBO BUDE JEJ LÍDROM.
ROZDÚCHAVANIE A PODPORA PROTIRUSJKEJ VOJNY, JE KONEČNÝM CIEĽOM ZÁPADNÉHO SVETA, SPOLU S RKC A IZRAELOM.
ZA KAŽDÚ CENU BUDÚ EÚ DRZAŤ PRI MOCI, V ZAUJME ZLA !
KTO ZOTRVÁ KLAME SÁM SEBA.
AKO napr. Z DOMÁCICH TAKÝ FICO, PELEGRÍNI. MATOVIČ, ŠIMEČKA. atď, arď…
JE ICH CELÄ PLEJÁDA TEJ ZBERBY PLATENEJ KACÍRSKYM “GROŠOM”
Máte aj pravdu, ale aj mätiete ..
Pán Baránek, neberiete vôbec so úvahy robotizzáciu výroby, ktorá je teraz umelo brzdená, len preto, aby ľudia mali robotu. Z toho dôvodu tu nepotrebujeme žiadnych migrantov, ktorí aj tak nikdy robiť nebudú.
Pán Baránek, neberiete vôbec so úvahy robotizzáciu výroby, ktorá je teraz umelo brzdená, len preto, aby ľudia mali robotu. Z toho dôvodu tu nepotrebujeme žiadnych migrantov, ktorí aj tak nikdy robiť nebudú.
To je akoby ste povedali (napísali) o Slovákoch, čo chodia na Západ, že tam aj tak nikdy robiť nebudú ! .. (Aj oni sú migranti ! …)
Zrazu už aj Stary Smerak Baranek tu splieta o vyzbrojovani keď to hovoril Naď ste mu nevedeli prisť na menu vy dezolati vymleti 🤷♂️🤡🤡🤡💩💩💩😂 …odpad
Prosím rozmýšľajte hlavou nie obličkami
Trepete hlúposti, ktoré ste počuli na PS mítingoch
Tahaj na dalsi buster, dedinsky trulo co vcera dosiel do mesta.
Naď mohol hovoriť jedine ak o vyzbrojovaní Ukrajiny, na ktorú poslal, čo sa len dalo ! 🙄 .. 😏
Zaujmave je, ze taky “dzarko nagy” moze mat stranu, ktoru financuje “bohvie kto bohvie odkial”, a v jeho pripade ziadny “organ” nevidi problem, nepreveruje, nedozaduje sa vysvetleni, nelikviduje….Inak – velmi dobre si pamatam na to, ked pan Baranek zacal opakovane sirit myslienku zdraveho rozumu, ako sposobu politiky, ktory potrebuje nielen Slovensko, ale aj EU a cely svet… Kratko na to bolo mozne pocut poukazovanie na zdravy rozum aj v pripade sucasnych koalicnych politikov.. ake vtipne..
Pán Baránek, znovu založte stranu. Ako ste spomínal, ľudia sa skladali po 50 cenrov, po 1 eure a nazvieralo sa pól milióna, koľko to musíí byť potencionálnych voličov? Už teraz ste prakticky víťaz volieb.
víťaz volieb? Určite nemá milión ani pol milióna voličov takisto, ako to nie sú ľudia, čo sa mu skladali po 1 euro. Ale oveľa viac. 50 aj 100 euro a viac. Takže tých voličov až toľko nemá
😅😅😂
On nepovedal že vyzbierali pol milióna!. Ale že mu predsa nikto neposlal pol milióna ( lan nejaké drobné), aby to preukazoval….
@mariastefanikova9158aha, tak som prepočul, ale aj tak by to mal znovu skúsiť.
Baránek v mene “záujmov” Slovenska ide opätovne zakladať svoju mikrostraničku. Sledujúc cieľ podkopania už aj tak rozbitej pronárodnej scény je to nepochybne počin “zdravého” rozumu.
v niečom sú si podobní s harabinom, aj ten sa furt pasuje za prezidenta, dokonca za víťaza, a v infovojne trepe (a lenka ho nechá) ako by on zatočil s mimovládkami, do 24 hod. by ich zrušil
Ak by do volieb išiel samostatne, (napriek mizerným odhadom) a dáke percentá by prepadli, o zdravom rozume by to veľmi nesvedčilo ! 🤔 .. 😏
Všetkým anonymníkom – choďte na trh so svojím vlastným menom, niečo aj urobte pre tento národ a svet a potom kritizujte. Lebo, nie je nič ľahšie, ako vysloviť množstvo kritiky a byť schovaní za klávesnicou. A tým, čo podporili finančne p. Baránka, – to staré- keď dáva ľavá ruka, nech o tom nevie pravá- ak to bolo zo srdca.
Len debil dneska vystupuje pod svojim menom, zvlast ked robi nieco proti tomuto satanistickemu systemu.
Okrem toho co je to vlastne meno, to co ti dal niekto iny ked si mala plne plienky. Tak take meno si nechaj, to je pre tych s osratou ritou.
@petermolodec4129, nečudujem sa, že sa pod svoje neúctivé a oplzlé vyjadrovanie hanbíte podpísať ! .. 😏
@FraňoŠtyriakZázrivec Keď hento je tvoje meno, tak úprimnú sústrasť.
kedy zavolate mariana durisa?
Marian Duris býva u Lenky na tvotv chvalabohu.
Mentalitou sme si podobní, aj historicky blízki ( a po dobrom pive aj názorovo:)Konfedarácia Čiech, Moravy a Slovenska 🙏🤍💙❤️
Od roku 1918 sme Čechmi permanentne urážaní. “Kraj hezký, národ blbý” je len slabý odvar dnešných nevyberaných a vulgárnych atakov. Prestaň snívať, aby si pri pive nebola prekvapená.
@allmarell Toto su malomestiacke sracky. Cely narod hodit do jedneho vreca. Z ktorej si dediny, je to na mape? Pochybujem.
@allmarell Nezabudni teraz kydat aj na vsetkych Slovakov, lebo 1 ta poslal doriti, kam patris.
@petermolodec4129Myslíš na ‘blbé sloveny’ alebo ‘čobolov’?
Názorovo (podpora-odmietanie protiruskej vojny) nie sme jednotní ani na Slovensku ! 😉 Akože sa v tom zhodnú dva (tri) národy ?…
Zdravy rozum by vam mal kazat nezakladat “zdravy rozum”
👍👍👍
@allmarellzdravý rozum, nie strana, je vo vašom prípade deficity, nedostatkový tovar.
@allmarellzdravý rozum, nie strana, je vo vašom prípade deficity, nedostatkový tovar.
@janskladany2022 Ako ste na to prišli?:)
@allmarellpodľa vašej realcie
@janskladany2022 reakcie na?
Slovensko nema sancu prezit v pripade napadnutia, preto je otazka spolocnej bezpecnosti na mieste po rozpade NATO. Ja som davnejsie tvrdil, ze dojde k snaham k oziveniu myslienky Spojenych statov Velkeho Rakuska. Ale po historickych skusenostiach s narodnostnym utlakom slovanskych narodov to vidim skor na uzemne zjednotenie sa s Ceskom a Polskom a cuduj sa svete Ukrajinou.
Baránek určite ŽIADNE PODPISY NEZOZBIERA📌 To si píšte ❗❗
Tak ako nezozbieral, keď robil v Košiciach protest .. 28.10.2022, ked petíciu zabudol doniesť, tak ako zobchodoval(?) stranu 7STATOCNYCH..z Košíc, (keď ich najskôr ukecal ako ON stranu VYTIAHNE a aj ich do parlamentu..) lebo on si o sebe myslí, že to vie (❗NEVIE👎📍).
NAUCIL SA ZIT NA VYOKEJ NOHE Z VVM ( výskum verejnej mienky) a nasadzovaním …🎉 ..% ako “AGENTÚRA…” a v rádiu hlavne ako OBKECAVAJUCI ČOKOLVEK.
Je nepraktický – neovláda praktické veci. Jednoducho žiaľ Kecálek💥👎 ktorého zaujímajú len peniaze🚨💯🎯
Žiaľ…
Vy ste teda úplne mimo.Viem o tom svoje
Blb!
spojte sa p. Baránek s Právom na pravdu, aspoň by sa spojili národné sily spolu🙏
Znova sa opakuje podlosť socialistov -Smeru. Svojho času takto zlikvidovali zaregistrovanie strany Doc.Chmelára, presne tento istý scenár len s inou osobou. Vtedy to bol Kaliňák dnes veľkopodnikateľ v zbrojnom priemysle dnes kde predáva zbrane ministerstvu obrany ,ktorému šéfuje ako minister vojny. Dobré že?
Pán Baránek, spolky – čertové volky. Boh ochraňuj Slovensko voči akýmkoľvek zoskupeniam či s maďarmi alebo rakúšanmi, alebo čechmi, S nimi môžeme mať jediné dobré vzťahy. Proste kto vás oklame raz urobí to aj druhý krát!
Toto cisty magor
Kto ešte nezaložil stranu, nech sa hlási u súdruha Žinčicu, budúci straníci ako Hornáčková, Šoun a podobné loutky už čakaju s prihláškami🤣🤣🤣…hudba tanec klobáse, možno z toho kápnu aj nejaké peňáze😂😂😂
presne, Šoun je dobrý tip na adepta 😊
Akurat ze ozzy bol satanisticky odpad a je dobre ze uz zdochol a je v pekle. Aj ty tak dopadnes, ak nedostanes rozum, detvak.
7% korún je správne… je kopec zbytočných strán. Aj táto zmena by bola super väčšinový volebný systém
No pán Baranek, veľmi rad Vás počúvam, ale teraz musím položiť otázku… Vravíte, že na neutralitu sa treba poriadne vyzbrojiť a prirovnávate nás ku Švajčiarsku… myslite si, že v prípade nášho napadnutia nejakou stranou- aj v prípade, že by sme boli vyzbrojení- by tá bratislavská kaviareň a progresivni gejovia a lesby by nastúpili so zbraňou v ruke k obrane Slovenska, pričom oni to územie kde žijú ani slovenskom nenazývajú tvrdia že sú Európania, takže celá táto generácia mladých a nevyzretych progresívnych osôb by vyrazili by niekam do kopcov brániť našu vlasť??? A navyše s rizikom, že môžu prísť o život… Pochybujem…
Přesně. Navíc neutrální status je zajištěn mocnosti. To nechodí tak, že nějaký stát má pocit že je neutrální a vyhlásí to.. To je nějaká představa lidí, kteří vůbec netuší co je globální politika.. Slovensko a ano ČR ano další okolní státy rozhodně nebudou neutrální.. Navíc teď nás čeká evidentně válka, protože y debilové ve střední EU nejsme schopní povstat, nic.. Takže ans mazenpi do války jak dobytek a dobře nám tak. Takže příští generaci rozhodně enbkd3 muset zajímat žádný státní status. Ono je totiž možný, že až prohrajeme a s EU a nato rozhodně prohrajeme, tak pro ty zbytky co přežijí nebude žádný nárok na stát! A bude to po právu.. Takže spíše by to asi měla tato generace začít vysvětlovat tě příští, že pokud přežijí, budou muset mluvit jinak, žít jinak, u někoho jiného a dost možná na úplně jiném místě.. 🤷🏻♂️ Ta se to jako fantasy? Super, díky těmto představám totiž tohle střední Evropa rozhodně nerozdejchá 😃
A vy sám by ste išiel bojovať? Posla bz ste ste svoje deti poslal zomrieť za tento štát, teda aj za tých vzmi nenávidených Progresívcov?
Takže, pán Baránek, naozaj vám stojí za to, že sa na chvíľu prestalo hovoriť o LGBT (hoci vy a mnohí ďalší konzervatívci o tom dokážete hovoriť prakticky nepretržite), za všetko to, čo doteraz Trump napáchal? Ste vo svojej svätej vojne proti LGBT ochotný spojiť sa aj s diablom, len aby ste mali pocit víťazstva v tejto kultúrnej bitke?
Pamätajte však, že každé takéto spojenectvo má svoju cenu a „diabol“ si ju skôr či neskôr vždy vyberie. História je v tomto smere prekvapivo konzistentná.
Úprimne povedané, vaša posadnutosť tým, čo má človek od pása nadol, pôsobí čoraz bizarnejšie. Možno by stálo za zváženie presunúť časť tejto energie aj na problémy, ktoré majú na život ľudí na Slovensku o niečo väčší vplyv.
Tam ide len o to, že nik nerobí všetko zle, ani všetko dobre. Baránek iba vyzdvihol, že toto urobil aj cvok Trump dobre. Nie sú dobrý a zlí ľudia, ale len dobré a zlé konkrétne činy.
A LPGTDINSDAP je čistý ultrafašistický satanizmus. Aj drvivá väčšina bežných inosexuálov sa od toho svinstva tvrdo dištancuje.
V DÉMONKRACII Západného typu si môžeš voliť akurát tak medzi Hitlerom a Himmlerom. Skutočná demokracia môže fungovať len za istých veĺmi śpecifických podmienok. To vedeli už starí Helléni a preto mali z nej takú hrôzu, ako z najstrašnejśej z totalít. Hellénske demokracie boli vśetko otrokársko-oligarchické totalitné režimy. Podobne, ako rímska republika s jej symbolom fasci = prototyp fašizmu.
Ale veď to vśetko si mal na ZŠ na dejepise, či? Koľkože máš rokov chlapče, že sa na také veci pýtaš?? 🙂
Tam ide len o to, že nik nerobí všetko zle, ani všetko dobre. Baránek iba vyzdvihol, že toto urobil aj cvok Trump dobre. Nie sú len dobrí, ani len zlí ľudia, ale len dobré a zlé konkrétne činy.
A LPGTDINSDAP je čistý ultrafašistický satanizmus. Aj drvivá väčšina bežných inosexuálov sa od toho svinstva tvrdo dištancuje.
V DÉMONKRACII Západného typu si môžeš voliť akurát tak medzi Hitlerom a Himmlerom. Skutočná demokracia môže fungovať len za istých veĺmi śpecifických podmienok. To vedeli už starí Helléni a preto mali z nej takú hrôzu, ako z najstrašnejśej z totalít. Hellénske demokracie boli vśetko otrokársko-oligarchické totalitné režimy. Podobne, ako rímska republika s jej symbolom fasci = prototyp fašizmu.
Ale veď to vśetko si mal na ZŠ na dejepise, či? Koľkože máš rokov chlapče, že sa na také veci pýtaš?? 🙂
@Ludomir-ub4xg Mas tam hrubku moj. A ty mas kolko rokov, Baranek? Si nenapadny, saso. To co su za dementne dristy, ze nie su dobri a zli ludia? Asi ti este nikto len tak neskantril rodinu ze? Oranzovy orangutan je presne taky isty fasisticky satanizmus, staci si pozriet kusok videjka ‘Father, we thank you FOR YOUR SON!’: WH faith adviser likens Trump to Jesus, sparks outrage online. A teraz zmizni do kanala, kam patris.
@petermolodec4129, ta by ste mali zmiznúť Vy, najprv ale vymažte tieto svoje urážky a hlúposti, keď nie ste schopný rozumieť napísanému, iba zočiť jedinú pravopisnú chybu, hoci Vaše vyjadrovanie je podúrovňové ! .. 😏
Preboha, v ziadnom pripade zas Československo, za mna uz nikdy!
Pán Baránek by sa mal vrátiť k pôvodným veľmi sledovaným politickým analýzam spoza volantu. Každému proste nie je “dáno” byť lídrom. ☝️
Stary podvodnik.ved nech ich pošlu naspať tym čo poslali stači spatne preposlať.podvodnik jeden 😂😂😂jaky ojeb.štat skonfiškuje niekoho dary😂😂😂
Vy ste neni ok
@zuzanasimoncicovaprečo?
Málinko divné. . Chcel riadiť štát… NO sa nezorganizoval pri odhlásení zo starého miesta na nové…😮🤔🤔
Hallooo OPRAVTE to.📍 p. BARANEK STRANU NEZALOŽIL‼️☝️ ale PREVZAL a v podstate dorazil stranu 7STATOČNÝCH takto..😢 😮🚨🕹️😔🤕👎‼️
Ja toto volám suchá debata, t.j. sedíš v krčme na sucho a prednášaš najeb..ným odborníkom na cudzie a mŕtve reči
Ty asi myslíš na magora šimpečku a jeho prednášky po krčmách.
@AntimatovičXYkeby mal zdravý rozum(myslím si, že má problém s pajšlami) pomenoval by problém, kde sa stala chyba,dá Fakty na stôl,aké kroky budú nasledovať, aký zákon bol porušený v jeho prípade, na koho podá žalobu za porušenie práva, pravidiel,povedal by riešenie aké treba urobiť do budúcna atď…
zalozim stranu,ktora zachrani Slovensko,ale nechcem s nikym spolupracovat,toto je problem Slovenska,lebo jaaaa som ten jediny,kto ho zachrani,preto je tu milion proslovenskych stran,ale nechcu spolupracovat a preto su len v stadiu blabolov a somrovaniu love
❤❤❤
Pane Baranka, Evropa nevymírá. Jen snižuje počty . Strašení vymíráním a nutností doplnit emigrací je to, co stojí proti logice a znamená to, že někdo chce zlikvidovat politické odpůrce.
pán Baránek –pri všetkej úcte -už len názov Rakúsko_Uhorsko je protivný !!!!
a pre Vás príležitosť nenávidieť. Choré.
@clara11hr čo tu trepeš o nenávisti !!! kde je o tom zmienka ??? !
pán Baránej pri všetkej –už len názov Rakúsko_Uhorsko mi je protivné !!!!
Aj časť Talianska aj Poľska bolo súčasťou Rakúska
Maďar je nesympatický, arogantní, narcis. Chová se jak ředitel zeměkoule.
@EvaBednar 👍
AK TO NIE JE BIELE, TREBA TO HNAŤ!
TAKTREBA PODPOROVAŤ BIELU MIGRÁCIU, ALEBO POMRIEŤ!
JE JEDNO, ČI POMRIEME PREMIEŚANÍM, ALEBO HLADOMOROM?!
TAK TAK: ŽENY K PLATNI, Š´TAT POMÁHAŤ CHLAPOM MAKAŤ A UŽÍVIŤ RODINY Z JEDNÉHO PLATU AP DORPVAŤ BIELE (NIE C+GÁNSKE) RODINY!
Ja osobne som presvedčemý tom, že ak národ stratí uˇlen pôvodnú rasu, tak zanikne aj keď vśetko statné ostane a bude nezmené prekvitať.
AK TO NIE JE BIELE, TREBA TO HNAŤ!
TAKTREBA PODPOROVAŤ BIELU MIGRÁCIU, ALEBO POMRIEŤ!
JE JEDNO, ČI POMRIEME PREMIEŚANÍM, ALEBO HLADOMOROM?!
TAK TAK: ŽENY K PLATNI, Š´TAT POMÁHAŤ CHLAPOM MAKAŤ A UŽÍVIŤ RODINY Z JEDNÉHO PLATU AP DORPVAŤ BIELE (NIE C+GÁNSKE) RODINY!
Všetkých pasú tí istí a nakoniec všeci dajú sovju moc antirkitovi.
Aj saudská arábia je pod palcom Izraela.
Dokonca aj (minimálnen iektorí) najvy´´sśi moslimskí duchovní prišli za ž+dmi, aby to už skoncovali, lebo vidia, akej blbosti učia (je to v knihe Kto ovláda Islám, ak sa nemýlim).
Ale Izrael podnecoval Trumpa najviac (hoci, Trump je zatiaľ najväčší sionista, čiže asi ho ani nebolo treba nútiť).
Málokto si to uvedomuje, ale pre Baránka bol deň, keď mu oznámili, že mu rušia stranu, radostným dňom. On už dávno a veľmi dobre vedel, že on jednoducho nie je typ človeka, ktorý by dokázal dlhodobo venovať úsilie takému projektu. Nemá na to mentálne ani intelektuálne vybavenie. Charakterovo je pochybný, výzorovo odpudzujuci. Charizma nulová.
Neustále kecá o veciach nepodstatných, ohuruje jednoduchých ľudí, nevzdelané ženy a rôznych potetovaných motorkárov.
Priklad: 35:00 – vraj Mohamed zomrel v roku 673!!! Mohamed už vtedy bol 51 rokov mŕtvy. A takto by som vedel analyzovať všetky nezmysly, ktoré tento nevytancovaný kecálek žvásta.
Pozri sa do zrkadla a potom kritizuj.
Jeden človek všetkým nevyhovie. A čo urobil dobré?( +_+)
@Katka-u9da čo dobré tu urobila vláda vraha ugora okrem 27 miliardovej sekery,20 000 mŕtvych ich zásluhou a samozrejme dobre sa nahrabali im spriaznivé firmičky ako tá trnafská ktorej majiteľ práši pavlínku???
TO JE NA DLHSIU DEBATU ALE PRESNE CHAPEM UVAZOVANIE P BARANKA VZHLADOM NA OKOLNOSTI MOZME PRIST O SVOJU STATNOST SAM SOM BOL VZDY ZA SAMOSTATNE SLOVENSKO A AJ SOM VAZENY KOMU Z NASICH SUSEDOV MOZME OZAJ D O V E R O V A T Madarom Cechom Poliakom KTO ZTYCHTO susedov by nemal UZEMNE NAROKY PODPORILO BY NAS RAKUSKO S I L N E POCHYBUJEM . O Ukrajine SA NEBUDEME ANI BAVIT JE TO SAMOZREJME UTOPIA ALE PREDSTAVTE SI ZE MAME ZA SUSEDOV SRBOV RUSOV A CHORVATOV DIAMETRALNE INA SITUACIA CO SA TYKA S L O V E N S K E J S T A T N O S T I PROSIM NESUDTE LEN UVAZUJEM ALE SITUACIA JE VELMI VAZNA NECH NAS A CELE SLOVENSKO OCHRANUJE VSEMOHUCI BOH SKRZE PRIHOVOR SEDEMBOLESTNEJ PANNY MARIE MATKY JEHO SYNA NASEJ PATRONKY
Trepať o ochrane boha a panny Márie je sprostosť, je to len o sebavedomý národa čo bohužiaľ my nie sme!!!
@jancanda767 VYPROSIM SI ESTE RAZ VYPROSIM ZE SOM TREPAL SPROSTOSTI VIERA V BOHA A POMOC P. MARIE JE VEC S V E T O N A Z O R U NIC TO NEHOVORI O SEBAVEDOMI NA TO V E L K Y POZOR PRAJEM VAM VSETKO DOBRE VELA ZDRAVIA A VERIM ZE STOJIME NA JEDNEJ STRANY BARIKADY
Československo sa rozpadlo kvôli peniazom, privatizácii!!!
Rozpad bol naplánovaný dávno pred tým ak by sme sa nerozdelili bola by občianska vojna.
@lydias2312 veľmi triezvy pohľad na vec máte
Kto tu bude robiť ?
O robotizácii sa toľko kecá.v Číne koľko km dialnic postavili z robotmi? Na UA roboti bojujú , ľudia elektronický a Al. Vymierame ? Zabezpečiť obranu hraníc, aj menej nás môže byť a prežijeme v pohode.
Kto tu bude robiť.
O robotizácii sa toľko kecá.v Číne klko km postavili z robotmi? Na UA roboti bojujú , ľudia elektronický a Ak. Vymierame ? Zabezpečiť obranu hraníc, aj menej nás môže byť a prežijeme v pohode.
Pán Baranek, neviete ustrážiť ani peniaze vlastnej strany, prečo si myslíte že by vám volič mal zveriť tie štátne? To ako predseda vlady napr stratíte dane, výhovorite sa na stat a budete ich žiadať od občanov poslať 2x?
Poľsku by sa to oplatilo , keby získali dve dediny . A oni by to určite skúsili . Okrem Čechov dobrých susedov nemáme .
História ukazuje aj nefér odstupovaním nášho územia za časti Sliezka pre nich.Stalinovi kto núkal Podkarpatie a utrhli nám 4 (?) obce pri Čope.
História ukazuje aj nefér odstupovaním nášho územia za časti Sliezka pre nich.Stalinovi kto núkal Podkarpatie a utrhli nám 4 (?) obce pri Čope.
Koľko nechalo Slovensko peňazí čechom pri delení a nie len briliantový poklad – rezervu?
@sssas-gf5pg keby len pri delení, koľko peňazí sme im nechali počas trvania čsr.
HALO len jeden priklad DOHODA o pouzivani federalnej vlajky nic nic KTO JE VERNY V MALOM JE VERNY AJ VO VELKOM historia a skusenosti NEPUSTIA HOVG
Minulý týždeň to vysvetlil na iv pán skotrolneho úradu pán Baranek to dokecal.
Netreba nič unáhliť js už nikomu len tak neverím
Ja by som podporila Orbana na celo EU!
Ešte dobre, že vás sa nikto pýtať nebude.
@miroslavuhercik3335a teba sa niekto bude pytať?😂
Ak to bude chcieť Trump, Putin a Čína…
@majkapeciva5023Majka, Majka, Majka nikto ani rodičia vám nepovedali, že cudzím ľuďom sa vyká? Druhá vec, ktorú vám mali povedať je tá, že Trump, Putín a Si Ťin-pching (XI Jinping) to je ten Generálny tajomník Komunistickej strany Číny, na ktorého meno ste si nemohla spomenúť, majú na to kto bude predsedom komisie EÚ minimálny vplyv. A ja už vôbec žiaden, takže ani neočakávam, že sa na môj názor niekto spýta.
PAN BARANEK NESTRACAJTE CHUT OVAHU DO DALSEJ ROBOTY SLOVENSKO NASA VLAST ZA TO STOJI PRAJEM VAM VELA ZDRAVIA NECH NAS VSETKYCH KTORI MILUJEME SVOJU VLAST A ZDRAVY ROZUM A VIERU V TROJJEDINEHO BOHA OCHRANUJE SEDEMBOLESTNA PANNA MARIA MATKA BOZIA NASA PATRONKA
Veľmi zaujmavá debata, ktorá pomenovala rôzne perspektívy možnej budúcnosti. Veľmi ma zaujal najmä názor na zbrojenie, resp. spolupráca s ostatnými štátmi. Ďakujem.
Tu je vidieť, kto sa koho bojí ! To je len číra závisť. Miesto toho, aby začali pracovať na sľuboch, likvidujú strany , ktorých sa boja. Smutné. 👍👍👍
Pán Baránek je originál, inteligentný človek, ktorý vie používať vlastný rozum,vie hľadať súvislosti a používať logiku.
Vie pomenovať príčinu aj jej dôsledok v čase, nie zo všetkým súhlasím,ale je to vždy aj pre mňa hľadanie,spochybňovanie a snaha pochopiť prečo.
Má snahu veci , ktoré sa mu nepáčia pomenovať a založením Zdravého rozumu aj zmeniť. V tom sú si Trumpom podobný ale nemá jeho zdroje a ak by bol on na jeho mieste s jeho zdrojmi,svet by bol normálnejší a bezpečnejší.
Politiku komentoval celý profesný život, vedel aká je ale svet dnes nehrá fér , všetko sa zmenilo.
Byť slušný, inteligentný nestačí.
Ak chce človek meniť svet potrebuje peniaze a médiá,potom ho dokáže zmeniť k obrazu svojmu alebo v prospech toho kto platí.
Dlhodobo pozorujem, že Baránka pokladajú za inteligentného a originalneho hlavne tí, ktorí raz nevedia pochopiť, kedy sa používa “zo”, a kedy “so”.
@ladislavpaukov989O čom Vám ide? Ste nespokojný? Založte si stranu a potom osočujte v názorových a gramatických nezrovnalostiach.
Jano je bez chyby, chýba je v matrixe – zdravý rozum je mŕtvy, nech žije zdravý rozum 1
Baranek je jeden proti slovensky, protistatny živel. Nič len Rakúsko Uhorsko, užšie vzťahy z Čechmi ☢️⚠️. Slovo suvereny štát som od toho politickeho nepodarka nepočul. No čo by som chcel od zakladateľa cechoslovakistickeho KDH. Ten človek nevie ani si udržať čerstvo založenú stranu, tak ako on moze riadiť štát??????!!!!!!. Jeho sebavedomie vysoko presahuje jeho politické a organizačné schopnosti. Pán Baranek nechajte politiku, venujte sa koňom, svojmu malému decku, lebo len škodíte.
Z Vášho prísmevku je zrejmé, že ho hodnotíte iba na základe jedného názoru a nesledujete dlhodobo jeho vnímanie sveta a slovenska.
Jediný kto tu škodí a je proti Slovensku je opozícia ! treba si otvoriť oči .
@lydias2312Tak ich otvor.
@lydias2312
Tak ich otvor ⚠️
POSLANEC, SENÁTOR, PREZIDENT…?
Poslanec a ještě spíš senátor a prezident
by měla být čestná funkce
a ke zvolení by měli mít podmínku,
že získají 80% všech voličů z jejich obvodu
a ne jen těch, co přijdou volit.
Senátorů by stačilo z každého kraje jeden,
poslanců z každého okresu jeden
a proplácely by se jim jen
prokazatelné nezbytné náklady
spojené s výkonem jejich funkce.
Poslanci by mohli pobírat
minimální nebo průměrnou mzdu.
Aby se mohli ucházet o tuto funkci,
museli by všichni projít testy kompetence
a psychologickými i talentovými.
Tu funkci by pak mohli vykonávat celoživotně,
dokud je jejich voliči případně neodvolají…?
Nebudem voliť NIKOHO zo súčasnej koalície ani opozície. Fandím vám za rozhodnutie založiť opäť stranu ZDRAVÝ ROZUM.
Pokiaľ chce zánik Slovenska a migráciu tak dúfám, že mu to nevyjde.
Je nepochopiteľné že tak inteligentnému človeku ako je pán Baránek sa totoohlo stať. Myslím že to je koniec Zdravého rozumu.
Dvakrát do tej istej vody nestúpiš ‼️‼️‼️
OK, ale ako právne ošetrite aby Vám štát neurobil to isté s 2.,3 4… až n-tou založenou stranou? Lebo provokatérov, ktorí vám pošlú pár eur bez udania adresy bude stále dosť.
Kieźbyy sa nìm stal! Pre EÙ by to bol určite len a len prìnos. A tiež pre všetky štaty v ràmci EU, pretoźe takè sprostè , nekompetentnè a ideologickè vedenie tu ešte nikdy nebolo. A treba veriť, že už ani v budùcnosti nebude. Samozrejme, pokiaľ sa EÙ sama od seba nerozpadne 😊
EU Schengen a eurozónu treba zabiť.
A netreba tam nikoho komu nevadí nebieli legáli.
a to akože máme hadzať peniaze znova ? a čo sme podporili ? kde to pôjde ?
Mne sa paci Trump On jediny dokaze vratit svet do slusnosti normalu bez tych chorych hlupostin zlodejov
Mne sa paci Trump On jediny dokaze vratit svet do slusnosti normalu bez tych chorych hlupostin zlodejov
Môžeš okamžite bežať za teroristom Trumpom
@Mors023musíš sledovať a potom pochopit súvislosti, Trump nie je ničiteĺ
@liviabognoOn nič, to zbrane 😢
To máte teda divnú predstavu o slušnosti a normále.
Ta bohorovnost s jakou Jan Baránek máme rukou na financemi zaslanými lidmi asi svědčí o tom s jakou bojovnosti přistupoval k obdrženým výzvám úřadů.😪 V každém případě jsem měl při zakládání strany ujasnit jaké podmínky má splňovat. Jelikož strana je prakticky neviditelná, považuji toto jenom za únik od tématu…😊
Pán Baranek vie čo sa má robiť. A bolo povedané, že dostali niekoľkokrát upozornenie a oni nereagovali. Takže pravda je asi niekde inde.
Všetci Slovania sa musia spojiť! V jednote je sila. Tak to bolo a vždy to tak funguje
Žiadny spájanie sa.
Žiadna sprostá únia.
Snívajte ďalej. Už sa to niekedy stalo?
Tento nám tu bude kázať a osočovať premiéra? Tento, čo robil podrštašku Dzurindovi a Miklošovi? Ten sa môže pridať rovno k Zorovi Kollárovi, ktorému sú títo dvaja vzorom! Asi ešte chcú doprivatizovať SMRADI!
Z. Kollár nemá rád Dzurindu ani Mikloša!
Netrep pitschoviny😂
@mirozapletal9428Vyspovedal sa vám, alebo odkial to viete?
Ak tomu rozumiem dobre, tak keď teraz začneme všetci posielať po 2 eurá bez uvedenia adresy napríklad PS, tak potom pôjde po čase PS do likvidácie ?
Super nápad !
@tatianakovacova2952keby to zafungovalo, pošlem aj ja 😛
@tatianakovacova2952 ale však Baránek klame…bohužiaľ
Sa musím smiať, tebe smeráci vykrádajú videá? Nie je to naopak? Aj na nadpisy videí si vždy dával meno Fico, aby si prilákal ľudí!!! Čo by u teba asi vykrádali? To vypytovanie prachov? Nehabíš sa! Kde sú naše prachy, čo sme sa skladali na pódia pri protestoch, však Adriana Krajniakova povedala, že si ich spreneveril-a ešte si nemal hanbu vypytovať dalšie!!! aspoň by si sa mohol za ne obliecť a obriadiť!!! ZLODEJ!
Pan Baranek ste ozajstny krestan .Viete preco .ja vám povjem kazete vodu pijete vino Ste falosny .😊
Kresťan nie je ten čo chodí za kurvami,doma mláti ženu,deti,ale v nedeľu sa hádže prví na kolená v kostole
Orbán predseda Ek boze chran narod Európanov ! 😮
Národ Európanov NEEXISTUJE!!!
A teraz ho naozaj “chráni” , ty národ .
@Benjilastlieseurópsky národ NEEXISTUJE!
Identifikuj čo je NÁROD Európanov alebo choď počúvať ŠlágerTV.
@allmarellskôr Slniečkár TV.
Smutna sprava Zdravy rozum ste super ludia krestania Progresivne hyeny klamu a kradnu ako straky a funguju podvodne dalej A slusna strana ako vy zanikla kvoli adresam pre par eur Dame podpisy samozrejme Fandime Vam.pan Janko Baranek
Neurážajte hyeny. Hyeny sú užitočné zvieratá. Akási zdravotná polícia. Používajte radšej ‘potkani’ s mäkkým “i”, keďže máte na mysli ľudí.
@mirozapletal9428tak👍
Pán doktor Baránek, myslím, že je čas odísť napriek tomu, že máte aj dobré témy a myšlienky. Strana je nevoliteľná aj keby ste ju nanovo postavil na nohy. Ten telefón keď zazvonil bol čerešnička na torte 🙏. To ste nemohli vystrihnúť a nahrať tú vetu znova ? Už mi je jasné prečo mladý Palko odišiel….
Pán Baránek zrejme urobil chybu, keď neprijal miesto na kandidátke SNS. Mohol sa teraz realizovať aspoň v parlamente. Ale ….. vieme, prečo to neprijal…… ale novú stranu tu už nepotrebujeme. ….A robiť niečo ” NA TRUC”, to je už len veľmi osobná agenda….
Jediná výhoda obnovy ČSR by bola vojenská. Všetko ostatné sú len nevýhody. Hlavná nevýhoda, na ktorú veľmi veľa ľudí zabúda, by bola taká, že by sme stratili jeden hlas v EÚ, NATO a všade ine (uvedomte si, že ČSR by malo jeden hlas, zatiaľ čo ako dva štáty máme ako tá istá skupina ľudí hlasy dva – a toto bol mimochodom aj jeden z – celkom logických – dôvodov na rozdelenie ČSR, len vám to nikto takto neprizná).
Žiadne Česko Slovensko žiaden Schengen, žiadna EÚ.
Začínam byť alergický na ľudí, ktorí hovoria o spájaní s Českom. Pri rozdelení som to nepokladal za nejaký výhodný krok, ale teraz blahorečím Mečiarovi, že to urobil.
Neviem si predstaviť, že by sme mali federálnu vládu debilov, ako boli v predošlej českej vláde s najneschopnejším premiérom Fialom. Teoretický by to bol aj náš premiér a asi je málo Slovákov, ktorým by tento idiot vyhovoval. My tu tiež nemáme bohviečo, ale sú to naši zkurvysynovia /ako povedal klasik z Júesej/ a českých nepotrebujeme. Naše národné povahy sú rozdielne a keď si prejdem tých českých politikov a že by oni boli federálni a pyskovali nám do našich vecí, tak to by bolo na ťažký rozpor. Možno by aj krv tiekla.
Čechoslovakista Baránek chodí do Prahy, je tam pečený varený a má pocit, že jeho hlas odtiaľ je silnejší. Čechov mám teraz radšej ako kedykoľvek predtým, lebo ich mentorský tón a drísty o tom, ako na nás doplácajú, už nemusíme počúvať.
Barának nech sa dá dohromady so senilnou šialenou Magdou Vašáryčkou, lebo to je podobná krvná skupina, ktorá na nás chodí do Česka žalovať a nadávať. Nech si chytia za ruky a môžu si spievať ” V Praze je nám blaze” a nech nás ušetrí drístov a potrebe spoločného štátu.
😂😂😂 No ale nakoniec zistili že potrebujú slováka😂😂😂
@richardpetrovic8941 Takže nakoniec to vyzerá tak, že oni nás potrebujú a ešte na nich aj doplácame, lebo im tam posielame ľudí na riadenie štátu.
S tým zbrojením je to blbosť. Ak by nás napadli Poliaci alebo Maďari nemáme šancu a načo by to robili, čo by z toho mali? A to platí i pre rusko. Iné by bolo keby sme začali likvidovať slovenských maďarov.
@richardpetrovic8941 Samozrejme, že je to hlúposť. Nedokážeme dať dohromady takú armádu a výzbroj, ktorá by odstrašila silnejšie a lepšie vyzbrojené štáty. Môžeme konkurovať podobným, ale nie štátom, ktoré nás 3-4 krát prevyšujú početne a teda sú aj schopné postaviť silnejšiu armádu. Za každú cenu bezhlavo investovať do armády nám nepomôže a oslabí to ekonomiku. My sa musíme spoliehať hlavne na silného spojenca a dobré vzťahy s okolím.
@richardpetrovic8941zbrojiť treba.
Tento stary ,,krestansky inkvizitor,, uz je naozaj na smiech…!
…pre hlupákov áno !!!
To ma mrzí p. Baránek. Tak je potreba združiť 200-300 ľudí a anonymne zaslať dary smerom na opoziciu a dúfame, že KOMPLET OPOZIČNÉ BAHNO TIEŽ ZRUŠIA 😊👌
kecá…vymýšľa blbiny pre hlupákov, spreneveril aj prachy čo sme posielali na protesty, JUDR Krajníková to všetko povedala na Slobodnom vysielači
Pán Baránek, tárajte ďalej ale stranu nezakladajte, strana na ktorej čele budete vy je nevoliteľná
HZDS malo v programe vybudovať diaľnicu Poľsko Maďarsko ale takí proti HZDS sovski ľudia ako Vy dvaja tomu zabránili.
PRESNE, ten blbec myslí, že my sme blbci a zabudli sme!
Česko Slovensko stále žije nezabudnite Jozef Mojžiš
Je zdochnuté, mŕtve a nikdy sa neobnoví.
O nás vždy rozhodol niekto druhý väčší silnejší. A zas s tým nič neurobíme,..lebo na to jednoducho nemáme. Takže, aké bude nie najlepšie,ale najznesitelnejsie riešenie. ???????????
myslím si, že Maďarsko, takisto ako aj Ukroruinu, si zvolili vyvolení za svoje bezpečné útočisko, rozdiel medzi novým a starým maďarským vodcom je asi len vo vzťahu ku plebsu a tým aj ich odlišná politiika voči všemocnej peniazmi vládnucej EK.
Raz som videl mapu kde bolo Slovensko zlikvidované ale Maďarsko nie.
Už presne neviem o čom to bolo, ale proste majú v pláne ponechať iba niektoré európske štáty a vinu zas hodiť na Nemecko ako predtým.
Viete dať link na podpisový hárok,prosím ??
Len neviem, či si budú môcť založiť stranu s rovnakým názvom ako mali. Nejaká zmena v názve je určite potrebná.
p. Baranekovi preplo …idu agendu 2030 co on chce zbrojit …vsetko je uz dohodnute …normalne sa ho uz neda pocuvat aj to o strane zdravy rozum on si mysli , ze vsetci sme rozmyslajuci v starych programoch?!
Tak ale zverejnenie je fajn.
Na vlastnú obranu.
Pan Baranek , 5 milionove Finsko , ekvivalent Slovenska nema nutkanie sa spajat s 10 milionovym Svedskom ekvivalent Česka len preto ze bol starocia sucastou Svedska. A pripomeniem dalsie europske staty aj zapadnej Europy,porovnatelne poctom obyvatelov so Slovenskom, ze by mali nutkanie sa spajat do vacsich celkov. A ked este priratam, ze zoskupenie Brics je postavene na vzajomnej ekonomickej spolupraci ROVNOCENNYCH a ROVNOPRAVNYCH NARODOV je opravnene SLOVENSKO byt samostatne a suverenne. A ked si uvedomime, ze Slovensko patri pod vplyv Vatikanu a Cesko pod Londyn , je evidentne , ze to nebude robit dobrotu.
Pan Baranek , 5 milionove Finsko , ekvivalent Slovenska nema nutkanie sa spajat s 10 milionovym Svedskom ekvivalent Česka len preto ze bol starocia sucastou Svedska. A pripomeniem dalsie europske staty aj zapadnej Europy,porovnatelne poctom obyvatelov so Slovenskom, ze by mali nutkanie sa spajat do vacsich celkov. A ked este priratam, ze zoskupenie Brics je postavene na vzajomnej ekonomickej spolupraci ROVNOCENNYCH a ROVNOPRAVNYCH NARODOV je opravnene SLOVENSKO but samostatne a suverenne. A ked si uvedomime ze Slovensko patri pod vplyv Vatikanu a Cesko pod Londyn , je evidentne , ze to nebude robit dobrotu.
Súhlasím, ale brexit je volovina, rovnakí globalisti ako západ.
Všetkých pasú tí istí.
Článok 5 NATO sa vzťahuje k obrane členského štátu a nie keď ten niekoho napáda.. Ďalej k populácii, veď ženy sú už dávno rovnoprávne! a prečo by nemali byť?!. a čo sa týka prírastku obyvateľstva, pozrite sa, ako o to starali komunisti tým, že vytvorili podmienky pre mladé rodiny! Toto sa nedá očakávať od dnešných mocipánov, tým ide len o vlastný zisk, národ a vlastný štát je im u pr….!
@oskarkniesner8206Jasné, že nie, ak z toho nebude mať prospech.
Článok 5 NATO sa vzťahuje k obrane členského štátu a nie keď ten niekoho napáda.
No treba si ho riadne prečítať , či ozaj príde niekto na tu obranu .
Čo si pamätám, to je už druhý problém s peniazmi p. Baránka ?
Tento Mikiho A Ivankov kamarát,za čias najvädšéj lúpeže storočia na SK už v téj stareckéj demencii trepe také sprostosti-(aby ešte dáke ovečky zaujal,čo ho budú živiť)až to zdravý rozum neberie choď už dôchodkovať Báránek…
😂 A CHOBÁK TRUHLÍK POTOM BUDE PÁPEŽ ‼️😂
Komu vadí Baranek, že sa až takto angažoval?😎👈
Smeru a si nie, pokiaľ podporuje migráciu.
však Baránek klame, ukradol, čo sme posielali na protesty a teraz zase…počúvajte JUDR. Krajníkovu na SV…hovorila o tom, ked boli protesty
Presne to povedal aj pan VK v piatok ze Orban bude predseda Ek
Určite to tak bude v roku 2028
Pán Baránek síce vyvíja iniciatívu, ale nemá to aj tak efekt. Spočiatku som ho aj finančne podporil, ale za celé obdobie je to strana jedného muža. Aspoň ja nepoznám druhého v poradí. Skoro celá činnosť mi pripadá ako príspevky influencera na YT a tých je ako maku. Takáto činnosť nemá kvalitu strany, či hnutia a je bez šance na aspoň 3% vo voľbách a tým aj na peniaze na slušnú existenciu. Tí drobní prispievatelia to sotva potiahnu.
No a to jeho zničujúce fajčenie. To odkašľávanie nenaznačuje nič dobré.
ukradol aj čo sme posielali na protesty..
Zdravý rozum zo zásady neznevažuje fungujúceho premiéra!!! Kresťan nehodnotí nadávkami názory, ktoré mu nie sú po vôli! A nakoniec nemôžte hovoriť, že ste vlastenec, keď ponižujete v čase, keď je štátna suverenita pošliapavana, za záujmy Slovenska ťažko bojujúceho premiéra.
Škodnú treba spochybňovať a kritizovať a ficko sám šliape po suverenite krajiny.
Trump chce Orbána za predsedu komisie EÚ! A k čemu je ta komise EÚ?
A eu a Schengen vôbec.
Pan Baránek sa odkopal.
Izrael na neho vytváral najväčší tlak.
Ale vlastne: Trump je jeho verný lokaj, čiže je otázne, či musel byť nútený.
Ale aspoň sa pán Baránek odkopal.
Izrael bude zničený,o tom som čítala už dávnejšie, všetko vychádza, potrebujú zlikvidovať mosad, Trump hrá len divadlo,ale on vie čo robí
To by tak nejak dávalo zmysel🤷♂️
Pan Baranek asi si nevypocul clena statnej volebnej komisie , ktory sa dovolal do Infovojny ( video nn youtube …. DsA 15.4.2026 Ing. Dezider Štefunko …. cas od 2:15.11 hod ) kde vysvetloval ako nezodpovedne sa chovala strana Zdravy rozum , , opakované vyrocne spravy, najhorsia strana, ze ziadna strana nesmie prijimat dary zo zahranicia (aj ked od Slovakov ale nesmie), cely rok nahradnych terminov aby to napravil, az sa dostal do stavu likvidacie strany, a dokonca predsada statnej volebnej komisie Eduard Burda to moze a vysvetlit. Mozno je cas si sypat popol na svoju hlavu.
Presne tak, polopravda je horšia ako lož a mnohí stratia dôveryhodnosť ak sa zistí. Mudrlantov máme na Slovensku až až ale spájať sa už so vzniknutými stranami nie lebo ego nepustí a hlúpa slovač ty mi zaplať aj keď nemáš čo jesť. Hanba tejto strane.
Pan Baranek asi si nevypocul clena statnej volebnej komisie , ktory sa dovolal do Infovojny ( video nn youtube …. DsA 15.4.2026 Ing. Dezider Štefunko …. cas od 2:15.11 hod ) kde vysvetloval ako nezodpovedne sa chovala strana Zdravy rozum , , opakované vyrocne spravy, najhorsia strana, ze ziadna strana nesmie prijimat dary zo zahranicia (aj ked od Slovakov ale nesmie), cely rok nahradnych terminov aby to napravil, az sa dostal do stavu likvidacie strany, a dokonca predsada statnej volebnej komisie Eduard Burda to moze verejnepotvrdit a vysvetlit. Mozno je cas si sypat popol na svoju hlavu.
– “treba zbrojit”…Nie su peniaze a sme prilis mala krajina. Ak nebudeme mat jadrove zbrane, tak ak sa napr. Polsko rozhodne nas obsadit tak nas par extra stihaciek atd. nezachrani.
– “treba migraciu, je nizka porodnost”…To sa mi asi sniva. NASI Slovaci zacnu postupne prichadzat o pracu kvoli robotizacii a umelej inteligencii, a my si sem mame doviezt migrantov?!
– “odkedy nastupil Trump, nehovori sa o LGBT”….No vyborne, ten blazon unasa prezidentov, zacina vojny, destabilizuje cely svet, zavadza cla, ale neriesime LGBT.. Radsej budem riesit LGBT, ale bude mier a lacne suroviny
to o tej migráci ten h**zel fakt povedal?!
Nevoliteľný!
P.S.
Ďalšie Ficové proxy?
Identifikácia, číslo účtu odkiaľ sú peniaze,
..Baránek stál v 89 na tribúne zakladal VPN, potom KDH, potom KU,…všetko strany , ktoré poškodili Slovensko, ano teraz nám rozpráva veci, čo sa nám páčia, ale treba sa obzrieť na minulosť a jeho podporu Dzurindovi…a to jeho falošné kresťanstvo, kým na sieťach ľudia smutili za jeho ženou splodil dieťa s mladou babou…
Rok 89 nespomínajte! Ako to že žiadny komunista nebol zavretý na doživotie. Jáj Štepán. Nie som volič Baráneka, ale rozpráva pravdu a tá sa zle počúva. Neberte to v zlom.
A čo je na Tom že si našiel priateľku!??? Prečo by mal byť sám??? Vám to prečo leží na srdci???
@AdrianaBerkyová-y5dA čo Majerský ? Koľko ročnú si zobral študentky za manželku atď ..
@oskarkniesner8206tak ale pokiaľ sa tak stalo počas obdobia smútku, tak to nie je asi dvakrát s kresťanským poriadkom.
Ak podporuje migráciou tak to sa mi nepáči a je nevoliteľný.
A odkial zoberete peniaze na akú takú armadu ?A kto do nej vstupi? To akoze budu znovu odvody? A bude v kasarnach wi fi?
A prečo by nemohli byť odvody?
A WiFi len od nadporučíka vyššie.
@palohorvath513to s tym nadporucikom schvalujem,ale je to trosku diskriminačné 😂
@malakusmalakuss2152nepodstatný detail.
Velmi si pana Baranks vazim, ale ak chce ist do politiky musi zmenit vizaz. Ved holic predsa nestoji tak vela a rovnsko satnik.
´tP.Baranek myslím si patrí do generacie ,ktorej historia ublížila ,preto je asi dobre upozorńovať , že to nedemokraticé ublížovanie stále pokračuje
Ja už neverím týmto akože správam tam si dávajú kto im viac zaplatí často sú tam také nezmysli že normálnemu a rozumne zmýšľajúcemu človeku zostane rozum stáť veď čo dávali doslova debili že Tramp by musel byť mŕtvy asi pätnásť krát a ďalšie srakoty
V poslednej dobe p Baranka sa už nedá počúvať…asi to bude starobou..ináč je to fajn chlap.len nech už nezaklada žiadnu stranu a politiku nech povesí na klinec…
Preco mate tento nazor? Zaujima ma,preco si to myslite,vazne a v dobrom
netrep!!
súhlasím!!!
@katkajanikova9826 aj ja si to myslím!!! Počúvali sme ho rady, ale….stál v 89 na tribúne zakladal VPN, potom KDH, potom KU,…všetko strany , ktoré poškodili Slovensko, ano teraz nám rozpráva veci, čo sa nám páčia, ale treba sa obzrieť na minulosť a jeho podporu Dzurindovi…a to jeho falošné kresťanstvo, kým na sieťach ľudia smutili za jeho ženou splodil dieťa s mladou babou…
Pan Hubel Výborná debata.
Riadne kraviny….
Preco? V com p.Antonia?
Nuž Janko nálete takému fiskalskemu odrbu môže len amatér. Napr. Nejaký smerák pošle na tvoju stranu 10 jevuro, neprizná adresu a zrušia ti stranu…. 😅 Jednoduché! Žiadne podpisy ti nepomôžu. Tie sračky sa čistia krvou, prípadne ohňom. Že “zdravý rozum” 😅😢😅😢😂
P.Jan,mohli by ste Vy ako “peofesional” vysvetlit,co tym myslite?
Na ČT24 písali, že ta Čínska loď sa musela vrátiť, tak kde je pravda p. Baránek?
Je CT24 doveryhodny zdroj? Neviem,pytam sa…,co ak je a co ak nie je?
@katkajanikova9826 A kto je ten pravý? Ja ČT24 nemám rád, ale ten článok tam stále je. A teda sú si vedomý, že je to pravda. A ČT24, je hlavnou vtierkou do zadku USA.
@PeterPavelka-r8zvedomi alebo vedomy? To,ze Vy niekoho nemate radi este neznamena nic,Vy predsa neurcujete,kde je pravda,navyse,mate dalsie nezavisle aspon 2 zdroje,ktore to vyvracaju alebo potvrdzuju?
@katkajanikova9826Áno vedomý. Píšu to aj na New York Post aj na Reuters.
Rozdelenie odporučila, asi príkazom, Madeleine Allbrightova….. Povedal kdesi Mečiar
Bola to dobrá vec.
A nikto nič určite neprikazoval.
Moc piješ
Kto p.Jozef a co?
@katkajanikova9826baranek
myslíš kávu?
Ked nemaš argument uražaš a trepeš kraviny
@JozefEstocin-r2bVy sa poznate,ze mu tykate? A stale ste neodpovedali,co take?
Zbytočne výhovorky…….mali ste v tom bordel…..v tom prípade vaša strana nemá žiaden význam…….nie ste schopný v tejto dobe prerazit
Ucte sa nie strany vyhrali ale narod a to slovaci na to nemaju!!!
Mali by sme držať spolu Slováci, vážiť si jeden druhého.
@PeterPavelka-r8zlacných sa nedá si vážiť.
A kedy že sme ako vyhrali?
Maximálne v roku 2002 v hokeji
Baraneka sa zjavne boja
veru boja sa ho a riadne a vyzerá to tak že aj jedni aj druhí.
@VladimírPlenkovičak chce zánik samostatného Slovenska a migráciu, tak sa nemajú čoho.
Takého sa proste nevolí!
ak chce zánik samostatného Slovenska a migráciu, tak sa nemajú čoho.
Takého sa proste nevolí!
Rozdelenie Československa nebola chyba, bola to práca tajných služieb KoZa, čím ste menší ako štát, tým viac vás môžu ovládať, ak sa raz v budúcnosti spojíme s Čechmi, alebo s iným štátom, tak len ako konfederácia, federáciu sme si už užili, nebolo to nič pekné pre Slovensko. ———-
Konfederácia
– zväz suverénnych štátov, najvoľnejšia forma zloženého štátu
– členské štáty – majú medzinárodnú subjektivitu – vystupujú navonok samostatne
– majú spoločné orgány pre spoločné záležitosti – rozhodnutia spoločných orgánov nezaväzujú občana členských štátov, tieto rozhodnutia musia byt prijaté a schválené orgánmi členských štátov
– napr. v minulosti Juhoslávia, v rokoch 1777 – 1788 USA, Európska Únia, aj keď má Švajčiarsko v názve konfederácia, už ňou nie je, ale v minulosti bolo, teraz je republikou
…….
Federácia
– najrozšírenejšia forma s najtesnejším spojením štátov v zloženom type štátu
– znaky:
– zloženie z 2 alebo viacerých štátnych útvarov
– existencia federálnych, zákonodarných, výkonných a súdnych orgánov členských štátov – ich rozhodnutia nesmú byt v rozpore s rozhodnutiami federálnych orgánov
– existencia federálnej ústavy a ústav členských štátov
– existencia právneho poriadku federácie a zároveň existencia právnych poriadkov členských štátov
– existencia federálnej komory v parlamente
– dualizmus štátnych symbolov
– sú určené spoločné právomoci federácie – financie, zahraničná politika, obrana, federálne zákony základné ľudské práva a slobody
– v kompetencii členských štátov majú byt hospodárske, sociálne a kultúrne právomoci
– členské štáty môžu mat rôzne pomenovanie, napríklad republiky, zväzové republiky, spolkové krajiny, kantóny, mestá v pozícii krajiny (Hamburg, Brémy, Berlín)
– medzi najznámejšie federácie patria – Rakúsko – Horné a Dolné Rakúsko, Spolková republika Nemecko – Dolné Sasko, Porýnie; Brazília, Argentína, Venezuela, Mexico, Austrália, Kanada, Belgicko, Nigéria, Malajzia, Bosna a Hercegovina, Juhoafrická republika a Papua Nová Guinea
KoZa sa do poslednej chvíle snažila udržať Česko-Slovensko (pre niekoho dokonca Československo) pokope. Bol to kabalistický projekt. Urážka Čechov a Slovákov.
@dusankosan8417A to máte odkiaľ?
@dusankosan8417 vaša teória nesedí, lebo Československo organizovalo niekoľko vĺn antisemitských čistiek.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
To nie su male sumy velka strata dalsi tlc huba ! Cize si psral peniaze 😂😂😂😂 velka strata nic nove si nepovedal lensa opakujete ako papagaj !!!
Ĉeskoslovensko rozdelil Havel a Schwarzenberg. Šikovne to zvalili na Mečiara. Zjednodušene povedanê
Havel hlavný viniik.
Nezmysel, veď to boli fanatickí čechoslovakisti a pragocentristi.
To jednoducho nie je pravda. Tí dvaja rozhodne nie.
@dusankosan8417prečitaj si ešte raz čo som mapisal. Asi si to nepochopil. Vieš kto bol Havel a Schwarzenberg?
A dobe uhlovili!
NECH ŽIJE SAMOSTATNÉ SLOVENSKO!
To je tá transparentnosť po Slovensky 😮😮😮
Sa neposer.
Lebo zahraničí odkiaľ prišla korupcia, sú všetci čistí.
Švédi niesu neutrálny už!
Levicovy moralismus je forma psychickeho ukajeni.Politiky s fasistoidnimi rysy nepotrebuje nikdo!Mozna by mohl sve politicke stesti hledat v Severni Korei nebo v Cine.
Neverím vlastným ušiam. Vy by ste pán Baránek súhlasili s Rakúsko-Uhorskom?Ak je to tak, nepovažujem Vás za Slovenského politika a dúfam, že sa vám nepodarí založiť si stranu.
Ujco ty si to vypočuj ešte raz. Rakušania sú viac orientovaný na nemecko. Nikdy ich ani nenapadne vstupiť do nejakeho spolku s nami, čechmi a maďarmi
To bol napríklad…
@laguitarraacustica-mark9212 Sme pro ne Untermensch !
A kde spominal Rakusko – Uhorsko, vypocut si este raz.
A prečo nie?
Veď monarchia je aj tak najlepší systém.
Pán Baránek, vy ste zbieral peniaze aj na protesty…posielala som, aj som bola, kým sa to nezvrhlo a nestalo sa protestami nie proti progresivizmu, ale proti vláde!!! Kde sú tie prachy?
Kto vie ma male dieta
Nie som zástancom vytvárania nových a nových strán. Vysvetli mi niekto prečo sa vytvárajú? Kvôli peniazom, rozdielnym názorom, uzurpovaniu si moci v štáte? Prečo sa proslovenské sily nespoja namiesto trieštenie sa?
Keď si na to nevieš sám odpovedať tak sa radšej dívaj na Večerníček !
Niekto v pozadí hýbe nitkami na spôsob “rozdeľuj a panuj”, takto sa rozbíjajú vlastenecké sily a pán Baránek to musí vedieť. Arogancia vlastencov sa platí imigrantami, nie sú to vlastenci ale rozbíjači jednoty, pýcha predchádza pád.
Pretože je veľa náčelníkov a málo Indiánov. 😉
Lebo trápne egá. Každý by chcel potom šéfovať 😡
Super🎉😊
Všetci sme si rovní a niektorí sú rovnejší. Stále. Držím vám palce v tomto byrokratickom zápase. Mária Uhliarova
Chcem sa opýtať koho by bola ohrozovala vaša 0,5% strana. Andrej aPalko sa vyjadril prečo odišiel z vašej strany doslova povedal ,že tam boli vysoké egá.
Skôr-neskôr bude Československo späť!
Skor Rakuskouhorsko
Potom se budete jmenovat Ukrajina.
@petervrabel6015Skôr Slovensko zanikne. Naši susedia si nás rozoberú.
@mi.k.2776To skôr vy, ste prouktajinsky viac
len ako konfederácia, ináč Slovensko zanikne.
Načo nám je toľko strán ? Veľa náčelníkov, málo indiánov!
Likvidácia v priamom prenose
Skoda, obycajna babrackost
Pán Baránok dobre vravíte a len pravdu naďalej sirte
Kecá, klame a a zavádza.
Československo bola značka ALE NIE AJ KED TAM BOLO 40 ROKOV SOCIALIZMU ale PRÁVE PRETO ŽE TAM BOLO 40 ROKOV SOCIALIZMU. Vami pán Baránek stále mecú IZMUSI a nie hospodárske výsledky .
TAK RAZ BUDE ZNAČKA AJ SAMOSTATNÉ SLOVENSKO A ČESKO,!
P.Baranek trochu rozmyslajte,ved neni myslitelne aby 5mil.narod mal 25 stran!
Keby len 😂
Pán Baranek, dajte už pokoj do spájaním s Čechmi ‼️ Názory Vašej strany sa mi páčili, ale som rada, že som Vás nevolila a ak obnovíte stranu, ani nikdy nebudem ‼️Nech žije samostatná Slovenská republika 🇸🇰🇸🇰🇸🇰♥️♥️♥️. Nech žije samostatná Česká republika 🇨🇿
Súhlas.. tiež sa mi nepáčilo svojvoľne nasilne rozdelenie Československa nezákonným spôsobom..ale stalo sa..tak to je..a tak nech to už aj ostane..!! 😮 Co bolo už nikdy nebude..a dnes by to bolo pre zmenu “nasilne” zliepanie bez želaného efektu..😮 Sme dva samostatné štáty..treba to rešpektovať a nemudrovat..
Kde vravel aby sa tieto dva staty spojili ako celok ?
@MariaPaulovičova-d1b3sbolo rozdelené zákonne.
Ale aj keby nie, tak je to jedno, nebol by to prvý ani posledný prípad na svete.
Teraz uz je to fakt jedno..
A Demokrati majú adresy darcov?Toto je už vrchol.Ministerstvo vnútra je úplne pod vplyvom progresívcov.
Mne sa ten sutaj estok hneď nezdal, tak blby môže byť v skutočnosti len progresívne!
A vezmime si PS … však sú dotovaní čisto zo zahraničia… a by ma zaujímalo, či u PSákov sa riešia nejaké priblblé adresy
Už mi lezie na nervy ten všadetrčiaci čechoslovakizmus, čiže umelina. Mečiar povedal, že dokope čechov do konfederácie, nie federácie ktorú sme už mali. Ale klaus a mnohí ďalší česi sa vyjadrili, že alebo unitárny štát, alebo ideme od seba. Od prvého dňa našej štátnosti sa naša republika rozkladá…prečo asi…??
Proc asi..Kdyz se podivam na byvalou Jugoslavii,jak to bylo umele drzeno diktaturou a co potom nasledovalo..
Presne! Dobre si to pamatate.
Baránkovi už načisto prepína, nám môže garantovať mier iba Rusko
Ses uplnej magor nebo uplne vychlastanej ruskou propagandou
Nevim,jestli o to maji zajem.A ostatni staty v 🤔EU?
@JakubNetusil Choď pozerať ČT24 !
Baránkov hlas aj pred voľbami, aj po voľbách je taký silný, že žiadna likvidácia strany ho nezastaví. Budeme sa orientovať podľa analýz, ktoré pravideľne prináša. Je ostrovom zdravého rozumu v šialenom svete.
klerikalizmus tu snád nikto nechce…
S tým zbrojenim je to hlúposť, nech sa nehnevá pan Baranek. Aby si niekto na nas nedovolil by sme museli urobiť to, co Severná Kórea, to znamená mat jadrové zbrane. A kto by už nás okrem Západu chcel ??? Sme zadlženi na 5 generácií, nič nemame. Len strategickú polohu – nárazníkové pásmo medzi západom a RF. Keďže zápas nedá RF pokoj, dochádzajú mu suroviny, ktoré RF má a tiež sú zadlženi, z týchto dôvodov je nákup F16, ktoré ani sami bez USA nemôžeme pouzit. Ako povedal pán Koller z Čiech, to bude na jednorazové použitie. Všetci čo ich z postsocialistickych krajín nakupujú, dostanú pokyn naraz voči RF, lebo chcú, aby vojna bola hlavne tu v strede. Naco prilievat olej do ohňa. Sa vraví, že keď je veľa zbraní aj samé začnú strieľať.
A vzdy si to preji stari muzi ,kteri maji zivot za sebou,valku sami nezazili a sve deti nebo vnoucata na frontu neposlou.Jde jenom o zviditelneni sebe sameho.
S tym zbrojenim suhlasim aj s tymi dovodmi. Je to mozno viac psychologia ako realita, ale budem lepsie spavat.
@mi.k.2776 Viete preco by armada mala byt ako zakladna zlozka statu , su to zivelne pohromy – pretrnutie prehrady – sabotaz , kalamity a na co mame vyhliadky to je priliv cudzopasnikov ciernej koze a ze uvas ich je pozehnane. Takvanej demokraci zapadneho okruhu sa to vymklo z ruk a ak sa raz rozhodnu cudzopasnci zautocit a prebrat vedenie a to formou atentatou , teroristickych utokov na civilne obyvatestvo tak vase potomstvo ale nie len vase bude podrezane ako kuzle.Hranice nemame strazene ak sa Madari a Poiaci rozhodnu zabrat uzemie stacia im cepi a palice a je vymalovano.
Pokiaľ zotrváme v EÚ, tak nás dobyjú strátou práva veta a zbrojenie nám nič nepomôže 😢 Pamätám si postoje Prahy k Slovákom, čo nakoniec viedlo k rozdeleniu štátu a váš názor, že rozdelenie Československa bola chyba, mi preto pripadá ako totálne nesprávny.
PAN BARANEK NEMAM PROTI VAM NIČ , ALE UŽ SA PIŠE ROK 2026 .A TAK BY SME SA MALI AJ CHOVAT A AJ VYJADROVAT. NEPOVEDALI STE NIC TAKEHO ČO VSETCI NEVIEME. NARODNE STRANY Y SA MALI SPAJAT A NIE ROZDELOVAT .NETREBA NAM TOLKO SRAN ANI VAŠA. NEMYSLITE ???
Pokiaľ zotrváme v EÚ, tak nás dobyjú strátou práva veta a zbrojenie nám nič nepomôže 😢 Pamätám si postoje Prahy k Slovákom, čo nakoniec viedlo k rozdeleniu štátu a váš názor, že rozdelenie Československa bola chyba, mi pripadá ako totálne nesprávny.
Pokiaľ zotrváme v EÚ, tak nás dobyjú strátou práva veta a zbrojenie nám nič nepomôže 😢
Do Infovojny volal jeden pán, ktorý presne vysvetlil, prečo mu tú stranu zavreli. V skratke, lajdáckosť pána majiteľa. Keď ten sa tu teraz priznal s tými dokladmi po predaji bytu, tak týmto len potvrdil slová toho pána čo volal do Infovojny. Lajdáckosť. Tak nech sa tu teraz nezavzdušňuje a radšej s otvorenými ušami počúva, keď mu niekto hovorí realitu taká aká je. Tento pán je “zaujímavý” iba ako radový analytik, ale vo výkonnej politike nebude mať čo ponúknuť. Hlavne teraz, keď už je jasné, prečo prišiel o stranu. Tomuto humoristovi už nikdy nikto nepošle ani slanú vodu, nieto príspevok na novú stranu.
Presne. A ešte aj kadečo iné…
Ano…hlavne, ze vsade pytal peniaze, o co je lepsi ako ti, co ich kritizuje? A tym aj tak len vynada…🙄
Ano, aj ja som to pocula v IV. A nemat v poriadku adresu trvaleho pobytu v obc.preukaze-to snad si Baranek robi srandu a nie serioznu politiku.
@IvanaMordiova kedy to bolo? Nepocuvam denne
@lenkaeli-430 15.4. streda, ku koncu-ccaod 170min.
Slovensko ani Česko nebude! A či sa nám to páči alebo nepáči pracuje sa na tom už od r. 1989! Smutné je, že tie nenažraté svine to robia za pomoci našich vlastizradcov! Mladí uvidia ktorým jazykom (okrem slovenského) budú musieť povinne hovoriť! A anglicky to nebude! Možno si užijú trstenicou po palcoch, keď nebudú ten jazyk ovládať, ( naši starí rodičia o tom vedeli svoje z vlastnej skúsenosti!!!)!
Áno, môžem potvrdiť, že to tak bolo Starí rodicia, žiaľ už nežijú, ale veľa nám o tej madarizacii a o tých drastických výchovných spôsoboch a metódach učiteľov v školách veľa rozprávali.
Konkretne alebo strach vam to nedovoli .
@evakizlinkova6657Taka strasna bola ta madarizacia, ze si Slovaci zachovaly Slovensky jazyk. To nie ako Irskemu ludu ktorym Anglicania vymazaly jazyk za necelych 150 rokov.
@radoslavbartos3846 zachovali sme si jazyk lebo maďarčina sa naučiť nedá 😂 to sa len dedí po predkoch 😂
Slovensko ani Česko nebude! A či sa nám to páči alebo nepáči pracuje sa na tom už od r. 1989! Smutné je, že tie nenažraté svine to robia za pomoci našich vlastizradcov! Mladí uvidia ktorým jazykom (okrem slovenského) budú musieť hovoriť! Možno si užijú trstenicou po palcoch, keď nebudú ten jazyk ovládať, tak ako naši starí rodičia!!!
Slovensko ani Česko nebude! A či sa nám to páči alebo nepáči pracuje sa na tom už od r. 1989! Smutné je, že tie nenažraté svine to robia za pomoci našich vlastizradcov!
Nám treba 1000 rakiet a 1000 dronov + vyškoliť 2000 vojakov
Ani to nepomôže.
Nám treba 1000 rakiet a 1000 dronov
Je jedno jestli tam mate toho Babise. Mate tam nas, Cechy a my jsme vy.
Pán Baránek 😅Lebo som si nezmenil adresu😅.To je iba adresa a už ste lajdák.Kde je vaša zodpovednosť!!!Lajdák ste a to by bolo v politike tých lebo.Koniec bodka.
Však nám zakázali petardy,floobertky a urobili z nás debilkov. Nielen tamtá vec nieje v každej rodine,ako napr.údajne vo Švajčiarsku,ale tento štát nedokáže zabezpečiť ani len núdzový balík liekov, vrátane antibiotík,na osobu. Ako vravím,urobili z nás debilkov.
A nebudeme mat asi ani núdzové balíčky s potravinami
Núdzové balíčky budú mať len tí..co si ich sami zabezpečia..
Zabudol si na odobratie expanzných zbraní ľuďom, ktorí si ich na zberateľstvo kúpili a poctivo zaplatili daň štátu. Tiež som mal výzvy z polície, aby som si do konca roka spravil zbroják, inak budem mať nedovolené ozbrojovanie a to len preto, že som si ich naivne za Kaliňáka registroval, aby nás potom politickí diletanti za Matoviča zradili a všetko vďaka sk…j EU podmienili zbrojným preukazom. Politickým potkanom sa nedá veriť v ničom.
@MariaPaulovičova-d1b3saj antibiotiká? A iné ty ťapa? Zabezpečia,to ako korupciou?
@interstellar7373Áno, možno máš pravdu. Ale môj koment sa týkal inej veci.Takej jednoduchšej. Nič v zlom.
Velmi zajímavé informace, které poodkrývají jak bude pokračovat šachová partie v Evropě s podporou velkých mocností
Vojna, vojna, inflácia, korona, zdražovanie..
Kde predávajú laná ❓💀💀
Ale no! Presne to chcú
Nie lana..motyky do rúk..keď Boh dá..aj motyka vystreli..
No, ale to stačí, ak jeden lotrík pošle pod fiktívnymi adresami niekoľko darov a potom to nechá tak a neskôr udá. To by mohol zlikvidovať všetky strany.
Prečo niekto nepošle takúto fiktívnu podporu Ficovmu Smeru? Stalo by sa to isté??? Nemyslím si…
Johny pozrel s sa ráno do špígla ?! Zastrihni si bradu, vlasy veď vyzeráš ako somrák. Aj to oblečenie tvoje je jedna katastrofa, veď nemusí byť oblek ale snažiť sa získať voličov v oblečení v ktorom cistíš koníkom ..no neviem. Ako môžeš takto propagovať politiku?!
A to že vás zrušili je vaša neprofesionálna pripravenosť. Budiček Janko.
Tiez nic v zlom,ale pamatam si ako vcera ked cerstvo po 1989 sedel v debatach v televizii vo vytahanom zazltnutom svetri v nohaviciach nad clenky.Ale zas treba povedat,ze vtedy to bol taky standard.
Ty si iný sympaťák.
@ladislavmikloska681áno som
Pán Baranek nefantazirujte!!! Ako sa môže Slovensko ubrániť veľkým statom?!!!!.možme sa brániť, ale sa neubránime, žiaľ!!!
@carlbarretto4719 On vyzerá ako somrák, ty píšeš ako ignorant.
Pan baranek,stacilo tych,ako hovorite par eur poslat naspat odosielatelom a mali by ste vybavene nie?ci uz s tym suhlasite alebo nie,je to v podstate vasa chyba.Teraz musite s panom “vakcina je kultura” zbierat podpisy na novu stranu,logika mi to neberie ale nevadi. Mimochodom vela ludi to zaujima,ze kolko taki ludia zato dostavali penazi,ako pan maslovicko,tak mohli by ste urobit video k tomu,aby si mohli ludia urobit obraz.Dakujem
a co s tymi peniazmi ktore vam lidia poposielsli.. to len tak prepadnu statu? myslite si ze po tom co sa stalo vasej strane vam ludia este budu prispievat a financne podporovat ked si zas nahodou niekto nieco zmysli ze nevyhovujete systemu a zrobia s vasou stranou zas to iste? Dakujem
Co to musia byt za babrakov, ked si nedokazu zistit podmienky pri zakladani strany? To ste nevedeli, ze je potrebne uviest i adresu vasho podporovatela, ak vam posle financnu pomoc? A vy ste chceli robit politiku?
Necim se musi zivit.Kdyz se jedno rozpadne,hleda nove pusobiste,samozrejme za €.Jsou lide,kteri krome politiky nikdy nic nedokazali a ani tu ne poradne.
Ak nieco, Orbán ma robit silnu madarsku narodnu a krestansku politiku v opozicnom duchu, nie stat sa garantom trumpovskeho sionizmu a velkym dobrym stryckom v EU – za ktoreho sa budu skryvat spodinove proruske (nie utilitarne, ale na rozdiel od Orbána z presvedcenia) a intelektualne podradne zivly typu SNS.
Slovakom nejak prilis vyhovuje ‘globalny’ charakter orbánizmu, len aby sa nemuseli vysporaduvat a naucit zit s madarskou narodnou politikou ako takou.
😂😂😂
Ja si myslim,ze je to vymysl,ze chce Trump videt v Bruselu Orbana.Sice pomohl Orbanovi ,ale jinak jim na tom zase tak moc nezaleziV Bruselu nebudou mit dlouho legraci s tim novym .
Ereport vy uz musite spievat pesnicku koho chleba jete ! Len tak medzi recou kolko chechtakov vam dal SMER ??????!!!!?
ako ja ich poznam tak urcite min. jeden 13.dochodok a obedy zadarmo
Všetky h niekto dotuje, opýtajte sa v aktualitách, v Sme aj ďalších opozičných kto im prispieva
Opýtajte sa v Markíze koľko dostala od štatu. Lebo ani Ereport nedostal od Smeru ale štátu
@lubicastrmenova2091sak to markize mali pridat !
Generáciami bol na severe Slovenska nie veľmi doveryhodny vzťah k Poliakom. Veľmi starí ľudia hovorili o skaredych masakroch medzi Goraľmi a Poliakmi. Napokon Poľsko je štát na kolieskach a predsa je to unitárny štát.
Oni vždy menšiny polonizovali a katolizovali.
A veru aj krvavo.
Napokon, fakt, že boli tri krát rozdelení, má svoj dôvod.
Oni trpia KOMPLEXOM DRUHORODENEHO.
Preto tá nenávisť voči Rusku.
A sni o velkorisi Polsko-Litevske od severu az po Odesu.Samozrejme s pomoci USA.Ti se na V4 vykaslou.
Asi v tom niečo bude 😊
@mi.k.2776
Presne tak. To je choré a nebezpečné.
Churchill ich nazval ,,hyenou Európy,,. Prečo?
Pan Baranek stale viac sklzava k sovinizmu.. nepochopim, ako niekto s polovicou madarskych predkov sa moze takto od nich odtahovat, kym voci druhej, ceskej casti svojho rodinneho dedicstva takyto nechapavy odstup neprejavuje (maximalne skritizoval Fialu ako osobu, ale to bolo vsetko).
Lidi ,probudte se!Mame co delat s lidmi,kteri z povolani lzou a davaji informace vysilacum a redakcim,ktere zrovna tak z povolani lzou.Vzdycky,kdyz se nekdo takovy objevi,je dobre si precist jejich zivotopis…
A čo Matovicovo Slovensko+!?! Už kontrolovali, Demokratov??? Zverejniť :počty, koľko dostali od štátu!!!
Lebo to sú oni 😂😂😂
pán Baránek pidajte sa ku Zoroslavovi 🤗
A teraz je jedno či to bol cent alebo euro alebo desaťtisíc euro, vy idete zakladať stranu a že príspevky musia byť dohladateľné neviete? A teraz ste prekvapení, že je zle? Či ako to mám pochopiť…
Chce prachy.Slavu,byt nekym…
@mi.k.2776 Neviem, možno máte pravdu. Mne tá strana bola sympatická, pretože je nová a nezaraďuje sa ani koaličným, ani opozičným smerom. A niečo nové je tu myslím si treba. Pán je vysokoškolsky vzdelaný. Hádam nemá hlavu dutú. ALE. Koľkokrát v tomto videu povedal, “Ja neviem?” Veľakrát. Ľudia, ktorí “nevedia”, pre mňa nie sú atraktívni a do politiky a riadenia štátu nepatria. Ak stoja za nejakou stranou, pánboh tej strane pomôž a zjavne sa to aj ukázalo. Nech každý robí ako chce, stále viac ma to utvrdzuje v mojej voľbe, a to je hnutie Republika. I keď v poslednej telvíznej diskusii si predseda Uhrík tak nasral do hniezda, že asi tiež túži po tom, aby i Republika dopadla rovnako.
Pán Baránek, teraz vám už dochádza že monarchia by bola silná, a nie ako teraz ..globalisti a anglosasi vedeli čo robia, rozbiť silný celok na male kúsky…rozdel a panuj 😂
Anglosasi nemali zaujem znicit Rakusko-Uhorsko, to bol skor zaujem Francuzov a Rusov. Vojna Velkej Britanie a USA s habsburskou monarchiou bola tym najnezmyselnejsim, najdivnejsim clankom celej prvej svetovej vojny.
@dusansuhajda6273 francúzi a angličania sú kto😂
Vlhké sny senilného dedka a jeho idulu Trumpa.
Nerozumieš veciam, však? Škoda.
Jednoznačne žiadať neutralitu SR.Bolo by to dobré pre všetkých.
Výborný rozhovor páni Jozef Hübel a RNDr. Ján Baránek
Výborný rozhovor páni Jozef Hübel a RNDr. Ján Baránek ❤❤❤🎉🎉🎉😮😮😮😊😊😊💯💯💯
No, neviem, či nebudeme musieť obnoviť Československo.
Ale s hlavným mestom v Brne.
Kde budú sudetaci?😂, myslíte vážne?
@JarmilaJanská-z1v😂 ďakujem.
Dúfam, že za Sudetami.
Boh chran!!!Uz len to by chybalo!Mame my svojich problemov dost, nie to este riesit Cechov-dobre si pamatam, co bolo!!!
Preboha, len to nie!
@IvanaMordiova No neviem. Čo urobíme, ak sa naozaj otvoria staré problémy s maďarskými predstavami o Uhorsku?
Len spolu s Čechmi sa dokážeme ubrániť.
Hádam nechcete byť Maďarmi. Veď otrasných historických skúsenosti máme až-až.
Česi nám veľmi pomohli po vzniku Československa po 1. sv. vojne.
No, neviem, či nebudeme musieť obnoviť Československo.
JANÍK, VÝBORNÁ REKLAMA 😜SLOVENSKO NIČ VIAC NEPOTREBUJE,AKO ZDRAVÝ ROZUM❗️
Veru zdravy rozum. !
@martamajtanova3691s novým lidrom
Len s tym zdravym rozumom to dopadlo tak ako s jeho stranou, ozaj priznacne na Slovensku..a velmi symbolicke🙄
1969..Ale to je dobrý paradox..keď sa čosi také stane niekomu..co sa oháňa so zdravým rozumom..😂
Dobrá správa uniknutá správa ja to počula že Lajnovu má ist
Už dnes je neskoro, aby zbalila kufre…😂😂😂
@fanthazara Veru neskoro,už toho napáchala veľa, a veľa sa nedá ani napraviť. A platiť budeme všetci, len pár vyvolených bude zahojených.
p. Baránek, držim vám päste, nech vám to tentokrát vyjde a z duše vám prajem dostať sa do parlamentu.
Aha,on chce do parlamentu.Vsechno jasne.Potrebuje si privydelat k duchodu?Budete platit prispevky te strane?Ten bude bohatejsi,nez Vy,ale delat nebude nic.
@mi.k.2776 som rada, že v hlave nemám také exkrementy ako vy. Pre vás bude prospešná iba lobotómia.
Navod ako zlikvidovat akukolvek stranu. Posielat dary a uviest falosnu adresu.
Relax. S PS-kom by to určite nikto nespravil 😂😂😂
A keby len nejakú obyčajnú stranu..ale rovno tu so zdravým rozumom..to nevymyslis..😂
Dobre..treba naposielať PS-ku drobné a pojdu do P🔻ČE‼️‼️‼️
Pre PS toto ale neplatí. Halóóó, žijeme na Slovensku !!
@ladislavmikloska681🤝
(Možno by to išlo francúzskym kľúčom))
Pán Baránek, ja sa vôbec nečudujem, že stranu, alebo hnutie, ja neviem čo to vôbec bol ten Zdravý rozum, MV zrušilo. Však tie Vaše myšlienky sú scestné, čo sa týkajú tzv. samobrany. Päť miliónový a ešte naviac totálne politicky rozpoltený Národ nemá šancu sa sám obrániť a to už ani nie proti susedným desaťmiliónovým štátom a to už nehovorím o Jadrových veľmociach. Myslím o Západných Satanistických veľmociach lebo odtiaľ Nám hrozí najväčšia hrozba. MOR HO Slovania.
A to jste nevedeli 1989?Vam hrozi hrozba z vychodu-UA!
Neviem naco sa tlacite do politiky.
Neviem, na čo sa vyjadrujete.
Nemá na to právo? PSkari, Olajnari … sú lepší?
KVÔLI TAKÝM,AKO SI TY ❗️
Baranek kde máš stranu? 🤣
Niekto sa bál konkurencie vo voľbách,nevzdávajte sa p.Baránek!
To čo urobili,je nehorázne.A čo strany ktoré majú oligarchov sponzorov? Pelé čo?
Pán Orbán bolo by dobré keby vymenil tu uršulu v eu bol by to zázrak ale aj štastie !!!!!!😂😂😂😂😂😂
Pán Orban sa v prvom rade postará aby Slovensko prišlo o územia na ktoré si robia Maďari nárok.😡
@milanivancik3537STOP! Nešír bludy a nekonšpiruj!!!!
@fanthazaraBóže toľko naivity ale aj inak sa to dá povedať.
@milanivancik3537Orbán raz rozprával o 15.miónovom Maďarsku.A Maďarsko má do 10 milónov obyvateľov .Asi čo tým myslel,keď sa po každej vojne menia aj hranice.
Neviem neviem..ci by sme sa už pomaly nemali začať učiť základy maďarčiny..
To je choré!!!!
👍👍👍
Keď predal ten byt jeho povinnosťou bolo zmeniť si trvalý pobyt a doklady😢😢, zvláštny pristup
Idealistka-odhlasit sa.da ked som.majitel.U nas uz toto je problem.Administrativa veri ze vsetci sme vlastnici (najomca nemusi suhlasit s nahlasenim
@DankaOndrejovicovaasi ste ešte nepredávala byt, inak by ste toto nepisala😢😢
Vela stastia pri resuscitacii hnutia. Neuveritelne, aka nespravodlivost bacuje na Slovensku.
Niekedy aj niečo ine😂😂😂
To by bolo super keby Orban bol predseda ..ale so zbrojenim nesuhlasim,kde my máme na to peniaze? S 300 čo nám Naď ukradol a bez nás daroval,nech uhradí….
To by bolo super keby Orban bol predseda ..ale so zbrojenim nesuhlasim.
To by bolo super!