tv.eReport.sk

Pavel Hapák: Vyhrávajú voľby skutočne iba emócie?

Každá politická kampaň musí obsahovať tzv. povinnú jazdu v komunikácii bez ktorej je odsúdená na neúspech.Čo musí brať marketér na zreteľ ak chce vybudovať u lídra autenticitu, uveriteľnosť, dôveryhodnosť, konzistentnosť, spoľahlivosť. Zároveň je veľmi dôležité určovať témy kampane.

V relácii Bez cenzúry sa rozprávame s PhDr. Pavlom Hapákom, odborníkom na reklamu a  komunikáciu o tom, či sú kľúčové v kampani stretnutia s občanmi a kde je miera odhalenia súkromia politika na sociálnych sieťach a čo je už za čiarou.

V rozhovore sa dozviete:
– Ako vizuálne a komunikačne pôsobila táto posledná kampaň?
– V čom robia marketéri, ale aj politici najväčšiu chybu pri komunikácii?
– Je slogan, posolstvo napr. z billboardu dôležité a platí: „Nemáš billboard, neexistuješ!“?
– Prečo sú v posledných rokoch politické kampane veľmi vážne až konzervatívne?
– Do akej miery má zasahovať marketér v rámci komunikácie a vizuálu do intergrity politika?
– Sú dnes sociálne siete dôveryhodné pre voliča?
– Je v politickom marketingu dôležitá znalosť značky?
– Aký je rozdiel v komunikácii pre parlamentné voľby a pre prezidentské voľby?

Ako vždy sa rozprávame bez cenzúry.

Ďakujeme, že nás sledujete.


Komentáre

VAŠE KOMENTÁRE

NEZMEŠKAJTE NOVÉ VIDEÁ A ŽIVÉ VYSIELANIE

PRIHLÁSTE SA NA ODBER UPOZORNENÍ

VAŠE KOMENTÁRE

TV
NA ŽIVO
SPRÁVY
RELÁCIE
Najdi