tv.eReport.sk

Pavel Hapák: Vyhrávajú voľby skutočne iba emócie?

Každá politická kampaň musí obsahovať tzv. povinnú jazdu v komunikácii bez ktorej je odsúdená na neúspech.Čo musí brať marketér na zreteľ ak chce vybudovať u lídra autenticitu, uveriteľnosť, dôveryhodnosť, konzistentnosť, spoľahlivosť. Zároveň je veľmi dôležité určovať témy kampane.

V relácii Bez cenzúry sa rozprávame s PhDr. Pavlom Hapákom, odborníkom na reklamu a  komunikáciu o tom, či sú kľúčové v kampani stretnutia s občanmi a kde je miera odhalenia súkromia politika na sociálnych sieťach a čo je už za čiarou.

V rozhovore sa dozviete:
– Ako vizuálne a komunikačne pôsobila táto posledná kampaň?
– V čom robia marketéri, ale aj politici najväčšiu chybu pri komunikácii?
– Je slogan, posolstvo napr. z billboardu dôležité a platí: „Nemáš billboard, neexistuješ!“?
– Prečo sú v posledných rokoch politické kampane veľmi vážne až konzervatívne?
– Do akej miery má zasahovať marketér v rámci komunikácie a vizuálu do intergrity politika?
– Sú dnes sociálne siete dôveryhodné pre voliča?
– Je v politickom marketingu dôležitá znalosť značky?
– Aký je rozdiel v komunikácii pre parlamentné voľby a pre prezidentské voľby?

Ako vždy sa rozprávame bez cenzúry.

Ďakujeme, že nás sledujete.


Komentáre

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.

TV
NA ŽIVO
SPRÁVY
RELÁCIE
Najdi